RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus I (23.06-03.07.2018)

Dzień 3 - Zabawy ciąg dalszy

Dodany: 2018.06.25

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
W czasie deszczu dzieci wcale się nie nudzą! Idąc za myślą: „śpiewać każdy może”, uczestniczyliśmy w kulkowym karaoke. Ponadto, razem z panią animator, odgrywaliśmy scenki z uwzględnieniem zasad savoir-vivre'u. Dalszą część poniedziałku umiliły nam waterball oraz turniej gier planszowych. Po całym dniu super integracji bawiliśmy się na pierwszej, kolonijnej dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Po śniadaniu udaliśmy się na warsztat artystyczny, gdzie tworzyliśmy przepiękne witraże. Następnie zgłębiliśmy teorię pierwszej pomocy, którą już niedługo wykorzystamy podczas gry Ranny Lotnik. Po obiedzie tworzyliśmy magiczne talizmany żywiołów. Wyszły nam super! Kubb, molkky, petanque to nowo poznane przez nas gry świata, przy których świetnie się bawiliśmy. Wieczorem mamy w planach udać się do Cool Clubu na dyskotekę i pobawić się w rytmie największych hitów.

Obóz Herosów, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczął się deszczowo, więc po śniadaniu poszliśmy obejrzeć film. Podczas seansu graliśmy również w gry karciane. Nauczyliśmy się zasad szyfrowania. Przed obiadem nauczyliśmy się podstaw udzielania pierwszej pomocy. Później uczyliśmy się samoobrony, a także zrobiliśmy sobie tatuaże z henny. Po kolacji usiedliśmy razem w kręgu i wspólnie zaśpiewaliśmy piosenki przy dźwiękach gitary.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji Z.
Od rana czekało nas mnóstwo atrakcji. Rozpoczęliśmy od poznania gier z różnych zakątków świata. Świetnie się bawiliśmy! Następnie udaliśmy się na zajęcia z samoobrony, na których poznaliśmy techniki obrony podczas ataku. Kolejnym punktem naszego dnia był konkurs tworzenia własnych gier planszowych.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Klaudii R.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami karaoke. Następnie uczyłyśmy się zachowywać jak prawdziwe damy, czyli savoir-vivre’u. Po obiedzie czekały na nas mega gry. Nasz dzień zakończyliśmy stylizacją fryzur oraz zabawą na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Oli B.
Po śniadaniu obejrzeliśmy film wraz ze starszą grupą herosów. Później poszliśmy na zajęcia z henną, na których robiliśmy własnoręcznie zaprojektowane tatuaże. Następnie zostaliśmy przeszkoleni w trudnej sztuce władania mieczem. Po obiedzie ratownicy zapoznali nas z zasadami pierwszej pomocy. Zajęcia były bardzo ciekawe i dostarczyły dużo informacji. Na koniec dnia integrowaliśmy się podczas wspólnych gier.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Oli B.
Od rana walczyliśmy o tytuł mistrza gladiatorów. Po drugim śniadaniu wykonaliśmy plakat swojego obozu. Następnie uczyliśmy się samoobrony. Nie zabrakło wrażeń, ponieważ dzięki żyroskopowi mogliśmy poczuć się jak prawdziwi astronauci.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Mileny J.
Ratownik pokazał nam jak udzielić pierwszej pomocy osobie poszkodowanej. Ta lekcja na pewno przyda nam się w codziennym życiu. Podczas gry zespołowej lepiej się poznaliśmy, a drużynowy mecz koszykówki zjednoczył nas.

Cztery Żywioły, grupa Pani Ali L.
Każdego dnia ciekawsze doświadczenia! Poniedziałek był pełny zabaw! Stworzyliśmy zabawne historie, przy których śmialiśmy się do łez. Aby trochę się rozruszać, rozegraliśmy mecz hokeja! Po drugim śniadaniu spędziliśmy czas na poznawaniu gier podwórkowych z całego świata. Po południu wspólnie bawiliśmy się w Mafię oraz graliśmy na Xboxie, gdzie byliśmy w swoim żywiole!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii B.
Dzień rozpoczęliśmy od walk sumo. Ubraliśmy się w gumowe stroje i kaski ochronne. Wyłoniliśmy mistrza sumo, którym jest Mikołaj. Po obiedzie odbyliśmy kurs pierwszej pomocy, podczas którego wykazaliśmy się dużą znajomością zasad RKO. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach samoobrony. Po kolacji wspólnie rozwiązywaliśmy zagadki.

