RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus III (15.07-25.07.2018)

Dzień 6 - Na spotkanie przygodzie

Dodany: 2018.07.20

Active Camp, grupa Pana Pawła S.
Dzień zaczęliśmy od gry francuskiej, podczas której bawiliśmy się super. Po grze udaliśmy się do Cool Clubu, gdzie śpiewaliśmy na karaoke wykazując się naszymi talentami muzycznymi. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i opalaliśmy. Po chwili przerwy udaliśmy się na slackline, gdzie doskonaliliśmy swą równowagę. Wieczorem mieliśmy rozgrywki w siatkówkę i graliśmy w grę terenową Zombie.

Active Camp, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od gry francuskiej, szukaliśmy odpowiedzi na najróżniejsze pytania. Potem graliśmy w siatkówkę. Następnie wykonywaliśmy akrobacje na eurobangee. Dzień zakończyliśmy spacerem po slackline.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Justyny D.
Ten słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wizyty na strzelnicy i polu paintballowym. Rozgrywki przyniosły na wiele radości. Następnie rozegraliśmy mecz korfballa, okazało się, że w naszej drużynie mamy wielu mistrzów tej dyscypliny. Po obiedzie odbyła się olimpiada, w której rywalizowaliśmy o tytuł mistrza sportu. Następnie udaliśmy się na zajęcia z orienteeringu, podczas których nauczyliśmy się wyznaczać azymuty i posługiwać się kompasem. Na zakończenie dnia rozegraliśmy mecz piłki nożnej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień rozpoczęliśmy aktywnie od Enigmy, czyli gry terenowej z wykorzystaniem szyfrów. Następnie czekały na nas warsztaty doskonalenia technik pływackich. Potem poznaliśmy podstawowe techniki samoobrony. Pod koniec dnia uczyliśmy się korzystać z kompasu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii F.
Nasz szósty dzień zaczęliśmy od gry w piłkę nożną. Następnie graliśmy w grę 5 sekund oraz Uno. Później wspólnie tańczyliśmy. Belgijka jest naszym ulubionym tańcem, który zatańczyliśmy kilka razy. Po obiedzie zagraliśmy w gry planszowe. Później uczestniczyliśmy w zajęciach z samoobrony. Dzięki tym zajęciom wiemy jak się bronić.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w 5 sekund i Zgadnij kto to. Następnie rysowaliśmy ulubione postaci z bajek. Potem bawiliśmy się berka. Po obiedzie graliśmy w gry karciane. Na plaży graliśmy w ringo. Wieczorem odbyły się zajęcia Archery Soft, strzelaliśmy z łuków strzałami z gumową przyssawką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu zorganizowaliśmy różne zabawy na świeżym powietrzu. Część uczestników pojechała na wycieczkę do Mikołajek. Następnie poszliśmy na plażę. Po obiedzie mieliśmy możliwość malowania flagi Czterech Żywiołów bez użycia rąk. Po kolacji wyruszyliśmy na plażę na zajęcia wodne, przeprawiliśmy się zbudowanymi tratwami.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu graliśmy w kalambury, a także w 20 pytań. W tej grze nadaje się osobie nową tożsamość i musi ona zgadnąć kim właściwie jest. Potem pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Po obiedzie rozegraliśmy mecz piłki siatkowej, a potem sprawdzaliśmy naszą wytrzymałość na żyroskopie. Wieczorem zagraliśmy w naszą ulubioną Mafię.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Aleksandry W.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od gier planszowych oraz karcianych. Po śniadaniu tworzyliśmy plakat opowiadający nasze życie na Kulce. Po tym graliśmy w gry integracyjne, aby jeszcze lepiej się poznać. Po obiedzie rozegraliśmy mecz baloniady oraz uczestniczyliśmy w zajęciach na slacklinie doskonaląc umiejętności chodzenia po linie. Część naszej grupy była na wycieczce w Mikołajkach. Wróciliśmy z uśmiechem na twarzy i pięknymi wspomnieniami. Po kolacji odbył się mecz piłki nożnej.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Anny S.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od wspólnych gier planszowych oraz karcianych. Część z nas była na wycieczce w Mikołajkach, która wywołała w nas mnóstwo pozytywnych emocji. Następnie wykonaliśmy plakat przedstawiający wszystko co do tej pory robiliśmy na kolonii. Następnie graliśmy w gry integracyjne takie jak ludzie do ludzi, Simon mówi i inne. Po obiedzie rozegraliśmy mecz baloniady. Następnie udaliśmy się w lot przez galaktykę kosmicznym trenerem, czyli żyroskopem. Po kolacji odbyły się zajęcia z bambonady, czyli budowanie stacji bojowej.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień był bardzo intensywny. Obchodziliśmy Dzień Ratownika na plaży, podczas którego doskonale bawiliśmy się pływając w wodzie. Później mieliśmy bitwę na balony z wodą i grę francuską. Następnie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie i rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową Świetliki.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Dominiki P.
Kolejny dzień pełen przygód w naszym ośrodku rozpoczęliśmy od nauki tropienia śladów zwierząt w lesie. Następnie razem z drugą grupą Mazurska Przygoda tańczyliśmy belgijkę i inne tańce animacyjne. Potem z pomocą wykrywacza metalu szukaliśmy skarbu na plaży. Korzystając z pięknej pogody wykąpaliśmy się w jeziorze.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Pauliny K.
Ułożyliśmy dzisiaj piosenkę kolonijna pod rytm szant Morskie opowieści. Integrowaliśmy nasz pawilon tańcząc ze wszystkimi belgijkę, skrzypka i inne tańce. Pograliśmy w Mafię, a także na zajęciach z graffiti zrobiliśmy swoje logo charakteryzujące nasza grupę. Wieczorem graliśmy w mega gry i wzięliśmy udział w walkach sumo.

