RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus III (17.07-27.07.2022)

Dzień 2 - Poniedziałek pełen wrażeń

Dodany: 2022.07.18

#CampGirl, grupa Pani Darii G.
Ten dzień zaczęłyśmy od poznania zasad udzielania pierwszej pomocy i wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Następnie świetnie bawiłyśmy się, skacząc na eurobungee. Po obiedzie odbyło się pierwsze plażowanie w tym sezonie. Później wzięłyśmy udział w różnorakich konkurencjach na zajęciach Akcja Integracja, gdzie mogłyśmy się jeszcze lepiej poznać. Wieczorem poznałyśmy technikę jazdy na nietypowym rowerze oraz nauczyłyśmy się chodzenia na szczudłach.

33 Przygody, grupa Pani Oliwii M.
Drugiego dnia kolonii udaliśmy się na zajęcia, podczas których strzelaliśmy do celu z wiatrówek. Następnie czekały na nas walki sumo. Stoczyliśmy między sobą turniej. Po pysznym obiedzie przyszedł czas na plażowanie. Kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w piłkę. Następne zajęcia to była szkółka cyrkowa. Uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze i chodziliśmy na szczudłach. Wieczorem po kolacji graliśmy w Awanturę o Wiedzę. Już nie możemy doczekać się kolejnego dnia kolonii.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny S.
Drugiego dnia naszej kolonii już od rana czekały na nas interesujące zajęcia. Odbyłyśmy wizytę w szkółce cyrkowej, gdzie nauczyłyśmy się jeździć na dziwnym rowerze oraz przeszłyśmy trening chodzenia na szczudłach. Następnie wzięłyśmy udział w grze Tajna Misja, podczas której nauczyłyśmy się obsługi GPS-u, rozwiązywałyśmy zagadki i uratowałyśmy ośrodek przed wybuchem bomby! Po obiedzie udałyśmy się na odpoczynek na plażę, a potem miałyśmy zajęcia strzelania z wiatrówek. Na koniec dnia każda z nas przeszła dwupoziomowy park linowy. To był zdecydowanie dzień pełen emocji!

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Poniedziałek był bardzo aktywny. Dzień rozpoczęliśmy od Tajnej Misji, dzięki GPS-owi odnaleźliśmy i rozbroiliśmy atrapę bomby. Następnie udaliśmy się do sferycznego kina 3D, obejrzeliśmy historię dziewczynki, która poznawała pory roku i astronomię. Następnym naszym zadaniem był Błędny Azymut. Dzięki kompasom odnaleźliśmy właściwe kierunki i rozwiązaliśmy zagadki. Aby chwilę odetchnąć, udaliśmy się na plażę i kąpiel w jeziorze. Dzień zakończyliśmy na strzelnicy paintballowej.

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Dzień spędziliśmy na wiele różnych sposobów. Rozpoczęliśmy go od gry terenowej Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się używać kompasu. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Po obiadku poszliśmy na plażę, gdzie panowie ratownicy zaznajomili nas z regulaminem plaży, zaraz po tym pograliśmy w piłkę plażową oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Pod koniec dnia udaliśmy się na seans filmowy w sferycznym kinie 3D, który bardzo nam się podobał.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień zaczął się intensywnie. Po zjedzeniu przepysznego śniadania wszyscy udaliśmy się na zajęcia z segwayem. Po wysłuchaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa każdy z nas spróbował swoich sił w jeździe tym pojazdem. Następnie zintegrowaliśmy się na Akcji Integracji, a po obiedzie spróbowaliśmy swoich sił podczas wspinania się na wieżę ze skrzynek. Przed kolacją razem z ratownikiem wypłynęłyśmy rowerkami wodnymi na jezioro Łęsk. Podziwialiśmy przepiękne widoki i rozmawialiśmy. Na wieczornych zajęciach nauczyliśmy się obsługi kompasu, a następnie rozpoczęliśmy grę terenową Błędny Azymut. To był udany dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry P.
Drugi dzień na kolonii był pełen atrakcji. Po śniadaniu udaliśmy się na walki sumo. Daliśmy z siebie wszystko na zajęciach. Następnie spotkaliśmy się z klaunem i poczuliśmy się jak w cyrku w czasie jazdy na dziwnym rowerze i chodzenia na szczudłach. Po obiadku odpoczywaliśmy na plaży, bliżej się poznając. Kolejną atrakcją było eurobungee. Dzień zakończyliśmy grą terenową Mazurska Pułapka.

