RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus IV (27.07-06.08.2023)

Dzień 3 - Słoneczna sobota za nami

Dodany: 2023.07.29

Razem z porannym słońcem rozeszliśmy się do różnorodnych zajęć. W taki dzień woda jest świetnym środowiskiem naszej aktywności – pływaliśmy na kajakach jednoosobowych, dwuosobowych, rowerach wodnych, smoczych łodziach i korzystaliśmy z kąpieliska oraz słonecznych kąpieli na plaży. Nie zabrakło też zajęć w lesie i rozgrywek na świeżym powietrzu. Znamy się już nie tylko z widzenia – zajęcia integracyjne sprawiły, że nawiązaliśmy nowe znajomości. Nasze twarze są nie tylko rozświetlone słońcem, ale i uśmiechem.

33 Przygody, grupa Pani Natalii K.
Z samego rana rozpoczęliśmy zajęcia z survivalu, podczas których nauczyliśmy się budować schronienie przy użyciu wojskowej pałatki. Później poznaliśmy technikę malowania w chmurach, czyli na rozciągniętej przezroczystej folii. Po obiedzie spędziliśmy miło czas grając w ziemniaka, a następnie przeszliśmy trasę parku linowego, który ma dwa poziomy trudności. Dzień zakończył się dyskoteką w Cool Clubie.

33 Przygody, grupa Pani Kornelii W.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuków. Następnie świetnie bawiliśmy się grając w baloniadę – przerzucaliśmy balony wypełnione wodą przez siatkę, co dało nam świetną ochłodę w ciepły, słoneczny dzień. Ładną pogodę wykorzystaliśmy również przy kąpieli i odpoczynku na plaży. Po obiedzie wspaniałe spędziliśmy czas skacząc na trampolinach. Specjalne uprzęże oraz gumy zapewniły nam bezpieczeństwo podczas zabawy. Rozegraliśmy też grę terenową, w której rysowaliśmy mapę ośrodka i na jego terenie zostawialiśmy sobie nawzajem zadania do wykonania. Wieczór natomiast spędziliśmy w tanecznym rytmie na dyskotece.

Adrenalina, grupa Pani Wiktorii G.
Ten dzień był ekscytujący! Oprócz gier i zabaw uczyliśmy się strzelać do tarczy na zajęciach z paintballu. Niektórym udało się strzelić w sam środek. Następnie uczyliśmy się szyfrowania i wzajemnie dawaliśmy sobie zaszyfrowane zadania. Oczywiście nie ominęło nas plażowanie i kąpiele. Tego dnia pokonaliśmy również wielkie wieże ze skrzynek i uczestniczyliśmy w grze terenowej Mafia, w której szukaliśmy wskazówek do rozwiązania naszej zagadki. Już nie możemy się doczekać jutra!

Adrenalina, grupa Pani Gabrieli K.
Kolejny dzień w Kulce zaczęliśmy zabawami i grami integracyjnymi. Graliśmy wspólnie w mafię, a także w pif-paf. Później jeździliśmy quadami po specjalnym torze, a przed obiadem poznaliśmy podstawy strategii i taktyki, a także różnice między tymi dwoma pojęciami. Po południu, korzystając z pięknej pogody, poszliśmy na plażę, aby zażyć kąpieli w jeziorze. Później uczyliśmy się gry na ciekawym instrumencie: bum bum rurkach. Wieczorem wyszliśmy do lasu na grę terenową Mafia, aby zdobyć wskazówki i odkryć, kto był sprawcą przestępstwa.

