RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus III (16.07-26.07.2023)

Dzień 5 - Azymut dobra zabawa

Dodany: 2023.07.20

O poranku znowu wszystkie grupy rozeszły się w kierunku swoich różnych zajęć programowych. Wspólnym celem wszystkich zajęć jest dobra zabawa. Dużo zajęć jest związanych z rywalizacją. Współzawodnictwo z rówieśnikami zachęca do uzyskiwania dobrych wyników. Zawsze jest okazja, aby poznać, zrobić, odkryć coś nowego. Kogoś lepiej poznać - grupę rówieśników, siebie, swoje emocje. To też jest ciekawa zabawa.

33 Przygody, grupa Pani Marty P.
Poranek rozpoczęliśmy od gry w chowanego. Następnie mieliśmy okazję pojeździć na quadach. Szło nam super. Potem byliśmy na eurobungee i mogliśmy skakać na trampolinach. Poszliśmy na zajęcia, które dotyczyły doskonalenia technik pływackich. Następnie bawiliśmy się i graliśmy w gry integracyjne. Pod koniec dnia byliśmy na zajęciach na wirtualnych dywanach, podczas których mieliśmy okazję stoczyć mecze, pojedynki oraz rozgrywki w wirtualnym świecie.

33 Przygody, grupa Pani Mileny K.
Dzień parku linowego, każdy z nas mógł przejść dwie trasy z przeszkodami na wysokościach. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się różnych technik kodowania. Zakodowaliśmy sobie nawzajem zadania, a później je rozkodowywaliśmy i wykonywaliśmy. Następnie na zajęciach z survivalu budowaliśmy własne szałasy. Po przerwie na obiad pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze, a później poszliśmy z wychowawczynią na zajęcia sportowe - piłkę siatkową, badmintona. Dzień zakończyliśmy zabawą na żyroskopie.

Adrenalina, grupa Pani Agaty G.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zajęć, podczas których poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Uczyliśmy się również budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Potem poszliśmy na paintball i zagraliśmy zespołowo w grę polegającą na pozornej walce przy użyciu broni barwiącej. Następnie udaliśmy się na wyprawę dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie zagraliśmy w piłkę nożną i ziemniaka. Kolejne zajęcia były w Strefie UFO, czyli przekroczyliśmy bramę tajnej bazy i weszliśmy do kokpitu spodka oraz zobaczyliśmy film o historii Kosmicznych Mazur. Po kolacji zostaliśmy wyposażeni w gumowe lance, ubrani w kaski ochronne i rywalizowaliśmy na specjalnej przygotowanej macie, starając się strącić wzajemnie z podestów w walce gladiatorów.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Sz.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami z łucznictwa. Poznaliśmy podstawowe techniki strzeleckie oraz rywalizowaliśmy między sobą. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach z pierwszej pomocy. Po południu układaliśmy wieże ze skrzynek, a później rozegraliśmy turniej Awantura o Wiedzę. Wieczór zakończyliśmy seansem w sferycznym kinie 3D.

Adrenalina, grupa Pani Julii M.
Dzień rozpoczęliśmy od Archery Challenge, podczas którego stoczyliśmy drużynowy pojedynek strzelecki z wykorzystaniem umiejętności, które nabyliśmy podczas zajęć z łuków. Następnie wybraliśmy się na eurobungee, gdzie skakaliśmy na trampolinach, wyposażeni w specjalne uprzęże. Zdobyliśmy też trzeci, najwyższy poziom wtajemniczenia w Strefie UFO i poznaliśmy historię nie z tej ziemi. Po obiedzie nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy oraz budowaliśmy własne nosze. Odbyliśmy też wycieczkę jednoosobowymi kajakami sit on top po jeziorze Łęsk oraz walki sumo w zabawnych strojach.

