RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus V (06.08-16.08.2018)

Dzień 3 – Słoneczne chwile na Kulce

Dodany: 2018.08.08

Cztery Żywioły, grupa Pani Anny S.
Dziś czekało na nas wiele atrakcji. Dzień zaczęliśmy od meczu siatkówki. Walka była wyrównana do samego końca. Później strzelaliśmy z wiatrówek do celu. Przed obiadem graliśmy też w super grę Poszukiwacze Skarbów. Najpierw musieliśmy odnaleźć karteczki w miejscach zaznaczonych na mapie, a później rozwiązać napisane na nich zagadki. Nagrodą był zakopany na plaży worek ze skarbem, który musieliśmy odnaleźć wykrywaczem metalu. Po pysznym obiedzie malowaliśmy cztery żywioły bez użycia rąk. Po kolacji wybraliśmy się na dyskotekę. Świetnie się bawiliśmy!

Cztery Żywioły, grupa Pani Patrycji K.
Swój dzień zaczęliśmy od zabaw. Dziś bawiliśmy się w Mafię. Później pani animator nauczyła nas obsługiwać GPS, abyśmy mogli znaleźć ukryte na ośrodku zadania. Jeszcze przed obiadem pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie malowaliśmy swoją flagę, wszystkie cztery żywioły. Nie było to łatwe zadanie, ponieważ malowaliśmy bez użycia rąk. Cali byliśmy w farbie, była super zabawa! Wieczorem byliśmy na ognisku z kiełbaskami.

Harry Potter, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii rozpoczął się dla nas zajęciami w parku liniowym, na którym chodziliśmy po różnych trasach, pokonując przeszkody. Następnie byliśmy nad jeziorem, gdzie opalaliśmy się i kąpaliśmy. Potem rozwiązywaliśmy różnego typu zagadki z pomocą pani animatorki. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od akrobacji na eurobungee. Robiliśmy fikołki w przód i tył. Następnie odwiedziliśmy pana ratownika na plażowaniu, podczas którego kąpaliśmy się w jeziorze. Po południu szukaliśmy kamienia filozoficznego. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Adrianny D.
Dzień rozpoczęliśmy od skakania na eurobungee. Sprawiło nam to dużo radości! Następnie udaliśmy się na warsztaty władania kataną. Staraliśmy się opanować technikę bu-jutsu. Później udaliśmy się na żyroskop. Były to jedne z najbardziej wyczekiwanych przez nas zajęć. Po obiedzie uczyliśmy się medytacji. Następnie strzelaliśmy z łuku do tarczy. Wieczorem była dyskoteka, na której fajnie się bawiliśmy.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Małgorzaty M.
Dzień rozpoczął się przygodą na parku linowym. Po pokonaniu trasy, mogliśmy poczuć się jak prawdziwy ninja. Mieliśmy zajęcia ze sztuki władania kataną. Po przeszkoleniu udaliśmy się na zabawę na trampolinie. Po południu udaliśmy się na wycieczkę, aby wyciszyć się i zasłuchać w dźwięki lasu. Za to wieczorem mogliśmy wyszaleć się na dyskotece, którą poprowadził dla nas DJ.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Agaty K.
Zaraz po śniadaniu, całą grupą, pływaliśmy kajakami po jeziorze. Było super! Następnie graliśmy w piłkę nożną w zabawnych spódnicach. Po drugim śniadaniu, strzelaliśmy z łuków oraz jeździliśmy na bardzo dziwnym rowerze. Po wyczerpującym dniu, czekała nas jeszcze dyskoteka. Dzień był cudowny i już nie możemy doczekać się kolejnego.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Słoneczny dzień, rozpoczęliśmy zajęciami artystycznymi, na których stworzyliśmy tatuaże z henny na dłoniach. Następnie relaksowaliśmy się na kajakach turystycznych, pływając na jeziorze Łęsk. Przed obiadem mieliśmy okazję uczestniczyć w warsztatach tanecznych. Po kolacji wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, a wieczorem mieliśmy nocną grę terenową Dedal.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Pierwsze wyzwanie czekało na nas po śniadaniu. Całą grupą udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Były tam cztery trasy do wyboru o różnym poziomie trudności. Potem przyszła pora na waterball, genialną wodną atrakcję. Wesoło bawiliśmy się w dużych, dmuchanych kulach. Następnie rozegraliśmy pasjonujący mecz unihokeja. Zostaliśmy także przeszkoleni na początkujących łuczników. Oczywiście wszystko odbyło się pod okiem odpowiedzialnych i charyzmatycznych instruktorów. Cały dzień został zakończony nocną wyprawą na labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy od kilku rozgrywek w unihokeja. Następnie wspólnie odpoczywaliśmy na plaży, po czym staraliśmy się wspiąć na samą górę ścianek wspinaczkowych. Udaliśmy się też na podróż kajakami. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Kingi P.
Poranek zaczęliśmy od zdobienia ciała greckim znakami i symbolami. Następnie sprawdziliśmy swoje siły w lesie na survivalu. Później stoczyliśmy bój w unihokeju. Po przepysznym obiedzie wzięliśmy udział w treningu Posejdona, czyli waterball. Płynęliśmy również czerwono-żółtymi kajakami. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, czyli nasz obozowy Olimp. Następnie Terpsychora poprowadziła dla nas zajęcia taneczne, a Artemida naukę strzelania z łuków. Graliśmy w hokeja oraz mega gry. Wieczorem odbył się labirynt Dedala, na którym nie zabrakło emocji!

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny M.
Dzień był pełen wrażeń! Od rana tworzyliśmy własne graffiti. Następnie rozegraliśmy mecz unihokeja, czerwoni wygrali. Następnie tworzyliśmy własne gry do Mafii i wypróbowaliśmy je. Po obiedzie pływaliśmy kajakami po jeziorze, była świetna zabawa! Dla chwili odpoczynku, poszliśmy na plażę, gdzie oprócz odpalania się, również graliśmy i śpiewaliśmy. Wieczorem rozwiązywaliśmy zagadki w labiryncie Dedala. Dzień był bardzo udany!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Aleksandry R.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki do Parku Broni Wojskowej. Mieliśmy okazję przejechać się pojazdem wojskowym. Po obiedzie graliśmy w paintballa na arenie. Wszystkim się bardzo podobało i już nie możemy się doczekać kolejnej gry. Następnie wchodziliśmy na skrzynki oraz poznaliśmy podstawy samoobrony. Wieczorem mieliśmy ognisko z kiełbaskami.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Od razu po śniadaniu wyjechaliśmy z ośrodka do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Tam zobaczyliśmy pojazdy m.in. z czasów II wojny światowej. Po powrocie zjedliśmy obiad, a tuż po nim robiliśmy wspólnie flagę naszego obozu. Przed kolacją rozegraliśmy swoją drugą potyczkę paintballową na arenie. Po kolacji mieliśmy lekcję samoobrony. Wieczór spędziliśmy z innymi grupami na ognisku.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień był bardzo ciekawy. Zaczęliśmy go od wycieczki do lasu, w celu nauczenia się strategii i taktyki wojskowej. Dowiedzieliśmy się, jak się zachować przy nalocie, jakie formacje obowiązują żołnierzy, czy jak bronić się podczas wybuchu granatu. Później mieliśmy warsztaty detektywistyczne, zdobyliśmy wiadomości na temat pracy detektywa i jak zbiera się odciski palców. Przed obiadem odbyły się zajęcia, podczas których musieliśmy zbudować tratwę i przepłynąć nią na czas wokół pomostu. Najszybsza okazała się drużyna Wiktorii. Po obiedzie mieliśmy zajęcia ze strzelania z wiatrówki. Najlepszy wynik uzyskała Ola. Później odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Na koniec dnia mieliśmy dyskotekę. Świetnie się bawiliśmy!

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Dzień zaczęliśmy od rozgrzewki przy grach z piłką do siatkówki. Następnie kontynuowaliśmy nasze szkolenie quadowe. Kuba został królem strzelnicy z 35 punktami, podczas strzelania z wiatrówek. Po obiedzie mieliśmy okazję nauczyć się korzystać z GPS-u podczas Geocachingu. Pod wieczór udaliśmy się do lasu, na podstawowe szkolenie z zakresu survivalu i nauczyliśmy się tworzyć prowizoryczne schronienie. Dzień zakończyliśmy wspólną zabawą przy ognisku.

Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na strzelnicę, na której ćwiczyliśmy swoją celność, strzelając z wiatrówek. Później wykonywaliśmy obozową flagę. Na zajęciach ze strategii i taktyki nauczyliśmy się, jak wykonywać szyki bojowe. Po obiedzie walczyliśmy jak prawdziwi gladiatorzy. Następnie nauczyliśmy się korzystać z kompasu, a potem zagraliśmy w INO. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece. Fantastycznie się bawiliśmy!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Zaraz po śniadaniu, udaliśmy się do lasu na zajęcia, podczas których poznaliśmy różne strategie i taktyki bojowe. Następnie wykonywaliśmy naszą własną flagę obozową. Mieliśmy także okazję pojeździć quadem z naszym ulubionym panem instruktorem. Po południu odbyły się zajęcia na plaży, budowaliśmy tratwę i pływaliśmy nią na czas. Przed kolacją stoczyliśmy walkę wcielając się w gladiatorów. Wieczorem za to mogliśmy się wybawić na dyskotece.

Power Jump, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień rozpoczął się od Archery Soft, czyli od strzelania z łuków z gumowymi przyssawkami. Bardzo nam się to podobało! Później graliśmy w sportowe gry na Xboxie. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej o Kubusiu Puchatku, podczas której wygraliśmy cukierki. Zaraz po tym wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, każdemu z nas udało się wspiąć bardzo wysoko! Dzisiaj uczestniczyliśmy również w Olimpiadzie Sportowej. Wieczorem wzięliśmy udział w dyskotece, na której świetnie się bawiliśmy!

