RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus I (25.06-05.07.2022)

Dzień 4 - Dzień słonecznych zabaw

Dodany: 2022.06.28

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Wtorkowy poranek rozpoczęłyśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie mogłyśmy wykorzystać naszą energię przemieszczając się po wodzie w dmuchanej, wielkiej kuli. W południe rywalizowałyśmy podczas gier podwórkowych z różnych stron świata. Po obiedzie mogłyśmy pokazać nasze wokalne talenty podczas karaoke. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z kiełbaskami. Już nie możemy doczekać się jutrzejszego dnia!

33 Przygody, grupa Pana Wiktora D.
Ten dzień spędziliśmy bardzo aktywnie i w ogóle nie mieliśmy czasu na nudę. Rano jedna z pań instruktorek zaznajomiła nas z podstawami pierwszej pomocy a później pokazała nam jak zastosować ją w praktyce. Stworzyliśmy też nosze z żerdzi w warunkach polowych. Następnie panowie ratownicy pomogli nam w doskonaleniu naszych technik pływackich. Przed obiadem trenowaliśmy koordynację oko-ręka strzelając z wiatrówek. Po obiedzie spędzaliśmy czas na plaży grając w gry integracyjne a następnie wyskakaliśmy całą naszą energię na eurobungee. Gdy słońce zmierzało ku zachodowi, spotkaliśmy się przy ognisku, piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy i bawiliśmy się.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Wtorek rozpoczęliśmy grą terenową, podczas której poznawaliśmy działanie kompasu, dowiedzieliśmy się tego, czym jest azymut oraz w jaki sposób rozpoznawać północ kierując się otoczeniem. Następnie przyszedł czas na ochłodzenie i orzeźwienie połączone z doskonaleniem naszych umiejętności pływackich, co odbyło się oczywiście pod czujnym okiem ratownika. Wiele emocji obudziła jazda quadami - jeździliśmy nimi po specjalnie przygotowanym torze. Po obiedzie nastąpił czas na obudzenie naszego ducha rywalizacji, gdyż urządziliśmy baloniadę, a zwycięska drużyna otrzymała tytuł czempionów. Czy ktoś powiedział, że nad jeziorem nie można zdobywać szczytów? My jak najbardziej to zrobiliśmy, podejmując wyzwania wejścia na ściankę wspinaczkową. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami połączonym z grami i zabawami. Rozgwieżdżone niebo nad głowami nadało temu niesamowity klimat.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry S.
Pogoda wciąż nas nie opuszcza! Używamy kremów z filtrem, nakładamy czapki i oczywiście pamiętamy o odpowiednim nawodnieniu. Na początek dnia wstaliśmy, posprzątaliśmy swoje pokoje i udaliśmy się na śniadanko. Pierwsze zadanie wymagało od nas naprawdę dużo siły i energii. Były to kajaki sit on top. Wypłynęliśmy pod opieką ratownika oraz naszego wychowawcy na jezioro. Kolejnym punktem programu było gwiezdne kino z filmem „Magiczny glob” z ogromem informacji na temat pór roku, teraz już wiemy, dlaczego mamy lato! Następnie poszliśmy zagrać w mega gry. Było super, każdy miał możliwość zagrania w jengę oraz twistera. Po odpoczynku instruktor zabrał nas na Enigmę, gdzie rozszyfrowywaliśmy różne zagadki. Po kolacji czekało na nas ognisko, mieliśmy możliwość upieczenia kiełbaski na ogniu. Kolejny cudowny dzień na Kulce zakończony!

Adrenalina, grupa Pana Maksymiliana D.
Kolejny dzień pełen atrakcji rozpoczęliśmy od przygotowań do desantu poprzez rozwijanie naszych umiejętności strategii i taktyki. Gdy temperatura mocno wyskoczyła w górę, wizyta nad wodą okazała się idealnym ratunkiem. Przed obiadkiem zajęliśmy się robieniem naszych oryginalnych znaczków. Po godzinnym odpoczynku przyszedł czas na zmierzenie się z dwoma trasami parku linowego. Naszym końcowym wyzwaniem stał się test kosmonauty na żyroskopie. Finałem dzisiejszej przygody było ognisko wraz z wieloma zabawami oraz pyszną kiełbaską.

