RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus VI (17.08-27.08.2018)

Dzień 5 - Zabawa na okrągło

Dodany: 2018.08.21

Active Camp, grupa Pani Aleksandry R.
Rano skakaliśmy na eurobungee. Niektórzy nauczyli się robić salto w przód i tył. Później uczyliśmy się strzelania dynamicznego na strzelnicy paintballowej oraz doskonaliliśmy technikę pływania. Po obiedzie jeździliśmy dziwnym rowerem oraz poznaliśmy podstawy survivalu. Nauczyliśmy się między innymi jak budować szałasy. Po kolacji mieliśmy dyskotekę. Nie możemy się doczekać jutrzejszych atrakcji!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Karoliny H.
Kolejny dzień naszej kulkowej przygody zaczął się od nauki pływania z naszym ratownikiem. Następnie wybraliśmy się na mega gry, graliśmy w ogromną wersję jengi, twistera oraz scrabbli. Po obiedzie spróbowaliśmy swoich sił na quadach, każdy z instruktorem mógł pokonać wyznaczona trasę. Po kolacji odbyła się długo wyczekiwana dyskoteka!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Dzisiaj pierwszym punktem po porannej rozgrzewkę i śniadaniu była nauka pływania w jeziorze Łęsk. Po powrocie z plaży rozegraliśmy mecz unihokeja. Po obiedzie odpoczywaliśmy grając w Mafię. Później chodziliśmy po parku linowym, a po kolacji udaliśmy się na nocną grę Mafię.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę. Potem robiliśmy sobie fryzury. Wyglądałyśmy jak prawdziwe księżniczki. Na kolejnych zajęciach walczyłyśmy jak gladiatorzy za pomocą kolorowych lanc. Po obiedzie robiłyśmy bańki XXL. Czułyśmy się przy tym jak w bajce. Wieczorem odbyły się zajęcia savoir-vivre’u. Uczyłyśmy się kulturalnego zachowywania się.

Cztery Żywioły, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy. Po śniadaniu mieliśmy Poszukiwanie Skarbu, co przyniosło nam wiele radości. Następnie udaliśmy się na zajęcia z robienia tratw, na których pływaliśmy. Świetnie się bawiliśmy! Później mieliśmy zajęcia integrujące grupę. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia z recyklingu artystycznego. Dzień zakończyliśmy dyskoteka, doskonale się bawiliśmy!

Cztery Żywioły, grupa Pani Darii J.
Wtorek zaczęliśmy od rzeźbienia w glinie. Powstało wiele unikatowych dzieł sztuki, zwierzęta czy postaci z bajek. Potem udaliśmy się do lasu na zajęcia z podstaw survivalu. Nauczyliśmy się jak zbudować szałas i radzić sobie w ekstremalnych sytuacjach. Po obiedzie udaliśmy się nad jezioro, by aktywnie spędzić czas na plaży. Graliśmy w alians, dooble i siatkówkę. Później rozegraliśmy bardzo emocjonujący mecz unihokeja. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której się świetnie bawiliśmy.

Cztery Żywioły, grupa Pani Elżbiety B.
Po śniadaniu razem z drugą grupą Czterech Żywiołów bawiliśmy się w berka. Później poznaliśmy gry z różnych zakątków świata, m.in. kubb, molkky i boule francuskie. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze się udać na przeprawę po jeziorze Łęsk wybudowanymi przez nas tratwami. Po obiedzie zagraliśmy w baloniadę, a później uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka w Cool Clubie.

Harry Potter, grupa Pani Anny S.
Dzień rozpoczął się dla nas sportowym akcentem. Wtorek rozpoczęliśmy bowiem od meczu piłki nożnej. W kolejnych częściach dnia mieliśmy dużo zajęć związanych z Harrym Potterem. Najpierw profesor Snape nauczył nas kilku eliksirów i ciekawych chemicznych sztuczek. Później czekało na nas wymagające zadanie, musieliśmy odnaleźć zakopany na plaży kamień filozoficzny. By jednak móc wejść na plażę najpierw musieliśmy rozwiązać kilka zagadek związanych z Harrym Potterem. Po południu wybraliśmy się na spacer do lasu w poszukiwaniu drewna na miotły. Później wróciliśmy na ośrodek by z tego co udało nam się znaleźć stworzyć fantastyczne Nimbusy. Miłym zakończeniem dnia był mecz quidditcha na własnoręcznie wykonanych miotłach.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny K.
To był dzień pełen niespodzianek. Od rana przygotowywaliśmy się do meczu quidditcha, który odbył się po obiedzie. Ułożyliśmy okrzyki zagrzewające drużyny do boju. Następnie własnoręcznie wykonywaliśmy Nimbusy 2018. Po południu na zajęciach, podczas których wykonywaliśmy rzeźby z papieru i sznurka, spotkaliśmy niespodziewanego gościa Hagrida. Ten magiczny wtorek zakończyliśmy szukając horkruksów.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęłyśmy od zrobienia super łańcucha kolonijnego. Następnie udałyśmy się na zajęcia ze skrzynek, staraliśmy się zbudować jak najwyższą wieżę i wspiąć się na nią. Później malowałyśmy bez użycia rąk, zabawa była świetna! Nasz dzień zakończył się zajęciami z samoobrony, podczas których poznałyśmy różne techniki obrony oraz rozmawiałyśmy na tematy związane z bezpieczeństwem.

