RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 5 – Słońce świeci nad nami

Dodany: 2018.07.19

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Ten pogodny dzień zaczęliśmy od robienia przypinek. Następnymi zajęciami był dziwny rower, na którym uczyliśmy się jeździć. Później udaliśmy się na strzelnicę paintballową i ćwiczyliśmy swoją celność. Po strzelnicy zagraliśmy we frisbee oraz zostaliśmy zabrani przez wychowawcę na krótką wycieczkę do średniowiecza, ponieważ zagraliśmy w grę zwaną woźnica. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie urządziliśmy sobie zawody. Dzień zakończyliśmy bombową atrakcją jaką był park linowy. Każdy z nas starał się go przejść.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia przypinek, każdy z nas stworzył swój niepowtarzalny wzór. Następnie poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Potem instruktor nauczył nas podstaw pierwszej pomocy. Wieczorem czekała nas jeszcze gra w korfballa. Dzień zakończyliśmy pojedynkiem łuczników.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Dziś spędziliśmy czas aktywnie. Rano pływaliśmy smoczą łodzią. Następnie rozegraliśmy turniej strzelania z łuków. Przed obiadem zagraliśmy w siatkówkę. Po obiedzie wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek oraz zgłębialiśmy tajniki Enigmy. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Piąty dzień kolonii zaczęliśmy od eurobangee. Potem przyszedł czas na Bitwę Plemion w lesie. Następnie graliśmy w korfballa, a potem pływaliśmy kajakami po jeziorze. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko z kiełbaskami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Nasz piąty dzień zaczęliśmy od korfballa. Później płynęliśmy smoczą łodzią. Pogoda nam dopisała i wszyscy szczęśliwi wiosłowaliśmy. Potem poszliśmy na mega gry. Zagraliśmy w jengę wielkimi klockami, twistera i bierki. Po obiedzie przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy i budowaliśmy nosze dla rannego lotnika. Potem rzucaliśmy frisbee. Na koniec dnia poszliśmy na ognisko, świetnie się bawiliśmy i zjedliśmy kiełbaski.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano bawiliśmy się w księżniczki i zamki, a także w żabki. Następnie odbyły się zajęcia savoir vivre, podczas których uczyliśmy się dobrych manier. Potem uczyliśmy się układów tanecznych. Po obiedzie robiliśmy kolorowe plakaty. Na kolejnych zajęciach robiliśmy bańki XXL. Wieczorem bawiliśmy się w berka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu mieliśmy możliwość zaprojektowania i stworzenia własnych znaczków. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie sprawdziliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek. Po kolacji poszliśmy na zajęcia linowe, podczas których budowaliśmy wieże ze skrzynek i wspinaliśmy się po nich.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Pogoda dziś nam dopisała. Po śniadaniu podzieliliśmy się zabawą. Jedni grali w piłkę nożną, drudzy w siatkówkę, a jeszcze inni grali w Dobble. Następnie robiliśmy sobie przypinki. Po obiedzie postanowiliśmy trochę się ochłodzić i graliśmy w baloniadę. Potem rozegraliśmy mecz unihokeja i poznaliśmy trochę ośrodek i kadrę kolonii grając w grę francuską. Wieczorem bawiliśmy się w znaną wszystkim Mafię.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Dzień zaczęliśmy od chodzenia po linie, na której ćwiczyliśmy swoją równowagę. Następnie całą grupą udaliśmy się na kajaki. Przeprawa jeziorem sprawiła nam ogromną radość. Później poszliśmy na ściankę wspinaczkową. Po obiedzie tworzyliśmy z gliny ulubione postacie z Gwiezdnych Wojen. Następnie jeździliśmy quadami. Na zakończenie dnia graliśmy w Dobble.