RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus I (25.06-05.07.2022)

Dzień 6 - Azymut - gra w zielone!

Dodany: 2022.06.30

#CampGirl, grupa Pani Aleksandra Z.
Poranek rozpoczęłyśmy od zabawy w konstruktorów. Z klocków tworzyłyśmy ogromne rzeźby i budowle, przez moment mogłyśmy poczuć się jak prawdziwe architektki. Nasze przedpołudnie spędziłyśmy na plaży, korzystałyśmy z pięknej pogody. Kąpałyśmy się w jeziorze, odpoczywałyśmy na plaży i świetnie się bawiłyśmy. Po obiedzie robiłyśmy unikatowe koszulki odwzorowujące nasze osobowości. Będziemy je nosić z dumą! Wieczorem poznałyśmy kultury różnych miejsc na świecie, poznałyśmy wiele fascynujących informacji o każdym kontynencie i stworzyłyśmy plakaty je przedstawiające.

33 Przygody, grupa Pana Wiktora D.
Po wczorajszym intensywnym dniu dzisiejsze śniadanie bardzo nam smakowało. Zaraz po nim udaliśmy się na walki gladiatorów, podczas których każde z nas stoczyło pojedynek, próbując strącić przeciwnika z podestu za pomocą długiej lancy. Potem wybraliśmy się na plażę, aby korzystać z dobrej pogody i popływać pod czujnym okiem ratowników. Po obiedzie czekała nas Bitwa Plemion - gra terenowa mająca miejsce w naszym kulkowym lesie. Przed kolacją wytańczyliśmy się przy muzyce, a po kolacji poszliśmy na spacer do lasu.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od chodzenia po wodzie. No, może nie do końca bezpośrednio po niej, bo dzieliła nas od niej ogromna dmuchana kula. Utrzymanie się w pionie, w basenie pełnym wody, było prawie niemożliwe, a dzięki temu zabawne. Później przeprowadziliśmy eliminacje do jutrzejszego kulkowego Talent Show, a w przerwach odbywały się gry w siatkówkę i piłkę nożną. Przed obiadem nadszedł czas na plażowanie. Po południu mieliśmy szansę nauczyć się pierwszej pomocy podczas zajęć Ranny Lotnik. Postanowiliśmy, że przyda nam się trochę ruchu. W tym celu zorganizowaliśmy warsztaty taneczne wraz z kilkoma innymi grupami. Wszyscy świetnie się bawili i mogli nauczyć się kilku tanecznych kroków do zbliżającej się dyskoteki. Po kolacji graliśmy w gry i zabawy integracyjne.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry S.
Dzień zaczęliśmy jak codziennie, była pobudka, śniadanie. Potem zaczęliśmy atrakcje! Jedną z nich były zajęcia Archery Challenge, podczas których sprawdzaliśmy swoje umiejętności łucznicze, refleks oraz uniki. Następnie poszliśmy na plażę, mogliśmy się kąpać w jeziorze. Fantastyczna zabawa! Potem instruktor opowiadał nam o technikach i strategiach, a później trenowaliśmy to w praktyce w lesie. Mieliśmy też czas na rozwijanie swoich pasji. Na koniec udaliśmy się na tworzenie znaczków. Jest to super pamiątka z naszego obozu. Na pewno wywoła wiele miłych wspomnień.

Adrenalina, grupa Pana Maksymiliana D.
Dzisiejszy dzień po tradycyjnie pysznym śniadaniu rozpoczęliśmy od rozgrzania szarych komórek dzięki grze Awantura o Wiedzę. Po drugim śniadaniu odwiedziliśmy Cool Bar, w którym zajęliśmy się karaoke. Później ruszyliśmy na plażowanie. Po obiadku przystąpiliśmy do śledztwa i poznania pracy detektywa. Późnym popołudniem zabraliśmy się za naukę tańców. A jeszcze później wybraliśmy się na wycieczkę do lasu, aby poznać lokalną roślinność.