Misja 112, grupa Pani Dominiki P.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się do lasu w poszukiwaniu tropów różnych mieszkańców lasu. Następnie graliśmy w naszą ulubioną kolonijną grę, czyli Szpiona oraz braliśmy udział w manewrach strażackich. Po obiedzie ponownie pojawiliśmy się w lesie, by poznać sztuki survivalu oraz uczyliśmy się pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy zawodami z rzucania do celu.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Warsztaty teatralne w słoneczny dzień, to idealny sposób na poznanie swoich talentów. Wybitna gra aktorska pozwoliła wcielić nam się w przeróżne postaci. Następnie graliśmy w unihokeja oraz uczyliśmy się przefiltrowywać wodę oraz rozpalać ognisko w ciężkich warunkach. Wieczór zakończyliśmy tanecznym krokiem na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuków z Artemidą. Następnie poszliśmy z Prometeuszem na drugą część survivalu. Później odbyły się zajęcia linowe z Percy Jacksonem. Po obiedzie sztuka władania mieczem z Clarisse Larue. Po kolacji poszliśmy na walki gladiatorów.

Obóz Herosów, grupa Pani Iwony S.
Dzisiaj mieliśmy okazję sprawdzić nasze umiejętności plastyczne podczas zajęć z graffiti. Następnie nasze emocje rozładowaliśmy w trakcie nauki samoobrony. Po zakończeniu nauk mogliśmy wcielić się w prawdziwe modelki przebierając się za królewską świtę i pozując przed obiektywem słynnej pani fotograf, czyli naszej wychowawczyni. Po posiłku wyruszyliśmy na kajakową wyprawę po jeziorze Łęsk. Trenowaliśmy przed Wielkim Starciem Herosów w łucznictwie. Na zakończenie dnia wszyscy herosi uczestniczyli we wspólnej dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Wtorkowy poranek rozpoczęliśmy od wypłynięcia kajakami turystycznymi na jezioro Łęsk, gdzie pan ratownik przedstawił nam kilka ciekawych informacji na jego temat. Następnie uczyliśmy się szyfrowania na zajęciach z Enigmy. Przed obiadem mogliśmy stoczyć bitwę gladiatorów na specjalnej macie. Po obiedzie graliśmy w unihokeja, a na nasze rozgrywki przybyła nawet sama Atena. Byliśmy także na plaży, gdzie graliśmy w piłkę i tańczyliśmy. Dzień zakończyliśmy tanecznym krokiem na dyskotece.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po śniadaniu wyjechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa. Odwiedziliśmy Park Maszyn Wojskowych, który był niesamowity! Zobaczyliśmy na własne oczy pojazdy, które do tej pory widzieliśmy tylko na filmach. Na koniec udało nam się przejechać jednym z zabytków. Po obiedzie ruszyliśmy na pole paintballowe, aby rozegrać potyczkę, podczas której walczyliśmy o panowanie w Kulce.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie, gdzie mogliśmy dotknąć historii oraz przejechać się transporterem. Po powrocie zjedliśmy obiad, a potem poszliśmy na plażę. Później graliśmy w zombie, a potem uczyliśmy się samoobrony. Po kolacji mieliśmy obozową dyskotekę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Angeliki P.
Nasz dzień zaczął się od zajęć w parku linowym i emocjonującej rozgrywki paintballowej. Później zagraliśmy w grę terenową, a po pysznym obiedzie rozwijaliśmy nasze zdolności strategii i taktyki. Następnie tworzyliśmy własne tratwy i testowaliśmy je na wodzie. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w klimatycznym Cool Clubie.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Rano pojechaliśmy na wycieczkę do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Spędzaliśmy tam dużo czasu, przejechaliśmy się wojskowym samochodem terenowym. Po powrocie spędzaliśmy czas z naszym wychowawcą grając w fabularyzowaną grę terenową Szpion. Po tym mieliśmy zajęcia z łączności, a na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Power Jump, grupa Pani Klaudii B.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia lepienia z gliny. Każdy z nas stworzył unikatową rzeźbę. Później mieliśmy zajęcia na ściance wspinaczkowej, niektórym z nas udało się wejść na sama górę. Następnie mieliśmy grę terenową Urodziny Kubusia Puchatka, na której musieliśmy znaleźć zagadki na ośrodku i je rozwiązać. Po obiedzie graliśmy w grę zespołową frisbee ultimate. Później robiliśmy gniotki, każdy z inną buźka. Po kolacji, wraz z inną grupą, mieliśmy zabawy z tańcem.

