RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 8 - Zabawa trwa w najlepsze!

Dodany: 2018.07.11

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Rano mieliśmy starcie łuczników, czyli Archery Challenge. Później mieliśmy zajęcia linowe, na których wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Udało się nam wejść naprawdę wysoko! Po kolacji chodziliśmy na szczudłach. To było naprawdę duże wyzwanie!

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Dzień zaczęliśmy od gry w piłkę nożną oraz w kalambury. Następnie zorganizowaliśmy turniej na ściance wspinaczkowej. Później wszyscy aktywnie uczestniczyliśmy w strzelaniu z wiatrówki.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Środę zaczęliśmy od gry w korfball. Wszyscy świetnie się bawiliśmy rywalizując między sobą. Następnie podzieleni na drużyny rozegraliśmy mecz piłki nożnej i braliśmy udział w kalamburach. Wielu emocji dostarczyło nam także pokonywanie ścianki wspinaczkowej i gry integracyjne, w których każdy z nas brał udział.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Dziś było bardzo ciekawie. Wybraliśmy się na wycieczkę do Mikołajek na basen oraz do Kadzidłowa. Pogoda dopisała, więc doskonale się bawiliśmy!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień zaczęliśmy od gry w passball, czyli piłka nożna na wesoło. Po obiedzie udaliśmy na plażę, aby świętować dzień ratownika. Dzień zakończyliśmy Bitwą Plemion.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Po śniadaniu ruszyłyśmy w kierunku plaży. Na miejscu pływałyśmy w jeziorze i bawiłyśmy się w gry integracyjne. Bawiłyśmy się z innymi grupami w baloniadę. Po obiedzie razem z Meridą trenowałyśmy podstawy władania mieczem. Po kolacji wzięłyśmy udział w walkach sumo.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw. Poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Następnie wybraliśmy się na przejażdżkę quadami. Po obiedzie zagraliśmy w grę francuską oraz prawo dżungli. Natomiast po kolacji odbyły się zajęcia z recyklingu, na których wykonaliśmy poduszaki.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Po śniadaniu graliśmy w grę francuską. Dziś odbył się Dzień Ratownika. Pogoda dopisała i wszyscy spotkaliśmy się na plaży. Doskonale się bawiliśmy podczas wspólnych zabaw. Po obiedzie rozegraliśmy kolejny mecz naszej ulubionej piłki nożnej. Wieczorem wybraliśmy się na dyskotekę.

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Dzisiaj przygotowywaliśmy transparent na Dzień Ratownika. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w baloniadę. Później graliśmy w gry planszowe. Graliśmy też w pif-paf, ziemniaka i inne gry. Wieczorem wraz z innymi grupami mieliśmy dyskotekę.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dziś Dzień Ratownika, więc z tej okazji zrobiliśmy dla naszych ratowników wielkie banery i kartki z życzeniami. Wybraliśmy się wraz z naszymi pracami na plażę. Później czytaliśmy naszego ulubionego Harry’ego. Potem graliśmy mega gry. Wieczorem mieliśmy dyskotekę w Cool Clubie. Było świetnie!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Mikołajek. Po powrocie zjedliśmy obiad, a następnie mieliśmy Bitwę Plemion. Po kolacji oglądaliśmy mecz.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu graliśmy w grę francuską. Następnie z okazji Dnia Tatownika udaliśmy się na plażę. Cieszyliśmy się słońcem, graliśmy w gry zespołowe i rozmaite zabawy integracyjne. Przed kolacją udaliśmy się do lasu, aby przeprowadzić Bitwę Plemion, czyli walkę o flagi. Po kolacji wybraliśmy się na orienteering, dzięki któremu dowiedzieliśmy się jak prawidłowo korzystać z kompasu.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Rano udaliśmy się do lasu, gdzie wraz z instruktorem szukaliśmy śladów różnych zwierząt. Udało nam się znaleźć trop zająca, dzika, ptaka oraz myszy. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie był Dzień Ratownika. Wzięliśmy udział w baloniadzie i oblewaliśmy się wodą. Świetnie się bawiliśmy! Po obiedzie udaliśmy się na poligon, gdzie przechodziliśmy wojskowy tor przeszkód. Wieczorem udaliśmy się na mecz Anglia-Chorwacja.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy piękną i słoneczną pogodą. Korzystając z warunków rozegraliśmy turniej w baloniadę. Świetnie się przy tym bawiliśmy! Następnie wykonaliśmy transparent dla naszych ratowników, ponieważ na plaży zorganizowali dla nas różne konkurencje. Po południu rozegraliśmy dwie rozgrywki paintballowe na polu specjalnie do tego przeznaczonym. Zabawa była przednia!

