Turnus I (25.06-05.07.2016)

Dzień 8 - Czas ucieka jak szalony

Dodany: 2016.07.02

Małymi krokami zbliżamy się do końca kolonii, ale na szczęście piękna pogoda nam dopisuje. Kolejny dzień pełen wrażeń za nami.

VIP, grupa Pani Basi
Po śniadaniu rozpoczeliśmy mecz siatkówki, potem dla odpoczynku zagraliśmy w "MAFIĘ". Po obiedzie wyruszyliśmy na poligon. Kiedy dotarliśmy na poligon przejechaliśmy się quadami i oraz terenowy samochodem - Vikingiem, po specjalnym torze. Po powrocie do ośrodka przeszliśmy szkolenie antygrawitacyjne na żyroskopie. Wieczorem zagraliśmy w ENIGME, ucząc się przy tym rozwiązywać szyfry.

Herosi, grupa Pani Ani K.
Od samego rana udaliśmy się na długi spacer do lasu. Następnie udaliśmy się na plaże, gdzie się kąpaliśmy i miło spędzaliśmy czas w gronie innych dzieci. Po obiedzie mieliśmy mini golfa. Później Ratownik nad jeziorkiem przeprowadził nam zajęcia z pierwszej pomocy. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko, śpiewaliśmy i po tym odpoczynku udaliśmy się na ostatnią atrakcję, gre terenową "Latarnik".

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Asi D.
Dzięki pięknej pogodzie rozpoczeliśmy dzień od plażowania. Kąpaliśmy sie w jeziorze, budowaliśmy zamki z piasków, graliśmy w karty i piłkę. Następnie udaliśmy się na xboxa, a potem zorganizowaliśmy olimpiadę sportową. Braliśmy udział w różnych konkurencjach i rywalizowaliśmy między sobą. W kolejnym bloku zajęciowym świetnie bawiliśmy się w "Baloniadę". Tego dnia mogliśmy sprawdzić swoją celność na strzelaniu z łuków.

Cztery Żywioły, grupa Pani Dominiki
Po śniadaniu poszliśmy grać w "Kalambury", następnie graliśmy w "Dwa Ognie" oraz piłkę nożną. Później oglądaliśmy film "Shrek". Po obiedzie zagraliśmy w "Grę Francuską" i pływaliśmy w jeziorze korzystając z pogody. Ostatnią naszą atrakcją była gra terenowa "GPS".

Herosi, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj pierwszym naszym punktem dnia był długi spacer po tutejszym lesie. Pogoda była niezwykle piękna i postanowiliśmy, że pójdziemy na plażę, aby zażyć relaksu i kąpieli w jeziorze. Po obiedzie ruszyliśmy do parku linowego, gdzie zajęcia prowadził Percy Jackson. Później czas spędziliśmy wykazując się zwinnością i zmysłem równowagi. Kolejną atrakcją były "Walki Sumo", które spowodowały, że każdy płakał ze śmiechu i w takim humorze udaliśmy się na ognisko. Ostatnim punktem programu była gra nocna "Latarnik".

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy P.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, aby tam przygotować się na kolejne zajęcia. INO było kolejnym naszym wyzwaniem. Podczas tych zajęć uczyliśmy się używać kompasu, później dla rozruszania się zaczęliśmy tańczyć makarenę. Potem obejrzeliśmy jedną z naszych ulubionych bajek pt.: "Shrek". Ostatnią naszą atrakcją była gra "Poszukiwacze Bomby".

Wakacje z Elsą, grupa Pani Dominiki P.
Dzisiejszy dzień rozpoczeliśmy od seansu naszej ulubionej bajki "Kraina Lodu". Niedługo potem razem z grupą Pani Marty. brałyśmy udział w różnych zabawach. Rywalizacja między nami była bardzo zacięta. Przed obiadkiem dostałyśmy za zadanie, aby namalować nasze ulubione postacie z "Krainy Lodu". Rysunki wyszły nam rewelacyjnie! Tego dnia miałyśmy również lekcje aktorstwa z Panią Angeliką. Dzień zakończyłyśmy plażowaniem i różnymi zabawami sportowymi.

