RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus IV (27.07-06.08.2023)

Dzień 2 - Najlepsze wakacje na Kulce

Dodany: 2023.07.28

Drugi dzień kolonii za nami! Dzień wypełniony od rana do wieczora zajęciami aktywnymi, plastycznymi, integracyjnymi, wodnymi, kosmicznymi… Poznajemy się coraz lepiej, znamy już nie tylko swoje imiona, ale i umiejętności, cechy charakteru. Nowe miejsce, nowe koleżanki i nowi koledzy, nowe atrakcje, czyli najlepsze wakacje pod słońcem!

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Drugiego dnia kolonii rano uczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu, po czym rozwiązaliśmy specjalnie przygotowane zadania i zagadki. Znaleźliśmy również czas na piłkę nożną. Po południu stworzyliśmy własne kolorowe przypinki. Z kolei po obiedzie uczyliśmy się strzelać z łuków, a w ramach odpoczynku udaliśmy się na plażowanie i kąpiele w jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyło się wieczorne spotkanie integracyjne przy ognisku ze śpiewem, zabawami i oczywiście kiełbaskami.

33 Przygody, grupa Pani Kornelii W.
Drugi dzień w Kulce rozpoczęliśmy od Akcji Integracji, podczas której wzięliśmy udział w takich konkurencjach, jak wielospodnie, wielonarty, rurowce, przeciąganie liny oraz innych zabawach integracyjnych. Po obiedzie wzięliśmy udział w nauce jazdy na segwayu po specjalnie przygotowanym torze oraz zapoznaliśmy się z podstawowymi technikami szyfrowania wiadomości połączoną z grą terenową. Udaliśmy się również na plażę, gdzie mogliśmy skorzystać z kąpieli w jeziorze Łęsk. Wieczorem zrobiliśmy spotkanie integracyjne przy ognisku, gdzie piekliśmy kiełbaski i miło spędziliśmy czas śpiewając i grając w gry.

Adrenalina, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiejszy dzień był ekscytujący! Zaczęliśmy go od poznania strategii oraz taktyki stosowanej w wojsku. Następnie wiele nauczyliśmy się na zajęciach z pierwszej pomocy. Ich drugą częścią było wykonanie własnych noszy z improwizowanych materiałów. Poradziliśmy sobie świetnie! Aby trochę wypocząć, wybraliśmy się na kąpiele nad jeziorem Łęsk. Spróbowaliśmy swoich sił na quadach a wieczorem bawiliśmy się w rytm super muzyki na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Gabrieli K.
Drugi dzień naszej przygody na Kulce rozpoczęliśmy Rannym Lotnikiem, czyli zajęciami, na których poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy, a także wykorzystaliśmy je w praktyce podczas gry terenowej. Później trenowaliśmy naszą celność oddając strzały do tarcz z markerów paintballowych. Po obiedzie plażowaliśmy i zażywaliśmy kąpieli w jeziorze Łęsk. Przed kolacją nauczyliśmy się także posługiwać wiatrówkami sprężynowymi oraz odbył się konkurs na celność. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, wspólnie bawiąc się i tańcząc.

Adrenalina, grupa Pani Magdy K.
Pełni dobrych humorów zaczęliśmy dzień od wspólnej integracji i zabaw, następnie wspólnie z instruktorem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Były cztery poziomy trudności, niektórym z nas udało się przejść je wszystkie! Po wysiłku fizycznym odpoczywaliśmy grając wspólnie w przeróżne planszówki. Po obiedzie mieliśmy okazje na przejażdżkę quadem. Każdy z nas robił po pięć okrążeń po specjalnym torze do tego przeznaczonym. Było to niesamowite przeżycie, które dla wielu z nas było pierwszym. Przedostatnim punktem naszego dnia był trening strzelania z łuku. Urządziliśmy również konkurs, w którym wyłoniliśmy najlepszego łucznika. Dzień zakończyliśmy na dyskotece, wytańczyliśmy się i w bardzo dobrych humorach poszliśmy spać.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry P.
Drugi dzień w Ośrodku Kulka był niezwykle ekscytujący. Po sycącym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z survivalu. Poznaliśmy jego zasady oraz rodzaje, a następnie nauczyliśmy się budować schronienie za pomocą pałatki wojskowej. Po krótkiej przerwie poświęconej plażowaniu zjedliśmy obiad. Następnie odbyła się gra Ranny Lotnik, podczas której poznaliśmy zasady pierwszej pomocy, co później wykorzystaliśmy w praktyce budując nosze. Później każdy z nas przeszedł trasę parku linowego. Zwieńczeniem dnia była niezapomniana dyskoteka. Nie możemy się doczekać następnego dnia pełnego emocji.