Aktywne Wakacje, grupa Pana Piotra S.
Podczas pierwszych zajęć nauczyliśmy się wyznaczania kierunków świata i obsługiwania busoli. Mogliśmy sprawdzić swoją wiedzę podczas gry terenowej. Następnie, korzystając z pogody, ruszyliśmy na kąpielisko. Po pływaniu udaliśmy się na obiad. Wraz z końcem przerwy obiadowej rozpoczęliśmy bitwę łuczniczą używając specjalnej broni. Następnie do końca dnia spędziliśmy wspólnie czas z innymi grupami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii R.
Po porannym rozruchu zaczęliśmy przygotowania do Talent Show. Przedstawiliśmy całej grupie nasze umiejętności i wspólnie podjęliśmy decyzję, kto wystąpi przed większą publicznością. Następnie wybraliśmy się do lasu, żeby odbyć zajęcia Bitwa Plemion. Pogoda sprzyjała plażowaniu, więc kąpaliśmy się i graliśmy w gry na kocykach. Po krótkiej przerwie wraz z naszą wychowawczynią tańczyliśmy popularne tańce integracyjne. Po kolacji wspólnie stworzyliśmy niepowtarzalne znaczki, które zabierzemy ze sobą, jako pamiątkę z kolonii.

BFF, grupa Pani Joanny Sz.
Spędziłyśmy dzień w niezwykle dobrych nastrojach. Czas umiliły nam gry zespołowe, podczas których chętnie współpracowałyśmy. Ten dzień podobał się nam także z tego względu, że poszłyśmy na dwie trasy parku linowego. Niektóre z nas wspięły się tak wysoko, że korony drzew wydawały się być na wyciągnięcie ręki.

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
Szósty dzień na naszych koloniach zaczęliśmy wypoczęci i wyspani. Zajęcia zaczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek. Nasz rekord to wspięcie się na osiemnastą kondygnację. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej z Królem Julianem. Oprócz tego odpoczywaliśmy na plaży, kąpaliśmy się. Pod wieczór wcieliliśmy się w architektów i skonstruowaliśmy przeróżne budowle, a następnie udaliśmy się na wycieczkę do lasu, aby poznać techniki survivalu. Dzień zaliczamy do udanych. Nie możemy się doczekać następnego.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny Sz.
Naszą pierwszą atrakcją był park linowy, na którym oswajaliśmy się z wysokością, ćwiczyliśmy swoją koordynację i równowagę. Następnie udaliśmy się na plażę, aby zbudować tratwę. Dzięki tym zajęciom mogliśmy się poczuć jak prawdziwi Robinsonowie. Czy ktoś chciał iść do cyrku? Tak! Dziś byliśmy prawdziwymi klaunami i chodziliśmy na szczudłach! Kolejnym naszym zadaniem była nauka władania mieczem. Na zajęciach łącznościowych nauczyliśmy się nadawać alfabet Morse'a, a wieczorem zagraliśmy w awanturę o wiedzę.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki K.
Po śniadaniu graliśmy w Śmierciożerców, czyli grę terenową prosto z Hogwartu. Następnie ulepiliśmy Zgredka z masy solnej, czyli zabawnego skrzata. Było przy tym dużo śmiechu i radości. Kolejnym zadaniem było odnalezienie i uwolnienie Syriusza Blacka podczas gry terenowej. Po obiedzie odbyły się zajęcia z malowania w chmurach, podczas których wszyscy wykazali się dużą kreatywnością. Później poszliśmy na plażę odpocząć i zrelaksować się, a następnie graliśmy w piłkę i kąpaliśmy się w jeziorze. Po kolacji odbyła się gra mafia, w której każdy miał przydzielone role i zagadki do rozwiązania. Czekamy na kolejny dzień pełen wrażeń!