Adrenalina, grupa Pani Magdy K.
Ten słoneczny dzień rozpoczęliśmy od treningu snajperskiego. Każdy z nas miał możliwość wystrzelić 50 kulek z markera painballowego. Wyłoniłyśmy najlepszą drużynę, która zdobyła najwięcej punktów w strzałach do tablic, które znajdywały się w dwóch różnych odległościach. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie wysłuchaliśmy od ratowników obowiązującego regulaminu. Każdy z nas miał możliwość skorzystać z kąpieliska i wypocząć na plaży, grając w przeróżne gry karciane. Przed obiadem zostaliśmy wtajemniczeni w to, co wydarzyło się w Strefie UFO. Po obiedzie udaliśmy się na trampoliny, gdzie pod okiem instruktora mogliśmy poćwiczyć skoki na eurobungee. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową, udało nam się rozwiązać zagadkę przestępstwa popełnionego w pewnym włoskim miasteczku.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry P.
Kolejny dzień w Ośrodku Kulka wypełniony był rozmaitymi aktywnościami. Od razu po śniadaniu rywalizowaliśmy w grze Awantura o Wiedzę. Wzbogaciliśmy naszą wiedzę o ciekawostki z zakresu różnych kategorii. Następnie poznaliśmy tajniki szyfrowania i wykorzystaliśmy cenne porady w praktyce podczas gry terenowej Enigma. Po udanym plażowaniu i obiedzie wybraliśmy się na strzelnicę paintballową. Później jeździliśmy na quadzie, a na sam koniec dnia integrowaliśmy się przy ognisku. To był niesamowity dzień, a my wciąż nie mamy zamiaru zwalniać tempa.

BFF Extra, grupa Pani Kingi S.
Dzień zaczęłyśmy od meczu siatkówki. Następnie plażowałyśmy i kąpałyśmy się w jeziorze pod czujnym okiem ratowników. Po obiedzie grałyśmy w pif-paf oraz w Awanturę o Wiedzę. Udałyśmy się również do Strefy UFO, gdzie osiągnęłyśmy drugi stopień wtajemniczenia. Nasz dzień zakończyłyśmy świetną i pełną emocji grą terenową Mafią. Naszym zadaniem było wytypowanie sprawcy przestępstwa, które miało miejsce w pewnym włoskim miasteczku. Już czekamy na kolejne dni!

BFF Extra, grupa Pani Julii Z.
Sobotę zaczęłyśmy od zajęć aktywnych. Grałyśmy w siatkówkę, ćwiczyłyśmy naszą uważność i refleks grając w gry i zabawy. Później dowiedziałyśmy się, jak zorientować się w terenie, jak korzystać z kompasu oraz jak znaleźć północ naturalnymi sposobami. Po południu miałyśmy turniej z pytaniami oraz poznałyśmy i zwiedziłyśmy tajną Strefę UFO. Przed kolacją bawiłyśmy się przy karaoke. Śpiewałyśmy różne piosenki – od starych polskich hitów, po zupełnie nowe, nasze ulubione piosenki. Wieczorem rozwiązałyśmy ciekawą zagadkę detektywistyczną w trakcie gry terenowej Mafia.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Kai E.
Dzień rozpoczął się nam naprawdę cudownie. Wpierw nauczyliśmy się jeździć na segwayu. Razem udało nam się pokonać trudny tor przeszkód. Następnie nauczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Po południu zapoznaliśmy się z zasadami musztry wojskowej i przećwiczyliśmy razem parę komend. Było naprawdę zabawnie! Po obiedzie nauczyliśmy się strzelać z łuku. Później zagraliśmy w piłkę na opak, czyli w korfball i passball. Dzień zakończyliśmy zabawą taneczną z cudowną muzyką. Bawiliśmy się świetnie!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Julii A.
Sobotę rozpoczęliśmy bardzo aktywnie. Każdy z nas wspinał się na wieżę ze skrzynek, którą sam sobie budował, oczywiście z asekuracją. Po odpoczynku i meczu siatkówki wybraliśmy się do lasu, aby poznać tajniki survivalowe oraz zbudować swój własny szałas z miejscem ogniskowym. Potem mieliśmy zajęcia artystyczne i tworzyliśmy swoje własne przypinki oraz pracę wykonaną techniką quillingu, czyli z małych poskręcanych pasków. Pod wieczór wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, a wieczór zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Max, grupa Pani Kingi B.
Poranek rozpoczęliśmy od poznania budowy quadu oraz przejażdżki na torze w naszym ośrodku. Następnie byliśmy na eurobungee, gdzie skakaliśmy na trampolinach. Później uczyliśmy się jeździć na segwayu, a także pokonaliśmy specjalny tor przeszkód. Po obiedzie mieliśmy możliwość gry w tzw. mega gry, czyli wersję XXL popularnych gier, tj. twister oraz scrabble. Kolejnym punktem naszego dnia była wyprawa rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Wieczorem udaliśmy się do lasu na nocną grę terenową Mafia.

