RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus II (06.07-16.07.2022)

Dzień 2 - Czwartkowa akcja integracja

Dodany: 2022.07.07

#CampGirl, grupa Pani Oliwii M.
Drugi dzień zaczęłyśmy od kursu pierwszej pomocy i gry pod nazwą Ranny Lotnik, następnie udałyśmy się na Tajną Misje, gdzie pracowałyśmy z GPS-ami szukając i rozwiązując zagadki. Zapoznałyśmy się z panią pielęgniarką, a po obiedzie miałyśmy Akcję Integrację i mogłyśmy sprawdzić się w takich rywalizacjach, jak przeciąganie liny, bieg w wielkich spodniach oraz wielkich nartach. Później poszłyśmy na plażę, spędziłyśmy miło czas grając w gry. Atrakcją kończącą dzień był waterball.

33 Przygody, grupa Pani Anny Z.
Rano odbyłyśmy wizytę u pani pielęgniarki, która przekazała nam najważniejsze wskazówki dotyczące naszego zdrowia i higieny. Następnie grałyśmy w dwa ognie oraz w ziemniaka. Wybrałyśmy się na plażę, gdzie grałyśmy w karty i pływałyśmy na kąpielisku. Po południu wspinałyśmy się na ściankę wspinaczkową o wysokości 8,6 m. Uczyłyśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Podczas ostatniej dzisiejszej atrakcji jeździłyśmy segwayem po specjalnie przygotowanym torze.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Dziś przeżyliśmy kilka z naszych 33 zaplanowanych przygód. Rano uczyliśmy się jeździć na segwayu. Przed obiadem przyszedł czas na pluskanie się w wodzie i wylegiwanie na ciepłym piasku. Te czynności były oczywiście poprzedzone instruktażem ratowników. Po obiedzie wczuliśmy się w terenowych kierowców, dzięki jeździe rangerem z instruktorem. Woził on nas po specjalnie przygotowanym torze. Po tym ekscytującym doświadczeniu otrzymaliśmy zadanie wypełnienia niezwykle Tajnej Misji - rozwiązując zagadki musieliśmy odnaleźć bombę ukrytą na terenie ośrodka. Po zjedzeniu pysznej kolacji poznawaliśmy działanie kompasu, dowiedzieliśmy się, czym jest azymut oraz w jaki sposób rozpoznawać północ kierując się otoczeniem - kto powiedział, że zabawa i nauka nie idą w parze? Był to dzień pełen wrażeń i już nie możemy doczekać się jutrzejszych przygód!

Adrenalina, grupa Pani Kariny Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy Tajną Misją, czyli grą terenową. Naszym zadaniem było rozwiązanie zagadki i powstrzymanie szaleńca przed zrobieniem czegoś bardzo złego. Następnie byliśmy na seansie w kinie sferycznym 3D. Poznaliśmy też ofertę zajęć fakultatywnych i posłuchaliśmy zaleceń pielęgniarki. Po obiedzie czekało na nas wysokie zadanie, a mianowicie park linowy. Każdy z nas podołał! Byliśmy też na plaży, gdzie się kąpaliśmy, odpoczywaliśmy i graliśmy w gry. Na koniec dnia każdy z nas miał okazję zrobić swoją własną, unikatową przypinkę.