Misja 112, grupa Pani Klaudii B.
Rano razem z inną grupą graliśmy w pif-paf. Następnie bawiliśmy się w księżniczki i zamki. Później wybraliśmy się na plażę, by świętować Dzień Ratownika, kilkoro z nas kąpało się w jeziorze. Po obiedzie graliśmy w talarka i Mafię. Wieczorem mieliśmy rzut granatem, czyli zawody rzucania do celu.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartłomieja Ż.
Przed śniadaniem mieliśmy poranne ćwiczenia. Następnie po posiłku udaliśmy się na strzelnice, gdzie strzelaliśmy z łuków. Było super! Później rywalizowaliśmy drużynowo w grach i zabawach sportowych. Po obiedzie kolejne zajęcia z łuków, tym razem Archery Challange. Po kolacji mieliśmy dwie rozgrywki paintballowe. Bawiliśmy się naprawdę świetnie!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od kąpieli w jeziorze i graniem w siatkówkę na plaży. Część z nas poszła na zajęcia z Pakietu Mega Paintballowego, a część wraz z drugim Obozem Mega Paintballowym wzięła udział w olimpiadzie. Konkurowaliśmy między innymi w chodzeniu w wielospodniach i rysowaniu słonia. Potem zjedliśmy obiad, a zaraz po nim poszliśmy rozegrać kolejną potyczkę paintballową na arenie. Naszymi następnymi zajęciami było starcie łuczników. Po kolacji mieliśmy zawody na strzelnicy paintballowej.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po śniadaniu mieliśmy zajęcia na parku linowym. Każdy z nas miał szansę spróbować swoich sił na dwóch trasach. Następnie tańczyliśmy belgijkę, podczas której zintegrowaliśmy się z grupami z pawilonów. Po obiedzie budowaliśmy tratwy, którymi mieliśmy przepłynąć wyznaczoną trasę na czas. Jedna z drużyn zrobiła to niezwykle szybko, bo tylko w 4 minuty. Następnymi zajęciami był survival, na którym dowidzieliśmy się jak rozpalać ognisko i pozyskiwać pożywienie oraz wodę w ekstremalnych warunkach. Dzień zakończyliśmy rewelacyjną jazdą quadami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Marioli K.
Chwilę po śniadaniu poszliśmy zagrać w gladiatorów, gdzie walczyliśmy między sobą. W dalszej części dnia graliśmy w gry planszowe takie jak Double, Uno itp. Później uczyliśmy się zasad survivalu, czyli jak pozyskiwać wodę i ogień. W dalszej części dnia uczyliśmy się pierwszej pomocy poprzez zabawę w Rannego Lotnika. Na koniec dnia udaliśmy się na park linowy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Piątek spędziliśmy na wspólnych grach i zabawach na podobozie. Nasza grupa integrowała się również podczas śpiewu i gry na instrumentach. Po obiedzie spędziliśmy miło czas na kajakach, a przed kolacją mieliśmy okazję postrzelać z wiatrówek. Wieczorem graliśmy w grę fabularyzowaną Szpion.

Projekt Kulka, grupa Pani Elżbiety B.
Dzień rozpoczęliśmy meczem w baloniadę. Potem integrowaliśmy się poprzez taniec, trochę zumby, macareny i belgijki. Następnie świętowaliśmy Dzień Ratownika na plaży. Po obiedzie graliśmy w grę francuską. Później rozegraliśmy potyczkę paintballową. Na koniec dnia wypłynęliśmy smoczą łodzią.

Projekt Kulka, grupa Pani Wiktorii G.
Dzisiaj mieliśmy możliwość pływania po jeziorze smoczą łodzią. Później udaliśmy się na survival do lasu. Potem bawiliśmy się w waterballu. Po obiedzie jeździliśmy segwayem. Później mieliśmy rozgrywkę paintballową na arenie. Dzień zakończyliśmy zumbą.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu bawiliśmy się na boisku, graliśmy w piłkę, skakaliśmy na skakance, graliśmy w berka i łośki. Później poszliśmy na plażę. Graliśmy w Zgadnij kim jestem i kalambury. Po obiedzie poznaliśmy gry z różnych stron świata: molkky, boules i kubb. Były to świetne gry i towarzyszyły nam wielkie emocje! Po kolacji każdy z nas wdrapał się na wieżę ze skrzynek.

Summer Challenge, grupa Pani Marty W.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki chodzenia na szczudłach oraz pływaniem kajakami po jeziorze Łęsk. Następnie zagłębiliśmy się w tajniki survivalu i nauczyliśmy się rozpalać ogniska. Po obiedzie była gra na orientację oraz waterpolo. Wieczorem zagraliśmy w grę z szyframi o nazwie Enigma.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki D.
Szósty dzień kolonii zaczęliśmy od gry francuskiej, udało nam się odpowiedzieć na wszystkie pytania. Graliśmy w siatkówkę oraz sprawdziliśmy swoje siły podczas karaoke. Poszliśmy na plażę, gdzie pod czujnym okiem ratowników pływaliśmy w jeziorze. Po południu wybraliśmy się na spływ jednoosobowymi kajakami.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki L.
Po śniadaniu zagraliśmy w grę francuską. Następnie rozegraliśmy mecz w siatkówkę. Przed obiadem śpiewaliśmy na karaoke. Po obiedzie byliśmy na plaży oraz odbyły się zajęcia z waterballa. Po kolacji uczyliśmy się chodzić na szczudłach.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany M.
Po śniadaniu braliśmy udział w grze francuskiej, która była bardzo zabawna. Następnie poszliśmy na karaoke i śpiewaliśmy swoje ulubione piosenki. Po karaoke i grach muzycznych nadszedł czas na gry sportowe. Po obiedzie wyruszyliśmy na plażę, by się poopalać i popływać różnymi stylami pod okiem ratowników. Później poszliśmy na kajaki turystyczne. Wszystkim się bardzo podobało. Po kolacji bawiliśmy się w śmieszne zabawy oraz graliśmy w piłkę.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień zaczęliśmy od gry francuskiej. Musieliśmy znaleźć odpowiedzi na 60 pytań na temat ośrodka, w którym mieszkamy. Następnie skorzystaliśmy ze słonecznej pogody i wybraliśmy się na plażę, by świętować Dzień Ratownika. Później rozwiązaliśmy naszą grę oraz urządziliśmy bitwę na balony z wodą. Potem jeździliśmy quadami. Następnie chodziliśmy po linie slackline. Dzień zakończyliśmy grą nocną o nazwie Świetliki, podczas której szukaliśmy odpowiedzi na znalezione w lesie pytania.

VIP, grupa Pani Mileny J.
Dzień rozpoczęliśmy od spływu kajakowego po jeziorze Łęsk. Potem ćwiczyliśmy jazdę quadami. Na wiatrówkach sprawdzaliśmy swoją celność, a na ściance wspinaczkowej swoje umiejętności wspinaczkowe. Jeździliśmy dziwnym rowerem bez napędu. Wieczorem mieliśmy grę nocną Świetliki.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy grami i zabawami podczas Dnia Ratownika. Plażowaliśmy, graliśmy w piłkę, kąpaliśmy się, a także stoczyliśmy między sobą bitwę na balony z wodą. Następnie wzięliśmy udział w grze francuskiej, dzięki której zdobyliśmy nowe informacje na temat Kulki. Po obiedzie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, podczas których nauczyliśmy się budowy szałasu i zobaczyliśmy z czego składa się puszka survivalowa. Następnie skakaliśmy w chmurach podczas zajęć eurobungee. Wieczorem byliśmy na nocnej grze terenowej Świetliki.

VIP, grupa Pani Pauliny L.
Poranek spędziliśmy na plaży, gdzie świetnie się bawiliśmy z okazji Dnia Ratownika. Na miejscu tańczyliśmy oraz graliśmy w baloniadę. Na kulkowym dziedzińcu uczestniczyliśmy w grze francuskiej, podczas której odpowiadaliśmy na pytania dotyczące kolonii i ośrodka. Przed kolacją pływaliśmy na smoczej łodzi podziwiając kulkową okolicę. Dzień zakończyliśmy grą terenową Świetliki.