RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus IV (26.07-05.08.2018)

Dzień 3 - Zabawy ciąg dalszy

Dodany: 2018.07.28

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elżbiety B.
Poranek zaczęliśmy od emocjonującej przejażdżki quadem. Potem graliśmy we frisbee, świetnie się bawiliśmy! Później wybraliśmy się na plażę, gdzie graliśmy w Mafię i kąpaliśmy się w jeziorze pod okiem ratownika. Po obiedzie nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Wieczorem bawiliśmy się podczas dyskoteki w Cool Clubie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marzeny O.
Po śniadaniu graliśmy we frisbee. Potem strzelaliśmy z łuków. Następnie skakaliśmy na trampolinach. Bardzo podobały nam się te zajęcia. Po obiedzie byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Na kolejnych zajęciach poszliśmy do lasu i mieliśmy Bitwę Plemion. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Bawiliśmy się przy świetnej muzyce.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii B.
Po porannej rozgrzewce zjadłyśmy śniadanie i udałyśmy się do lasu. Tam nauczyłyśmy się zasad udzielania pierwszej pomocy oraz jak zbudować nosze, by przenieść ranną osobę. Następnie grałyśmy w grę zespołową korfball. Polegała na wrzuceniu piłki do kosza przy co najmniej pięciu podaniach. Po obiedzie udałyśmy się na plażę, by wykąpać się w jeziorze i pograć w Mafię. Potem wspinałyśmy się na skrzynki na zajęciach linowych. Po kolacji urządziłyśmy sobie ognisko z pieczeniem kiełbasek. Grałyśmy na gitarze i śpiewałyśmy piosenki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Dzień zaczęliśmy poranną rozgrzewką. Po śniadaniu rozegraliśmy turniej unihokeja, po którym udaliśmy się do parku linowego. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży i zbieraliśmy siły przed zajęciami z survivalu, na których dowiedzieliśmy się jak przeżyć w trudnych warunkach. Ostatnim punktem programu było wspólne ognisko

Cztery Żywioły, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Pan instruktor opowiedział nam, jak przetrwać w lesie, zdobyć pożywienie i ogrzać się. Później zbudowaliśmy szałasy, w których musiały się zmieścić co najmniej 4 osoby. Następnie nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek. Z zajęć wróciliśmy zadowoleni i szczęśliwi. Po południu poszliśmy nad jezioro. Pływaliśmy w jeziorze i graliśmy w gry planszowe. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Kolejny aktywny dzień za nami. Po śniadaniu jeździliśmy quadami, a także tworzyliśmy postaci ze Star Warsów z gliny. Następnie mieliśmy gwiezdny spacer po linie. Po obiedzie odbyliśmy trening snajperski na strzelnicy paintballowej, a także pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od gwiezdnego spaceru na slacklinie. Następnie tworzyliśmy z gliny figurki postaci Star Warsów. Później mieliśmy trening wodnych ścigaczy na kajakach. Po obiedzie było szkolenie Luke’a Skywalkera, czyli zadania sprawnościowe. Kolejną zabawą był unihokej. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece w Cool Clubie.

Harry Potter, grupa Pani Adrianny D.
Dzień rozpoczęliśmy wspinaniem się na skrzynki. Następnie udaliśmy się na poszukiwanie materiałów do zrobienia mioteł. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę, podczas której świetnie się bawiliśmy i uśmiech nie znikał z naszych buziek.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny R.
Kolejny dzień przyniósł nowe wyzwania. Eurobungee było pierwszą atrakcją naszego dnia. Później każdy z nas stworzył swoją miotłę. Spędziliśmy także czas na plaży. Tworzyliśmy prace metodą quillingu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. Jesteśmy ciekawi niedzieli.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od lepienia wynalazków z gliny razem z Pracusiem. Była to dla nas wspaniała zabawa. Następnie odbyły się rozgrywki na konsoli Xbox. Kolejnymi zajęciami, z którymi się zmierzyliśmy, było malowanie bez użycia rąk. Dla wszystkich z nas było to nowe doświadczenie. Po obiedzie spędziliśmy czas na graniu w gry planszowe. Później wykonywaliśmy akrobacje w powietrzu na eurobungee. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę, na której super się bawiliśmy.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Anny B.
Po śniadaniu poszliśmy na waterballa, gdzie mieliśmy okazję poczuć się jak chomiczki w kołowrotku. Następnie udaliśmy się na karaoke. Później poszliśmy na zajęcia z survival, podczas których nauczyliśmy się budować szałas. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy techniki pływackie. Następnie integrowaliśmy się grając w kalambury. Po kolacji odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek. A w bloku nocnym udaliśmy się szukać świetlików.

