RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus VI (19.08-29.08.2022)

Dzień 2 - Atrakcje od samego początku

Dodany: 2022.08.20

33 Przygody, grupa Pani Anny Z.
Dziś wybraliśmy się na plażę, kąpaliśmy się w jeziorze oraz graliśmy w piłkę i w badmintona. Mieliśmy również okazję spróbować swoich sił na ściance wspinaczkowej o wysokości 8,6 m i o czterech poziomach trudności. Następnie odbyliśmy zapoznawczą wizytę u pani pielęgniarki oraz wysłuchaliśmy oferty zajęć fakultatywnych. Wzięliśmy udział w zajęciach malowania w chmurach i puszczaliśmy ogromne bańki mydlane. Poznaliśmy gry z różnych zakątków świata i graliśmy w bule, kubb i molky. Wieczorem miło spędziliśmy czas przy ognisku. Wspólnie się bawiliśmy się i piekliśmy kiełbaski.

33 Przygody, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania nad jeziorem Łęsk. Pływaliśmy oraz graliśmy w badmintona. Każdy znalazł sposób odpoczynku odpowiedni dla siebie. Następnie ubrani w uprząż oraz kask przeszliśmy dwupoziomowy park linowy. Poznaliśmy dziś panią pielęgniarkę, która będzie dbała o nasze zdrowie podczas kolonii. Zapoznaliśmy się z ofertą zajęć fakultatywnych. Jeździliśmy quadem po specjalnie przygotowanym torze oraz poznaliśmy jego budowę. Bawiliśmy się również w Awanturę o Wiedzę, zabawa ta dała nam wiele radości i uśmiechu. Wieczorem odbyło się ognisko z zabawami integracyjnymi i pieczeniem kiełbasek. Był to bardzo aktywny i wesoły dzień. Nie możemy doczekać się kolejnych atrakcji i przygód.

Adrenalina, grupa Pani Julii O.
Tradycyjnymi grami w mega wydaniu rozpoczęliśmy nasz pierwszy dzień zajęć programowych w Kulce. Następnie wybraliśmy się w rejs bezburtowymi kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Później trenowaliśmy celność i rywalizowaliśmy w turnieju strzeleckim na zajęciach łuczniczych. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne i zręcznościowe, po czym wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, podczas której wyznaczaliśmy kierunek marszu kompasami. Na koniec dnia bawiliśmy się wspólnie podczas karaoke.

Adrenalina, grupa Pani Magdaleny B.
Sobotę rozpoczęliśmy zajęciami, podczas których wspinaliśmy się po wieży ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Wszystkim nam świetnie poszło, a rekord naszej grupy wyniósł 14 skrzynek! Następnie udaliśmy się na naszą plażę, na której zapoznaliśmy się z regulaminem bezpieczeństwa na kąpielisku i podczas zajęć wodnych. Zaraz potem wypłynęliśmy w rejs kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Urządziliśmy tam wyścigi oraz stworzyliśmy tratwę. Po zajęciach wodnych wyszliśmy na zajęcia survivalowe, podczas których nauczyliśmy się prawidłowych technik kamuflażu oraz przeżycia w lesie w warunkach ekstremalnych. Dzisiaj rozegraliśmy również Awanturę o Wiedzę. Dzień zakończyliśmy zajęciami w waterballu.

Adrenalina, grupa Pani Roksany P.
Czy wiecie, co to azymut i parokroki? My dowiedzieliśmy się tego na zajęciach Błędny Azymut. W tej grze odnajdywaliśmy ukryte obiekty za pomocą kompasu. Na mega grach wyłoniliśmy mistrza ogromnego twistera, bierek i scrabble. Park linowy pozwolił nam przełamać lęk i pokazał naszą odwagę. Plażowanie przy jeziorze Łęsk odprężyło nas przed zajęciami, na których stworzyliśmy niezwykłe pamiątki, przypinane znaczki ze stworzonym przez nas motywem. To był niesamowity dzień!

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Sobotę spędziłyśmy w miłej atmosferze. Dobrze bawiłyśmy się na naszych zajęciach. Rozpoczęłyśmy od ścianki wspinaczkowej. Było to wyzwanie dla nas, ale nie poddałyśmy się i wykonałyśmy zadanie. Następnie poznałyśmy sztukę przetrwania, czyli survival. Nauczyłyśmy się jak przeżyć same bez podstawowych rzeczy. Później przyszedł czas na odpoczynek i relaks, jakim było plażowanie i kąpiel w jeziorze. Po obiedzie czekał nas turniej łuczniczy. Wieczór spędziłyśmy razem świetnie się bawiąc.