Adrenalina, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut. Dzięki niej nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu. Następnie odwiedziliśmy gwiezdne kino 3D, gdzie zanurzyliśmy się w trójwymiarowej projekcji filmu „Magiczny glob”. Poznaliśmy również panią pielęgniarkę oraz ofertę zajęć fakultatywnych. Nauczyliśmy się również strzelać z łuku oraz poznaliśmy budowę łuku i strzały. Wybraliśmy się również nad jezioro, gdzie plażowaliśmy oraz pływaliśmy w jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy strzelnicą paintballową, gdzie oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Był to dzień pełen atrakcji i dobrej zabawy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii O.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania tajników szyfrowania na zajęciach Enigma. Potem mogliśmy przetestować swoje siły i umiejętności podczas walk sumo i wyłonić mistrzów. Po południu mogliśmy nauczyć się strzelać z wiatrówki. Następnie spędziliśmy czas na kajakach. Na koniec dnia wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki R.
Dzień rozpoczęliśmy od Bitwy Plemion, podczas której byliśmy podzieleni na dwie grupy. Na początku wykonywaliśmy flagi, a następnie poszliśmy do lasu na rywalizację drużyn. Następnie udaliśmy się na wycieczkę kajakami. Po południu stoczyliśmy walki sumo. Następnie poznaliśmy tajniki szyfrowania podczas zajęć Enigmy. Na koniec dnia braliśmy udział w grze Ranny Lotnik, podczas której zapoznaliśmy się z pierwszą pomocą.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Czwartek rozpoczęłyśmy od pysznego śniadanka. Naszymi pierwszymi zajęciami był Ale cyrk!, podczas którego nauczyłyśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerku. Następnym naszym zadaniem była nauka jazdy na segwayu, poradziłyśmy sobie z tym bez problemu. Po obiedzie postanowiłyśmy odpocząć na rowerkach wodnych, rozmawiałyśmy i śmiałyśmy się. Potem, aby zaprzyjaźnić się z naturą wybrałyśmy się na Leśną Ścieżkę Edukacyjną. Po kolacji udałyśmy się na survival, na którym nauczyłyśmy się budować szałasy, wyszło nam to bardzo dobrze. Z niecierpliwością czekamy na jutro.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Aleksandry Ch.
Ruszył kolejny dzień w Akademii Gwiezdnych Kadetów. Aktywne spędzanie czasu to określenie, które opisywało nasz dzień. Z rana bawiliśmy się na wirtualnych dywanach, czyli interaktywnych grach, takich jak quizy połączone z piłką nożną, skojarzenia, statki i wiele innych. Następnie udaliśmy się na plażę, by skorzystać z promieni słońca. Zbudowaliśmy przepiękne góry i wulkany z piasku. Następ spróbowaliśmy swoich sił na eurobungee - przymocowani linami skakaliśmy na trampolinach, co umożliwiło nam swobodne i wysokie skoki. Jeździliśmy quadami, które pozwoliły nam poczuć się jak prawdziwi kierowcy rajdowi. Na zakończenie naszego dnia spędziliśmy miłe chwile na ognisku bawiąc się oraz piekąc kiełbaski.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii M.
Drugi dzień zaczęliśmy od jazdy segwayem, potem poszliśmy pływać i plażować nad jeziorem. Gdy wróciliśmy z plaży graliśmy w piłkę nożną, bilard i zbijanie balonów na wirtualnych dywanach. Po smacznym obiedzie uczyliśmy się, jak celnie i prawidłowo strzelać z łuku. Wieczorem spędziliśmy wspaniałe chwile przy ognisku.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny L.
Ten dzień dostarczył nam wiele pozytywnych emocji. Na początek skakaliśmy na eurobungee. Potem wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroku jeziora Łęsk oraz wspólnie się integrowaliśmy. Nie zabrakło też nauki chodzenia na szczudłach i jazdy na dziwnym rowerze w trakcie zajęć Ale cyrk! Po pysznym obiedzie sprawdziliśmy swoją trafność podczas strzelania z wiatrówek. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek. Nie możemy doczekać się kolejnych kulkowych atrakcji.

Harry Potter, grupa Pana Dawida K.
Dzisiejszą przygodę zaczęłyśmy wizytą u pani pielęgniarka, która opowiedziała nam o bezpieczeństwie i higienie na koloniach. Następnie poszłyśmy na zabawy integracyjne, na których świetnie się bawiłyśmy. Potem poszłyśmy na plażę. Następnie odwiedziłyśmy profesora Flitwicka, który pokazał nam sztukę lewitacji na eurobungee. Potem strzelałyśmy do tarczy, a dzień zakończyłyśmy wizytą u profesor McGonagal, podczas które ćwiczyłyśmy nasze szare komórki.