BFF, grupa Pani Roksany M.
Drugi dzień wspaniałej przygody już za nami. Rozpoczęłyśmy go od mini toru przeszkód, który pokonywałyśmy segwayem. Następnym punktem naszego dnia był park linowy, na którym mogłyśmy pokonać dwie trasy, potem odbyły się zajęcia Ale Cyrk!, podczas których mogłyśmy sprawdzić swoją sprawność chodząc na szczudłach oraz jeżdżąc dziwnym rowerem. Przed kolacją udałyśmy się jeszcze na plażowanie nad jeziorem Łęsk, podczas którego odpoczywałyśmy i kąpałyśmy się. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z zabawami oraz kiełbaskami.

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny L.
Drugi dzień kolonii minął bardzo przyjemnie. Na początek wspólnie z innymi grupami pląsałyśmy. Potem odkryłyśmy przeróżne gry na magicznych, wirtualnych dywanach. Jeszcze przed obiadem stworzyłyśmy własne flagi i rozegrałyśmy Bitwę Plemion. Po południu plażowałyśmy korzystając z uroków naszego pięknego jeziora. Poza tym jeździłyśmy na segwayach. Na koniec dnia pokonywałyśmy trasy na ściance wspinaczkowej. Już z niecierpliwością czekamy na kolejne atrakcje.

Gry i Zabawy, grupa Pani Pauliny B.
Pierwszy dzień programowy rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej i możemy się pochwalić, że szczyt zdobyło wielu z nas. Rozegraliśmy również walki gladiatorów na specjalnie przygotowanej arenie. Pobawiliśmy się z pomocą magicznych, interaktywnych dywanów, spędziliśmy czas nad jeziorem, a dzień zakończyliśmy jazdą na segwayu.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny B.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od pokonania tras naszego parku linowego. Każdy z nas przebył drogę o różnych stopniach kilkukrotnie. Następnie pokonaliśmy długą trasę kajakami turystycznymi po naszym jeziorze Łęsk. Kajaki zostały okrzyknięte naszą ulubioną atrakcją! Później rozegraliśmy kilka meczy korfballu i passballu. To była świetna zabawa. Dzisiaj również pokonaliśmy segwayem tor przeszkód na naszym placu apelowym. Ostatnią atrakcją tego dnia był kosmiczny żyroskop. Nie możemy doczekać się jutra.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Patrycji W.
Drugi kulkowy dzień rozpoczęliśmy od zajęć łącznościowych, które polegały na szyfrowaniu oraz przekazywaniu sobie tajnych wiadomości przez polowy telefon. Przeszliśmy test wiedzy, a następnie udaliśmy się na plażowanie. Zobaczyliśmy również film „Magiczny Glob” w gwiezdnym kinie 3D. Po seansie udaliśmy się na zajęcia z pierwszej pomocy, a dzień zakończyliśmy grą terenową Ranny Lotnik, aby lepiej przyswoić poznaną wiedzę.