Kulka Max, grupa Pani Julii K.
Trzeci dzień naszej kolonii zaczęliśmy od wspięcia się na ściankę wspinaczkową, na której wszyscy mogliśmy się sprawdzić, pokonując cztery stopnie trudności. Następnie udaliśmy się na laserowy paintball, a później na strzelnicę paintballową. Po obiedzie skorzystaliśmy z pogody i plażowaliśmy oraz pływaliśmy nad jeziorem. Jeszcze tego samego dnia później mieliśmy dwie gry terenowe: Błędny Azymut, podczas którego sprawdziliśmy swoje umiejętności posługiwania się kompasem oraz Mafię, w której popisaliśmy się przenikliwością w trakcie rozwiązywania zagadki kryminalnej.

Kulka Max, grupa Pani Julii R.
Ten piękny słoneczny dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Na zajęciach łącznościowych poznaliśmy alfabet Morse’a oraz poznaliśmy zasady działania telefonów polowych. Rywalizowaliśmy na specjalnej macie na walkach sumo. Poznaliśmy budowę quadu i pokonaliśmy tor quadowy. Opanowaliśmy technikę jazdy na nietypowym rowerze i przeszliśmy trening nauki chodzenia na szczudłach. Dzień zakończyliśmy ogniskiem integracyjnym. Mamy siłę i czekamy na kolejne przygody!

Kulka Max, grupa Pani Pauliny S.
Pierwszą z dzisiejszych atrakcji był park linowy. Pokonaliśmy dwie trasy o różnej trudności, które nie sprawiły nam żadnego problemu. Następnie wzięliśmy udział w grze survivalowej, ucząc się budowania schronienia w lesie przy użyciu wojskowej pałatki. Wybraliśmy się także na tor quadowy, próbując swoich sił w jeździe. Na zajęciach Ale Cyrk! uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Po obiedzie wypłynęliśmy na jezioro kajakami sit on top, a zwieńczeniem dzisiejszego dnia było ognisko z pieczeniem kiełbasek i grami integracyjnymi.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny S.
Ten słoneczny dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw na świeżym powietrzu. Tradycyjnie graliśmy również w koszykówkę. Następnie podczas gry terenowej Ranny Lotnik mieliśmy okazję zdobyć nowe wiadomości na temat pierwszej pomocy. Tworzyliśmy też własnoręcznie nosze. Późniejsze plażowanie przy pogodzie, jaka nam towarzyszyła, to była czysta przyjemność. Kąpaliśmy się i skakaliśmy do wody, a niektórzy z nas wybrali opcję opalania się na brzegu. Każdemu podobała się taka forma spędzania czasu. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na rejs kajakami turystycznym po jeziorze Łęsk. Po drodze zaobserwowaliśmy parę różnych gatunków ptaków, których nie znaliśmy do tej pory. Wieczór spędziliśmy przy ognisku. Było bardzo klimatycznie, słuchaliśmy muzyki, piekliśmy kiełbaski i chleb.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny Ś.
Sobotę rozpoczęliśmy od trzygodzinnego rejsu turystycznymi kajakami dwuosobowymi po naszym pięknym jeziorze Łęsk. Następnie, korzystając z uroków naszej plaży, miło spędziliśmy czas nad wodą. Popołudnie minęło nam na nauce strzelania z wiatrówek sprężynowych do tarcz. Stworzyliśmy również sobie piękne, pamiątkowe bransoletki. Wieczorem odbyło się ognisko z grami integracyjnymi oraz kiełbaskami. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnego dnia!

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Emilii K.
Kolejny dzień pełen wrażeń rozpoczął się Akcją Integracją, podczas której w ramach zabawy ścigałyśmy się w wielonartach a wielospodniach, a także przeciągałyśmy linę. Następnie przyszedł czas na plażowanie i kąpiele pod czujnym okiem ratowników. Po południu bawiłyśmy się przy użyciu wirtualnych dywanów i grałyśmy w różne gry rozwijające nasze umiejętności. Później rozegrałyśmy mecz baloniady z użyciem kolorowych balonów. Śmiechom nie było końca! Wieczorem mogłyśmy się poczuć jak prawdziwe astronautki, gdy kręciłyśmy się w żyroskopie. Już nie możemy doczekać się jutra!