BFF Extra, grupa Pani Kingi S.
Po śniadaniu miałyśmy malowanie w chmurach, czyli na rozciągniętej przezroczystej folii. Każda z nas miała super pomysły na swoje artystyczne prace. Następnie mogłyśmy poczuć się jak w prawdziwym cyrku, ponieważ jeździłyśmy na nietypowym rowerze oraz przeszłyśmy trening chodzenia na szczudłach. Również grałyśmy w kalambury oraz w terra motto, czyli trzęsienie ziemi. Nasz dzień zakończyłyśmy seansem w gwiezdnym kinie, gdzie oglądałyśmy trójwymiarowy film „Magiczny Glob”.

BFF Extra, grupa Pani Julii Z.
Dzień zaczęłyśmy aktywnie od zajęć z instruktorką. Nauczyłyśmy jeździć na segwayu, przebyłyśmy niesamowity tor przeszkód i dowiedziałyśmy się więcej o tej maszynie. Później przebierałyśmy się i malowałyśmy w motywy kwiatowe oraz zrobiłyśmy mały pokaz mody i omówiłyśmy nasze stroje. Bawiłyśmy się w gry grupowe, zacieśniałyśmy więzi i rywalizowałyśmy. Po południu malowałyśmy w specyficzny sposób - na chmurach! Na koniec stworzyłyśmy niepowtarzalne znaczki oraz dzieła techniką quillingu.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Kai E.
Ten dzień był pełen atrakcji. Zaczęliśmy go wchodząc na wieżę ze skrzynek. Udało nam się ustanowić nawet rekord dnia! Następnie bawiliśmy się razem w gry i zabawy integracyjne, aby jak najlepiej poznać naszą grupę. Kolejną rozrywką tego dnia stanowił magiczny dywan. To była super zabawa. Po obiedzie poznaliśmy sekrety tajnej Strefy UFO i przyrzekliśmy, aby nikomu nie wyjawić co tam ujrzeliśmy. Później spędziliśmy miło czas na plaży. A wieczorem umililiśmy sobie czas śpiewaniem i zabawami przy ognisku. To był naprawdę udany dzień. Nie możemy doczekać się następnego!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Julii A.
Nasz drugi dzień kosmicznej przygody rozpoczął się od śniadania i zajęć łącznościowych. Polegały one na poznaniu alfabetu Morse’a i szyfru czekoladki. Później udaliśmy się śladami UFO i poznaliśmy Yazruma. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę. Potem bawiliśmy się na eurobungee, a na koniec dnia strzelaliśmy z broni laserowych.

Kulka Max, grupa Pani Kingi B.
O poranku stoczyliśmy pojedynek laserowego paintballu. Następnie udaliśmy się do lasu, gdzie uczestniczyliśmy w zajęciach z survivalu, podczas których poznaliśmy podstawy sztuki przetrwania oraz budowaliśmy swoje szałasy. Podczas kolejnych zajęć, ubrani w specjalne stroje sumo, stoczyliśmy zacięte pojedynki zapasów. Następnie mogliśmy wcielić się w cyrkowców. Sprawdziliśmy swoje siły w chodzeniu na szczudłach oraz jeździe dziwnym rowerem. Potem udaliśmy się w rejs smoczą łodzią, podczas którego podziwialiśmy piękno jeziora. Dzień zakończyliśmy tanecznym szaleństwem na dyskotece.

