RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus III (17.07-27.07.2022)

Dzień 4 - Kulka nas kręci!

Dodany: 2022.07.20

#CampGirl, grupa Pani Darii G.
Dzień zaczęłyśmy od gry w mafię w miasteczku. Następnie poszłyśmy na plażę zaczerpnąć trochę promieni słonecznych i wypłynęłyśmy na jezioro wodnymi rowerkami. Po obiedzie czekała na nas gra edukacyjna Detektywi, podczas której rozwiązywałyśmy kryminalistyczne zagadki. Potem wykazałyśmy się talentem wokalnym przy karaoke. Wieczorem uczestniczyłyśmy w ognisku ze śpiewaniem i pieczeniem kiełbasek.

33 Przygody, grupa Pani Oliwii M.
Dziś czwarty dzień kolonii, który rozpoczął się zajęciami z wychowawczynią. Graliśmy w dwa ognie, przejęcie flagi i koszykówkę. Po wspólnej zabawie udaliśmy się na plażę. Piękna pogoda aż zachęcała nas do kąpieli w jeziorze i opalania się na plaży. Po relaksie natomiast rozpoczęła się gra Tajna Misja. Musieliśmy odnaleźć kawałki mapy za pomocą kompasu, dzięki niej dotrzeć do bomby i uratować kolonię. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną i gry integracyjne, a następnie braliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, w której nauczyliśmy się używać GPS-u. Wieczorem po kolacji udaliśmy się do lasu na grę terenową Mafia. To był dzień pełen wrażeń.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny S.
Czwarty dzień naszej kolonii był bardzo aktywny. Od rana brałyśmy udział w zajęciach sportowych - grałyśmy w dwa ognie i murarza. Wzięłyśmy także udział w pojedynkach sumo, a po obiedzie odbyły się zajęcia na eurobungee. Następnie, podczas gry Ranny Lotnik, sprawdziłyśmy swoją wiedzę z pierwszej pomocy, a wieczorem zagrałyśmy w naszą ulubioną grę – mafię w miasteczku. Wszystkie świetnie się bawiłyśmy i nie możemy się już doczekać kolejnych zajęć!

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczął się bardzo aktywnie. Od razu po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Po dotarciu na miejsce, zabawę rozpoczęliśmy od gry paintballowej. Na dużej arenie zmierzyliśmy się z kolegami i koleżankami z innej grupy. Następną atrakcją była zorba, wielka dmuchana kula, dzięki której świetnie się bawiliśmy. Później czekały na nas quady, ranger i segwaye, jazda na tych pojazdach sprawiła nam wiele zabawy i frajdy. Po powrocie zjedliśmy obiad i po odpoczynku udaliśmy się na plażę. Dzisiejszą ostatnią atrakcją był waterball, na którym było bardzo dużo śmiechu.

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Już z samego rana wyruszyliśmy na poligon, gdzie mieliśmy pełno atrakcji. Zaczęliśmy od gry paintballowej, przeciwko drugiej grupie Adrenaliny. To było niesamowite przeżycie. Chwilę później turlaliśmy się w dmuchanej kuli z górki zwanej zorbą oraz przejechaliśmy zawiły tor na quadzie. Po udanych walkach sumo, odpoczęliśmy na wieczornym ognisku. To był naprawdę udany dzień, pełen adrenaliny.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Bitwa Plemion. Podzieleni na dwie grupy przygotowaliśmy herb drużyny, a następnie udaliśmy się do lasu, gdzie rozegraliśmy bardzo emocjonującą rywalizację. Następnie, korzystając z pięknej pogody, całą grupą wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem. Po obiedzie nauczyliśmy się kilku szyfrów podczas gry terenowej Enigma, a wieczorem wyszliśmy na nocną grę leśną Mazurska Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry P.
Dzisiaj mieliśmy świetne zajęcia - Akcja Integracja. Chodziliśmy w wielonartach oraz w śmiesznych trójspodniach. Korzystając z pogody bawiliśmy się wspólnie na świeżym powietrzu. Wyruszyliśmy również do lasu na grę terenową Bitwa Plemion. Wieczorem uczyliśmy się korzystać z segwaya, następnie udaliśmy się na ognisko, na którym towarzyszyły nam świetne humory.

