RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus I (25.06-05.07.2022)

Dzień 5 - Piąty dzień na szóstkę

Dodany: 2022.06.29

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Kolejny dzień na kolonii rozpoczęłyśmy od turnieju wiedzy, podczas którego zmierzyłyśmy się z pytaniami z różnych dziedzin, wykorzystując koło fortuny oraz licytując. Następnie przeszłyśmy ćwiczenie astronauty na żyroskopie. Czułyśmy się jak podczas startu rakiety kosmicznej. Jesteśmy gotowe, by lecieć w kosmos. Później poszłyśmy na plażę, gdzie udoskonaliłyśmy nasze umiejętności pływackie pod okiem ratownika. Po obiedzie zamieniłyśmy się w detektywów, dowiedziałyśmy się więcej o ich pracy, a zdobytą wiedzę wykorzystałyśmy podczas gry terenowej. Kolejno poznałyśmy nietypowy instrument, jakim są bum bum rurki. Mogłyśmy poczuć się jak prawdziwi muzycy oraz zagrałyśmy wspaniały koncert. Ale to nie był koniec atrakcji na dzisiaj, ponieważ wieczorem wyszłyśmy na spacer po lesie, szukając świetlików i zagadek, aby odnaleźć zaginionego Sferiksa, który był pradawnym wodzem Kulki.

33 Przygody, grupa Pana Wiktora D.
Pogoda znowu była dziś po naszej stronie. Zaraz po śniadaniu rozgrzaliśmy się i rozciągnęliśmy, by następnie pograć w piłkę, koszykówkę i siatkówkę. Chwilę później spróbowaliśmy swoich sił i pokonaliśmy lęk wysokości przechadzając się na trasach parku linowego. Potem wsiedliśmy do kajaków i wybraliśmy się na wycieczkę po jeziorze Łęsk. Po obiedzie nauczyliśmy się obsługi kompasu i wykorzystaliśmy nowo nabyte umiejętności w grze terenowej. Przed kolacją przeprowadziliśmy eliminacje do kulkowego pokazu talentów jednocześnie ćwicząc swoje aktorskie zdolności. Wieczorem rozwiązywaliśmy zagadkę kryminalną podczas nocnej gry terenowej.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Od rana postanowiliśmy sprawdzić się w różnych dyscyplinach sportowych. Po krótkiej rozgrzewce podzieliliśmy się na dyscypliny i graliśmy w piłkę nożną, koszykówkę oraz siatkówkę. Później spróbowaliśmy swoich sił w strzelaniu do celu z wiatrówek. Po oddaniu wielu strzałów przyszedł czas na chwilę relaksu, która przybrała formę rejsu rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie skakaliśmy niemal do gwiazd - spróbowaliśmy swoich sił na eurobungee. Wieczór minął nam na tworzeniu scenariuszy oraz prezentowaniu ich przed całą grupą. Później zmierzyliśmy się z leśną grą terenową, polegającą na odnalezieniu sprawcy przestępstwa. Było bardzo klimatycznie, a las nadawał wszystkiemu tajemniczą atmosferę.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry S.
Pierwszą z atrakcji była dzisiaj strzelnica paintballowa! Zabawa była ekstra. Strzelaliśmy do celu, zachowując wszelkie środki ostrożności i stosując się do poleceń instruktora. Po strzelnicy mogliśmy iść na boisko i tam trenowaliśmy na turniej, który już za pasem. A kto nie grał, bawił się w swoje ulubione zabawy. Następnie przebraliśmy się w stroje kąpielowe, klapki i poszliśmy na plażę, gdzie czekał na nas ratownik. Pan miał z nami zajęcia doskonalenia technik pływackich. Już teraz wiemy jak pływać, aby przepłynąć długi dystans, mniej się męcząc. Potem udaliśmy się na obiad. Następnie nauczyliśmy się strzelać z łuku. Było to super ćwiczenie na trafianie do celu. Przed kolacją wspinaliśmy się na wieżę stworzoną ze skrzynek. Po kolacji każdy z nas miał możliwość rozwijać swoje pasje: graliśmy w piłkę i rysowaliśmy. Były też rozgrywki baloniady. Dlaczego czas tutaj płynie tak szybko? Bo bawimy się świetnie!