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Zaraz po śniadaniu całą grupą udaliśmy się na szkolenie Luke’a Skywalkera, który poprowadził cały cykl zadań sprawnościowych. Chodziliśmy po lesie i uczyliśmy się sztuki kamuflażu. Po obiedzie tworzyliśmy z gliny figurki ulubionych postaci z Gwiezdnych Wojen. Następnie poznaliśmy techniki samoobrony na lekcji z Obim-Wanem Kenobim. Po kolacji wspólnie bawiliśmy się w różne gry i zabawy oraz zorganizowaliśmy zawody gry w piłkę nożną.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Dziś było super! Tropiliśmy dzikie zwierzęta w lesie, udało nam się poznać szlaki sarny. Uczyliśmy się o śladach, a potem zagraliśmy w passballa, czyli piłkę nożną na wesoło. Mistrz pokazał nam jak się włada mieczem. Potem ćwiczyliśmy koordynację grając na Xboxie i skacząc na eurobungee.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od zawodów strzelania z procy. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie ratownik uczył nas podstaw pierwszej pomocy. Przed obiadem jeździliśmy dziwnym rowerem. Potem wybraliśmy się na wyprawę kajakami jednoosobowymi. Wieczorem rozegraliśmy mecz siatkówki.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Dzień spędziliśmy bardzo aktywnie i wesoło. Rano pływaliśmy kajakami sit on top oraz kajakami turystycznymi. Świetnie się bawiliśmy! Następnie graliśmy w passballa. Wieczorem mieliśmy także Bitwę Plemion, która odbyła się w lesie. Wieczorem wybraliśmy się na ognisko.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Rano każdy z nas miał okazję spróbować swoich sił strzelając z wiatrówki. Później graliśmy w grę terenową Szpion. Później graliśmy w badmintona. Po obiedzie robiliśmy bransoletki, a później szukaliśmy skarbu za pomocą wykrywacza metalu. Po kolacji wraz z inną grupa graliśmy w dwa ognie.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Przed śniadaniem mieliśmy rozgrzewkę. Po posiłku udaliśmy się na poligon, gdzie odbyła się rozgrywka paintbalowa. Zabawa była naprawdę świetna i bardzo intensywna. Po obiedzie mieliśmy zabawy, którymi wypełniliśmy wolny czas. Następnie poszliśmy na zajęcia ze strategii i taktyki. Po kolacji pływaliśmy smoczą łodzią. Zabawa była fantastyczna!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Całe przedpołudnie spędziliśmy na poligonie, gdzie graliśmy w trzy gry i każdy miał do dyspozycji aż 600 kulek. Po powrocie i obiedzie poszliśmy na plażę, z której wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro Łęsk. Potem robiliśmy naszą obozową flagę. Po kolacji mieliśmy czas na gry na podobozie.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po porannych ćwiczeniach z i śniadaniu zajęliśmy się robieniem sztandaru naszego plutonu. Kolejno w grupach wyszywaliśmy stopnie na pagonach munduru. Przed obiadem zbieraliśmy rzeczy i informacje potrzebne do nocnej gry terenowej Desant. Później mieliśmy zajęcia z łucznictwa. Następnie bawiliśmy się w waterballu. Podczas Nocnego Desantu szukaliśmy podejrzanych. Intensywny dzień za nami, a przed nami zasłużony sen!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Dzień rozpoczęliśmy tworzeniem flagi naszego plutonu. Później każdy z nas wyszył swój pagon na mundurze. Zajęło nam to sporo czasu. Potem poszliśmy na survival do lasu. Pod koniec dnia udaliśmy się na Nocny Desant.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Poranek rozpoczęliśmy od zaprawy porannej. Po śniadaniu spędzaliśmy czas na wykonywaniu flagi plutonu drugiego. Następnie zajmowaliśmy się wyszywaniem pagonów na naszych mundurach. Tuż przed obiadem strzelaliśmy z łuku. Po obiedzie wspólnie spędzaliśmy czas na podobozie i plaży grając w gry i zabawy.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Rano wybraliśmy się na poligon. Na miejscu mieliśmy okazję jeździć segwayem, quadem oraz yamahą viking. Po obiedzie wspólnie graliśmy. Potem pływaliśmy kajakami sit on top. Wieczorem zorganizowaliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek i śpiewaniem.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy po jeziorze Łęsk kajakami turystycznymi. Później sprawdzaliśmy swoje możliwości wokalne w konkursie karaoke. Po obiedzie mieliśmy orienteering, czyli nauka posługiwania się kompasem oraz gra INO. Dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek na ognisku.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Z samego rana pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Później graliśmy w ogonki, podczas których naszym zadaniem było złapanie wszystkich szarf drużyny przeciwnej. Drużyna dziewczyn wygrała! Po obiedzie zrobiliśmy piękne plakaty przedstawiające naszą kolonię. Później poszliśmy grać na konsoli Xbox, graliśmy w Lego przygodę oraz Auta 2. Dzień zakończyliśmy nauką samoobrony, teraz już każdy z nas wie, jak należy się zachować podczas niebezpieczeństwa. To był słoneczny dzień pełen wrażeń.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Dzień zaczęliśmy od jeżdżenia quadami. Później wspinaliśmy się na skrzynki. Po obiedzie na zajęciach z survivalu robiliśmy namioty z pałatki. Potem graliśmy w passball. Na zakończenie dnia przepłynęliśmy się kajakami.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień naszego pobytu w Kulce zaczęliśmy od wyprawy na poligon, gdzie mieliśmy okazję przejechać się quadami, vikingiem i segwayem oraz spróbować zorbingu. Pogoda dopisała, więc bawiliśmy się świetnie! Po obiedzie poznaliśmy podstawowe techniki samoobrony. Wieczorem szlifowaliśmy naszą umiejętność jazdy na quadzie.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu wybraliśmy się na poligon. Na miejscu jeździliśmy quadami, segwayem, Vikingiem oraz toczyliśmy się w zorbie. Po powrocie udaliśmy się na wycieczkę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Po kolacji odbyła się gra terenowa Leśna Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Po śniadaniu udaliśmy się na wycieczkę na poligon. Na miejscu zastaliśmy wystrzałowy tor z quadami. Naszą ulubioną atrakcją była przejażdżka yamahą vikingiem. Turlaliśmy się z górki w zorbie. Doskonaliliśmy umiejętności poruszania się segwayem. Po powrocie mieliśmy gry sportowe i zabawy. Po kolacji byliśmy na ściance wspinaczkowej.

VIP, grupa Pani Marty B.
Do południa byliśmy na poligonie. Tam czekały na nas różne atrakcje. Zaczęliśmy od przejażdżki na pojeździe viking oraz jazdy segwayem. Później toczyliśmy się z górki w zorbie. Na końcu mieliśmy okazję przejechać się quadem. Następnie urządziliśmy sobie z naszym wychowawcą wieczór z grą Mafia.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Dziś graliśmy w piłkę nożną i rysowaliśmy na świeżym powietrzu. Graliśmy zespołowo w siatkówkę i rozszyfrowywaliśmy różne zagadki na zajęciach z Enigmy. Graliśmy w różne gry świata i uczyliśmy się podstaw survivalu.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Dzień przywitał nas pięknym słońcem. Od razu po śniadaniu ruszyliśmy zwartą grupą na poligon, gdzie korzystaliśmy z takich atrakcji jak przejażdżka quadem po trudnym terenie, zorba, segway i szybka jazda yamahą viking. Po wycieczce ruszyliśmy na kolejne zajęcia jakimi była zabawa w waterballu. To było fantastyczne popołudnie! Nasz dzień zakończyliśmy treningiem snajperskim na strzelnicy paintballowej. Z uśmiechami na twarzy i niecierpliwością czekamy na kolejny dzień!

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Prosto po śniadaniu ruszyliśmy na poligon. Tam, wraz z innymi grupami VIP i Summer Challenge korzystaliśmy ze specjalnie przygotowanych atrakcji. Na początku doskonaliliśmy umiejętności jazdy na quadzie i segwayu. Następnie razem z instruktorem jeździliśmy samochodem terenowym yamaha. Wisienką na torcie był zorbing, czyli zabawa polegająca na staczaniu się ze zbocza w dużej, nadmuchiwanej kuli. Po powrocie z poligonu uczestniczyliśmy w ciekawych zabawach, które jeszcze bardziej nas ze sobą zintegrowały. Jesteśmy zgraną grupą! Na zakończenie dnia sprawdzaliśmy wytrzymałość naszych mięśni na ściance wspinaczkowej.