RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus I (25.06-05.07.2022)

Dzień 2 - Zabawa na całego!

Dodany: 2022.06.26

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Ten piękny i słoneczny dzień rozpoczęłyśmy od udziału w Tajnej Misji. Musiałyśmy grupowo wykonać zadania, aby uratować świat przed zagładą! Następnie uczestniczyłyśmy w zajęciach integracyjnych, chodziłyśmy w wielonartach, wielospodniach oraz przeciągałyśmy linę. Po obiedzie poszłyśmy na plażę. Kąpałyśmy się w jeziorze i bawiłyśmy się. Kolejno grałyśmy w mega gry: w bierki, twistera, scrabble i jengę. Te gry zintegrowały naszą grupę. Wieczorem tworzyłyśmy przypinki, które będą przypominać nam o wspaniale spędzonym czasie na kolonii. To był ekscytujący dzień!

33 Przygody, grupa Pana Wiktora D.
Niedziela rozpoczęła się od smacznego śniadanka. Rano spróbowaliśmy swoich sił w ciekawych grach pochodzących z różnych zakątków świata, podczas których rywalizowaliśmy w drużynach. Na kolejnych zajęciach poczuliśmy się jak prawdziwi alpiniści, stawiając czoła ściance wspinaczkowej. Wielu z nas dotarło na samą górę! Następnie ratownicy wodni zaznajomili nas z zasadami bezpiecznego przebywania na kąpielisku i czuwali nad nami, gdy korzystaliśmy z dobrej pogody nad wodą. Po obiedzie odwiedziliśmy całą grupą pielęgniarkę, potem próbowaliśmy zachować równowagę w kuli wodnej, a wieczór spędziliśmy jeżdżąc na quadzie i oglądając piękny zachód słońca.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Nasza kulkowa przygoda trwa już w najlepsze. Dzień zaczęliśmy spokojnie, zajęciami artystycznymi - staraliśmy się opanować sztukę quillingu. Stworzyliśmy piękne prace, z których każdy z nas był dumny. Później uczyliśmy się jeździć na segwayach - nie było to łatwe, jednak każdemu udało się wykonać po dwa okrążenia na torze przeszkód. Przed obiadem nastał czas na relaks - plażowanie i kąpiele. Przy upalnej pogodzie orzeźwiająca kąpiel w jeziorze była w sam raz. Potem udaliśmy się na obiad oraz na spotkanie z pielęgniarką. Po południu stawiliśmy czoła kolejnym wyzwaniom - chodzeniu na szczudłach oraz jeździe dziwnym rowerem. Wieczorem przyszedł czas na pierwszą grę terenową, która odbyła się na terenie ośrodka.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry S.
Obudziło nas piękne słońce, błękitne niebo. Z chęcią wstaliśmy i poszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu chwilkę odpoczęliśmy, posprzątaliśmy swoje pokoje. Pierwszą z atrakcji były walki gladiatorów. Musieliśmy przemyśleć swoje taktyki, aby zdobyć wygraną. Podczas tych zajęć ćwiczyliśmy koordynację. Było to nie lada wyzwanie! Bawiliśmy się super! Następnie poszliśmy na walki sumo, podczas których mieliśmy możliwość ubrania ciekawych strojów. Po poobiednim odpoczynku mogliśmy trochę odpocząć na plaży, mieliśmy także możliwość schłodzenia się w jeziorze. Potem udaliśmy się na specjalną misję, otrzymaliśmy rekwizyty niezbędne do wykonania zadań i musieliśmy odpowiedzieć na różne pytania. Po kolacji nie zwalnialiśmy tempa. Poszliśmy wspólnie na waterball, gdzie mieliśmy przyjemność wejść do kul, które mogą wydawać się kosmiczne. I są kosmicznie fantastyczne! Już nie możemy doczekać się, jakie atrakcje czekają na nas jutro!

Adrenalina, grupa Pana Maksymiliana D.
Piękny poranek zaczęliśmy od przepysznego śniadania. Następnie rozpoczęliśmy mega gry. Najbardziej podobała nam się mega jenga. Chwilkę później rozpoczęliśmy doskonalenie strzelania z łuku. Po wielu atrakcjach, takich jak gladiatorzy i wchodzenie na wieżę ze skrzynek, cudownym momentem była wizyta na plaży, poprzedzona omówieniem regulaminu przez ratowników wodnych. Między zajęciami pani pielęgniarka omówiła z nami zasady bezpieczeństwa zdrowotnego.