Mega Paintball, grupa Pani Eli K.
Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do muzeum sprzętu wojskowego w Mrągowie. Zostaliśmy oprowadzeni przez przewodnika. Zapoznaliśmy się z danymi technicznymi pojazdów oraz ich przeznaczeniem. Siedzieliśmy w kabinie wozu strażackiego oraz ciężarówki transportowej. Uwieńczeniem całego wyjazdu była przejażdżka wojskowym transporterem opancerzonym. Popołudnie na obozie paintballowym upłynęło na przyswajaniu zasad pierwszej pomocy, pozorowaniu katastrofy samolotu i tworzeniu w lesie prowizorycznym noszy podczas gry ranny lotnik. Wieczorem odbyło się strzelanie taktyczne na polu paintballowym. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Martyny Ś.
Nasza przygoda rozpoczęła się od poznania podstaw pierwszej pomocy. Następnie wybraliśmy się na naukę samoobrony. Po obiedzie połączyliśmy siły z grupą Pani Partycji i wspólnie tworzyliśmy naszą wymarzoną grę planszową. Nasz dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której każdy się świetnie bawił.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Kamili F.
Od samego rana bawiliśmy się świetnie na zajęciach pomimo deszczowej aury. Pierwszymi zajęciami, w których braliśmy udział było szkolenie z samoobrony z Obi-Wanem Kenobim. Następnie wspólnie graliśmy w gry planszowe. Po południu bawiliśmy się na boisku sportowym. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się pływać w kajakach sit on top. Na koniec dnia udaliśmy się na dyskotekę.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mateusza K.
Poniedziałek zaczęliśmy od wyjazdu do Mrągowa w celu odwiedzenia skansenu sprzętu wojskowego. Oglądaliśmy różne pojazdy wycofane ze służby w armii. Na koniec przejechaliśmy się transporterem SKOT. Po obiedzie odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy oraz z naszywania pagonów.

Summer Art, grupa Pani Izy N.
Dzień rozpoczęliśmy od zabawy w wodnej kuli waterball. Następnie wszyscy malowaliśmy obraz na płótnie bez użycia rąk. Aktywnie braliśmy udział w wystąpieniach publicznych. Na warsztatach artystycznych tworzyliśmy witraże. Wieczorem były gry i zabawy integracyjne z wychowawcą. Ostatnią atrakcją dnia była dyskoteka.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny Z.
Dzień rozpoczęliśmy mega grą. Podczas zabawy wykazaliśmy się współpracą i niezwykłą pomysłowością. Następnie całą grupą zorganizowaliśmy karaoke i śpiewaliśmy współczesne hity! Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi B.
Dzień rozpoczęliśmy od zabaw integracyjnych. Wspólnie graliśmy na Xboxie. Jeździliśmy po torze na segwayu. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w Cool Barze.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Eli Sz.
Nigdy nie wiadomo, kiedy przyda nam się umiejętność udzielania pierwszej pomocy. Jesteśmy zadowoleni z uczestnictwa w szkoleniu, na którym pan ratownik WOPR przekazał nam wiedzę dotyczącą udzielania pierwszej pomocy. Bawiliśmy się doskonale na zajęciach sumo zainspirowanych japońskim sportem narodowym. Umiejętności wokalne zaprezentowaliśmy na zajęciach karaoke. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Rano przenieśliśmy się w świat Harry'ego Pottera, sportu oraz zumby grając na Xboxie. Następnie wykazaliśmy się kreatywnością podczas zajęć, w czasie których musieliśmy zmierzyć się z bezludną wyspą. Nie zabrakło warsztatów z pierwszej pomocy, na których uczyliśmy się ratować ludzkie życie. Na koniec zdobiłyśmy dłonie greckimi znakami i symbolami za pomocą henny.

