RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus IV (26.07-05.08.2018)

Dzień 2 - Kulkowa integracja

Dodany: 2018.07.27

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elżbiety B.
Rano zagraliśmy w gry integracyjne. Potem wybraliśmy się na zajęcia z łucznictwa. Następnie swoich sił spróbowaliśmy na eurobungee. Po obiedzie rozegraliśmy mecz siatkówki. Przed kolacją podszkoliliśmy nasze techniki pływania. Na koniec dnia zagraliśmy w passballa, czyli piłkę nożną na wesoło.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marzeny O.
Rano wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek. Następnie pływaliśmy kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Bardzo nam się podobało! Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek. Kolejną atrakcją był mecz piłki siatkowej. Bawiliśmy się świetnie!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii B.
Drugi dzień kolonii zaczęłyśmy od porannego rozruchu. Po śniadaniu i porządkach, skakałyśmy na eurobungee i grałyśmy w czółko. Następnie poszłyśmy na strzelanie z łuków. W międzyczasie grałyśmy w pif-paf. Po obiedzie udałyśmy się na spływ kajakowy po pięknym jeziorze Łęsk. Następnie grałyśmy w Mafię. Po kolacji grałyśmy we frisbee.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Dzień zaczęliśmy od energicznej rozgrzewki dla wszystkich aktywnych. Po śniadaniu jeździliśmy quadami i integrowaliśmy się czekając na swoją kolej. Przed obiadem rozegraliśmy mecz passballa, a po południu udaliśmy się na plażę i graliśmy w Mafię. Ostatnią atrakcją dnia była nocna gra Leśna Pułapka.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kingi Ż.
Z samego rana namalowaliśmy plakat przedstawiający naszą grupę. Malowaliśmy farbami na płótnie bez użycia rąk! Później mogliśmy poczuć się jak chomiki zamknięte w dmuchanej kuli, biegając po wodzie podczas zajęć z waterballa. Po obiedzie poszliśmy na plażę, kto miał ochotę mógł popływać w jeziorze. Następnie graliśmy w gry z różnych zakątków świata, między innymi molkky, bule i kubb. Po kolacji rozegraliśmy turniej unihokeja.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć integracyjnych z naszą panią. Poznaliśmy swoje imiona i dowiedzieliśmy się co nieco o naszych zainteresowaniach. Następnie próbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej. Kolejną atrakcją była nauka władania mieczem świetlnym. Uczyliśmy się jak posługiwać się mieczem. Po obiedzie udaliśmy się na rozgrywkę Archery Soft, podczas której sprawdzaliśmy swoją celność strzelając specjalnymi strzałami z gumową przyssawką. Dziś również budowaliśmy stację bojową podczas zajęć bamboniady. Dzień zakończyliśmy warsztatami ze sztuki koncentracji i spotkaniem z mistrzem Yodą.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od nauki władania mieczem świetnym. Następnie mieliśmy zajęcia z survivalu, na których nauczyliśmy się jak przeżyć w trudnych warunkach. Po obiedzie był trening nieważkości na eurobungee. Później mieliśmy Archery Soft, czyli strzelanie z łuków z gumową przyssawką. Po kolacji odbyliśmy lot przez galaktykę na kosmicznym trenerze, czyli żyroskopie.

Harry Potter, grupa Pani Adrianny D.
Dzień rozpoczęliśmy zabawą bańkami mydlanymi. Staraliśmy się zrobić tak duże bańki, aby zmieściły się w nich nasze koleżanki. Następnie udaliśmy się do parku linowego, gdzie pokonywaliśmy przeróżne przeszkody. Nie zabrakło kąpieli w jeziorze, która sprawiła nam dużo frajdy. Dzień zakończyliśmy tworzeniem magicznych tworów z papieru.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od wizyty w parku linowym. Później czekała na nas zabawa z bańkami w rozmiarze XXL! Nie zabrakło również kąpieli w jeziorze i czasu na plaży. Na koniec dnia zmierzyliśmy się z grami na Xboxie. To był udany dzień!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Patrycji Z.
Nasz dzień rozpoczęliśmy bardzo aktywnie. Pierwszą atrakcją było budowanie twierdzy zielonych świnek, a następnie burzenie jej. Sprawiło to nam mnóstwo zabawy! Kolejnymi zajęciami była gra terenowa związana z urodzinami Kubusia Puchatka. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody za oknem. Ostatnią atrakcją były mega gry, graliśmy w bierki, scrabble, jengę i twistera w rozmiarze XXL! Było to dla nas wspaniałe doświadczenie i nie możemy doczekać się kolejnego dnia!