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Aleksandry Sz.
Dzisiaj zamieniliśmy się w artystów i malowaliśmy w chmurach, tzn. na specjalnej taśmie rozpiętej między pniami drzew. Później przyszedł czas na kąpiele i plażowanie. Oczywiście przy okazji zbudowaliśmy kilka budowli z piasku. Wieczorem udaliśmy się do lasu na podchody, a dzień zakończyliśmy walkami gladiatorów.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Natalii T.
Nasz dzień zaczęliśmy od porannego rozruchu. Po zjedzeniu śniadania żwawo ruszyliśmy na zajęcia paintballowe. Bawiliśmy się świetnie. Następnie poszliśmy na plażę. Pogoda nam dopisywała na tyle, że bardzo cieszyliśmy się z chwil spędzonych nad wodą. Po szybkim przebraniu się z naszych strojów kąpielowych, poszliśmy na zajęcia na parku linowym. Mieliśmy okazję pokonać dwie trasy o różnym stopniu trudności. Po zjedzeniu obiadu zaczęliśmy zajęcia z wychowawcą, podczas których graliśmy w różne gry, między innymi: czółko, jenga, dobble. Później mieliśmy zajęcia z taktyki oraz strategii. Po kolacji mieliśmy okazję grać w bardzo fajną grę terenową Mafia, która odbyła się poza ośrodkiem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Sobotę rozpoczęliśmy od musztry. Dowiedzieliśmy się, jak przyjmować postawę zasadniczą oraz nauczyliśmy się poruszać w określonych szykach. Następnie rozegraliśmy pierwszą grę paintballową. Podzieleni na grupy strzelaliśmy do przeciwników przy użyciu markerów paintballowych. Korzystając z pięknej pogody przed obiadem wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad naszym pięknym jeziorem. Urządziliśmy konkurs skoków do wody. Po południu rozegraliśmy turniej siatkówki. Następnie udaliśmy się do lasu na zajęcia z pierwszej części survivalu. Dowiedzieliśmy się jak budować schronienie w lesie, jak działać w sytuacjach kryzysowych i jak poradzić sobie będąc w niebezpieczeństwie. Po kolacji odbyła się nocna Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny D.
Dziś powitało na piękne słońce, dlatego z przyjemnością udaliśmy się na nasze pierwsze zajęcia o nazwie Błędny Azymut. Nauczyliśmy się tam posługiwania kompasem. Następnie, z racji pięknej pogody, wyszliśmy na plażę. Mieliśmy okazje popływać i poleżeć na plaży nad naszym jeziorem. Kolejne zajęcia to paintball. Dzięki wcześniejszemu treningowi gra poszła nam wyśmienicie. Po obiedzie był czas na wspólne gry i spędzanie czasu razem. Na następnych zajęciach zeszliśmy ponownie na plażę, ale tym razem na zajęcia o nazwie Ranny Lotnik. Tam powtórzyliśmy naszą wiedzę z zakresu pierwszej pomocy oraz mogliśmy ją wypróbować w praktyce. Na ostatnim bloku zajęć wyszliśmy do lasu na grę terenową o nazwie Mafia.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dzisiaj mieliśmy dzień naprawdę wypełniony atrakcjami. Zaczęliśmy od rywalizacji w zawodach strzeleckich z użyciem wiatrówki. Każdy z nas musiał wykazać się precyzją i umiejętnościami, było to naprawdę fantastyczne doświadczenie. Następnie ochłodziliśmy się w jeziorze, co było relaksujące. Potem mieliśmy okazję zagrać w paintball, w czasie którego musieliśmy działać jako drużyna, aby zwyciężyć. Było to ekscytujące i adrenalinowe doświadczenie. Po tych wyczerpujących zajęciach mieliśmy czas na zajęcia z wychowawcą, które były dla nas świetnie spędzonym czasem z naszą grupą. Wieczorem poszliśmy na nocną grę terenową Mafia w lesie. Był to naprawdę świetny dzień, wypełniony atrakcjami, rywalizacjami i wspaniale spędzonym czasem z przyjaciółmi.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Aleksandry M.
Trzeci dzień kolonii minął nam intensywnie. Najpierw odbyły się zajęcia wprowadzające nas w świat UFO, obejrzeliśmy film oraz poznaliśmy kosmitę. Następnie budowaliśmy z klocków różne figury, był konkurs na najwyższą figurę i na najładniejszy dom. Potem poszliśmy na paintball laserowy - był naprawdę świetny! Następne zajęcia to było jeżdżenie na segwayu, potem zajęcia z wychowawcą oraz dyskoteka.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano podzieliłyśmy się na dwie grupy i zagrałyśmy w podchody. Wymyślałyśmy i wykonywałyśmy zadania. Przy okazji poznałyśmy las otaczający nasz ośrodek. Następnie grałyśmy w gry interaktywne na wirtualnych dywanach. Później przeniosłyśmy się w świat gier planszowych w wersji mega. Scrabble, twister i bierki bardzo nam się spodobały w swojej gigantycznej odsłonie. Po pysznym obiedzie udałyśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Zbudowałyśmy szałasy z pałatek i patyków oraz zdobyłyśmy wiele przydatnych umiejętności i informacji na temat przetrwania w trudnych warunkach. Później robiłyśmy sobie zdjęcia z różnymi przedmiotami w czasie selfie challenge. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której świetnie się bawiłyśmy.