Adrenalina, grupa Pana Maksymiliana D.
Kolejny dzień pełen atrakcji rozpoczęliśmy od przygotowań do desantu poprzez rozwijanie naszych umiejętności strategii i taktyki. Później zażywaliśmy kąpieli w jeziorze. Przed obiadkiem zajęliśmy się robieniem naszych oryginalnych znaczków. Po godzinnym odpoczynku przyszedł czas na zmierzenie się z dwiema trasami parku linowego. Naszym końcowym wyzwaniem był test na kosmonautę przy pomocy żyroskopu. Finałem dzisiejszej przygody było ognisko wraz z wieloma zabawami oraz pyszną kiełbaską.

Aktywne Wakacje, grupa Pana Piotra S.
Po porannym rozruchu i wspólnym śniadaniu, wraz z ratownikiem, udaliśmy się na rowerki wodne. Mając na uwadze przerwę między zajęciami wodnymi a instruktorskimi, spędziliśmy czas razem na zabawach m.in. galopujące konie, trójki, itp. Mieliśmy okazję zużyć nadmiar energii na czterostanowiskowym eurobungee. Po kolacji udaliśmy się na nocną grę terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii R.
Piąty dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami jednoosobowymi, co było bardzo ciekawym doświadczeniem. Następnie odbył się mecz koszykówki, w którym zwyciężyła drużyna chłopców. Strzelanie z wiatrówki świetnie nam wyszło. Po obiedzie dowiedzieliśmy się o zasadach pierwszej pomocy. Wiadomości wykorzystaliśmy podczas gry Ranny Lotnik. Kolejna atrakcja to nauka chodzenia na szczudłach i jazda na dziwnym rowerze. Na zakończenie dnia uczestniczyliśmy w grze terenowej Mafia w kulkowym lesie.

BFF, grupa Pani Joanny Sz.
Dzisiaj mieliśmy okazję poznać wspaniałe techniki plastyczne – decoupage oraz quilling. Każda z nas przygotowała unikatowe ozdoby na pamiątkę naszych wspólnych wakacji. Było nam bardzo przyjemnie przepłynąć się po malowniczym jeziorze na rowerach wodnych. Każda z nas czuła się wyjątkowo orzeźwiona. Na koniec dnia czekała nas kryminalna zagadka do rozwiązania podczas gry Mafia, która niezwykle przypadła nam do gustu.

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
Dzisiaj zaczęliśmy od gry ekonomicznej, w której wcieliliśmy się w firmy krawieckie projektujące ubrania. Naszym zadaniem było sprzedanie odzieży za jak najwyższą cenę. Następnie wzięliśmy udział w prawdziwych walkach gladiatorów, a później udowodniliśmy swoją siłę i odwagę na ściance wspinaczkowej. Na kolejnych zajęciach mogliśmy przećwiczyć swoją celność biorąc udział w strzelnicy paintballowej. Pod koniec dnia przyszedł czas na relaks na plaży. Mieliśmy też okazję zagrać na niezwykłych instrumentach - bum bum rurkach.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny Sz.
Standardowo dzień zaczęliśmy od śniadania, a później zagraliśmy w mafię oraz kalambury. Następnie udaliśmy się na eurobungee. Mogliśmy się poczuć, jakbyśmy latali. Czy ktoś słyszał o magicznym dywanie? O dywanie, który lata? Dziś mieliśmy okazję zobaczyć i pobawić się na latających dywanach. Po zjedzeniu obiadu poszliśmy popływać kajakami. Zmęczeni wodną podróżą chwilę odpoczęliśmy, a później poszliśmy plażować. Kolacja dziś wyjątkowo smakowała. Po takim dniu przygód każdy posiłek był pyszny. To jeszcze nie koniec dnia! Czekała na nas jeszcze jedna atrakcja, czyli quady! Mieliśmy szansę przejechać się po specjalnie przygotowanym torze i spróbować swoich sił na terenowym czterokołowcu.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki K.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę, na której zbudowaliśmy zamek z piasku i graliśmy w piłkę. Później mieliśmy okazję przetestować naszą sprawność na ściance wspinaczkowej, na której były różne poziomy trudności dla każdego. Spędziliśmy również czas grając w mafię i głuchy telefon. Po obiedzie odbyły się zajęcia z bum bum rurek, na których wygrywaliśmy melodie różnych piosenek. Następnie zrobiliśmy bransoletki przyjaźni, a po zajęciach zjedliśmy pyszną kolację. Wieczorem zrobiliśmy różdżki, które przydały nam się do ćwiczenia czarów.

Harry Potter, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dziś nauczyliśmy się grać na magicznych instrumentach, jakimi są bum bum rurki. Nawet nie wiedzieliśmy, że coś takiego istnieje! Następnie wzięliśmy udział w magicznym teście wiedzy, który sprawdził, ile wiemy na temat świata czarów. Po obiedzie stworzyłyśmy swoje skrzaty za pomocą masy solnej. A dzień zakończyliśmy wyprawą kajakową.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Magdaleny Sz.
W środę po śniadaniu wybraliśmy się na waterball. Zabawa była nie z tej ziemi. Kolejną atrakcją było plażowanie nad jeziorem Łęsk. Po wodnych atrakcjach tworzyliśmy flagę naszej grupy. Po smacznym obiedzie przyszedł czas na park linowy. Udało nam się przejść całą trasę wśród mazurskich drzew. Następnie jeździliśmy na quadach po świetnie przygotowanym torze. Po kolacji przyszedł czas na gry integracyjne. Nie możemy doczekać się kolejnego słonecznego dnia.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Adrianny H.
Piąty dzień kosmicznej misji rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk, następnie projektowaliśmy własne unikatowe znaczki, które stały się pamiątkową przypinką. Po południu przeszliśmy przez park linowy, który ma dwa poziomy. Inną atrakcją dnia była gra w paintball. Mogliśmy przeprowadzić upozorowaną walkę używając broni barwiącej, a przy tym świetnie się bawiąc. Grając w Tajną Misję odnaleźliśmy ukryte zagadki i nauczyliśmy się obsługiwać GPS. Na koniec dnia wykonaliśmy flagę obozu. Nie możemy doczekać się jutra!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii K.
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od parku linowego. Każdy z nas miał możliwość przejścia kilkakrotnie toru zielonego oraz niebieskiego. Było ekstra! Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami typu sit on top po jeziorze Łęsk. Po przeprawie zostaliśmy na plaży, mogliśmy się kąpać i plażować. W przerwie obiadowej rozpoczął się turniej piłki nożnej. Nasi reprezentanci w pierwszym meczu wygrali 2:0. Trzymamy kciuki za kolejne rozgrywki! Po pysznym obiedzie udaliśmy się na seans filmowy w gwiezdnym kinie. Wrażenia były niesamowite! Następnie czekała nas ścianka wspinaczkowa. To dopiero było wyzwanie! Niektórym z nas udało się wejść na sam szczyt ścianki. Koniec dnia spędziliśmy grając w gry na zajęciach z wirtualnymi dywanami.

