RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus VI (17.08-27.08.2018)

Dzień 7 - Zabawa trwa w najlepsze

Dodany: 2018.08.23

Active Camp, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień zaczęliśmy od integracji z inną grupą. Najpierw graliśmy w ringo, a potem poszliśmy plażować. Wykąpaliśmy się w jeziorze pod okiem ratownika. Następnie mieliśmy turniej łuczniczy. Nina była nie do pobicia. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek oraz graliśmy w paintballa na arenie. Wieczorem mieliśmy kolejną dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Karoliny H.
To był bardzo aktywny dzień. Od razu po śniadaniu zagraliśmy we frisbee. Dla niektórych było to coś nowego, ale wszystkim się podobało. Zaraz po tym kolejny raz strzelaliśmy z łuku. Kolejne zajęcia zostały przeprowadzone w lesie, gdzie z instruktorem poznaliśmy tajniki survivalu. Po obiedzie zagraliśmy w unihokeja, a potem uczyliśmy się jak korzystać z kompasu. Po kolacji czekała nas kolejna dyskoteka, świetnie się bawiliśmy!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Czwartek w Kulce zaczęliśmy od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się pierwszej pomocy. Później część z nas brała udział w fakultetach, natomiast reszta grała w ninję, Mafię i siatkówkę. Po obiedzie mieliśmy zawody strzelania z łuku i quady. Dzień zakończyliśmy grą terenową Leśna Pułapka.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w grę francuską. Następnie bawiliśmy się w murarza i pif-paf. Na kolejnych zajęciach doskonaliliśmy techniki pływackie. Po obiedzie tworzyliśmy różne konstrukcje z kolorowych rurek. Potem robiłyśmy sobie piękne makijaże. Wyglądałyśmy jak prawdziwe księżniczki. Wieczorem odbyły się walki sumo. To była świetna zabawa!

Cztery Żywioły, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy. Po śniadaniu graliśmy w unihokeja, było super! Później udaliśmy się na zajęcie Archery Challenge, stoczyliśmy walkę na łuki. Zabawa była świetna! Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy nasze umiejętności z zakresu pływania. Po obiedzie mieliśmy zajęcia plastyczne. Dzień zakończyliśmy dyskoteka, na której było fantastycznie!

Cztery Żywioły, grupa Pani Darii J.
Kolejny dzień kolonii rozpoczął się plażowaniem. Po kąpieli, graliśmy w siatkówkę i gry karciane. Następnie czekały nas zajęcia z witraży. Za pomocą specjalnych farb do szkła stworzyliśmy swoje dzieła, które każdy z nas zabierze na pamiątkę do domu. Bo obiedzie przeszliśmy kurs pierwszej pomocy. Nabyliśmy umiejętności poprawnego zawiadamiania przez telefon służb ratunkowych i udzielania wsparcia przedmedycznego. To były bardzo przydatne zajęcia. Następnie udaliśmy się do lasu i uczyliśmy się rozpalać ognisko i filtrować wodę, by nadawała się do spożycia. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Elżbiety B.
Rano zagraliśmy w grę francuską, czyli szukaliśmy odpowiedzi na zadane pytania wśród kadry obozu na terenie ośrodka. Następnie poszliśmy na zajęcia z malowania witraży. Po obiedzie udaliśmy się do lasu na grę terenową Ranny Lotnik. Najpierw uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy, a potem zastosowaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce. Później tworzyliśmy odznaki czterech żywiołów, a na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Anny S.
Dzień rozpoczął się dla nas sportowym akcentem. Poranek spędziliśmy na rozegraniu turnieju ringo. Potem poszliśmy na plażę chwilę odpocząć. Przed obiadem szukaliśmy także horkuksów zaznaczonych na mapie. Musieliśmy także rozwiązywać zagadki. Wszystkim nam poszło bardzo dobrze. To nie był koniec emocji. Zaraz po obiedzie rozegraliśmy partię twistera na wielkiej planszy. Czekał nas także quiz o Harrym Potterze, który wygrał Slytherin, chociaż inne domy poradziły sobie równie dobrze. Wieczorem czekało nas jeszcze tworzenie zwierzątka dla Hagrida ze sznurka i papieru. Ciekawe co czeka nas jutro.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny K.
Ten dzień był bardzo ekscytujący. Część z nas kontynuowała fakultety. Czytaliśmy książkę, bawiliśmy się i graliśmy. Lepiliśmy magiczne stwory z masy solnej, a po południu rozegraliśmy Turniej Trójmagiczny. Było dużo emocji, radości i śmiechu. Wieczorem wyczarowywaliśmy magiczne cuda z papieru metodą quillingu. To był naprawdę udany dzień!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczął się od zabaw integracyjnych oraz czytania bajek z innymi grupami. Następnie udałyśmy się na zajęcia, na których strzelałyśmy z proc i sprawdzałyśmy swoją celność. Później tworzyłyśmy z gliny bajkowe postaci. Nasz dzień zakończył się Olimpiadą Sportową oraz robieniem bajkowych bransoletek.