Aktywne Wakacje, grupa Pana Piotra S.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy pobudką o godzinie 7:00. Przed śniadaniem wybraliśmy się na wspólną rozgrzewkę ruchową. Po śniadaniu udaliśmy się na boisko, żeby rozegrać mecz passballu i korfballu. Następnie udaliśmy się na quady, mając możliwość poprowadzenia pojazdu z towarzyszeniem instruktora. O godzinie 12:30 ruszyliśmy na plażę, na którą bardzo czekaliśmy. Po plażowaniu udaliśmy się na obiad, a potem odbyliśmy spotkanie z pielęgniarką. Bliżej wieczora mieliśmy okazję sprawdzić się w różnych grach drużynowych. Zajęcia zakończyły się o godzinie 21:30 a cisza nocna rozpoczęła się o 22:00.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii R.
Po śniadaniu i porannym rozruchu udaliśmy się na boisko, żeby zagrać w passball, czyli piłkę nożną. Podczas meczu nosiliśmy wielkie spódniczki, jako ciekawe utrudnienie. Następnie zagraliśmy w korfball. Następną atrakcją był park linowy, który wszystkim bardzo się podobał. Po drugim śniadaniu udaliśmy się na plażę i kąpaliśmy się w naszym jeziorze Łęsk. Po obiedzie bawiliśmy się z naszą panią wychowawczynią. Kolejną atrakcją była jazda segwayem, która zapewniła nam mnóstwo emocji. Po pysznej kolacji odbyły się ostatnie zajęcia tego dnia, czyli eurobungee, na których mieliśmy poczucie, że sięgamy gwiazd.

BFF, grupa Pani Joanny Sz.
Kolejny wyjątkowy dzionek grupy BFF za nami. Dziś mieliśmy okazję nauczyć się jeździć na segwayach oraz strzelać z łuku z bardzo sympatyczną panią instruktor. Było też upragnione plażowanie i kąpiele w jeziorze. Śmiechom nie było końca, gdy poznaliśmy pana Filipa i jego sztuczki na zajęciach iście cyrkowych – był cyrkowy rower i szczudła. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem, na którym chętnie graliśmy w zespołowe gry.