Harry Potter, grupa Pani Elizy W.
Rano poznaliśmy gabinet pani pielęgniarki oraz dowiedzieliśmy się, w jakich sytuacjach należy zwrócić się po pomoc. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie niektórzy zdecydowali się na kąpiel. Po obiedzie przyszedł czas na strzelanie do celu z łuku oraz zajęcia integracyjne. Śmiechom przy tym nie było końca. Wieczorem zapoznaliśmy się z metodą quillingu i stworzyliśmy sowę Hedwigę. To był naprawdę wspaniały dzień!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy od treningu kosmonauty na żyroskopie, na którym poczuliśmy się jak podczas startu rakiety kosmicznej. Po intensywnym początku dnia poszliśmy odpocząć na plaży i pływać w jeziorze. Następnie nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Po obiedzie spotkaliśmy się z panią pielęgniarką, a następnie integrowaliśmy się grając w mafię. Później udało nam się przejść oba poziomy parku linowego. Dzień zakończyliśmy walkami sumo.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Klaudii F.
Dzień rozpoczęliśmy od zjedzenia dobrego śniadania a po posiłku udaliśmy się na park linowy. Następnie ruszyliśmy w stronę plaży, gdzie mieliśmy okazję popływać w jeziorze. Później udaliśmy się zaprojektować własne znaczki. Następnie przyszedł czas nas obiad a po spożyciu posiłku poznaliśmy ofertę zajęć dodatkowych. Po tym wszystkim zagraliśmy grę mafia. Potem mieliśmy symulację testu na pilota w żyroskopie. Ostatnimi dzisiejszymi zajęciami były magiczne dywany, na których mogliśmy zagrać w różne gry.

Kulka Open, grupa Pani Kamili W.
Czwartek rozpoczęliśmy od wizyty u pani pielęgniarki oraz gier i zabaw integracyjnych, aby jeszcze lepiej się poznać i super spędzić najbliższe dni. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których nauczyliśmy się strzelać z łuku do celu. Zdobytą umiejętność mieliśmy później okazję wykorzystać podczas zajęć Archery Challenge, które polegały na zbudowaniu fortu i obrony go podczas bitwy z wykorzystaniem bezpiecznych łuków. Po obiedzie nauczyliśmy się robić bransoletki ze sznurka, a także udaliśmy się na wyprawę rowerami wodnymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Wieczór spędziliśmy na grze Awantura o Wiedzę, podczas której licytowaliśmy pytania z różnych dziedzin nauki.

Kulka Open, grupa Pani Luizy R.
Drugi dzień rozpoczęliśmy wizytą u pielęgniarki oraz zapoznaniem się z ciekawą ofertą fakultatywną. Potem mieliśmy przyjemność, z pomocą pani instruktor, zrobić swoje własne bransoletki obozowe. Królował kolor biały. Następne były rowery wodne, które były przyjemnym relaksem. Po obiedzie uczyliśmy się zasad pierwszej pomocy podczas gry Ranny Lotnik. Własnoręcznie stworzyliśmy nosze z tego, co znaleźliśmy w pobliskim lesie, jesteśmy gotowi na improwizację. Potem przyszedł czas na Awanturę o Wiedzę oraz Akcję Integrację, aby móc jeszcze lepiej się poznać i spędzać radośnie czas w swoim towarzystwie przez cały pobyt na Kulce.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Celiny K.
Kolejny dzień pełen przygód dobiegł końca. Poranek przeznaczyliśmy na odrobinę aktywności, czyli poranny rozruch. Po śniadaniu wraz z kolegami i koleżankami z innej grupy zagraliśmy w grę Szpion. Następnie przemierzaliśmy specjalny tor na quadzie i sprawdzaliśmy swoją celność strzelając do tarcz z łuków. Po obiedzie wypoczywaliśmy na plaży, a później poznawaliśmy tajniki survivalu i uczyliśmy się budować schronienia przy pomocy pałatek. Wieczorem szkoliliśmy się z musztry. Ten dzień zdecydowanie uważamy za udany!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy od zaprawy. Po śniadaniu zagraliśmy wraz z drugą grupą w grę Szpion, a następnie udaliśmy się na musztrę, podczas której uczyliśmy się całym pododdziałem maszerować i stosować polecenia dowódcy. Później pokonywaliśmy specjalnie przygotowany tor na quadzie. Po obiedzie spędzaliśmy czas na plaży nad jeziorem, a potem uczestniczyliśmy w zajęciach Ranny Lotnik ze szkoleniem z pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy tworzeniem flagi naszego obozu.