Misja 112, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w dwa ognie oraz siatkówkę. Następnie udaliśmy się na plażę. Przed obiadem graliśmy w karty oraz inne planszówki. Po południu uczyliśmy się korzystać z kompasów i z ich pomocą szukaliśmy i rozwiązywaliśmy zagadki. Potem dowiedzieliśmy się jak filtrować wodę i rozpalić ogień bez użycia zapalniczki na zajęciach z survivalu. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy tanecznie, na warsztatach tanecznych. Następnie pobudzaliśmy nasze szare komórki do pracy przy rozwiązywaniu zagadek logicznych. Zajęcia z pierwszej pomocy pozwoliły nam przypomnieć jak udzielać pomocy w razie potrzeby. Po obiedzie spędziliśmy miło czas na plaży grając w kalambury. Wieczorem mieliśmy starcie łuczników podczas Archery Challenge i dyskotekę.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu tworzyliśmy graffiti z logo Obozu Herosów. Następnie bawiliśmy się na świeżym powietrzu, po czym udaliśmy się na plażę. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia taneczne z Terpsychorą. Kolejno uczestniczyliśmy w zajęciach z pierwszej pomocy z Asklepiosem. Po kolacji poszliśmy na zajęcia z samoobrony.

Obóz Herosów, grupa Pani Iwony S.
Dzień zaczęliśmy od Archery Challenge. Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy, które strzelały do siebie używając gąbczastych strzał. Następnie kończyliśmy malowanie sztandaru. Później byliśmy na plaży nad jeziorem Łęsk. Wszyscy wspólnie tańczyliśmy na zajęciach, po których uczestniczyliśmy w zajęciach z survivalu. Uczyliśmy się jak filtrować wodę oraz w jaki sposób rozpalić ognisko. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Siódmy dzień kolonii rozpoczęliśmy aktywnie na zajęciach tanecznych z Terpsychorą. Graliśmy także w różne gry karciane i siatkówkę. Pani zorganizowała nam także konkurs rysunkowy. Po obiedzie poznawaliśmy tajniki samoobrony przed tytanami. Odbyła się także pierwsza pomoc z panem ratownikiem, uczyliśmy się jak pomóc człowiekowi w sytuacji zagrożenia. Wieczorem wybawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po śniadaniu ruszyliśmy na plażę, aby pograć w siatkówkę oraz wykąpać się w jeziorze. Później na zajęciach z survivalu nauczyliśmy się jak się skutecznie zakamuflować. Następnie na polu paintballowym rozegraliśmy wspaniałą potyczkę, podczas której walczyliśmy o flagę. Po obiedzie wszyscy układaliśmy wieże ze skrzynek, na które później się wspinaliśmy. Ostatnim dzisiejszym zajęciem był speedball, na którym walczyliśmy o miano mistrza obozowego speedballa.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Czwartek rozpoczęliśmy od dwóch gier paintballowych, na których wystrzelaliśmy aż 400 kulek! Potem skorzystaliśmy ze słonecznej pogody i poszliśmy na plażę. Po smacznym obiedzie wzięliśmy udział w starciu łuczników, czyli Archery Challenge. Potem mieliśmy grę terenową z wykorzystaniem urządzeń GPS. Po kolacji mieliśmy dyskotekę obozową.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Angeliki P.
Od rana integrowaliśmy się z grupą Pani Martyny poprzez wspólne gry i zabawy, takie jak Mafia, snajper i sztandary. Po obiedzie uczyliśmy się jak zdobyć wodę w lesie oraz jak najskuteczniej rozpalić ognisko. Potem ćwiczyliśmy nasze głosy na karaoke i graliśmy w uno. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy wizytą na strzelnicy, gdzie strzelaliśmy z wiatrówek do tarcz. Później poszliśmy budować wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. W dalszej części dnia biegaliśmy po torze ucząc się jak rzucać granatem. Po obiedzie poszliśmy na plażę, aby zbudować tratwy i na nich pływać. Przed kolacją uczyliśmy się technik survivalu. Na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Power Jump, grupa Pani Klaudii B.
Rano bawiliśmy się w zabawę jawor, robiliśmy i rozwiązywaliśmy zadania i zagadki. Następnie mieliśmy zajęcia, na których budowaliśmy tratwy i musieliśmy nimi przepłynąć pewien dystans. Po obiedzie mieliśmy warsztaty doskonalenia technik pływackich. Później graliśmy w kulkowe podchody, jedna grupa oznaczała nam trasę w lesie i zostawiła zadania, a druga je rozwiązywała. Po kolacji mieliśmy zajęcia linowe, na których musieliśmy układać wieżę ze skrzynek i na nią wejść.