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Na pierwsze zajęcia wyruszyliśmy do lasu, aby znaleźć materiały do stworzenia naszych Nimbusów 2022, na których wróciliśmy do ośrodka. Następnie odbyliśmy trening celności specjalnym sprzętem do Archery Soft, a także stoczyliśmy pojedynek strzelecki, zbierając punkty dla domów. Po obiedzie lepiej się poznaliśmy dzięki Akcji Integracji. Przed kolacją wyruszyliśmy na wycieczkę kajakową po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy zajęciami z quillingu, podczas których tworzyliśmy własne papierowe sowy.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Poranek zaczęliśmy śpiewająco i tanecznie, poznając znane obozowe przyśpiewki. Później wybraliśmy się do Zakazanego Lasu, w którym zrobiliśmy własne czarodziejskie miotły oraz dzięki eurobungee poczuliśmy się jak pod wpływem zaklęcia Wingardium Leviosa. Po pysznym obiedzie bawiliśmy się na plaży i nauczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie - bum bum rurkach. Wieczorem graliśmy w klasyczne gry powiększone specjalnym zaklęciem do rozmiaru XXL. To był prawdziwie magiczny dzień!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Karoliny J.
Poniedziałek rozpoczęliśmy nauką posługiwania się GPS-em, za pomocą którego odnajdywaliśmy i rozwiązywaliśmy ukryte zagadki. Musieliśmy to zrobić bardzo sprawnie i szybko, ponieważ końcową misją było znalezienie atrapy bomby i zneutralizowanie jej. Później wybraliśmy się na wyprawę przez jezioro Łęsk na rowerkach wodnych. Zagraliśmy również w piłkę na opak - korfball (inna forma koszykówki) i passball (piłka nożna w specjalnych strojach). Po obiedzie przeprowadziliśmy walkę sumo - mieliśmy na sobie specjalne stroje, które przypominały stroje prawdziwych wojowników. Było super! Wieczorem poprawiliśmy swoje umiejętności strzeleckie podczas strzelania z łuków.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od starcia łuczników, podczas którego każdy z nas wyposażony był w łuk, maskę oraz bezpieczne strzały zakończone gąbką. Następnie wybraliśmy się na plażę. Każdy z nas mógł wejść do wody oraz odpocząć i korzystać z pogody na plaży. Zbudowaliśmy również wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Nauczyliśmy się również posługiwać GPS-em, za pomocą którego odnajdywaliśmy zagadki ukryte na terenie ośrodka. Wieczorem bawiliśmy się za pomocą wirtualnych dywanów. Był to dzień pełen atrakcji i świetnej zabawy. Nie możemy doczekać się kolejnych dni.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień był pełen atrakcji! Tuż po pobudce poszliśmy na śniadanie, a następnie wyruszyliśmy na rowerki wodne, gdzie pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Później był czas na stoczenie walk gladiatorów. Następnie graliśmy w różne gry na wirtualnych dywanach. Była to super zabawa. Po obiedzie była wyprawa dookoła lasu, ścieżką ekologiczną, w celu zapoznania się z podstawowymi informacjami o lesie. Po kolacji przyszedł czas na eurobungee, gdzie wspaniale się bawiliśmy. To był cudowny dzień pełen zajęć.

Kulka Open, grupa Pana Patryka Cz.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć na strzelnicy paintballowej. Następnie udaliśmy się na Akcję Integrację, podczas której towarzyszyło nam dużo pozytywnych emocji. Najbardziej podobało nam się przeciąganie liny, a także wielonarty. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, aby popływać po jeziorze rowerkami wodnymi. Wieczorem przed kolacją pograliśmy wspólnie w siatkówkę, a pod koniec dnia zrobiliśmy własne kulkowe znaczki. To był bardzo udany dzień.

Kulka Party, grupa Pani Weroniki W.
Pierwsze zajęcia drugiego dnia mocno nas zintegrowały. Awantura o Wiedzę pozwoliła wykazać nam się wiadomościami na różne tematy, również kulkowe. Kolejna atrakcja nauczyła nas strzelać do celu z łuku. Najwięcej punktów zdobył Alan. Po obiedzie udaliśmy się na kulkową podróż kajakami po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją był tor quadowy. Przejażdżka po nim będzie zapamiętana na zawsze. Dzień zakończyliśmy pojedynkami, wcielając się w gladiatorów.

Na Orbicie, grupa Pani Celiny K.
To był dla nas dzień pełen wrażeń. Od razu po śniadaniu udaliśmy się na warsztaty strzeleckie. Poznaliśmy budowę łuku oraz nauczyliśmy się celować do tarcz. Przedpołudnie spędziliśmy na plaży, gdzie ratownicy przedstawili nam regulamin. Odpoczywaliśmy i graliśmy w piłkę nad malowniczym jeziorem Łęsk. Następnie wybraliśmy się na kosmiczny żyroskop, dzięki któremu mogliśmy odnieść wrażenia podobne do tych odczuwalnych podczas startu rakiety. Po kolacji wspólnie zasiedliśmy przy ognisku. Integrowaliśmy się razem śpiewając i tańcząc, a na koniec zjedliśmy pyszne, upieczone samodzielnie kiełbaski.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mikołaja M.
Dzień zaczęliśmy od wspinania się na wieżę ze skrzynek przy asekuracji instruktora, z którym później poszliśmy na zajęcia paintballu, a następnie mieliśmy czas, aby odpocząć na plaży, gdzie ratownicy przedstawili nam kąpielisko i zasady. Zjedliśmy pyszny obiad, po którym poszliśmy na park linowy. Pokonywaliśmy tam różne przeszkody. Później poszliśmy na grę terenową Tajna Misja, w której musieliśmy przy pomocy mapy znaleźć i rozbroić bombę. Zjedliśmy pyszne kiełbaski upieczone na ognisku i bawiliśmy się przy nim. Nie możemy doczekać się kolejnych dni!

Dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu, aby przygotować się na cały dzień pełen przygód. Następnie zmierzyliśmy się z inną grupą w fabularyzowanej grze terenowej Szpion. Później udaliśmy się na park linowy, gdzie mogliśmy poruszać się na trasach o dwóch poziomach trudności. Następnie podróżowaliśmy całą grupą łodzią po pobliskim jeziorze Łęsk, podziwiając piękno mazurskiej natury. Po pysznym obiedzie jeździliśmy quadem po torze na terenie ośrodka. Następnie poznaliśmy podstawy musztry. W godzinach wieczornych wzięliśmy udział we wspólnym ognisku, na którym piekliśmy kiełbaski, śpiewaliśmy i bawiliśmy się razem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Nasz dzień był pełen wrażeń. Rano wyszywaliśmy pagony na naszych mundurach, które symbolizują nasze stopnie wojskowe, następnie udaliśmy się na quady, na których poznaliśmy nowe Polarisy 570 i nauczyliśmy się nimi jeździć. Przed obiadem wyruszyliśmy na wyprawę kajakową po malowniczym jeziorze Łęsk. Kolejnymi zajęciami były kolejno musztra i strzelnica paintballowa. Poznaliśmy na nich sposób poruszania się zgranego oddziału wojskowego oraz obsługę markera paintballowego, ćwicząc przy tym naszą celność. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami i zabawami, przy których mogliśmy się zintegrować.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany P.
Czy wiecie, ile jest typów lasów i jakie rośliny uznawane są za lecznicze? My dowiedzieliśmy się tego na leśnym szlaku, który przeszliśmy zaraz po śniadaniu. Odpoczywaliśmy po tym spacerze na piaszczystym brzegu jeziora Łęsk, a potem graliśmy w różne mega gry. Bitwa Plemion rozstrzygnęła, kto był najlepszym wodzem. Potem stworzyliśmy Leśne Ludki z tego, co zaoferowała nam natura. Dzień zakończyliśmy seansem w gwiezdnym kinie.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie nauczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy w niektórych sytuacjach oraz rozegraliśmy grę Ranny Lotnik. Później strzelaliśmy z łuku i zrobiliśmy sobie turniej. Graliśmy też w piłkę nożną oraz wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wieczorem były zabawy integracyjne.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od zajęć na wirtualnych dywanach, które są idealnym połączeniem nowej technologii i świetnej zabawy. Następnie odbyliśmy dwa emocjonujące mecze piłki na opak, czyli korfballu i passballu. Udaliśmy się również na plażę, żeby odpocząć, wykąpać się w jeziorze, a także rozegraliśmy tam mecz waterpolo. Po obiedzie mieliśmy różne gry i zabawy integracyjne. Potem byliśmy na zajęciach Archery Challenge, które polegały na zbudowaniu fortu i obrony go podczas bitwy z wykorzystaniem łuków. Wieczór spędziliśmy w lesie, gdzie uczyliśmy się podstaw przetrwania i mieliśmy okazję zbudowania szałasów z wykorzystaniem pałatki.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Następnie nauczyliśmy się obsługi kompasu i wykorzystaliśmy naszą wiedzę w praktyce podczas gry terenowej Błędny Azymut. Później na symulatorze lotów kosmicznych przekonaliśmy się, jak wygląda trening astronauty. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę i koszykówkę. Kolejną atrakcją był seans filmowy w kinie sferycznym 3D. Dzień zakończyliśmy ucząc się szyfrów podczas gry Enigma.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Później poznaliśmy podstawy survivalu i od dzisiaj bez problemu poradzimy sobie w lesie. Nauczyliśmy się podstawowych postaw strzeleckich podczas strzelania z wiatrówek sprężynowych. Świetnie poradziliśmy sobie w rozgrywce na wirtualnych dywanach. A wieczorny mecz w piłkę na opak sprawił nam ogromną radość i wywołał mnóstwo uśmiechu.