RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus III (17.07-27.07.2022)

Dzień 3 - Razem ze słonkiem

Dodany: 2022.07.19

#CampGirl, grupa Pani Darii G.
Kolejny dzień zabaw w Kulce zaczęłyśmy od mega gier. Mogłyśmy wykazać się zarówno wiedzą jak i sprawnościami fizycznymi. Później kreatywnie zaprojektowałyśmy nasze przypinki. Udały się pięknie! Następnie poznałyśmy gry z różnych zakątków świata. Po obiedzie mogliśmy poczuć się jak detektywi, przy znajdywaniu ukrytych zagadek. Na zakończenie dnia odbyła się Impreza na Poziomie X.

33 Przygody, grupa Pani Oliwii M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów, podczas których odbył się konkurs na najlepszego gladiatora. Później udaliśmy się na zapoznanie z grami z różnych stron świata m.in. kubb, mollky i boule. Po rozgrywkach przyszedł czas na doskonalenie technik pływackich pod okiem ratownika i relaks na plaży. Po obiedzie próbowaliśmy wspiąć się na każdy poziom ścianki wspinaczkowej, a następnie graliśmy w mafię z naszą wychowawczynią. Wieczorem na zakończenie dnia bawiliśmy się wspólnie na dyskotece.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny S.
Trzeci dzień naszej kolonii zaczęłyśmy od zajęć z wychowawcą. Po śniadaniu poszłyśmy w wyznaczone miejsce, gdzie integrowałyśmy się grając wspólnie w iskierkę, mafię, kolory, bzzz oraz 3, 6, 9. Następnie zmieniłyśmy się w konstruktorów i podczas zajęć z instruktorem stworzyłyśmy nasze własne budowle. Korzystając z pięknej pogody po południu poszłyśmy na rowerki wodne, a po obiedzie spędziłyśmy czas na plaży. Później czekały na nas kolejne zajęcia - tworzyłyśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL oraz malowałyśmy na folii. Wieczorem wszystkie bawiłyśmy się świetnie na dyskotece!

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Wtorek rozpoczęliśmy trochę kosmicznie. Przeszliśmy ćwiczenia astronauty na żyroskopie, na którym mogliśmy poczuć się tak jak podczas startu rakiety kosmicznej. Następnie zmieniliśmy się w detektywów. Poznaliśmy techniki pracy detektywa, zabezpieczanie śladów kryminalistycznych. Zagraliśmy w grę przygodową za pomocą metod detektywistycznych. Wykorzystując pogodę udaliśmy się na plażę. Następnie zmierzyliśmy się z pytaniami z różnych dziedzin. Awantura o Wiedzę to turniej, w którym również musieliśmy wykazać się refleksem podczas licytacji. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka, na której bawiliśmy się bardzo dobrze.

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Kolejny dzień pełen świetnej zabawy. Rozpoczęliśmy go od gry terenowej Tajna Misja z wykorzystaniem GPS-u, której szczegółów zdradzić nie możemy. Potem przeszliśmy kilkakrotnie park linowy. Następnie instruktor zabrał nas do lasu, gdzie rozegraliśmy Bitwę Plemion. Po obiedzie opłynęliśmy jezioro na kajakach jednoosobowych. A wieczorem udaliśmy się na dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na quadach. Na przygotowanym torze każdy spróbował swoich sił i miał możliwość samodzielnego kierowania pojazdem. Następnie uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze na zajęciach Ale Cyrk! Całej grupie szło świetnie, więc wspólnie z instruktorem zorganizowaliśmy turniej, aby sprawdzić nabyte przez nas umiejętności. Każdemu poszło świetnie! Po obiedzie wszyscy udaliśmy się na plażowanie i kąpiele, a wieczorem odbyła się dyskoteka. To był dzień pełen wrażeń.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry P.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy jednoosobowymi kajakami. Drugą atrakcją był park linowy, część z nas bez trudu przełamała swój lęk wysokości. Wszyscy byliśmy niezwykle odważni. Następnie udaliśmy się na boisko do siatkówki na wspólny mecz. Po obiedzie graliśmy w piłkę na opak. Wieczorem odbyła się dyskoteka, podczas której świetnie się bawiliśmy.