Power Jump, grupa Pani Wiktorii O.
Ten dzień był wyjątkowo udany! Strzelaliśmy z łuków do celu, mieliśmy spływ na tratwach, które sami zbudowaliśmy. Później stworzyliśmy swoje gniotki, a nawet mieliśmy Olimpiadę Sportową! Zadania były trudne, ale daliśmy radę. Najcięższy był survival, uczyliśmy się przetrwać w lesie budując szałas. Na koniec dnia stworzymy sobie indywidualne przypinki. Było fantastycznie!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
To był cudowny dzień! Rano udaliśmy do lasu podzieleni na dwie drużyny i graliśmy w podchody. Potem wzięliśmy udział w Bitwie Plemion, podczas której rywalizacja była zacięta. Później niczym super tajni szpiedzy łamaliśmy tajemnice twierdzy szyfrów podczas Enigmy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie, pan ratownik był z nad dumny. Następnie mieliśmy zajęcia z Archery Soft, strzelaliśmy łukami z gumową przyssawką. Po kolacji mieliśmy walki sumo! Świetnie się bawiliśmy!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Rano uczyliśmy się obsługi kompasu, chowaliśmy sobie nawzajem zadania, a następnie je odnajdywaliśmy. Później graliśmy w grę francuską, a potem bawiliśmy się z naszą panią w dyrygenta i bystre oko. Było dużo śmiechu jak zamienialiśmy się czapkami i nikt nie wiedział co jest nie tak. Jeszcze przed obiadem mieliśmy warsztaty pływackie. Uczyliśmy się pracy nóg w kraulu i pływać żabką. Na plaży opalaliśmy się, graliśmy w dobble, 5 sekund i kolory. Każdy znalazł coś dla siebie. Po obiedzie były zajęcia artystyczne. Robiliśmy ruloniki z paseczków, a z nich układaliśmy swoje prace. Wieczorem graliśmy w kalambury.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny M.
To był dzień pełen wyzwań. Rozpoczęliśmy od rejsu smoczą łodzią. Przy akompaniamencie bębna płynęliśmy po jeziorze Łęsk. Następnie sprawdziliśmy naszą zwinność w parku linowym. Potem nadszedł czas na naukę o survivalu. W lesie poznaliśmy podstawowe informacje o przetrwaniu, a następnie zbudowaliśmy szałasy. Po obiedzie poszliśmy na plażę, by w wodzie zagrać w waterpolo. Przed kolacją sprawdziliśmy jak sprytni jesteśmy podczas gry w Leśną Pułapkę. Następnie nadszedł czas na Archery Challenge, czyli starcie łuczników, którym zakończyliśmy nasz dzień pełen wrażeń.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od gry francuskiej. Po niej udaliśmy się na plażowanie, na którym pływaliśmy w jeziorze i opalaliśmy się. Następnie czekało na nas starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Po obiedzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek i wspinaliśmy się po niej. Potem pływaliśmy kajakami dwuosobowymi po jeziorze. Po kolacji wybraliśmy się na nocną grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Nikoli B.
Po pysznym śniadaniu rozpoczęliśmy swoje zmagania z grą francuską. W grupach odkrywaliśmy tajemnice Kulki. Następnie udaliśmy się na plażowanie i kąpiele. Po południu każdy z nas próbował swoich sił podczas strzelania z wiatrówki. Okazało się, że mamy bardzo celne oko. Po obiedzie podjęliśmy heroes challenge podczas zajęć na parku linowym. Potem przeżyliśmy wodną przygodę podczas wyprawy kajakami bezburtowymi. Swój dzień zakończyliśmy w rytmie największych hitów w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji Z.
To był bardzo aktywny dzień. Na początku udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy się wykąpać w jeziorze. Kolejną atrakcją dla nas był park linowy, gdzie trenowaliśmy nasze umiejętności. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Później spędziliśmy czas w lesie na survivalu. Na zakończenie dnia odbył się waterball.

VIP, grupa Pani Kamili F.
To był dzień pełen atrakcji! Rano zagraliśmy w grę francuską, podczas której mieliśmy okazję do sprawdzenia naszej wiedzy z zakresu życia obozowego. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie zażywaliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Przed obiadem mieliśmy także quady. Po południu udaliśmy się na waterpolo, czyli mecz w wodzie. Kolejnymi zajęciami był korfball. To gra podobna do koszykówki, z tym że nie kozłujemy piłki i ograniczamy się do pięciu podań. Na sam koniec dnia wspólnie bawiliśmy się i tańczyliśmy na dyskotece.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Martyny S.
Cały poranek spędziliśmy bawiąc się w gry integracyjne z Obozem Paintballowo-Survivalowym, wszyscy świetnie się bawiliśmy! Po obiedzie wybraliśmy się na karaoke, śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki. Wieczorem tańczyliśmy na dyskotece. To był cudowny dzień!