RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus II (05.07-15.07.2023)

Dzień 9 - Bawimy się dalej

Dodany: 2023.07.13

Koniec kolonii zbliża się wielkimi krokami, a my nadal mamy wiele zapału do zabawy! Coraz lepiej poznajemy ośrodek dzięki ciekawym zadaniom, doskonalimy różne umiejętności oraz oczywiście korzystamy z plaży i kąpieliska. Cieszymy się każdą chwilą spędzoną w Kulce.

33 Przygody, grupa Pani Dominiki B.
Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy wspólnymi grami i zabawami. Następnie kreatywnie bawiliśmy się podczas malowania w chmurach. Ważnym wydarzeniem było dzisiaj Talent Show, podczas którego chętni uczestnicy pokazywali przed wszystkimi swoje talenty. Wybraliśmy się również na park linowy, mieliśmy możliwość przejścia dwóch torów. Możliwość zrelaksowania mieliśmy w kinie sferycznym 3D, gdzie na bardzo wygodnych pufach oglądaliśmy film przygodowo-edukacyjny.

33 Przygody, grupa Pani Julii M.
Dzisiaj wybraliśmy się na park linowy, na którym mogliśmy przejść wybrany poziom trudności. Nauczyliśmy się też podstawowych technik szyfrowania wiadomości i wykorzystaliśmy je podczas gry na ośrodku. Podziwialiśmy różne umiejętności uczestników kolonii podczas Talent Show oraz rozegraliśmy mecz siatkówki.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Czwartek rozpoczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych, takich jak podchody i zabawy z piłką. Następnie wyposażeni w łuki, strzały zabezpieczone gąbką oraz ochronne maski stoczyliśmy pojedynek łuczników. Po obiedzie oglądaliśmy pokaz talentów naszych kolegów i koleżanek. Później wybraliśmy się na wodną wyprawę jednoosobowymi kajakami. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową, podczas której wcielaliśmy się w rolę oddziału wojskowego.

Adrenalina, grupa Pani Kornelii B.
Dzień rozpoczęliśmy od obejrzenia filmu w Cool Clubie. Następnie udaliśmy się do lasu. Mieliśmy tam zajęcia z survivalu. Mieliśmy za zadanie zbudowanie szałasu z pałatki wojskowej. Po tych zajęciach poszliśmy na plażę, gdzie korzystaliśmy ze słońca. Nie zabrakło również zajęć sportowych, takich jak siatkówka. Po kolacji wybraliśmy się na Nocny Desant, czyli na grę terenową. Wcieliliśmy się w oddział wojskowy, który miał do wykonania pewne zadanie.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny K.
Ten dzień zaczęliśmy od plażowania, relaksując się i kąpiąc w jeziorze. Następnie skupiliśmy się na doskonaleniu naszych umiejętności pływackich podczas zajęć prowadzonych przez ratownika. Po południu mieliśmy okazję przejechać się quadami, co dostarczyło nam dużo emocji i adrenaliny. Na koniec dnia wzięliśmy udział w nocnej grze terenowej, która była pełna tajemnic i wyzwań, sprawiając nam wiele radości i wzmacniając więzi z innymi uczestnikami kolonii.

BFF Extra, grupa Pani Justyny W.
Dzień rozpoczęłyśmy plażowaniem. Kąpałyśmy się i budowałyśmy zamki z piasku. Zostałyśmy również wtajemniczone w sprawy związane ze spodkiem UFO znajdującym się na terenie Kulki. Doskonaliłyśmy umiejętności strzelania z łuku. Na koniec dnia zorganizowałyśmy wieczór piżama party oraz oglądałyśmy film.

BFF Extra, grupa Pani Kamili O.
Dziś dużo atrakcji dostarczył nam żyroskop, pozwalający poczuć się jak przy starcie rakiety kosmicznej. Aż nam się zakręciło w głowach. Grałyśmy również w podchody i oglądałyśmy kolonijny Talent Show. Przed kolacją wypłynęłyśmy kajakami na wyprawę po malowniczym jeziorze Łęsk, a dzień zakończyliśmy wspólnym piżama party!

