RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 4 – Kontynuujemy wspólną zabawę

Dodany: 2018.07.18

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Dzień przywitał nas pięknym słońcem, które podziwialiśmy ze ścianki wspinaczkowej. Dużej części z nas udało się wspiąć na samą górę. Po ściance uczyliśmy się bardzo istotnych i ważnych spraw, czyli jak możemy uratować komuś życie. Ratownik zaprosił na nasze zajęcia specjalnego gościa, którym okazał się być fantom. Doszło u "niego" do zatrzymania oddechu, ćwiczyliśmy na nim uciski i oddechy. Wiemy już, jak pomóc osobie, która zasłabła i która dostała ataku padaczki. Atrakcją dnia była rozgrywka paintballowa Uwolnić VIP-a. Po obiedzie rozegraliśmy mecz w korfballa. Zasady były nieco podobne do gry w koszykówkę. W kolejnym bloku graliśmy w gry świata, w tym w kubby, molkky, boule francuskie. Wieczorem odbyła się kolejna dyskoteka.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od strzelania z łuków. Potem ćwiczyliśmy celność na paintballu. Następnie tworzyliśmy graffiti na specjalnej ściance. Po południu czekał nas spacer po slacklinie. Następnie wspinaliśmy się po ściance wspinaczkowej i chodziliśmy na szczudłach. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Czwarty dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry integracyjnej. Dzięki niej jeszcze bardziej zintegrowaliśmy się w grupie. Następnie wybraliśmy się do lasu na survival. Nauczyliśmy się jak zbudować szałas, rozpalić ognisko i przetrwać nie tylko w lesie, ale także w wielkim mieście. Przed obiadem mieliśmy okazję sprawdzić swoją celność podczas starcia łuczników. Po pysznym obiedzie zagraliśmy w mega jenge oraz twistera. Po południu rozegraliśmy mecz piłki nożnej z drużyną z namiotów harcerskich. Kolejną atrakcją były zajęcia samoobrony. Dowiedzieliśmy się jak bronić się przed napastnikiem. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od Archery Challenge, czyli starcia łuczników. Następnie mieliśmy zawody strzelania do celu z łuków. Potem wspinaliśmy się po skrzynkach zabezpieczeni liną. Dużo zabawy dostarczyło nam przejście po parku liniowym kilka metrów nad ziemią. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Dzień zaczęliśmy od marszu do lasu i poznania podstaw survivalu. Budowaliśmy szałasy, nauczyliśmy się jak rozpalić ognisko oraz w jaki sposób zdobyć pitną wodę. Później był konkurs na najlepszego łucznika. Po obiedzie przechodziliśmy przeszkody na parku linowym. Następnie poszliśmy na starcie łuczników. Walka była wyrównana. Wieczorem graliśmy w Mafię.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w państwa-miasta. Potem pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie mieliśmy zajęcia taneczne, na których uczyliśmy się nowych układów. Po obiedzie graliśmy w dobble i kalambury. Na kolejnych zajęciach tworzyliśmy unikatowe znaczki. Wieczorem mieliśmy walkę gladiatorów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu mieliśmy możliwość stworzenia rzeźb z gliny. Kolejno poszliśmy na przejażdżkę quadami. Następnie poszliśmy do lasu na survival. Po obiedzie udaliśmy się na poszukiwanie skarbów. Po kolacji rozegraliśmy mecz w unihokeja. Na zakończenie dnia poszliśmy na ognisko.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu wzięliśmy udział w Archery Challenge. Potem trenowaliśmy jazdę na quadzie. Po obiedzie bawiliśmy się w waterballu starając się chodzić po wodzie. Wieczorem wchodziliśmy na skrzynki. Okazało się, że najlepiej wychodzi to niskim osobom.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Po śniadaniu graliśmy w gry zespołowe. Następnie poszliśmy do lasu na szkolenie Luke’a Skywalkera, podczas którego wykonywaliśmy zadania sprawnościowe. Potem konstruowaliśmy świat rycerzy Jedi z klocków Lego. Każdy z nas ze skupieniem tworzył swoje budowle. Po obiedzie spotkaliśmy się z Yodą, który nauczył nas sztuki koncentracji. Na zakończenie dnia odbyła się gra terenowa bitwa o Naboo.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Czwarty dzień rozpoczęliśmy od zabawy w murarza. Następnie całą grupą udaliśmy się na zajęcia z paintballa, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Potem wyruszyliśmy w podróż po jeziorze kajakami sit on top. Po obiedzie odbyło się spotkanie z Yodą, czyli warsztaty ze sztuki koncentracji. Po kolacji uczyliśmy się władania mieczem.