Aktywne Wakacje, grupa Pana Piotra S.
Po standardowych procedurach porannych, śniadanie i rozgrzewka, mieliśmy okazję pracować na sprzętach, którymi posługują się profesjonalni cyrkowcy. Następnie, wspólnie z drugą grupą aktywnych wakacji, rywalizowaliśmy na olimpiadzie sportowej. Przed obiadem poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy. Później wyruszyliśmy na kajaki z ratownikiem. Po zajęciach wodnych spędziliśmy wspólnie całe popołudnie a wieczorem, po kolacji, udaliśmy się na duże ognisko z innymi grupami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii R.
Kolejny dzień atrakcji rozpoczęliśmy od gry integracyjnej, podczas której robiliśmy m.in wyścigi w wielonartach. Olimpiada sportowa pozwoliła nam wyzwolić ducha rywalizacji. Łamigłówki podczas gry terenowej Błędny Azymut okazały się wymagające, jednak wszyscy świetnie sobie z nimi poradziliśmy. Po obiedzie wybraliśmy się na rowerki wodne, a żeby się ochłodzić zostaliśmy na kolejne zajęcia na kąpielisku. Po kolacji zajęliśmy się szyframi Enigmy. Miłym zakończeniem dnia było ognisko z zabawami i pieczoną kiełbaską.

BFF, grupa Pani Joanny Sz.
Nasz grupa spędziła najgorętszy dzień roku w doskonałych nastrojach. Udało nam się pokonać lęk wysokości i wspięłyśmy się na szczyt ścianki wspinaczkowej. Potem ochłodziłyśmy się podczas spacerku po lesie. Bardzo zaciekawiły nas zajęcia teatralne. Były naprawdę świetne! Na koniec dnia czekał na nas Wieczór Dziewczyn pełen artystycznych atrakcji.

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
Wtorek przywitał nas pięknym słońcem. Swój dzień zaczęliśmy od meczu korfballu i passbally, czyli piłki na opak. Następnie poszliśmy na quady, gdzie mieliśmy do pokonania ciekawy tor. Następnie przyszedł czas na plażowanie oraz na wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Pod wieczór wzięliśmy udział w Urodzinach Kubusia Puchatka oraz przenieśliśmy się w inny wymiar za sprawą żyroskopu.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny Sz.
Dzień czwarty! Znów obudziło nas słońce. Na początek zagraliśmy w grę Szpion, która nauczyła nas stopni wojskowych, a później była chwila na grę w piłkę nożną. Później czekało na nas drugie śniadanie, na które były dziś pyszne pączki. Po energetycznym posiłku udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, gdzie uczyliśmy się budować szałas i wzbogaciliśmy wiedzę, jak przetrwać w trudnych warunkach. Na kolejnych zajęciach przy użyciu GPS-u szukaliśmy punktów, w których znajdowały się zadania. Dzięki ich rozwiązaniu mogliśmy ułożyć mapę, która była nam potrzebna do znalezienia bomby. Po rozbrojeniu ładunku poszliśmy na obiad. Po sjeście poobiedniej udaliśmy się na plażę, aby ochłodzić nasze ciała. Po kolacji poszliśmy na ściankę wspinaczkową i osiągaliśmy coraz to wyższe poziomy.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki K.
Wtorek za nami! Po śniadaniu mieliśmy gimnastykę szarych komórek i rodzaje mnemotechniki oraz ich ćwiczenie. Następnie wyruszyliśmy na ćwiczenie naszej celności, gdyż odbyły się zajęcia Archery Soft, czyli strzelanie z łuku. Wykorzystując ładną pogodę wybraliśmy się na plażę i pływaliśmy kajakami, a po obiedzie mieliśmy czas na kąpiel w jeziorze i opalanie się. Później zbudowaliśmy ogromny zamek rodem z Hogwartu i budowle z klocków Lego. Dzień zakończyliśmy meczem quidditcha, czyli klasyczną rozgrywką prosto ze świata Harry’ego Pottera!