BFF Extra, grupa Pani Wiktorii G.
Następny dzień pełen zabawy! Po raz kolejny pokonałyśmy ściankę wspinaczkową. Oglądałyśmy Talent show, na którym było pełno młodych talentów. Spróbowałyśmy swoich sił na segwayu oraz bez strachu przeszłyśmy najtrudniejszą trasę na parku linowym. Wieczór spędziłyśmy przy ognisku śpiewając piosenki. To był udany dzień!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Agnieszki M.
Za nami kolejny dzień pełen aktywności oraz zdobywania nowych informacji. Rano poszliśmy na eurobungee. Następnie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, gdzie ponownie mieliśmy okazję kąpać się w jeziorze oraz graliśmy w gry karciane. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z survivalu. Dowiedzieliśmy się, jak sobie poradzić na bezludnej wyspie oraz budowaliśmy schronienie używając do tego pałatki wojskowej. Później udaliśmy się na seans w kinie 3D i oglądaliśmy film „Magiczny Glob”. Na koniec dnia graliśmy w piłkę nożną oraz siatkówkę.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Doroty Ł.
Dziewiąty dzień kolonii rozpoczęliśmy wyprawą dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Później graliśmy w piłkę na opak i odpoczywaliśmy na plaży. Po obiedzie, podczas gry francuskiej, odpowiadaliśmy na pytania dotyczące Ośrodka Kulka. Potem pokonaliśmy kosmiczny tor przeszkód, który znajdował się w Strefie UFO. To zadanie wymagało od nas zręczności i koncentracji. Wieczorem uczestniczyliśmy w nocnej grze terenowej Kosmiczna Pułapka. To było niezwykłe przeżycie!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii S.
Dziewiąty dzień był dla nas bardzo ciekawy. Rano graliśmy w grę francuską i pozyskaliśmy wiele interesujących informacji na temat Kulki i wychowawców. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z kąpieli w jeziorze Łęsk. Po pysznym obiedzie za sprawą eurobungee mieliśmy okazję poczuć działanie grawitacji. Później tworzyliśmy w grupach mapy ośrodka i ukrywaliśmy dla siebie zadania, które następnie musieliśmy wykonać. Wieczorem przeszliśmy kosmiczny tor przeszkód i staliśmy się prawdziwymi Gwiezdnymi Kadetami.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Marty P.
Poranek rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę oraz piłkę nożną. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie mieliśmy okazję kąpać się w jeziorze. Braliśmy udział w seansie filmowym 3D w kinie sferycznym, w trakcie którego super się bawiliśmy. Potem poszliśmy na warsztaty związane z tematyką ekologii i dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji. Dzień zakończyliśmy grą w mafię.

Kulka Max, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po śniadaniu udaliśmy się do kina sferycznego, w którym obejrzeliśmy film 3D „Magiczny glob”. Dużo emocji przyniosła nam rozgrywka Awantura o Wiedzę, w trakcie musieliśmy licytowaliśmy pytania. Mieliśmy też możliwość spożytkowania energii podczas gry w passball, czyli odmianę piłki nożnej. W trakcie walk gladiatorów, wyposażeni w gumowe lance, rywalizowaliśmy na specjalnej macie próbując stracić się wzajemnie z podestów. Było przy tym wiele śmiechu. Kolejny dzień pełen atrakcji zakończyliśmy grą w koszykówkę.

Kulka Max, grupa Pani Igi O.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po jeziorze. Następnie zrelaksowaliśmy się w kinie na seansie 3D, podczas którego mogliśmy poleżeć na pufach. Po relaksie odbyliśmy Awanturę o Wiedzę w czterech grupach. W super nastrojach poszliśmy na plażowanie, grę w piłkę na plaży, a także pływanie. Po tak relaksującym dniu przyszedł czas na jazdę segwayami.

Kulka Max, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Zagraliśmy także w grę terenową Selfie Challenge, która polegała na wykonywaniu zadań i robieniu zdjęć. Następnie odbyły się zajęcia plastyczne, podczas których każdy z nas mógł zrobić dla siebie kolorową przypinkę oraz poznaliśmy technikę quilingu. Po obiedzie braliśmy udział w grach i zabawach sportowych. Natomiast wieczór spędziliśmy na grach integracyjnych, dzięki czemu poznaliśmy wielu nowych znajomych.