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień stał się wesoły, gdy rozpoczęliśmy nasze zajęcia, zaczynając od lekcji strzelania z łuków. Po szkoleniu podzieliliśmy się na cztery drużyny i stoczyliśmy między sobą pojedynki łucznicze, oczywiście całkowicie bezpieczne. Gdy pogoda się polepszyła i wyszło słońce, udaliśmy się na plażę, aby odetchnąć przed kolejnymi wyzwaniami. Kolejnym zmaganiem było wyjście do lasu, aby nauczyć się survivalu. Zbudowaliśmy wspólnymi siłami szałasy, nie było to łatwe zadanie, ale my bardzo lubimy wyzwania. Uwierzyliśmy w siebie, wykazaliśmy się kreatywnością i szałasy stanęły. Późnym wieczorem wybraliśmy się ponownie do lasu, aby zagrać w Mafię. Adrenaliny nie brakowało. To była świetna zabawa. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny C.
Dzisiaj wypoczywaliśmy na plaży. Wszyscy korzystaliśmy z pięknej pogody i uroków miejsca, w którym przebywamy. Po kąpielach i opalaniu wykazaliśmy się wiedzą na temat pierwszej pomocy i nauczyliśmy się opatrywać poszkodowanych. Po obiedzie zagraliśmy w baloniadę, a późnym wieczorem wybraliśmy się na Mafię. Czekamy na kolejny dzień!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Jana N.
Dzisiaj wstaliśmy wcześniej niż zwykle. Zaraz po obfitym śniadaniu udaliśmy się na poligon, na którym mogliśmy liczyć na kolejne paintballowe wyzwanie. Tym razem po drugiej stronie stanęła drużyna z Obozu Super Militarnego. Rozgrywka pokazała, że poprzednie dni ćwiczeń nie poszły na marne, co zaowocowało wygraną. Po powrocie do obozu spróbowaliśmy swoich sił na segwayach, a później w drużynie bawiliśmy się podczas gry w wodza.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mariusza G.
Po śniadaniu i wyruszyliśmy w pełną wrażeń wędrówkę na poligon. Zagraliśmy w grę paintballową na dużej arenie. Następnie przeszliśmy wymagający tor przeszkód i udało nam się pobić rekord obozu. Po obiedzie zagraliśmy w mafię oraz inne gry integracyjne. Przed kolacją trenowaliśmy celność na zajęciach z wiatrówek. Wieczorem urządziliśmy trening i mecz siatkówki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Dziś z samego rana wybraliśmy się na poligon. Po spacerze w lesie dotarliśmy na miejsce, gdzie czekał nas wojskowy tor przeszkód. Poradziliśmy sobie z nim świetnie i mieliśmy całkiem dobry czas. Po krótkiej przerwie na drugie śniadanie rozegraliśmy mecz paintballowy. Bawiliśmy się przy tym świetnie. Podczas powrotu towarzyszyła nam słoneczna pogoda. Po obiedzie przyszedł czas, aby odpocząć, więc wszyscy zagraliśmy w mafię. Rozgrywka ciągnęła się ponad godzinę! Przed kolacją mieliśmy okazję sprawdzić się na wysokości, przechodząc dwie trasy na parku linowym. Każdy z nas dał sobie radę. Po kolacji usiedliśmy na plaży, gdzie skupiliśmy się na tym, aby poznać się jeszcze bliżej, oraz wzięliśmy udział w warsztatach z komunikacji interpersonalnej.