Harry Potter, grupa Pani Wiktorii Ch.
Czwarty dzień magicznych przygód rozpoczęliśmy od stworzenia własnej sowy za pomocą quillingu, następnie poznaliśmy tajniki lewitacji na eurobungee. Przed obiadem zagraliśmy jeszcze mecz quidditcha. Po obiadku udaliśmy się na plażę, żeby trochę się ochłodzić. Następnie pograliśmy w planszówki. Na koniec dnia zrobiłyśmy pamiątkowe bransoletki.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Magdaleny Sz.
W kolejnym kosmicznym dniu po smacznym śniadaniu wybraliśmy się na strzelnicę paintballową i trafialiśmy prosto do celu. Kolejną atrakcją były rowerki wodne. Następnie wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, z której można było zobaczyć cały ośrodek z ponad ośmiu metrów. Potem przeszedł czas na obiad. Po posiłku stworzyliśmy wyjątkowe przypinki, które zabierzemy na pamiątkę do naszych domów. Po wykonaniu przypinek, oglądaliśmy film w gwiezdnym kinie. Po kolacji odbyło się ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki przy gitarze oraz uczestniczyliśmy w wielu nowych i ciekawych zabawach.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Adrianny H.
Dzień zaczęliśmy od zajęć, na których wyobrażaliśmy sobie kultury z zakątków wszechświata. Po poznaniu zwyczajów różnych cywilizacji, wyszliśmy na plażę, następnie uczestniczyliśmy w ćwiczeniach astronauty na żyroskopie. Czuliśmy się jak podczas startu rakiety kosmicznej! Po sytym obiedzie stoczyliśmy pojedynek łuczników, który najpierw poprzedziliśmy treningiem. Wybraliśmy się również na seans film, zanurzając się w trójwymiarowej projekcji. Koniec dnia spędziliśmy na wspólnych zabawach integracyjnych przy ognisku.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od nauki posługiwania się wiatrówką sprężynową. Na specjalnie przygotowanym miejscu wyposażonym w dwa stanowiska strzeleckie, strzelaliśmy do papierowych tarcz, było super! Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze oraz plażowaliśmy. Po plaży graliśmy w piłkę na opak, czyli w korfball oraz passball. Po pysznym obiedzie wykonywaliśmy naszą flagę obozową. Musieliśmy współpracować, aby wykonać to zadanie. Następnie czekała nas gra terenowa Tajna Misja. Nauczyliśmy się posługiwać GPS-em, odnaleźliśmy ukryte zagadki i dzięki temu uratowaliśmy świat przed zagładą! Na koniec dnia odbyło się ognisko z kiełbaskami. Miło spędziliśmy wieczór pląsając i bawiąc się przy blasku ogniska.