Kulka Max, grupa Pani Magdaleny M.
Dzisiaj obudziła nas piękna pogoda. Na samym początku dnia poszliśmy na waterball, gdzie próbowaliśmy utrzymać równowagę w kuli umieszczonej na wodzie. Następnie mieliśmy zajęcia łącznościowe, na których uczyliśmy się kodować różne wiadomości alfabetem Morse’a. Dowiedzieliśmy się również, jak działają telefony polowe. Przed obiadem udaliśmy się jeszcze na ściankę wspinaczkową, na której mieliśmy możliwość pokonywania czterech różnych tras. Później graliśmy w piłkę na opak, czyli nietypową grę w piłkę. Na koniec dnia graliśmy w mafię oraz w siatkówkę.

Kulka Max, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz kolejny obozowy dzień zaczęliśmy od plażowania i pływania na kulkowej plaży, następnie graliśmy wspólnie w siatkówkę. Po południu mieliśmy zajęcia z budowania wieży z skrzynek, na które się wspinaliśmy. Przed kolacją mieliśmy walki sumo, a wieczorem spędziliśmy czas przy planszówkach. Wiemy, że jeszcze trochę przygód przed nami!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Dawida K.
Kolejny dzień na Kulce znowu dostarczył nam wielu pozytywnych wrażeń. Dzień rozpoczęliśmy od przejścia na strzelnicę, na której po raz kolejny mogliśmy wykazać się umiejętnościami strzeleckimi. Stoczyliśmy między sobą turniej, w którym każdy z nas zdobył wiele punktów. Następnie udaliśmy się na pole do paintballu, na którym rozegraliśmy mecz speedballu. Potem udaliśmy się na zajęcia z strategii i taktyki, podczas których w niezwykle ciekawy sposób dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy. Dzień zakończyliśmy w atmosferze gier i zabaw, które towarzyszyły nam wieczorową porą.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Dziś odespaliśmy wczorajszy Nocny Desant i poszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu zajęliśmy się robieniem bransoletek i breloczków z koralików i muliny, którymi wymieniliśmy się z kolegami i koleżankami. Pełni sił i energii stawiliśmy czoła wyzwaniom czekającym nas na Letnim Trójboju Obronnym. Rzucaliśmy granatem do celu, podłączaliśmy na czas telefony polowe oraz biegliśmy w parach ze skrzynią. Po smacznym obiedzie ruszyliśmy razem z panem ratownikiem na wycieczkę rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Wieczór spędziliśmy na grach i zabawach integracyjnych, ciesząc się ostatnimi dniami z naszą grupą.

