RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus I (23.06-03.07.2018)

Dzień 4 - Dzień pełen kolorów!

Dodany: 2018.06.26

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami strzeleckimi. Na początku strzelaliśmy z wiatrówek, a po chwili przerwy z łuków. Po drugim śniadaniu udaliśmy się na rozgrywki hokeja. Było świetnie! Po obiedzie mieliśmy okazję przejechać się quadami. Następnie korzystając ze słonecznej pogody mieliśmy czas na gry i zabawy na świeżym powietrzu. Wieczorem odbyło się ognisko.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii B.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia linowe, na których każdy z nas wspinał się na skrzynki, które sam układał. Najlepszy był Dominik z wynikiem 14 skrzynek. Następnie odbył się turniej, każdy z nas dostał łuk i strzały z gąbką. Ta zabawa podobała mam się najbardziej! Później rozegraliśmy mecz siatkówki. Szanse były wyrównane! Po obiedzie jeździliśmy na dziwnym rowerze, pojeździe nie z tej ziemi! Było trudno, ale każdemu z nas udało się przejechać wyznaczony odcinek. Następnie graliśmy w dwa ognie. Wieczorem mieliśmy ognisko, na którym wspólnie z innymi grupami śpiewaliśmy i piekliśmy kiełbaski.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Klaudii R.
Dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie od zajęć eurobungee, czyli powietrznych akrobacji. Następnie udaliśmy się na zajęcia survivalu, gdzie uczyliśmy się sztuki przetrwania w trudnych warunkach oraz budowania szałasów. Poobiedni czas spędziliśmy na oglądaniu filmu oraz nauce makijażu. Nasz dzień zakończyliśmy zabawami integracyjnymi oraz grą w Mafię.

Cztery Żywioły, grupa Pani Alicji L.
Z samego rana wypłynęliśmy kajakami sit on top. Zachwyceni nie możemy doczekać się innych wodnych zajęć. Zaraz potem znaleźliśmy się wraz z instruktorem w środku lasu, gdzie nauczyliśmy się podstaw walki o przetrwanie. Teraz już nic nas nie zaskoczy!. Ostatnimi zajęciami były długo wyczekiwane quady, po których udaliśmy się wraz z Misją 112 na karaoke.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Czwarty dzień rozpoczęliśmy od robienia ogromnych baniek mydlanych. Następnie zmierzyliśmy się z krętym torem na quadzie. Po obiedzie rozegraliśmy emocjonujący pojedynek ringo, a potem udaliśmy się na wyprawę kajakami bezburtowymi po malowniczym jeziorze Łęsk. Wieczorem obejrzeliśmy Cool Newsa i zagraliśmy w Mafię.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Kamili F.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami na ściance wspinaczkowej. Każdemu z nas udało się przejść całą trasę! Po południu odpoczęliśmy chwilę podczas seansu filmowego, po którym udaliśmy się na szkolenie Luke’a Skywalkera. Podczas zajęć czekały na nas różnorodne ćwiczenia. Rzucaliśmy ringo do celu, przeciągaliśmy linę i graliśmy w pif-paf. Na sam koniec dnia rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny Z.
Wtorek rozpoczęliśmy zajęciami linowymi, gdzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Następnie w ramach odpoczynku oglądaliśmy bajkę. Na zakończenie dnia poznaliśmy podstawy survivalu.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Eli Sz.
Kolejny dzień programowy zaczęliśmy od integracji. Pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Bardzo nam się podobało. Waterball to także świetna zabawa. Poznaliśmy techniki tworzenia graffiti. Był to dzień pełen wrażeń.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Patrycji K.
Kolejny dzień przygody rozpoczęliśmy na smoczej łodzi pływając po jeziorze. Następnie uczestniczyliśmy w różnych zabawach organizowanych przez naszą panią. Graliśmy między innymi w siatkówkę, ziemniaka i refleks. Później odbyły się zawody w strzelaniu z łuku. Potem odbyły się gry i zabawy integracyjne z przemiłą panią instruktor. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego piekliśmy kiełbaski.