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
W porannym bloku zajęć mieliśmy szansę wyszaleć się na eurobungee oraz przejść kilka torów o zróżnicowanym poziomie trudności na parku linowym. Po pysznym obiedzie i odpoczynku poszliśmy na plażę, która znajduje się na terenie naszego ośrodka i pod nadzorem ratownika skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach Archery Soft, podczas których podzieliliśmy się na dwa zespoły i strzelaliśmy z łuku do tarczy. Ale to nie koniec atrakcji, gdyż na koniec dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek oraz różnymi grami, które jeszcze bardziej pogłębiły nasze więzi. Było super i nie możemy doczekać się już następnego dnia.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny Sz.
Znów od rana świeciło piękne słoneczko i było błękitne niebo. Zajęcia programowe rozpoczęliśmy od strzelnicy paintballowej, gdzie doskonaliliśmy swoje umiejętności strzeleckie. Każdy miał możliwość wypróbowania swoich sił. Było to dla nas nowe i ciekawe doświadczenie. Po zajęciach zagraliśmy w siatkówkę, a później zjedliśmy drugie śniadanie i poszliśmy na krótki spacer. Po spacerze udaliśmy się na żyroskop. Był to trening błędnika i doskonałe ćwiczenie siły mięśni. Następnie zjedliśmy na obiad, po którym była chwila odpoczynku. Później udaliśmy się na plażę na terenie ośrodka. Woda była przyjemnie orzeźwiająca. Po plażowaniu zabezpieczeni uprzężą i liną budowaliśmy wieże ze skrzynek. Była to doskonała forma rywalizacji, która dodała nam adrenaliny. Po dopingujących okrzykach zgłodnieliśmy i udaliśmy się na kolację. Po chwili odpoczynku zagraliśmy w integrujące zabawy, a atrakcją kończącą dzień było ognisko z pieczeniem kiełbasek. Było naprawdę wspaniale! Ciekawe, co będziemy robić jutro.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki K.
Po śniadaniu udaliśmy się na lekcję eksperymentów z Severusem Snape'em, podczas której mogliśmy obserwować niesamowite doświadczenia. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach ze sztuki lewitacji, czyli skakaliśmy na eurobunge. Po obiedzie poszliśmy na plażę, na której mogliśmy się opalać i kąpać w jeziorze. Później wybraliśmy się do lasu, aby zebrać materiał na nasze własne magiczne miotły, a następnie zjedliśmy pyszną kolację. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski i miło się bawiliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Wiktorii Ch.
Nasz drugi dzień w szkole magii i czarodziejstwa w Kulce minął w tempie poruszania się złotego znicza! Dzień rozpoczęliśmy od Akcji Integracji, podczas której mogliśmy lepiej poznać członków naszych domów. Następnie podjęliśmy się magicznej próby siły i pokonaliśmy ponadośmiometrową ściankę wspinaczkową! Po tak intensywnym poranku odpoczęliśmy nad malowniczym jeziorem Łęsk. Na zakończenie dnia stworzyliśmy własne nimbusy oraz bawiliśmy się na ognisku. To był super dzień!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Magdaleny Sz.
Promienie ciepłego słońca obudziły nas drugiego dnia kolonii. Po śniadaniu poszliśmy na Tajną Misję. Rozwiązywaliśmy zagadki, uczyliśmy się używać GPS-u. Kolejną atrakcją było kino sferyczne. Oglądaliśmy z zaciekawieniem film w 3D. Zagraliśmy w grę w imiona, aby poznać się jeszcze lepiej. Następnie rozegraliśmy rundę w pstrykające fanty. Po drugim śniadaniu poszliśmy na plażę, opalaliśmy się i pływaliśmy. Po wodnym szaleństwie z apetytem zjedliśmy obiad. Kolejną atrakcją był żyroskop. Wybraliśmy się także na smocze łodzie. Po kolacji przyszedł czas na zajęcia kultury wszechświata.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Adrianny H.
Drugi dzień kosmicznej misji rozpoczęty! Na początku zjedliśmy pyszne śniadanie, następnie przeprowadziliśmy emocjonującą walkę gladiatorów. Później płynęliśmy wspólnie rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Korzystając z pięknej i gorącej pogody, plażowaliśmy i kąpaliśmy się. Było super! Po pysznym obiedzie odbył się seans filmowy „Magiczny glob” w gwiezdnym kinie. Nauczyliśmy się strzelać z łuku, a na koniec kosmicznego dnia oddaliśmy strzały w strzelnicy paintballowej. Czekamy na jeszcze więcej wrażeń!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy bardzo skocznie, gdyż naszymi pierwszymi zajęciami było eurobungee. Następnie udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Było super! Potem udaliśmy się na plażę, gdzie ratownik wodny przedstawił nam regulamin kąpieli. Korzystając z pięknej pogody, plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na seans filmowy w planetarium. Był to przygodowy film „Magiczny glob” w trójwymiarze. Wrażenia były nieziemskie! Następnie jeździliśmy quadem po specjalnym torze. Poszło nam doskonale! Na koniec dnia stoczyliśmy walki gladiatorów. To był dzień pełen wrażeń.