Dziś rozpoczęliśmy dzień od wycieczki na poligon, podczas którego każdy z nas mógł pokonać wojskowy tor przeszkód, który wymagał od nas szybkości, zwinności, sprytu oraz zręczności. Kiedy odpoczęliśmy po wspomnianym wysiłku fizycznym, podjęliśmy się rozgrywki paintballowej typu flaga, w której drużyny zaczynają grę z baz oddalonych od siebie o kilkadziesiąt metrów. Po wszystkim radość z gry można było zauważyć na twarzach członków obu drużyn. Po powrocie graliśmy w siatkówkę. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach łuczniczych i strzelaliśmy do celu. W godzinach wieczornych odbyła się Akcja Integracja - nauczyliśmy się, jak ważna jest współpraca, bawiąc się w formie rywalizacji, w takich konkurencjach, jak wielospodnie, wielonarty, rurowce czy przeciąganie liny.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
W środowy poranek mieliśmy szaloną przygodę na żyroskopie. Później na plaży cieszyliśmy się słońcem, pływaliśmy, graliśmy w siatkówkę oraz gry planszowe. Pobawiliśmy się w zabawy integracyjne, a potem, po obiedzie, pokonaliśmy trudności na ściance wspinaczkowej, a następnie ruszyliśmy na wyprawę rowerkami wodnymi. Na sam koniec dnia czekało na nas ognisko, gdzie wspólnie graliśmy w grę kogo lubisz. Połączyliśmy siły na głosy, a na sam koniec upiekliśmy kiełbaski i zaśpiewaliśmy piosenkę na dobranoc.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kariny Z.
Rano robiliśmy nasze flagi i stoczyliśmy Bitwę Plemion. Aby wygrać rozgrywki, trzeba było wykazać się sprytem i szybkością. Następnie udaliśmy się na plażę, by wziąć kąpiel oraz pograć sobie w siatkówkę. Gdy wróciliśmy, zaczęliśmy grać w mega gry: jengę, twistera oraz bierki, a także w kilka innych gier, aby poznać coś nowego. Nie obeszło się również bez jazdy na quadach, gdzie mogliśmy być pasażerem oraz kierowcą. Na koniec czekało nas ognisko, podczas którego mieliśmy bitwę na głosy, tańce oraz pieczenie kiełbasek.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś rano byliśmy na ściance wspinaczkowej, potem mieliśmy plażowanie, kąpaliśmy się i odpoczywaliśmy. Później graliśmy w korfball oraz passball. Po południu obracaliśmy się na żyroskopie, a także graliśmy w przeróżne gry integracyjne. Na zakończenie dnia wszyscy uczestniczyliśmy w zabawie przy ognisku, bawiliśmy się, rozmawialiśmy i jedliśmy kiełbaski. Było bardzo przyjemnie.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Piąty dzień zaczęliśmy od wielkiej wyprawy na poligon. Czekały tam nas wspaniałe atrakcje: jazda na quadach po specjalnym torze oraz samochód terenowy ranger, który wzbudził w nas najwięcej emocji. Po obiedzie na zajęciach udaliśmy się na plażowanie nad jezioro, gdzie zagraliśmy w karty i gry planszowe. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami i tańcami.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Środa była bardzo intensywna. Zaczęliśmy od śniadania, a po nim od razu ruszyliśmy na poligon. Jeździliśmy samochodem terenowym ranger. Potem jeździliśmy quadem. Następnie toczyliśmy się z góry w wielkiej dmuchanej kuli, czyli zorbie. Po powrocie zjedliśmy obiad i mieliśmy czas na odpoczynek, by po nim znów zacząć zabawę. Udaliśmy się na plażę, opalaliśmy się, kąpaliśmy. Świetna zabawa! Później płynęliśmy smoczą łodzią. Dźwięk bębna, my na jeziorze, było cudownie. Po kolacji spędziliśmy wspólnie czas na ognisku. Między herbatką i pieczeniem kiełbasek graliśmy w gry, które pozwoliły nam się jeszcze bardziej ze sobą zintegrować. To był kolejny fantastyczny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Ten dzień zaczął się na sportowo! Poszliśmy na poligon, na którym jeździliśmy quadami, rangerem oraz turlaliśmy się w kuli o nazwie zorba. Po obiedzie zaś mieliśmy okazję odpocząć na plaży, opalaliśmy się oraz kąpaliśmy w jeziorze Łęsk. Później podzieliliśmy się na dwie części, jedna część rozegrała mecz siatkówki a druga grała w kalambury. Pokazywaliśmy przeróżne hasła z każdej możliwej kategorii. Po kolacji wzięliśmy udział w grze terenowej na terenie ośrodka, był to Błędny Azymut. Na samym końcu zintegrowaliśmy się podczas ogniska, piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy, graliśmy. Super dzień! Chcemy już przeżyć emocje w kolejnym dniu naszej kolonii!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Pierwszym punktem naszych dzisiejszych atrakcji był poligon, na którym wykonywaliśmy rozmaite zadania. Na pierwszy ogień poszła zorba. Wchodziliśmy we dwójkę do ogromnej dmuchanej kuli i toczyliśmy się z górki, popychani przez innych uczestników. Następnie jeździliśmy na quadach. Najlepszą rzeczą był na pewno ranger. Jechaliśmy dynamicznie przez piaszczysty teren, mogliśmy się wręcz poczuć jak na zawodach motorowych. Po powrocie spędziliśmy czas na plaży, a później uczyliśmy się posługiwać szyframi. Wieczorem bawiliśmy się przy ognisku zajadając się pysznymi kiełbaskami. Super zabawa!