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od skocznej zabawy na eurobungee. Dzięki specjalnym linkom i uprzęży mogliśmy bezpiecznie skakać aż do chmur. Później udaliśmy się na plażę, gdzie poznaliśmy ratowników i zasady kąpieli oraz korzystania z plaży. Po tym mieliśmy czas, by wspólnie zagrać w piłkę, kąpać się w jeziorze i porozmawiać. Następnie wspólnie z panem instruktorem udaliśmy się do lasu, by poznać tajniki survivalu i najlepsze techniki budowania schronienia z wojskowej pałatki. Po części teoretycznej przeszliśmy do praktyki i w grupach zbudowaliśmy swoje małe schronienia. Mieliśmy w nich ochronę z pałatki, miejsce na ogniska i to, co nam wyobraźnia podpowiadała. Po powrocie był ciąg dalszy nabywania wiedzy. Poznawaliśmy techniki kodowania i szyfrowania na zajęciach Enigma. Na koniec zajęć kodowaliśmy nasze własne zdania. Dzień zakończyliśmy krótkim meczem siatkówki.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki R.
Kolejny dzień przygód na kolonii w Kulce rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki. Następnie świetnie się bawiliśmy grając w piłkę na opak, która polegała na grze w piłkę nożną w specjalnych strojach. Następnie udaliśmy się nad jezioro. Tam zagraliśmy w waterpolo, a następnie plażowaliśmy. Po obiedzie poszliśmy na park linowy. Wszystkim udało się przejść dwa poziomy. Dzień zakończyliśmy wspinaczką na wieżę ze skrzynek.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Poniedziałek rozpoczęliśmy seansem filmowym 3D „Magiczny Glob”. To było seans prawdziwie vipowski, z popcornem. Przed obiadem poznaliśmy budowę quadu oraz nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą, spróbowaliśmy również swoich sił na torze. Później poznaliśmy budowę łuku i nauczyliśmy się z niego strzelać. Po południu poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w gry karciane i pływaliśmy. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami i zabawami integrującymi grupę.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od seansu „Magiczny Glob” w sferycznym kinie 3D z popcornem w vipowskim standardzie. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Niektórym z nas udało się wejść na sam jej szczyt! Po pysznym obiedzie poszliśmy na eurobungee. Skakaliśmy na czterech różnych trampolinach. Było super! Następnie przeszliśmy szkolenie na kosmicznym żyroskopie, czyli symulatorze wrażeń panujących podczas lotów na orbitę. Wieczór spędziliśmy na ognisku z kiełbaskami. Miło spędziliśmy wieczór pląsając i bawiąc się przy blasku ognia.

VIP, grupa Pani Adrianny H.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od wspinania się na ściankę wspinaczkową, pokonując cztery poziomy trudności. Najwyższy wynik zdobył Piotr, uzyskując 43 punkty. Po drugim śniadaniu odbył się seans filmowy z popcornem w gwiezdnym kinie. Następnie uczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową i zjedliśmy pyszny obiad. Korzystając z przychylności pogody, udaliśmy się na plażę. Graliśmy w grę karcianą uno oraz kalambury. Koniec dnia spędziliśmy na wspólnych zabawach integracyjnych przy ognisku.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęłyśmy od lekcji survivalu. Nauczyłyśmy się paru podstawowych kwestii w teorii, a następnie spróbowałyśmy samodzielnie wybudować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Przeniosłyśmy się do świata cyrku i odbyłyśmy naukę chodzenia na szczudłach. Próbowałyśmy również utrzymać równowagę na dziwnym rowerze. Po obiedzie zdobywałyśmy ściankę wspinaczkową. Poniedziałek zakończyłyśmy wieczorem filmowym otulone wygodnymi kocykami przy ulubionych przekąskach.