Lego Przygoda, grupa Pani Pauliny J.
Dzisiejszy dzień rozpoczełyśmy od zabaw na świeżym powietrzu, rywalizowaliśmy z innymi grupami. Była to okazja żeby się ochłodzić, ponieważ była to walka wodna. Następnie tworzyliśmy samoloty i sprawdzaliśmy jak daleko polecą. Emocje były wielkie! Później stoczyliśmy kilka entuzjastycznych walk sumo. Ubrani w odpowiedznie stroje, mogliśmy sprawdzić ile mamy sił. Po południu zagraliśmy w grę terenową, która odbyła się na terenie ośrodka. Wieczorem mieliśmy okazję spróbować swoich sił w grze w golfa.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Asi K.
Nasza grupa zaczęła dzień od porannej zaprawy. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie się świetnie bawiliśmy grając w różne gry z innymi grupami. Podczas kolejnego bloku programowego graliśmy na xboxie w boks oraz piłkę nożną. Było naprawdę zabawnie. Później odbyła się olimpiada sportowa. Po południu poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy przedmedycznej, a później podstawy z samoobrony. Wieczorem graliśmy w "Baloniadę".

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny L.
Dziś rano graliśmy w gry słowne oraz kalambury, a później poszliśmy na film pt.: "Shrek". Po obiedzie natomiast strzelaliśmy z łuków i mieliśmy zajęcia z szyfrowania. Dzień zakończyliśmy meczem w unihokeja.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Magdy K.
Dziś bardzo szybko zleciał nam czas, gdyż mieliśmy dużo zajęć. Zaczliśmy od poznawania technik samoobrony, które wszystkich bardzo zaciekawiły. Potem mieliśmy zajęcia z Panią Samantą. Układaliśmy ogromne wieże z klocków jenga. Bardzo dobrze przy tym się bawiliśmy. Następnie czas spędziliśmy na kajakach bezburtowych. Czas miło upłynął na zabawach, grach, rozmowach i śpiewach. Dzień zakończyliśmy zadaniami sprawnościowymi.

Obóz Paintaballowy, grupa Pani Joasi K.
Po śniadaniu poszliśmy do lasu z grupami Pani Oli i Pani Kasi. Zagraliśmy tam w grę "Lądownaie". Mieliśmy za zadanie odnaleźć się w trudnych warunkach, wybudwać szałs. Po obiedzie relaksowaliśmy się na plaży, a tam zażywaliśmy kąpieli w jeziorze, by najlepiej wykorzystać ten słoneczny dzień. Wieczór zakończył się rozgrywkami z inną grupą.

Super Misja Specjalna, grupa Pani Agnieszka P.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody. Nad jeziorem graliśmy w siatkówkę i kąpaliśmy się. Gdy wróciliśmy zrobiliśmy sobie krótką przerwę na gry i zabawy, które razem z naszą Panią zorganizowaliśmy. Wieczorem zrobiliśmy turniej w unihokeja, który był naprawdę zacięty.

Militarni, grupa Pani Natalii K.
Poranek - śniadanie, następnie udaliśmy się na tor, gdzie jeździlśmy pojazdem Yamaha Viking. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. W międzyczasie graliśmy w siatkówkę, kalambury. Wieczór spędziliśmy na różnych grach i zabawach.

Ekstremalnni, grupa Pani Klaudii
Dzień rozpoczeliśmy plażowaniem oraz zabawami integracyjnymi. Część grupy powędrowała na poligon, a tam mieli: zorbę, quady. Później już całą grupą graliśmy w mega gry i korzystając z pięknej pogody znowu udaliśmy się na plażę. Na koniec mieliśmy "Walki Sumo" na które czekaliśmy z niecierpliwością. Kolejny dzień za nami.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Emilki C.
Dziś cały dzień mieliśmy zajęcia z naszą Panią. Najpierw bawiliśmy się w takie gry jak: zombi, szczur, murarz. Najbardziej podobały nam się zajęcia na których wykonaliśmy rysunki z postaciami z Gwiezdnych Wojen. Następnie udaliśmy się nad jezioro, aby się kąpać i razem z innymi grupami pograć w różne gry. Po powrocie rozegraliśmy mecz koszykówki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Mileny
Dzisiejszy dzień zaczeliśmy od plażowania. Następnie całą grupą graliśmy w mini golfa. Po obiedzie jeździliśmy na quadach. Później graliśmy w piłkę nożną, graliśmy tak dobrze jak nasi piłkarze. Udaliśmy się jeszcze na "Walki Gladiatorów". To był bardzo aktywny dzień.