BFF, grupa Pani Roksany M.
Dzień trzeci rozpoczęłyśmy go od kącika artystyczno-sportowego, na którym malowałyśmy farbami oraz grałyśmy w siatkówkę i badmintona. Następnym punktem naszego aktywnego dnia była wyprawa wodna, podczas której wszystkie z nas miały przyjemność pływać rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Potem zapoznałyśmy się z elementami łuku, z którego strzelałyśmy do wyznaczonego celu. Po obiedzie odpoczywałyśmy na plaży, pływając oraz budując zamki z piasku. Następnie rozegrałyśmy Awanturę o Wiedzę, w której sprawdziłyśmy nasze umiejętności ogólne. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką, na której tańczyłyśmy i super się bawiłyśmy.

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny L.
Kulkowa przygoda trwa w najlepsze. W piękny, słoneczny poranek wybrałyśmy się do Stumilowego Lasu na urodziny Kubusia Puchatka. Zabawa była bardzo udana. Po przyjęciu zagrałyśmy w piłkę na opak. Korzystając z uroków jeziora Łęsk doskonaliłyśmy techniki pływania. Po południu skakałyśmy na eurobungee, czyli specjalnych trampolinach. Dzień zakończył się wspólnymi tańcami na dyskotece. Kolejny dzień w Kulce za nami.

Gry i Zabawy, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od Bitwy Plemion. Stworzyliśmy nasze flagi, zbudowaliśmy szałasy i rozpoczęliśmy grę, w której naszym zadaniem było zdobycie flag przeciwnika. Udaliśmy się również na plażę, gdzie pływaliśmy i budowaliśmy zamki z piasku. Po obiedzie zintegrowaliśmy się podczas gier i zabaw zespołowych. Wieczór zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny B.
Wtorek rozpoczęliśmy od fantastycznej gry terenowej Szpion. Wszystkim nam bardzo się podobała. Następnie udaliśmy się na naszą plażę znajdująca się nad jeziorem Łęsk. Tam plażowaliśmy i korzystaliśmy z kąpieliska. Świetnie się tam bawiliśmy. Kolejną atrakcją tego dnia była wspinaczka na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Rekordem naszej grupy i jednocześnie rekordem dnia było aż 19 skrzynek. Następnie nauczyliśmy się sztuczek cyrkowych - jazdy na dziwnym rowerze i chodzenia na szczudłach. Urządziliśmy wyścig na szczudłach. Kolejnym zadaniem, jakie zostało przed nami postawione, było pokonanie toru jazdy quadem. Było wspaniale. Ostatnią atrakcją tego dnia była dyskoteka w naszym Cool Clubie. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia pełnego atrakcji!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Patrycji W.
Trzeci kulkowy dzień rozpoczęliśmy aktywnością na eurobungee, gdzie przypięci uprzężą na trampolinach skakaliśmy najwyżej, jak potrafimy. Przeprowadzone również zostały zajęcia cyrkowe, podczas których instruktor pokazał nam, jak chodzi się na szczudłach i jeździ na dziwnym rowerze. Przepłynęliśmy co najmniej pół jeziora na kajakach i zagraliśmy w piłkę na opak, podczas której każdy miał na sobie specjalną sukienkę. Po grze wspinaliśmy się na skrzynki, a dzień zakończyliśmy kulkową dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień upłynął nam na zabawach, które integrowały naszą grupę – pif-paf, Wingardium Leviosa, mafia w miasteczku, łańcuch ze słów, głuchy telefon, bystre oko, czy kalambury. Korzystałyśmy też z możliwości plażowania i kąpieli. Kulminacyjnym momentem dnia była gra terenowa Komnata Tajemnic, podczas której wykonałyśmy swymi domami zadania, które doprowadziły do odnalezienia bazyliszka. Gra zakończyła się pełnym sukcesem – bazyliszek został pokonany. Rozstrzygnięty też został konkurs na najlepszą miotłę, a przyznane punkty wzbogaciły klasyfikację rywalizacji między domami. Po kolacji dla spragnionych tańca była dyskoteka.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Za nami dzień pełen wrażeń i nowych doświadczeń! Rano nauczyliśmy się strzelać z łuku na zajęciach Archery Soft oraz popisaliśmy się znajomością historii Harry'ego Pottera w czasie Awantury o Wiedzę. Później bawiliśmy się na plaży oraz cieszyliśmy się kąpielą w jeziorze, a po obiedzie odkryliśmy magiczne sekrety Komnaty Tajemnic i wybraliśmy się w magiczny rejs kajakami turystycznymi. Wieczorem wspólnie tańczyliśmy na dyskotece!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejszy poranek spędziliśmy na seansie filmowym w nowoczesnym kinie sferycznym 3D. Oglądaliśmy film o porach roku. Pokazał nam on, jak ważna jest każda z nich i co nam zapewniają. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie się kąpaliśmy lub graliśmy w różne gry na brzegu. Odbyliśmy także trening astronauty na żyroskopie, który obracał nas w każdą stronę. Po obiedzie przekroczyliśmy bramę tajnej bazy i obejrzeliśmy film o historii Kosmicznych Mazur. Weszliśmy do kokpitu spodka, który niedawno wylądował na terenie naszego ośrodka oraz przetestowaliśmy urządzenia kosmitów i osiągnęliśmy trzeci, czyli najwyższy, stopień wtajemniczenia. Następnie wybraliśmy się do parku linowego, który posiada dwa stopnie trudności. Niektórym z nas udało się przejść wyższy z nich parę razy! Wieczorem bawiliśmy się na imprezie w sali koncertowej. Co to był za dzień!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od zaprojektowania unikatowych znaczków. Każdy z nas stworzył przypinkę według swojego gustu. Obejrzeliśmy również film przygodowo-edukacyjny w kinie sferycznym 3D. Oddaliśmy również strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Uczestniczyliśmy także w warsztatach eko recyklingu, podczas których poznaliśmy zasady bycia eko oraz filozofię zero waste. Dowiedzieliśmy się, co zrobić, aby dbać o środowisko na co dzień. Następnie wybraliśmy się na eurobungee, gdzie wyposażeni w uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie. Wszyscy skakaliśmy najwyżej, jak potrafiliśmy. Wieczorem odbyła się Impreza na Poziomie X w hali koncertowej. Bawiliśmy się świetnie podczas atrakcji i nie możemy doczekać się kolejnych dni.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Martyny B.
Wtorek! Kolejny dzień w Kulce. Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy do naszego kulkowego kina 3D, gdzie oglądaliśmy bardzo interesujący film. Następnie poszliśmy na łuki, gdzie zwycięzcą okazał się Miłosz. Później stoczyliśmy walki sumo, było fantastycznie. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze oraz wygrzewaliśmy na piasku. Następnie był żyroskop, który był dla nas dużym wyzwaniem. Po kolacji przyszedł czas na tańce oraz zabawę.