Mazurska Przygoda, grupa Pani Anny B.
Dzień zaczęliśmy od porannej zaprawy. Następnie udaliśmy się na rowerki wodne i zwiedziliśmy jezioro Łęsk. Przed obiadem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Później integrowaliśmy się grając w passballa i plażując. Następnie odbyło się szkolenie z pierwszej pomocy.

Misja 112, grupa Pana Michała A.
Po śniadaniu wspinaliśmy się po skrzynkach. Najwyższy wynik 13 skrzyń, udało się uzyskać Oli. Następnie grupowo tworzyliśmy flagę naszego obozu, na której pojawił się namiot harcerski. Przed obiadem tworzyliśmy w grupach tratwy, na których musieliśmy przepłynąć wokół kąpieliska, najszybsza była grupa w składzie Ola, Iza, Mikołaj, Maciek i Michał. Po obiedzie mieliśmy paintballowy trening strzelecki. Uczyliśmy się również alfabetu Morse’a i rozegraliśmy zacięty mecz w dwa ognie. Na koniec dnia, po kolacji mieliśmy ognisko, piekliśmy kiełbaski, graliśmy w gry i śpiewaliśmy piosenki.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Naukę kadetów na Obozie Mega Paintballowym rozpoczęliśmy z werwą od szkolenia umiejętności podstawowych. Najpierw trening na strzelnicy paintballowej, następnie podstawy strategii i taktyki. Po tym intensywnym poranku mieliśmy przerwę na plaży. Po obiedzie przyszła pora na sprawdzenie nabytych umiejętności i pierwszą potyczkę paintballową, którą drużyna bez odblasków wygrała 2:0! Następnie uczyliśmy się korzystać z technologii wojskowej GPS w grze terenowej geocaching i zapoznaliśmy się jeszcze dokładniej z miejscem operacji Kulka. Dzień skończyliśmy z kiełbaskami i ukulele przy ognisku.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dziś po śniadaniu ruszyliśmy na zajęcia, na których nauczyliśmy się podstaw ze strategii oraz taktyki. Później zaczęliśmy szkolenie paintballowe na strzelnicy. Nowopoznane umiejętności wykorzystaliśmy podczas gry o flagę. Po obiedzie poszliśmy do lasu, w którym poznaliśmy niesamowite tajniki survivalu. Po południu wybraliśmy się nad jezioro i całą drużyną wypłynęliśmy w rejs smoczą łodzią. Wieczorem zorganizowaliśmy ognisko, na którym świetnie się bawiliśmy.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Po śniadaniu mieliśmy pierwsze zajęcia z quadami, poznaliśmy zasady poruszania się na torze quadowym i zaliczyliśmy pierwszą jazdę. Następnie rozegraliśmy mecz unihokeja, było wiele emocji, a mecz skończył się karnymi strzałami. Przed obiadem mieliśmy trening snajperski na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie tworzyliśmy w grupach tratwy, na których musieliśmy przepłynąć wokół kąpieliska. Ranny Lotnik był świetną zabawą i nauką pierwszej pomocy. Po kolacji mieliśmy ognisko, śpiewaliśmy piosenki, graliśmy w gry i piekliśmy kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Po porannej zaprawie zjedliśmy śniadanie i z pomocą pani animator wyszywaliśmy pagony na naszych mundurach. Kolejno mieliśmy zajęcia łącznościowe, podczas których obsługiwaliśmy telefony polowe oraz kodowaliśmy wiadomości. Po drugim śniadaniu pani Sylwia uczyła nas jak strzelać z wiatrówek, a po obiedzie instruktorzy prowadzili ciekawe zajęcia ze strategii i taktyki. Dzień pełen wrażeń zakończyliśmy Nocnym Desantem, ta gra terenowa przysniosła nam wiele niezapomnianych emocji. To był świetny początek obozu, z niecierpliwością oczekujemy kolejnych wrażeń!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zaczęliśmy kreatywnie. Własnoręcznie wykonaliśmy pagony do swoich mundurów. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie uczyliśmy się jak prawidłowo strzelać do celu z wiatrówki. Kolejno zajęcia z łączności, podczas których nauczyliśmy się sposobów komunikowania się w warunkach polowych. Na zajęciach z taktyki i strategii poznaliśmy sposoby poruszania się w różnych szykach oraz w różnych warunkach polowych. Dzień zakończyliśmy Nocnym Desantem, podczas którego, pod osłoną nocy, mogliśmy wykorzystać zdobyte dotychczas umiejętności.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny P.
Dzisiaj byłyśmy na kajakach. Miałyśmy również zajęcia linowe z wykorzystaniem skrzynek. Następnie spacerowałyśmy po wodzie w dmuchanej kuli. Zapoznałyśmy się też z podstawami survivalu i zbudowałyśmy schronienie. Poznałyśmy też savoir-vivre.