Harry Potter, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw z wychowawcą, następnie udaliśmy się uwolnić Syriusza Blacka. Mogliśmy się poczuć jak Harry Potter w trzeciej części książki! Następnie zagraliśmy w mega gry, takie jak twister i jenga. Po obiedzie puszczałyśmy bańki XXL oraz malowaliśmy w chmurach. W międzyczasie integrowałyśmy się ze swoją grupą.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Magdaleny Sz.
W czwartek po śniadaniu wybraliśmy się kosmicznym autokarem na wycieczkę śladami UFO. Zatrzymaliśmy się na drugie śniadanie w Ukcie nad rzeką Krutynią. Następnie przyjechaliśmy do Mikołajek i zagraliśmy w grę terenową. Szukaliśmy zabytkowych miejsc w mieście. Po odnalezieniu wszystkich miejsc zakupiliśmy pamiątki i wróciliśmy na obiad. Po posiłku zagraliśmy w paintball. Zabawa była fantastyczna. Po takim wyzwaniu zjedliśmy kolację. Wieczorem przyszedł czas na grę terenową Tropami Wodza.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Adrianny H.
W czwartek po pożywnym śniadaniu wyruszyliśmy na kosmiczną wycieczkę śladami UFO do Mikołajek. Odkryliśmy miejsca związane z kosmitami, zjedliśmy pyszne lody i gofry. Po obiedzie plażowaliśmy, korzystając z przychylności pogody. Spróbowaliśmy również utrzymać równowagę, będąc w środku dmuchanej kuli, umieszczonej w wodzie podczas kolejnych zajęć. Na koniec dnia odbyła się gra terenowa Tropami Wodza. Udaliśmy się na spacer po lesie, aby odszukać zaginionego Sferiksa, pradawnego wodza Kulki.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii K.
Szósty dzień kolonii rozpoczęliśmy od kosmicznej wycieczki śladami UFO. Odkryliśmy niesamowite miejsca związane z kosmitami. Najpierw zatrzymaliśmy się w miejscowości Ukiel, gdzie podziwialiśmy polanę oraz płynącą tam rzekę Krutynię. Następnie zwiedzaliśmy najciekawsze i najpiękniejsze zakątki rybackiej wioski w Mikołajkach. Był też czas na kupienie pamiątek, a także na gofry i lody. Było super! Po wycieczce, korzystając z przepięknej pogody, udaliśmy się na plażowanie i kąpiel. Zdecydowanie jest to nasze ulubione zajęcie! Następnie układaliśmy wieżę ze skrzynek. Nie było to łatwe zadanie, ale poradziliśmy sobie doskonale! Na koniec dnia czekała nas gra terenowa Tropami Wodza. Wspólnymi siłami udało nam się odszukać zaginionego Sferiksa, pradawnego wodza Kulki.

