RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus I (25.06-05.07.2022)

Dzień 8 - Kompas naszych zajęć cały czas się kręci

Dodany: 2022.07.02

#CampGirl, grupa Pani Aleksandry Z.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęłyśmy od szczególnie atrakcyjnych zajęć, czyli parku linowego. Mogłyśmy wędrować pośród drzew, świetnie się przy tym bawiąc. Przeszłyśmy dwie różne trasy z różnymi stopniami trudności i bardzo dobrze sobie z tym poradziłyśmy. Następnie spędziłyśmy czas wspólnie się bawiąc i grając w gry, korzystając z każdej chwili, aby spędzić czas razem. Po obiedzie wzięłyśmy udział w warsztatach teatralnych, podczas których dowiedziałyśmy się, jak wygląda praca aktorska oraz poznałyśmy ćwiczenia, które udoskonaliły nasze umiejętności aktorskie. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką. Tańczyłyśmy w rytm naszych ulubionych piosenek i śpiewałyśmy tak głośno, że słyszeli nas wszyscy na terenie ośrodka. To był wspaniały dzień!

33 Przygody, grupa Pana Wiktora D.
Dzisiaj zaraz po śniadaniu nauczyliśmy się puszczać bańki mydlane razem z panią instruktor. Pokazała nam ona również ciekawy sposób artystycznej ekspresji - malowania na przezroczystej folii rozciągniętej pomiędzy drzewami. Następnie ruszyliśmy na strzelnicę, gdzie mogliśmy potrenować strzelanie z markera paintballowego, by potem rozegrać pojedynek paintballowy. W międzyczasie nie mogło oczywiście zabraknąć koszykówki i piłki nożnej. Po obiedzie udaliśmy się na karaoke, podczas którego porządnie się rozśpiewaliśmy. Wieczór minął nam na śpiewaniu i tańczeniu podczas długiej dyskoteki.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Poranek poświęciliśmy na gry i zabawy integracyjne oraz porządkowanie naszych pokoi. Później postanowiliśmy kontynuować turniej baloniady sprzed kilku dni, przez nas zwany kocykowaniem, żeby trochę się rozruszać. Przed obiadem miała miejsce zaciekła rywalizacja podczas gry Simon mówi oraz w berka. Po obiedzie odbył się drugi mecz reprezentacji naszej grupy. Udało nam się zremisować. Bardzo gorąco dopingowaliśmy naszych piłkarzy. Popołudnie gier planszowych miało na celu uzyskanie chwili wytchnienia przed zajęciami w parku linowym. Była to chyba najbardziej wyczekiwana przez nas atrakcja i bawiliśmy się fantastycznie! Wieczorem przeszedł czas na dyskotekę, na której popisaliśmy się znakomicie taneczną ekspresją.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry S.
Dzień zaczęliśmy od pobudki i śniadania. Potem udaliśmy na gry i zabawy integracyjne. Poznaliśmy się jeszcze lepiej i świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie nadszedł czas na obiad. Po obiedzie poszliśmy ćwiczyć nasze mięśnie, ponieważ wyruszyliśmy w rejs po jeziorze kajakami turystycznymi. Była super zabawa! Po kajakach trochę odpoczęliśmy i udaliśmy się na świeże powietrze. Każdy miał możliwość rozwijać swoje sportowe pasje. To był kolejny fantastyczny dzień!

Adrenalina, grupa Pana Maksymiliana D.
Dzisiaj paintballowe rozgrywki wyszły perfekcyjnie. Przed obiadem poznaliśmy swoje umiejętności sztuki wizażu. Po obiedzie wyruszyliśmy na spacer po lesie. Następnie zapoznaliśmy się z zasadami udzielania pierwszej pomocy i uratowaliśmy pilota podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Finałem dnia była impreza taneczna na Poziomie X, czyli w nowej ogromnych rozmiarów hali koncertowej.

Aktywne Wakacje, grupa Pana Piotra S.
Większość dnia spędziliśmy na wspólnych zabawach i grach integracyjnych. Część z nas udała się na fakultatywne zajęcia paintballowe. Najpierw odbyły się zajęcia na strzelnicy, a później gra paintballowa. Po obiedzie nauczyliśmy się jeździć na segwayach. Wykazaliśmy się bardzo dużą inicjatywą na zajęciach. Cały dzień zwieńczyła wspólna dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Natalii R.
Dzień zaczęliśmy od zabaw ruchowych. Poznaliśmy również nową wersję kalamburów, która bardzo przypadła nam do gustu. Zrobiliśmy turniej w dwa ognie oraz graliśmy w uwielbiane przez nas gry karciane. Po obiedzie odbył się pojedynek łuczników, oczywiście z bezpiecznymi gąbkami zamiast grotów. Następnie spędziliśmy miło czas z naszą panią. Wieczór spędziliśmy na imprezie na Poziomie X. To był dzień pełen wrażeń.