Kulka Max, grupa Pani Julii K.
Piątek na kolonii rozpoczęliśmy od parku linowego. Następnie braliśmy udział w zajęciach w waterballu. Świetnie się bawiliśmy! Później wybraliśmy się na jazdę quadami po torze. Po obiedzie udaliśmy się na walki sumo, na które przebraliśmy się w specjalne stroje. Jeszcze tego samego dnia udaliśmy się nad jezioro, gdzie zapoznaliśmy się z zasadami kąpieliska oraz pływaliśmy kajakami turystycznymi. Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w dyskotece. To był bardzo udany dzień!

Kulka Max, grupa Pani Julii R.
Drugi dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie wspinając się na ściankę wspinaczkową o wysokości 8,6 metra. Świetnie sobie poradziliśmy. Wykorzystując promienie słoneczne spędziliśmy czas na plaży. Pokonaliśmy tor na dwukołowym pojeździe elektrycznym segway, a następnie odwiedziliśmy owianą tajemnicą tajną Strefę UFO. Dzień zakończyliśmy szaloną dyskoteką. To był bardzo udany dzień!

Kulka Max, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelania z wiatrówek, co sprawdziło naszą celność. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków jeziora Łęsk. Odbyliśmy też spotkanie z panią pielęgniarką. Graliśmy również w Awanturę o Wiedzę, czyli pełną emocji rozgrywkę z ciekawymi pytaniami. Kolejną atrakcją była strzelnica paintballowa, na której oddawaliśmy strzały do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą na dyskotece.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny S.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu snajperskiego na strzelnicy paintballowej Podzieliliśmy się na cztery zespoły i oddaliśmy odpowiednio punktowane strzały . Następnie korzystając z pogody udaliśmy się na plażowanie .Czas tam spędzony umilały nam gry karciane i muzyka . Wcześniej zdobyte umiejętności celowania do tarcz mieliśmy okazję zaprezentować podczas strzelania z wiatrówek. Po paru strzałach na rozgrzewkę urządziliśmy zawody i wyłoniliśmy z naszej grupy strzelca najcelniejszym okiem. Mając wpływ na program naszego obozu, wybieraliśmy najatrakcyjniejsze z proponowanych zajęć. Zwieńczeniem dnia była niesamowita pełna tańców i śpiewu dyskoteka, na której wytańczyliśmy się chyba za wszystkie czasy .To był bardzo udany dzień.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Piątek rozpoczęliśmy od seansu w kinie sferycznym 3D. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie ratownik omówił z nami najważniejsze zasady korzystania z niej. Po obiedzie odbyliśmy trening snajperski na strzelnicy paintballowej, a po serii strzałów próbnych odbył się konkurs strzelecki drużyn. Wyłoniliśmy również najlepszego strzelca. Wieczór zakończyliśmy na szalonej dyskotece w naszym Cool Clubie. To był dzień pełen nowych doświadczeń!

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Emilii K.
Nasz drugi dzień na Kulce rozpoczął się od zapoznania się z ofertą zajęć fakultatywnych. Następnie świetnie się bawiłyśmy na eurobungee, gdzie mogłyśmy się poczuć lekkie jak piórka na specjalnych trampolinach. Po obiedzie wyruszyłyśmy do lasu, by przeprowadzić podchody, w których jedna grupa starała się złapać drugą. Nie zabrakło ciekawych zadań i zdrowego ruchu. Później spróbowałyśmy swoich sił w Archery Challenge. Celowałyśmy za pomocą specjalnych strzał i wyłoniłyśmy Królową Strzelców. Wieczorem odbyła się dyskoteka z mnóstwem świetnych piosenek i radosnych tańców.