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ch.
Wtorek zaczęliśmy od trzygodzinnej wyprawy kajakami turystycznymi, pogoda nam dopisała, podczas zajęć było mnóstwo śmiechu. Następnie uczyliśmy się licytować poprzez zabawę Awantura o Wiedzę. Potem nastąpił czas relaksu na plaży. Późniejsze zadanie wymagało skupienia i odwagi, ponieważ wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek, było to nie lada wyzwanie, rekord ustanowiła Nadia, wchodząc na 17 skrzynek. Na zakończenie dnia usiedliśmy przy ognisku i graliśmy w gry planszowe.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy rozgrywką drużynową pt. Awantura o Wiedzę. Wszyscy byliśmy bardzo zaangażowani. Następnie zaczął się wyczekiwany przez nas czas snajperów. Nauczyliśmy się strzelać z markera paintballowego do celu. Po krótkiej przerwie odbyła się gra paintballowa. Wieczór upłynął nam na integracji przy ognisku. To był intensywny i wyczerpujący dzień!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Jana N.
Obóz jest nasz! Z samego rana chwyciliśmy w ręce pędzle i farby, by już chwilę później cieszyć się flagą, która zawisła na wejściu naszego obozu. Gdy praca była już skończona, wybraliśmy się wspólnie na zabawę do parku linowego, a później nad wodę. Drugą połowę dnia spędziliśmy na szkoleniu militarnym, rozwijając nasze umiejętności strzeleckie podczas kolejnego meczu paintballowego oraz naukę taktyki. Chociaż na chwilę niebo przysłoniły chmury i deszcz, to nic nie potrafi odebrać nam pogody ducha.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mariusza G.
Po pobudce i porannej rozgrzewce stworzyliśmy oryginalną flagę naszego obozu. Później zmierzyliśmy się w pełnym wrażeń pojedynku gladiatorów. Następnie ochłodziliśmy się na plaży i kąpielisku. Po obiedzie ćwiczyliśmy strzelanie z łuku oraz zorganizowaliśmy drużynowy konkurs strzelecki. Przed kolacją naszym celem była nauka nawigacji na zajęciach Błędny Azymut. Na koniec dnia odbyła się Awantura o Wiedzę, podczas której popisaliśmy się wiedzą i umiejętnością licytacji.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Po śniadaniu i porannej rozgrzewce sportu było nam mało, więc wybraliśmy się na boisko zagrać w siatkówkę przy muzyce. Lekko zmęczeni grą poszliśmy ćwiczyć swoją celność strzelając z łuków. Okazało się, że każdy z nas ma całkiem niezłe oko! Po łukach przyszedł czas na plażowanie. Wszyscy wspólnie pływaliśmy w jeziorze, zagraliśmy tam nawet krótki mecz siatkówki w wodzie. Wygrzani w słońcu wybraliśmy się na obiad, a tuż po nim biliśmy swoje rekordy w wspinaczce na wieżę ze skrzynek. Celność wyćwiczoną na łukach poprawialiśmy konkurując na strzelnicy paintballowej. Po kolacji przyszedł czas na wyszywanie pagonów. Teraz każdy nasz mundur jest wyjątkowy!