BFF, grupa Pani Joanny Sz.
Jak zwykle najpiękniej jaśniały uśmiechy na naszych twarzach. Dzień nam minął niesłychanie szybko. Poznaliśmy nowe, bardzo ciekawe gry zespołowe, takie jak czekolada i pif paf. Na pamiątkę naszych wakacji zaprojektowałyśmy oraz stworzyłyśmy przypinki z naszym autorskim rysunkiem. Po obiadku złapałyśmy wiatr we włosach podczas turystycznej wyprawy kajakami. A na koniec dnia miałyśmy okazję wyszaleć się na imprezie na Poziomie X.

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
Podczas porannych zajęć zagraliśmy w przeróżne gry. Nasze serce skradła zabawa w oczko. Później wzięliśmy udział w zabawach sprawdzających poziom współpracy między nami. Po południu daliśmy się ponieść nieco szaleństwu i wykonaliśmy przepiękne malowidła, które do teraz zdobią nasz ośrodek. Pokaz baniek mydlanych był również dla nas niezwykłym przeżyciem, a najlepsza była wiadomość o tym, że będziemy mogli puszczać je sami! Pod koniec dnia odbyła się gra francuska, podczas której uczestnicy musieli zdobyć od osób z kadry odpowiedzi na czterdzieści pytań dotyczących kolonii i ośrodka w Kulce. Pod wieczór zorganizowana została dyskoteka, podczas której wszyscy wytańczyliśmy się do woli.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny Sz.
Dziś słońce dało nam trochę odpocząć od siebie. Dzień zaczęliśmy od robienia własnych bransoletek ze sznurka. Później uczyliśmy się, jak udzielać pierwszej pomocy. W międzyczasie graliśmy w super gry, które zintegrowały nas z innymi grupami. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki K.
Po śniadaniu bawiliśmy się w gry na świeżym powietrzu i spędzaliśmy miło czas. Dziś odbywały się również zajęcia fakultatywne. Następnie wybraliśmy się do lasu i zwiedziliśmy okolicę. Po obiedzie i odpoczynku zagraliśmy w grę francuską, podczas której musieliśmy odpowiedzieć na czterdzieści pytań dotyczących Kulki, a informacje mogliśmy zbierać w całym ośrodku oraz od instruktorów i wychowawców. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której dużo tańczyliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzień spędziliśmy na grach i zabawach z wychowawcą. Przed obiadem graliśmy i bawiliśmy się na świeżym powietrzu na terenie ośrodka. Następnie poszliśmy na spacer do pobliskiego lasu, który sąsiaduje z rezerwatem przyrody. Mogliśmy również lepiej poznać tajemnice naszego ośrodka dzięki grze francuskiej. Zrobiłyśmy sobie również sesje zdjęciową przy różnych obiektach, żeby mieć stąd jak najwięcej pamiątek. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Magdaleny Sz.
W sobotę po smacznym śniadaniu wybraliśmy się na strzelnicę, aby nauczyć się strzelać z wiatrówki. Kolejną atrakcją był laserowy paintball. Przygotowaliśmy także za pomocą drukarki tekstylnej przesłanie do obcej cywilizacji. Następnie ubrani w specjalną uprząż układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie na nią się wspinając. Po kolacji tańczyliśmy wspólnie na imprezie na Poziomie X w hali koncertowej.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Adrianny H.
To był wspaniały dzień. Najpierw układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając, a później przygotowaliśmy rysunki, które zostały wydrukowane na drukarce tekstylnej. Całą grupą stworzyliśmy wspólny pamiątkowy obrazek. Po obiedzie wsiedliśmy na jednoosobowe kajaki sit on top i odbyliśmy wyprawę po jeziorze Łęsk. Graliśmy również w koszykówkę i siatkówkę. Na koniec dnia wzięliśmy udział w dyskotece na Poziomie X.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii K.
Ósmy dzień kolonii zaczął się od zajęć fakultatywnych - laserowego paintballa. Pozostała część naszej grupy spędziła czas grając w gry integracyjne. Następnie udaliśmy się na zajęcia plastyczne, podczas których wykonywaliśmy pamiątkowe obrazki, które następnie zostaną wydrukowane drukarką tekstylną. Po zajęciach udaliśmy się na spacer po lesie. Zapoznaliśmy się z tablicami edukacyjnymi na temat zwierząt, roślin, grzybów występujących w lesie. Dowiedzieliśmy się, co należy robić, aby być ekologicznym. Następnie nasi reprezentanci zagrali kolejny już mecz w turnieju piłki nożnej. Mecz zakończył się wynikiem 2:1 dla drużyny przeciwnej. Po pysznym obiedzie odbyły się walki sumo. Było super! Następnie udaliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia czekała nas kosmiczna impreza na Poziomie X!