Adrenalina, grupa Pani Kingi S.
Dzień zaczęliśmy bardzo sportowo. Po śniadaniu mieliśmy różne gry i zabawy. Na zajęciach Archery Challege braliśmy udział w starciu łuczników, które odbywało się pod namiotem programowym. Następnie uczyliśmy posługiwać się wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Również byliśmy na plażowaniu i kąpaliśmy się w jeziorze. Nie zabrakło także emocji podczas paintballu, kiedy walczyliśmy przy użyciu broni barwiącej. Nauka podstawowych technik szyfrowania zakończyła nasz dzień.

BFF Extra, grupa Pani Julii C.
Od rana wybrałyśmy się na spacer po lesie. Po drodze podziwiałyśmy piękno natury i integrowałyśmy się. Po trasie poszłyśmy na plażę, aby odpocząć. Niektóre z nas pojechały dziś na wycieczkę fakultatywną do Olsztyna. Po tak aktywnym spędzaniu czasu, czekała na nas kolejna atrakcja - walki gladiatorek. Każda z nas poczuła się jak prawdziwa wojowniczka. Na koniec dnia bawiłyśmy się na ściance wspinaczkowej. Był to dla nas niezwykle aktywny i ciekawy dzień!

BFF Extra, grupa Pani Klaudii P.
Dzień piąty rozpoczęłyśmy spacerem po lesie. Podziwiałyśmy piękno mazurskiej przyrody. Niektóre z nas były w tym czasie w Olsztynie na wycieczce fakultatywnej. Kolejną atrakcją było tworzenie strojów. Każda z nas miała okazje zaprojektować swoją własną koszulkę. Całkiem niezłe z nas projektantki! Popołudnie spędziłyśmy na parku linowym, pokonując dwie trasy o różnym poziomie trudności. Niektóre fragmenty były dość wymagające, ale dzięki odpowiedniemu przeszkoleniu dałyśmy sobie z nimi radę! Dzień zakończyłyśmy imprezą taneczną na Poziomie X. Świetna muzyka oraz imprezowe stylizacje pozwoliły nam idealnie wczuć się w zabawę.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano po rozgrzewce graliśmy w dwa ognie. Następnie ćwiczyliśmy strzelanie z łuku do tarczy, co przydało nam się później w rozgrywkach Archery Challenge. Okazało się, że jesteśmy całkiem dobrymi strzelcami. Odbył się także turniej na strzelnicy paintballowej. Mogliśmy również poćwiczyć równowagę w kuli waterballa. Wieczorem jeździliśmy quadami razem z instruktorem. To był bardzo emocjonujący dzień i już nie możemy się doczekać jutrzejszych atrakcji.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Justyny W.
Dzisiaj rywalizowaliśmy, grając w dwa ognie. Wspinaliśmy się również po wieży ze skrzynek w uprzęży z asekuracją. Rozegraliśmy emocjonujący mecz paintballu podzieleni na drużyny niebieskich i czerwonych. Biegaliśmy w kuli na wodzie, badając wpływ grawitacji na równowagę. Był też czas na zajęcia wymagające skupienia i ćwiczące umiejętności manualne - wyplataliśmy piękne bransoletki.

Harry Potter, grupa Pani Kamili Ch.
Czwartek rozpoczęliśmy od leśnego spaceru, podczas którego dowiedzieliśmy się bardzo wielu ciekawych rzeczy o lesie i jego mieszkańcach. Wszystkie domy zdobyły też punkty za obszerną wiedzę na temat fauny i flory. Po obiedzie dzięki żyroskopowi mogliśmy poczuć się jak podczas podróży świstoklikiem. Potem w kinie gwiezdnym na specjalnej kopule ogromnych rozmiarów oglądaliśmy film przygodowy „Magiczny Glob”. Na dodatek w trójwymiarze, więc w pełni mogliśmy zanurzyć się w fantastyczny świat przyrody i kosmosu. Po kolacji podczas trzeciej gry terenowej musieliśmy rozwiązać zagadki i odnaleźć wszystkie horkrusy, by pokonać Tego, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać. Nie było łatwo, ale dzięki współpracy zdobyliśmy je wszystkie i zwyciężyliśmy.