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Aleksandry Sz.
Drugi dzień na Kulce minął nam wprost bajecznie! Pierwszymi zajęciami, w których braliśmy dzisiaj udział, były skrzynki. Układaliśmy z nich wieżę, a następnie się po niej wspinaliśmy. Kolejne gry integracyjne jeszcze bardziej nas do siebie zbliżyły. Po obiedzie zamieniliśmy się w prawdziwych łuczników i strzelaliśmy do celu. Było ekscytująco! Następnie obchodziliśmy urodziny Kubusia Puchatka. Pomogliśmy mu znaleźć jego przyjaciół oraz zostaliśmy poczęstowani słodkościami. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Natalii T.
Dzień zaczęliśmy od porannego rozruchu i śniadania. Rano mieliśmy rozgrywkę fascynującej Awantury o Wiedzę. Równie emocjonująca był gra w zbijaka. Po tej pełnej emocji grze postanowiliśmy pójść na plażę, by wygrzewać się oraz się kąpać. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, na której mieliśmy okazję poćwiczyć strzelanie do celu . Po zjedzeniu obiadu zaczęliśmy zajęcia z wychowawcą, na których naszym zadaniem było lepiej się poznać. Pomogły w tym planszówki. Następnie mieliśmy zajęcia z łączności, na których uczyliśmy się szyfrowania. Po kolacji zwieńczeniem naszego dnia były niesamowite walki sumo, w których każdy miał szansę zmierzyć się w specjalnych kaskach i ubraniach sumo, było to bardzo fajne przeżycie.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Piątek rozpoczęliśmy od porannego rozruchu, który idealnie przygotował nas na dzień pełen wrażeń. Po śniadaniu rozpoczęliśmy dynamiczną strzelnicę paintballową. Po wysłuchaniu wszystkich zasad bezpieczeństwa dobraliśmy się w pary i ćwiczyliśmy swoją celność strzelając do celów rozstawionych na polu paintballowym. Następnie wybraliśmy się na rowery wodne. Wspólnie z ratownikiem podziwialiśmy przepiękne widoki i dużo się śmialiśmy. Kolejnymi zajęciami była łączność. Dowiedzieliśmy się, w jaki sposób rozmawiać przez telefony polowe i nauczyliśmy się wybranych szyfrów. Po obiedzie odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Dowiedzieliśmy się, w jaki sposób postępować podczas złamań, zwichnięć, oparzeń i upadków. W drugiej części zajęć zagraliśmy w Rannego Lotnika, który idealnie sprawdził nabyte przez nas umiejętności. Po kolacji każdy z nas mógł pokręcić się na kosmicznym żyroskopie.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny D.
Dzień zaczął się fantastycznie, ponieważ mogliśmy pójść na zajęcia w naszych nowych mundurach. Po posprzątaniu namiotów graliśmy w piłkę. Kolejno były kajaki turystyczne, na których świetnie się bawiliśmy. Następnymi zajęciami była dynamiczna strzelnica paintballowa. Te zajęcia bardzo przydadzą nam się w następnych dniach, mogliśmy przećwiczyć celne strzelanie z markerów paintballowych. Po obiedzie był czas na dalszą integrację, dzięki temu poznajemy się coraz lepiej z naszymi nowymi koleżankami i kolegami. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się podstaw musztry, którą będziemy wykorzystywać w następnych dniach. Ostatnie tego dnia zajęcia chyba najbardziej nas zintegrowały, ponieważ były to walki gladiatorów. To był bardzo udany dzień!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Drugi dzień na obozie był niesamowity! Zaczęliśmy od wizyty na strzelnicy paintballowej, gdzie mieliśmy okazję rywalizować w różnych grach. Było naprawdę emocjonująco. Po południu mieliśmy okazję spróbować jazdy na segwayu, co było dla większości z nas zupełnie nowym doświadczeniem. Każdy z nas się świetnie bawił! Po obiedzie mieliśmy baloniadę, czyli grę polegającą na rzucaniu balonów z wodą. Było zabawnie i znowu mieliśmy okazję rywalizować i spędzić czas z przyjaciółmi. Na zakończenie dnia mieliśmy wieczorną dyskotekę, na której mogliśmy zatańczyć i dobrze się bawić. Było naprawdę świetnie i już nie możemy się doczekać kolejnego dnia na obozie!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Aleksandry M.
Drugi dzień kolonii był bardzo intensywny. Rozpoczęliśmy od pysznego śniadanie, które dało nam siły na nasz cały dzień. Następnie mieliśmy magiczne dywany, na których graliśmy w różne gry interaktywne. Było super! Potem graliśmy w podchody w lesie, a podczas nich wykonywaliśmy różne zadania, na przykład taniec macarena. Potem odbył się kolejny super punkt, czyli UFO mega gry - graliśmy w wielkiego twistera i scrabble. Potem mieliśmy pyszny obiad, a następnie gry - chłopcy wraz z panią Olą rozegrali mecz koszykówki a dziewczynki malowały różne plakaty. Następnie odbyły się zajęcia UFO Pułapka.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano udałyśmy się do Strefy UFO i zostałyśmy wtajemniczone we wszystkie poziomy tajności. Następnie grałyśmy w mafię. Okazało się, że mamy bardzo bujną wyobraźnię i bez problemu umiemy sobie wyobrazić opowiadane historie. Później wzięłyśmy udział w szkoleniu kosmonauty na żyroskopie. Teraz już wiemy, jak może wyglądać lot w kosmos. Po pysznym obiedzie ścigałyśmy się w wielonartach oraz wielospodniach w czasie Akcji Integracji. Następnie udałyśmy się na plażę i mogłyśmy skorzystać z kąpieli w jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym grałyśmy w różne gry i piekłyśmy kiełbaski. Nie możemy doczekać się kolejnego dnia pełnego atrakcji.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Dziś zaczęliśmy od zajęć z wychowawczynią, na których graliśmy w gry integracyjne, dzięki którym mogliśmy się jeszcze lepiej poznać. Potem wspólnie wzięliśmy udział w Akcji Integracji, łącząc siły w różnych konkurencjach sportowych. Następnie czekały na nas gry planszowe, przy których miło spędziliśmy czas. Stoczyliśmy też niesamowite pojedynki na wirtualnych dywanach, a potem budowaliśmy ogromne wieże ze skrzynek i wspinaliśmy się na nie. Wieczorem czekała na nas świetna zabawa na dyskotece! Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny B.
O poranku udaliśmy się poskakać na eurobungee. Następnie na zajęciach z wychowawcą spędziliśmy czas sportowo, pograliśmy w piłkę nożną i siatkówkę. Tuż przed obiadem uczyliśmy się obsługiwać wiatrówki oraz ćwiczyliśmy naszą celność rozgrywając mały turniej. Całkiem nieźle nam poszło. Pod czujnym okiem instruktora budowaliśmy ze skrzynek najwyższą wieżę, jaka była możliwa, wspinając się na nią. Wieczorem bawiliśmy się przy ognisku integracyjnym. Co przyniesie jutro?

