RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus II (05.07-15.07.2023)

Dzień 4 - Kulka pełna wrażeń

Dodany: 2023.07.08

Kolonie trwają, a my nadal pełni sił witalnych, które wykorzystaliśmy, by skorzystać ze wszystkich atrakcji zaplanowanych na czwarty dzień. A było ich mnóstwo! Zajęcia na poligonie, gry i zabawy integracyjne, poznawanie tajemnic UFO, strzelanie z łuków i wiatrówek, ścianka wspinaczkowa... Ciekawe, co przyniosą kolejne dni?

33 Przygody, grupa Pani Dominiki B.
Po pysznym śniadaniu wybraliśmy się na strzelanie z łuków. Następnie bawiliśmy się w wirtualnym świecie na interaktywnych dywanach, na których odbyliśmy różne mecze i pojedynki. Dzisiaj również uczyliśmy się strzelać z wiatrówek i poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się na plażę, na wspólny odpoczynek i kąpiele w jeziorze. Po poobiednim odpoczynku wybraliśmy się na Akcję Integrację, braliśmy udział w różnych konkurencjach, takich jak wielospodnie, wielonarty i przeciąganie liny. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z zabawami i pieczeniem kiełbasek.

33 Przygody, grupa Pani Julii M.
Sobotę zaczęliśmy od wycieczki kajakami sit on top po jeziorze Łęsk oraz grą Awantura o Wiedzę, podczas której odpowiadaliśmy na ciekawe pytania. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której mogliśmy wybrać odpowiedni dla nas poziom trudności. Po obiedzie poszliśmy na eurobungee i oddawaliśmy skoki na trampolinie, wyposażeni w specjalne uprzęże. Zrobiliśmy też swoje własne przypinki i nauczyliśmy się, co to quilling. Wieczorem odbyliśmy rywalizację w strojach sumo, a dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od poznania podstaw survivalu oraz zbudowania schronienia za pomocą wojskowej pałatki. Następnie oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich podczas zajęć paintballu. Później wyposażeni w gumowe lance na specjalnej macie rywalizowaliśmy w walkach gladiatorów. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, aby skorzystać z kąpieliska i odpocząć przy ładnej pogodzie. Później przyszedł czas na poznanie budowy quadu i jazdę po specjalnym torze. Po kolacji przekroczyliśmy bramę tajnej Strefy UFO oraz przetestowaliśmy kosmiczne Laboratorium. Miłym zakończeniem dnia było wspólne pieczenie kiełbasek i czas spędzony przy ognisku.

Adrenalina, grupa Pani Kornelii B.
Dzień rozpoczęliśmy od baloniady. Świetnie się bawiliśmy, a przy okazji jeszcze mocniej się zintegrowaliśmy. Następną atrakcją było eurobungee. Wyposażeni w uprząż skakaliśmy na trampolinie. Później poszliśmy na boisko. Cała grupa grała w siatkówkę oraz koszykówkę. Po obiedzie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Utworzyliśmy cztery grupy i rywalizowaliśmy ze sobą o jak najwyższą liczbę punktów. Następnie zagraliśmy w Awanturę o Wiedzę, a po kolacji stoczyliśmy walki gladiatorów.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Piękną sobotę zaczęliśmy aktywnie od wyjścia na poligon. Mieliśmy okazję przemieszczać się w wielkiej, dmuchanej kuli – zorbie. Następnie udaliśmy się na jazdę quadem, podczas której czuliśmy wiatr we włosach i ekscytację z pokonywania trudniejszych terenów. Na koniec naszego pobytu poza terenem ośrodka skorzystaliśmy z jazdy rangerem, pokonując oznaczony tor wraz z instruktorem. Po obiedzie dowiedzieliśmy się, co to są azymuty i jak je odczytywać. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami, śpiewając przy nim różne piosenki.

BFF Extra, grupa Pani Justyny W.
Dzisiejszą zabawę rozpoczęłyśmy grą ludzie do ludzi, później udałyśmy się na magiczny seans filmowy, a następnie malowałyśmy w chmurach. Wiele było przy tym świetnej zabawy. Po obiedzie wybrałyśmy się na plażę. Uczyłyśmy się również jazdy na cyrkowym rowerze oraz chodzenia na szczudłach. Szlifowałyśmy również nasz warsztat teatralny. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

BFF Extra, grupa Pani Kamili O.
Sobotę rozpoczęłyśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po malowniczym jeziorze. Następnie udałyśmy się do kina gwiezdnego na film „Magiczny Glob”, który skłonił nas do dyskusji o przyrodzie. Następnie świetnie bawiłyśmy się w baloniadę i inne gry integracyjne. Po obiedzie rozwijałyśmy swoje zdolności artystyczne malując w chmurach. Na koniec dnia pokonałyśmy ściankę wspinaczkową.