Harry Potter, grupa Pani Oliwii P.
Po śniadaniu wybraliśmy się na spacer leśną ścieżką edukacyjną - poznaliśmy wiele gatunków drzew, grzybów i zwierząt, a także dowiedzieliśmy się, jak ważna jest ekologia. Następnie wzięliśmy udział w grach i zabawach integracyjnych. Po obiedzie samodzielnie stworzyliśmy przepiękne bransoletki przyjaźni, które zostały identyfikatorami naszej grupy. Graliśmy dziś również w grę terenową Poszukiwanie Horkruksów, nauczyliśmy się posługiwać kompasem, by odpowiednie azymuty pomogły nam odnaleźć horkruksy. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w grze Mój Księżyc.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów. Wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie, próbując stracić się wzajemnie z podestów. Udaliśmy się również na plażę, gdzie mogliśmy skorzystać z kąpieli w jeziorze pod czujnym okiem ratownika wodnego. Ponadto odbyliśmy trening strzelania z łuku do tarcz. Po obiedzie podzieleni na grupy graliśmy w obozowe kalambury. Potem udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się podstaw przetrwania i mieliśmy okazję zbudowania szałasów z wykorzystaniem pałatki. Natomiast wieczór spędziliśmy na ognisku, świetnie się bawiąc, śpiewając i piekąc kiełbaski.

Kulka Max, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw, podczas których świetnie się bawiliśmy. Następnie ubrani w specjalne stroje i maski ochronne stoczyliśmy walki sumo na kolorowej macie. Później poznaliśmy budowę quadu oraz wzięliśmy udział w przejażdżce na torze w naszym ośrodku. Na koniec dnia stoczyliśmy pojedynek łuczników. Dzięki bezpiecznym strzałom zakończonym gąbką oraz maskom ochronnym, zabawa była przednia.

Kulka Max, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczęliśmy od rejsu kajakowego po jeziorze. Pływaliśmy jednoosobowymi kajakami sit on top. Następnie uczestniczyliśmy w warsztatach plastycznych i tworzyliśmy dzieła metodą quillingu. Podczas zajęć Archery Challenge strzelaliśmy do siebie z łuków specjalnymi strzałami zakończonymi gąbką. Wzięliśmy udział w turnieju Awantura o Wiedzę. Graliśmy w mafię w miasteczku. Wieczorem zostaliśmy oprowadzeni po Strefie UFO. Po przekroczeniu bramy weszliśmy do Kwatery Głównej, gdzie obejrzeliśmy film o historii Kosmicznych Mazur, zwiedziliśmy kokpit spodka, a w Laboratorium przetestowaliśmy urządzenia kosmitów i zobaczyliśmy zahibernowanego Yazruma.

Kulka Max, grupa Pani Gabrieli W.
Dzień zaczęliśmy od spaceru do pobliskiej miejscowości, a po nim pływaliśmy i opalaliśmy się na plaży. Po poobiednim odpoczynku poczuliśmy się jak przy starcie rakiety kosmicznej, kręcąc się w żyroskopie. Zagraliśmy również mecz laserowego paintballu! Było bardzo emocjonująco! Pod koniec dnia zrobiliśmy swoje własne odznaki oraz wykonaliśmy prace plastyczne techniką quillingu. Było świetnie. Czekamy na kolejny dzień wypełniony atrakcjami!

Kulka Max, grupa Pani Martyny B.
Po pysznym śniadaniu poszliśmy na kajaki turystyczne. Pływaliśmy w dwuosobowych kajakach pod bacznym okiem pana ratownika. Była świetna zabawa. Jezioro było piękne. Następnie poszliśmy do lasu na survival. Dowiedzieliśmy się, czym tak na prawdę jest sztuka przetrwania, co jest w niej najważniejsze. Zbudowaliśmy swoje obozowiska, schronienia oraz miejsca ogniskowe. Następnie udaliśmy się na walki gladiatorów. Mieliśmy specjalne kaski oraz lance. Próbowaliśmy się nawzajem strącić z areny. Była świetna zabawa. Bardzo nam się podobało. Potem poszliśmy na plażę. Budowaliśmy zamki z piasku, pływaliśmy w jeziorze oraz odpoczywaliśmy na plaży. Potem mieliśmy zajęcia kreatywne z tworzenia znaczków oraz quilling. Pobudziliśmy swoją wyobraźnię. Bardzo nam się podobały takie zajęcia. Po kolacji udaliśmy się ma segway. Większość z nas mogła po raz pierwszy spróbować jazdy na tym pojeździe. Było świetnie. To był udany dzień!