Kulka Open, grupa Pana Patryka Cz.
Trzeciego dnia nauczyliśmy się posługiwać wiatrówką. Wśród tak dobrych strzelców ciężko było wytypować najlepszego. Jednakże turniej strzelecki był bardzo udany. Po obiedzie poznaliśmy zasady pierwszej pomocy. Dzięki temu w drugiej części zajęć perfekcyjnie zaopatrzyliśmy rannego. Zbudowanie noszy było najciekawszym doświadczeniem. Wieczorem odbyły się walki sumo, a dzień zakończyliśmy na imprezie. Czekamy na kolejny dzień!

Kulka Party, grupa Pani Weroniki W.
Aktywny dzień rozpoczęliśmy na plaży. Ubrani w kapoki wypłynęłyśmy rowerkami wodnymi w błękitną dal. Tego dnia zagraliśmy w nową grę detektywistyczną oraz dobrze już nam znaną mafię. Pokonaliśmy również cztery trasy na ściance wspinaczkowej. W drugiej części dnia odwiedziliśmy plażę oraz spędziliśmy czas na wirtualnym dywanie. Kosmiczne emocje towarzyszyły nam do końca dnia, który zaprowadził nas na ostatnią atrakcję. Główną atrakcja wieczoru była Impreza na Poziomie X, czekamy na kolejną!

Na Orbicie, grupa Pani Celiny K.
Wtorek minął nam bardzo aktywnie. Dzień rozpoczęliśmy od parku linowego. Ubrani w uprzęże przechodziliśmy go na dwóch poziomach trudności. Później wspólnie integrowaliśmy się grając w gry karciane i słuchając muzyki. Przed obiadem poznaliśmy szyfry na zajęciach z enigmy, a zdobytą wiedzę mogliśmy później wykorzystać w praktyce kodując sobie wzajemnie zadania. Popołudniu wybraliśmy się na kajakową wyprawę. Przemierzaliśmy malownicze jezioro Łęsk na jednoosobowych kajakach sit on top. Po powrocie zostaliśmy na plaży, żeby trochę odpocząć i skorzystać ze słonecznej pogody. Wieczorem tańczyliśmy i bawiliśmy się na imprezie. To był dla nas udany dzień.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mikołaja M.
Dzień zaczęliśmy od jazdy na segwayach, później zapoznaliśmy się z pierwsza pomocą oraz po zaczerpnięciu informacji przystąpiliśmy do gry Ranny Lotnik, podczas której zrobiliśmy prowizoryczne nosze z patyków i linek. Następnym naszym zajęciem było trochę rozrywki sportowej. Graliśmy w piłkę nożną oraz w piłkę siatkową. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie wraz z ratownikiem pływaliśmy rowerami wodnymi po jeziorze oraz poznawaliśmy ciekawe miejsca na wodzie. Następnie mieliśmy czas dla siebie, podczas którego odpoczywaliśmy i chodziliśmy się po ciepłym dniu. Na zakończenie dnia świetnie bawiliśmy się na imprezie. Jutro następny ciekawy dzień!

Dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Później udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie poznaliśmy podstawowe zasady obsługi broni, żeby następnie wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i strzelać do tarcz przy użyciu markerów paintballowych. Na kolejnych zajęciach dowiedzieliśmy się, czym jest survival, jakie są jego rodzaje i co zawiera puszka survivalowa. W dalszej części zajęć budowaliśmy własne schronienia z pałatki. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, podczas której dowiedzieliśmy się czym jest azymut i jak go określać przy użyciu kompasu. Zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy we wspomnianej grze na terenie ośrodka. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i uroków pobliskiego jeziora Łęsk. Później integrowaliśmy się, poprawiając jakość naszej współpracy, przez takie konkurencje jak - przeciąganie liny, bieganie w wieloosobowych spodniach, czy nartach. W godzinach wieczornych wszyscy razem tańczyliśmy i śpiewaliśmy na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Piękny wtorkowy poranek rozpoczęliśmy od zajęć o nazwie Ranny Lotnik, podczas których nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy. Przećwiczyliśmy naszą wiedzę teoretyczną na fantomie oraz podczas gry terenowej. Kolejną atrakcją był Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się obsługi kompasu oraz wyznaczanie kierunków świata za pomocą otaczającej nas przyrody. Przed obiadem spędziliśmy czas z wychowawcą na grach i zabawach integracyjnych. Wykorzystaliśmy wspaniałą pogodę na plażowanie, podczas którego pływaliśmy w jeziorze. Następnie nauczyliśmy się alfabetu Morse'a oraz obsługi telefonów polowych. Dzień zakończyliśmy Imprezą na Poziomie X.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany P.
Dzisiaj zaczęliśmy dzień jak prawdziwi odkrywcy. Przejechaliśmy tor przeszkód na segwayach i zagraliśmy w zabawną grę piłka na opak. Poznaliśmy tajniki survivalu, zbudowaliśmy szałasy i ogniska z tego, co znaleźliśmy w pobliżu. Przepłynęliśmy malowniczą trasę rowerami wodnymi. Wieczorem wytańczyliśmy się na dyskotece, nauczyliśmy się kroków do belgijki i skrzypka.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Po pysznym śniadaniu przenieśliśmy się w świat magicznych, wirtualnych dywanów. Graliśmy w różne gry interaktywne, ale najbardziej spodobało nam się strzelanie piłeczkami i przenoszenie dźwigiem paczek. Następnie zmieniliśmy się w gladiatorów i wzięliśmy udział w turnieju, który wyłonił najlepszego z nas. Później graliśmy w passball, czyli piłkę nożną w szerokich sukienkach. Po obiedzie skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy nad jezioro. Graliśmy również w Bitwę Plemion i musieliśmy bronić swoich flag. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Wtorek rozpoczęliśmy od nauki chodzenia na szczudłach i jazdy na dziwnym rowerze. Następnie poszliśmy na plażę, żeby spędzić wspólnie czas i jeszcze bardziej się zintegrować. Wzięliśmy również udział w prawdziwej Awanturze o Wiedzę, podczas której licytowaliśmy pytania z wiedzy ogólnej. Po obiedzie udaliśmy się na seans filmowy 3D pt. „Magiczny Glob”. Potem udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Wieczór spędziliśmy na zabawie tanecznej z muzyką.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Dziś uczyliśmy się strzelać z łuków. Później wybraliśmy się na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie wykorzystaliśmy naszą wiedzę i rozegraliśmy turniej, podczas którego strzelaliśmy do siebie z łuków ze specjalnymi strzałami zakończonymi gąbką w trakcie zajęć Archery Challenge. Graliśmy też w siatkówkę oraz w karty. Kolejną naszą dzisiejszą atrakcją była ścianka wspinaczkowa o wysokości 8,6 m z czterema poziomami trudności. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na Imprezie na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Z samego rana udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie pokonywaliśmy kilka tras. Ochłodę przyniosła nam kąpiel w jeziorze oraz plażowanie. Później poszliśmy na trójwymiarową projekcję do kina gwiezdnego 3D i poznaliśmy sporo ciekawostek o następstwach pór roku. Po obiedzie przyszedł czas na naukę strzelania z łuku, gdzie każdy oddał po kilka strzałów. Wieczór spędziliśmy na dyskotece poruszając się w rytm naszej ulubionej muzyki.