Misja 112, grupa Pani Karoliny K.
Po śniadaniu wraz z instruktorem poszliśmy do lasu. Później rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Przed drugim śniadaniem graliśmy w Rannego Lotnika. Do gry wykorzystaliśmy pierwszą pomoc, której nauczyliśmy się wcześniej. Następne zajęcia to survival. Nauczyliśmy się sztuk kamuflażu, rozpalania ognisk, budowania szałasów oraz przeprawy przez trudne tereny. Po zapoznaniu się z regulaminem, uczyliśmy się strzelać z wiatrówki w tarczę.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki P.
Rano bawiliśmy się tworząc projekty graffiti, a następnie przenosząc je na przeznaczone w tym celu ścianki. Następnie rywalizowaliśmy w zawodach sportowych na plaży. Potem uczyliśmy się jak używać miecza. Po południu próbowaliśmy swoich sił w wielkim starciu łuczników oraz graliśmy w naszą ulubioną grę Kronos. Wieczorem odpoczywaliśmy przy ognisku, a w nocy wyruszyliśmy do Labiryntu Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Gosi K.
Rano odbyła się walka między eryniami a herosami podczas gry w Mafię. Następnie lekcja samoobrony, gdzie nauczyłyśmy się podstaw obrony. W starciu o dary bogów poradziłyśmy sobie pierwszorzędnie! Poznałyśmy również zasady kąpieliska oraz rozegrałyśmy mecz siatkówki. Wieczorem odbyło się ognisko.

Obóz Herosów, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w Mafię, integrując się przy tym z drugą grupą herosów. Po tych zabawach poszliśmy nad jezioro, aby popływać smoczą łodzią. Gdy już zjedliśmy drugie śniadanie, poszliśmy do lasu, by zagrać w bitwę herosów. To była trudna rywalizacja. W następnej kolejności namalowaliśmy sprayami logo obozu. Po kolacji spędziliśmy czas przy ognisku, a w nocy poszliśmy do lasu na grę terenową Labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Oli B.
Podczas dzisiejszych zajęć po raz pierwszy wypłynęliśmy na jezioro. Ratownik wyjaśnił zasady bezpieczeństwa oraz pokazał jak prawidłowo pływać kajakami. Następnie sprawdzano nasz spryt i spostrzegawczość podczas łamigłówek. Później graliśmy w Mafię. Po kolacji odbyło się ognisko, a po nim nocna gra terenowa.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Maćka M.
Po śniadaniu wyruszyliśmy całą drużyną na pole paintballowe. Później odbyło się szkolenie z taktyki. Wieczorem czekała nas najlepsza atrakcja, czyli Archery Challenge, który wzbudził prawdziwe, sportowe emocje.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Eli K.
Dziś odbył się maraton paintballowy. Rozegraliśmy kilka gier o różnym poziomie trudności. W sumie każdy wystrzelił 500 kolorowych kulek. Uczyliśmy się również jak przetrwać w trudnych warunkach. Budowaliśmy w lesie szałasy oraz zapoznaliśmy się z wyposażeniem zestawu survival. Żadne warunki nie będą już nam straszne!

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od gry zespołowej. Potem poznaliśmy tajniki survivalu, rozpalaliśmy ognisko i filtrowaliśmy wodę, aby była zdatna do picia. Rozegraliśmy turniej paintballowy i mecz passballa. Dzień zakończyliśmy świetną zabawą przy ognisku.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mateusza K.
Wtorek zaczęliśmy od dalszej części zajęć survivalowych. Uczyliśmy się zdobywać pitną wodę oraz jak rozpalić ognisko. Następnie budowaliśmy własne tratwy oraz uczyliśmy się technik samoobrony. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi B.
Dzień rozpoczęliśmy od gry zespołowej. Pływaliśmy rowerami wodnymi. Wykonaliśmy plakaty nawiązujące do kultur świata. Świetną zabawą był waterball.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Po pysznym śniadaniu rozpoczęliśmy naukę posługiwania się kompasem. Zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy podczas zawodów. Wymieniliśmy się poglądami na temat tolerancji oraz uzyskaliśmy praktyczne wskazówki dotyczące wystąpień publicznych i emisji głosu. Dodatkowo, pod czujnym okiem instruktora nauczyliśmy się jazdy na dwukołowcu zwanym segwayem. Wtorek zakończyliśmy grą Leśna Pułapka na terenie ośrodka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Martyny Ś.
Nasza przygoda rozpoczęła się od ozdób wykonanych techniką quillingu. Następnie przeszliśmy się przez pole minowe z wykrywaczem metalu. Po obiedzie nauczyliśmy się slackline. Po wspólnej zabawie wypłynęliśmy na nasze jezioro kajakami turystycznymi.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji Z.
Od rana same fantastyczne atrakcje. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia, gdzie wykonywaliśmy prace plastyczne techniką quillingu. Następnym punktem dnia była ścianka wspinaczkowa, podczas której szkoliliśmy swoje umiejętności. Czas po obiedzie spędziliśmy na oglądaniu filmu. Ostatnim elementem dnia był slackline, czyli nauka chodzenia na linie.