Gry i Zabawy, grupa Pani Anny M.
Drugi dzień pełen wrażeń już za nami. Chwilę po śniadaniu poszliśmy na plażę, gdzie poznaliśmy regulamin obowiązujący na kąpielisku. Później jeździliśmy na quadach oraz poszliśmy na spotkanie z panią pielęgniarką i zabawy z wychowawczynią. Po pysznym obiedzie graliśmy na wirtualnym dywanie, gdzie bardzo się uśmialiśmy. Graliśmy też w mega gry. Wieczorem byliśmy na ognisku, gdzie piekliśmy kiełbaski i bardzo dobrze się bawiliśmy. Nie możemy się doczekać jutra!

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ch.
Ruszył kolejny dzień w świecie magii. Rozpoczęliśmy od Akcji Integracji, na której nasi magowie mogli współpracować i dowiedzieć się, czy w każdej sytuacji potrafią się dogadać. Następnie zapoznaliśmy się z ofertą zajęć fakultatywnych, a potem rysowaliśmy godła naszych domów. Udaliśmy się na zajęcia o nazwie Magiczne Budowle, w czasie których tworzyliśmy kapelusze oraz swoje różdżki. Po obiedzie chłodziliśmy się i odpoczywaliśmy na plaży. Następnie udaliśmy się na magiczny test sprawności, który odbył się na ściance wspinaczkowej. Był to moment, w którym każdy czarodziej poczuł ducha walki i rywalizacji o punkty dla swojego domu. Na koniec dnia udaliśmy się na ognisko, które przypominało nam Czarę Ognia.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Ten dzień zaczął się w dobrym rytmie! A dokładnie w rytmie bum bum rurek, nietypowych instrumentów, na których może grać każdy. Później tworzyłyśmy tablicę na punkty, dzięki nim będziemy mogły śledzić na bieżąco wyniki Pucharu Domów. Co więcej, nauczyłyśmy się grać w quidditcha! Bez trudu potrafimy znaleźć złoty znicz. Po obiedzie bawiłyśmy się na plaży i kąpałyśmy się w jeziorze. W ramach zajęć konstruktorek tworzyłyśmy zamek Hogwart oraz nasze ulubione magiczne zwierzęta. Wieczorem odbyło się wspólne ognisko i pieczenie kiełbasek.

Harry Potter, grupa Pani Zuzanny L.
Drugi dzień w Szkole Magii i Czarodziejstwa za nami. Rano na zajęciach nauczyłyśmy się strzelać z łuku do tarczy bezpiecznymi strzałami. Potem każdy z domów przygotował swoją tablicę na punkty. W klubie pojedynków odbyłyśmy Test Tajnej Wiedzy, podczas którego odpowiadałyśmy na ciekawe pytania. Po pysznym obiedzie w trakcie wizyty w Hogsmeade plażowałyśmy korzystając z uroku jeziora Łęsk. Następnie skakałyśmy na eurobungee ucząc się sztuki lewitacji z profesorem Filiusem Flitwickiem. Dzień zakończył się ogniskiem z pieczeniem kiełbasek i wspólnymi zabawami.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii P.
Sobotę zaczęliśmy świetną grą w korfball oraz passball. Następnie wybraliśmy się na warsztaty ekologiczne oraz nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek do tarczy. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę na zabawę i kąpiel w naszym jeziorze Łęsk. Wieczorem mieliśmy zajęcia, na których rysowaliśmy przesłanie do innych cywilizacji, które później będą drukowane na tkaninie za pomocą drukarki tekstylnej.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Olgi Dz.
Kolejny dzień obozu rozpoczęliśmy jazdą quadami po specjalnie przygotowanym torze. Następnie udaliśmy się na zajęcia, na których szukaliśmy poukrywanych zagadek za pomocą GPS-u, a potem rozwiązywaliśmy je. Po tych zajęciach stworzyliśmy swoje własne projekty, które trafią na drukarkę tekstylną. Przed kolacją udaliśmy się na nasze pierwsze wspólne plażowanie. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w ognisku, na którym świetnie się bawiliśmy, graliśmy w różne gry, a także śpiewaliśmy. To był bardzo udany dzień.