Projekt Kulka, grupa Pani Martyny P.
Dzień rozpoczęliśmy śniadaniem. Następnie odbyły się zajęcia w parku linowym. Tego dnia mieliśmy również okazję skorzystać z rowerów wodnych. Później stworzyliśmy graffiti na specjalnej ściance. Strzelaliśmy również na strzelnicy paintballowej. Odbyła się także Leśna Pułapka polegająca na rozwiązywaniu zagadek w różnych miejscach ośrodka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Dzień rozpoczęliśmy Bitwą Plemion w lesie. Świetnie się bawiliśmy! Później budowaliśmy gigantyczne budowle, a po obiedzie pływaliśmy kajakami. Wieczorem poszliśmy na urodziny Kubusia Puchatka, a później śpiewaliśmy na karaoke! To był naprawdę fajny dzień!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu udaliśmy się na urodziny Kubusia Puchatka, podczas których musieliśmy wykonać zadania, między innymi musieliśmy ułożyć układ taneczny i zrobić przytulankę. Następnie wraz z panią robiliśmy ozdoby specjalną techniką quillingu. Zrobiliśmy serca, kwiatki i domki. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie ratownik zapoznał nas z zasadami obowiązującymi na plaży. Po wysłuchaniu zasad wypłynęliśmy kajakami na jezioro Łęsk. Później udaliśmy się do lasu, gdzie stoczyliśmy Bitwę Plemion. Po kolacji odbyło się karaoke. Śpiewaliśmy znane piosenki, urządziliśmy bitwę między drużynami. Wszyscy się bardzo dobrze bawili.

Summer Art, grupa Pani Karoliny M.
Dzień rozpoczęłyśmy od zajęć z malowania bez użycia rąk. Gdy już wyraziłyśmy się artystycznie nadszedł czas na waterballa. Grałyśmy także w Mafię. Po obiedzie wybrałyśmy się na plażę, by pływać rowerami wodnymi, jednocześnie szukając inspiracji do nowych dzieł, w otaczającej nas przyrodzie. Następnie nadszedł czas na stworzenie projektów graffiti, które potem przeniosłyśmy na ścianki. Po kolacji uczestniczyłyśmy w ognisku, na którym miałyśmy okazję zjeść kiełbaski i zintegrować się, podczas zabaw ogniskowych. Dzień zakończyłyśmy nocną grą terenową.