Kulka Max, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od mega gier, czyli wersji XXL popularnych gier, takich jak bierki, twister, jenga oraz scrabble. Następnie wybraliśmy się na wyprawę wieloosobową łodzią po jeziorze Łęsk. Będąc w smoczej łodzi, wiosłowaliśmy w rytm wybijany przez bębniarza. Nauczyliśmy się wyznaczać azymut za pomocą kompasu i wykorzystaliśmy tą umiejętność podczas gry terenowej. Przeszliśmy również trening na strzelnicy paintballowej. Każdy z nas oddał strzały do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Dzień zakończyliśmy seansem filmowym w kinie sferycznym 3D. Obejrzeliśmy film przygodowo-edukacyjny o porach roku. Był to bardzo ciekawy dzień pełen atrakcji.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Aleksandry Ś.
Od samego rana mieliśmy mnóstwo atrakcji, w tym paintball, sumo, park linowy i strzelanie z łuku. Każda z tych atrakcji była niesamowita i sprawiła nam mnóstwo frajdy. Paintball to pełna emocji rozgrywka. Sumo też było świetnym sposobem na zabawę - mieliśmy mnóstwo śmiechu, gdy próbowaliśmy przewrócić siebie i wypchnąć nawzajem z ringu. Park linowy był niesamowity! Mogliśmy wspinać się po trasach wśród drzew. Strzelanie z łuku było dla niektórych nowym doświadczeniem. Mogliśmy poczuć się jak prawdziwi łucznicy i spróbować swoich sił w strzelaniu do celu. Była to świetna okazja, aby nauczyć się nowych umiejętności. Na koniec dnia mieliśmy dyskotekę, na której mogliśmy tańczyć i bawić się ze swoimi przyjaciółmi. Było to świetne zakończenie dnia pełnego wspaniałych atrakcji.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mikołaja M.
Nasz obozowy dzień zaczęliśmy od jazdy na quadzie po kulkowym torze, następnie udaliśmy się na zajęcia łącznościowe, na których nauczyliśmy się, jak podawać informacje przez telefon polowy oraz jak działają kody. Po drugim śniadaniu poszliśmy na szkolenie ze strategii i taktyki, podczas którego poznaliśmy techniki przechodzenia przez skrzyżowania oraz dowiedzieliśmy się jak uciekać przed granatem. Naszą kolejną atrakcją były kajaki turystyczne, z perspektywy których poznaliśmy jezioro Łęsk. Pod wieczór mieliśmy imprezę na Poziomie X, na której świetnie się bawiliśmy. Czekamy na dalsze atrakcje!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Natalii K.
Od razu po porannym rozruchu razem z ratownikiem wskoczyliśmy na rowerki wodne, aby udać się w rejs po jeziorze Łęsk. Później ćwiczyliśmy nasze poruszanie się w grupie, doskonaląc musztrę. Nauczyliśmy się podstaw teorii dotyczących strategii i taktyki, które później ćwiczyliśmy w praktyce. Po obiedzie rozegraliśmy mecz paintballu, a później w lesie dopracowywaliśmy poznane kolumny wojskowe, takie jak szachownica czy sierżant. Cały dzień zakończyliśmy świetną zabawą dzięki imprezie na Poziomie X.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Wiktora D.
Po zaprawie i śniadaniu ćwiczyliśmy postawy strzeleckie. Nauczyliśmy się też, jak obserwować teren i jak poruszać się niezauważenie i bezszelestnie. Podczas spaceru w lesie uczyliśmy się komunikacji za pomocą gestów. Po obiedzie uczyliśmy się tajników survivalu związanych z rozpalaniem ognia i uzdatnianiem wody do picia. Następnie instruktor zabrał nas na ćwiczenia w terenie, podczas których poznaliśmy podstawy wojskowej taktyki - szyki i manewry drużynowe. Wieczorem czas mijał nam na tanecznej zabawie podczas dyskoteki.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Agnieszki M.
