RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus I (25.06-05.07.2022)

Dzień 3 - Zabawa i nauka w jednej Kulce

Dodany: 2022.06.27

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Poniedziałek rozpoczęłyśmy od zajęć, podczas których miałyśmy szansę skakać na eurobungee, aż po samo niebo! Następnie dowiedziałyśmy się wiele o sytuacjach wymagających pierwszej pomocy i sposobach jej udzielania. Wiedzę, którą już posiadałyśmy, utrwaliłyśmy i wykorzystałyśmy w praktyce, tworząc nosze czy odgrywając scenki. W południe udałyśmy się na plażę, aby wykapać się w jeziorze i odpocząć na plaży. Po obiedzie byłyśmy na zajęciach, na których uczyłyśmy się chodzić na szczudłach i jeździć nietypowym rowerem, tak jak robią to cyrkowcy. Wieczorem wspaniale się bawiłyśmy na imprezie. Tańczyłyśmy, śpiewałyśmy i świetnie spędziłyśmy wieczór!

33 Przygody, grupa Pana Wiktora D.
Wykazaliśmy się dziś punktualnością na porannej zbiórce. Zaraz po śniadaniu ruszyliśmy w stronę plaży, aby razem z ratownikiem wodnym spędzić czas na pływaniu na rowerkach wodnych. Następnie wzięliśmy udział w grze inspirowanej telewizyjnymi turniejami, mogliśmy się wykazać swoją wiedzą, co też zrobiliśmy i towarzyszyłem temu świetna zabawa. Przed obiadem uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Stanowiło to nie lada wyzwanie. Po obiedzie zostaliśmy zabrani na grę terenową Tajna Misja. Podczas jej trwania udało nam się znaleźć i rozbroić bombę. Przed kolacją stworzyliśmy dzieła sztuki techniką quillingu - zawijania skrawków papieru w piękne wzory. A wieczorem wytańczyliśmy się na dyskotece.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Poniedziałek zaczęliśmy bardzo aktywnie - przepłynęliśmy jezioro Łęsk na jednoosobowych kajakach sit on top. Poszło nam świetnie! Później poznawaliśmy gry z różnych zakątków świata: francuskie bule, holenderską wieżę równowagi czy fińskie molkki. Gry te sprawdzały naszą celność i spryt. Nasze popołudnie można określić jako bojowe, ponieważ zajęcia przed obiadem oraz te po nim minęły nam na przeprowadzaniu walk - najpierw gladiatorów, a później sumo. Zajęcia przedkolacyjne spędziliśmy na trenowaniu naszych umysłów, dzięki turniejowi gier planszowych. Wieczorem przyszedł czas na naszą pierwszą kolonijną imprezę na Poziomie X, czyli w nowej hali koncertowej. Wszyscy świetnie się bawiliśmy i tańczyliśmy.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry S.
Dzień trzeci! Niesamowite jak pogoda nas rozpieszcza na tym turnusie! Dzień zaczęliśmy od pobudki mimo, że jest ona u nas już o 7:00 rano, dzięki cudownie grzejącemu słoneczku, jesteśmy szczęśliwi! Od samego rana wyciskamy dzień na 102%. Oczywiście dzień należy zacząć od śniadania, my tak właśnie zrobiliśmy! Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia programowe, jako pierwszy w naszym programie znalazł się żyroskop. Był to trening naszych błędników oraz doskonałe ćwiczenie koordynacyjne, wzmacniające nasze mięśnie. Następnie udaliśmy się do sali, gdzie wykonaliśmy flagę, która jest symbolem naszej grupy. Tworzenie jej było świetną integracją. Mieliśmy możliwość lepiej się poznać i spędzić razem cudownie czas. Potem przeprowadzono z nami teleturniej Awantura o wiedzę, gdzie musieliśmy wykazać się wiedzą z różnych dziedzin! Było super, a ponadto zdobyliśmy sporo nowych informacji. Potem udaliśmy się na obiad, aby nasze brzuszki były pełne, a nasz organizm gotowy na kolejne wyzwania. Po chwili odpoczynku czekał na nas instruktor, który miał przygotowaną dla nas grę terenową o nazwie Błędny Azymut, na którym dowiedzieliśmy się, jak korzystać z kompasu. Ostatnią już atrakcją, była wyczekiwana impreza na Poziomie X, na której mogliśmy pobawić się przy supermuzyce oraz poznać kolegów z innych grup. Tym miłym akcentem zakończyliśmy kolejny, pełen wrażeń i atrakcji dzień.