Wakacje z Elsą, grupa Pani Marty K.
Dzień rozpoczęty aktywnie. Rano graliśmy w "Dwa Ognie" oraz poszliśmy na warsztaty pierwszej pomocy, na których nauczyliśmy się jak poradzić sobie w nagłych przypadkach. Po obiedzie udaliśmy się na plażę na której spędziłyśmy czas na kąpieli i opalaniu. Wieczorem grałyśmy w różne gry i zabawy.

VIP, grupa Pani Magdy M.
W tak gorący dzień odpoczywaliśmy nad wodą - kąpiąc się. Mimo, że żar lał się z nieba nie mogło zabraknąć siatkówki i badmintona, które zawsze towarzyszą nam w wolnej chwili. Po powrocie czekała na nas zabawa "Baloniada", która dodatkowo ochładzała nam dzień. Następnie udaliśmy się na ostatnią część survivalu, dzięki której nauczyliśmy się sztuki kamuflażu oraz jak budować szałasy. Kolejne zajęcia odbyły się na strzelnicy paintballowej, a po nich powtórka z pierwszej pomocy.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Asi A.
Z racji tego, że było upalnie zaczęliśmy od kąpieli i plażowamnia, Na plaży zagraliśmy w zabawę "Kim Jesteś". Po obiedzie mieliśmy zajęcia z orientacji w terenie "GPS" i "INO", a następnie zagraliśmy w Mega Jengę i Twistera. Naprawdę świetnie się bawiliśmy! Było dużo śmiechu, radości i słońca. Wieczorem po kolacji budowaliśmy tratwy, które wypróbowaliśmy na jeziorze Łęsk.

Ekstremalne Dziewczyny, grupa Pani Justyny
Sobota zaczęła się bardzo ciepło i słonecznie. Po śniadaniu spędziłyśmy relaksacyjny czas na plaży, kąpiąc się, opalając i grając w gry towarzyskie. Następnie grałyśmy w badmintona i oglądałyśmy film w cool clubie. Po obiedzie udałyśmy się na bardzo intensywne zajęcia z tropienia zwierząt w lesie, a przed kolacją znowu poszłyśmy wykąpać się po upalnym dniu. Po kolacji pograłyśmy w golfa i opowiadałyśmy sobie straszne historie. Oby jutrzejszy dzień był równie udany.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki
Dzisiaj tuż po śniadaniu poszliśmy na zawody sumo. Było super! Następnie wraz z animatorką poszliśmy zagrać w Mega Twistera. Po krótkiej przerwie wraz z naszą Panią zagraliśmy w "Baloniadę", w tak upalny dzień to świetna atrakcja. Wieczorem udaliśmy się na plażę i tam graliśmy w różne fajne gry.