Dzisiaj rano mieliśmy możliwość sprawdzenia naszych umiejętności współpracy oraz innych zdobytych podczas obozu w Letnim Trójboju Obronnym. Konkurencje zawarte w zajęciach to rzut granatem, obsługa telefonu polowego oraz bieg ze skrzynią. Następnie kończyliśmy i dopracowywaliśmy detale na fladze, którą zaczęliśmy robić dnia poprzedniego. Po pysznym obiedzie udaliśmy się do kina sferycznego, aby obejrzeć film 3D, z którego dowiedzieliśmy się o ruchach planet i naukowcach, którzy to odkrywali. Następnie udaliśmy się na wyprawę rowerami wodnymi po pobliskim jeziorze Łęsk. W godzinach wieczornych śpiewaliśmy i tańczyliśmy razem na terenie naszego obozowiska.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Wiktora D.
Dzisiejszy ranek rozpoczęliśmy od wspólnych zmagań w Letnim Trójboju Obronnym, w trakcie którego mogliśmy sprawdzić się rzucając granatem, rozstawiając telefony polowe i przenosząc wojskową skrzynię. Później czekał nas turniej gladiatorów - walczyliśmy ze sobą na miękkiej macie w strojach ochronnych, próbując strącić oponenta z podestu przy użyciu lancy. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży, a następnie spróbowaliśmy swoich sił we wspinaczce na wieżę ze skrzynek. Wieczorem zajęliśmy się tworzeniem naszej obozowej flagi oraz grami integracyjnymi.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli O.
Na początku dnia tworzyliśmy różne budowle za pomocą słomek konstrukcyjnych. Budowaliśmy bardzo różne sprzęty! Następnie każdy z nas mógł spróbować swoich sił na ściance wspinaczkowej, a tuż po tym poszliśmy na plażę i mogliśmy doskonalić różne techniki pływackie. Następnie graliśmy w piłkę nożną, siatkową oraz w naszą ulubioną grę patyk. Wieczorem, by lepiej poznać Ośrodek Kulka, zagraliśmy w grę francuską, podczas której odpowiadaliśmy na różne pytania dotyczące naszego miejsca pobytu w czasie kolonii.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli W.
Czwartek rozpoczęliśmy torem przeszkód w naszej Strefie UFO. Gdy udało nam się go pokonać, udaliśmy się na doskonalenie technik pływackich nad jezioro. To był super spędzony czas. Po obiedzie przyszedł czas na walki gladiatorów! Stoczyliśmy wiele emocjonujących pojedynków. Później zamieniliśmy się w prawdziwych artystów – malowaliśmy w chmurach, było kolorowo, twórczo, a przy tym świetnie się bawiliśmy. Na sam koniec dnia zatańczyliśmy do wielu znanych piosenek. To był kolejny bardzo udany dzień!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Justyny B.
Wstaliśmy pełni energii na cały dzień przygód. Po śniadaniu mogliśmy sprawdzić swoją tężyznę fizyczną na torze przeszkód. Najkrótszy czas pokonania toru w naszej grupie to tylko 46 sekund! Później poszliśmy na plażę, gdzie zagraliśmy w waterpolo. Następnie zagraliśmy w piłkę na opak, co oznaczało, że każdy z nas miał na sobie strój, który zmniejszał pole widzenia. Było to bardzo zabawne i przyciągnęło wiele uwagi innych obozowiczów. Po obiedzie zagraliśmy w nasze ulubione gry. Następnie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. To było wyzwanie dla wielu z nas, ale udało się nam osiągnąć szczyt! Wieczorem zagraliśmy w grę francuską. To była świetna zabawa i idealny sposób na zakończenie dnia.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Martyny B.
Dzień znów był pełen wrażeń. Zjedliśmy pyszne śniadanie, następnie byliśmy na świetniej grze, czyli na wirtualnych dywanach. Mieliśmy wyświetloną grę na podłodze i w nią graliśmy. Komputerowe emocje i fizyczna aktywność na jednych zajęciach! Następnie poszliśmy na zajęcia z panem ratownikiem. Pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze. Było bardzo przyjemnie. Później graliśmy w gry planszowe na świeżym powietrzu oraz graliśmy w koszykówkę. Potem poszliśmy na strzelnicę paintaballową. Strzelaliśmy do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Po kolacji mieliśmy zajęcia taneczne. Tańczyliśmy belgijkę, kaczuchy oraz kowbojkę. To był świetny dzień

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Dziś uczyliśmy się obsługiwać kompas, poznaliśmy różne metody wyznaczania kierunków świata i wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, którą samodzielnie budowaliśmy. Po obiedzie wzięliśmy udział w pokazie talentów, w trakcie którego kibicowaliśmy naszym koleżankom i kolegom. Byliśmy także na podchodach. Wybraliśmy się nad jezioro i graliśmy w waterpolo. Wieczór minął nam na wspólnej zabawie i grze w piłkę nożną.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny S.
Dzień rozpoczęliśmy grą terenową. Za pomocą kompasu wyznaczaliśmy azymuty i poszukiwaliśmy zagadek. Dowiedzieliśmy się również, jak bez specjalnych przyrządów możemy wyznaczyć kierunki świata i odnaleźć zgubioną ścieżkę. Później wybraliśmy się do lasu i zagraliśmy we flagi. To była zacięta rywalizacja! Po obejrzeniu pokazu talentów wzięliśmy udział w treningu chodzenia na szczudłach i opanowaliśmy technikę jazdy nietypowym rowerem. Spędziliśmy czas na plaży i udaliśmy się na kolację. Najedliśmy się, by jeszcze mieć siły, aby wieczorem zagrać w piłkę.