Power Jump, grupa Pani Julii S.
Kolejny kulkowy dzień za nami! Zaczęliśmy go od wspólnego budowania konstrukcji z bambonady. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze i odpoczywaliśmy razem na piasku. Zebrane siły wykorzystaliśmy na skoki na eurobungee. Po południu zagraliśmy w grę terenową Urodziny Kubusia Puchatka. Wieczorem bawiliśmy się w dmuchanych kulach umieszczonych na wodzie, było bardzo wesoło! Jesteśmy przekonani, że jutrzejszy dzień też będzie super!

Summer Challenge, grupa Pani Joanny B.
Poranek rozpoczęliśmy sportowo na smoczych łodziach, w których pod czujnym okiem ratownika popłynęliśmy w rejs po jeziorze Łęsk. Nauczyliśmy się strzelania z łuku, a nawet rozegraliśmy turniej między sobą. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie wybraliśmy się na park linowy, gdzie odbył się mały konkurs, kto sprawniej pokona tor dla mniej zaawansowanych. Następnie rozegraliśmy grę terenową na terenie ośrodka, podczas której sprawdziliśmy wiedzę na jego temat. Wieczorem wzięliśmy udział w dyskotece kolonijnej.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili Ch.
Weekend rozpoczął się bardzo słonecznie. Po śniadaniu rozegraliśmy emocjonujące rozgrywki mafii. Następnie każdy z nas mógł zdobyć najwyższe szczyty Kulki na ściance wspinaczkowej. Cztery trasy o różnych poziomach trudności okazały się niemałym wyzwaniem, ale daliśmy radę! Przed obiadem mieliśmy znowu okazję popływać po jeziorze Łęsk, tym razem dwuosobowymi kajakami turystycznymi. Pogoda dopisała i było naprawdę cudownie. Kolejną atrakcją były walki sumo! Na specjalnej macie, w bardzo zabawnych strojach stoczyliśmy miedzy sobą pojedynki. Wygrywała ta osoba, która pierwsza przewróciła uczestnika na matę. Podczas nauki strzelania z łuku poznawaliśmy jego budowę oraz prawidłową postawę strzelecką i ćwiczyliśmy celność, bo przed nami jeszcze Archery Challenge. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie, parkiet był nasz!