Dziś rano wyszywaliśmy na pagonach mundurów, które dostaliśmy w sobotę, wybrane przez nas wzory. Część z nas wybrała kształty typowe dla stopni wojskowych, np. kaprala czy starszego szeregowego, a inni wymyślili własne, wykazując się niemałą kreatywnością. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach z pierwszej pomocy - po części teoretycznej zrobiliśmy inscenizację przypadków wymagających pierwszej pomocy przedmedycznej. Tym samym nauczyliśmy się przykładowych zachowań w trudnych przypadkach. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i uroków jeziora Łęsk - pływaliśmy, opalaliśmy się i graliśmy w piłkę. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut. Zanim jednak to nastąpiło, dowiedzieliśmy się, czym jest orientacja w terenie, jak używać kompasu i czym są azymuty - dopiero z tą wiedzą i umiejętnościami mogliśmy przystąpić do wspomnianej gry. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu i poznaliśmy sposoby pozyskiwania wody pitnej i rozpalania ognia w trudnych warunkach. Później jeździliśmy quadem po torze na terenie ośrodka.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Od samego rana mieliśmy dzień pełen emocji. Czekała nas szalona przejażdżka quadem, a potem bawiliśmy się na Akcji Integracji, m.in. ściągając się w wielonartach lub przeciągając linę. Później zagraliśmy w piłkę na opak, co wcale nie było prostym zadaniem! Po obiedzie doskonaliliśmy swoje umiejętności pływackie pod czujnym okiem ratownika. Potem wsiedliśmy na segwaya i pokonaliśmy tor przeszkód, a na koniec dnia zmierzyliśmy się z sobą w grze terenowej Mazurska Pułapka.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kariny Z.
Od rana uczyliśmy się łucznictwa. Teraz postawa strzelecka nie jest nam już obca. Następnie bawiliśmy się w konstruktorów i budowaliśmy nasze miasto, w którym były wieżowce i księżniczki. Mieliśmy też zajęcia z korfballu oraz passballu, podczas których sprawdzaliśmy nasze piłkarskie umiejętności. Po obiedzie wspólnie doskonaliliśmy techniki pływackie. Na koniec dnia musieliśmy uratować Rannego Lotnika, ale żeby się to udało, trzeba było nauczyć się pierwszej pomocy. Na szczęście lotnik uzyskał od nas ratunek i wyzdrowiał.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś rano mieliśmy walki gladiatorów, a potem grę Bitwa Plemion. Później poszliśmy na waterpolo, pływaliśmy i odpoczywaliśmy na plaży. Potem poszliśmy na park linowy, większość z nas weszła na oba poziomy. Wieczorem mieliśmy wielką integrację, graliśmy w gry zespołowe, na których nauczyliśmy się, jak ważna jest współpraca.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Dzień zaczęliśmy od treningu na wysokości, chodziliśmy po parku linowym. Potem były gry i zabawy integracyjne na plaży. Kolejną aktywnością było wyjście do lasu na zajęcia z survivalu, poznaliśmy jego rodzaje oraz sposoby i wskazówki dotyczące przetrwania w lesie .Po pysznym obiedzie wcieleni w gladiatorów stoczyliśmy pojedynek rodem z rzymskiej areny. Następnie w przytulnej atmosferze na kocykach wcieliliśmy się w uczestników teleturnieju Awantura o Wiedzę. Po kolacji ponownie zawitaliśmy na wysokości, tym razem budując wieżę ze skrzynek, wszystkim poszło świetnie.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Wtorek zaczęliśmy od… naleśników na śniadanie! By aktywnie zacząć dzień, sprawdziliśmy swoje siły na ściance wspinaczkowej. Część z nas weszła na samą górę. Później była gra terenowa, której celem było zbieranie informacji o ośrodku Kulka. Następnie poszliśmy strzelać z łuków. Byliśmy w tym mistrzami, same trafienia. Prawie... Potem poszliśmy trochę odpocząć i zjedliśmy pyszny obiad. Później pokazaliśmy swoją wiedzę i spryt grając w grę Awantura o Wiedzę. Po wysiłku umysłowym przyszedł znów czas na wysiłek fizyczny. Strzelaliśmy z wiatrówki a następnie zmierzyliśmy się w pojedynku sumo. To był kolejny dzień pełen wrażeń i atrakcji.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Co za dzień! Tak jak wczoraj, zaczęliśmy go na wysokości, czyli skakaliśmy na eurobungee. Następnie mieliśmy grę wzorowaną na turnieju telewizyjnym, czyli Awanturę o Wiedzę. Licytacje były gorące! Później zagraliśmy w grę terenową, dzięki której poznaliśmy lepiej ośrodek i zintegrowaliśmy się. Po obiedzie mieliśmy survival, poszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy tajniki przetrwania i zbudowaliśmy szałas. Później odbyła się wyprawa po jeziorze Łęsk kajakami turystycznymi. A na sam koniec waterball, zabawa w kuli. Zabawa na okrągło! Nie możemy doczekać się już kolejnego dnia!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj nasze pierwsze zajęcia były bardzo interaktywne. Za pomocą magicznych dywanów, które pojawiły się na podłodze, mogliśmy zagrać w wiele różnorodnych gier. Później podzieliliśmy się na dwie grupy - jedni zagrali w koszykówkę, a drudzy w ringo. Skakaliśmy także na eurobungee, a następnie przeprowadziliśmy walki sumo. Walczyliśmy w specjalnych strojach na miękkiej macie. Wieczorem przepłynęliśmy jezioro na smoczej łodzi. Mogliśmy się tam poczuć jak prawdziwi wikingowie, ponieważ wiosłowaliśmy do rytmu wybijanego na bębnie. To był bardzo ciekawy dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Dzisiejszy poranek przywitaliśmy iście kosmiczną atrakcją, jaką jest żyroskop. Wszyscy byliśmy zachwyceni uczuciem, jakie towarzyszyło nam podczas korzystania z niego. Wraz z wyłonieniem się słońca zza chmur stawiliśmy się na plaży, na której piknikowaliśmy i korzystaliśmy z naszego kąpieliska. Kolejną atrakcją dnia były zajęcia z wirtualnymi dywanami, dzięki którym zagraliśmy w mnóstwo gier i zabaw edukacyjnych. Nasze serca skradły również waterballe, w których robiliśmy najróżniejsze akrobacje. Po nich wybraliśmy się w rejs rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Końcem naszej dzisiejszej zabawy była nauka sztuczek cyrkowych. Świetnie się przy tym bawiliśmy!