BFF, grupa Pani Roksany M.
Dzień czwarty był pełen atrakcji! Rozpoczęłyśmy go od wyprawy do lasu, aby poznać tajniki sztuki survivalu. Dowiedziałyśmy się, jak przetrwać w lesie. Następnie rozegrałyśmy mini turniej w siatkówkę, a kolejnym punktem były gry świata, podczas których zapoznałyśmy się z grami z różnych kontynentów. Następnie udałyśmy się nad jezioro, gdzie szkoliliśmy swoje techniki pływackie pod okiem ratownika. Przed kolacją uczyłyśmy się gry na bum bum rurkach, dzięki którym wygrywałyśmy różne piosenki. Dzień zakończyłyśmy Wieczorem Gwiazdorskim, podczas którego robiłyśmy sobie nawzajem makijaże oraz dobierałyśmy stylizację.

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny L.
To już czwarty dzień pełen przygód. Rano pograłyśmy w przeróżne gry integracyjne i pląsy, takie jak mój kask czy krokodyl. Słonko nas nie opuszczało, więc po zabawie poszłyśmy na plażę. Poza tym sprawdzałyśmy swoją celność podczas zajęć na strzelnicy paintballowej oraz Archery Soft. Emocji nie brakowało też wieczorem, gdy stoczyłyśmy walki gladiatorów. Jesteśmy szczęśliwe, że możemy spędzać czas w kulkowym ośrodku wśród lasu.

Gry i Zabawy, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od rowerków wodnych, a potem udaliśmy się na plażę, by wspólnie budować zamki z piasku. Następnie malowaliśmy piękne obrazy w chmurach i robiliśmy mega bańki mydlane. Po obiedzie byliśmy na podchodach i wykonywaliśmy zostawione przez część grupy zagadki. Dzień zakończyliśmy tworzeniem konstrukcji z plastikowych rurek.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny B.
Środa rozpoczęła się dla nas zajęciami z nauki techniki strzeleckiej z łuku. Zmierzyliśmy się w turnieju łuczniczym, w którym walka była bardzo zacięta. Następnie udaliśmy się do naszego kina sferycznego 3D, w którym obejrzeliśmy film edukacyjny o porach roku. Po relaksie wróciliśmy do rywalizacji poprzez zabawę. Urządziliśmy mecz baloniady, który zakończył się wynikiem 26-28! Kolejnymi zajęciami tego dnia była łączność. Zapoznaliśmy się z różnymi aspektami tego pojęcia i jego historią. Po teorii otrzymaliśmy szkolenie z kodowania i szyfrowania. Dzięki temu wykonaliśmy zadania w grze terenowej, która była kolejną częścią tych wspaniałych zajęć. Dzisiaj pokonaliśmy również ściankę wspinaczkową o różnych poziomach trudności, zdobywając punkty dla naszych drużyn. Zwycięzcy zdobyli ich aż 200! Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego graliśmy w gry integracyjne.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Patrycji W.
Czwarty kulkowy dzień rozpoczęliśmy od wojskowej gry terenowej Szpion. Później przechodziliśmy przez park linowy, na którym prawie każdemu udało się przejść najtrudniejszy tor. Następnie przeszliśmy do Cool Clubu na wirtualne dywany, na których podzieleni na grupy graliśmy w gry wyświetlane na ziemi. Potem instruktor przewiózł nas na quadach, co wszystkim się bardzo podobało. Mieliśmy również gry i zabawy z wychowawcą, takie jak baloniada, podczas której wyrzucanymi za pomocą ręczników balonami pełnymi wody rozegraliśmy mecz siatkówki. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pysznymi kiełbaskami.