Dzień zaczęliśmy od strzelnicy paintballowej. Następnie udaliśmy się do Strefy UFO. Przekroczyliśmy bramę tajnej bazy, zwiedziliśmy kokpit spodka, oglądaliśmy film o historii Kosmicznych Mazur oraz przetestowaliśmy urządzenia kosmitów, osiągając tym samym najwyższy poziom wtajemniczenia. Później toczyliśmy pojedynki na wirtualnych dywanach. Po obiedzie braliśmy udział w zajęciach piłka na opak, a następnie odbyło się malowanie w chmurach. Na koniec dnia wraz z innymi grupami braliśmy udział w ognisku. Ciekawe, co przyniesie nam jutro.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj rano wyruszyliśmy na Kulkowe Podchody do lasu. Zwyciężyła drużyna uciekających, ale wszyscy bawiliśmy się super! Po grze poszliśmy spróbować swoich sił w parku linowym, a po tym czekały na nas walki sumo. Po obiedzie tworzyliśmy przepiękne prace plastyczne malując w chmurach, a potem spędziliśmy wspólnie czas przy grach planszowych. Ten dzień zakończyliśmy na wspólnym ognisku, gdzie jedliśmy kiełbaski i wspólnie się bawiliśmy. Już nie możemy się doczekać tego, co czeka nas jutro!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Magdaleny M.
Kolejny dzień pełen atrakcji za nami! Na samym początku graliśmy w dwa ognie, następnie wyruszyliśmy na kulkowe podchody. Przeżyliśmy dzięki nim przygodę na leśnym szlaku. Później weszliśmy na ściankę wspinaczkową z czterema różnymi poziomami trudności. Po obiedzie zagraliśmy w laserowy paintball. Wyposażeni w świetlną broń i detektory trafień rozegraliśmy emocjonujące potyczki. Dzisiaj również bawiliśmy się w konstruktorów i układaliśmy różne budowle z bambonady. Na koniec dnia poszliśmy na ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski. To był wspaniały dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Nasz poranek rozpoczęliśmy od gier i zabaw integrujących naszą grupę. Następnie udaliśmy się na rowerki wodne. Pływając nimi się świetnie bawiliśmy. Uczestniczyliśmy w zajęciach Enigma, podczas których uczyliśmy się szyfrowania słów i wzajemnie wymyślaliśmy sobie zagadki. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, aby odpocząć i wykąpać się. Później wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek z asekuracją, jednocześnie budując ją. Najwyższą wieżę ułożyła Emilka! Na koniec dnia poszliśmy na waterball. Każdy miał okazję wejść do wielkiej dmuchanej kuli i poćwiczyć swoją równowagę.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Dzień zaczęliśmy od gry w siatkówkę. Ten mecz wzbudził w nas wiele emocji Później wzięliśmy udział w krótkiej rozgrywce w mafię. Po pysznym obiedzie odwiedziliśmy Strefę UFO. Przekroczyliśmy bramę bazy, weszliśmy do spodka. Obejrzeliśmy również film o kosmitach. Dzięki temu osiągnęliśmy najwyższy stopień wtajemniczenia. Następnymi atrakcjami był dziwny rower i szczudła. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Gabrieli Cz.
Dzisiejszy dzień dla części z nas zaczął się fakultatywną zabawą na segwayu i wirtualnych dywanach, natomiast reszta grupy bawiła się we wcześniej poznane zabawy oraz w mafię. Po wspólnym plażowaniu i kąpaniu w naszym jeziorze Łęsk wyruszyliśmy razem w podróż kajakami turystycznymi. Po tej atrakcji bawiliśmy się w sumo i sprawdzaliśmy, kto z nas jest silniejszy. Wieczorem wraz z innymi grupami zasiedliśmy przy ognisku, aby wspólnie spędzić czas i zjeść pyszne kiełbaski.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny B.
Rano zostaliśmy przeszkoleni z używania kompasu, a później zagraliśmy w grę terenową Błędny Azymut. Następnie nastąpił czas relaksu nad jeziorem, gdzie rozpoczęliśmy plażowanie i kąpiele w jeziorze Łęsk pod czujnym okiem ratownika. Nauczyliśmy się jeździć na segwayu i pokonaliśmy specjalny tor przeszkód. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w siatkówkę na piasku. Później, przy powoli zachodzącym słońcu, pływaliśmy na rowerkach wodnych po jeziorze. Pod okiem instruktora i z asekuracją, budowaliśmy ze skrzynek jak najwyższą wieżę.