BFF Extra, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj na obozie było fantastycznie! Poranek rozpoczęłyśmy od zajęć Akcja Integracja. Oprócz integracji było dużo zabawy. Potem wygrzewałyśmy się w słonku na plaży, a gdy było za ciepło chłodziłyśmy się w jeziorze. Możecie nam nie uwierzyć, ale widziałyśmy dziś prawdziwy statek UFO! Wieczór umiliło nam robienie przypinek, a dzień zakończyłyśmy ogniskiem przyjaźni. Dzisiejszy dzień był pełen przygód i radości.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Agnieszki M.
Jaki to był udany dzień! Na początku przeszliśmy ćwiczenia astronauty na żyroskopie, dzięki któremu odczuliśmy wrażenia podobne do tych podczas startu rakiety kosmicznej. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie opalaliśmy się oraz kąpaliśmy w jeziorze. Przed obiadem uczyliśmy się szyfrować wiadomości. Była to dla nas świetna zabawa. Później próbowaliśmy utrzymać równowagę będąc w środku dmuchanej kuli umieszczonej na wodzie. Mieliśmy również zajęcia, które nazywają się Ranny Lotnik. Nauczyliśmy się na nich podstawowych zasad pierwszej pomocy. Na koniec dnia zagraliśmy w grę terenową, podczas której rozwiązywaliśmy różne zagadki. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty Ł.
Czwarty dzień minął nam bardzo szybko. Rano oglądaliśmy film przygodowy w kinie sferycznym 3D, potem układaliśmy wieżę ze skrzynek. Przekroczyliśmy również bramę tajnej Strefy UFO. Przetestowaliśmy urządzenia kosmitów w Laboratorium oraz weszliśmy do kokpitu spodka. Po obiedzie odpoczywaliśmy na kulkowej plaży, a wielu z nas kąpało się w jeziorze. Później strzelaliśmy z łuków, a wieczorem walczyliśmy świetlną bronią pod opieką instruktora i wychowawcy.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii S.
Rano udaliśmy się na seans 3 D w kinie sferycznym, gdzie czekał nas „Magiczny Glob”. Zdobyliśmy tam wiele informacji o kosmosie. Następnie, jak przystało na kadetów, nauczyliśmy się szyfrować informacje i wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma. Później ścigaliśmy się w wielonartach oraz wielospodniach, a także przeciągaliśmy linę w drużynach. Bardzo podobało nam się skakanie przez linę w czasie gry w szczurka. Po pysznym obiedzie poszliśmy na plażę i skorzystaliśmy z kąpieli w jeziorze Łęsk. Mogliśmy się także poczuć jak prawdziwi kosmonauci w czasie zajęć na żyroskopie. Wieczorem odbył się trening strzelania z łuku.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Marty P.
Poranek wystartował od zajęć na ściance wspinaczkowej, na której mieliśmy okazję spróbować swoich sił na różnych poziomach trudności. Następnie poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Potem byliśmy na zajęciach o tematyce survivalowej, w trakcie których budowaliśmy szałasy z pałatek. Graliśmy też w gry oraz zabawy integracyjne. Wieczorem jeździliśmy na segwayu.

Kulka Max, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzień zaczęliśmy od układania wieży ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Po tych zajęciach poszliśmy na plażę i zażyliśmy kąpieli w jeziorze. Przeszliśmy również ćwiczenie astronauty na żyroskopie, dzięki któremu odczuliśmy wrażenia podobne do tych podczas startu rakiety kosmicznej. Po kolacji mieliśmy zajęcia, na których poznaliśmy alfabet Morse’a. Nauczyliśmy się nadawać wiadomości za pomocą rąk i chorągiewek oraz poznaliśmy zasady działania telefonów polowych. Z niecierpliwością czekamy na następny dzień!