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzisiaj doznaliśmy wielu wrażeń. Dzień rozpoczęły zajęcia Ranny Lotnik, dzięki którym nauczyliśmy się pierwszej pomocy. Następnie tworzyliśmy znaczki, przypinki, które udały się nam nadzwyczajnie - były piękne i kolorowe. Korzystając z pogody udaliśmy się na plażę, na której naszego bezpieczeństwa strzegli ratownicy. Żeby poznać się jeszcze bardziej, wzięliśmy udział w Akcji Integracji, podczas której wspólnymi siłami wykonywaliśmy zróżnicowane zadania.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny C.
Dzisiaj zaczęliśmy intensywnie korzystać z atrakcji programowych. Wszyscy uczyliśmy się strzelać z wiatrówek sprężynowych i wiatrówek PCP. Następnie odbyły się zawody strzeleckie. Każdy z nas dał z siebie wszystko! Po obiedzie wszyscy udaliśmy się na plażowanie i kąpiele, po których razem z ratownikiem wypłynęłyśmy rowerkami wodnymi na jezioro Łęsk. Dzięki przepięknej pogodzie nasza wyprawa była bardzo przyjemna i długo pozostanie w naszej pamięci. Wieczorem wszyscy graliśmy w gry i integrowaliśmy się o zachodzie słońca.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Jana N.
Pełni pozytywnej energii wstaliśmy wraz z pierwszymi promieniami słońca i rozpoczęliśmy dzień wspólną rozgrzewką. W ciągu dnia skupiliśmy się na tym, by doskonalić nasze umiejętności strzeleckie, zarówno z wiatrówki, jak i markerów do paintballu. Z pewnością przydadzą nam się w najbliższych dniach. Nie zabrakło również ciekawych wyzwań w postaci wspinaczki na wieżę ze skrzynek i oczywiście kąpieli w jeziorze. Całość zakończyliśmy integracją przy ognisku, podczas którego piekliśmy soczyste kiełbaski, bawiliśmy się i śpiewaliśmy. Pierwszy dzień zajęć spędziliśmy najintensywniej jak potrafimy, a później będziemy już tylko przyspieszać.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mariusza G.
Dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania. Czekało nas wiele wymagających zadań, więc zrobiliśmy rozgrzewkę i opracowaliśmy taktykę. Następnie nauczyliśmy się idealnie maszerować i ustawiać dwuszereg na zajęciach z musztry. Po wysiłku włożonym w poprzednie zajęcia z przyjemnością skorzystaliśmy z plażowania. Po obiedzie mieliśmy efektowne zajęcia, tworząc wieżę ze skrzynek i wchodząc na nią. Następnie graliśmy w gry integracyjne, np. mafię. Po kolacji czekało nas ognisko, w czasie którego rozmawialiśmy o militariach i śpiewaliśmy piosenki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Dziś mieliśmy mnóstwo wrażeń. Zaraz po śniadaniu ruszyliśmy na musztrę, podczas której uczyliśmy się między innymi chodzić i wykonywać rozkazy dowódcy. Następnie szukaliśmy zagadek za pomocą kompasów. Po obiedzie poszliśmy do lasu, aby poznać tajemnice survivalu. Przed kolacją stworzyliśmy flagę naszego obozu. Wieczorem piekliśmy kiełbaski przy ognisku.