Adrenalina, grupa Pana Maksymiliana D.
Dzisiaj po pysznym śniadaniu stoczyliśmy wielką Bitwę Plemion w pobliskim lesie. Na kolejnych zajęciach udało nam się uratować ośrodek podczas Tajnej Misji. Pojedynki sumo przyniosły nam wiele frajdy. Po obiedzie przystąpiliśmy do poznawania szyfrów wraz z zabawą terenową. Na samopoczucie dobrze wpłynął nam relaks przy klockach Lego. Dzisiejsze przygody zakończyliśmy w Cool Clubie na hucznej imprezie z DJ-em Carolem.

Aktywne Wakacje, grupa Pana Piotra S.
Wstaliśmy o 7:00 i przed śniadaniem wybraliśmy się na rozgrzewkę ruchową. Na zajęciach w pierwszej kolejności spróbowaliśmy swoich sił we wspinaczce ma wieżę ze skrzynek. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie pod okiem ratownika mieliśmy okazję szlifować swoje umiejętności pływackie. Po pływaniu mogliśmy nauczyć się strzelać z wiatrówki na zajęciach z instruktorem. O godzinie 14.00 udaliśmy się na obiad i odpoczywaliśmy po pierwszej połowie dnia. W ramach odpoczynku spędziliśmy wspólnie czas na różnych grach integracyjnych. Następnie kolejny instruktor zaprowadził nas na park linowy. Później mieliśmy czas na kolację, a na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii R.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrzewki, dzięki której byliśmy już przygotowani do zapasów sumo. Na tych zajęciach cała grupa świetnie się bawiła. Doskonalenie technik pływackich pozwoliło na ochłodę w ten gorący dzień. Wspinaczka na skrzynki bardzo nam się podobała. Po obiedzie zagraliśmy wspólnie w gry planszowe. Następne zajęcia, w jakich uczestniczyliśmy, to była jazda quadem po kulkowym torze. Ostatnim punktem dnia była dyskoteka, na której grał nam DJ Carol.

BFF, grupa Pani Joanny Sz.
Grupa BFF spędziła dzień niezwykle aktywnie. Rozpoczęliśmy naszą przygodę od wyprawy do lasu. Tam pan instruktor nauczył nas technik przetrwania oraz zaprojektowaliśmy leśne bazy. Udałyśmy się również na trening pływania. Udało nam się pokonać tor pływacki na 5+! Zajęcia na żyroskopie to prawdziwa przygoda. Mamy predyspozycje do roli astronautek. Na koniec dnia czekały na nas muzyczne atrakcje – karaoke oraz dyskoteka.

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
Za nami już trzeci dzień naszych kolonii. Po śniadaniu udaliśmy się do Cool Clubu, w którym odbywała się pierwsza atrakcja tego dnia - wirtualne dywany. Następnie wzięliśmy udział w grach o rozmiarze XXL, m.in. pograliśmy w twistera, bierki oraz zbudowaliśmy ogromną jengę. Później, aby odpocząć, poszliśmy na plażę, gdzie zrobiliśmy sobie piknik, a następnie wzięliśmy udział w nauce pływania pod okiem ratownika. Po obiedzie jeździliśmy pojazdami typu segway, którym pokonaliśmy tor przeszkód. Następnie odbyły się zajęcia o nazwie waterball - w ogromnej kuli umieszczonej na wodzie próbowaliśmy utrzymać równowagę. Po kolacji odbyła się dyskoteka, na której wyszaleliśmy się, a następnie poszliśmy spać.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny Sz.
Dzień trzeci! Czujemy się zaszczyceni tak piękną pogodą. Dzień zaczęliśmy od pobudki o godzinie 7. Dzięki słońcu za oknem wstaje się nam wspaniale. Później udaliśmy się na śniadanie, które jak zawsze dodało nam energii na poranne zajęcia. Naszą dzisiejszą pierwszą atrakcją było gwiezdne kino, gdzie na wygodnych pufach oglądaliśmy film „Magiczny glob”. Było to naprawdę kosmiczne doświadczenie! Dzięki okularom 3D mieliśmy wrażenie, że jesteśmy w środku filmu! Coś niesamowitego! Następnie w przerwie między zajęciami podsumowaliśmy wiadomości z filmu, który był o czterech porach roku, podzieliliśmy się ze sobą wrażeniami i zagraliśmy w grę integrującą. W czasie gry przywitał nas instruktor, który zabrał nas na kolejną superatrakcję. Były to segwaye. Doskonała zabawa na ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej. Dzięki porozstawianym pachołkom mieliśmy wyznaczoną trasę, po której każdy miał szansę się przejechać. Nie obyło się również bez nutki rywalizacji. Wszyscy świetnie sobie poradziliśmy. Jeszcze przed obiadem mieliśmy okazję skorzystać z jeziora i ochłodzić się w ten gorący dzień. Każdy z nas znalazł coś dla siebie. Graliśmy w piłkę, pływaliśmy, chlapaliśmy się, ale też odpoczywaliśmy w cieniu na kocykach. Po tylu atrakcjach bardzo zgłodnieliśmy i pobiegliśmy na pyszny obiad. Po posiłku znów odwiedzili nas instruktorzy, którzy zaprowadzili nas na kolejną kosmiczną atrakcję. Co to było? Wielkie waterballe! To ogromne kule, dzięki którym mogliśmy chodzić po wodzie! Naprawdę! Po atrakcji zagraliśmy w baloniadę oraz rozegraliśmy mecz siatkówki. Wieczorem czekała na nas impreza na Poziomie X z prawdziwym DJ! Po szalonych tańcach udaliśmy się do łóżek i szybko zasnęliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki K.
Trzeci dzień był pełen wrażeń! Po śniadaniu wzięliśmy udział w grze terenowej Komnata Tajemnic, a naszym zadaniem było znalezienie bazyliszka i pokonanie go! Następnie wybraliśmy się na plażę, aby przeżyć przygodę z Wielką Kałamarnicą i uczestniczyliśmy w zajęciach doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie przyszła pora na Akcję Integrację, czyli wiele gier i zabaw, które pozwoliły nam jeszcze lepiej się poznać. Wieczorem miło spędziliśmy czas grając w mega gry i budując domy z wielkich klocków. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której wszyscy razem tańczyliśmy przy ulubionych piosenkach.

Harry Potter, grupa Pani Wiktorii Ch.
Nasz dzień był bardzo intensywny. Przeżyliśmy odkrywanie prawdziwej Komnaty Tajemnic. Musieliśmy wykonać zadania u Oliviera Wooda, profesor McGonagall i Jęczącej Marty. Na koniec pokonaliśmy bazyliszka! Następnie odbyła się gimnastyka szarych komórek. Wykazałyśmy się intelektem. Po intensywnym poranku udaliśmy się na plażę, aby odpocząć. Po obiedzie nauczyłyśmy się strzelać z łuku za pomocą strzał z przyssawkami oraz tworzyć magiczne eliksiry na zajęciach laboratoryjnych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. Co to był za dzień!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Magdaleny Sz.
W poniedziałek po śniadaniu zagraliśmy w passball, czyli w nieco inną wersję koszykówki. Następnie rozegraliśmy mecz korfballu. Do rozegrania meczu niezbędne były specjalnie stroje. Po drugim śniadaniu wybraliśmy się na plażę i bawiliśmy się świetnie, pływaliśmy i opalaliśmy się. Po tak aktywnej części dnia zjedliśmy obiad. Kolejną nową atrakcją były wirtualne dywany. Później przyszedł czas na baloniadę i kalambury. Po kolacji braliśmy udział w kosmicznej dyskotece.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Adrianny H.
Trzeciego dnia po pobudce i porannej rozgrzewce zagraliśmy w passball oraz korfball, co to były za emocje ! Bawiliśmy się również na wirtualnych dywanach, grając w iluzoryczny tenis, zbijanie balonów i quiz. Po drugim śniadaniu, wyszliśmy na plażowanie i kąpiele wodne, świetnie się bawiąc. To najlepsza rozrywka w upalne dni! Po obiedzie byliśmy na eurobungee, gdzie skakaliśmy na trampolinie. Na koniec dnia wzięliśmy udział w kosmicznej dyskotece, którą poprowadził DJ Carol.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii K.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od strzelnicy paintballowej. Każdy z nas trafiał do wyznaczonego celu! Następnie wykonaliśmy kosmiczne przypinki, które zabierzemy ze sobą na pamiątkę do domu. Korzystając z przepięknej pogody, udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i plażowaliśmy. Było super! Po obiedzie poznaliśmy budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Świetnie sobie poradziliśmy, trafiając do wyznaczonych tarcz. Następnie na zajęciach z żyroskopu mogliśmy poczuć się jak prawdziwi astronauci! To dopiero była Kosmiczna Misja! Na koniec dnia odbyła się zabawa taneczna przy muzyce.

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dziś był megadzień. Zajęcia zaczęliśmy od nauki strzelania z markera paintballowego. Następnie po kursie weszliśmy na wyższy poziom. Po podziale na drużyny odbyliśmy mecz paintballowy na arenie. Po meczu udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z kąpieliska. Wieczorem wykazywaliśmy się kreatywnością, tworząc własne bransoletki ze sznurków. Na miłe zakończenie dnia udaliśmy się na imprezę na Poziomie X w ogromnej nowej hali koncertowej.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny C.
Dzisiaj zaczęliśmy od wypoczywania na plaży. Było bardzo słonecznie, więc dziewczyny skorzystały z kąpieliska, a chłopcy zajęli się grą w uno. Jeszcze przed obiadem wybraliśmy się na trzygodzinną wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Bawiliśmy się świetnie i sprawnie przepłynęliśmy trasę wyznaczoną przez ratownika. Po obiedzie wszyscy stworzyliśmy pamiątkowe znaczki. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Dzień był bardzo intensywny.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Jana N.
Kolejny dzień na przemian mijał nam na wyzwaniach pełnych rywalizacji i na współpracy. Na początku zmierzyliśmy się we wspólnej grze, wymagającej naszej wiedzy z różnych dziedzin. Później uczyliśmy się, jak działać wspólnie, urządzając sobie w lesie suchy kąt. Rywalizacja pojawiła się ponownie, gdy rozegraliśmy pełen dynamizmu i emocji mecz paintballowy, jednak wieczorna gra ponownie wymagała naszego wspólnego działania, gdy podczas zabawy, rozwiązując zagadki, musieliśmy odnaleźć ukrytą na terenie ośrodka... bombę. Zanim wróciliśmy do naszych namiotów, wspólnie spędziliśmy czas na zabawie i przy doskonałej muzyce. Idąc spać, czekaliśmy już tylko na to, co przyniesie nam kolejny dzień...

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mariusza G.
Po pobudce i porannej rozgrzewce poszliśmy na śniadanie. Następnie pokonywaliśmy przeszkody na parku linowym. Przed obiadem tworzyliśmy pagony do swoich wojskowych bluz. Później podjęliśmy wyzwanie stworzenia szałasów na zajęciach z survivalu. Każdy dał z siebie wszystko. Przed kolacją trenowaliśmy strategię i taktykę manewrów wojskowych. Po manewrach urządziliśmy grę na terenie ośrodka o nazwie Szpion. Na koniec dnia mieliśmy dyskotekę z najnowszymi hitami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Kolejny dzień minął bardzo szybko i przyjemnie. Poranek zaczęliśmy od przejażdżki quadem, a następnie odpoczęliśmy opalając się i kąpiąc się w jeziorze. Wody było nam nadal mało, więc wybraliśmy się na rowerki wodne. Po obiedzie zagraliśmy w grę Szpion. Następna atrakcja podobała nam się najbardziej! Strategia i taktyka przebiegła szybko, ale intensywnie. Po kolacji wybraliśmy się na świetną dyskotekę z DJ-em Carolem.

Dzień rozpoczęliśmy od wcielenia się w rolę gladiatorów - ubrani w kaski i wyposażeni w broń zabezpieczoną gąbczastym obiciem, stoczyliśmy walkę, wykorzystując swój spryt, siłę i koordynację. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i uroków pobliskiego jeziora Łęsk - pływaliśmy, opalaliśmy się, odbijaliśmy razem piłkę i graliśmy w karty. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach teoretycznych i praktycznych ze strategii i taktyki wojskowej. Później graliśmy w taktyczną grę terenową na terenie ośrodka, wykorzystując umiejętności strategiczne i taktyczne. Następnie każdy z nas miał możliwość wspinania się na wieżę ze skrzynek, podczas gdy instruktor dbał o nasze bezpieczeństwo. W godzinach wieczornych wzięliśmy udział w dyskotece, gdzie razem tańczyliśmy i śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Dzień zaczęliśmy od grania w dobrze znane nam gry, takie jak twister, czy scrabble, ale w rozmiarze XXL. Później w Bitwie Plemion zmierzyliśmy się ze sobą, próbując przechwycić flagi przeciwnika, co nie było prostym zadaniem. Spróbowaliśmy swoich sił na dwóch trasach parku linowego, a później wspólnie zagraliśmy w piłkę na wodzie. Wieczorem czekał nas seans w kosmicznym kinie, a na sam koniec mieliśmy wspaniałą dyskotekę z naszymi ulubionymi piosenkami.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kariny Z.
Od rana wybraliśmy się na seans do kina sferycznego 3D. Na ekranie w kształcie kopuły oglądaliśmy film, ukazujący, jak na naszej planecie zmieniają się pory roku. Następnie przyszedł klaun i uczył nas cyrkowych sztuczek, czyli chodzenia na szczudłach i jazdy na dziwnym rowerze. Na kolejnych zajęciach mieliśmy tor przeszkód, który trzeba było pokonać na segwayu. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie pod czujnym okiem ratownika graliśmy w piłkę ręczną w wodzie, czyli waterpolo. Następnie sprawdzaliśmy nasze umiejętności i wytrzymałość na ściance wspinaczkowej - może ktoś z nas zacznie trenować wspinaczkę na co dzień? A na koniec, aby się odprężyć i poznać nowe osoby, udaliśmy się na dyskotekę, gdzie był DJ oraz kolorowe światełka krążące po suficie. Oczywiście nie mogło zabraknąć wspólnej belgijki na zakończenie dnia.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś po śniadaniu graliśmy w duże scrabble i mega twistera. Potem budowaliśmy konstrukcje z ogromnych klocków i jeździliśmy na quadach. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne oraz oglądaliśmy film w kosmicznym kinie. Później poszliśmy na kolację i odpoczywaliśmy. Na koniec dnia wzięliśmy udział w imprezie na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Kolonie przebiegają nam bardzo aktywnie. Dzisiaj rano udaliśmy się na kosmiczny trening astronauty na żyroskopie. Bawiliśmy się doskonale. Przed obiadem na w waterballu zmierzyliśmy się z żywiołem wody, byliśmy od niego silniejsi dzięki ogromnym kulom, w które wchodziliśmy. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie odpoczęliśmy i nabraliśmy sił na resztę dnia .Później okazało się, że zwykły mecz piłki nożnej nawet dla opornych może być ciekawy. Rozegraliśmy mecz w specjalnych strojach. Wisienką na torcie dzisiejszego dnia okazała się wspaniała dyskoteka z muzyką będąca aktualnie na czasie . Z niecierpliwością czekamy na kolejne atrakcje w OW Kulka!

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Standardowo dzień zaczęliśmy od śniadania, by nabrać sił na dzień pełen atrakcji. Po śniadaniu wspólnie spędziliśmy czas na rozmawianiu i wspólnej zabawie. Potem każdy z nas mógł poczuć się, jakby chodził po wodzie. Wchodziliśmy kolejno do specjalnej kuli, ta była pompowana i puszczana na basen z wodą. Mieliśmy z tego wiele radości. Po waterballu zjedliśmy drugie śniadanie i poszliśmy grać na magicznych dywanach. Każdy z nas rozegrał mecz piłki nożnej, wyprowadził robaczka z labiryntu, pograł na pianinie i skorzystał z wielu innych fantastycznych gier. Po wyczerpującym przedpołudniu poszliśmy na obiad. Po nim wypoczywaliśmy na plaży bawiąc się i kąpiąc się w jeziorze. Po takim relaksie mieliśmy ochotę na trochę ruchu. Zagraliśmy mecz piłki nożnej w specjalnych strojach. Następnie zmieniliśmy konkurencję na specjalną wersję koszykówki bez odbijanie piłki. By zregenerować siły, poszliśmy odpoczywać a potem zjeść kolację. Po niej przyszedł czas na dyskotekę. Tańczyliśmy, skakaliśmy, śpiewaliśmy. Było fantastycznie, aż w końcu przyszedł czas na odpoczynek po całym dniu pełnym wrażeń i zajęć.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Nasz dzień zaczęliśmy na wysokości. Pokonywaliśmy cztery ściany wspinaczkowe o różnej trudności. Jeden z nas pobił rekord wejścia na trzecią ścianę w 21 sekund. Następnie poznaliśmy sekrety kosmosu podczas seansu filmu „Magiczny glob”. Tajemnice pór roku zostały odkryte! Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, kąpaliśmy się w jeziorze, graliśmy w karty i relaksowaliśmy się przed cyrkiem. Jeździliśmy na dziwnym rowerze oraz chodziliśmy na szczudłach. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece, zabawa była świetna! Dzień skończyliśmy z przytupem! Mamy nadzieję, że jutrzejszy dzień również przyniesie nam tyle emocji.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Poniedziałek rozpoczęliśmy przeprawą przez park linowy - składa się on z dwóch poziomów trudności, bez problemów daliśmy radę przejść nawet przez ten trudniejszy. Następnie poświęciliśmy czas na lepsze zapoznanie się grając w rozmaite gry integracyjne. Mieliśmy także okazję obejrzeć super film o porach roku w nowym kinie sferycznym 3D. Jako że pogoda nam dopisuje, spędziliśmy czas na plaży i na kąpieli w jeziorze, a później rozegraliśmy fascynujący mecz siatkówki. Wieczorem za to bawiliśmy się na dyskotece. Nie możemy się już doczekać jutra!