Drugi dzień rozpoczęliśmy od zaprojektowania i stworzenia naszej oryginalnej obozowej flagi. Następnie odbyliśmy trening strzelania z wiatrówek, a potem uczestniczyliśmy w zajęciach z musztry, na których uczyliśmy się poprawnie maszerować i ustawiać w różnych formacjach. Po obiedzie korzystaliśmy z uroków natury odpoczywając nad jeziorem. Później przy pomocy kompasów szukaliśmy wyznaczonych azymutów i rozwiązywaliśmy zagadki podczas gry terenowej na ośrodku. Wieczorem wcieliliśmy się w gladiatorów i zmierzyliśmy się na specjalnie przygotowanej macie. To był dla nas dzień pełen wrażeń, jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Kolejny dzień na naszym ośrodku już za nami. Rozpoczęliśmy go od stworzenia naszej unikatowej flagi obozowej. Następnie uczestniczyliśmy w treningu snajperskim na strzelnicy paintballowej, a później przechodziliśmy park linowy o dwóch poziomach trudności. Po obiedzie wypoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze, a potem szkoliliśmy się z musztry. Po kolacji wraz z drugą grupą zagraliśmy w grę Szpion. To był dla nas dzień pełen wrażeń.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Drugiego dnia kolonii odkrywaliśmy tajniki łucznictwa. Poszliśmy też na plażę pływać i spędzać czas w dobrej atmosferze. Potem weszliśmy do świata mega gier (scrabble, jenga i twister XXL). Poznaliśmy naszą panią pielęgniarkę oraz możliwość wykupienia pakietów dodatkowych zajęć. Później graliśmy w mafię i ziemniaka. Po południu jeździliśmy po specjalnym torze na segwayu, a wieczorem chodziliśmy po parku liniowym, z którego zobaczyliśmy tajną Strefę UFO.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany M.
Dzień drugi rozpoczęliśmy od Akcji Integracji, podczas której rywalizowaliśmy w mini zawodach, polepszając jednocześnie naszą współpracę. Następnie plażowaliśmy oraz pływaliśmy w jeziorze pod okiem ratownika. Kolejnym punktem dnia było zapoznanie się z panią pielęgniarką, która bacznie czuwa nad naszym zdrowiem. Potem zmierzyliśmy nasze siły na ściance wspinaczkowej. Atrakcją, którą zakończyliśmy dzień, był Ale cyrk!, czyli jazda na dziwnym rowerze oraz chodzenie na szczudłach.

Power Jump, grupa Pani Emilii S.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od zajęć z survivalu, podczas których nauczyliśmy się budować schronienie oraz prowizoryczne łóżka. Następnie spędziliśmy czas na zajęciach grupowych, graliśmy w piłkę nożną, ciuciubabkę oraz ringo. Przed obiadem poznaliśmy panią pielęgniarkę. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia ze wspinaczki oraz poszliśmy na plażę. Wieczorem zagraliśmy w Gry Świata i poznaliśmy gry z różnych zakątków naszego globu.