Projekt Kulka, grupa Pani Darii J.
Środowy poranek zaczęliśmy od paintballu. Rozegraliśmy emocjonująca grę o flagę, a potem króliczka. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze. Na warsztatach z wystąpień publicznych dowiedzieliśmy się, jak radzić sobie z stresem, np. podczas recytowania wiersza przed całą klasą. Park linowy mimo, że z ziemi wydawał się łatwy, dostarczył nam wielu wrażeń. Wszyscy ze znakomitymi wynikami ukończyliśmy trasę. Na następnych zajęciach była zumba, nauczyliśmy się tańczyć układy taneczne, które zamierzamy wykorzystać na kolejnej dyskotece. Dzień zakończyliśmy przejażdżka quadami. To była fantastyczna przygoda!

Projekt Kulka, grupa Pani Karoliny R.
Środę rozpoczęliśmy od rozgrywek paintballowych. Gra o flagę przyniosła nam wiele wrażeń! Później wyruszyliśmy w niesamowitą podróż smoczą łodzią. Sprawdziliśmy się także na torze quadowym. Dziś mieliśmy szansę poznać różne układy taneczne podczas zajęć zumby. Dzień zakończyliśmy zmaganiami w parku linowym. Było niesamowicie! Ciekawe co przyniesie kolejny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty B.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy w waterballu, czyli wielkiej kuli, umieszczonej w basenie. Następnie mieliśmy okazję poczuć się jak astronauci, podczas lotów w kosmos, korzystając z żyroskopu. Nauczyliśmy się jeździć segwayem na specjalnie przygotowanym torze. Później zjedliśmy pyszny obiad, odpoczęliśmy i wyruszyliśmy w podróż smoczą łodzią po jeziorze. Ostatnią z naszych atrakcji, był park linowy i każdy z nas świetnie sobie z nim poradził.

Summer Challenge, grupa Pani Elżbiety W.
Dzień rozpoczęliśmy od pływania rowerkami po jeziorze Łęsk. Wchodziliśmy na skrzynki i najlepszy wynik miała Kinga. Potem polecieliśmy statkiem kosmicznym w kosmos, było odlotowo! Na pamiątkę z kolonii wykonaliśmy znaczki. Dzień zakończyliśmy nauką chodzenia na szczudłach oraz grą w piłkę nożną.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Dzień zaczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek, skąd udaliśmy się na wyprawę rowerami wodnymi. Następnie uczyliśmy się strzelać na strzelnicy paintballowej. Potem skakaliśmy na eurobungee. Następnie udaliśmy się na plażę, aby trochę popływać. Dzień zakończyliśmy nauką jazdy na segwayach.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii K.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią. Potem sprawdzaliśmy przeciążenia jakie panują w kosmosie, byliśmy na żyroskopie. Następnie byliśmy na parku linowym. Po obiedzie robiliśmy przypinki i jeździliśmy quadami. Po jeździliśmy segwayem.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Kolejny dzień naszego turnusu rozpoczęliśmy od nauki i przejażdżki quadami. Następnie graliśmy w mega gry takie jak jenga i mega twister. Przed obiadem budowaliśmy wieże ze skrzynek. Tego dnia również przepłynęliśmy się kajakami bezburtowymi po naszym jeziorze. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu wybraliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu. Pani instruktorka przekazała nam ciekawe informacje. Pokazała nam jak poradzić sobie w trudnych warunkach, a następnie podzieliliśmy się na 3 drużyny i wspólnie budowaliśmy szałas. Po survivalu wybraliśmy się na plażę, gdzie część z nas grała w karty, inni w siatkówkę, a reszta kąpała się w jeziorze. Następnie spędziliśmy czas ze swoją cudowna wychowawczynią. Po obiedzie udaliśmy się na mega gry, podczas których układaliśmy klocki jenga, a potem budowaliśmy z nich różne budowle. Na koniec, wspólnie zagraliśmy w twistera. Po tej zabawie udaliśmy się na ściankę wspinaczkowa, nasza koleżanka Julia okazała się być najlepsza i pokonała najtrudniejsza ściankę, czym zaimponowała każdemu z nas. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Po śniadaniu jeździliśmy quadami. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz. Później graliśmy w zombie, lodowego berka i w kurczaki. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieże ze skrzynek. Najwyższą wieżę zbudowała Oliwia. Na plażę udaliśmy się przed kolacją. Po kolacji była super dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy!

Wakacyjna Przygoda, grupa Pana Mateusza K.
Środę zaczęliśmy od porannej zaprawy. Następnie udaliśmy się na spacer do lasu. Pogoda była wspaniała! Po obiedzie mieliśmy rozgrywkę paintballową oraz strzelanie z wiatrówek.