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od konkursu czystości, w którym cała nasza grupa otrzymała najwyższe noty. Następnie rozpoczęliśmy zabawę od skoków na eurobungee. Kolejną dzisiejszą atrakcją była nauka techniki łuczniczej. Zostaliśmy nazwani mistrzami łucznictwa! Korzystając z pięknej pogody spędziliśmy również czas na naszej plaży. Po powrocie z niej odpoczęliśmy, grając w przeróżne gry integracyjne. Punktem kulminacyjnym tego wspaniałego dnia była dyskoteka, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy i zapoznaliśmy się z innymi uczestnikami naszego wspólnego wypoczynku. Pełni wrażeń czekamy na jutrzejsze atrakcje!

VIP, grupa Pani Marii M.
Gotowi i start! Zaczęliśmy aktywnie wyścigami na ściance wspinaczkowej. Następnie rozegraliśmy mecz waterpolo, po którym udaliśmy się na plażowanie w towarzystwie gier karcianych. Po obiedzie udaliśmy się na specjalny tor, by pojeździć quadami. Następnie odbyliśmy turniej walk gladiatorów. Po kolacji odbyła się wystrzałowa dyskoteka z DJ-em.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią. Następnie poznaliśmy zasady gry w korfball i passball i wypróbowaliśmy swoich sił w piłce na opak. Wybraliśmy się na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Po południu wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej i zdobywaliśmy szczyty. Kolejną atrakcją było eurobungee, czyli zajęcia z trampolinami. Wieczór spędziliśmy tańcząc na dyskotece.

VIP, grupa Pani Zofii M.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie rozegraliśmy mecz korfballu i passballu, przyniosło nam to wiele radości i ogrom śmiechu. Po wyczerpującym meczu wybraliśmy się na plażę, gdzie w promieniach słońca opalaliśmy się oraz pływaliśmy w jeziorze. Po południu przeszliśmy przez park linowy, który ma dwa poziomy. Następnie podczas zajęć z łucznictwa poznaliśmy budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Uczyliśmy się również strzelać z łuku. Wieczorem świetnie bawiliśmy się podczas dyskoteki w Cool Clubie, na której otrzymaliśmy vipowskie kupony na napoje. Tego dnia zdobyliśmy wiele nowych umiejętności i przełamaliśmy wiele barier. Był to dzień pełen wrażeń i pozytywnych emocji. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia pełnego atrakcji.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Roksany P.
Dzisiaj nasz poranek w Ośrodku Wypoczynkowym Kulka został urozmaicony dzięki zajęciom na quadach, podczas których nauczyliśmy się podstaw jazdy i pokonywaliśmy tor. Następnie sprawdziliśmy się na ściance wspinaczkowej, gdzie mogliśmy pokonać aż cztery trasy, które różniły się trudnością. Plażowanie zapewniło nam zasłużony odpoczynek po naszych wyczynach. Pod wieczór rozegraliśmy emocjonującą rundę gry prawda czy wyzwanie, w której mogliśmy wcielić się w uczestników znanego, telewizyjnego turnieju Awantura o Kasę. Licytacje dobiegły końca niemal tuż przed największą atrakcją dnia, czyli imprezą na Poziomie X w ogromnej hali koncertowej. Można śmiało powiedzieć, że zabawa jest nie z tej ziemi!

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Klaudii F.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od baloniady, połączenia siatkówki z balonami wypełnionymi wodą. Później stoczyliśmy bój gladiatorów oraz skakaliśmy na trampolinach. Po obiedzie wzięliśmy udział w turnieju Awantura o wiedzę oraz ćwiczyliśmy celność podczas strzelania z wiatrówek. Na koniec dnia poszliśmy na imprezę do nowej hali koncertowej.