Kulka Max, grupa Pani Igi O.
Dzień rozpoczął się od rozgrywek na strzelnicy paintballowej. Następnie przyszedł czas na grę w piłkę na opak, czyli nietypowych odmian koszykówki oraz i piłki nożnej. Rywalizacja była zacięta i obie rozgrywki zakończyły się remisem. Po wysiłku fizycznym musieliśmy wysilić nasze szare komórki podczas gry terenowej Błędny Azymut. Po tym graliśmy w mafię, gry i zabawy rekreacyjne na boisku. Przyszedł również czas na paintball. Na koniec dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od przekroczenia bramy tajnej Strefy UFO, a tam weszliśmy do Kwatery Głównej, spodka kosmicznego i najbardziej tajnego Laboratorium. Dzięki temu wszyscy osiągnęliśmy trzeci, najwyższy stopień wtajemniczenia. Następnie odbyliśmy trening strzelania z łuku i tą umiejętność wykorzystaliśmy później podczas gry Archery Challenge, czyli starcia łuczników. Po obiedzie udaliśmy się na wyprawę smoczą łodzią po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Potem udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się sztuki przetrwania i mieliśmy okazję zbudować szałasy z wykorzystaniem pałatki. Natomiast wieczorem braliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się wyznaczać azymut korzystając z kompasu oraz rozwiązywaliśmy specjalnie przygotowane zagadki.

Kulka Max, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj obudziło nas piękne słońce. Z samego rana wyruszyliśmy w rejs smoczą łodzią. Następnie stoczyliśmy bardzo emocjonujące walki gladiatorów. Po nich poznaliśmy budowę łuku i sprawdziliśmy swoją celność strzelając z nich. Każdemu z nas poszło bardzo dobrze. Po obiedzie graliśmy w koszykówkę oraz siatkówkę. Dzisiaj nie zabrakło również wspólnego spędzenia czasu na plaży. Po kolacji uczestniczyliśmy w Archery Challenge, czyli w pełnym emocji starciu łuczników. Na koniec dnia uczestniczyliśmy w ognisku z pieczeniem kiełbasek. Czekamy, co przyniesie nam jutro!

Kulka Max, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą dzisiejszą kulkową przygodę zaczęliśmy od eurobungee, następnie poszliśmy ochłodzić się podczas wyprawy kajakami sit on top. Naszą następną atrakcją było szkolenie ze strzelenia z markera paintballowego pod okiem instruktora. Po obiedzie poszliśmy na plażowanie, a później graliśmy w passball i korfball, to była prawdziwa piłka na opak. Po kolacji rozpoczęliśmy quiz Awantura o Wiedzę. Dzień zakończyliśmy zjedzeniem pysznych kiełbasek z ogniska. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Dawida K.
Dzisiejsza przygoda na Kulce rozpoczęła się od wymarszu na poligon. Podczas leśnej podróży mogliśmy podziwiać walory lasu, który otacza nas ośrodek. Następnie już na poligonie odbyliśmy dwa mecze w paintball, jeden przeciwko sobie, drugi przeciwko drugiej grupie. Po powrocie udaliśmy się na strzelnicę, aby udoskonalić nasze umiejętności strzeleckie. Później poszliśmy do kulkowego kina 3D, w którym obejrzeliśmy ciekawy seans o tajnikach ruchów planet. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Dziś wyjątkowo odpuściliśmy poranną zaprawę i zaraz po pysznym śniadaniu udaliśmy się na prosto na poligon, gdzie czekało na nas kilka atrakcji. Na początek był to wojskowy tor przeszkód, podczas którego każdy z nas miał szansę sprawdzić swoją kondycję i na czas pokonać wszystkie przeszkody. Po chwili przerwy rozpoczęliśmy rozgrywkę na ogromnym polu paintballowym. Po powrocie zjedliśmy obiad i wkrótce potem poszliśmy na zajęcia, na których pod okiem instruktora wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Przed kolacją nauczyliśmy się jak poprawnie strzelać z wiatrówek i urządziliśmy konkurs w strzelaniu do celu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką ze świetną muzyką.