Summer Art, grupa Pani Natalii S.
Poranek zaczęliśmy bardzo artystycznie. Wykonaliśmy graffiti według wcześniej wykonanych projektów. Później pływaliśmy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Po obiedzie wykonaliśmy na płótnie naszą flagę. Zrobiliśmy to nietypowo, ponieważ malowaliśmy ją bez użycia rąk. Świetnie się bawiliśmy! Później skakaliśmy na eurobungee. Po kolacji wybraliśmy się na nocną grę terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny L.
Dzień zaczęliśmy od rejsu smoczą łodzią. Potem w ramach odmiany graliśmy w passballa w wielkich spódnicach. Po obiedzie trenowaliśmy swoją celność na wiatrówkach. Wieczorem zdobywaliśmy szczyt wchodząc na skrzynki, a dzień zakończyliśmy nocną grą w Mafię.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy od skakania na eurobungee. Doskonale się bawiliśmy! Później wybraliśmy się na wyprawę po jeziorze kajakami sit on top. Po obiedzie wybraliśmy się w podróż do nieba podczas wspinaczki na ściankę wspinaczkową. Następnie jeździliśmy quadami po wyznaczonym torze. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki K.
Rano, pełni energii rozpoczęliśmy pierwsze zajęcia strzelania z łuku. Każdy z nas miał okazję oddać 5 strzałów w dwóch turach. Większość z nas strzelała z łuku pierwszy raz. Szło nam bardzo dobrze! Zaraz po łukach założyliśmy kapoki i wraz z ratownikiem wypłynęliśmy smoczą łodzią na jezioro. Płynęliśmy wiosłując energicznie w rytm bębna, w który uderzała pani Monika. Jesteśmy bardzo zgraną ekipą! Każdy wiosłował co sił w rękach. Po obiedzie jeździliśmy quadami. Było super! Później odbyły się zajęcia z orienteeringu, podczas których nauczyliśmy się posługiwać kompasem i zagraliśmy w INO. Poznaliśmy teorię dotycząca orientacji, którą wykorzystaliśmy podczas zawodów na orientację. Wieczorem wybraliśmy się na nocną grę terenową Mafia. To był dzień pełen wrażeń!

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Tuż po śniadaniu pływaliśmy kajakami bezburtowymi podziwiając piękne widoki. Następnie pokonywaliśmy park linowy na dwóch kondygnacjach. Kilkoro z nas odważyło się i przeszło po najwyższym torze. W dalszej kolejności przyszedł czas na zajęcia z survivalu. Razem z instruktorem rozmawialiśmy na temat sztuki przetrwania oraz budowaliśmy szałasy, które miały być nieprzemakalne i dosyć przestronne. Świetnie sobie poradziliśmy. Aktywny dzień zakończyliśmy grupowym ogniskiem oraz nocną grą terenową Mafia.

VIP, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień minął nam w błyskawicznym tempie. Rano wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Później jeździliśmy quadami. Po obiedzie pływaliśmy kajaki sit on top. Wieczór zakończyliśmy na strzelnicy paintballowej.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Od razu po pysznym śniadaniu ruszyliśmy na spacer w dmuchanej kuli, czyli na zajęcia waterball. Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top po malowniczym jeziorze Łęsk. Po południu każdy z nas miał możliwość budowy i wspięcia się na ogromną wieżę że skrzynek. Poszło nam świetnie! Następnie sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Swój dzień zakończyliśmy grami z różnych stron świata. Od dziś wiemy, że kubb, molkky i francuskie bule są super!

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Anny G.
Drugi dzień wakacyjnej przygody rozpoczęliśmy od kręcenia się na żyroskopie. Następnie poszliśmy wraz z ratownikiem na kajaki turystyczne, a zaraz po nich udaliśmy się do lasu na lekcję survivalu. Instruktor Hubert pokazał nam jak przetrwać w lesie budując szałas i ognisko. Nasze schronienia wyszły nam niesamowicie! Korzystając z pięknej pogody poszliśmy na plażę, gdzie pograliśmy w piłkę siatkową. Po kolacji poszliśmy na paintball.