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Nowy dzień zaczęłyśmy bardzo aktywnie - wejściem na ściankę wspinaczkową. Podzielone na drużyny rywalizowałyśmy ze sobą, komu uda się wejść wyżej. Później odpoczywałyśmy na plaży kąpiąc się, a także grając w gry karciane. Przed obiadem odbył się Test Tajnej Wiedzy, w którym sprawdziłyśmy, który dom jest najlepiej przygotowany do stawianych przed nim zadań. Następnie dalej korzystałyśmy ze ślicznej pogody, spędzając czas nad jeziorem. Najważniejszym punktem dnia była gra Więzień Azkabanu, w której dzięki rozwiązywaniu zagadek udało nam się znaleźć i uwolnić Syriusza Blacka. Po kolacji wspólnie stworzyłyśmy tablicę z punktacją domów.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Dziś poznaliśmy kolejne tajemnice magicznego świata! Rano metodą quillingu wykonaliśmy magiczne rośliny i zwierzęta oraz wzięliśmy udział w lekcji eliksirów. Najbardziej podobał nam się eliksir, który sprawił, że balon sam się nadmuchał. Później byliśmy na plaży, malowaliśmy w chmurach oraz robiliśmy ogromne bańki mydlane. Oprócz tego zmierzyliśmy się z dementorami i uratowaliśmy Syriusza Blacka w trakcie gry terenowej. Wieczór zaś minął nam na wspólnych grach i zabawach.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Karoliny J.
Środa zaczęła się dla nas trenowaniem skoków na eurobungee. Później każdy z nas mógł zrobić przypinkę. Najpierw zajęliśmy się projektowaniem wzoru, a następnie przenieśliśmy te rysunki na specjalnie przygotowane kółka. Korzystając z pięknej pogody, wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie przepłynęliśmy się po jeziorze smoczą łodzią. Jedna osoba spośród nas wybijała na bębnie rytm, do którego musieliśmy wiosłować. Odwiedziliśmy ponownie kino sferyczne 3D, tym razem film opowiadał o zasadach ruchu planet i o historii ich odkrywania. Po kolacji zrobiliśmy swoje własne pocztówki, a późny wieczór spędziliśmy grając w różne gry integracyjne przy ognisku oraz piekąc kiełbaski. Nie możemy się doczekać jutra!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Zofii M.
Kolejny słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią, podczas której wiosłowaliśmy w rytm wybijany na bębnie. Poznaliśmy również nowe gry, jakimi są korfball i passball. Przeszliśmy także ściankę wspinaczkową. Każdy z nas wybrał poziom trudności ścianki dopasowany do swoich możliwości. Zmierzyliśmy się w pojedynku gladiatorów. Obejrzeliśmy także film edukacyjny o ruchu planet w kinie sferycznym 3D. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenową, podczas której poruszaliśmy się w lesie, patrząc na wyznaczające drogę świetliki. Celem gry jest odszukanie zaginionego Sferiksa, pradawnego wodza Kulki. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego bawiliśmy się oraz integrowaliśmy, ale także piekliśmy kiełbaski. Był to dzień pełen atrakcji i świetnej zabawy.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Martyny B.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z wiatrówek. Mistrzynią okazała się Lena, która zebrała najwięcej punktów. Następnie przeszliśmy dwie trasy parku linowego. Sprawiło to nam dużo satysfakcji. Po obiedzie udaliśmy się na ściśle tajne zajęcia, gdzie zostaliśmy wtajemniczeni w ważne sprawy dotyczące UFO oraz mogliśmy odwiedzić ich spodek. Następnie odbyły się skoki na eurobungee. Tam mogliśmy zaprezentować swoje umiejętności. Po kolacji przyszedł czas na grę w siatkówkę oraz grę terenową o nazwie Tropami Wodza.

Kulka Open, grupa Pana Patryka Cz.
Środowy słoneczny dzień zaczęliśmy od mega gier, między innymi scrabble, bierki czy twister, przy którym było bardzo dużo śmiechu. Następnie wzięliśmy udział w Tajnej Misji, podczas której przy użyciu GPS-u musieliśmy odnaleźć punkty, przy których mieliśmy do rozwiązania zagadkę. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, a także tworzyliśmy własne bransoletki. Wieczorem rozegraliśmy mecz baloniady i spędzaliśmy czas przy ognisku.

Kulka Party, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj wsiedliśmy do kosmicznego autokaru. Zawiózł nas do miejsca, w którym odkryliśmy miejsca związane z kosmitami. Konkretnie z jednym, który został zahibernowany lata temu. Budzi się co kilkanaście lat i zwiedza świat. Dzięki temu mogliśmy odwiedzić te same miejsca, znajdujące się w Mikołajkach. Wszystkie wspomnienia uwieczniliśmy na zdjęciach. Po powrocie do ośrodka odwiedziliśmy piaszczystą plażę oraz skorzystaliśmy z możliwości wejścia do wody. Wieczorem wspólnie spędziliśmy czas przy ognisku. Upieczone przez nas kiełbaski były bardzo smaczne.

Na Orbicie, grupa Pani Celiny K.
Dzień spędziliśmy poza ośrodkiem, gdyż od razu po śniadaniu ruszyliśmy na wycieczkę naszym autokarem z kosmicznym wyglądem. Na trasie ufobusa znalazły się piękne Mikołajki. Zwiedziliśmy nowe miejsca i wróciliśmy do ośrodka na pyszny obiad. Po południu korzystaliśmy ze słonecznej pogody kąpiąc się w jeziorze Łęsk i odpoczywając na plaży. Wieczorem rozsiedliśmy się wygodnie na sali z ogromnym ekranem sferycznym i obejrzeliśmy seans filmowy. Nie możemy się doczekać kolejnych atrakcji na naszych koloniach.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mikołaja M.
Dzień zaczęliśmy od poligonu paintballowego, na którym zostaliśmy najlepszą drużyną. Pokonanie innych grup dało nam satysfakcję! Po tej rywalizacji zasłużyliśmy na chwilowy odpoczynek. Później poszliśmy pośpiewać karaoke do Cool Baru. Następnie spędzaliśmy czas nad jeziorem – kąpaliśmy się, graliśmy w piłkę siatkową i puszczaliśmy kaczki. Na koniec dnia poszliśmy do lasu rozegrać grę terenową, w czasie której świetliki rozmieszczone na drzewach wskazywały nam drogę. Jutrzejszy dzień też zapowiada wiele atrakcji!

Od razu po śniadaniu wyruszyliśmy poza ośrodek, na poligon. Tam zaczęła się prawdziwa militarna zabawa. Na początku rozegraliśmy grę w paintball. Na specjalnej arenie, ubrani w kombinezony i ochraniacze, schowani za bunkrami strzelaliśmy do przeciwników z markerów pełnych kolorowych kulek z farbą. Potem przechodziliśmy wojskowy tor przeszkód na czas. Przeskakiwaliśmy opony, przechodziliśmy po drewnianych równoważniach i sprawdzaliśmy się w innych zadaniach. Po powrocie odpoczywaliśmy i zjedliśmy pyszny obiad. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz. Później wyszywaliśmy wybrane wzory na pagonach mundurów, które dostaliśmy pierwszego dnia - niektórzy z nas wyszywali stopnie wojskowe, a reszta dała się ponieść wyobraźni. Wieczorem wzięliśmy udział w zajęciach z łączności - dowiedzieliśmy się, czym jest komunikacja, jakie są sposoby szyfrowania wiadomości itp., a zdobyte informacje wykorzystaliśmy w grze terenowej.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzisiaj odbyła się wyprawa na poligon. Spędziliśmy tam pół dnia na takich aktywnościach jak wojskowy tor przeszkód, na którym sprawdziliśmy nasza sprawność fizyczną oraz mecz paintballowy. Wróciliśmy do ośrodka na obiad. Po obiedzie nauczyliśmy się tworzyć schronienia z pałatek oraz poznaliśmy tajniki survivalu. Następnie poznaliśmy podstawowe pozycje strzeleckie. Wieczorem odbyły się warsztaty łucznicze.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany P.
Pierwszymi dzisiejszymi zajęciami było pełne emocji starcie galaktycznych gladiatorów. Potem nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy i złożyliśmy prowizoryczne nosze oraz rozegraliśmy grę terenową Ranny Lotnik. Wybawiliśmy się podczas baloniady, a rozbryzgująca się przy tym woda było przyjemnym wstępem do zajęć doskonalenia umiejętności pływackich. Potem czekała nas emocjonująca jazda na quadach. Po kolacji pląsaliśmy przy ognisku z pieczeniem kiełbasek.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Nasz dzień zaczął się od seansu filmowego w kosmicznym kinie 3D. Mia i jej dziadek – bohaterowie filmu, opowiedzieli nam o tajemnicach pór roku oraz dnia i nocy. Następnie udaliśmy się na plażę i mogliśmy skorzystać z wskazówek ratownika dotyczących techniki pływania. Szukaliśmy też ciekawych kamieni na brzegu jeziora. Słońce pozwoliło nam maksymalnie wykorzystać czas na plaży. Po obiedzie graliśmy w mega twistera i mega jengę. Ćwiczyliśmy także naszą umiejętność koncentracji i logicznego myślenia w czasie zabawy w psychologa. Następnie zostaliśmy wtajemniczeni w trzy poziomy tajności Strefy UFO. Znamy teraz wszystkie dowody na istnienie cywilizacji pozaziemskich. Wieczorem braliśmy udział w grze terenowej Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Środę rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Mieliśmy tam możliwość skorzystania z takich atrakcji jak: przejażdżka quadem po trudnym terenie, off road pojazdem ranger, przejażdżka segwayem po specjalnie przygotowanym torze przeszkód oraz stoczenie się specjalnym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Wszystkie atrakcje były świetne bez wyjątku. Po poobiedniej sjeście poszliśmy łapać promienie słoneczne i wykąpać się w jeziorze. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki, a wieczór spędziliśmy na ognisku, piekąc kiełbaski i dobrze się bawiąc.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano wybraliśmy się na spływ kajakowy po jeziorze Łęsk. Płynęliśmy dwuosobowymi kajakami turystycznymi. Następnie skakaliśmy na eurobungee oraz na trampolinie. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie opalaliśmy się, odbijaliśmy piłkę i pływaliśmy. Kolejną atrakcją, z jakiej dziś skorzystaliśmy, było wspinanie się na wieżę ze skrzynek. Wieczorem udaliśmy się do lasu na nocną grę terenową Mafia, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Dzień rozpoczęliśmy bardzo aktywnie, gdyż spróbowaliśmy swoich sił w walce sumo. Następnie udaliśmy się na kajaki sit on top i podziwialiśmy piękno jeziora Łęsk. Później relaksowaliśmy się na plaży, kąpiąc się w ciepłym jeziorze. Wykazaliśmy się sprawnością podczas pokonywania parku linowego. Wieczorem wyłoniliśmy sprawcę przestępstwa podczas gry terenowej Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Środę zaczęliśmy od zdrowej sportowej rywalizacji w wyścigu balonów, następnie rozgrywką w bystre oko, a blok zajęć zakończyliśmy grą ludzie do ludzi. Później szlifowaliśmy swoje umiejętności łucznicze. Odbył się nawet mini turniej w strzelaniu z łuków, który wygrała drużyna żabek. Później zagraliśmy w grę terenową Bitwa Plemion. Podzieleni na dwie grupy musieliśmy zdobyć jak najwięcej wstążek koloru przeciwnej drużyny. Następnie spędziliśmy wspólnie zakręcony czas na żyroskopie, czyli utrzymywaliśmy orientację przestrzenną w tym symulatorze lotów kosmicznych. Fantastyczne doświadczenie! Przed kolacją udaliśmy się na wyprawę smocza łodzią po jeziorze Łęsk. Towarzyszyła nam przy tym fenomenalna pogoda. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami przy ognisku i pieczeniem kiełbasek. To był dzień pełen śmiechu, zabawy i pięknej pogody.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki R.
Nasz kolejny dzień przygód rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon, gdzie korzystaliśmy z wielu atrakcji. Jeździliśmy rangerem, następnie pokonywaliśmy tor na segwayu. Później w zorbie staczaliśmy się z góry. A na koniec jeździliśmy quadami. Po zjedzeniu obiadu i odpoczynku udaliśmy nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się i odpoczywaliśmy na plaży. Następnie wypłynęliśmy na wyprawę rowerami wodnymi. Wieczorem mieliśmy ognisko z zabawami, a następnie z pieczeniem kiełbasek.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Aktywną środę rozpoczęliśmy blokami zajęć na poligonie. Pokonaliśmy trudny tor na segwayach oraz quadach, odbył się off road pojazdem ranger oraz stoczyliśmy się specjalnym torem w środku wielkiej dmuchanej kuli - zorby. Po obiedzie wzięliśmy udział w realnej zabawie w wirtualnym świecie dzięki wirtualnym dywanom. Komputerowe emocje i fizyczna aktywność na jednych zajęciach! Dzień zakończyliśmy wieczorną grą terenową Mafia.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Czekały tam na nas takie atrakcje jak off road pojazdem ranger, przejażdżka elektrycznym segwayem, quady a także zorbing. Było super! Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze, a także graliśmy w karty. Następnie nauczyliśmy się tańców kolonijnych. Były to: tunak, belgijka, skrzypek oraz macarena. Wieczorem odbyła się gra terenowa Mafia. Wspólnymi siłami, rozwiązując zagadki, udało nam się wytypować sprawcę przestępstwa, które miało miejsce w pewnym włoskim miasteczku.

VIP, grupa Pani Adrianny H.
Dzisiaj z samego rana po śniadaniu wybraliśmy się na poligon. Jeździliśmy quadem, rangerem oraz elektrycznym segwayem po specjalnie wyznaczonym terenie. Wchodziliśmy również do specjalnej, przezroczystej kuli i staczaliśmy się w niej po łagodnym zboczu. To dopiero była zabawa! Po obiedzie wzięliśmy udział w starciu łuczników, które najpierw poprzedziliśmy treningiem. Graliśmy w baloniadę, przerzucając za pomocą ręczników balony z wodą na stronę przeciwnika. To idealna gra na upalne dni. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenową Mafia, szukając sprawcy przestępstwa we włoskim miasteczku.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Środa rozpoczęła się od gier i zabaw na wirtualnych dywanach. Odbyła się też baloniada, podczas której mogłyśmy przerzucać przez siatkę za pomocą ręczników balony z wodą. Sprawdziłyśmy swoje umiejętności w grze Awantura o Wiedzę, odpowiadając na pytania z różnorodnych dziedzin - od przyrody, przez sport po wiedzę o naszym ośrodku. Poszukiwałyśmy też ukrytych na terenie ośrodka karteczek za pomocą kompasów i wskazówek od instruktora. Wypłynęłyśmy na jezioro kajakami jednoosobowymi sit on top. Udało nam się opłynąć dużą część naszego wspaniałego jeziora Łęsk. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z kiełbaskami, zabawami oraz piosenkami.