Summer Challenge, grupa Pani Kamili Ch.
Nasza kulkowa przygoda rozwija się bardzo intensywnie. Dzień zaczął się od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Było naprawdę super! Potem uczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości i mogliśmy wykorzystać nasze nowe umiejętności w praktyce. Podzieleni na dwie drużyny, ukryliśmy dla siebie zaszyfrowane zadania. Jeszcze przed obiadem czekał na nas waterball, czyli wielka dmuchana kula umieszczona na wodzie, w której próbowaliśmy utrzymać równowagę. To wcale nie było łatwe! Kolejną atrakcją był żyroskop. Mogliśmy się poczuć jak podczas startu rakiety kosmicznej! Odwiedziliśmy też gabinet pani pielęgniarki, a także dowiedzieliśmy się wszystkiego na temat pakietów fakultatywnych. Koniec dnia spędziliśmy w tajnej Strefie UFO, gdzie weszliśmy do kokpitu spodka, zobaczyliśmy film o historii Kosmicznych Mazur, a w Laboratorium przetestowaliśmy nawet urządzenia kosmitów.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Piątek rozpoczęliśmy od porannego rozruchu, czyli gier w siatkówkę, piłkę nożną, badmintona - każdy mógł coś znaleźć dla siebie. Następnie udaliśmy się na zajęcia łucznicze, na których odbył się konkurs na największą liczbę zdobytych punktów na tarczy. Najlepszy wynik uzyskała Julia! Mieliśmy również okazję obejrzeć seans „Magiczny Glob” w naszym kulkowym kinie sferycznym 3D. Po obiedzie wyruszyliśmy na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk, potem zagraliśmy w szyfrowaną grę Enigma, a na koniec dnia udaliśmy się na starcie łuczników podczas zajęć Archery Challenge.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty G.
Po śniadaniu mieliśmy kajaki jednoosobowe sit on top, w których pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Następnie uczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Potem udaliśmy się na żyroskop, który symuluje stan nieważkości i przeciążeń w czasie lotu kosmicznego. Po obiedzie poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Uczyliśmy się również budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Na kolejnych zajęciach zostały nam przedstawione zajęcia fakultatywne. Mieliśmy też wizytę w gabinecie pielęgniarki. Po kolacji był waterball, czyli próbowaliśmy utrzymać równowagę w środku kuli umieszczonej na wodzie.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęliśmy wyprawy smoczą łodzią. Płynęliśmy przez jezioro Łęsk, wiosłowaliśmy, a jeden z nas wybijał nam rytm na bębnie. Później skorzystaliśmy z żyroskopu i poczuliśmy się jak prawdziwi astronauci w kosmosie. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuków. Pojedynkowaliśmy się strzałami zakończonymi miękką gąbką. Następnie graliśmy w grę terenową Błędny Azymut. Uczyliśmy się korzystać z kompasu, dowiedzieliśmy się, czym jest azymut. Następnie przeszliśmy do gier i zabaw integracyjnych pod okiem naszej wychowawczyni. Poznaliśmy siebie i swoje zainteresowania. Po kolacji nauczyliśmy się kodować informacje różnymi szyframi - czekoladka, gaderypoluki i wiele innych. Zakodowaliśmy sobie nawzajem zadania.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Nasz dzień zaczął się od przekroczenia bramy tajnej Strefy UFO. Po wykonaniu kilku zadań osiągnęliśmy trzeci, najwyższy poziom wtajemniczenia. Obejrzeliśmy również film w kinie sferycznym 3D. Przepłynęliśmy się smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Dzisiaj spróbowaliśmy swoich sił w szkółce cyrkowej. Nauczyliśmy chodzić się tam na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerku. Po kolacji przeszliśmy szkolenie na kosmicznym żyroskopie. Już nie możemy doczekać się jutra!

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęłyśmy od wyprawy kajakami dwuosobowymi po jeziorze Łęsk. Zostałyśmy także zapoznane z ofertą zajęć fakultatywnych, które odbywają się w naszym ośrodku oraz rozegrałyśmy mecz siatkówki. Następnie uczyłyśmy się jeździć na segwayu po specjalnie przygotowanym do tego torze. Po obiedzie urządziłyśmy sobie rozgrywki piłki na opak, czyli passball i korfball. Potem wzięłyśmy udział w pakiecie różnych gier i zabaw integracyjnych. Natomiast wieczór spędziłyśmy na ognisku, świetnie się bawiąc, śpiewając i piekąc kiełbaski.

VIP, grupa Pani Oliwii S.
Kolejny dzień zaczęliśmy od łuków. Bardzo podobał nam się zorganizowany przez pana instruktora turniej. Następne były quady, adrenaliny nigdy za wiele! Po obiedzie poznaliśmy ofertę zajęć fakultatywnych. Po tych zajęciach czekała na nas ścianka wspinaczkowa ,której nie mogliśmy się doczekać. Wieczorem ruszyliśmy na dyskotekę, która kończyła drugi dzień kolonii.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Nowy dzień rozpoczęłyśmy udając się na quady. Jechałyśmy po specjalnym torze czując przy tym wielką ekscytacje. Kolejno odbyła się gra terenowa Błędny Azymut, podczas której nauczyłyśmy się korzystać z kompasów i za ich pomocą szukałyśmy wyznaczonych miejsc i rozwiązywałyśmy zagadki. Po obiedzie wyszłyśmy do lasu, gdzie poznałyśmy historię survivalu, zasady sztuki przetrwania oraz samodzielnie zrobiłyśmy szałasy z pałatek. Wieczorem czekała na nas dyskoteka, na której tańczyłyśmy, śpiewałyśmy i świetnie się bawiłyśmy. To był bardzo pozytywny dzień!