Dzisiaj rano udaliśmy się na kulkowy poligon nieopodal ośrodka. Przebiegliśmy w parach wojskowy tor przeszkód, a później rozegraliśmy niesamowicie ekscytującą grę paintballową. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach z łączności, na których poznaliśmy różne sposoby komunikacji i ich wykorzystanie w praktyce podczas gry terenowej. Następnie udaliśmy się na zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy rodzaje palenisk, sposoby ich rozpalania oraz dowiedzieliśmy się jak można pozyskiwać i uzdatniać wodę w warunkach survivalowych. Wieczorem śpiewaliśmy i tańczyliśmy razem na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Wiktora D.
Rano czekała nas wyprawa na poligon. Byliśmy pełni energii, więc całą drogę śpiewaliśmy. Na poligonie wzięliśmy udział w rozgrywce paintballowej na wielką skalę oraz spróbowaliśmy swoich sił na wojskowym torze przeszkód. Po obiedzie uczyliśmy się taktyki wojskowej, zarówno w wymiarze teoretycznym jak i praktycznym, a trening był intensywny. Następnie relaksowaliśmy się podczas seansu 3D w kinie sferycznym, gdzie oglądaliśmy ciekawy film o ruchu planet. Wieczorem mogliśmy się wyszaleć podczas dyskoteki w naszym kulkowym Cool Clubie.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli O.
Dziś rano poznaliśmy i opanowaliśmy podstawy jazdy na segwayu. Tuż po tym udaliśmy się na grę terenową, podczas której za pomocą wyznaczonego azymutu szukaliśmy i rozwiązywaliśmy zadania. Po południu opalaliśmy się i kąpaliśmy podczas pobytu na plaży. Po pysznym obiedzie zagraliśmy w mega wersje twistera, bierek i scrabble. Następnie skakaliśmy wysoko na eurobungee. Na koniec dnia piekliśmy kiełbaski na ognisku i spędziliśmy miło czas z innymi grupami.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli W.
Ten dzień rozpoczęliśmy od wycieczki śladami Yazruma. Udaliśmy się na wycieczkę do Mikołajek. Odwiedzaliśmy miejsca, w których przebywał nasz kosmita, co uwieczniliśmy na zdjęciach. Po zwiedzaniu miasta kupiliśmy super pamiątki. Gdy wróciliśmy z naszej wycieczki, czekał na nas park linowy. Po szkoleniu z super panią instruktor rozpoczęliśmy naszą zabawę na przeszkodach w powietrzu. Przed kolacją czekała na nas strzelnica paintballowa. Było ekstra! Na koniec dnia mieliśmy ognisko z świetnymi zabawami integracyjnymi.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Justyny B.
Dzień zaczęliśmy od parku linowego, na którym mogliśmy poczuć adrenalinę i przetestować swoje umiejętności na różnych trasach. Następnie przyszedł czas na naukę survivalu i budowę szałasów. Uczyliśmy się jak przetrwać w lesie, jak budować schronienie oraz jak znaleźć jedzenie. To była nie tylko ogromna dawka wiedzy, ale również świetna zabawa! Popołudnie spędziliśmy na plaży. Następnie bawiliśmy się w podchody po lesie. Na koniec dnia mieliśmy okazję nauczyć się jeździć na segwayu. To była niezapomniana przygoda. Wieczorem czekało na nas ognisko integracyjne.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Martyny B.
To już kolejny dzień pełen wrażeń. Rano udaliśmy się do Mikołajek. To była wycieczka śladami Yazruma. Odwiedziliśmy miejsca, w których był nasz kosmita. Widzieliśmy piękne jezioro, statki oraz łodzie. Zrobiliśmy też pamiątkowe zdjęcia. Wróciliśmy do ośrodka na pyszny obiad. Następnie wraz z naszą wychowawczynią budowaliśmy konstrukcje z klocków. Było mnóstwo zabawy oraz śmiechu. Zbudowaliśmy domki, serduszka, wieże i wiele innych rzeczy. Potem poszliśmy na sumo. Przebraliśmy się w specjalne stroje i mieliśmy walki sumo pod opieką instruktora oraz wychowawczyni. Bardzo nam się podobało. Kibicowaliśmy sobie nawzajem. Po pysznej kolacji mieliśmy ognisko. To był bardzo udany dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od gry Awantura o Wiedzę. Następnie uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździliśmy na dziwnym rowerze o nietypowym napędzie. Poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu, gdzie dowiedzieliśmy się, czym jest survival. Budowaliśmy schronienia z pałatek. Wieczorem próbowaliśmy swoich sił w zajęciach integrujących grupę. Ścigaliśmy się w wielonartach oraz wielospodniach, przeciągaliśmy linę i biegaliśmy z rurowcami.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny S.
Nasz dzień rozpoczął się na boisku. Graliśmy w piłkę na opak. Następnie wspólnie przygotowaliśmy rekwizyty, z którymi zrobiliśmy sobie zdjęcia w zorganizowanej przez nas fotobudce. Jeszcze przed obiadem pokonaliśmy dwa poziomy parku linowego. Wzięliśmy udział w pełnym emocji teleturnieju, w którym odpowiadaliśmy na wiele ciekawych pytań. Wzięliśmy udział w mini regatach bezburtowymi, jednoosobowymi kajakami sit on top. Dzień zakończyliśmy próbując utrzymać równowagę będąc w środku dmuchanej kuli umieszczonej na wodzie.

