RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus I (23.06-03.07.2018)

Dzień 5 - Słoneczny poligon

Dodany: 2018.06.27

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki M.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Ranny Lotnik. Zajęcia odbyły się w lesie pod okiem instruktora. Podzieleni na grupy musieliśmy odnaleźć naszego lotnika, udzielić mu pomocy, skonstruować nosze i dostarczyć do wyznaczonego punktu. Zajęcia były naprawdę świetne! Później udaliśmy się na zajęcia linowe, gdzie układaliśmy wieżę ze skrzynek, po której się wspinaliśmy. Następnie udaliśmy się na plażę. Po obiedzie wyruszyliśmy w podróż kajakami. Odbyła się również gra zespołowa korfball, a po kolacji także zajęcia z samoobrony i dyskoteka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Klaudii B.
Dzień zaczęliśmy od smoczej łodzi, wspólnie według rytmu płynęliśmy po jeziorze. Później odbył się mecz koszykówki. Następnie graliśmy z Obozem Herosów w unihokeja. Nasza drużyna wygrała! Po obiedzie strzelaliśmy z łuków, a następnie wypłynęliśmy w rejs po jeziorze na kajakach turystycznych. Później graliśmy mecz piłki nożnej w specjalnych strojach. Wieczorem mieliśmy dyskotekę integracyjną z innymi grupami.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Klaudii R.
Dzień rozpoczęliśmy nauką tańca. Po południu wybraliśmy się na plażę, gdzie lepiej się poznaliśmy podczas gier integracyjnych. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko i piekliśmy kiełbaski.

Cztery Żywioły, grupa Pani Alicji L.
Spokojny początek dnia przerodził się w szaleństwo! Rano tworzyliśmy rzeźby z papieru i sznurka. Powstały piękne zwierzęta i biżuteria. Resztę przedpołudnia spędziliśmy na zajęciach sportowych. Zaraz po obiedzie odbyła się jedna z najbardziej oczekiwanych atrakcji, czyli budowanie wieży ze skrzynek. Wieczorem czekały na nas jeszcze dwie atrakcje, żyroskop i dyskoteka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli B.
Dzień przywitał nas promieniami słońca. Od razu po śniadaniu wykorzystaliśmy piękną pogodę i udaliśmy się na plażę. Następnie udaliśmy się na zajęcia, gdzie naszym zadaniem było ułożenie najwyższej budowli ze skrzynek. Było fantastycznie! Po obiedzie odbyły się zajęcia z survivalu, a potem sami tworzyliśmy tratwy, na których odbyliśmy krótką wyprawę. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, na którym piekliśmy kiełbaski i świetnie się bawiliśmy!

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Kamili F.
Dzień rozpoczęliśmy od slackline, doskonaląc naszą technikę chodzenia po linie. Następnie tworzyliśmy makiety gier planszowych o tematyce Star Warsów. Przed obiadem wzięliśmy udział w grze terenowej Bitwa o Naboo. Po południu natomiast lepiliśmy figurki bohaterów Gwiezdnych Wojen z gliny, a następnie uczyliśmy się strzelać na strzelnicy paintballowej. Na koniec dnia wspólnie bawiliśmy się przy ognisku oraz piekliśmy kiełbaski.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Karoliny Z.
Poranek rozpoczęliśmy od zajęć, na których puszczaliśmy bańki XXL. Następnie wszyscy świetnie się bawiliśmy podczas zumby, które prowadziła instruktorka tańca. Po południu graliśmy na Xboxie i ręcznie wykonywaliśmy bransoletki. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko, na którym śpiewaliśmy i piekliśmy kiełbaski.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Eli Sz.
Od rana doskonaliliśmy umiejętność orientacji w terenie za pomocą GPS-u, mapy topograficznej i wykrywaczy metalu. Tajna misja kryptograficzna zakończyła się sukcesem. Próbowaliśmy nauczyć się jeździć na nietypowym rowerze. Udało nam się! Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Patrycji K.
Rano pływaliśmy kajakami turystycznymi. Następnie mieliśmy zajęcia na parku linowym. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie poznaliśmy się lepiej podczas różnych gier. Po obiedzie malowaliśmy swoją flagę, a następnie spaliliśmy trochę kalorii na samoobronie. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Misja 112, grupa Pani Karoliny K.
Rano drużynowo budowaliśmy tratwy, na których przepłynęliśmy wyznaczony odcinek. Drużyna, która najszybciej ukończyła zadanie wygrywała. Następnie poszliśmy do lasu na survival. Uczyliśmy się przetrwania w trudnych warunkach. Dowiedzieliśmy się jak rozpalać ognisko oraz w jaki sposób uzyskać pitną wodę. Przed obiadem byliśmy na plaży, na której się opalaliśmy. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Każda osoba miała do wykorzystania 50 kulek. Po kolacji odbyła się dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy.

Obóz Herosów, grupa Pani Angeliki P.
Od rana trenowaliśmy swoją celność poprzez strzelanie z procy. Następnie dobrze się bawiliśmy w waterball. Potem rywalizowaliśmy z zaprzyjaźnioną grupą w unihokej. Natomiast po obiedzie sięgaliśmy nieba na ściance wspinaczkowej. Później mieliśmy czas na rekreację na świeżym powietrzu. Wieczorem wzięliśmy udział w walkach gladiatorów i bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Gosi K.
Dziś dopisywało piękne słońce, dlatego wybrałyśmy się na smoczą łódź. Zmierzyłyśmy się również z wysokością przemierzając park linowy i ściankę wspinaczkową. Nauczyłyśmy się władać mieczem. Na zajęciach teatralnych wstąpiła w nas prawdziwa aktorska siła. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka.

Obóz Herosów, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy od wejścia na ściankę wspinaczkową. Później ćwiczyliśmy nasze umiejętności aktorskie podczas warsztatów teatralnych. Przed obiadem poszliśmy na plażę, aby odpocząć. Po południu walczyliśmy mieczami między sobą, a później strzelaliśmy z procy do nadmuchanych balonów. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece.

Obóz Herosów, grupa Pani Oli B.
Dzień rozpoczęliśmy od walk gladiatorów. Później byliśmy na ściance wspinaczkowej, gdzie doskonaliliśmy umiejętności wspinania się. Następnie ćwiczyliśmy celność na zajęciach z procą. Po obiedzie podzieliliśmy się na dwie grupy, aby zagrać w hokeja. Później rozwijaliśmy kreatywność na zajęciach teatralnych. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której się dobrze bawiliśmy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Maćka M.
Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy całą drużyną na poligon, na którym graliśmy w paintball. Była to ciekawa odskocznia od obozowego pola walki. Tuż po obiedzie wyszliśmy na zajęcia z pierwszej pomocy. Gra polegająca na ratowaniu rannego pilota wzbudziła dużo emocji i nauczyła nas wielu ciekawych rzeczy. Następnie udaliśmy się na wieczorny speedball, czyli intensywniejszą wersję standardowego paintballa.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Eli K.
Dziś byliśmy na poligonie. Rozegraliśmy bitwę paintballową, na której każdy z nas wystrzelił ponad 600 kulek. Korzystając z pięknej pogody kąpaliśmy się w jeziorze i opalaliśmy na złocistym piasku. Kolejną atrakcją była wspinaczka na ściankę i przejście po parku linowym. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Mileny J.
Dziś wybraliśmy się na poligon, na którym odbyło się kilka rozgrywek. Wszyscy aktywnie spędziliśmy czas. Byliśmy na plaży i wygrzewaliśmy się na piasku. Park linowy był idealnym podsumowaniem naszego dnia.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Mateusza K.
Dzień zaczęliśmy od nauki orientacji w terenie. Następnie skorzystaliśmy z kąpieli wodnej i słonecznej. Oprócz tego wspinaliśmy się w parku linowym, poszukiwaliśmy skarbów wykrywaczem metalu, a na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Kasi B.
Rano wybraliśmy się na karaoke, gdzie wykazaliśmy się dużą znajomością utworów polskich i zagranicznych. Kolejnymi zajęciami była nauka strzelania z łuku. Wesoła zabawa towarzyszyła nam podczas terenowej gry Enigma. Dzień zakończyliśmy ogniskiem integracyjnym.

Projekt Kulka, grupa Pani Pauliny L.
Podczas porannych zajęć z łuków, wszyscy z nas wykazali się ogromną celnością. Następnie uczyliśmy się różnych metod szyfrowania, które z pewnością wykorzystamy w trakcie zabaw na kolonii. Razem z panią animator lepiliśmy figurki z gliny. Powstały m.in. samochody oraz smoki. W trakcie zajęć z survivalu, nauczyliśmy się podstaw sztuki przetrwania. Słoneczny dzień zakończyliśmy zajęciami z henny oraz ogniskiem.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień zaczęliśmy od mega gier, gdzie wspólnie graliśmy w twistera i bierki. Po wspólnej zabawie wybraliśmy się na plażę. Następnie poszliśmy strzelać z łuków. Po obiedzie rozegraliśmy turniej unihokeja. Wieczór spędziliśmy na wspólnym pieczeniu kiełbasek przy ognisku.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od mega gier, graliśmy w jengę, bierki, twistera i scrabble w rozmiarze XXL! Kolejnym elementem była wycieczka kajakami po malowniczym jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na karaoke, gdzie wspólnie śpiewaliśmy popularne piosenki. Po obiedzie spędziliśmy czas na olimpiadzie. Ostatnim elementem dnia było wspólne ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski. To był udany dzień i nie możemy doczekać się kolejnego!

Summer Art, grupa Pani Izy N.
Dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie ucząc się tańca nowoczesnego. Bawiliśmy się świetnie na rowerach wodnych oraz podczas kąpieli w wodzie. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z recyklingu artystycznego. Następnie uczestniczyliśmy w karaoke. Później mieliśmy zajęcia dotyczące kultur świata. Na zakończenie dnia zorganizowaliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii B.
Dzień zaczęliśmy bardzo intensywnie. Poszliśmy na poligon, na którym czekały nas quady, segway, zorba i viking. Po powrocie pływaliśmy smoczą łodzią. W rytmie bębna pokonywaliśmy jezioro. Po południu ruszyliśmy kajakami sit on top. Kolejną atrakcją była dyskoteka, na której pokazaliśmy nasze taneczne zdolności.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu wybraliśmy się na poligon. Tam czekało nas wiele atrakcji. Po powrocie z poligonu oraz obiedzie udaliśmy się na rowerki wodne. Następnie rozegraliśmy emocjonujący mecz piłki nożnej, w którą graliśmy w bardzo zabawnych przebraniach. Po kolacji bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny R.
Dzisiaj byliśmy na poligonie. Każdy z nas miał za zadanie przejść przez cztery atrakcje. Po męczącym poligonie zjedliśmy obiad, a następnie udaliśmy się na plażę. Później udaliśmy się na waterball. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę.

VIP, grupa Pani Agaty B.
Dziś czekała nas wyprawa na poligon. Na miejscu skorzystaliśmy z takich atrakcji, jak segway, zorba, quady, yamaha viking. Po powrocie wykorzystaliśmy piękną pogodę i poszliśmy na plażę. Wieczorem uczyliśmy się jazdy na quadzie. To był bardzo ciekawy dzień.

VIP, grupa Pani Karoliny W.
Środę rozpoczęliśmy wyjściem na poligon. Czekały na nas quady terenowe, którymi pokonaliśmy tor. Po obiedzie byliśmy na plaży, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

VIP, grupa Pani Magdaleny F.
Dzień zaczęliśmy od poligonu, gdzie mogliśmy spróbować naszych sił na quadach, zorbie, segwayu i vikingu. Potem byliśmy na plaży, gdzie wykąpaliśmy się pod okiem ratownika. Świetnie się bawiliśmy podczas mega gier, gdzie układaliśmy ogromne klocki jenga, graliśmy w mega twistera i wielkie bierki. Wieczorem w świetnym towarzystwie bawiliśmy się na dyskotece.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Oli B.
Dzień rozpoczął się od ustanowienia rekordu na skrzynkach. Następnie uczyłyśmy się jeździć na rowerze nie z tej ziemi. Miałyśmy również okazję poczuć się jak budowlańcy, robiąc mur, który zburzyłyśmy po kolacji. Po obiedzie byłyśmy w parku linowym.