VIP, grupa Pani Marii M.
Dzień rozpoczęliśmy piłką na opak, rozegraliśmy mecze korfballu i passballu. Następnie wylecieliśmy na orbitę w żyroskopie, po którym udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Po obiedzie wzięliśmy udział w kursie pierwszej pomocy i grze terenowej Ranny Lotnik. Na koniec odbyliśmy trening strzelecki z łuków oraz zagraliśmy w gry podwórkowe z całego świata.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi. Następnie wybraliśmy się do kina gwiezdnego i oglądaliśmy film 3D dotyczący zmian pór roku. Wzięliśmy udział w zajęciach na strzelnicy paintballowej i strzelaliśmy do tarcz. Rozegraliśmy wiele pojedynków, korzystając z wirtualnych dywanów. Mieliśmy również okazję stoczyć między sobą walki gladiatorów - ubrani w ochronne kaski próbowaliśmy strącić się wzajemnie z podestów za pomocą gumowej lancy.

VIP, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania gier z różnych zakątków świata. Były to między innymi molkky, kubb oraz bule i wieża równowagi. Następnie przystąpiliśmy do realnej zabawy w wirtualnym świecie, czyli meczów, pojedynków i rozgrywek na wirtualnych dywanach. Kolejną atrakcją były walki gladiatorów, podczas której wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na macie. Po smacznym obiedzie wybraliśmy się na eurobungee, gdzie skakaliśmy najwyżej jak potrafiliśmy. Po wysiłku fizycznym poszliśmy do lasu. Podczas pobytu w lesie poznaliśmy podstawy survivalu, puszkę survivalową oraz stworzyliśmy schronienie z pałatki. Wieczorem zagraliśmy w grę terenową z użyciem kompasów, czyli Błędny Azymut. Dzięki tym zajęciom nauczyliśmy się korzystać z kompasu i ćwiczyliśmy umysły rozwiązując zagadki. To był intensywny dzień pełen atrakcji. Oby takich więcej.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Roksany P.
Kto by się spodziewał, że złapanie równowagi będzie takie trudne? Na szczęście udało nam się poskromić jazdę na segwayach i staliśmy się prawdziwymi rajdowcami. Uwielbiamy rywalizację, dlatego rozegraliśmy miedzy sobą teleturniej Familiady. Park linowy pozwolił nam wspiąć się (dosłownie) miedzy korony drzew, na żyroskopie przetestowaliśmy swoją wytrzymałość. Wieczorny relaks na kajakach sit on top zapewnił nam nie tylko piękne widoki na jezioro Łęsk, ale również ochłodził nas przed emocjonującą przygodą z eurobungee. A teraz nie możemy doczekać się tego, co spotka nas jutro!

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Klaudii F.
Wtorek zaczęliśmy wejściem na wieżę ze skrzynek. Następnie wzięliśmy udział w zajęcia Ale cyrk!, podczas których uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Przed obiadem wybraliśmy się na naszą plażę. W drugiej części dnia graliśmy w minigry na magicznych dywanach. Później każdy z nas przejechał na quadzie po specjalnie przygotowanym torze. Po kolacji byliśmy na parku linowym.