RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus II (06.07-16.07.2022)

Dzień 3 - Rozkręcamy się na okrągło

Dodany: 2022.07.08

#CampGirl, grupa Pani Oliwii M.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęłyśmy od poznania i zagrania w Gry Świata. Następnie poszłyśmy na park linowy, gdzie miałyśmy możliwość przejścia dwóch poziomów. Przed obiadem doskonaliłyśmy nasze techniki pływackie. Później zagrałyśmy w mega gry (bierki, twister, jenga) - miałyśmy szansę poprawić swoją koordynację ruchową oraz cierpliwość. Kolejną atrakcją był żyroskop, a dzień zakończyłyśmy super zabawą na dyskotece.

33 Przygody, grupa Pani Anny Z.
Dziś skakałyśmy na eurobungee. Następnie uczestniczyłyśmy w zajęciach artystycznych, podczas których przygotowałyśmy prace metodą quillingu. Strzelałyśmy z wiatrówek do tarcz. Grałyśmy w siatkówkę i rysowałyśmy obrazki. Pływałyśmy jednoosobowymi kajakami sit on top. Wieczorem wspólnie bawiłyśmy się na dyskotece.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Nasz piątek zaczęliśmy od zajęć artystycznych. Opanowaliśmy sztukę quillingu, czyli tworzenia dzieł z cienkich, kolorowych pasków. Później zdobywaliśmy szczyty - dosłownie. Mieliśmy do pokonania kilka tras naszej kulkowej ścianki wspinaczkowej. Przed obiadem postanowiliśmy chwilę popluskać się w jeziorze oraz ozdobić karteczki, które wiszą obok naszych drzwi, informują o lokatorach danego pokoju. Po zasłużonym poobiednim odpoczynku, przyszedł czas na spacer po wodzie. W ogromnym dmuchanych kulach każdy mógł spróbować swoich sił, aby przez jak najdłuższy czas utrzymać się w pionie. Nasze kolejne zajęcia uświadomiły nam, że bycie cyrkowcem wcale nie jest takie proste, jakby się mogło wydawać. Przejażdżka niezwykłym rowerem oraz nauka chodzenia na szczudłach to było spore wyzwanie. Po kolacji przyszedł wyczekiwany przez nas wszystkich moment - dyskoteka! Tańczyliśmy do ostatniego tchu, a zabawie nie było końca.

Adrenalina, grupa Pani Kariny Z.
Od rana sprawdzaliśmy na żyroskopie nasze predyspozycje do bycia astronautami. Następnie zrobiliśmy pojedynek wiedzy i ruchu, a mianowicie graliśmy w scrabble oraz twistera. Potem doskonaliliśmy swoje wodne umiejętności. Zostały nam też przydzielone dzisiaj kraje do turnieju piłki nożnej. Następnie mieliśmy łucznictwo, gdzie świetni zawodnicy mieli okazję zmierzyć się z najlepszymi. Później była gra terenowa w ośrodku Błędny Azymut, podczas której uczyliśmy się używania azymutów i tego, jak inaczej wyznaczać północ niż mchem i kompasem. A na zakończenie dnia udaliśmy się na imprezę, gdzie śpiewaliśmy i tańczyliśmy. Udało się nawet zatańczyć wspólną belgijkę.

Adrenalina, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od mega gier, czyli popularnych gier w dużej wersji. Zagraliśmy w ogromne bierki, twister, jenga oraz scrabble. Następnie nauczyliśmy się obsługi GPS-u, za pomocą, którego odnaleźliśmy ukryte zagadki na ośrodku. Gra w Tajną Misję dała nam wiele radości i dobrej zabawy. Podczas zajęć nad jeziorem doskonaliliśmy podstawowe style pływackie. Następnie uczestniczyliśmy w walkach gladiatorów, gdzie wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na macie. Zagraliśmy również w Awanturę o Wiedzę, czyli prawda czy wyzwanie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, podczas której wszyscy świetnie się bawiliśmy oraz poznaliśmy wiele nowych przyjaciół.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii O.
Dzień rozpoczęliśmy od ekscytującej rozgrywki piłki na opak. Następnie uczyliśmy się cyrkowych sztuczek, czyli chodzenia na szczudłach i jazdy na dziwnym rowerze. Potem udaliśmy się nad jezioro, gdzie spędziliśmy czas pływając na rowerach wodnych. Po południu uczyliśmy się jazdy na segwayu i pokonaliśmy wyznaczoną trasę. Wieczorem poszliśmy na spacer po okolicznym lesie, gdzie mogliśmy się dowiedzieć wielu ciekawostek. Na koniec dnia mieliśmy dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki R.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w piłkę nożną na opak to znaczy w dużych kolorowych spódnicach. Następnie udaliśmy się na quady, na których mieliśmy świetną przejażdżkę. Po południu podzieliliśmy się na dwie grupy i graliśmy w siatkówkę lub rysowaliśmy. Następnie skakaliśmy na eurobangee. Pod wieczór udaliśmy się na przejażdżkę rowerami wodnymi a następnie mieliśmy dyskotekę.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Piątek rozpoczął się muzycznie. Poznałyśmy nietypowy instrument, jakim są bum bum rurki. Zagrałyśmy na nich kilka znanych utworów. Następnie zmierzyłyśmy się z pytaniami z różnych dziedzin - Awantura o Wiedzę to turniej, w którym również musiałyśmy wykazać się refleksem podczas licytacji. Naszym kolejnym zadaniem była nauka strzelania z łuków, najpierw poznałyśmy budowę łuku oraz prawidłowa postawę strzelecką. Gdy przyszedł czas na chwilę odpoczynku, wybrałyśmy się na plażę, aby wyciszyć się i skorzystać z kąpieliska. Na koniec dnia czekała na nas impreza na Poziomie X, na której świetnie się bawiłyśmy.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Aleksandry Ch.
Nadszedł trzeci dzień naszych kolonii. Rozpoczęliśmy go przejażdżką na segwayu. Chętnych na kolejne przejażdżki nie brakowało. Następnie odpoczęliśmy na pufach przy seansie w kinie sferycznym, było to niesamowite przeżycie dla naszych oczu. Również i dziś sprawdziliśmy jak by to było, gdybyśmy zostali cyrkowcami - chodziliśmy na szczudłach i jeździliśmy na dość specyficznym rowerze. W kolejnym elemencie naszego programu wybraliśmy się na zajęcia łącznościowe, gdzie uczyliśmy się szyfrowania. Z podekscytowaniem i ciekawością wybraliśmy się na zajęcia z wiatrówek. Na zakończenie dnia udaliśmy się na dyskotekę, gdzie zostawiliśmy resztę naszej niespożytej energii.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii M.
Trzeciego dnia kolonii już rano poczuliśmy wiatr we włosach, gdy jeździliśmy na quadach. Potem obejrzeliśmy edukacyjny film w niesamowitym kinie sferycznym i zrobiliśmy sobie śliczne bransoletki. Po obiedzie uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździliśmy na bardzo dziwnym rowerze, a później przeżyliśmy spotkanie z UFO. Po kolacji tańczyliśmy na wspaniałej dyskotece.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny L.
Kolejny dzień do pełnego kosmicznego wtajemniczenia rozpoczęliśmy od niesamowitego seansu w kinie sferycznym 3D. Następnie wybraliśmy się na zajęcia łącznościowe, na których poznaliśmy zasady działania telefonów polowych. Po południu wzięliśmy udział w grze Tajna Misja z użyciem GPS-u. Potem tworzyliśmy wieżę ze skrzynek jednocześnie się na nie wspinając. Dzień zakończyliśmy tanecznie bawiąc się na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pana Dawida K.
Kolejny dzień przygód na Kulce rozpoczęliśmy od wycieczki do lasu, na której zbieraliśmy materiały na miotły. Następnie poszłyśmy na grę terenową, podczas której pokonałyśmy bazyliszka! Potem poszłyśmy na zajęcia z quillingu, na których mogłyśmy stworzyć swojego własnego zwierzaczka ze szkoły magii i czarodziejstwa. Wkrótce po tym udałyśmy się do parku linowego, gdzie odbywał się magiczny test sprawności. Po turnieju poszłyśmy dokończyć nasze miotły, a dzień skończyłyśmy na widowiskowej dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Elizy W.
Dzień zaczęliśmy od wykonania własnej miotły Nimbus 2022, a następnie urządziliśmy na nich wyścigi. Potem wzięliśmy udział w pierwszej grze terenowej i pokonaliśmy bazyliszka. Świetnie bawiliśmy się podczas konstruowania magicznych budowli ze specjalnych elementów. Po obiedzie przeszliśmy magiczny test sprawnościowy, z którym świetnie sobie poradziliśmy. Później pływaliśmy na kajakach po jeziorze Łęsk. A wieczorem przyszedł czas na zabawę dyskotekową.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Gabrieli K.
Kolejny dzień zaczęliśmy przeprawą przez jezioro Łęsk na kajakach sit on top, a w pewnym momencie stworzyliśmy nawet tratwę. Następnie rozmawialiśmy o kulturach wszechświata i tworzyliśmy plakaty informacyjne dotyczące kultur z innych planet. Później graliśmy w adwokata i układaliśmy wspólnie śmieszne historie. Po obiedzie nauczyliśmy się grać w korfball, czyli odmianę koszykówki i passball, czyli piłkę nożną w sukienkach. Następnie sprawdziliśmy swoje siły mierząc się z czterema poziomami trudności ścianki wspinaczkowej. Po kolacji bawiliśmy się i tańczyliśmy na imprezie na Poziomie X.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Klaudii F.
W piątek po śniadaniu od razu ruszyliśmy w stronę plaży, by ruszyć w rejs smoczą łodzią. Później wybraliśmy się do lasu na leśną ścieżkę edukacyjną, podczas której dowiedzieliśmy się kilku ciekawostek o lasach oraz na bieżąco odgadywaliśmy rośliny i zwierzęta, które nas otaczały. Później graliśmy w kalambury. Odbyło się tez losowanie do turnieju piłkarskiego, w którym nasza grupa wystawia swoją reprezentację. Po obiedzie podzieleni na trzy drużyny rozegraliśmy mecze korfballu oraz passballu, czyli kolejno odmianę koszykówki oraz piłki nożnej. Walka trwała do ostatnich minut na boisku. Przed kolacją poszliśmy na strzelnicę paintballową, by zapoznać się z bronią i odbyć trening strzelecki, który zakończyliśmy mini konkursem. Na koniec dnia na wszystkich czekała impreza w hali koncertowej.