Stali Bywalcy, grupa Pani Moniki
Dzień rozpoczeliśmy od zabawy "Baloniada". Graliśmy razem z grupą Pani Magdy, każdy z nas się świetnie bawił. Natępnie udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w siatkówkę, kąpaliśmy się, aby korzystać z pogody. Po obiedzie jeździliśmy na quadach.Tor był naprawdę trudny, ale każdy z nas bez problemu sobie poradził. To był świetny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny
Dzień rozpoczeliśmy spacerem, a następnie zagraliśmy w "Baloniadę". Zabawa jest naprawdę świetna. Potem mieliśmy zajęcia z survivalu. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia, na których robiliśmy ogromne bański mydlane. Po kolacji udaliśmy się na zajęcia z Instruktorem z samoobrony i nauczyliśmy się bardzo ciekawych sztuczek, które w przyszłości nam się mogą przydać.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Marty M.
Dziś rozegraliśmy turniej z grupą Summer Challenge w "Baloniadę". Po obiedzie skierowaliśmy się na plażę, na której rozpoczeliśmy gre terenową "ENIGMA", podczas której uczyliśmy się szyfrować wiadomości. Po kolacji poszliśmy na zajęcia z samoobrony, dzięki którym nauczyliśmy się wielu trików.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Kasi D.
Czas do obiadu spędizliśmy na grze w lesie "Lądowanie". Budowaliśmy własne osady potrzebne do przeżycia w trudnych warunkach survivalowych. Po obiedzie udaliśmy się nad jezioro Łęsk, gdzie zażyliśmy kąpieli wodnych i opalaliśmy się. Następnie z obozem paintballowym rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny T.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę, tu kolejny raz mogliśmy skorzystać w pełni z pięknej pogody. Następnie odbył się konkurs mądrości, każdy z nas mógł wykazać się wiedzą w każdej dziedzinie. Po obiedzie wypłyneliśmy rowerkami wodnymi na nasze piękne jeziorko. Dzień zakończyliśmy wspólnymi zabawami i integracją z innymi grupami.

Obóz Super Paintballowy, grupa Pani Oli L.
Dzisiejszy dzień był bardzo gorący. Po śniadniu udaliśmy się z innymi grupami do lasu, gdzie podzieliliśmy się na zespoły i mieliśmy pokazać w jaki sposób byśmy przetrwali w lesie. Po powrocie chwile odpoczeliśmy, zjedliśmy obiad i korzystając ze słonecznej pogody poszliśmy na plażę, gdzie mieliśmy okazję ochłodzić się w wodzie. Następnie graliśmy w różne gry np.: "MAFIĘ", "DENTYSTĘ". Wieczorem odbyła się nocna potyczka paintballowa ze starszą grupą.

Summer Challenge, grupa Pani Elwiry
Dziś z rana wypłyneliśmy rowerkami wodnymi w długą wyprawę. Podziwialiśmy piękne krajobrazy, widoki, a przy okazji bardzo się opaliliśmy. Po obiedzie wyszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Poznaliśmy tajniki sztuki kamuflażu, które kto wie w przyszłości mogą nam się przydać. Dzień zakończyliśmy różnymi zabawami, grami.

VIP, grupa Pani Pauliny M.
Nasza grupa ósmy dzień rozpoczęła od wybrania się nad jezioro na kajaki. Po powrocie zagraliśmy w różne ciekawe gry np.:"Baloniada". Po obiedzie wybraliśy się na plażę, gdzie wspólnie opalaliśmy się, kąpaliśmy i budowaliśmy zamki z piasku. Dzień zakończyliśmy zabawami z chustą klanzy.

Super Militarni, grupa Pani Marty J
Dzisiejszy dzień upłynął naprawdę bardzo aktywnie, część z nas udała się na pakiet fakultatywny i poszli na poligon.Niesamowity tor quadowy i bardzo trudny tor przeszkód. Instruktor sprawił że poczuliśmy się jak na rajdach. Po obiedzie już całą grupą udaliśmy się na plażowanie. To bardzo dobry pomysł popływać po tak cieżkim dniu. Dzień zakończyliśmy bardzo ciekawie, nocną grą Zombie i grą na xbox.

Obóz quadowo survivalowy, grupa Pani Patrycji S
Grupa quadowo survivalowa rozpoczęła dzień od wyprawy na poligon. Tam rozegraliśmy pojedynek paintballowy. gra na tak dużym terenie jest zdecydowanie fajniejsza. To było jedne z ciekawszych zajęć na tym ośrodku. Potem wyprawa specjalnym pojazdem i quadami po przygotowanym torze. To był bardzo intensywny dzień.

Obóz quadowo survivalowy, grupa Pani Emilki
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą na poligon, tam czekała na nas ogromna kula, quady i Jamaha. Instruktorzy bardzo fajnie przeprwadzili nam wszystkie zajęcia, poczuliśmy się jak na prawdziwym poligonie wojskowym. Po powrocie wychowawczyni zorganizowała nam gry i zabawy na terenie ośrodka. Bardzo żałujemy że zabawa dobiega końca, ale przed nami jeszcze 3 dni :)