Kulka Open, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzisiaj z rana wybraliśmy się na spacer leśną drogą. Spędziliśmy wspólnie miło czas. Następnie graliśmy w gry takie jak snajper, pif-paf. Niemal całe popołudnie przygotowywaliśmy się na imprezę na Poziomie X, na której bawiliśmy się bardzo dobrze i wytańczyliśmy się za wszystkie czasy. Wieczorem położyliśmy się do łóżek, abyśmy mogli jutro wstać wypoczęci i gotowi na nowe wyzwania.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy wejściem na wieżę ze skrzynek. Następnie wszyscy pokonaliśmy obie trasy parku linowego. Zajęcia były wymagające, ale bardzo ciekawe. Po obiedzie próbowaliśmy utrzymać równowagę na waterballu, czyli w kuli dryfującym po wodzie. Śmiechom nie było końca! Popołudnie minęło nam na spokojnych spacerkach przy grze francuskiej, a wieczorem mogliśmy się zintegrować na imprezie na Poziomie X. Nieustannie korzystamy ze wszystkich chwil spędzanych razem.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Jana N.
Bawimy się dalej! Budowę schronu i pierwszą pomoc w ramach zajęć survivalu mamy za sobą, więc dzisiaj przyszła pora na filtrację wody i rozpalanie ognia w dzikim terenie. Zadanie zaliczone wzorowo mimo wilgotnych gałęzi. Pobyt tutaj to doskonały moment, by jeszcze bardziej się zintegrować, aby nasze relacje przetrwały dłużej niż wspólne dziesięć dni.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mariusza G.
Po pobudce i porannej rozgrzewce zjedliśmy pyszne śniadanie. Następnie urządziliśmy rozmowę o naszych zaletach w postaci szczerego komplementowania każdego z nas. Później zabraliśmy się za ćwiczenie strategii wojskowych oraz przeprowadziliśmy Letni Trójbój Obronny, gdzie konkurowaliśmy strzelając z łuku, rzucając do celu oraz podłączając telefony polowe. Musztra też była obowiązkowym elementem zajęć. Przed kolacją tworzyliśmy tratwy nad jeziorem. Po kolacji czekała nas dyskoteka w nowoczesnej sali.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Sobota minęła nam bardzo szybko. Po śniadaniu i porannym rozruchu wybraliśmy się na mecz siatkówki rozegrany wraz z innymi kolonistami. Był wspaniały. Później braliśmy udział w zabawach zespołowych na terenie podobozu. Graliśmy w karty, śpiewaliśmy piosenki i zagraliśmy w mafię. Tuż przed obiadem wzięliśmy udział w Letnim Trójboju Obronnym, w którego skład wchodziło strzelanie z łuków, podłączanie telefonu polowego na czas i rzucanie granatem. Po obiedzie poszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy tajniki kamuflażu oraz dowiedzieliśmy się, z czego składa się wojskowa racja żywnościowa. Pomalowaliśmy sobie twarze i graliśmy w chowanego. Przed kolacją urządziliśmy sobie konkurs jaka to melodia, a po kolacji, aby nie wychodzić z muzycznego nastroju, poszliśmy na imprezę na Poziomie X. Tańczyliśmy prawie do ciszy nocnej!