Kulka Party, grupa Pani Oliwii M.
Sobotę rozpoczęliśmy wyprawą kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie zagraliśmy w piłkę na opak, czyli mecz piłki nożnej w wielkich spódnicach. Przed obiadem skakaliśmy aż do samych chmur na eurobungee. Później odbyły się walki gladiatorów i zagraliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy zajęciami na kosmicznym żyroskopie, dzięki któremu mogliśmy poczuć się jak startujący astronauci.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu zagrałyśmy w Enigmę, czyli uczyłyśmy się szyfrować wiadomości pod okiem Hermesa. Potem plażowałyśmy i kapałyśmy się w jeziorze. Grałyśmy w karty i w piłkę oraz czytałyśmy książki. Następnie udałyśmy się na zajęcia, na których poznałyśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Uczyłyśmy się również budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Po obiedzie udałyśmy się do lasu, gdzie odbyła się Bitwa o Sztandar. Walczyłyśmy do końca, ale niestety nie udało nam się go wygrać. Następnie miałyśmy zajęcia integracyjne, na których lepiej się wszyscy poznaliśmy. Po kolacji zostały nam przedstawione zajęcia fakultatywne, w jakich możemy wziąć udział i miałyśmy wizytę u pani pielęgniarki.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Cóż to był za emocjonujący dzień! Rano dekorowałyśmy słoiczki metodą decoupage’u na wzór greckich waz. Następnie relaksowałyśmy się na plaży podziwiając uroki jeziora Łęsk. Podczas nauki władania mieczem poznałyśmy niezbędną teorię oraz starłyśmy się w pojedynkach. Wzięłyśmy też udział w Bitwie o Sztandar, było naprawdę emocjonująco. Uczyłyśmy się również strzelać z łuku jak prawdziwe heroski.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli K.
Dzień zaczęliśmy od poznania z Artemidą podstaw survivalu. Nauczyliśmy się budować schronienie przy pomocy pałatki, a także poznaliśmy wyposażenie puszki survivalowej. Korzystaliśmy także z pogody, odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Ćwiczyliśmy też pamięć podczas gimnastyki szarych komórek dzięki licznym zadaniom. Po obiedzie stoczyliśmy wyczekiwaną Bitwę o Sztandar pod opieką greckich bogów. Później tworzyliśmy własną biżuterię z koralików. Wieczorem poznaliśmy się lepiej dzięki grom integracyjnym takim jak mafia czy pif-paf. Nie możemy doczekać się, co przyniesie jutro!

Obóz Herosów, grupa Pani Magdy K.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki chodzenia na szczudłach oraz jazdy na dziwnej machinie z bardzo nietypowym napędem. Zorganizowaliśmy zawody na najszybsze przemieszczanie się na szczudłach. Następnie udaliśmy się na plażę. Kąpaliśmy się, graliśmy w uno oraz w mafię. Przed obiadem odbyliśmy lekcję muzyki z Apollem. Nauczyliśmy się grać na magicznych bum bum rurkach oraz rozpoznawać dźwięki. Najważniejszym punktem dnia była Bitwa o Sztandar, podczas której zajęliśmy trzecie miejsce. Uczyliśmy się dzisiaj również szyfrowania i kodowania wiadomości na zajęciach Enigma.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć tanecznych. Nauczyliśmy się kilku układów, świetnie się przy tym bawiąc. Następnie wyruszyliśmy na plażę, gdzie mieliśmy okazję jeszcze lepiej się poznać. Odbyły się zajęcia Enigma, na których nauczyliśmy się kilku szyfrów, a na koniec zagraliśmy w grę wykorzystując niektóre z nich. Po obiedzie udaliśmy się na Bitwę o Sztandar z pozostałymi herosami. Po emocjonującej walce właśnie nam udało się zdobyć sztandar! Dziś zdobiliśmy greckie wazy metodą decoupage’u. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami integracyjnymi.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mateusza P.
Drugi dzień naszego obozu spędziliśmy bardzo aktywnie. Rozpoczęliśmy go od porannej zaprawy, po czym udaliśmy się na śniadanie. Najedzeni i pełni sił poszliśmy na strzelnicę paintballową, na której zapoznaliśmy się z obsługą markerów paintballowych. Następnie zagraliśmy mecz siatkówki, a następnie popłynęliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie odbyliśmy lekcję pierwszej pomocy, na której wysłuchaliśmy ciekawego wykładu, a potem przeszliśmy do ćwiczeń praktycznych. Przed kolacją każdy z nas pokonał trasy parku linowego. Na koniec dnia rozegraliśmy mecz laserowego paintballu. To był naprawdę udany początek zajęć programowych!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Zuzanny C.
Ten dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku do słomianej tarczy. Po strzałach próbnych zorganizowaliśmy turniej strzelecki. Wszystkim poszło znakomicie! Następnie sprawdzaliśmy swoje umiejętności we wspinaniu się na wieżę ze skrzynek. Przed obiadem wybraliśmy się na plażę. Po wysłuchaniu zasad bezpieczeństwa każdy mógł skorzystać z kąpieli w jeziorze. Później nadszedł czas na pierwszą styczność z markerem paintballowym. Po wysłuchaniu regulaminu strzelaliśmy do tarcz i ćwiczyliśmy swoją celność. Przed kolacją udaliśmy się na jazdę segwayem. Każdy z nas mógł samodzielnie przejechać się tym pojazdem po specjalnie przygotowanym torze, pod okiem instruktora. Wieczór upłynął nam na Archery Challenge. Po ubraniu masek i szyjek paintballowych rozegraliśmy pojedynek przy użyciu strzał zakończonych miękką gąbką.

Dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu, aby przygotować się na cały dzień pełen przygód. Następnie uczyliśmy się podstaw musztry. Później wyszywaliśmy wybrane wzory na pagonach mundurów, które otrzymaliśmy. Część z nas wybrała kształty odpowiadające stopniom wojskowym, a inni wykazywali się wyobraźnią. Następnie udaliśmy się na plażę, aby wyruszyć z niej na wyprawę kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, w czasie której uczyliśmy się wyznaczania azymutów przy pomocy kompasu. Później mieliśmy okazję jeździć quadem po torze. W godzinach wieczornych graliśmy w różne gry integracyjne.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od nauki musztry, bo przecież supermilitarni powinni prawidłowo tworzyć szyki. Odpoczęliśmy na plaży, wyszyliśmy nasze pagony, a przy tym miło spędziliśmy czas. Mieliśmy możliwość pokonać trasy o dwóch poziomach trudności w parku linowym. Tego dnia udaliśmy się również na zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy się robić schronienia z pałatek. Dzień zakończyliśmy emocjonującymi walkami gladiatorów.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Adrianny H.
Dzień rozpoczęliśmy omówieniem oferty zajęć fakultatywnych Mega Paintball i Pakiet Aktywny. Uczyliśmy się jeździć na segwayu po wytyczonym torze i omijać przeszkody. Rozegraliśmy mecz piłki nożnej w specjalnych spódnicach oraz zagraliśmy w korfball bez kozłowania piłki. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele wodne. Następnie poznaliśmy zasady udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej. Podczas drugiej części zajęć skonstruowaliśmy własnoręcznie nosze i fabularyzowaliśmy grę terenową. Na koniec dnia zagraliśmy w grę Mazurska Pułapka. Rozwiązaliśmy wszystkie zagadki i uratowaliśmy świat przed Simonem.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy na sportowo. Zagraliśmy w piłkę na opak, czyli mecze w specjalnych spódnicach. Później udaliśmy się do zamkniętej Strefy UFO, by osiągnąć trzy poziomy tajności. Zwiedziliśmy spodek i Laboratorium. Każdy z nas wie już, jaka historia wydarzyła się dawno temu na Mazurach, ale nikt z nas tego nie zdradzi, gdyż podpisaliśmy Obietnicę Tajności. Po południu mieliśmy Akcję Integrację oraz udaliśmy się na plażę. Wieczorem mieliśmy ognisko z kiełbaskami, podczas którego graliśmy i bawiliśmy się z innymi grupami.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kai B.
Dzień zaczęliśmy od kosmicznego cyrku, w którym uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na specyficznym rowerze. Zagraliśmy w piłkę na opak, a zwykła piłka nożna nabrała nowego wymiaru. Po pysznym obiedzie udaliśmy się nad jezioro trochę popływać i wypoczywać przed następnymi zajęciami, które wymagały od nas siły. Była to nauka posługiwania się mieczem świetlnym. Na koniec dnia udaliśmy się na UFO Pułapkę i uratowaliśmy Kulkę przed złym Simonem.

Power Jump, grupa Pani Magdaleny M.
Sobota już za nami. Na początku wybraliśmy się na wirtualne dywany. Tam wzięliśmy udział w niesamowitych rozgrywkach. Następnie poznaliśmy Gry Świata. Po obiedzie korzystaliśmy z pięknego słońca i wybraliśmy się na plażę. Pływaliśmy w jeziorze i leżeliśmy na plaży. Później wzięliśmy udział w Akcji Integracji, czyli grach i zabawach, które pozwoliły się nam lepiej poznać. Pod koniec dnia udaliśmy się na ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski i graliśmy w gry integracyjne.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii S.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od Awantury o Wiedzę, czyli turnieju wiedzy. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której pokonywaliśmy cztery trasy. Po obiedzie popływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk oraz oglądaliśmy przepiękne widoki otaczające nasz ośrodek. Później miała miejsce realna zabawa w sztucznym świecie, czyli wirtualne dywany. Zajęcia polegały na wykonywaniu zadań, które wyświetlają się na podłodze. Cóż była to za zabawa! Po kolacji uczestniczyliśmy w grze terenowej Enigma, która pokazała nam wiele sposobów kodowania informacji.