Summer Challenge, grupa Pani Kingi S.
Po śniadaniu na zajęciach waterball próbowaliśmy utrzymać równowagę będąc w środku dmuchanej kuli chyboczącej się na wodzie. Następnie mieliśmy zajęcia w Strefie UFO, a także pływaliśmy w jednoosobowych kajakach. Potem poznaliśmy techniki szyfrowania wiadomości podczas gry Enigma. Nie zabrakło również pozytywnych emocji na parku linowym. Nasz wspaniały dzień zakończyliśmy ogniskiem. Już nie możemy się doczekać jutrzejszych atrakcji!

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzisiaj byliśmy na poligonie, gdzie odbywały się różne zajęcia, takie jak offroadowa jazda rangerem i quadem oraz zjazd zorbą. Po obiedzie rozegraliśmy mecze passballu i korfballu, czyli poznaliśmy piłkę na opak. Śmiechu było co niemiara. Nigdy nie graliśmy w taki sposób w piłkę i koszykówkę. Następnie udaliśmy się na waterball, gdzie dosłownie chodziliśmy po wodzie. Na koniec dnia udaliśmy się na dwupoziomowy park linowy. To był dzień pełen wrażeń.

Summer Challenge, grupa Pani Zofii M.
Sobotę rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie czekały nas niezwykle ciekawe atrakcje, takie jak przejażdżka quadem po trudnym terenie, off road pojazdem ranger oraz staczanie się specjalnie przygotowanym torem wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Następnie opanowaliśmy technikę jazdy nietypowym rowerem oraz przeszliśmy się na szczudłach. Zorganizowaliśmy także piknik na plaży, na którym graliśmy w gry i zabawy karciane i integracyjne. Dzień zakończyliśmy na układaniu wieży ze skrzynek jednocześnie się na nią wspinając.

VIP, grupa Pani Eweliny Ś.
Kolejny dzień za nami. Dzisiaj rozpoczęliśmy zajęciami na poligonie. Jeździliśmy quadami, rangerami i korzystaliśmy z zorby. Było świetnie. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków, najlepszy okazał się Wojtek. Następnie rywalizowaliśmy podczas wspinaczki po skrzynkach. Na samą górę dostał się Bartek. Wieczór spędziliśmy na dyskotece przy dźwiękach ulubionej muzyki.

VIP, grupa Pani Julii K.
Nie zwalniamy tempa! Dzisiaj wybraliśmy się na poligon, na którym jeździliśmy quadem oraz pojazdem ranger oraz toczyliśmy się po specjalnym torze w zorbie. Po powrocie jeździliśmy na segwayu oraz udaliśmy się nad jezioro i pływaliśmy smoczą łodzią. Był to bardzo aktywny dzień. Podsumowaniem dnia była świetna dyskoteka. Oby więcej takich dni!

VIP, grupa Pani Mai Sz.
Dzień zaczęliśmy intensywnie od pobytu na poligonie, gdzie jeździliśmy na quadach i rangerze oraz bawiliśmy się w zorbie. Po obiedzie wzięliśmy udział w walkach gladiatorów. Potem uczyliśmy się wyznaczać azymuty i wykorzystywać tę wiedzę w terenie. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Sobota już za nami! Ten dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na poligon, na którym skorzystaliśmy z wielu atrakcji, między innymi jeździliśmy na quadzie, przemieszczaliśmy się w zorbie. Następnie udaliśmy się na żyroskop, w którym każdy z nas mógł poczuć się jak w kosmosie. Kolejnym punktem naszego dnia była gra pif paf. Dzień zakończyliśmy dyskoteką z darmowym napojem. Bawiliśmy się ekstra!