RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus VI (17.08-27.08.2018)

Dzień 2 - Akcja integracja

Dodany: 2018.08.18

Active Camp, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień zaczęliśmy od slackline. Niektórym udało się przejść większość trasy bez pomocy instruktora. Następnie chodziliśmy po parku linowym. Wszyscy przeszliśmy trasę mimo początkowego lęku. Po obiedzie malowaliśmy graffiti oraz pływaliśmy kajakami turystycznymi. Wszyscy opanowaliśmy technikę wiosłowania. Wieczorem wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Karoliny H.
Kolejny dzień na naszej kolonii zaczął się bardzo aktywnie. Wychowawczyni zaraz po pobudce przeprowadziła nam rozgrzewkę. Po śniadaniu odwiedziliśmy panią pielęgniarkę. Zaraz potem nasza pani zorganizowała nam mecz piłki nożnej. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na grę terenową Ranny Lotnik, podczas której dowiedzieliśmy się sporo o pierwszej pomocy. Po kolacji uczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem. Już nie możemy się doczekać jutra!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Drugi dzień w Kulce zaczęliśmy poranną rozgrzewką. Po śniadaniu graliśmy w siatkówkę i pif-paf. Kolejnym punktem programu były rozgrywki frisbee ultimate. Po obiedzie i krótkim odpoczynku uczyliśmy się strzelać z łuku. Po kolacji uczyliśmy się szyfrów w czasie gry Enigma.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w gry integracyjne. Świetnie się bawiliśmy i nasza grupa się zintegrowała. Następnie odbyły się zajęcia eurobungee i skakaliśmy na trampolinach. Po obiedzie uczyliśmy się układów tanecznych. Na kolejnych zajęciach poszliśmy do lasu i uczyliśmy się sztuki przetrwania. Wieczorem odbyło się ognisko, piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Cztery Żywioły, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczął się ćwiczeniami. Po śniadaniu udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, podczas których budowaliśmy szałasy. Następnie mieliśmy zajęcia z wiatrówek, było super! Po obiedzie mieliśmy Rannego Lotnika, a następnie pływaliśmy kajakami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Darii J.
Przygodę w Kulce zaczęliśmy od zajęć liniowych. Mieliśmy za zadanie ułożyć jak największą wieżę ze skrzynek i wejść na nią. Wszyscy uzyskali rewelacyjne wyniki. Potem mieliśmy gry świata. Bawiliśmy się w bulle francuskie, kubb i molkky. Dla większości z nas był to pierwszy kontakt z tymi grami, a szkoda, bo to fajna zabawa. Po obiedzie uczyliśmy się tańczyć belgijkę i skrzypka. Kolejnym punktem dnia były quady. Jeździliśmy pod czujnym okiem instruktora po specjalnie przygotowanym torze. To był świetny dzień, już nie możemy się doczekać jutra!

Cztery Żywioły, grupa Pani Elżbiety B.
Po śniadaniu mieliśmy spotkanie poświęcone fakultetom. Później zagraliśmy mecz unihokeja. Następnie lekcja survivalu w lesie, po części teoretycznej zbudowaliśmy szałasy. Po obiedzie uczyliśmy się belgijki. Potem bawiliśmy się w poszukiwaczy skarbów podczas gry terenowej z wykrywaczem metalu. Na koniec dnia mieliśmy zabawy integracyjne, aby jeszcze lepiej się poznać.

Harry Potter, grupa Pani Anny S.
Dzisiaj przeżyliśmy fantastyczny dzień na Kulce. Wczoraj zostaliśmy przydzieleni do domów. Podczas specjalnej ceremonii Tiara Przydziału zdecydowała, gdzie będziemy należeć. Dzień zaczęliśmy więc od rysowania herbów naszych domów. Wyszły nam wspaniale! Przed południem wybraliśmy się także na wyprawę kajakową po jeziorze. Po południe rozpoczęliśmy od Turnieju Trójmagicznego. Musieliśmy wykonać różne konkurencje i zdobyć jak najwięcej punktów dla naszego domu. Dzień zakończyliśmy nauką sztuki lewitowania podczas zajęć eurobungee.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny K.
Po pysznym śniadaniu wyczarowywaliśmy piękne herby domów, do których zostaliśmy przydzieleni przez Tiarę Przydziału na wczorajszej, wieczornej uroczystości. Później braliśmy udział w lekcji samoobrony z profesorem Lupinem oraz byliśmy w parku kinowym, aby sprawdzić swoje magiczne umiejętności. Dzień zakończyliśmy grając w mega gry używając zaklęcia Capacious extremis (zaklęcie zwiększająco-zmniejszające).

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny F.
Nasz dzień rozpoczął się od zajęć z wielkiej demolki, na których podzieleni na dwie drużyny budowaliśmy super mury. Kolejnym punktem naszego dnia była lekcja survivalu z Kung Fu Pandą, budowaliśmy szałasy oraz poznaliśmy różne techniki przetrwania. Następnie burzyliśmy wcześniej zbudowane mury. Dzień zakończył się ogniskiem, integrowaliśmy się z innymi grupami.

Misja 112, grupa Pani Dominiki P.
Drugi dzień na naszym ośrodku rozpoczęliśmy od warsztatów detektywistycznych. Następnie graliśmy w gry integracyjne, które pomogły nam się lepiej poznać. Przed obiadem udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po południu strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej oraz graliśmy w siatkówkę. Wieczorem graliśmy w Mafię.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Po śniadaniu mieliśmy bardzo ważne stracie herosów, czyli Bitwę o Sztandar. Każdy dał z siebie 100%. Zabawa była nieziemska! Następnie sprawdzaliśmy swoją sprawność fizyczną na ściance wspinaczkowej. Dzisiaj był dla nas bardzo ważny dzień, dwudzieste piąte urodziny Percy’ego Jacksona. Zorganizowaliśmy przyjęcie na cześć naszego ulubionego herosa. Przed kolacja uczyliśmy się robić ośmiorniczki z origami. Wieczór zakończyliśmy zajęciami z samoobrony.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Bitwa o Sztandar, która skończyła się dla nas zwycięsko. Kolejno odbyły się zajęcia z precyzji i celności z wykorzystaniem procy. Następnie hucznie obchodziliśmy dwudzieste piąte urodziny Percy’ego. Na koniec odbyliśmy podróż smoczą łodzią.

Obóz Herosów, grupa Pani Iwony S.
Dzień zaczęliśmy Bitwą o Sztandar, później mieliśmy rozgrywki w unihokeja oraz braliśmy udział w urodzinach Percy’ego Jacksona. Mieliśmy zabawy z wychowawcą, a dzień zakończyliśmy wyprawą Smoczą Łodzią.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od Bitwy o Sztandar. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuków z Artemidą, by dobrze przygotować się do nadchodzących zawodów. Warto także wspomnieć, że nasz bohater Percy Jackson miał dzisiaj dwudzieste piąte urodziny i zorganizowaliśmy mu bal urodzinowy z niespodziankami. Później poszliśmy do lasu, gdzie uczyliśmy się budować szałasy na zajęciach z survivalu. Wieczorem mieliśmy zajęcia z wystąpień teatralnych.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś po śniadaniu ruszyliśmy na trening, aby dopracować nasze umiejętności na strzelnicy paintballowej. Później poszliśmy na pole paintballowe, aby rozegrać potyczkę, podczas której walczyliśmy o flagę. Następnie wszyscy przeszliśmy niesamowity park linowy. Wieczorem, podczas zajęć z Geocachingu, szukaliśmy ukrytych skarbów na terenie ośrodka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj mieliśmy dzień pełen zajęć. Od razu po śniadaniu poszliśmy na nasz pierwszy wspólny paintball. Poznaliśmy zasady gry i dzisiaj walczyliśmy o flagę. Potem tworzyliśmy flagę naszego obozu. Następnie wyszliśmy do lasu na survival, podczas którego poznaliśmy zawartość puszki survivalowej oraz tworzyliśmy własne schronienia. Po obiedzie wypłynęliśmy smoczą łodzią, aby zobaczyć ciekawe zakątki jeziora Łęsk. Jeszcze przed kolacją uczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Po kolacji graliśmy w gry zespołowe: siatkówkę, piłkę nożną i koszykówkę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Angeliki P.
Dzień zaczęliśmy od porannego rozruchu. Po śniadaniu graliśmy w passball, czyli nietypową wersję piłki nożnej. Później zdobywaliśmy wiedzę teoretyczną na temat pierwszej pomocy i zweryfikowaliśmy nasze umiejętności w grze Ranny Lotnik. Potem odbyliśmy trening snajperski i wzięliśmy udział w rozgrywce paintballowej. Wieczorem za pomocą wykrywacza metalu sprawdziliśmy co kryje teren naszego ośrodka.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Rano poszliśmy uczyć się podstaw survivalu i budowy szałasu. Później wyszywaliśmy pagony na naszych mundurach. Po drugim śniadaniu poszliśmy jeździć quadami, a następnie popływaliśmy kajakami. Na koniec dnia uczyliśmy się strategii i taktyki wojskowej.

Power Jump, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od budowania muru do wielkiej demolki. Sami robiliśmy zaprawę i układaliśmy kolejno kamienie. Następnie mieliśmy zajęcia eurobungee, czyli trening powietrznych ewolucji. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Po obiedzie mieliśmy gry integracyjne, biegaliśmy w wielospodniach, przeciągaliśmy linę i stworzyliśmy śmiesznego słonia. Następnie burzyliśmy nasze wcześniej przygotowane mury, to była wielka demolka. Po kolacji mieliśmy ognisko wraz z innymi grupami, na którym wspólnie śpiewaliśmy, bawiliśmy się i piekliśmy kiełbaski.

Power Jump, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień rozpoczęliśmy mega pakietem integracyjnym, czyli przeciągaliśmy linę, ścigaliśmy się w wielospodniach i wspólnie malowaliśmy. Poznaliśmy jezioro na spływie smoczą łodzią, uczyliśmy się jazdy segwayem oraz o pracy detektywa! Dzień zakończymy ogniskiem integracyjnym.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Dzień zaczęliśmy od eurobungee, było super! Robiliśmy salta w powietrzu! Później poszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy zasady pierwszej pomocy i ratowaliśmy rannego lotnika. Po obiedzie jeździliśmy quadami, było fantastycznie! Później poznaliśmy gry świata, m.in. bule francuskie. Wieczorem mieliśmy ognisko. Było świetnie!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Jeździliśmy dziś quadami. Kacper przejechał tor najszybciej. Później wszyscy poszliśmy na urodziny Kubusia Puchatka. Pomagaliśmy przyjaciołom Kubusia rozwiązywać zadania. To była świetna zabawa! Po obiedzie wspinaliśmy się na ściankę. Zuzia, Franek, Antek, Mikołaj i Nikodem weszli na samą górę. Przed kolacją mieliśmy kajaki. Pan ratownik zabrał nas na super wycieczkę. Wieczorem było ognisko z kiełbaskami. Mieliśmy kilka fajnych zabaw.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Nasze kolonijne wyzwanie zaczęliśmy od sprawdzenia naszej zręczności na ściankach wspinaczkowych. Następnie podczas strzelania z łuków wykazaliśmy się naszą celnością. Przed obiadem podziwialiśmy krajobrazy pływając rowerkami wodnymi. Po posiłku nadszedł czas na strzelanie z wiatrówki do celu. Następnie układaliśmy wieże ze skrzynek wspinając się na nie. Wieczorem graliśmy w nietypowy rodzaj piłki nożnej, czyli passball. Po emocjonującym meczu wszyscy poszliśmy spać w oczekiwaniu na kolejny dzień pełen wrażeń.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Słoneczny dzień kolonii zaczęliśmy od pływania po jeziorze rowerkami wodnymi. Następnie wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej i strzelaliśmy z wiatrówek. Potem czekał na nas survival. Przed kolacja poszliśmy na eurobungee, a po kolacji na slackline.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Swój dzień rozpoczęliśmy od wspólnej przeprawy kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk. Podczas wyprawy podziwialiśmy kormorany i czaple. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia survivalu, dzięki których nauczyliśmy się podstaw survivalu, budowy szałasu, a także dowiedzieliśmy się co kryje w sobie puszka survivalowa. Po południu każdy z nas próbował stworzyć i wspiąć się na ogromną wieżę ze skrzynek. Mimo trudności wyszło nam świetnie! Po pysznym obiadku odbyliśmy spacer w dmuchanej kuli po wodzie, a zaraz potem rywalizowaliśmy między sobą w rozgrywkach passballa. Wieczorem każdy z nas zmierzył się ze szczudłami. Zmęczeni, ale szczęśliwi czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji!

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień był pełen atrakcji! Rozpoczęliśmy nasz dzień od akrobacji w powietrzu, czyli eurobungee. Następnie spędziliśmy miły czas na rowerkach wodnych. Kolejnym elementem dnia była gra w piłkę nożną w sukienkach. Było to dla nas nowe doświadczenie. Po pysznym obiedzie trenowaliśmy swoje umiejętności na ściance wspinaczkowej i parku linowym. Dzień zakończyliśmy strzelaniem z łuku.

VIP, grupa Pani Kamili F.
Dzień był pełen atrakcji! Rano udaliśmy się na smoczą łódź. Następnie poszliśmy grać w gry świata, mieliśmy okazję poznać nowe zabawy i nabyć nowe umiejętności. Kolejnymi zajęciami była nauka chodzenia po linie zawieszonej kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią, czyli slackline. Po obiedzie uczyliśmy się strzelać z łuku, a następnie czekał na nas trening snajperski na prawdziwej strzelnicy paintballowej! Wieczorem natomiast udaliśmy się na eurobungee i tym zakończyliśmy dzień.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Martyny S.
Dzień rozpoczęliśmy od wizyty w parku linowym. Następnie w ramach bliższego poznania bawiliśmy się w gry integracyjne. Po południu wybraliśmy się na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk, a później sprawdziliśmy swoje siły jako kosmonauci na żyroskopie i rozegraliśmy miniturniej siatkarski.