Power Jump, grupa Pani Marii M.
To już drugi dzień obozu! Zaczęliśmy go od zmagań z łukiem podczas Archery Soft, wzięliśmy udział w turnieju celności. Następnie bawiliśmy się w gry podwórkowe pochodzące z całego świata, po których udaliśmy się na spotkanie z obozową pielęgniarką oraz rozegraliśmy turniej w dwa ognie między grupami Power Jump. Później pokonaliśmy specjalny tor przeszkód na segwayu oraz udaliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Na koniec poznaliśmy nietypowe instrumenty, jakimi są bum bum rurki i spróbowaliśmy swoich sił w muzycznych wyzwaniach. To był bardzo udany dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Czwartek to nasz pierwszy dzień atrakcji i zabawy na Kulce. Dzień rozpoczęliśmy od przygody na jeziorze Łęsk i przeprawy na kajaku sit on top. Taki początek dnia zagwarantował nam uśmiechy na buziach. Później, już na lądzie, sprawdziliśmy siłę swoich rąk i nóg w czasie wspinaczki na ściankę. Zorganizowaliśmy mini zawody, które wygrała drużyna Champion. Po wysiłku fizycznym przyszedł czas na wysiłek umysłowy. Zagraliśmy w Awanturę o Wiedzę. Podzieleni na cztery drużyny rywalizowaliśmy, licytowaliśmy odpowiedzi. Największą wiedzą wykazała się drużyna Niebieskich. Po obiedzie mieliśmy zajęcia Błędny Azymut, przy pomocy kompasów odnajdywaliśmy numerki, pod którymi kryły się różne łamigłówki. Spotkaliśmy się też z panią pielęgniarką, następnie w grupie omówiliśmy fakultety, a później zagraliśmy w badmintona. Po kolacji usiedliśmy przy ognisku, graliśmy w gry, śpiewaliśmy, jedliśmy kiełbaski. Wspaniały dzień, pełen atrakcji, śmiechu i zabawy.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Pierwszy dzień zajęć programowych rozpoczęliśmy od rejsu kajakami turystycznymi po naszym jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na eurobungee. Kolejnym wyzwaniem, jakie zostało przed nami postawione było wspinanie się po wieży ze skrzynek, które sami budowaliśmy. Świetnie nam to wyszło. Również dzisiaj nauczyliśmy się łamać szyfry i kody oraz zagraliśmy w grę terenową Enigma. W tej rywalizacji śmiechu było co nie miara. Spotkaliśmy się również z panią pielęgniarką, która zapoznała nas z zasadami zdrowotnymi na koloniach. Zapoznaliśmy się również z zajęciami fakultatywnymi. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego graliśmy w różne gry i zabawy integracyjne. Ten dzień był satysfakcjonujący.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany P.
Relaks na rowerach wodnych odbył się tuż po śniadaniu i to właśnie w taki sposób rozpoczęliśmy nasz wspaniały dzień. Jezioro Łęsk pięknie nas przywitało. Na parku linowym zmierzyliśmy się z lękiem wysokości, który szybko przezwyciężyliśmy. Zabawa piłka na opak oraz późniejsza jazda na dziwnym rowerze i chodzenie na szczudłach zapewniły nam masę śmiechu. Na koniec wyciszyliśmy się na ognisku, gdzie cieszyliśmy się spokojnymi pląsami, grami i pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień minął nam na sportowo. Rozpoczęłyśmy go od przepłynięcia smoczą łodzią. Po niej przyszedł czas na magiczne dywany, na których mogłyśmy spróbować ciekawych aktywności. Następnie grałyśmy drużynowo w korfball oraz w passball. Po obiedzie i chwilowym odpoczynku wyruszyłyśmy zapoznać się z podstawami survivalu. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z kiełbaskami i zabawami integracyjnymi.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Czwartek rozpoczęliśmy od strzelnicy paintballowej, gdzie odbył się turniej strzelecki do tarcz. Każdy z nas mógł sprawdzić się w umiejętnościach celniczych. Następnie poszliśmy na walki gladiatorów, ubrani w kaski i zaopatrzeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej, kolorowej macie o tytuł Prawdziwego Gladiatora. Po pysznym obiedzie wypłynęliśmy smoczą łodzią w podróż po jeziorze Łęsk, mogliśmy obserwować piękne widoki. Kolejno budowaliśmy wieżę ze skrzynek i ubrani w specjalną uprząż jednocześnie się po niej wspinaliśmy. Wieczorem udaliśmy się do kina 3D, gdzie obejrzeliśmy fascynujący film o kosmosie, to był idealny relaks na zakończenie dnia!