Power Jump, grupa Pani Wiktorii O.
Piąty dzień był pełen wrażeń i emocji. Najpierw lepiliśmy rzeźby z gliny, zagraliśmy w zupełnie nową grę o nazwie frisbee ultimate, a nawet zwiedziliśmy kulkowy las grając w podchody, gdzie mieliśmy kilka trudnych zadań. Przed kolacją, jak to Power Jump, skakaliśmy na eurobungee! Pogoda dopisała, więc mieliśmy też czas skorzystać z boiska do siatkówki.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Dzień rozpoczęliśmy przeniesieniem się do antycznego świata, bo mieliśmy walki gladiatorów. Później poznaliśmy tajne techniki samoobrony. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Po obiedzie mieliśmy skrzynki, budowaliśmy wieże do samego nieba, a dokładniej na wysokość tych ogromnych drzew. Później odpoczęliśmy grając na Xboxsie. Po kolacji zagraliśmy w twistera i mega jengę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Rano wspinaliśmy się na skrzynki. Najwyżej wszedł Franek. Później graliśmy w baloniadę. Było dużo śmiechu kiedy balon z wodą pękał. Później podzieliliśmy się na dwa plemiona. Były ogniste jelenie i zielone koguty. Toczyliśmy bój o terytorium. Wygrały ogniste jelenie. Po obiedzie konstruowaliśmy z patyczków budowle. Dziewczyny zbudowały duży dom, taki aby wszystkie się zmieściły. Chłopcy zrobili wieżowiec wyższy niż oni sami. Następnie mieliśmy podchody. Jedna grupa uciekała i wymyślała zadania, a druga musiała ich dogonić. Musieliśmy m. in. tańczyć, zbierać kamienie, wymyślić piosenkę i zrobić zdjęcie. Była świetna zabawa! Po kolacji graliśmy na Xboxie.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień naszego wakacyjnego wyzwania zaczęliśmy od sprawdzenia naszej równowagi w dmuchanych kulach unoszących się na wodzie. Po zajęciach z waterballami nadszedł czas na pływanie kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Gdy wróciliśmy z plaży, wspólnie z inną grupą zagraliśmy w zombie. Po obiedzie sprawdzaliśmy naszą celność na strzelnicy paintballowej. Następnym wyzwaniem było utrzymanie równowagi na slackline. Dzień pełen atrakcji zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od kajaków. Następnie czekała na nas nauka chodzenia na szczudłach i quady. Po obiedzie mieliśmy walki gladiatorów, a potem plażowanie. Po kolacji graliśmy w grę terenową Leśna Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Nasz piąty dzień rozpoczęliśmy od wodnej wyprawy smoczą łodzią niczym starodawni wojownicy. Następnie każdy z nas próbował swoich sił podczas zajęć łuczniczych. Po południu wykonywaliśmy szalone akrobacje na eurobungee, a po obiedzie wspinaliśmy się na ścianki wspinaczkowe niczym zawodowi alpiniści. Było super! Zaraz potem pomknęliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Swój dzień zakończyliśmy tańcami podczas dyskoteki w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Z.
Piąty dzień kolonii zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej, gdzie trenowaliśmy naszą celność. Następnie wyruszyliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze, a później spędziliśmy czas na plaży. Po obiedzie doskonaliliśmy naszą umiejętność jazdy quadem i segwayem. Wieczorem udaliśmy się na grę terenową do pobliskiego lasu. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia.

VIP, grupa Pani Kamili F.
Dzień zaczęliśmy od zajęć na strzelnicy, gdzie mieliśmy okazję postrzelać z wiatrówki. Następnie udaliśmy się na zajęcia z waterball. Tam pływaliśmy w dmuchanej kuli na wodzie. Przed obiadem byliśmy także na grze terenowej Enigma, podczas której nauczyliśmy się różnego rodzaju szyfrów oraz szyfrowaliśmy wiadomości dla siebie. Po obiedzie natomiast udaliśmy się do lasu, gdzie odbyły się zajęcia survivalowe, tam też zbudowaliśmy szałasy. Potem plażowaliśmy i graliśmy w gry planszowe. Na koniec dnia wzięliśmy udział w grze terenowej Świetliki.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Martyny S.
Po śniadaniu dawkę adrenaliny zafundował nam jazda quadem. Potem bawiliśmy się w grę o przetrwanie. Odbyliśmy trening celność strzelając z wiatrówek i rywalizowaliśmy o tytuł najlepszego strzelca. Po obiedzie kończyliśmy swój herb grupowy i graliśmy w grę terenowa Geocaching. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece.