RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus IV (26.07-05.08.2018)

Dzień 4 - Atrakcjom nie ma końca

Dodany: 2018.07.29

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elżbiety B.
Od samego rana spędzaliśmy czas na sportowo. Rozegraliśmy emocjonujący mecz unihokeja. Potem poszliśmy ochłodzić się nad jezioro. Jeszcze przed obiadem trochę adrenaliny dostarczył nam park linowy. Bardzo nam się podobały przeszkody, które się na nim znajdowały. Później zagraliśmy w siatkówkę. Następnie wzięliśmy udział w Archery Challenge, czyli starcie łuczników.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marzeny O.
Po śniadaniu robiliśmy plakaty charakteryzujące nasze pokoje. Następnie jeździliśmy quadami po specjalnie przygotowanym torze. Potem byliśmy w lesie i uczyliśmy się sztuki przetrwania. Po obiedzie graliśmy w gry integracyjne. Wieczorem graliśmy w gry planszowe.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii B.
Po porannym rozruchu i śniadaniu miałyśmy zajęcia plastyczne. Na plakatach rysowałyśmy wszystko co nam się kojarzy z naszym obozem. Następnie grałyśmy w piłkę nożną na wesoło, czyli passball. Miałyśmy na sobie śmieszne sukienki, w których walczyłyśmy o zdobycie bramki. Potem poszłyśmy na strzelnicę, by nauczyć się strzelać z wiatrówki. Po obiedzie miałyśmy Enigmę. Była to gra terenowa z wykorzystaniem szyfrów. Po kolacji miałyśmy dyskotekę w Cool Clubie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy od pobudzających ćwiczeń. Zaraz po śniadaniu chwyciliśmy za ręczniki i poszliśmy grać w baloniadę, próbując przy tym uniknąć ochlapania wodą z balonów. Podczas gry Ranny Lotnik nauczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy. Przed obiadem wybraliśmy się kajakami na wycieczkę. Przed kolacją graliśmy w gry planszowe, a wieczorem bawiliśmy się na wspólnej dyskotece.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kingi Ż.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy tworzeniem talizmanu wybranego żywiołu z gliny. Później mieliśmy starcie łuczników. Rozegraliśmy kilka gier z użyciem łuków ze strzałami z pluszowymi przyssawkami. Po obiedzie, podzieleni na 2 drużyny, szukaliśmy skarbu ukrytego na terenie ośrodka. Dzisiaj także wykonaliśmy przypinki wybranego przez nas żywiołu: woda, ogień, powietrze, ziemia.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Po śniadaniu budowaliśmy swoje gwiezdne ścigacze. Następnie urządziliśmy ich wyścig. Kolejną atrakcją był unihokej. Po obiedzie poszliśmy na plażę oraz rozegraliśmy turniej w czółko. Na koniec dnia mieliśmy trening sprawnościowy z Lukiem Skywalkerem.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od zbudowania ścigaczy, a następnie zorganizowaliśmy wielki wyścig między dwoma grupami. Następnie budowaliśmy świat rycerzy Jedi z klocków Lego. Po obiedzie byliśmy na strzelnicy paintballowej. Później budowaliśmy stację bojową, podczas zajęć bambonady. Po kolacji projektowaliśmy galaktykę, podczas tworzenia gier planszowych.

Harry Potter, grupa Pani Adrianny D.
Dzień rozpoczęliśmy strzelaniem z łuku. Było to dla wielu z nas nowe doświadczenie. Następnie graliśmy w pif- paf oraz w sajmon mówi. Świetnie się bawiliśmy! Najwięcej frajdy sprawiło nam eurobungee, ponieważ mogliśmy wysoko skakać. Po południu spędziliśmy czas robiąc rzeźby z papieru. To był super dzień!

Harry Potter, grupa Pani Karoliny R.
Dziś czekało na nas wyjątkowe zadanie. Rozwiązywaliśmy zagadki, opierając się na naszej wiedzy o Harrym Potterze. Szukaliśmy także Kamienia Filozoficznego! Świetną atrakcją była wspinaczka na wieżę ze skrzynek. Każdy z nas miał okazję zrobić stworka z masy solnej. Wieczorem spędziliśmy czas przy ognisku. Kolejny fajny dzień za nami.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Patrycji Z.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od doskonalenia naszych umiejętności plastycznych. Po wykonaniu pięknych prac, udaliśmy się na spacer po wodzie w kuli, czyli waterballu. Następnie udaliśmy się na gry świata, podczas których poznaliśmy zabawy naszych kolegów i koleżanek z innych krajów. Po obiedzie spędziliśmy czas na wspólnej zabawie. Kolejnym punktem dnia była przejażdżka segweyem. Ostatnią atrakcją było wykonanie bransoletek.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Anny B.
Rano pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w Mafię. Ćwiczyliśmy swoje umiejętności strzeleckie strzelając z łuków. Po obiedzie podzieliliśmy się na 3 grupy i każda stworzyła swoje własne graffiti. Graliśmy również w przeróżne gry integracyjne. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Misja 112, grupa Pana Michała A.
Dzień, tak jak poprzednie, był bardzo urozmaicony. Pierwszymi naszymi zajęciami były warsztaty detektywistyczne, podczas których uczyliśmy się, kim jest detektyw i jak wykonuje swoją pracę oraz rozwiązywaliśmy różne łamigłówki. Następnie byliśmy na zajęciach z orienteeringu, na których przy pomocy gry terenowej, dowiedzieliśmy się jak używać kompasu i wyznaczać współrzędne. Ostatnimi naszymi zajęciami przed obiadem była smocza łódź. Umocniliśmy naszą współpracę, dzięki wspólnemu wiosłowaniu, podczas rejsu łodzią. Wyróżniona za wytrwałą pracę podczas rejsu została Iza. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z jazdy quadem. Bawiliśmy się doskonale! Na koniec dnia czekała na nas dyskoteka w Cool Clubie, na której tańczyliśmy, bawiliśmy się i śpiewaliśmy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Kolejny dzień szkolenia za nami. Po porządnej rozgrzewce, byliśmy gotowi na drugą część treningu na strzelnicy paintballowej. Dzisiejszym tematem był ruch, trenowaliśmy strzelanie dynamiczne w różnych szykach. Następnie odbyło się szkolenie z zakresu pierwszej pomocy i pierwsza akcja ratunkowa w terenie, szukaliśmy rannego lotnika. Po intensywnej akcji medycznej, skorzystaliśmy z należytego odpoczynku podczas gier planszowych i piłki nożnej. Po odpoczynku wybraliśmy się na kolejną potyczkę paintballową, dziś odmiana speedball. 200 kulek i niezwykle dynamiczna rozgrywka z ciągłymi zmianami pozycji. Na koniec dnia zorganizowana była dyskoteka. Mieliśmy okazję się wytańczyć i pobawić.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Po śniadaniu ruszyliśmy na potyczkę paintballową, podczas której walczyliśmy o flagę. Później szukaliśmy ukrytych skarbów na terenie ośrodka. Po obiedzie przeprawiliśmy się przez niesamowity park linowy. Wieczorem bawiliśmy się na fantastyczniej dyskotece w Cool Clubie.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień był bardzo ekscytujący! Rano byliśmy na survivalu w lesie, gdzie budowaliśmy szałasy i uczyliśmy się podstaw przetrwania. Przy pięknej pogodzie pływaliśmy w jeziorze. Graliśmy w gry integracyjne z naszą wychowawczynią. Świetnie się bawiliśmy! Po obiedzie toczyliśmy emocjonujące walki gladiatorów. Następnie świetnie się bawiliśmy na paintballu. Wieczorem odbyła się super dyskoteka, na której bawiliśmy się do późnego wieczora.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Dzień rozpoczęliśmy zaprawą. Po śniadaniu budowaliśmy tratwy z Panem Rafałem i ratownikiem WOPR oraz ścigaliśmy się na nich wzdłuż pomostu. Najlepszy czas uzyskała 3 grupa. Później przeszliśmy na strzelnicę paintballową. Odbył się konkurs na najlepszego strzelca, który wygrał Marcin. Po obiedzie, na boisku instruktorzy zorganizowali nam tor przeszkód z zagadkami i rzut granatem. Było intensywnie, ale bardzo przyjemnie. Kolejno ekscytująca jazda quadami, a po kolacji zabawa dyskotekowa przy największych muzyczny przebojach.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy przejażdżką quadem po torze quadowym. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie pod okiem pana ratownika zbudowaliśmy tratwy i musieliśmy przepłynąć, na zbudowanej konstrukcji wyznaczoną trasę na czas. Po tratwach wspólnie z naszą panią graliśmy w różne gry i spędzaliśmy czas integrując się. Po udanej integracji udaliśmy się na misję granat. Pokonywaliśmy specjalnie przygotowany tor przeszkód, m.in musieliśmy się czołgać. Po granacie każdy z nas pokonał trasę parku linowego, a dzień zakończyliśmy dyskoteką, podczas której wspólnie bawiliśmy się przy muzyce tanecznej.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny P.
Dzień rozpoczęłyśmy tworzeniem rzeźby z gliny. Następnie poszłyśmy na karaoke. Później byłyśmy na paintballu. Świetna zabawa! Na kolejnych zajęciach dowiedziałyśmy się, co znaczy tolerancja. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Projekt Kulka, grupa Pani Martyny P.
Dzisiaj pływaliśmy kajakami. Następnie odbyło się karaoke i zajęcia savoir-vivre. Uczestniczyliśmy także w zumbie. Na zajęciach z orienteeringu nauczyliśmy się posługiwać kompasem.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Rano udaliśmy się na zajęcia strzelania z łuków, czyli Archery Soft. Później tworzyliśmy ozdoby, a po obiedzie udaliśmy się na kajaki. Potem odpoczęliśmy grając na Xboxie. Po kolacji graliśmy w gry świata, co było dla nas bardzo ciekawe! Było dziś naprawdę fajnie.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu konstruowaliśmy gigantyczne budowle podczas bambonady. Później mieliśmy okazję stworzyć własne konstrukcje z klocków przestrzennych. Następnie udaliśmy się na walki sumo. Każdy z nas dostał strój przypominający sumo oraz kask. Później graliśmy na boisku w gry zespołowe, czyli ringo, berka i kolory. Po obiedzie udaliśmy się do lasu, gdzie graliśmy w kulkowe podchody. Jedna grupa zostawiała zadania i wyznaczała trasę, a druga musiała znaleźć zadania i je rozwiązać. Graliśmy również w czółko, kalambury i pif paf.