Misja 112, grupa Pani Karoliny K.
Po śniadaniu wraz z instruktorem nauczyliśmy się samoobrony. Przedstawił nam chwyty, które będziemy mogli wykorzystać w przyszłości. Po przerwie zebraliśmy się w jednym namiocie, gdzie instruktorzy przedstawili nam zasady bezpieczeństwa i pierwszej pomocy. Po drugim śniadaniu rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Po południu wcieliliśmy się w rolę detektywów i badaliśmy miejsca zbrodni. Było przy tym dużo zabawy. Po kolacji i chwili odpoczynku zorganizowaliśmy z instruktorem grę nocną z użyciem noktowizora.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu zapoznawaliśmy się ze sztuką samoobrony. Następnie przejechaliśmy się na segwayu. Potem żyroskop, na którym mogliśmy poczuć się jak prawdziwi kosmonauci. Po obiedzie uczyliśmy się jeździć na quadach. To był bardzo fajny dzień! Po kolacji poszliśmy na ognisko.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu wybraliśmy się na kurs samoobrony, podczas którego dowiedzieliśmy się co robić w przypadku napadu i niebezpieczeństwa. Poznaliśmy też kilka chwytów, dzięki którym moglibyśmy się obronić. Później nauczyliśmy się jeździć na segwayach i pokonywaliśmy tory przeszkód. Następnie tworzyliśmy swoje znaczki. Wieczorem poszliśmy na ognisko.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii B.
Dzień zaczęliśmy od żyroskopu, gdzie sprawdziliśmy, czy nadajemy się na prawdziwych astronautów. Później byliśmy na waterballu, czyli spacerowaliśmy po wodzie w dmuchanej kuli, która dała nam wiele śmiechu. Następnie poznaliśmy podstawy samoobrony. Na koniec dnia poszliśmy na ognisko, gdzie piekliśmy kiełbaski, a później wspólnie się bawiliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki pierwszej pomocy, aby każdy wiedział jak udzielić pomocy. Przed obiadem udaliśmy się na zajęcia inspirowane japońskim sportem narodowym sumo. Po obiedzie udaliśmy się na nietypowy mecz piłki nożnej, który rozegraliśmy w gumowych spódnicach.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Patrycji K.
Po śniadaniu było dużo śmiechu przy mega grach. Następnie sprawdziliśmy swoje umiejętności wokalne na karaoke. Odbyły się także zajęcia Enigma, na których uczyliśmy się szyfrowania wiadomości różnymi kodami. Obejrzeliśmy także film, a po kolacji wcieliliśmy się w zapaśników sumo.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki P.
Od rana zdobiliśmy ciała greckim znakami i symbolami za pomocą henny. Następnie uczyliśmy się szyfrowania wiadomości pod okiem boga Hermesa. Naszymi ostatnimi zajęcia przed przepysznym obiadem były mega gry. Rozciągaliśmy się grając w twistera i stawialiśmy budowlę z wielkich klocków jenga. Po południu uczyliśmy się samoobrony. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w warsztatach teatralnych ku czci boga Dionizosa.

VIP, grupa Pani Magdaleny F.
Rano nauczyliśmy się podstawowych zasad pierwszej pomocy. Następnie urządziliśmy festiwal gier planszowych. Po obiedzie udaliśmy się na przejażdżkę quadami. Dzień zakończyliśmy grupowym ogniskiem.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Spotkaliśmy się z instruktorem, który tłumaczył co zrobić w sytuacji, jeżeli ktoś potrzebuje pomocny medycznej. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki z wynikiem 17-25. Wieczorem odbyło się ognisko z kiełbaskami.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po śniadaniu wyjechaliśmy na wycieczkę do Mrągowa, odwiedziliśmy park maszyn wojskowych, który był niesamowity. Zobaczyliśmy na własne oczy pojazdy, które do tej pory widzieliśmy tylko na filmach. Na koniec udało nam się przejechać jednym z zabytków. Po obiedzie i grze w kalambury ruszyliśmy na pole walki do paintballa, który przyniósł nam dużo radości.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Od rana poczuliśmy się jak kosmonauci podczas korzystania z żyroskopu. Następnie wraz z naszą wychowawczynią rozegraliśmy mecz siatkówki. Wieczorem wspólnie śpiewaliśmy przy ognisku.