Summer Challenge, grupa Pani Kariny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od zapoznania się z ofertą zajęć fakultatywnych. Następnie dowiedzieliśmy się, co to jest Enigma i poznaliśmy kilka szyfrów. Odbyła się po tym gra terenowa, która miała utrwalić zdobyte przez nas wiadomości. Później udaliśmy się na karaoke. Po obiedzie budowaliśmy wieże ze skrzynek i musieliśmy jednocześnie się po nich wspinać. Naszym rekordem było aż 14 skrzynek. Później odbyliśmy rejs po jeziorze smoczą łodzią, w czasie którego mogliśmy podziwiać uroki Mazur. Na koniec dnia odbyły się walki sumo, podczas których mogliśmy zużyć pozostałą energię oraz wykazać się siłą i sprytem.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny Sz.
W sobotę po smacznym śniadaniu zagraliśmy w mafię. Następnie odbyło się karaoke, na którym śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki. Później przyszedł czas na grę terenową Błędny Azymut, w której używaliśmy kompasów i rozwiązywaliśmy zagadki. Po obiedzie poszliśmy na eurobungee. Następnie wybraliśmy się na rowery wodne nad jezioro Łęsk. Po kolacji kolejną atrakcją były wirtualne dywany.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii P.
Po pysznym śniadaniu rozegraliśmy emocjonujący mecz piłki na opak. Następnie spróbowaliśmy wspiąć się jak najwyżej po stworzonej przez nas samych wieży ze skrzynek. Po obiedzie świetnie bawiliśmy podczas wycieczki kajakami turystycznymi po naszym jeziorze Łęsk. Później sprawdziliśmy naszą celność podczas strzelania z wiatrówki. Na zakończenie dnia udaliśmy się do gwiezdnego kina, gdzie obejrzeliśmy seans nie z tej ziemi.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny S.
Drugi dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od gry Awantura o Wiedzę. Sprawdziliśmy swoją znajomość historii, a także dowiedzieliśmy się kilku ciekawostek na temat Kulki. Następnie nauczyliśmy się strzelać z wiatrówki sprężynowej oraz odbyliśmy wizytę w cyrku. Mięliśmy okazję pojeździć na dziwnym rowerze ze specjalnym napędem oraz poznać technikę chodzenia na szczudłach. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę nad jezioro Łęsk oraz integrowałyśmy się przy wspólnych grach i zabawach. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w ognisku i piekliśmy kiełbaski.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od przeprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. W rytm dźwięków wybijanych na bębnie płynęliśmy podziwiając niesamowite widoki. Następnie stoczyliśmy walki gladiatorów. Na specjalnej macie walczyliśmy ze sobą pokonując rywali. Kolejno graliśmy w wersje XXL znanych gier towarzyskich takich jak bierki czy twister. Po obiedzie testowaliśmy swoją celność podczas zajęć, na których strzelaliśmy z wiatrówek do specjalnych tarczy. Wieczorem weszliśmy do tajnej Strefy UFO i osiągnęliśmy pierwszy poziom tajności. Próbowaliśmy włączyć statek kosmiczny wchodząc do spodka oraz zwiedziliśmy Kwaterę Główną. To był bardzo udany dzień!

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Sobotę rozpoczęliśmy wyprawą kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Następnie zagraliśmy w piłkę na opak, czyli mecz piłki nożnej w wielkich spódnicach. Przed obiadem skakaliśmy aż do samych chmur na zajęciach eurobungee. Później odbyły się walki gladiatorów i zagraliśmy w siatkówkę. Dzień zakończyliśmy zajęciami na żyroskopie, dzięki któremu mogliśmy poczuć się jak astronauci.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Dzień pełen wrażeń już za nami! Rozpoczęliśmy go od parku linowego, na którym były dwie trasy trudności. Następnie wybraliśmy się na zajęcia z magicznymi dywanami, podczas których graliśmy w różne gry. Kolejnym punktem naszego dnia było ochłodzenie się w jeziorze Łęsk oraz odpoczynek na plaży. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na survival, podczas którego uczyliśmy się przetrwania w trudnych warunkach. Dzień zakończyliśmy oglądając film 3D w kinie sferycznym.