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczął się bardzo przyjemnie, ponieważ zagraliśmy mecz baloniady. Polegał na przerzuceniu balonów przy użyciu ręczników na druga stronę siatki. Następnie, aby poczuć się jak w rakiecie kosmicznej, udaliśmy się na żyroskop. Było przy tym bardzo dużo śmiechu. Później musieliśmy odnaleźć i rozbroić bombę, aby uchronić ośrodek przed wybuchem. Dzięki zabawie Tajna Misja nauczyliśmy się rozwiązywać zagadki. Wieczorem udaliśmy się na plażę, aby odpocząć i ochłodzić się. Jutro czekają nas nowe wyzwania, na które bardzo czekamy.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy grą w baloniadę, a następnie podzieleni na dwie grupy szyfrowaliśmy zadania na zajęciach Enigma. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się do lasu na podchody, a po obiedzie zagraliśmy mecz w piłkę nożną i spróbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej. Popołudnie upłynęło nam na kąpielach i wypoczynku nad jeziorem.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Jana N.
Wydaje nam się, że dopiero przyjechaliśmy na Kulkę, tymczasem połowę turnusu już mamy za sobą. Zabawa sprawia, że w ogóle się nie nudzimy. Z samego rana czekało nas kolejne szkolenie paintballowe, dzięki czemu nasze mecze staną się jeszcze dynamiczniejsze, a strzały celniejsze. Kolejnym punktem, który wymagał naszej celności, było strzelanie z łuku. A potem? Cóż, jesteśmy w końcu na Mazurach. Zaczęliśmy od rowerków wodnych, a później pływanie, pływanie i jeszcze raz pływanie.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mariusza G.
Po pobudce i porannej rozgrzewce zjedliśmy pożywne śniadanie. Potem podjęliśmy wyzwanie współpracy, biorąc udział w przeciąganiu liny i wyścigu w wielospodniach. Następnie ćwiczyliśmy umiejętności używania telefonów polowych i szyfrów na zajęciach z łączności. Przed obiadem trenowaliśmy celność na strzelnicy paintballowej. Następnie urządziliśmy sobie plażowanie nad jeziorem. Przed kolacją nauczyliśmy się tworzyć filtry i rozpalać ognisko na zajęciach z survivalu. Na koniec dnia trenowaliśmy wspólnie umiejętności siatkarskie.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Dzień był pełen wrażeń! Z rana nauczyliśmy się, jak filtrować wodę i rozpalać ognisko na kolejnej części survivalu. Później przeszliśmy na zajęcia strzelania z wiatrówki, podczas których okazało się że każdy z nas dobrze trafia do celu. Przed obiadem nauczyliśmy się posługiwać telefonami polowymi i przesyłaliśmy sobie zaszyfrowane alfabetem Morse’a wiadomości. Po obiedzie zrobiliśmy sobie turniej quizowy awantura o wiedzę. Znaliśmy odpowiedź na prawie każde pytanie! Nie mogliśmy nie wykorzystać tak pięknej pogody i znów wybraliśmy się nad wodę, tym razem, by zbudować tratwy, na których pływaliśmy. Następnie przyszedł czas na kolację, a po niej na integrację i eliminacje do kulkowego Talent Show.

Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z łączności, podczas których dowiedzieliśmy się, czym jest komunikacja i poznaliśmy jej rodzaje. Dowiedzieliśmy się również o sposobie szyfrowania wiadomości nazywanym czekoladka. Oprócz tego poznaliśmy zasady działania telefonu polowego, aby następnie wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce, w grze terenowej. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie doskonaliliśmy swoją celność i precyzję w strzelaniu z markera. Później zagraliśmy w baloniadę na boisku - było bardzo mokro i wesoło. Następnie, korzystając z pięknej pogody, pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Używaliśmy kajaków turystycznych. W godzinach wieczornych wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu, na których poznaliśmy podstawy wykorzystywania kamuflażu, a zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy w grze terenowej, którą zakończyliśmy kolejny słoneczny dzień na Kulce.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Od samego rana czekała nas przejażdżka na dziwnym rowerze oraz przechadzka na szczudłach. Później wspólnie zjedliśmy drugie śniadanie, graliśmy w siatkówkę, a także rysowaliśmy. Czas upłynął nam w sprawdzającym naszą równowagę waterballu, w którym próbowaliśmy najróżniejszych sztuczek. Po południu odpoczywaliśmy oraz pływaliśmy na plaży, a później bardzo wysoko skakaliśmy przy pomocy eurobungee. Wieczorem zmierzyliśmy się ze sobą w turnieju szermierczym, gdzie łącząc refleks ze zmysłem strategicznym, pokonywaliśmy przeciwników.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kariny Z.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej, gdzie sprawdzaliśmy naszą celność. Następnie pływaliśmy kajakami po jeziorze. Dla niektórych z nas był to pierwsza możliwość posługiwania się wiosłami. Po obiedzie uczyliśmy się technik przetrwania i budowaliśmy szałasy oraz ogniska. Dowiedzieliśmy się też między innymi, jak zrobić balonowe szaszłyki, lampę - lawę i chemiczny ogród. Ostatnią naszą przygodą były walki gladiatorów, gdzie mogliśmy sprawdzić naszą równowagę i siłę.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Zaczęliśmy czwartkowy dzień od eurobungee, potem poznaliśmy tajniki przetrwania w trudnych warunkach na zajęciach z survivalu, budowaliśmy też własny szałas. Przed obiadem płynęliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze pod opieką ratownika. Później lataliśmy na wirtualnych dywanach, strzelaliśmy z łuków i graliśmy w grę terenową Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej wyprawy smoczą łodzią po jeziorze. Następnie kontynuowaliśmy obozową integrację, grając w gry zręcznościowe na plaży. Później byliśmy zawodnikami sumo, stoczyliśmy siedem pojedynków. Nauczyliśmy się dziś również umiejętności korzystania z kompasu i szlifowaliśmy naszą orientację w terenie podczas gry Błędny Azymut . Następnie wybraliśmy się na zajęcia karaoke, podczas których śpiewaliśmy wspólnie ulubione piosenki, ujawniając swoje gusty muzyczne. Wieczorem udaliśmy się do lasu na grę terenową Mafia, by rozwikłać zagadkę tajemniczej kradzieży.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Czwartek zaczęliśmy od wyprawy po jeziorze Łęsk rowerkami wodnymi. Był to wspaniały początek dnia. Później graliśmy w liczne gry na plaży, korzystając ze wspaniałej pogody. Po obiedzie śpiewaliśmy największe polskie hity podczas karaoke. Następnie przyszedł czas na Archery Challenge. W specjalnych maskach strzelaliśmy do siebie z łuków strzałami, które nie wyrządzają krzywdy. Pod wieczór wielcy mistrzowie piłki nożnej z naszej grupy zagrali mecz z inną grupą. Po kolacji wyciszyliśmy się, grając w mafię. Po niej udaliśmy się na zasłużony wypoczynek, czekając z niecierpliwością, co przyniesie nam kolejny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Ten dzień zaczął się na sportowo! Poszliśmy na poligon, na którym jeździliśmy quadami, rangerem oraz turlaliśmy się w kuli zwanej zorbą. Po obiedzie zaś mieliśmy okazję odpocząć na plaży, opalaliśmy się oraz kąpaliśmy w jeziorze Łęsk. Później podzieliliśmy się na dwie części. Jedna część rozegrała mecz siatkówki, a druga grała w kalambury. Pokazywaliśmy przeróżne hasła z każdej możliwej kategorii. Po kolacji wzięliśmy udział w grze terenowej na terenie ośrodka. Był to Błędny Azymut. Wieczorem zintegrowaliśmy się przy ognisku. Piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy, graliśmy. Chcemy już przeżyć emocje w kolejnym dniu na naszej kolonii!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Poranek spędziliśmy na wyprawie kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, a później uczestniczyliśmy w baloniadzie - przerzucaliśmy za pomocą ręczników wypełnione wodą balony przez siatkę na boisku do siatkówki. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Spędziliśmy trochę czasu na boisku, ucząc się jeździć na dziwnym rowerze. Żeby się nim poruszać, musieliśmy robić przysiady. Dowiedzieliśmy się również, jak chodzić na szczudłach. Przed kolacją nauczyliśmy się poprawnego korzystania z kompasu i obliczania azymutu, przy okazji rozwiązując różne zagadki. Wieczorem wyszliśmy z naszego ośrodka, by wziąć udział w grze terenowej Mafia. Musieliśmy rozwiązać zagadkę zaginionego pierścionka. Na szczęście nam się udało. Nie możemy się doczekać jutra!