Dzień rozpoczęliśmy od Letniego Trójboju Obronnego, podczas którego mogliśmy sprawdzić nasze umiejętności militarne zdobyte na wcześniejszych zajęciach. Następnie graliśmy razem w gry i zabawy integracyjne. Później udaliśmy się na plażę, gdzie wsiedliśmy na rowerki wodne, którymi poruszaliśmy się po pobliskim jeziorze Łęsk, podziwiając piękno mazurskiej natury. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach z musztry, podczas których doskonaliliśmy zdobyte już wcześniej umiejętności. W godzinach wieczornych bawiliśmy się wszyscy razem na dyskotece, przy akompaniamencie DJ-a Carola, tańcząc oraz śpiewając nasze ulubione utwory.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Natalii K.
Dzień zaczęliśmy od rozgrzewki oraz wspólnej rozmowy na temat porządku. Potem czekała nas zwariowana gra francuska, dzięki której mieliśmy okazję lepiej poznać instruktorów oraz ciekawostki na temat ośrodka. Wspólnie śpiewaliśmy, rysowaliśmy, graliśmy w piłkę oraz tańczyliśmy. Po obiedzie zbudowaliśmy skomplikowane bazy i zmagaliśmy się podczas rozgrywek laserowego paintballu. Następnie zmierzyliśmy się ze sobą jako prawdziwi gladiatorzy, wyłaniając mistrza, a wieczorem bawiliśmy się razem z innymi programami obozowymi na dyskotece.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kariny Z.
Rano mieliśmy zajęcia waterball, czyli próbowaliśmy utrzymać równowagę w specjalnej plastikowej kuli umieszczonej na powierzchni wody. Następnie zrobiliśmy konkurs, która drużyna będzie najlepsza podczas paintballowych zmagań. Dowiedzieliśmy się też, jak malować w chmurach i jak zrobić bardzo dużo baniek mydlanych w krótkim czasie. Na koniec tańczyliśmy i śpiewaliśmy podczas wieczornej dyskoteki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś po śniadaniu uczyliśmy się władać mieczem, potem graliśmy w gry integracyjne i tańczyliśmy, gdy osoby, które wykupiły Pakiet Mega Paintball, poszły na zajęcia dodatkowe. Po obiedzie wybraliśmy się na zajęcia dotyczące ekologicznego recyklingu i nauczyliśmy się, jak dbać o naszą przyrodę. Później część grupy poszła na zajęcia z Pakietu Aktywnego, a pozostałe osoby miały zajęcia z wychowawcą. Po kolacji mieliśmy dyskotekę, a później paintball laserowy.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny S.
Dzień zaczęliśmy od gier na świeżym powietrzu. Szło nam całkiem dobrze. Później były jedne z naszych ulubionych zajęć, czyli te na wysokości. Zmierzyliśmy się ze ścianką wspinaczkową na czterech różnych poziomach trudności. Stęsknieni za zajęciami wodnymi z radością udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Kajaki jednoosobowe okazały się dla nas niemałym wyzwaniem, lecz po oswojeniu się ze sprzętem, poszło nam świetnie, pływaliśmy prawie jak zawodowcy. Nadszedł czas na długo wyczekiwany trening łuczniczy. Okazało się, że nasza grupa doskonale trafia do celu. Nie chcieliśmy wcale kończyć zajęć. Wieczorem tanecznym krokiem ruszyliśmy ku aktywności, jaką była dyskoteka. Wszyscy tańczyliśmy prawie cały wieczór.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy survivalowej. Poszliśmy do lasu, aby zdobyć niezbędną wiedzę prawdziwych mistrzów survivalu i zbudowaliśmy własne schronienia w lesie. Po powrocie spotkaliśmy się z naszymi przyjaciółmi z innych grup kolonijnych i wspólnie spędziliśmy czas na pląsach i tańcach. Później nasza piłkarska drużyna wygrała kolejny mecz z wynikiem 3-0, jesteśmy z nich bardzo dumni. Po nabraniu sił na obiedzie, udaliśmy się na park linowy. Każdy z nas przeszedł go bez problemu, po wcześniejszym specjalnym szkoleniu naziemnym. Zaczęliśmy od trasy zielonej, a potem weszliśmy na trudniejszą - niebieską. Następnie zagraliśmy w grę francuską. Dostaliśmy listę pytań i musieliśmy udzielić na nie odpowiedzi. Zadanie nie było takie proste, jak się mogło wydawać, ponieważ w większości dostawaliśmy nieprawdziwe informacje i naszym zadaniem było domyślić się, co jest prawdą. Potem spędziliśmy wspólnie czas tańcząc na dyskotece. Dzień minął nam fantastycznie, jak zawsze.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Nasz dzień zaczął się od zajęć nauki szyfrowania. Dzięki niej mogliśmy przygotować zadania dla innej grupy. Następnie zagraliśmy w Kocham Cię Polsko, grze wzorowanej na teleturnieju. Później śpiewaliśmy największe hity na karaoke. Po obiedzie pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Później zorganizowaliśmy sobie gry integracyjne między grupami. Były tańce, układy i zabawy. Po kolacji zaś odbyła się dyskoteka. Cudowny dzień! Chcemy, aby podobnie było jutro!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj głównie skupiliśmy się na relaksie po przygodach, które spotkały nas w dniach poprzednich. Skoncentrowaliśmy się na tańcu, pląsaniu i na poszerzaniu naszych zainteresowań. Jednak zanim to nastąpiło, rano pobudziliśmy nasze zmysły i poprawiliśmy celność na strzelaniu z wiatrówek. Niektórzy z nas trafili w sam środek! W ciągu dnia rozegraliśmy parę meczy i wykonaliśmy dużo różnych zadań. Wieczorem bawiliśmy się na imprezie, która odbyła się w nowoczesnej hali koncertowej. Było nieziemsko. Nie możemy się doczekać jutra!