Summer Art, grupa Pani Karoliny M.
Dzień zaczęłyśmy od porannych zajęć z tańca nowoczesnego. Układ taneczny, który dzisiaj trenowałyśmy, zaprezentujemy całej kolonii na zakończenie turnusu. Następnie na zajęciach zaprojektowałyśmy i stworzyłyśmy własne, oryginalne koszulki. Po obiedzie ćwiczyłyśmy równowagę na segwayach, pokonując różne przeszkody. Następnie stworzyłyśmy dzieła z papieru metodą quillingu. Po pełnym atrakcji dniu, wytańczyłyśmy się razem na dyskotece, przy świetnej muzyce.

Summer Art, grupa Pani Natalii S.
Rano uczyliśmy się nowych choreografii podczas zajęć tanecznych. Później stworzyliśmy koszulki według własnych projektów. Wyszły nam fantastycznie! Po obiedzie jeździliśmy segwayem. Wieczorem graliśmy w mega gry, czyli twister, jenga i bierki i rozmiarze XXL.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny L.
Dzień rozpoczęliśmy od parku linowego, gdzie każdy z nas miał szansę przeżyć niezapomnianą przygodę przy pokonywaniu rozmaitych przeszkód. Później świetnie się bawiliśmy jeżdżąc segwayem. Przed samym obiadem, na zaostrzenie apetytu, wypłynęliśmy na jezioro kajakami. Po obiedzie przeżyliśmy wspaniałą przygodę grając w grę terenową Leśna Pułapka. Następnie mieliśmy szansę poczuć się jak prawdziwi astronauci ćwiczący na żyroskopie. Dzień zakończyliśmy świetnie się bawiąc w waterballu.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Dzień rozpoczęliśmy walkami sumo, podczas których walczyliśmy jak prawdziwi japońscy zawodnicy. Nastepnie udaliśmy się na survival, na którym poznaliśmy podstawowy sprzęt. Podzieleni na grupy zbudowaliśmy szałasy. Kolejnym punktem była gra Leśna Pułapka, podczas której szukaliśmy ukrytych zagadek i rozwiązywaliśmy je. Następnie udaliśmy się na plażę i pływaliśmy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Przedostatnim punktem były wiatrówki, na których uczyliśmy się strzelać i sprawdzaliśmy naszą celność. Ostatnimi zajęciami była przejażdżka segwayem. Bawiliśmy się świetnie!

Summer Challenge, grupa Pani Moniki K.
Rano, jako pierwsze zajęcia mieliśmy Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Zbudowaliśmy bunkry z klocków. Na głowach mieliśmy maski i strzelaliśmy do celu, strzałami zakończonymi gąbką. Super zabawa! Następne zajęcia nie wymagały od nas wysiłku, bo każdy z nas zasiadał na żyroskopie i był kręcony przez instruktora Kamila. Bardzo nam się podobało! Później ruszyliśmy na ściankę wspinaczkową. Było dużo emocji, bardzo staraliśmy się wspiąć na sama górę. Matylda jest naszą mistrzynią! Zdobyła wszystkie 4 ścianki! Po obiedzie udaliśmy się na kajaki turystyczne.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Na pierwszych zajęciach, bawiliśmy się w nadmuchiwanej kuli na wodzie zwanej waterballem. Każdy z nas mógł w niej biegać, skakać, robić przewroty. To była świetna zabawa! Później tworzyliśmy swoje osobiste przypinki, które przedstawiają to co najbardziej lubimy i z czym się identyfikujemy. Tuż przed obiadem ćwiczyliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej. Większość z nas uzyskała imponujące wyniki. Po południu uczestniczyliśmy w zajęciach z Enigmy, podczas których uczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania. Na koniec dnia integrowaliśmy się na kolonijnej dyskotece.

VIP, grupa Pani Agnieszki O.
Dzisiaj zapoznaliśmy się z zasadami survivalu oraz nauczyliśmy się budować szałasy. Następnie poczulismy trochę adrenaliny na parku linowy. Później wybraliśmy się na Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Świetnie się bawiliśmy! Pełen wrażeń dzień zakończyliśmy tanecznym krokiem na dyskotece.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Czwarty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od lotu kosmicznym trenerem, czyli od żyroskopu. Chwilę potem ruszyliśmy na plażę, aby odbyć wodną misję kajakami turystycznymi. Po południu odbyliśmy mecz w korfball. Po obiedzie każdy z nas miał możliwość strzelania z łuku. Okazało się, że mamy bardzo celne oko! Następnie wcieliliśmy się w gladiatorów i stoczyliśmy między sobą walki strącając się z podestu za pomocą gumowych lancy. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę, by potańczyć w rytmie największych hitów. To był udany dzień!

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Anny G.
Czwarty dzień minął równie szybko jak poprzedni. Zaraz po śniadaniu poszliśmy z panem ratownikiem na łódź. Postanowiliśmy pobić rekord szybkości na smoczej łodzi. Po wodnej przejażdżce przyszedł czas na ten lądowy, a więc udaliśmy się na quady. Bardzo nam się podobała ta adrenalina. Czekając na swoją kolej, pograliśmy wspólnie z wychowawczynią w gry słowne. Po smacznym obiedzie pograliśmy w Mafię, którą wyeliminowaliśmy za pierwszym razem, więc nasze igloo znów może być bezpieczne. Gdy już napełniliśmy nasze brzuszki sytą kolacją, poszliśmy integrować się na wspólnej dyskotece.