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Czwartek rozpoczął się od spokojnego rejsu kajakami bezburtowymi po jeziorze Łęsk. Po powrocie z plaży rozegraliśmy dwa ekscytujące mecze. Rywalizacja podczas meczu korfballu i passballu dodała nam energii. Ta przydała się podczas kolejnych zajęć na strzelnicy. Z pomocą instruktora każdy z nas celnie strzelał z wiatrówki do tarczy. Zabraliśmy je ze sobą na pamiątkę. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, by aktywnie odpocząć podczas dzisiejszego słonecznego dnia. Kolejnym wyzwaniem tego dnia były zajęcia z kodowania i szyfrów. Wieczór spędziliśmy podczas pełnej napięcia klimatycznej terenowej grze Mafia. Bardzo nam się podobało!

VIP, grupa Pani Marii M.
Dziś zaczęliśmy mega aktywnie od mega Gier, następnie udaliśmy się na trasy parku linowego. Później osiągnęliśmy pierwszy poziom tajności w strefie UFO. Po obiedzie tematem głównym była woda. Najpierw bawiliśmy się w baloniadę, a następnie udaliśmy się na wyprawę po jeziorze kajakami turystycznymi. To był bardzo udany dzień!

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dziś zwiedziliśmy strefę UFO - byliśmy w Kwaterze Głównej i w spodku kosmicznym. Zagraliśmy tam w kosmiczną mafię. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Podczas kolejnej atrakcji uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy i wzięliśmy udział w grze terenowej Ranny Lotnik. Poznaliśmy też gry pochodzące z różnych stron świata. Graliśmy w bule, molkky i kubb. Byliśmy również na plaży i wzięliśmy udział w wodnej grze waterpolo.

VIP, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od mega gier, czyli mega bierek, twistera, jengi oraz scrabbli. Zdrowa rywalizacja i działanie w zespole bardzo nas zjednoczyło. Następnie weszliśmy do tajnej Strefy UFO, gdzie osiągnęliśmy pierwszy poziom tajności. Na początku weszliśmy do spodka, a w Kwaterze Głównej rozwiązaliśmy quiz na temat wiedzy o kosmosie oraz zagraliśmy w kosmiczną mafię. Korzystając z pięknej wakacyjnej pogody wybraliśmy się na wyprawę smoczą łodzią. Płynąc łodzią jedno z nas nadawało rytm wiosłowania, uderzając w bęben. Postanowiliśmy również pozostać na plaży i pływać w jeziorze oraz plażować. Zagraliśmy również w wodną grę zespołową Waterpolo. Podzieleni na dwa zespoły zdobywaliśmy punkty, trafiając w bramki. Ostatnią atrakcją było budowanie wieży ze skrzynek. Ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieże ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Był to dzień pełen relaksu nad wodą i przyjemnego wysiłku.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Roksany P.
Jak trudna jest sztuka survivalu? Tego dowiedzieliśmy się od razu po śniadaniu. Gra terenowa Błędny Azymut sprawiła, że musieliśmy połączyć naszą inteligencję i sprawność fizyczną. Orzeźwiająca baloniada pobudziła nas do działania, a na następnych zajęciach kontynuowaliśmy rozwijanie naszych umiejętności przetrwania i nauczyliśmy się strzelać z łuków. Zajęcia z teatru uspokoiły nas przed niesamowitą grą terenową Tropami Wodza. Nasz dzień był wspaniały, wręcz nie z tej ziemi!

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj od razu po śniadaniu ruszyliśmy do naszego kina 3D, obejrzeć olejny film o tematyce astronomicznej. Później zeszliśmy na plażę, by razem z ratownikiem wyruszyć na wody jeziora Łęsk na naszych rowerach wodnych. Później wykorzystaliśmy nasz pobyt na plaży na wykonanie zamków z piasku. Po obiedzie każdy z nas, zarówno indywidualnie, jak i grupowo, mógł zaprezentować swój wokal podczas karaoke. Przed kolacją wykonaliśmy plakaty o Układzie Słonecznym. Po kolacji spędziliśmy czas na grach i pieczeniu kiełbasek na ognisku.