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Sobotę rozpoczęliśmy na sportowo. Na początku dnia wybraliśmy się na naszą ściankę wspinaczkową. Tam osiągnęliśmy niesamowite wyniki. Świetnie nam szło! Pani instruktor była pod wrażeniem naszych umiejętności. Następnie zebraliśmy kilka grup z naszego pawilonu i udaliśmy się na wspólne pląsy i tańce. Tworzyliśmy własny układ choreograficzny. Następnie graliśmy w szereg gier terenowych integrujących nas z pozostałymi grupami. Zabawa była przednia. Presja rywalizacji podsycała atmosferę. Dzień zakończyła wspaniała dyskoteka. Zmęczeni, ale zadowoleni czekamy na jutro!

VIP, grupa Pani Marii M.
Dzień rozpoczęliśmy od fabularnej gry secret Vader, po której udaliśmy się na strzelnicę, by zmierzyć się w konkursie celności za pomocą wiatrówek. Po obiedzie udaliśmy się na zamkniętą imprezę karaoke z poczęstunkiem i napojami. Wieczorną dyskotekę na Poziomie X poprzedził Archery Challenge, który był nie lada wyzwaniem dla wszystkich obozowiczów. To był bardzo udany dzień!

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od części artystyczno-sportowej. Rysowaliśmy banery naszej drużyny i graliśmy w piłkę nożną oraz koszykówkę. Następnie graliśmy wspólnie w karty. Nadszedł również czas na rewanż - drugi raz uczestniczyliśmy w walkach gladiatorów. Później spotkaliśmy się w sali dyskotekowej, gdzie czekał na nas poczęstunek i zorganizowaliśmy sobie karaoke. Po południu wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut i uczyliśmy się obsługi kompasu. Wieczorem bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X w naszej przestronnej hali koncertowej.

VIP, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Rozegraliśmy również mecz koszykówki. Następnie wybraliśmy się na quady, gdzie poznaliśmy budowę quada i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą po torze. Każdy z nas spróbował swoich sił w jeździe. Nauczyliśmy się również posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Każdy z nas strzelał do papierowych tarcz i zbierał punkty. Wieczorem odbyła się impreza na Poziomie X. Taniec, śpiew, rozmowy i świetna zabawa nie miały końca. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia pełnego wrażeń i wielu atrakcji.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Roksany P.
Psst... Mamy dla was kilka tajemnic ze Strefy UFO. Zwiedziliśmy Laboratorium i obejrzeliśmy tajny plik z wiadomościami o lądowaniu na Ziemi przedstawicieli obcej cywilizacji. Tylko nikomu nie mówcie! Wtajemniczeni w zupełnie inny świat, pląsaliśmy w Cool Clubie, a potem urządziliśmy seans filmowy. Na tanecznych zajęciach poznaliśmy podstawowe kroki najpopularniejszych tańców, a na laserowym paintballu poczuliśmy się jak agenci specjalni. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której mieliśmy okazję pobawić się z innymi grupami i wytańczyć resztę energii.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Klaudii F.
W sobotę skorzystaliśmy z nowej atrakcji ośrodka, a mianowicie graliśmy w laserowy paintball. Rozegraliśmy kilka gier i były one bardzo emocjonujące. Później bawiliśmy się w grę mafia. Po obiedzie ćwiczyliśmy celność na zajęciach z łuków. Po serii treningowej rozegraliśmy miniturniej. Mieliśmy dzisiaj czas także na zajęcia teatralne, na których mieliśmy ćwiczenia jak prawdziwi aktorzy. Na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.