Misja 112, grupa Pana Michała A.
Po śniadaniu uczyliśmy się w lesie strategii i taktyki. Podczas tych zajęć uczyliśmy się różnych formacji wojskowych. Następnie rozegraliśmy parę rundek w grę Szpion, która bardzo przypadła nam do gustu. Przed obiadem mieliśmy czas na chwilę lenistwa i schłodzenia się nad jeziorem. Po obiedzie uczyliśmy się jak budować szałas i jak przetrwać przy minimalnej liczbie przedmiotów w trudnych sytuacjach. Najlepiej z budową szałasu poradziła sobie grupa Zuzanny. Po ciężkiej pracy uczyliśmy się robić bransoletki ze sznurków, które po pewnym czasie wyszły nam wspaniale. Na koniec dnia przyszedł czas na wyczekiwany przez nas od rana moment, a mianowicie gra terenowa Nocny Desant. Przebieg gry był bardzo ciekawy i emocjonujący, udało nam się sprostać temu zadaniu.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Dzień zaczęliśmy od szkolenia survivalowego, znamy już podstawowe zasady potrzebne do przeżycia i jesteśmy w stanie stworzyć niesamowite szałasy. Następnie wybraliśmy się na plażowanie. Przed obiadem odbyła się druga potyczka paintballowa. Po obiedzie badaliśmy nowy, trudny teren, czyli korony drzew w parku linowym. Po treningu nasz oddział otrzymał w końcu nazwę, Dzikie Truskawki i stworzyliśmy swoją flagę. Na zakończenie dnia odbyła się pełna emocji nocna potyczka paintballowa.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po śniadaniu ruszyliśmy na trening snajperski z użyciem wiatrówek. Później odwiedziliśmy pole do paintballa, na którym stoczyliśmy niesamowitą potyczkę. Następnie poszliśmy nad jezioro, w którym się wykąpaliśmy. Po obiedzie wyszliśmy do lasu i zagraliśmy w grę, podczas której trzeba było udzielić pomocy rannemu lotnikowi. Przed kolacją namalowaliśmy jeszcze wspaniałą flagę naszego obozu.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Na pierwszych zajęciach stoczyliśmy walkę o flagę na polu paintballowym. Po emocjonującej walce odpoczywaliśmy na plaży. Po drugim śniadaniu odbyliśmy zajęcia w lesie ze strategii i taktyki, podczas których ćwiczyliśmy komendy i szyki. Następnie udaliśmy się na strzelnicę, gdzie strzelaliśmy z wiatrówek. Po chwili odpoczynku płynęliśmy smoczą łodzią, pracowaliśmy zespołowo i świetnie się bawiliśmy. Wieczorem chodziliśmy po parku linowym, co było wyzwaniem dla każdego z nas.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Ten piękny dzień rozpoczęła poranna zaprawa i wartościowe śniadanie. Z plaży ruszyliśmy z wychowawcą i ratownikiem na rejs smoczą łodzią po jeziorze. Następnie również na plaży szukaliśmy zakopanych min z pomocą wykrywaczy metali. Na szczęście udało nam się je odnaleźć! Po drugim śniadaniu Pan Rafał prowadził Szpiona, a później Pani Weronika zorganizowała nam walki gladiatorów na specjalnej, miękkiej macie. Po tym wszystkim o survivalu opowiadał nam instruktor Hubert. Zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy w praktyce budując schronienie w pobliskim lesie. Dzień zakończył się ogniskiem z pieczeniem kiełbasek oraz śpiewaniem piosenek i wspólną zabawą, która jeszcze bardziej nas zintegrowała.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Gabrieli O.
Kolejny dzień kolonii minął. Rozpoczęliśmy go pływając po jeziorze Łęsk kajakami typu sit on top. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie mogliśmy sprawdzić nasze umiejętności strzeleckie, celując do tarcz. Po zajęciach strzeleckich udaliśmy się na grę terenową Szpion. Następnie poszliśmy do lasu na survival, gdzie dowiedzieliśmy się m.in. co to jest puszka survivalowa i co się w niej znajduje, jakie są rodzaje survivalu oraz jak prawidłowo rozłożyć pałatkę. Po survivalu udaliśmy się na waterballa. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami, gdzie wspólnie spędziliśmy czas.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny P.
Dzień rozpoczęłyśmy od nauki strzelania z łuku. Później stworzyłyśmy niepowtarzalne tatuaże z henny. Następnie pływałyśmy po jeziorze na rowerkach wodnych. Później ćwiczyłyśmy zumbę. Dowiedziałyśmy się też, czym jest graffiti oraz stworzyłyśmy swoje własne. Następnie wzięłyśmy udział w grze terenowej Leśna Pułapka.

