RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus II (04.07-14.07.2018)

Dzień 10 - Ostatnie godziny kolonijnej przygody w Kulce

Dodany: 2018.07.13

Active Camp, grupa Pani Anity O.
Dzień rozpoczęliśmy nauką strzelania z wiatrówek. Potem graliśmy w gry integracyjne. Po obiedzie graliśmy w piłkę nożną i ringo. Po kolacji wybraliśmy się na apel pożegnalny. Wieczorem doskonale bawiliśmy się na dyskotece.

Active Camp, grupa Pani Izabeli N.
Rano otrzymaliśmy dyplomy od naszej wychowawczyni. Później graliśmy w piłkę siatkową oraz w piłkę nożną. Po obiedzie integrowaliśmy się grając w Mafię. Wieczorem obył się apel pożegnalny. Po apelu udaliśmy się wszyscy na dyskotekę, na której świetnie się bawiliśmy.

Active Camp, grupa Pani Karoliny Z.
Rano rywalizowaliśmy podczas meczu piłki nożnej. Po obiedzie graliśmy w nasze ulubione gry, czyli czółko i kalambury. Wieczorem odbył się apel pożegnalny i dyskoteka, na której świetnie się bawiliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Agnieszki O.
Rano wzięliśmy udział w zawodach łuczniczych. Później uczestniczyliśmy w orienteeringu, gdzie nauczyliśmy się posługiwać kompasem i GPS. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, po którym wybraliśmy się na dyskotekę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień zaczęliśmy od zajęć linowych, gdzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Potem mieliśmy orienteering, nauczyliśmy się posługiwać kompasem i graliśmy w INO. Dzień zakończyliśmy apelem oraz dyskoteką.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Marceliny N.
Po śniadaniu odbyły się zajęcia taneczne. To już drugie takie warsztaty, choreografię opanowałyśmy do perfekcji. Następnie zabrałyśmy ze sobą magiczny kuferek, żeby stworzyć wymarzone fryzury na Bal Bohaterek Disneya. Po obiedzie wykonałyśmy makijaże i przymiarki kreacji. Doskonale bawiłyśmy się podczas Balu.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki L.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć artystycznych. Każdy z nas wykonał rysunek na szkle. Następnie przygotowaliśmy wystawę naszych prac z całego obozu. Po obiedzie podsumowaliśmy obóz i otrzymaliśmy dyplomy. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Angeliki Z.
Rano odbyło się podsumowanie naszej próby młodych padwanów. Wszyscy zdaliśmy egzamin władania mieczem. Następnie wyciszaliśmy się podczas słuchania dźwięków natury. Potem trenowaliśmy nasze moce i unicestwiliśmy Lorda Vadera. Po obiedzie odbył się Bal Gwiezdnych Wojen, a nasza Pani rozdała nam dyplomy kolonisty.

Harry Potter, grupa Pani Klaudii B.
Dzień rozpoczęliśmy od przygotowania herbów domów. Następnie mieliśmy podsumowującą grę terenową Bitwa o Hogwart. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie wraz z inną grupą graliśmy w waterpolo. Po obiedzie zaczęliśmy przygotowywać salę na bal. Ubraliśmy się w nasze czarodziejskie stroje i udaliśmy się na ucztę w wielkiej sali, na której graliśmy w gry i otrzymaliśmy dyplomy. Wieczorem wzięliśmy udział w apelu pożegnalnymi.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji J.
Dziś urządziliśmy bal w wielkiej sali. Do tego nie obyło się bez plażowania, podsumowującej gry terenowej, czytania Harry’ego oraz wielkiego, uroczystego apelu dla całej kolonii. To było coś mega wspaniałego!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Moniki P.
Dzisiaj byliśmy na karaoke, śpiewaliśmy nasze ulubione utwory. Po kolacji wybraliśmy się na apel pożegnalny. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Pauliny R.
Po śniadaniu zorganizowaliśmy rozgrywki sportowe. Graliśmy w piłkę nożną oraz w siatkówkę. Następnie udaliśmy się razem na karaoke podczas którego śpiewaliśmy znane utwory. Wieczorem poszliśmy na apel podsumowujący naszą kolonię. Po apelu wybraliśmy się na dyskotekę.

Misja 112, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu graliśmy w gry i miło spędziliśmy czas. Pani rozdawał nam dyplomy, na których zbieraliśmy podpisy kolegów, koleżanek i instruktorów. Wieczorem odbył się apel pożegnalny. Następnie chętni uczestnicy zaprezentowali swoje talenty. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka, gdzie doskonale się bawiliśmy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Rano graliśmy w gry zespołowe. Po obiedzie nauczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym i dyskoteką, gdzie tańczyliśmy i świetnie się bawiliśmy.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pani Weroniki T.
Dzień zaczęliśmy od gier integracyjnych. Później podczas zajęć z orienteeringu nauczyliśmy się obsługi kompasu i GPS. Po obiedzie dostaliśmy dyplomy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Dzień zaczęliśmy od testu na torze quadowym, który podsumował nasze umiejętności. Potem wcieliliśmy się w rolę gladiatorów. Przed obiadem rozegraliśmy ostatnią potyczkę paintballową. Zaraz po posiłku uczyliśmy się szyfrować na zajęciach z Enigmy. Po kolacji odbył się apel pożegnalny, a po nim dyskoteka, na której bawiliśmy się ze wszystkimi kolonistami.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Oliwii B.
Rano poszliśmy sprawdzić zdobyte umiejętności na quadach. Następnie uczyliśmy się korzystać z GPS i graliśmy w grę terenową. Przed obiadem poszliśmy na arenę paintballową i graliśmy we flagę i CSa. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę i ringo. Po kolacji wzięliśmy udział w apelu pożegnalnym. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

Rano sprawdziliśmy swoją celność podczas zajęć, na których strzelaliśmy z wiatrówki. Podczas zajęć z orienteeringu nauczyliśmy się korzystać z kompasu. Po obiedzie zorganizowaliśmy turniej piłki nożnej. Wieczorem cały obóz spotkał się na wspaniałej dyskotece, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dziś mogliśmy stać się prawdziwymi wojownikami podczas rozgrywki gladiatorów. Później graliśmy w siatkówkę. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu pożegnalnym. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Angeliki M.
Po śniadaniu odbyły się rozgrywki sportowe. Następnie udaliśmy się na spotkanie grupowe, gdzie otrzymaliśmy dyplomy. Kolejno udaliśmy się na plażę. Po kolacji odbył się uroczysty apel pożegnalny. Wieczorem byliśmy na dyskotece.

Projekt Kulka, grupa Pani Patrycji K.
Rano świetnie się bawiliśmy podczas rozgrywek sumo. Później graliśmy w siatkówkę oraz Mafię. Po kolacji byliśmy na apelu, na którym mieliśmy okazję podziwiać talenty naszych kolegów i koleżanek.

Summer Art, grupa Pani Pauliny K.
Rano tworzyliśmy ogromne budowle podczas zajęć z bambonady. Później graliśmy w gry integracyjne. Wieczorem wybraliśmy się na apel pożegnalny a później bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzień zaczęliśmy od wspólnej gry w Mafię. Potem robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Następnie uczestniczyliśmy w walce gladiatorów. Uczyliśmy się również jak korzystać z kompasu.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny S.
Dzień rozpoczęliśmy Bitwą o Sztandar. Później walczyliśmy jako gladiatorzy. Po kolacji wzięliśmy udział w apelu pożegnalnym.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny F.
Dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z łuków. Potem mieliśmy karaoke, skąd udaliśmy się na walki gladiatorów. Następnie graliśmy w gry planszowe. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Summer Challenge, grupa Pani Wiktorii O.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki poruszania się za pomocą kompasu, odmierzana odległość i odczytywaniu kierunków świata. Później rozegraliśmy kilka partii gier karcianych i planszowych. Po kolacji uczestniczyliśmy w apelu. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

VIP, grupa Pani Anny B.
Z samego rana zagraliśmy w kalambury. Potem rozegraliśmy mecz w siatkówkę i koszykówkę. Później graliśmy w karty. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie.

VIP, grupa Pani Dominiki P.
Poranek rozpoczęliśmy od walki gladiatorów. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki oraz graliśmy w nasze ulubione gry integracyjne. Wieczorem uczestniczyliśmy w apelu pożegnalnym i dyskotece.

VIP, grupa Pani Marty B.
Dzień rozpoczęliśmy grą w kalambury. Następnie rozegraliśmy emocjonujący mecz koszykówki. Później odbyły się walki gladiatorów, podczas których mogliśmy poczuć się jak w starożytnym Koloseum. Następnie odbył się mecz siatkówki. Po meczu graliśmy w twistera oraz scrabble w powiększonym rozmiarze. Potem wszyscy udaliśmy się na apel podsumowujący całą kolonię. Dzień zakończyliśmy doskonałą zabawą podczas wieczornej dyskoteki.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od pojedynku gladiatorów, mistrzem okazał się Wojtek. Następnie mieliśmy Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Po obiedzie braliśmy udział w grze terenowej z wykorzystaniem GPS. Wieczór spędziliśmy na dyskotece, gdzie bawiliśmy się ze wszystkimi uczestnikami kolonii.