Kulka Open, grupa Pani Kamili W.
W piątek z rana rozegraliśmy emocjonujący mecz siatkówki. Następnie udaliśmy się na trzygodzinną wyprawę kajakami turystycznymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Za nami świetne widoki, dobra atmosfera i na zakończenie kąpiel w jeziorze na naszym kąpielisku. Po obiedzie mieliśmy czas na odpoczynek, a także graliśmy w różne gry planszowe. Następnie udaliśmy się na zajęcia Akcja Integracja, który pomogły nam jeszcze bardziej się zintegrować i były naprawdę świetna zabawą. Wieczór spędziliśmy na zabawie tanecznej z muzyką.

Kulka Open, grupa Pani Luizy R.
Piątek rozpoczęliśmy grą w mafię. Jest to nasza ulubiona gra, do której chętnie wszyscy wracamy. Potem mieliśmy możliwość zapoznania się z łukami i postrzelać do celu. Całkiem nieźle nam poszło. Kolejne zajęcia w podobnym klimacie to Archery Challenge. Stoczyliśmy turniej między czterema drużynami. Po obiedzie był czas na trochę słońca i trochę plaży oraz gry planszowe. Później poszliśmy na spacer ścieżką leśna, żeby odpocząć przed wieczorną dyskoteką. Mazury mają przepiękne lasy, więc spacer był duża przyjemnością. A na koniec dnia muzyka i parkiet. Coś, co zawsze zbliża ludzi.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Celiny K.
Piątkowy poranek rozpoczęliśmy od rozruchu, a następnie po śniadaniu udaliśmy się na trening snajperski i strzelaliśmy do tarcz z wiatrówek. By trochę odpocząć i skorzystać z uroków naszego pięknego regionu wybraliśmy się na plaże nad jezioro Łęsk. Później przechodziliśmy park linowy o dwóch różnych poziomach trudności. Po obiedzie wybraliśmy się ponownie na plaże i pływaliśmy na kajakach turystycznych pod okiem ratownika. W ramach kolejnych zajęć wcieliliśmy się w gladiatorów i braliśmy udziały w potyczkach na lance. Wieczorem wraz z całym podobozem tańczyliśmy na dyskotece. Świetnie bawiliśmy się na wszystkich atrakcjach.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Po pobudce szybkim krokiem udaliśmy się na zaprawę, by rozruszać się z rana. Po śniadaniu uczyliśmy się strzelać z łuków i wzięliśmy udział w turnieju strzeleckim. Przedpołudnie spędziliśmy na plaży, grając w piłkę i odpoczywając nad jeziorem. Po obiedzie poznawaliśmy podstawy survivalu oraz na podstawie zebranej wiedzy budowaliśmy schronienia z pałatek. Później integrowaliśmy się wspólnie grając w koszykówkę. Po kolacji wraz z kolegami i koleżankami z podobozu świetnie bawiliśmy się i tańczyliśmy na dyskotece.

Kolejny dzień na naszym obozie dobiegł końca. Rozpoczęliśmy go tradycyjnie od rozruchu porannego. Po śniadaniu udaliśmy się do lasu, by poznać tajniki survivalu. Uczyliśmy się, w jaki sposób i gdzie budować schronienia, a później sprawdzaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce. Na kolejnych zajęciach wspinaliśmy się na wieże, które stawialiśmy pod sobą ze skrzynek. Przed kolacją szkoliliśmy się z pierwszej pomocy, a następnie poznane informacje wykorzystywaliśmy w grze terenowej Ranny Lotnik. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się i tańczyliśmy na dyskotece. Już nie możemy się doczekać kolejnych dni na naszych koloniach.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Z samego rana, zaraz po zaprawie i śniadaniu, udaliśmy się na walki gladiatorów. Toczyliśmy potyczki na lance na specjalnej macie z podestami. Później korzystając z mazurskich uroków odpoczywaliśmy na plaży. Następnie pokonywaliśmy specjalny tor na quadzie. Po obiedzie wróciliśmy nad jezioro, by popływać na rowerach wodnych. Później wybraliśmy się do lasu poznawać tajniki survivalu i praktykować zdobytą wiedzę podczas budowania szałasów. Wieczorem spędzaliśmy czas na dyskotece świetnie się bawiąc i tańcząc.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy wycieczką po jeziorze na rowerach wodnych. Później mieliśmy wielki turniej walk gladiatorów. Graliśmy też w piłkę na opak oraz oglądaliśmy film „Magiczny glob” w specjalnym kinie w środku lasu. Jeździliśmy też po torze na quadzie, a wieczorem bawiliśmy się na kosmicznej dyskotece.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany M.
Dzień trzeci rozpoczęliśmy od pływania na kajakach po jeziorze Łęsk. Następnie wcieliliśmy się w rolę astronauty i skorzystaliśmy z żyroskopu. Potem podzieliliśmy się na dwie drużyny i rozegraliśmy turniej piłki na opak, czyli korfball i passball. Następnie udaliśmy się do kina oglądając film w okularach 3D. Kolejnym punktem w naszym dniu były magiczne dywany, na których mogliśmy się zintegrować. Dzień zakończyliśmy tańcami na dyskotece w Cool Clubie.

Power Jump, grupa Pani Emilii S.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od spaceru po ścieżce leśnej. Następnie uczyliśmy poruszać się na segwayu oraz uczestniczyliśmy w różnych grach zespołowych. Po obiedzie udaliśmy się na plażę i podziwialiśmy piękny krajobraz jeziora Łęsk. Później odbyły się zajęcia z wychowawcą, podczas których graliśmy w różne gry zespołowe, a po kolacji udaliśmy się na dyskotekę.