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień rozpoczęliśmy od budowy makiet, stworzyliśmy Big Bena i park rozrywki. Nauczyliśmy się chodzić po linie jak prawdziwi ninja i stworzyliśmy regulamin naszej grupy. Wszyscy strzelaliśmy do tarczy kulkami z farbą. Później zagraliśmy w kalambury. Wieczorem wybraliśmy się w podróż kosmiczną żyroskopem.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od przejścia po parku linowym. Następnie tworzyliśmy graffiti i braliśmy udział w akcji integracja. Po obiedzie wykorzystaliśmy piękną pogodę na przeprawę kajakami. Po kolacji udaliśmy się na ściankę wspinaczkowa i bawiliśmy się na dyskotece.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Dzień rozpoczęliśmy grą, która pokazywała jak ważna jest różnorodność. Później integrowaliśmy się grając w memory i inne gry integracyjne. Pochłonęły nas dzisiaj zajęcia wysokościowe takie jak park linowy i ścianka wspinaczkowa. Korzystając z tej pięknej pogody zagraliśmy w baloniade.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Rano wybraliśmy się do lasu, by tropić ślady zwierząt, znaleźliśmy wiele ciekawych śladów. Następnie mieliśmy taktykę i strategię, czyli wybrane formacje i szyki. Następnie mieliśmy manewry strażackie, czyli symulacje akcji ratowniczej. Po obiedzie jeździliśmy quadami. Wieczorem strzelaliśmy na strzelnicy paintballowej, a później wybraliśmy się z innymi grupami na ognisko.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Rano mieliśmy zajęcia na strzelnicy paintballowej, uczyliśmy się strzelać z różnych pozycji. Poszło nam naprawdę dobrze. Później mieliśmy zajęcia na parku linowym. Wykazaliśmy się dużą odwagą pokonując najwyższe partie parku. Po obiedzie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, było ciekawie i bawiliśmy się świetnie. Po kolacji odbyła się rozgrywka paintballowa, popisaliśmy się dużymi umiejętnościami taktycznymi. Dzień zakończył się wspólnym ogniskiem, przy którym piekliśmy kiełbaski.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od gry w paintballa. Graliśmy w VIP-a, podczas którego musieliśmy uwolnić naszą wychowawczynię. Potem graliśmy w monetę na zajęciach z naszą panią. Przed obiadem spróbowaliśmy swoich sił podczas zajęć z wiatrówkami. Po posiłku mieliśmy test wiedzy o Kulce. Potem uczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy, zdobytą wiedzę sprawdziliśmy w praktyce. Po kolacji uczyliśmy się podstawowych technik samoobrony. Na koniec dnia z całym podobozem mieliśmy ognisko.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu pojechaliśmy do Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie. Mogliśmy zobaczyć tam wiele pojazdów, które w przeszłości używane były w wojsku. Wśród nich znajdowały się także pojazdy straży pożarnej i policji. Na koniec zwiedzania mieliśmy możliwość przejechać się wozem pancernym. Było to bardzo ekscytujące przeżycie. Po obiedzie odbyły się zajęcia ze strzelania z wiatrówek, a po nich graliśmy w piłkę. Wieczorem odbyła się dyskoteka, DJ nie zawiódł i bawiliśmy się przy największych hitach.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy wycieczką do Mrągowa, gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Sprzętu Wojskowego. Na miejscu przejechaliśmy się wojskowym samochodem. Po powrocie szukaliśmy zakopanych min. W następnej części dnia nauczyliśmy się posługiwać kompasem. Wieczorem tańczyliśmy na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień kolonii spędziliśmy na wycieczce w Muzeum Sprzętu Wojskowego w Mrągowie, gdzie mięliśmy okazję zobaczyć zabytkowe sprzęty wojskowe, a nawet przejechać się wozem opancerzonym. Po obiedzie mieliśmy survival, na którym nabyliśmy nowe umiejętności praktyczne. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Rano testowaliśmy nasze umiejętności posługiwania się GPS-em podczas gry terenowej geocatching. Później spędziliśmy czas aktywnie wspinając się po skrzynkach. Jeszcze przed obiadem zagraliśmy w baloniadę. Potem wybraliśmy się do lasu na lekcję survivalu. Później rozegraliśmy mecz koszykówki. Po kolacji zorganizowaliśmy konkurs piosenki. Na koniec dnia zagraliśmy w nocną grę terenową Mafia.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień zaczęliśmy od zajęć linowych na skrzynkach, podczas których pobijaliśmy rekordy. Później robiliśmy sobie tatuaże z henny. Po obiedzie mieliśmy Enigmę, czyli szyfrowanie. Na wieczór udaliśmy się do lasu na nocą grę terenową Mafia.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Po pysznym śniadaniu mieliśmy możliwość wspinania się na ściankę wspinaczkową, trzem osobom udało się dotrzeć na sam szczyt! Później graliśmy w grę terenową z wykorzystaniem nawigacji GPS. Podzieliliśmy się na dwie grupy i ukryliśmy na terenie ośrodka karteczki z zadaniami dla grupy przeciwnej. Po obiedzie doskonaliliśmy swoje umiejętności na slacklinie. Dzień zakończyliśmy przejażdżką po torze quadowym.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Dzień zaczęliśmy od zabawy w waterballu. Później jeździliśmy po torze segwayem. Potem rozegraliśmy mecz baloniady. Po pysznym obiedzie robiliśmy przypinki kolonijne oraz rozegraliśmy mecz siatkówki.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Środa przywitała nas słońcem. Po śniadaniu zagraliśmy w ogonki; świetna gra sprawnościowa. Następnie ćwiczyliśmy równowagę na slacklinie. Przed obiadem płynęliśmy kajakami turystycznymi. Kolejnym zadaniem było wykonanie znaczków obozowych. Przed kolacją strzelaliśmy z łuków. Udało nam się również zmierzyć z wodą w waterballu. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu wybraliśmy się na przejażdżkę segwayem. Następnie poznaliśmy teorię orienteeringu oraz obsługę kompasu, po czym zagraliśmy w grę terenową. Przed obiadem odbył się również mecz w passball. Po obiedzie każdy z nas wykonał przypinkę obozową. Później tworzyliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Na koniec dnia kręciliśmy się na żyroskopie i bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Dzisiaj mieliśmy zajęcia z samoobrony. Później rozegraliśmy emocjonujący mecz siatkówki. Następnie nauczyliśmy się używać kompasu i określać położenie różnych lokalizacji. Po obiedzie robiliśmy projekty przypinek, które będziemy nosić do końca obozu. Następnie graliśmy w kalambury, skakaliśmy na skakankach oraz podawaliśmy sobie piłkę. Po kolacji graliśmy balonami pełnymi wody i w passball. Na koniec dnia była dyskoteka.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień zaczęliśmy od emocjonującej gry pogoń za VIP-em, podczas której wcieliliśmy się w paparazzi w pogoni za gwiazdami. Następnie mieliśmy okazję przejechać się niezwykłym i nietypowym rowerem. Potem rozegraliśmy mecz baloniady. Później przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy i wykorzystaliśmy poznaną wiedzę w praktyce podczas gry Ranny Lotnik. Następnie nauczyliśmy się jak strzelać z pistoletu paintballowego na strzelnicy. Po kolacji wykonywaliśmy akrobacje i skakaliśmy na eurobungee. Pod koniec dnia podbiliśmy dyskotekowy parkiet i świetnie się bawiliśmy.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Dzień zaczęliśmy od gry zespołowej pogoń za VIP-em. Cały nasz pawilon zaangażował się w zabawę. Później szkoliliśmy się w utrzymywaniu równowagi na linie. Po południu poszliśmy na strzelnicę paintballową i na łuki. Na żyroskopie czuliśmy się jak w przestrzeni kosmicznej. Pod wieczór dobrze bawiliśmy się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Poranek rozpoczęliśmy od gry pogoń za VIP-em. Następnie odbyliśmy kosmiczną przygodę na żyroskopie. W promieniach słońca i przy dźwiękach muzyki rozegraliśmy vipowski turniej w baloniadę. Po obiedzie jeździliśmy na dziwnym rowerze, mimo trudności szło nam świetnie! Po kolacji zagraliśmy w Engimę, czyli grę terenową z wykorzystaniem szyfrów. Swój dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Na pierwszych zajęciach doskonaliliśmy umiejętności jazdy na quadzie. Później po raz kolejny wypłynęliśmy na jezioro Łęsk, tym razem kajakami turystycznymi. Z tafli wody podziwialiśmy piękne widoki. Przed obiadem bawiliśmy się w zabawy integracyjne, które pozwoliły nam jeszcze lepiej się poznać. Słoneczne popołudnie umiliły nam zajęcia ze skrzynek oraz żyroskop. Wieczorem, po krótkim odpoczynku, bawiliśmy się wspólnie na kolonijnej dyskotece.