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
W środę kilka godzin spędziliśmy na poligonie. Warunki pogodowe były idealne. Pierwszą atrakcją, jaka na nas czekała, był przejazd rangerem po specjalnie przygotowanym torze. Wszyscy zachwyceni od razu udaliśmy się do kolejnego punktu. W nim czekała na nas trasa zorbingowa. Każdy z nas brał udział w zajęciach ze swoją parą. To sprawiło, że pobyt we wnętrzu kuli był jeszcze zabawniejszy! Ostatnim wyzwaniem był przejazd quadem po przygotowanym przez instruktorów torze. Po powrocie z poligonu udaliśmy się na zasłużony odpoczynek na naszej plaży. Dzień zakończyliśmy zabawą przy ognisku, w trakcie którego graliśmy w gry integracyjne z innymi uczestnikami kolonii. To był bardzo udany dzień!

VIP, grupa Pani Marii M.
Pierwszą część dnia spędziliśmy na poligonie, jeżdżąc na quadach, tocząc się w kulach zorby oraz jeżdżąc pojazdem ranger. Następnie udaliśmy się na odpoczynek na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków kąpieli. Następnie uczyliśmy się latać podczas zajęć na eurobangee oraz skakania na trampolinie. Na koniec dnia zagraliśmy w nocną grę terenową Mafię.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzisiaj wybraliśmy się na poligon. Tam jeździliśmy quadem i rangerem, a także wzięliśmy udział w zorbingu. Poznaliśmy dziś podstawy survivalu i budowaliśmy szałasy z pałatek. Następnie zorganizowaliśmy sobie trening piłki nożnej przed pierwszym meczem turniejowym. Wieczorem rozwiązywaliśmy zadania i odgadywaliśmy zagadkę podczas nocnej gry terenowej Mafia.

VIP, grupa Pani Zofii M.
Piąty dzień kolonii zaczęliśmy od wyprawy na poligon. Tam przejechaliśmy się quadem po trudnym terenie, następnie był off road pojazdem ranger. Toczyliśmy się także specjalnym torem wewnątrz dmuchanej kuli. Po powrocie przeszliśmy ćwiczenie astronauty na żyroskopie, dzięki któremu odczuliśmy wrażenia podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej. Po kolacji wybraliśmy się na nocną grę terenową, podczas której naszym zadaniem było wytypowanie sprawcy przestępstwa. Podczas spaceru w lesie zbieraliśmy wskazówki, które były pomocą przy typowaniu sprawcy. Był to bardzo intensywny dzień i nauczyliśmy się wielu nowych umiejętności. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Roksany P.
Czy wiedzieliście, kto udoskonalił teorię Kopernika? Po porannym seansie filmowym możemy wam powiedzieć to i wiele innych ciekawostek na temat astronomii. Następnie oddaliśmy się błogiemu lenistwu na świeżym powietrzu, gdzie podzieliliśmy się na małe grupki i zajęliśmy grą w zbijaka, gry planszowe, a niektórzy z nas doskonalili swoje umiejętności plastyczne. Na plaży zorganizowaliśmy zawody na budowanie z piasku, a później postrzelaliśmy z wiatrówek. Prawdziwa przygoda zaczęła się wieczorem, gdzie odbyliśmy ze sobą walki gladiatorów. Na koniec dnia odpoczęliśmy przy ognisku z pieczeniem kiełbasek, gdzie było słychać liczne rozmowy i śpiewy.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj od razu po śniadaniu ruszyliśmy do naszego kina 3D, aby obejrzeć kolejny film o tematyce astronomicznej. Później zeszliśmy na plażę, aby razem z ratownikiem wyruszyć na wody jeziora Łęsk na naszych rowerach wodnych. Później wykorzystaliśmy pobyt na plaży, by wykonać zamki z piasku. Po obiedzie każdy z nas, zarówno indywidualnie, jak i grupowo mógł zaprezentować swój wokal podczas karaoke. Przed kolacją wykonaliśmy plakaty o Układzie Słonecznym. Po kolacji spędziliśmy czas na grach i pieczeniu kiełbasek.