Summer Challenge, grupa Pani Julii A.
Pierwszą naszą aktywnością dziś była smocza łódź. Następnie uczyliśmy się strzelać z wiatrówek do tarcz. Potem postanowiliśmy wspólnie rozegrać mecz siatkówki i zagrać w mafię. Świetnie się bawiliśmy, a z pomocą naszej pani, udało nam się odgadnąć, kto był mafiozem. Następnie zjedliśmy smaczny obiad i po odpoczynku wybraliśmy się na plażę. Mieliśmy dużo zabawy przy wspólnej kąpieli, a ci, którzy zdali test na pływanie, mogli pływać w głębszej strefie kąpieliska. Po plażowaniu mieliśmy zaplanowaną naukę na segwayach, czyli elektrycznych pojazdach dwukołowych. Pod wieczór poszliśmy do parku linowego i pokonywaliśmy tory od najłatwiejszego po te najbardziej ekstremalne.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii B.
Dzisiaj oficer tajności zapoznał nas z trzecim poziomem tajności w Strefie UFO. Widzieliśmy statek kosmiczny i inne kosmiczne atrakcje. Później bawiliśmy się na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Graliśmy też w piłkę i się bawiliśmy. Po obiedzie część z nas wybrała się na dodatkowe zajęcia z Pakietu Ekstra Aktywnego, a reszta bawiła się i integrowała. Pływaliśmy też smoczą łodzią, a wieczorem mieliśmy ognisko z kiełbaskami.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny D.
Dzisiaj nasze pierwsze zajęcia bardzo nas zaskoczyły, ponieważ był to waterball. Próbowaliśmy utrzymać równowagę w nadmuchanej kuli. Następnie uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na nietypowym rowerze. Każdemu z nas udało się przejść przynajmniej kilka kroków na szczudłach! Później spędziliśmy czas na rowerkach wodnych. Niektórzy z nas po raz pierwszy pływali na takim sprzęcie wodnym. Mogliśmy też zagrać w piłkę na opak ubrani w specjalne stroje. Czas przed kolacją spędziliśmy na grach i zabawach na świeżym powietrzu. Ostatnie zajęcia to ścianka wspinaczkowa, która również bardzo przypadła nam do gustu.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Czwartek zaczęliśmy od pokonania ścianki wspinaczkowej o czterech stopniach trudności. Następnie jeździliśmy segwayami po specjalnym torze z przeszkodami oraz rozegraliśmy mecz waterpolo. Po obiedzie w sferycznym kinie obejrzeliśmy film 3D „Magiczny Glob”. Później zagraliśmy w mafię. Dzień zakończyliśmy taneczną imprezą na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Nie zwalniamy tempa! Czwartkowy ranek rozpoczęliśmy od obejrzenia filmu. W tym czasie osoby, które miały wykupioną fakultatywną wycieczkę do Olsztyna, udały się na nią. Następnie poszliśmy na plażowanie. Po obiedzie ponownie obejrzeliśmy film, tym razem w gwiezdnym kinie 3D, przybliżający zagadnienia czterech pór roku. Następnym punktem naszego dnia było Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X z darmowym napojem.