Dzień rozpoczęliśmy od przejścia parku linowego. Po szkoleniu naziemnym mieliśmy możliwość pokonania dwóch tras o różnych poziomach trudności. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i uroków pobliskiego jeziora Łęsk – opalaliśmy się i korzystaliśmy z kąpieliska. Później wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu, w czasie których poznaliśmy jego podstawy, budowaliśmy schronienie z wojskowej pałatki i poznaliśmy zawartość puszki survivalowej. Po pysznym obiedzie poznaliśmy podstawy musztry, aby następnie doskonalić jej technikę. Później wspólnie wykonaliśmy flagę obozową przy użyciu farb i płótna. Wieczorem razem bawiliśmy się i śpiewaliśmy przy ognisku, aby potem piec nad nim kiełbaski i chleb.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Dzisiaj poznaliśmy techniki pierwszej pomocy, a potem zdobyte informacje wykorzystaliśmy w grze terenowej Ranny Lotnik. Dzięki nowoczesnej technologii wirtualnych dywanów mogliśmy grać w różne gry i zabawy. Dodatkowo plażowaliśmy. Poznaliśmy panią pielęgniarkę oraz dodatkowe możliwości programowe. Po obiedzie udaliśmy się na fantastyczną wyprawę kajakami na jezioro Łęsk, a później wykazaliśmy się na strzelnicy paintballowej. Wieczorem zamieniliśmy się w konstruktorów budujących rozmaite budowle.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kariny Z.
Dzień rozpoczęliśmy zabawą integracyjną. Naszym zadaniem było wspólne pokonywanie przeszkód. Następnie mieliśmy szkolenie na żyroskopie jak prawdziwi astronauci. Niektórzy mieli wrażenie, że za chwilę naprawdę odlecą w kosmos. Znalazł się również czas na pływanie rowerkami wodnymi oraz plażowanie. Po obiedzie graliśmy na wirtualnych dywanach. Wieczorem w czasie Mazurskiej Pułapki zostaliśmy detektywami szukającymi złodzieja. Wykonaliśmy wiele zadań, które wymagały umiejętności śledczych. Oczywiście udało się nam ująć sprawcę!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś robiliśmy eksperymenty w Laboratorium, potem chodziliśmy na szczudłach, jeździliśmy na cyrkowym rowerze i na segwayu. Spędziliśmy też trochę wolnego czasu na plaży, gdzie puszczaliśmy kaczki i odpoczywaliśmy po aktywnościach. Potem pływaliśmy kajakami i zagraliśmy w grę terenową oraz uczyliśmy się pierwszej pomocy. W międzyczasie jedliśmy dobre posiłki i dużo rozmawialiśmy ze sobą.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Drugi dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Odwiedziliśmy też panią pielęgniarkę. Następnie udaliśmy się na plażowanie i korzystaliśmy z uroków pięknego słonecznego dnia. Po wizycie na plaży przyszedł czas na dywany interaktywne. Podczas gier na tych urządzeniach bawiliśmy się świetnie. Śmiechu było co nie miara. Popołudniowe zajęcia zaczęliśmy od treningu strzelania z wiatrówek. Jak się okazało, wielu ma niezłe oko. Następnie skocznym krokiem ruszyliśmy na eurobungee. Dla większości z nas był to pierwszy raz na tego rodzaju atrakcji, wszystkim bardzo się podobało i moglibyśmy skakać bez przerwy. Zwieńczeniem naszego dnia pełnego wrażeń był kosmiczny seans w kinie gwiezdnym w miłej i przytulnej atmosferze.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Na początku dnia pokazaliśmy swoją siłę, pływając na kajakach sit on top. Korzystając z pięknej pogody spędziliśmy aktywnie czas na kąpieli i zabawie na plaży. Zrelaksowani poszliśmy na drugie śniadanie. Po nim przyszedł czas na poprawienie naszych umiejętności szyfrowania na zajęciach Enigma. Po intensywnej pierwszej połowie dnia przyszedł czas na przerwę i krótki odpoczynek przed obiadem. Po obiedzie skakaliśmy jak szaleni na eurobunge. W czasie, gdy część z nas skakała, reszta w oczekiwaniu grała wspólnie w mafie. Następnie kręciliśmy się na żyroskopie. Przed ostatnimi zajęciami poszliśmy na kolację, po której czekało na nas magiczne kino. Po pełnym dniu wrażeń i zabaw przyszedł dla nas czas na odpoczynek i spanie.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Mieliśmy dzień pełen wrażeń! Zaczęliśmy na mokro, czyli wyruszyliśmy na wyprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie odbyliśmy rozmowę z pielęgniarką, dowiedzieliśmy się, co mamy zrobić, żeby bawić się dobrze i bezpiecznie. Później poznaliśmy ofertę zajęć fakultatywnych na naszym ośrodku. Po drugim śniadaniu zagraliśmy w piłkę nożną w specjalnych strojach oraz inną wersję koszykówki o nazwie korfball. Po obiedzie uczyliśmy się podstaw strzelania z łuku. Bardzo często trafialiśmy w środek! Następnie przeszliśmy park linowy. Zajęcia na wysokości są świetne! Na samym końcu dnia mieliśmy wirtualne dywany. To była realna gra w wirtualnym świecie. Nie możemy doczekać się jutra!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie spotkaliśmy się z panią pielęgniarka, żeby zapoznać się z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa zdrowotnego oraz zostaliśmy zapoznani z ofertą zajęć fakultatywnych. Spędziliśmy miły czas na plaży, a później zagraliśmy w piłkę na opak – korfball (inna forma koszykówki) i passball (piłka nożna w specjalnych strojach). Mieliśmy także okazję biegać po wodzie! Odbyło się to w specjalnych kulach, które to umożliwiały. Sprawdziliśmy również swoje możliwości na ściance wspinaczkowej, a później przygotowywaliśmy się do lotu w kosmos za pomocą żyroskopu. Obracał on nas we wszystkie możliwe strony! To był naprawdę super dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Nasz pierwszy dzień programowych zajęć rozpoczął się od zaciętego pojedynku łuczniczego Archery Challenge. Po krótkim odpoczynku odbyliśmy spotkanie z panią pielęgniarką, która zapewniła nas o swojej gotowości do pomocy. Potem zapoznaliśmy się z ofertą zajęć fakultatywnych. Następnie wybraliśmy się na przeprawę kajakową po jeziorze Łęsk. Kolejnym wyzwaniem były walki sumo. Po nich przyszedł czas na relaksującą formę zajęć, czyli kino 3D oraz turniej awantura o wiedzę. Po całym dniu wrażeń oczekujemy jutro kolejnych atrakcji!