Summer Art, grupa Pani Izy N.
Wtorkowy dzień rozpoczęliśmy warsztatami decoupage’u, na których dekorowaliśmy słoiczki. Później odbyły się zajęcia z wychowawcą. Następnie instruktor przedstawił nam sztukę graffiti, a potem sami stworzyliśmy rysunek inspirowany tym stylem. Wtorkowe popołudnie umilił na park linowy, na którym się świetnie bawiliśmy!

Summer Challenge, grupa Pani Emilii B.
Dzień zaczęliśmy od paintaballa, gdzie mogliśmy potrenować naszą celność. Następnie jeździliśmy na quadach. Później razem z ratownikiem uczyliśmy się pływać kajakami turystycznymi. Kolejną atrakcją było chodzenie po linie, które udało nam się opracować do perfekcji. Wieczór zakończyliśmy grą terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu poszliśmy na waterball. Każdy miał okazję przespacerować się po wodzie w dmuchanej kuli. To była super zabawa! Następnie udaliśmy się do parku linowego, gdzie przechodziliśmy przez różne przeszkody. Po obiedzie udaliśmy się na paintball, gdzie każdy miał okazję oddać 50 strzałów do tarczy. Po kolacji udaliśmy się na grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny R.
Pierwszą naszą atrakcją było eurobungee. Następnie wybraliśmy się na kajaki. Zabawa była przednia! Później byliśmy na strzelnicy paintballowej, na której biliśmy swoje rekordy celności. Pod koniec dnia pływaliśmy rowerkami wodnymi. Wieczorem graliśmy w grę terenową Mafia. Świetnie się bawiliśmy!

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dziś mieliśmy do pokonania dwa poziomy parku linowego o różnych stopniach trudności. Następnie świetnie się bawiliśmy podczas zawodów strzelania z łuku. Poszło nam świetnie! Po pysznym obiedzie wybraliśmy się nad jezioro Łęsk i popłynęliśmy smoczą łodzią.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Wtorek rozpoczęliśmy zajęciami na quadach. Miedzy kolejnymi zajęciami graliśmy w zombie. Przed obiadem odbyliśmy podróż po jeziorze kajakami sit on top. Pod nami były zatopione stare samochody m.in Fiat 125p, polonez. Wieczorem graliśmy w twister, gierki, scrabble i jenga. Natomiast w nocy zagraliśmy w Świetliki.

VIP, grupa Pani Magdaleny F.
Pod okiem instruktora odbyły się walki gladiatorów. Później udaliśmy się do parku linowego. Po południu zabraliśmy się za trening celności na strzelnicy paintballowej. Aby przeżyć w lesie potrzebna nam była lekcja survivalu, gdzie dowiedzieliśmy się jak zbudować szałas. Dzień zakończył się pełną wrażeń grą terenową, gdzie szukaliśmy świetlików.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Oli B.
Dziś strzelaliśmy z łuku i paintballa. Zabawie nie było końca! Pełni energii zagraliśmy w unihokeja. Dzień został podsumowany karaoke i wspólnym ogniskiem, podczas którego lepiej się poznaliśmy.