Power Jump, grupa Pani Marii M.
Dzień trzeci skokami zaczynamy i Power Jump się nazywamy! Dzisiaj bardzo aktywnie rozpoczęliśmy od spaceru po leśnej ścieżce edukacyjnej, po czym udaliśmy się do strefy antygrawitacyjnej na eurobangee. Następnie rozegraliśmy mecze i pojedynki w świecie wirtualnych dywanów. Popołudnie rozpoczęliśmy od doskonalenia technik pływania z ratownikiem, po którym zorganizowaliśmy casting do Talent Show! Wieczorem szaleliśmy podczas dyskoteki.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Piątek zaczęliśmy od patrzenia na świat z góry, z wysokości parku linowego. Każdy z nas przeszedł trasę zieloną (niską) i niebieską (wysoką), nawet po kilka razy. Następnie szybka zmiana stroju i kierunek plaża. Później postanowiliśmy pograć w siatkówkę. Podzieliliśmy się na dwie drużyny i zrobiliśmy mała rywalizację między sobą. Później poszliśmy na magiczne dywany. Graliśmy w przeróżne gry, które były wyświetlane na ziemi. Potem przy odgłosach bębna wspólnie wiosłowaliśmy na smoczej łodzi. Długa, kolorowa łódź, z bębnem i głową smoka a my w niej. Na koniec dnia dyskoteka, ale nie taka zwykła, bo na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Piątek rozpoczął się fenomenalnymi zajęciami, podczas których nauczyliśmy się chodzenia na szczudłach i jazdy na dziwnym rowerze. Następnie udaliśmy się na wspólne plażowanie. Kolejnym wyzwaniem tego dnia były zajęcia z survivalu. Tam nauczyliśmy się sztuki przetrwania w różnych warunkach. Testem końcowym podczas zajęć było stworzenie szałasu i miejsca na ognisko. Wykorzystaliśmy również pałatki, to był prawdziwy survival. Następnie udaliśmy się na nasz park linowy, w którym każdy z nas pokonał trasy o różnych stopniach trudności. Nasz dzień zakończył się wspaniałą dyskoteką w Cool Clubie. Podekscytowani czekamy na kolejny dzień atrakcji.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany P.
W kolejnym dniu naszego letniego wyzwania mieliśmy możliwość zagrania na wirtualnych dywanach. Największą popularnością cieszyły się quizy i mini mecze. Chętnie udaliśmy się na plażę, gdzie konstruowaliśmy niesamowite budowle z piasku. Emocjonujące starcie na zajęciach sumo sprawiło, że nie mogliśmy usiedzieć w miejscu. Urządziliśmy zawody w rzucaniu do kosza, a ponieważ piłek nigdy dosyć, potem sami weszliśmy do wielkiej, przezroczystej piłki i pobawiliśmy się na zajęciach w waterballu. Ten emocjonujący dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzisiaj zaczęłyśmy dzień na ściance wspinaczkowej, po której mogłyśmy odpocząć na plaży. Następnie był arcyciekawy waterball. Zmierzyłyśmy się również w grze Awantura o Wiedzę i pokazałyśmy nasze umiejętności strzelania z łuków. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką w Cool Clubie na tańcach i zabawie.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Ten poranek rozpoczął się dla nas bardzo merytorycznie, ponieważ wzięliśmy udział w zajęciach z pierwszej pomocy, dowiedzieliśmy wielu ważnych rzeczy oraz powtórzyliśmy wiedzę, która już mamy. Gdy zapoznaliśmy się z teorią, przyszedł czas na praktykę, zrobiliśmy nosze, którymi przenosiliśmy ranną osobę oraz próbowaliśmy bandażować różne skaleczone miejsca. Następnie graliśmy w piłkę na opak, czyli w piłkę nożną oraz koszykówkę ze zmienionymi zasadami. Po ekscytującej grze poszliśmy na żyroskop, czyli symulator lotów kosmicznych mogliśmy się poczuć jak prawdziwi kosmonauci. Po obiedzie zrelaksowaliśmy się na plaży i zebraliśmy siły na dalszą część dnia, podczas której graliśmy w mega gry czy wersje XXL znanych i lubianych gier takich jak scrabble czy jenga. Dzień zakończyliśmy imprezą, podczas której śpiewom i tańcom nie było końca. Czekamy na więcej atrakcji!

VIP, grupa Pani Magdaleny K.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie, a mianowicie od gry terenowej z użyciem kompasu. Mogliśmy poczuć się jak prawdziwi poszukiwacze, którzy rozwiązują zagadki i poruszają się w terenie bez użycia telefonów. Następnie wspólnie zagraliśmy w najróżniejsze gry świata. Dzięki temu mogliśmy poznać ich historię oraz zobaczyć, jak dzieci bawią się w innych częściach świata. Przed obiadem skakaliśmy na eurobungee. Bardzo nam się to spodobało i każdy z nas chciał wejść na trampoliny jeszcze raz. Na tym nasz dzień się nie skończył. Mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy, na których zbudowaliśmy nosze i mogliśmy je przetestować na sobie. Było super. Nasze nosze wytrzymały każdego ochotnika, który zadecydował się na nie wejść. Zanim udaliśmy się na kolację, rozegraliśmy mecz piłki nożnej oraz korfballu. To nie był zwykły pojedynek, każdy z nas miał ubraną ogromną spódnicę, która urozmaicała nam grę. Dzień skończyliśmy na Imprezie X. Bawiliśmy się niesamowicie. Każdy kolejny dzień przynosi nam coraz więcej atrakcji. Chcemy już jutra.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od seansu „Magiczny glob” w sferycznym kinie 3D w VIP-owskim standardzie z popcornem! Następnie rozegraliśmy mecze korfballu oraz passballu z drugą grupą VIP-ów. Było super! Po ekscytujących meczach wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową z czterema drogami o różnych poziomach trudności. Niektórym z nas udało się wejść na samą górę! Po pysznym obiedzie poznaliśmy budowę wiatrówki sprężynowej oraz prawidłową postawę strzelecką. Na specjalnie przygotowanym miejscu wyposażonym w dwa stanowiska strzeleckie strzelaliśmy do papierowych tarcz. Zabawa była niesamowita! Następnie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Były to molkky, kubb oraz bule. Wieczorem odbyła się taneczna impreza na Poziomie X.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Karoliny J.
Piątkowy poranek spędziliśmy wspinając się na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Następnie przeszliśmy się na plażę, spędziliśmy czas grając w różne gry i czytając książki na plaży. Później poznaliśmy poziom naszej wiedzy, w grze Awantura o Wiedzę. Odbyliśmy także kurs na astronautę, za pomocą żyroskopu, który obracał nas w każdą stronę. Mieliśmy także okazję obejrzeć super film o porach roku w nowym kinie sferycznym 3D. Wieczór spędziliśmy bawiąc się na imprezie w nowo wybudowanej hali koncertowej. Nie możemy doczekać się jutra.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Weroniki F.
Nasz cudowny dzień zaczął się na sportowo, czyli od quadów. Jeździliśmy po specjalnie wyznaczonym torze. Było świetnie. Następnie udaliśmy się na wodną wyprawę rowerkami wodnymi po Jeziorze Łęsk, obejrzeliśmy nawet miejsce gdzie znajduje się drugie dno. Po drugim śniadaniu zagraliśmy w grę terenową na terenie ośrodka i z pomocą kompasu rozwiązywaliśmy zagadki, był to Błędny Azymut. Po obiedzie zaś graliśmy na bum bum rurkach przeróżne melodie. Później poszliśmy na spotkanie z panią pielęgniarką, która zapoznała nas z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa i higieny na terenie ośrodka. Poznaliśmy też ofertę zajęć fakultatywnych. Na sam koniec odbyło się integracyjne ognisko z pieczeniem kiełbasek. Dzień pełen wrażeń, nie możemy doczekać się następnego dnia.