Projekt Kulka, grupa Pani Martyny P.
Dziś mieliśmy okazję brać udział w zajęciach lepienia z gliny. Następnie odbyła się gra zespołowa korfball. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i plażowaliśmy. Po obiedzie wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek, którą sami zbudowaliśmy. Kolejne zajęcia odbyły się w parku linowym, gdzie przechodziliśmy przez przeszkody. Nauczyliśmy się dziś również szyfrowania podczas zajęć z Enigmy. Wieczorem uczestniczyliśmy w dyskotece.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Naszymi pierwszymi zajęciami było eurobungee. Czekając na swoją kolej graliśmy w czółko. Później graliśmy w unihokeja, a następnie puszczaliśmy bańki mydlane. Po obiedzie poszliśmy wspinać się na ściankę wspinaczkową. Było super! Później poszliśmy na plażę, gdzie opalaliśmy się i pływaliśmy. Wieczorem poszliśmy na dyskotekę, podczas której tańczyliśmy aż do samego końca.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ch.
Z samego rana udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie po zapoznaniu się z zasadami, każdy mógł pokonać 3 trasy. Później robiliśmy gigantyczne bańki mydlane. Jedną z atrakcji było zamknięcie w bańce drugiej osoby. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się, opalaliśmy oraz graliśmy w gry. Po obiedzie mieliśmy slackline, czyli chodzenie po linie. Zadanie na początku okazało się trudne, jednak po paru minutach wszyscy wiedzieliśmy jak zachować równowagę na linie. Po południu graliśmy na Xboxie. Wieczorem odbyła się dyskoteka, w której wszyscy chętnie uczestniczyliśmy.

Summer Art, grupa Pani Karoliny M.
Dzień zaczęłyśmy od robienia baniek XXL. Następnie grałyśmy w siatkówkę. Przed obiadem byłyśmy w parku linowym, by wśród drzew przetestować swoją zręczność. Po obiedzie uczestniczyłyśmy w zajęciach z artystycznego recyklingu i stworzyłyśmy nietypowe, trójwymiarowe dzieła. Następnie miałyśmy okazję pochwalić się swoimi talentami wokalnymi na karaoke. Dzień zakończyłyśmy grając w mega gry.

Summer Art, grupa Pani Natalii S.
Dzień rozpoczęłyśmy od zajęć, na których każda z nas zaprojektowała swój własny tatuaż, a następnie go wykonała za pomocą henny. Następny blok zajęć obejmował quilling, czyli tworzenie ozdób z kolorowych pasków papieru. Na tych zajęciach powstały przeróżne figurki owoców, kwiatków, a nawet pierścionki. Ciekawym zajęciem był decoupage artystyczny, czyli sztuka upiększania. Pięknie ozdobiłyśmy zwykłe słoiki, które posłużą nam jako ozdobne szkatułki lub pojemniki. Potem miałyśmy karaoke. Nasza grupa jako jedyna pokazała duże zgranie, śpiewając razem z panią wychowawczynią jej ulubiona piosenkę. Dzień zakończyłyśmy świetną zabawą na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny L.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelnicy. Potem udaliśmy się na rowerki wodne. Przed samym obiadem byliśmy na emocjonującej przejażdżce quadem. Po obiedzie mieliśmy okazję zrobić własną przypinkę klubu zwycięzców. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy pływaniem rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w passballa, czyli piłka nożna w zabawnych strojach. Kolejnym naszym punktem było zbudowanie wieży ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Dalej udaliśmy się na strzelnicę, gdzie oddawaliśmy strzały z łuków i sprawdzaliśmy nasza celność, która okazała się bardzo dobra. Potem udaliśmy się na zajęcia orienteeringu, podczas których nauczyliśmy się posługiwać kompasem oraz wzięliśmy udział w zawodach na orientację. Nasz dzień zakończyliśmy dyskoteką, podczas której świetnie się bawiliśmy!

Summer Challenge, grupa Pani Moniki K.
Po śniadaniu byliśmy w parku liniowym. Dla wielu z nas był to pierwszy raz! Zaraz potem poszliśmy na kajaki sit on top. W dobrym tempie przemierzyliśmy wyznaczony dystans. Poznaliśmy też istotne informacje na temat miejsca w jakim się znajdujemy. Graliśmy jeszcze w piłkę nożną na wesoło, czyli passball. Po obiedzie wybraliśmy się do lasu na zajęcia z podstaw survivalu. Razem z kolegami i koleżankami zbudowaliśmy szałasy! Było super! Ostatnie zajęcia odbyły się na strzelnicy paintballowej. Każdy miał do wykorzystania 50 kulek strzelając do celu. Uwielbiamy strzelać! Wieczorem pierwszy raz wybraliśmy się na dyskotekę.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Dziś odbyły się kolejne zajęcia linowe, tym razem padło na skrzynki. Większości z nas udało się zbudować całkiem wysokie wieże. Później razem z panem ratownikiem pływaliśmy smoczą łodzią. Z tafli wody udało nam się zobaczyć rzadkie gatunki ptaków oraz cudowny krajobraz. Po krótkim odpoczynku wspinaliśmy się po ściance wspinaczkowej, która ze względu na swoją budowę umożliwiła wejście na łatwiejsze jak i zaawansowane trasy. W dalszej części dnia jeździliśmy quadami oraz graliśmy w passballa, czyli w piłkę nożną na wesoło. Sobotę zakończyliśmy nocną grą Leśna Pułapka. Naszym zadaniem było rozwiązanie zagadek rozłożonych w różnych miejscach na ośrodku. Z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień pełen wrażeń.

VIP, grupa Pani Agnieszki O.
Piękna pogoda pozwoliła nam w pełni wykorzystać uroki Kulki. Rano, podczas Rannego Lotnika, nauczyliśmy się jak pomóc osobie w potrzebie. Mieliśmy okazję pospacerować po wodzie w waterballu. Po obiedzie strzelaliśmy z łuków, a wieczorem wybraliśmy się na przeprawę kajakami turystycznymi.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy bardzo aktywnie od turnieju w siatkówkę. Zaraz potem wcieliliśmy się w alpinistów i zdobywaliśmy ścianki wspinaczkowe. Po południu wyszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, na których uczyliśmy się budować szałasy. Wyszły nam fantastycznie! Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie odbyliśmy wyprawę po jeziorze smoczą łodzią, a zaraz potem ruszyliśmy na kolejną atrakcję jaką były quady. Swój dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Świetliki. Z uśmiechami na twarzy czekamy na kolejny dzień pełen zabaw.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Anny G.
Trzeci dzień na kolonii minął nam świetnie! Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się postrzelać z wiatrówek z panią instruktor Sylwią. Najlepszy okazał się Mateusz, który zdobył 58 pkt. i Wiktor z 54 pkt. Następnie wykonaliśmy wspólne graffiti, wyszło nam fantastycznie! Po obiedzie udaliśmy się do parku linowego. Po kolacji zorganizowaliśmy ognisko, wreszcie mogliśmy się pochwalić zdobytymi umiejętnościami. Wspólnie z panią Anią upiekliśmy kiełbaski. Wieczorem wciągnęła nas nocna gra Świetliki. Dzień był pełen wrażeń, już nie możemy doczekać się następnego!