Summer Challenge, grupa Pani Kingi S.
Kolejny dzień za nami! Poranek rozpoczęliśmy od gry w piłkę na opak. Są to dwie nietypowe gry – korfball i passball. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Mieliśmy możliwość pokonania czterech tras o różnych poziomach trudności. Szło nam naprawdę świetnie. Przeszliśmy również trening astronauty na żyroskopie. Nasz piękny, słoneczny dzień zakończyliśmy występami na Talent Show.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzień spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach, a uśmiechy na naszych twarzach towarzyszyły nam od rana. Stoczyliśmy walki gladiatorów, podczas których za pomocą gumowych lanc mogliśmy wyłonić spośród nas najlepszego wojownika. Po walkach odpoczywaliśmy na plaży i korzystaliśmy z uroków jeziora Łęsk. Po obiedzie obejrzeliśmy występy naszych zdolnych kolegów i koleżanek podczas Talent Show oraz graliśmy w siatkówkę na świeżym powietrzu. Poznaliśmy podstawy survivalu i tworzyliśmy prowizoryczne schronienia z pałatek wojskowych. To był cudowny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze. Była to dla nas świetna zabawa. Następnie przeszliśmy park linowy, który ma dwa poziomy. Wybraliśmy się także nad jezioro, gdzie plażowaliśmy oraz korzystaliśmy z kąpieliska. Odbył się dziś pokaz talentów, podczas którego część z nas prezentowała swoje talenty, natomiast reszta kibicowała oraz podziwiała wspaniałe występy. Nauczyliśmy się dziś także wyznaczać azymut za pomocą kompasu. Następnie wykorzystaliśmy nowo nabytą umiejętność podczas gry terenowej. Zagraliśmy również w waterpolo, czyli wodną grę zespołową. Dzień zakończyliśmy na wspólnych grach i zabawach.

VIP, grupa Pani Eweliny Ś.
Czwartek minął, a my spędziliśmy dzień na aktywnych zabawach sportowych oraz grach planszowych. Udaliśmy się także na plażę. Po obiedzie nasi reprezentanci ponownie wystąpili przed publicznością podczas Talent Show. Zebraliśmy gromkie brawa! Następnie poszliśmy strzelać z łuków do tarcz. Były to dodatkowe zajęcia wybrane przez grupę. Po kolacji mieliśmy imprezę VIP. Tańcom nie było końca.

VIP, grupa Pani Julii K.
Kolejny świetny dzień za nami. Czwartek rozpoczęliśmy od gier zespołowych oraz wyprawy po jeziorze Łęsk kajakami turystycznymi. Po obiedzie odbyły się zajęcia Archery Challenge, czyli emocjonujące starcie łuczników a na zakończenie dnia mieliśmy imprezę VIP-owską na Poziomie X!

VIP, grupa Pani Mai Sz.
Po śniadaniu uczestniczyliśmy w grach i zabawach integracyjnych. Następnie wszyscy wybraliśmy się na kajakową przeprawę po jeziorze Łęsk. Potem mieliśmy plażowanie. Po obiedzie graliśmy w kalambury. Następnie wzięliśmy udział w turnieju wiedzy. Wieczorem uczestniczyliśmy w specjalnej VIP-owskiej imprezie.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Czwartek już za nami! Co to był za dzień! Rozpoczęliśmy go aktywnie na świeżym powietrzu. Następnie udaliśmy się ponownie na skrzynki, na których budowaliśmy wieże i wchodziliśmy po nich. Kolejnym punktem naszego dnia było waterpolo. Graliśmy w piłkę wodną w naszej wydzielonej bezpiecznej strefie w jeziorze. Później udaliśmy się do tajnej Strefy UFO. Dzień zakończyliśmy imprezą dla VIP-ów z poczęstunkiem.