RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 3 – Atrakcjom nie ma końca

Dodany: 2018.07.17

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Rano nasze zajęcia zaczęliśmy od skoków na eurobungee. Każdy próbował pobić rekord w najwyższym skoku. Po eurobungee strzelaliśmy do tarcz z łuku. Potem mieliśmy mnóstwo śmiechu i radości podczas nauki chodzenia na szczudłach. Następnie graliśmy w gry planszowe. Świetnie się bawiliśmy! Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze i wspólnie bawiliśmy na plaży. Wieczorem odbyło się ognisko, podczas którego piekliśmy kiełbaski.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od jazdy na dziwnym rowerze Potem graliśmy w gry świata, między innymi w bule francuskie. Następnie wspinaliśmy się na parku linowym i ściance wspinaczkowej. Potem trochę się kąpaliśmy, a dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Dzień rozpoczęliśmy od porannej zaprawy. Następnie udaliśmy się na trening strzelania z łuków. Później podziwialiśmy uroczy krajobraz podczas pływania kajakami. Jeszcze przed obiadem mieliśmy okazje rozegrać mecz hokeja. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy. Później udaliśmy się na plażę, gdzie aktywnie spędziliśmy czas na grach, zabawach i pływaniu w jeziorze. Kolejną atrakcją była jazda quadem. Dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Wtorkowy dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek do tarczy. Następnie bawiliśmy się z wychowawcą w pif-paf i Mafię. Potem walczyliśmy jako zawodnicy sumo na kolorowej, miękkiej macie. Dużo radości dostarczyła nam jazda na dziwnym rowerze. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę do Cool Clubu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Dzień zaczęliśmy od pływania kajakami, świetnie się bawiliśmy! Następne poznaliśmy szyfrowanie i sprawdziliśmy naszą wiedzę podczas gry terenowej. Po obiedzie pełni entuzjazmu poszliśmy na quady. Później uczyliśmy się strzelać z łuków. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano tworzyliśmy własne gry planszowe. Następnie przy użyciu kompasów szukaliśmy ukrytych zagadek na terenie ośrodka. Potem budowaliśmy duże figury z plastikowych, kolorowych rurek. Po obiedzie graliśmy w przygotowane przez nas gry planszowe. Bardzo nam się to podobało. Na kolejnych zajęciach graliśmy w gry integracyjne. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Była super muzyka i świetnie się bawiliśmy!

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu graliśmy w dwa ognie. Następnie mieliśmy okazję stworzyć niezwykłe rzeźby wykorzystując tylko sznurek i papier. Kolejno odbył się trening lotów kosmicznych na żyroskopie. Po obiedzie udaliśmy się na Archery Challange, czyli starcie łuczników.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z gliny. Każdy mógł zabrać swoją piękną rzeźbę ze sobą. Następnie uczyliśmy się sztuki przetrwania w lesie, czyli survivalu. Zbudowaliśmy również szałasy. Potem udaliśmy się na plażę i ubrani w kapoki wypłynęliśmy na jezioro. Po obiedzie poznaliśmy zasady pierwszej pomocy oraz ratowaliśmy rannego lotnika. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Trzeci dzień kolonii rozpoczęliśmy od zawodów sportowych. Następnie odbyła się nauka władania mieczami świetlnymi, na którą czekaliśmy z niecierpliwością. Po obiedzie mieliśmy okazje poćwiczyć naszą celność na zajęciach Archery Soft. Po tym udaliśmy się na bambonadę, podczas której budowaliśmy stację bojową. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Zaraz po śniadaniu uczestniczyliśmy w konkurencjach sportowych. Sprawiły nam wiele radości. Następnie udaliśmy się na zajęcia, podczas których wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Zaraz po tym jeździliśmy quadami, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Po obiedzie graliśmy w różne gry planszowe oraz byliśmy na zajęciach slackline. Po kolacji odbyła się dyskoteka.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Poranek zaczęliśmy od misji Ranny Sensie, podczas której uczyliśmy się pierwszej pomocy i tworzyliśmy nosze. Potem pływaliśmy jednoosobowym kajakami i wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Potem bawiliśmy się w waterballu, czyli dmuchanej kuli w basenie. Wieczorem rozwiązywaliśmy zagadki z misji "Mrok".

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Trzeci dzień turnusu zaczęliśmy od pływania w waterballu. Następnie przepłynęliśmy jezioro Łęsk smoczą łodzią. Przed obiadem uczestniczyliśmy w karaoke. Później graliśmy w Bitwę Plemion i mieliśmy ognisko z kiełbaskami.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Opłynęliśmy niewielką wyspę i zobaczyliśmy podwójne dno. Graliśmy także w dwa ognie z inną grupą. Na zajęciach samoobrony uczyliśmy się jak zachować się w kryzysowych sytuacjach i jak się bronić. Mieliśmy okazję douczyć się w zakresie pierwszej pomocy. Graliśmy w gry na plaży. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Poranek zaczęliśmy od zajęć z orienteeringu. Za pomocą kompasów znajdowaliśmy zagadki ukryte na ośrodku. Następnie wykonaliśmy flagę obozową, na której każdy z nas odcisnąć swój kciuk. Mieliśmy również zajęcia łącznościowe, na których poznaliśmy między innymi alfabet Morse’a. Po obiedzie mieliśmy warsztaty pierwszej pomocy. Następnie czekała na nas przeprawa samodzielnie przygotowanymi tratwami. Wieczorem graliśmy w gry integracyjne.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Przed śniadaniem mieliśmy poranna gimnastykę. Po posiłku pojechaliśmy na wycieczkę do Parku Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Widzieliśmy pojazdy, które były używane w wojsku, a także przejechaliśmy się jednym z nich. Było naprawdę fajnie i bawiliśmy się fantastycznie! Po obiedzie robiliśmy flagę, która wyszła nam wspaniale. Wykazaliśmy się dużą kreatywnością i zaangażowaniem. Następnie rozegraliśmy potyczkę paintbalową, która miała zacięty charakter.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od wycieczki do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Zobaczyliśmy na własne oczy pojazdy, które do tej pory widzieliśmy tylko na filmach. Na koniec pobytu udało nam się przejechać jednym z zabytków. Po obiedzie rozegraliśmy kolejną rozgrywkę paintballa. Potem mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki. Po kolacji wybraliśmy się na nocną grę paintballową na arenie.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po zaprawie i śniadaniu odbyły się zajęcia z strategii i taktyki. Nauczyliśmy się pozycji strzeleckich oraz jak porusza się grupa bojowa. Podczas wspinaczki na skrzynki najwyżej wspięła się Roxana, aż 14 skrzynek! Zaraz przed obiadem pływaliśmy smoczą łodzią. Następnie ćwiczyliśmy musztrę. Po kolacji odbyło się ognisko, podczas którego piekliśmy kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy. Następnie udaliśmy się budować wieże ze skrzynek. Po tym uczyliśmy się między innymi posługiwania się alfabetem Morse'a, a także taktyki i strategii wojskowej. Graliśmy także w gry, które pomogły nam zapamiętać imiona osób z grupy. W dalszej części dnia uczyliśmy się rzucania granatem. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Wtorek rozpoczęliśmy od zajęć z łączności, podczas których nauczyliśmy się wykorzystywać alfabet Morse’a i telefony polowe. Zaraz potem mieliśmy strategię i taktykę. Później wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Tuż przed kolacją odbyliśmy szkolenie sapera. Wieczorem cały podobóz igloo bawił się przy wspólnym ognisku

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Z samego rana odbyła się lekcja tolerancji. Następnie jeździliśmy quadem. Potem odpoczęliśmy na rowerkach wodnych. Po obiedzie ćwiczyliśmy wystąpienia publiczne. Następnie plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Rano mieliśmy przejażdżkę quadem po specjalnie wyznaczonym torze. Później pływaliśmy na rowerach wodnych po jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy geocaching, czyli wykorzystaliśmy GPS-u do gry terenowej. Po obiedzie uczyliśmy się podstawowych reguł grzecznościowych, czyli savoir-vivre na wesoło. Później udaliśmy się na plażę. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu utrwaliliśmy imiona kolegów i koleżanek z naszej grupy podczas gry integracyjnej. Później wykonywaliśmy powietrzne akrobacje na eurobungee. Następnie strzelaliśmy z łuków z przyssawkami. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną oraz ringo. Uczyliśmy się także utrzymać równowagę na slackline, wszystkim się udało! Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Rano spędziliśmy miło czas na ściance wspinaczkowej. Później wykonaliśmy flagę naszej grupy. Każdy z nas miał szansę zakręcić się na żyroskopie. Po obiedzie przeszliśmy park linowy. Dzień skończył się pysznymi kiełbaskami z ogniska.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Dzień zaczęliśmy od stworzenia flagi, wspólnymi siłami udało nam się ją namalować. Każdy z nas miał szansę przejść się po parku linowym oraz sprawdzić swoją równowagę na slackline. Po obiedzie odbył się warsztat szczudlarski. Płynęliśmy też smoczą łodzią. Po kolacji odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu wykonaliśmy flagę naszego obozu oraz pograliśmy w gry integracyjne. Następnie zagraliśmy z grupą Mazurska Przygoda w dwa ognie. Przed obiadem wybraliśmy się nad jezioro, gdzie popłynęliśmy kajakami bezburtowymi. Po obiedzie odbyły się zajęcia z survivalu, podczas których poznaliśmy podstawową wiedzę oraz wykonaliśmy schronienie. Potem postrzelaliśmy z wiatrówek. Po kolacji odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Dzisiaj byliśmy na rowerkach wodnych i było super! Później zrobiliśmy naszą flagę obozową i wymyśliliśmy nazwę grupy. Następnie uczyliśmy się poruszać na slackline. Potem poszliśmy na żyroskop, na którym kręciliśmy się jak w kosmosie. Budowaliśmy też wieżę że skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Po kolacji graliśmy w grę terenową Leśna Pułapka. Na koniec dnia mieliśmy ognisko i piekliśmy pyszne kiełbaski.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakowej po jeziorze Łęsk. Następnie świetnie się bawiliśmy chodząc po linie slackline. Później rozegraliśmy emocjonujący mecz siatkówki. Po obiedzie nauczyliśmy się jak strzelać z wiatrówki. Potem sprawdziliśmy nasze umiejętności na ściance wspinaczkowej. Wieczorem graliśmy w gry z naszą wychowawczynią, a następnie wybraliśmy się na nocną grę Świetliki.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Dzień zaczęliśmy od przejścia po parku liniowym. Potem mieliśmy zajęcia na linie. Sprawdzaliśmy swoją równowagę. Chodziliśmy po wodzie w waterballu i jeździliśmy quadem. Po obiedzie pływaliśmy smoczą łodzią. Wieczorem mieliśmy grę terenowa Świetliki.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od stocznia walki ze swoją równowagę podczas zajęć slackline. Następnie uczyliśmy się pierwszej pomocy i wspólnie ratowaliśmy rannego lotnika. Zaraz potem sprawdziliśmy swoją celność podczas strzelania z wiatrówek. Po obiedzie graliśmy w kalambury i pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze. Po kolacji wybraliśmy się na nocną grę terenową Świetliki. To był aktywny dzień!

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia ze slackline, podczas których uczyliśmy się utrzymać równowagę. Później zapoznaliśmy się z zasadami strzelania z broni pneumatycznej oraz oddawaliśmy próbne strzały z wiatrówek. Przed obiadem poszerzaliśmy swoją wiedzę z zakresu pierwszej pomocy, która już niedługo przyda nam się podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Kolejny ciekawy dzień zakończyliśmy walkami gladiatorów oraz nocną grą terenową Świetliki.