VIP, grupa Pani Marii M.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnie od zabawy na wirtualnych dywanach. Następnie udaliśmy się na plażowanie i kąpiel w jeziorze, a po wodnych przyjemnościach odpoczęliśmy podczas sensu 3D w kinie gwiezdnym. Sprawdziliśmy również swoje umiejętności pracy z kompasem w grze terenowej Błędny Azymut oraz udaliśmy się na wizytę u pielęgniarki. Dzień przypieczętowaliśmy wspólnym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzisiaj mogliśmy poczuć się jak kosmonauci podczas lotów kosmicznych, wsiadając do żyroskopu. Następnie wybraliśmy się na plażę, opalaliśmy się, kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk i graliśmy w piłkę. Uczyliśmy się również jeździć quadem. Wzięliśmy udział w starciu łuczników - strzelaliśmy w swoim kierunku specjalnymi bezpiecznymi strzałami zakończonymi gąbką podczas zajęć Archery Challenge. Wieczorem miło spędziliśmy czas przy ognisku.

VIP, grupa Pani Zofii M.
Drugi dzień kolonii zaczęliśmy od zajęć na ściance wspinaczkowej. Każdy z nas wybrał trasę, po której chce się wspiąć, dzięki czemu mogliśmy dostosować poziom trudności do naszych możliwości. Udało się nam również wejść na sam szczyt ścianki. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków jeziora. Opalanie i pływanie sprawiło nam wiele radości. Następnie wybraliśmy się do gwiezdnego kina, gdzie zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji filmu przygodowo-edukacyjnego o porach roku. Wzięliśmy również udział w grze terenowej Ranny Lotnik, podczas której przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy, a następnie trenowaliśmy opatrywanie ran i tworzenie noszy z przedmiotów znalezionych w pobliżu. Pozostając w klimacie medycznym poznaliśmy panią pielęgniarkę, która dba o nasze zdrowie podczas kolonii. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z zabawami i grami oraz pieczeniem kiełbasek. Był to dzień pełen atrakcji i dobrej zabawy.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Roksany P.
Jako uczestnicy programu Zabawa Nie z Tej Ziemi w Ośrodku Wypoczynkowym Kulka zaczęliśmy nasze przygody z impetem. Wspinaczka po skrzynkach była dla nas nie lada wyzwaniem, w którym sprawdziliśmy nasze umiejętności zachowania równowagi. Spotkaliśmy się z panią pielęgniarką, a następnie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody. Nie mogliśmy rozstać się z przepięknym jeziorem Łęsk, dlatego rowery wodne były naszymi następnymi zajęciami. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia zwane Magicznymi Dywanami. Poznaliśmy także tajemnice Cool Clubu i bawiliśmy się w interaktywne gry. Gwiezdne kino rozbudziło naszą ciekawość dotyczącą pór roku, a zajęcia Ale cyrk! pozwoliły nam przejść się na szczudłach, a także przejechać się na dziwnym rowerem. Nasz dzień przepełniony był kreatywnymi zajęciami, a z każdą chwilą czeka na nas jeszcze lepsza zabawa!

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Klaudii F.
W niedzielny poranek zaraz po śniadaniu ruszyliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie każdy mógł najpierw nauczyć się korzystać z markerów, by następnie rozegrać między sobą konkurs celności. Później poszliśmy do kina 3D, by obejrzeć film o porach roku. Przed obiadem mieliśmy jeszcze okazje orzeźwić się na naszej plaży. Po południu wchodziliśmy na ściankę wspinaczkową oraz pływaliśmy jednoosobowymi kajakami sit on top. Na koniec dnia każdy z nas spróbował swoich sił na torze przeszkód poruszając się na segwayu.