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od turnieju siatkówki. Następnie w 4 grupy zaczęliśmy przygotowywać flagi na Dzień Ratownika. Wyszły nam fantastycznie! Potem wybraliśmy się na plażę. Dzień zakończyliśmy strzelaniem z procy.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od przygotowywania się do Dnia Ratownika. Wymyślaliśmy rymowanki i zrobiliśmy obozowy plakat. Potem udaliśmy się na plażę. Po obiedzie ruszyliśmy na poligon i dobrze się bawiliśmy na jeżdżąc quadem. Po kolacji graliśmy w Mafię i oglądaliśmy mecz.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Dziś rano graliśmy w baloniadę. Potem poszliśmy na plażę, gdzie był organizowany Dzień Ratownika. Mieliśmy dużo frajdy przy oblewaniu się wodą i śpiewaniu piosenek. Po obiedzie poszliśmy na poligon. Na miejscu jeździliśmy quadami, pojazdem Yamaha viking oraz stoczyliśmy starcie na polu paintballowym. Wieczorem graliśmy w piłkę i ringo.

Po śniadaniu przespacerowaliśmy się na poligon, na którym czekało na nas wiele atrakcji. Na początku wszyscy przejechaliśmy się vikingiem po specjalnym torze. Później każdy z nas przejechał tor segwayem. Następnie udaliśmy się na zorbing, który był niesamowity. Po obiedzie na poszliśmy na paintball, na którym dwie drużyny walczyły o cenny ładunek.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Pierwsze zajęciami była gra Ranny Lotnik, która sprawdziła naszą wiedzę o pierwszej pomocy. Później spędziliśmy czas na plaży świętując Dzień Ratownika. Po obiedzie poszliśmy na poligon zagrać w paintball. Dzień zakończyliśmy przeprawą przez wojskowy tor przeszkód.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Dzień rozpoczęliśmy od sportowych rozgrywek. Następnie udaliśmy się na plażę. Po obiedzie przeżyliśmy niezwykłą przygodę na poligonie, gdzie mieliśmy możliwość skorzystać z takich atrakcji jak segway, quady, zorbing oraz vikingi. Po kolacji udaliśmy się na grę terenową Leśna Pułapka.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Rano wybraliśmy się na poligon, gdzie mieliśmy okazję przejechać się quadem, seqwayem oraz vikingiem. Mogliśmy też pokręcić się w zorbie. Następnie po obiedzie graliśmy w INO, czyli naukę korzystania z kompasu. Wieczorem wzięliśmy udział w Leśnej Pułapce, czyli grze terenowej na ośrodku.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiaj przygotowywaliśmy talent show i mieliśmy kulkowy mam talent z jury prosto z telewizji. Zaprezentowaliśmy swoje talenty. Następnie świętowaliśmy Dzień Ratownika na plaży. Potem robiliśmy witraże na szkle. Bardzo nam się to podobało!

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień rozpoczęliśmy konkursem talentów. Następnie byliśmy na plaży, a potem świetnie się bawiliśmy pływając kajakami po jeziorze. Wieczorem strzelaliśmy z łuku.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Rano zorganizowaliśmy konkurs talentów. Wszystkie osoby z naszego pawilonu mogły się popisać swoimi umiejętnościami. Po obiedzie bawiliśmy się plaży w gry integracyjne. Wieczorem wybraliśmy się na zajęcia sumo.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Od rana przygotowywaliśmy się do występów, podczas których przedstawialiśmy swoje talenty. Potem poszliśmy na plażę, aby świętować Dzień ratownika. Następnie odbyły się zajęcia linowe, gdzie układaliśmy wieżę ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy olimpiadą sportową.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień rozpoczęliśmy od pokazu talentów. Następnie świętowaliśmy na plaży Dzień Ratownika. Potem graliśmy w Mafię. Po obiedzie ponownie wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze. Dzień zakończyliśmy jazda segwayem.

VIP, grupa Pani Anny B.
Ósmy dzień kolonii zaczęliśmy od gry w orienteering przy użyciu kompasów. Następnie graliśmy w grę francuską. Kolejną atrakcją był Dzień Ratownika, na którym ratownicy zorganizowali dużo konkurencji. Po pysznym obiedzie poszliśmy na poligon, gdzie mieliśmy takie jeździliśmy vikingiem, quadem oraz segweyem. Dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Na miejscu mieliśmy okazję przejechać się vikingiem, segwayem oraz przeżyć przygodę w zorbie. Po powrocie graliśmy w pytania oraz ziemniaka. Wieczore odbyła się również dyskoteka.

VIP, grupa Pani Marty B.
Z samego rana wybraliśmy się na poligon. Tam czekały nas emocjonujące atrakcje takie jak segway oraz przejażdżka quadami i pojazdem viking. Na poligonie zobaczyliśmy też czym jest zorbing i stoczyliśmy się z górki w ogromnej kuli. Po powrocie nauczyliśmy się pisać szyfrem. Już teraz wiemy jak porozumiewać się ze sobą w taki sposób, żeby nikt nie odczytał naszej wiadomości! Potem graliśmy w przeróżne gry z naszym wychowawcom. Wieczorem podbiliśmy parkiet dyskotekowy i tańczyliśmy do nocy!

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od zabawy w pif paf i siatkówki z innymi grupami. Następnie robiliśmy banery na Dzień Ratownika, z którymi później wyruszyliśmy na plażę. Po obiedzie spędziliśmy czas na graniu w gry integracyjne. Wieczorem mieliśmy dyskotekę w Cool Clubie, a część grupy oglądała mecz w Cool Barze.