VIP, grupa Pani Magdaleny K.
Dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów, podczas których mogliśmy zmierzyć się ze sobą i sprawdzić swoje umiejętności w walce. Po drugim śniadaniu udaliśmy się na ćwiczenia w żyroskopie, w którym mogliśmy się poczuć jak astronauci podczas startu rakiety kosmicznej. Nie zabrakło też zabaw nad jeziorem. Podczas gry w waterpolo było ogromnie dużo śmiechu i dobrej rozrywki. Najlepiej każdy z nas bawił się na strzelnicy paintballowej. W parach strzelaliśmy do dwóch tarczy w różnych odległościach i sprawdzaliśmy swoje umiejętności w tej dziedzinie. Nasz dzień skończyliśmy na wspólnym seansie w kinie 3D z popcornem. Ten dzień był pełen cudownych przygód i zdrowej rywalizacji.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od wspinania się na wieżę ze skrzynek, którą samodzielnie budowaliśmy. Najlepiej z zadaniem poradziła sobie Marianka, która ułożyła aż 16 skrzynek. Następnie odbyliśmy paintballowy trening snajperski, na zajęciach sprawdziliśmy swoją celność oraz precyzję. Poszło nam doskonale! Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, na której ratownik przedstawił nam regulamin kąpieli, a także zagraliśmy w waterpolo, czyli piłkę w wodzie. Następnie czekały na nas mega gry - jenga, twister, bierki. Zabawa była niesamowita. Na koniec dnia przeszliśmy szkolenie na kosmicznym żyroskopie, czyli symulatorze wrażeń panujących podczas lotów na orbitę.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Karoliny J.
Dzień rozpoczęliśmy wspinaczką na ściankę. Podzieliliśmy się na grupy i każdy z nas spróbował swoich sił, niektórzy nawet wspięli się na sam szczyt. Następnie odbyliśmy przeprawę przez jezioro Łęsk na jednoosobowych kajakach. Nauczyliśmy się również grać na bum bum rurkach. Później przeszliśmy się na strzelnicę paintballową i w dwójkach strzelaliśmy do celów w różnej odległości, licząc sobie punkty. Spotkaliśmy się także z pielęgniarką w celu poznania zasad higieny obowiązujących na ośrodku. Zapoznaliśmy się także z ofertą zajęć fakultatywnych. Wieczór spędziliśmy na ognisku, grając w wiele gier integracyjnych oraz zajadając się kiełbaskami.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Weroniki F.
Nasz cudowny dzień zaczął się na sportowo, czyli od quadów. Jeździliśmy po specjalnie wyznaczonym torze. Było świetnie. Następnie udaliśmy się na wodną wyprawę rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk, obejrzeliśmy miejsce, gdzie podobno znajduje się drugie dno. Po drugim śniadaniu zagraliśmy w grę terenową Błędny Azymut na terenie ośrodka i z pomocą kompasu rozwiązywaliśmy zagadki. Po obiedzie zaś graliśmy na bum bum rurkach przeróżne melodie. Później poszliśmy na spotkanie z panią pielęgniarką, która zapoznała nas z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa i higieny na terenie ośrodka. Poznaliśmy też ofertę zajęć fakultatywnych. Na koniec dnia odbyło się integracyjne ognisko z pieczeniem kiełbasek. Dzień pełen wrażeń, nie możemy doczekać się następnego dnia.