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Wtorek rozpoczęliśmy od gry w piłkę na opak - korfball, czyli koszykówkę bez odbijania piłki i passball, czyli piłkę nożną w specjalnych przebraniach. Śmiechu było przy tym mnóstwo. Następnie przeszliśmy do wspinaczki aż do samych chmur, a dokładniej na wysokość 8,6 metra na ściance wspinaczkowej. Naszej koleżance Monice udało się nawet wspiąć na sama górę najtrudniejszej strony ścianki. Byliśmy bardzo zadowoleni z tego, że jej się udało. Później oglądaliśmy kosmiczny seans. Kosmiczny dlatego, że kino, w którym odbył się nasz seans, było sferyczne. Ekran miał kształt kopuły, a film oglądaliśmy, leżąc pod nim na pufach w okularach 3D. Wspinaczek ciąg dalszy, ale tym razem na wieży ze skrzynek. Rekord to 16 skrzynek. Pobiła go Natasza.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki R.
Kolejny dzień przygód w Kulce rozpoczęliśmy od gry Enigma, podczas której najpierw uczyliśmy się szyfrować, a następnie ukryliśmy na terenie ośrodka zaszyfrowane zadania dla drużyny przeciwnej. Później udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z możliwości kąpieli w jeziorze. Następnie udaliśmy się do naszego Cool Clubu, aby świetnie się bawić podczas karaoke. Po obiedzie poszliśmy na seans do kina 3D. Wieczorem zagraliśmy w dwa ognie, a następnie mieliśmy dyskotekę, na której tańczyliśmy w rytm muzyki.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Trzeci dzień kolonii zaczęliśmy aktywnie wyprawą kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk, na następnym bloku zajęć odbyły się zajęcia Archery Challenge, podczas których mieliśmy szanse zmierzyć się w starciu łuczników. Później poznaliśmy zasady pierwszej pomocy, mieliśmy okazję wykorzystać je w fabularyzowanej grze terenowej Ranny Lotnik. Po obiedzie zagraliśmy w mega gry, takie jak twister, bierki oraz jenga - Maks wygrał! Następnie poznaliśmy budowę wiatrówki sprężynowej oraz podstawową postawę strzelecką, mieliśmy szansę wykorzystać je w praktyce strzelając do papierowych tarcz. Dzień zakończyliśmy super zabawą na Imprezie na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień przygód rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Było super! Następnie każdy z nas budował wieżę ze skrzynek, wspinając się do góry. Gabrysia i Tosia ułożyły swoje wieże ze wszystkich skrzynek, aż 20! To dopiero była niesamowita zabawa. Następnie udaliśmy się, by zagrać w mega gry. Graliśmy w znane nam już doskonale gry - jenga, bierki, scrabble oraz twister w rozmiarze XXL. Po pysznym obiedzie, korzystając z pięknej pogody, udaliśmy się nad jezioro, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze i plażowaliśmy. Po plaży poszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu pałatki wojskowej, a także poznaliśmy wyposażenie puszki survivalowej. Było ekstra! Na koniec dnia odbyła się Impreza na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Adrianny H.
Trzeciego dnia po pobudce i porannej toalecie zagraliśmy w passball oraz korfball. Do jednej z dyscyplin użyliśmy specjalnych spódnic urozmaicających grę. Po II śniadaniu, popłynęliśmy kajakami na wyprawę po jeziorze Łęsk. Następnie, skakaliśmy na czterech różnych trampolinach. Spędziliśmy również czas na plażowaniu, kąpielach wodnych i grze w kalambury. Nauczyliśmy się strzelać z łuku. Najwięcej punktów uzyskała Magda i Janek. Na koniec dnia wzięliśmy udział w Imprezie na Poziomie X. To był wspaniały dzień!

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęłyśmy od kina sferycznego 3D. Siedząc lub leżąc na wygodnych pufach oglądałyśmy film 3D. Odbyłyśmy również emocjonującą przejażdżkę quadem, siedząc za jego kierownicą. Pokonałyśmy również wszelkie przeszkody parku linowego na obydwu jego poziomach. Przed kolacją nauczyłyśmy się jeździć na segwayu, pokonując nim trasę wyznaczoną pachołkami. Dzień zakończyłyśmy Imprezą na Poziomie X, tańcząc do rytmu ulubionych piosenek.