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ch.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od skocznych zajęć eurobungee. Następnie udaliśmy się na kajaki jednoosobowe, które każdemu się spodobały! Korzystając z cudownej pogody udaliśmy się na plażę, aby odpocząć i wykąpać się. Również dziś nadszedł czas na Akcję Integrację, podczas której mieliśmy okazję współpracować w zespołach. Na następnym bloku zajęciowym wybraliśmy się żyroskop, na którym każdy z nas przeszedł ćwiczenie astronauty. Wieczorem odbyła się dyskoteka w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Agaty G.
Dziś z uśmiechem na twarzy przywitaliśmy kolejny dzień. Po śniadaniu mieliśmy grę terenową Enigma z wykorzystaniem szyfrów. Następnie zagraliśmy mecz koszykówki. Potem odbyły się zajęcia Ale Cyrk!, podczas których nauczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach. Po obiedzie była kolejna gra terenowa - Błędny Azymut z użyciem kompasów. Potem udaliśmy się na plażę, wsiedliśmy do smoczej łodzi i razem wiosłując w rytm bębna, płynęliśmy po jeziorze Łęsk. Po kolacji odbyła się zabawa taneczna przy muzyce. I tym oto tanecznym krokiem kończymy trzeci dzień w Kulce.

Summer Challenge, grupa Pani Mileny K.
Dzień zaczęliśmy od waterballa. Byliśmy w napompowanej wielkiej kuli i chodziliśmy w niej po basenie. Bardzo interesująca aktywność. Później z naszą wychowawczynią mieliśmy warsztaty plastyczne – projektowaliśmy własne pocztówki, malowaliśmy nasze ulubione miejsce na Ziemi i robiliśmy kotka z origami. Po obiedzie poszliśmy na jednoosobowe kajaki i płynęliśmy po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w gry na opak – korfball i passball. Śmiechu było co niemiara, gdy graliśmy w piłkę w specjalnych strojach. Następnie nasza część męska grała w piłkę nożną, a damska w pif paf. Na koniec dnia mieliśmy dyskotekę, gdzie mogliśmy się wyszaleć i wytańczyć.

Summer Challenge, grupa Pani Anny N.
Ten dzień pełen atrakcji zaczęliśmy od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Kolejna była Awantura o Wiedzę, musieliśmy wykazać się tam naszym refleksem przy licytacji i naszą wiedzą. Weszliśmy na ściankę wspinaczkową z czterema drogami o różnych poziomach trudności. Następna była gra terenowa Enigma. Poznaliśmy tam sposoby szyfrowania wiadomości. Na koniec dnia czekała na nas dyskoteka. Bawiliśmy się tam świetnie! Czekamy już na jutro!

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzień rozpoczęłyśmy od przekroczenia bramy tajnej Strefy UFO, a tam weszłyśmy do Kwatery Głównej, spodka kosmicznego i Laboratorium. Dzięki temu wszystkie osiągnęłyśmy trzeci, najwyższy stopień wtajemniczenia kosmicznego. Ponadto odbyłyśmy trening strzelania z łuku do rozstawionych tarcz. Po obiedzie wybrałyśmy się na wyprawę smoczą łodzią po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Potem wzięłyśmy udział w grze terenowej, polegającej na stworzeniu mapy ośrodka i schowaniu w kilku miejscach zagadek, które później musiały rozwiązać osoby z innych grup. Natomiast wieczór spędziłyśmy integrując się na zabawie tanecznej ze świetną muzyką.

VIP, grupa Pani Oliwii S.
Sobotę rozpoczęliśmy od zajęć uzupełniających, na których graliśmy w mafię. Potem czekało nas wspinanie się na wieżę ze skrzynek. Po tej atrakcji próbowaliśmy swoich sił w strzelaniu do tarcz z wiatrówek. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie. Następne było kino sferyczne z filmem 3D, który bardzo się nam podobał. Wieczorem wyruszyliśmy do lasu na grę terenową. Ten dzień był super.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Sobotni poranek rozpoczęłyśmy od parku linowego. Mogłyśmy wspinać się pośród drzew, pokonując trasy o różnych stopniach trudności. Następnie poszłyśmy na zajęcia, podczas których stanęliśmy przed wezwaniem ułożenia najwyższej wieży ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając, co okazało się świetną zabawą. Po obiedzie korzystałyśmy z pięknej pogody, kąpiąc się w jeziorze oraz opalając na plaży. Następne było sferyczne kino 3D, w którym obejrzałyśmy fascynujący film. Wieczorem brałyśmy udział w grze terenowej Mafia, podczas której musiałyśmy odnaleźć sprawcę przestępstwa. Już czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji!