RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus V (08.08-18.08.2022)

Dzień 6 - Sobotnie atrakcje

Dodany: 2022.08.13

#CampGirl, grupa Pani Roksany P.
Super aktywna grupa Obozowych Dziewczyn razem z innymi uczestnikami fakultatywnego Pakietu Aktywnego wyruszyła na poligon. Na miejscu przejechałyśmy się na segwayu, poszarżowałyśmy na quadach i w zawrotnym tempie pokonałyśmy trasę rangerem. Stoczyłyśmy się w wygodnej zorbie ze szczytu pagórka i pełne zadowolenia wróciłyśmy do ośrodka. W tym czasie pozostała część grupy rozegrały grę terenową z pytaniami. Potem, już wspólnie, zakręciłyśmy się na żyroskopie, a wspaniały dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

33 Przygody, grupa Pani Gabrieli O.
Dziś niektórzy z nas, posiadacze fakultatywnego Pakietu Aktywnego, byli rano na poligonie. Jeździliśmy na quadzie, segwayu, rangerze i chodziliśmy w kuli zwanej zorba. Reszta z nas w tym czasie plażowała i korzystała z dobrej pogody nad jeziorem. Po południu przechodziliśmy dwa poziomy trudności parku linowego. Cała grupa przeszła oba! Super nam szło, przeszliśmy obie trasy po kilka razy. Wieczorem tańczyliśmy i bawiliśmy się razem na kulkowej dyskotece.

33 Przygody, grupa Pani Roksany S.
Rano świetnie bawiliśmy się na plaży. Następnie urządziliśmy bitwę na balony z wodą, przerzucaliśmy je przez siatkę używając do tego ręczników. Po obiedzie mieliśmy grę terenową Tajna Misja z wykorzystaniem GPS-ów. Następnie malowaliśmy swoje przygody w chmurach, a potem puszczaliśmy mega bańki mydlane. Wieczorem była świetna zabawa na dyskotece przy genialnej muzyce.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Na początku dnia postawiliśmy na aktywny poranek tzn. rozegraliśmy mecze siatkówki, koszykówki oraz piłki nożnej. Od razu nabraliśmy więcej energii i pozytywnego nastawienia. Mieliśmy również okazję stworzyć swoje unikatowe znaczki w postaci przypinek, każdy mógł narysować, co tylko chciał. Następnie pod okiem ratowników doskonaliliśmy nasze umiejętności pływackie a po zakończonym treningu spędziliśmy czas na plaży nad naszym jeziorem Łęsk. Zajęcia ze strategii i taktyki pozwoliły nam poznać manewry, szyki i komunikaty wojskowe. Dzień zakończyliśmy wspaniałą imprezą na Poziomie X.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny W.
Dzień rozpoczęliśmy od Tajnej Misji, czyli gry, dzięki której uczyliśmy się posługiwania GPS-em. Kolejną atrakcją tego dnia była strzelnica paintballowa, na której trenowaliśmy swoją celność strzelając do tarcz. Podczas zajęć taktyki i strategii poznaliśmy m.in. zasady poruszania się w szykach i formacjach. Następnie wzięliśmy udział w Archery Challenge, czyli starciu łuczników. Dzień zakończyliśmy tańcząc i bawiąc się na dyskotece.

BFF, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś rano niektóre z nas uczestniczyły w zajęciach fakultatywnego Pakietu Aktywnego. W tym czasie pozostała część grupy rysowała karykatura, wzięłyśmy udział w baloniadzie, spędzałyśmy czas na plaży. Potem już wszystkie jeździłyśmy na segwayu, grałyśmy w bitwę o flagi, a wieczorem bawiłyśmy się na dyskotece. Było wspaniale!

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
I kolejny dzień za nami! Na zajęciach porannych na boisku do siatkówki zagraliśmy w baloniadę oraz bitwę wodną. Pomogliśmy Kubusiowi Puchatkowi w odnalezieniu jego przyjaciół, wykonując różne zadania. Wcieliliśmy się w prawdziwych wojowników i ćwiczyliśmy swoją celność wykorzystując łuki. A na koniec dnia czekała na nas świetna dyskoteka z DJ Carolem. Bawiliśmy się wspaniale i już czekamy z niecierpliwością na kolejny dzień.

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny Sz.
Dzień szósty zaczął się wizytą Kubusia Puchatka. Okazało się, że ma dziś swoje urodziny i wspólnie szukaliśmy jego przyjaciół. Później poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w planszówki i kąpaliśmy się w jeziorze. Czekały na nas dziś też zajęcia w waterballu, czyli kuli umieszczonej na wodzie, w której próbowaliśmy utrzymać równowagę, a wieczór zakończyliśmy wspólną grą w siatkówkę.

Gwiezdny Kadet, grupa Pana Dawida K.
Kolejny dzień kulkowych przygód rozpoczęliśmy od gier i zabaw, podczas których świetnie się bawiliśmy. Następnie poszliśmy na spacer po ścieżce edukacyjnej w lesie, na której poznaliśmy wiele ciekawych informacji na temat polskich lasów. Później udaliśmy się na quady, na których każdy z nas przejechał się. Po quadach poszliśmy na zajęcia z musztry, by doskonalić się jako grupa. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na którą świetnie się bawiliśmy.

Gwiezdny Kadet, grupa Pana Mateusza P.
Kolejny dzień na naszym obozie już za nami. Rozpoczęliśmy go od wspólnej gry w siatkówkę, a później udaliśmy się na spacer leśną ścieżką edukacyjną znajdującej się w pobliskim lesie. Po powrocie wzięliśmy udział w zajęciach z musztry, na których nauczyliśmy się podstawowych komend wojskowych. Wieczorem udaliśmy się na park linowy, gdzie zetknęliśmy się z trudnymi przeszkodami, ale wszyscy daliśmy im radę. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka w Cool Clubie.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Aleksandry Ś.
Co to był za dzień! Zaczęliśmy go od zabawy na trampolinach eurobungee. Dzięki temu, że byliśmy wyposażeni w specjalną uprząż, mogliśmy skakać tak wysoko, że prawie dotknęliśmy kosmosu. Po skokach poszliśmy na strzelnice paintballową, gdzie odbył się turniej strzelecki. Najlepszym strzelcem w naszej grupie okazał się Hubert. Kolejną naszą atrakcją był park linowy, zaraz po którym projektowaliśmy swoje własne przypinki. Poznaliśmy dziś też budowę quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze. A dzień pełen atrakcji zakończyliśmy imprezą przy muzyce.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Anny Z.
Dzień zaczęliśmy od wspinania się na ściankę wspinaczkową o wysokości 8,6 m i o czterech poziomach trudności. Następnie odbyliśmy trening na żyroskopie. Rozegraliśmy też turniej laserowego paintballu. Potem byliśmy na plaży i pływaliśmy w jeziorze. Wybraliśmy się też do Strefy UFO i wzięliśmy tam udział w warsztatach wrażliwości estetycznej. Tworzyliśmy ogrody Yazruma zamknięte w słoiku. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień na Kulce zaczęliśmy od gier karcianych takich jak uno, wirus i duble. Później udaliśmy się na zajęcia Enigma, na których uczyliśmy się szyfrować różne wyrazy i tworzyliśmy zaszyfrowane zadania dla naszych kolegów z grupy. Następnie odbyły się zajęcia z wykorzystaniem skrzynek. Wszyscy weszliśmy na dużą ich liczbę, natomiast Maciejowi udało się wejść na wszystkie. Po obiedzie mieliśmy relaks na plaży. Tam łapaliśmy promienie słońca oraz zażywaliśmy kąpieli wodnych. Potem nadszedł czas na kalambury, wymyślaliśmy różne postacie oraz zwierzęta. Po kolacji był czas na imprezę na Poziomie X, tam bawiliśmy się przy świetnej muzyce.

Kulka Open, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od artystycznego tworzenia bransoletek ze sznurków. Następnie graliśmy w siatkówkę, po czym udaliśmy się na plażę, korzystając z pięknej pogody. Po południu czekała nas długa wyprawa kajakami po naszym jeziorze Łęsk. To była świetna wycieczka! Wieczorem, już wypoczęci, udaliśmy się na imprezę na Poziomie X, na której super się bawiliśmy. Nie możemy doczekać się jutra!

Kulka Open, grupa Pani Weroniki W.
Dnia szóstego spędziliśmy pełne trzy godziny płynąc kajakami turystycznymi po naszym pięknym jeziorze Łęsk. Ratownik pokierował nas tajemniczą rzeczką na drugie jezioro. Po powrocie zostaliśmy na plaży. Kolejną częścią dnia spędziliśmy na grach terenowych. Jedna z nich dotyczyła zagadek, które znajdowaliśmy za pomocą kompasu. Wieczorem odbyła się wystrzałowa impreza na Poziomie X w hali koncertowej.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po przepysznym śniadanku udaliśmy się na park linowy, na którym przechodziliśmy kilka razy dwa poziomy trudności. Następnie ćwiczyliśmy śpiewanie naszego hymnu, który przygotowaliśmy na konkurs. Potem mieliśmy plażowanie i kąpiele. Graliśmy również w karty, między innymi w makao i czytaliśmy książki. Po obiedzie mieliśmy wyprawę wieloosobową smoczą łodzią. Potem zagraliśmy w ziemniaka. Po kolacji odbył się konkurs, na którym wybieraliśmy hymny wśród wszystkich grup herosowych. Na koniec mieliśmy imprezę na Poziomie X. Tym tanecznym krokiem skończyliśmy kolejny dzień na Kulce.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Dziś towarzyszyły nam niezapomniane emocje w towarzystwie słonecznej pogody. Spróbowaliśmy się w strzelaniu z łuku i rozegraliśmy turniej w tej konkurencji. Następnie graliśmy różne melodie na dziwnym instrumencie, jakim są bum bum rurki. Wieczorem udaliśmy się na imprezę na Poziomie X, gdzie świetnie się bawiliśmy!

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Ten dzień rozpoczęłyśmy zajęciami decoupage’u, polegającymi na ozdabianiu słoiczków różnymi wzorami, wyszły nam z tego piękne greckie wazy. Następnie rozbudziłyśmy się na żywym i tanecznym karaoke. Korzystałyśmy również z pięknej pogody kąpiąc się w jeziorze oraz odpoczywając na plaży. Po południu ćwiczyłyśmy hymn herosowy, który następnie przedstawiłyśmy wieczorem. Przeżyłyśmy również niezwykle emocjonujący mecz baloniady. Wieczór zakończyłyśmy mega imprezą na Poziomie X – niesamowitą dyskoteką w ogromnej hali koncertowej.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Za nami kolejny cudowny dzień! Rozpoczęliśmy go śpiewająco od ćwiczeń hymnu. Następnie graliśmy w gry karciane. Później wyruszyliśmy na warsztat teatralny. Rozpoczęliśmy od rozgrzewki aparatu mowy. Odgrywaliśmy różne scenki improwizowane. Każdy z nas odważył się zagrać na kulkowej scenie. Przed kolacją wyruszyliśmy na wyprawę starożytnych herosów smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy świetnie się bawiąc na imprezie na Poziomie X.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzień zaczął się od zajęć z survivalu. Podczas nich nauczyliśmy się robić filtry wodne oraz poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych, a następnie nauczyliśmy się używać krzesiwa. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie czekała na nas wyprawa na rowerach wodnych. Po obiedzie sprawdziliśmy swoją sprawność budując wieżę ze skrzynek i wspinając się na nią. Dzień zakończyliśmy wspólną imprezą taneczną.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Sobotę rozpoczęliśmy od tanecznej rozgrzewki, która od razu wprawiła nas w dobry nastrój. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia z pierwszej części survivalu. Dowiedzieliśmy się jak budować schronienie w lesie, jak działać w sytuacjach kryzysowych i jak radzić sobie będąc w niebezpieczeństwie. Dzisiaj było bardzo ciepło, więc z przyjemnością wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Każdy z nas skorzystał z możliwości kąpieli, która pozwoliła nam na ochłodzenie. Po obiedzie budowaliśmy tratwy z przygotowanych materiałów, a następnie wybraliśmy się nimi na krótką przeprawę. Kolejnymi zajęciami, z których wynieśliśmy sporo wiedzy, była łączność. Wieczorem odbyła się impreza na Poziomie X. Były tańce i cudowna muzyka! Czekamy na kolejne atrakcje!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Celiny K.
Dzień zaczęliśmy tradycyjnie od rozruchu. Po porannych porządkach naszych namiotów oraz pożywnym śniadaniu wypłynęliśmy na jezioro na rowerkach wodnych. Następnie zapoznaliśmy się z podstawowymi zasadami przetrwania w niełatwych warunkach oraz w praktyce przekonaliśmy się o trudnościach stworzenia schronienia przy ograniczonym zasobie przydanych materiałów na zajęciach z survivalu. Po obiedzie stoczyliśmy paintballową potyczkę. Ubrani w kombinezony i ochraniacze strzelaliśmy zza bunkrów z markerów wypełnionych kulkami z kolorową farbą. Emocje ostudziliśmy przy zabawach i grach karcianych. Wieczór upłynął nam na dobrej zabawie na imprezie na Poziomie X.

Rozpoczęliśmy od porannego rozruchu, aby przygotować swój aparat ruchu na cały dzień pełen przygód. Później udaliśmy się do pobliskiego lasu na zajęcia z survivalu, gdzie poznaliśmy jego podstawy oraz zawartość puszki survivalowej. Następnie wykorzystaliśmy zdobytą wiedzę w praktyce i zbudowaliśmy własne schronienia z pałatki. Potem udaliśmy się na plażę, skąd ruszyliśmy kajakami typu sit on top na wyprawę po jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie zagraliśmy razem w baloniadę na boisku do siatkówki. Później poszliśmy na strzelnicę paintballową, gdzie poznaliśmy podstawy budowy i obsługi broni. W godzinach wieczornych udaliśmy się na dyskotekę, gdzie śpiewaliśmy i tańczyliśmy razem do naszych ulubionych piosenek.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych zajęć, na których rozegraliśmy mecz ringo, plażowaliśmy oraz zagraliśmy w grę francuską. W tym czasie część naszej grupy, która wykupiła fakultatywny Pakiet Aktywny, udała się na poligon. Następnie już wspólnie przeszliśmy warsztaty eko recyklingu, gdzie mieliśmy okazję podyskutować o ochronie środowiska. Na kolejnych zajęciach wcieliliśmy się w rolę konstruktorów i budowaliśmy przeróżne figury ze specjalnych elementów. Nasz dzień zakończyliśmy na dyskotece w Cool Clubie.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnej gry w ziemniaka, podczas której ćwiczyliśmy naszą zwinność i spostrzegawczość. Następnie korzystając z pogody wybraliśmy się na plażę. Zagraliśmy także w grę francuską. Odlecieliśmy w krainę wyobraźni podczas malowania w chmurach i puszczania baniek mydlanych w rozmiarze XXL. Nauczyliśmy się dziś podstaw władania mieczem oraz pozycji i poruszania się w trakcie walki. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry S.
Dzień dobry w sobotę! Od rana świeciło słońce. Pierwszymi zajęciami był wyścig z balonikiem. Następnie zagraliśmy w gry planszowe, które najbardziej lubimy. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na podchody, to była niezwykła przygoda. Potem zagraliśmy w grę francuską, w czasie której uczyliśmy się współpracy. Po kolacji udaliśmy się na dyskotekę, gdzie mogliśmy się wyszaleć!

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz dzień zaczęliśmy od rowerów wodnych, którymi udaliśmy się na środek jeziora i z powrotem do plaży, następnie udaliśmy się na kulkową strzelnicę i poznaliśmy podstawowe informacje i umiejętności korzystania z łuku. Następnie graliśmy w grę terenowa Błędny Azymut, w której używaliśmy kompasu, żeby znaleźć karteczki z zadaniami ukrytymi na terenie ośrodka. Później poszliśmy na Archery Challenge, czyli starcie łuczników wyposażonych w bezpieczne strzały zakończone gąbką. Na koniec dnia poszliśmy na dyskotekę w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii M.
Już od rana czekały na nas świetne atrakcje, pierwszą z nich była gra Archery Challenge, w której pojedynkowaliśmy się strzałami zakończonymi miękką gąbką. Następnie udaliśmy się na plażę, aby rozegrać partię waterpolo. Później dla odmiany poszliśmy na strzelnicę, tym razem odbył się konkurs strzelecki w celowaniu do tarcz. Po obiedzie graliśmy w różne gry planszowe, a następnie udaliśmy się do lasu, aby odbyć szkolenie z survivalu. Nauczyliśmy się budować schronienie i poznaliśmy tajniki sztuki przetrwania. Wieczorem odbyła się impreza na Poziomie X, wszyscy tańczyli i świetnie się bawili.

Summer Challenge, grupa Pani Julii P.
To nie była leniwa sobota. Od rana graliśmy razem w wiele gier, między innymi w piłkę nożną i koszykówkę. Poznaliśmy też nową grę, w której szukaliśmy odpowiedzi na wiele ciekawych pytań, które... nie mają odpowiedzi. Jeszcze przed obiadem udaliśmy się nad jezioro, aby trochę poplażować i pograć w waterpolo. Po obiedzie zorganizowaliśmy baloniadę, w czasie której piłkę do siatkówki zastąpiliśmy balonami z wodą. Zaraz potem budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wdrapywaliśmy. Braliśmy również udział w turnieju piłki nożnej. Po kolacji mieliśmy dyskotekę, to był taneczny wieczór.

Summer Challenge, grupa Pani Angeliki P.
Summer Challenge to oczywiście nieustanne wyzwanie! Rano intensywnie wysilaliśmy naszą pamięć w trakcie gry o nazwie kanapa - przy okazji wszyscy zamieniliśmy się imionami. Byliśmy na plaży, na której kąpaliśmy się i graliśmy w siatkówkę. Oprócz tego łamaliśmy prawa grawitacji na eurobungee i rozpoczęliśmy kulkowy turniej piłki nożnej - za nami dwa mecze, których wyniki bardzo nas satysfakcjonują. Po obiedzie była niezła Awantura o Wiedzę. W trakcie tej gry odpowiadaliśmy na ciekawe pytania i przy okazji dysponowaliśmy pokaźnymi majątkami. Pływaliśmy dziś kajakami sit on top, a wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w klimatycznym Cool Clubie!

VIP, grupa Pani Magdaleny M.
Połowa naszej przygody za nami. Na początku dnia udaliśmy się na rejs smoczą łodzią. Później wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie. Ubrani w kaski ochronne próbowali strącać się wzajemnie z podestów. Następnie dowiedzieliśmy się jakie są zasady pierwszej pomocy oraz zagraliśmy w grę terenową Ranny Lotnik. Po obiedzie zagraliśmy w piłkę na opak, czyli korfball oraz passball. Jeszcze przed kolacją przeszliśmy trening astronauty na żyroskopie. Na koniec dnia udaliśmy się na wspaniałą dyskotekę.

VIP, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień, kolejne przygody! Zaczęliśmy od treningu celności podczas strzelania z wiatrówek, po czym ćwiczyliśmy zwinność pokonując dwie różne trasy parku linowego. Następnie wzięliśmy udział w Archery Challenge, czyli pojedynku łuczników. Po obiedzie poznawaliśmy i graliśmy w gry z różnych zakątków świata, a potem przypominaliśmy sobie zasady pierwszej pomocy, by później ich użyć w grze Ranny Lotnik. Po kolacji bawiliśmy się na imprezie w hali koncertowej.

VIP, grupa Pani Natalii P.
Sobotę rozpoczęłyśmy od nauki strzelania z łuków. Następnie wybraliśmy się na zabawę wirtualnymi dywanami. Następnie brałyśmy udział w zajęciach na żyroskopie, żeby poczuć się jak prawdziwi astronauci startujący w kosmos. Po obiedzie grałyśmy w mega gry oraz skakaliśmy na trampolinach. Wieczorem wszyscy wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Olgi Dz.
Kolejny dzień na obozie zaczęliśmy od wspólnych gier i zabaw. Na początek zagraliśmy w koszykówkę, a później w czółko, rywalizując w różnych dziedzinach, takich jak muzyka czy postacie filmowe. Następnie wybraliśmy się na plażowanie, a tuż po nim daliśmy upust naszej wyobraźni i stworzyliśmy magiczne ogrody Yazruma zamknięte w szklanych słoikach. Potem wypłynęliśmy rowerkami na jezioro Łęsk. Na sam koniec dnia odbyła się dyskoteka na Poziomie X.