RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus IV (26.07-05.08.2018)

Dzień 9 - Ostatnie dni kulkowej przygody

Dodany: 2018.08.03

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elżbiety B.
Po śniadaniu mieliśmy grę terenową z użyciem kompasu. Później poszliśmy na zawody ze strzelania łukiem do celu. Jeszcze przed obiadem przejechaliśmy się dziwnym rowerem. Następnie kąpaliśmy się w jeziorze i plażowaliśmy. Po obiedzie zagraliśmy w grę francuską. Wieczór zakończył się apelem podsumowującym obóz.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marzeny O.
Po śniadaniu graliśmy w mega jengę. Potem jeździliśmy dziwnym rowerem. Na kolejnych zajęciach szukaliśmy zagadek i musieliśmy je rozwiązać. Po obiedzie poszliśmy na plażę, a następnie graliśmy w korfballa. Wieczorem odbył się apel pożegnalny.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii B.
Dziś na rozgrzewce tańczyłyśmy belgijkę z innymi grupami z naszego pawilonu. Po śniadaniu grałyśmy w mega gry, między innymi scrabble i jenga. Następnie poszłyśmy na plażę, by odbyć kurs samoobrony. Po obiedzie grałyśmy w twistera i bierki. Potem urządziłyśmy sobie rozgrywki unihokeja. Po kolacji odbył się apel pożegnalny.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Dziś zamiast zwykłej rozgrzewki tańczyliśmy belgijkę. Po śniadaniu udaliśmy się na wycieczkę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Później uczestniczyliśmy w łuczniczych zawodach celności. Po obiedzie graliśmy w wielką wersje twistera. Tuż przed kolacją uczyliśmy się używać szyfrów podczas gry Enigma. Dzień zakończyliśmy uroczystym apelem.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kingi Ż.
Po śniadaniu poszliśmy na krajoznawczy spacer do lasu. Później mieliśmy zajęcia z recyklingu. Zrobiliśmy piękne serca i pizzy z papieru, taśmy i sznurka. Po obiedzie mieliśmy geocaching, zabawę z wykorzystaniem nawigacji GPS. Po kolacji był apel podsumowujący kolonie wraz z programem artystycznym.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Kolejny aktywny dzień za nami. Rano zagraliśmy w dwa ognie, duch walki nie opuszczał nas aż do samego końca. Następnie uczestniczyliśmy w Olimpiadzie Sportowej, w której rywalizowaliśmy o tytuł najlepszego sportowca Kulki. Jeszcze przed obiadem poszliśmy na plażę, aby odpocząć, pograć wspólnie w różne gry, a także popływać. Walki gladiatorów były następną atrakcją. Okazało się, że jest w nas coś ze starożytnych gladiatorów, a mianowicie siła i spryt. Później mieliśmy gry i zabawy twórcze. Było ekstra, wszystkim się podobało. Dzień zakończyliśmy apelem artystycznym, a także wspólnym czytaniem bajek.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od walki gladiatorów, czyli starcia gwiezdnych wojowników. Później wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie mieliśmy szkolenie z jazdy ścigaczem, czyli quady. Potem mieliśmy zajęcia sportowe. Na koniec dnia odbył się apel pożegnalny z występami artystycznymi.

Harry Potter, grupa Pani Adrianny D.
Dzień rozpoczęliśmy rozgrywkami sportowymi. Graliśmy w piłkę nożną oraz siatkówkę. Skakaliśmy na skakankach i graliśmy w gumę. Po południu graliśmy w grę terenową, która polegała na zniszczeniu horkruksów. Świetnie się bawiliśmy! Następnie odbyło się wręczenie dyplomów uczestnikom kolonii. Przed apelem udaliśmy się na plażę, aby móc się jeszcze wyszaleć w wodzie.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny R.
Dzień zaczął się od gier i zabaw. Podczas zajęć ćwiczyliśmy swoje umysły. Liczyliśmy, zgadywaliśmy i rozwiązywaliśmy różne zadania. Gra terenowa uczyła nas współpracy, a dzięki pracy w grupie sprawnie posługiwaliśmy się kompasem i docieraliśmy do zaznaczonych na mapie punktów. Bardzo zainteresowały nas eksperymenty podczas popołudniowych zajęć. Stworzyliśmy podwodny ogród! Dzień zakończył się apelem podsumowującym nasz turnus. Żegnamy kolejny cudowny dzień!

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Patrycji Z.
Po pysznym śniadaniu, udaliśmy się na zajęcia plastyczne, na których kończyliśmy nasze maski. Następnie poznaliśmy techniki samoobrony, dzięki którym wiemy co mamy robić, gdy będziemy w niebezpieczeństwie. Później trenowaliśmy nasze umiejętności detektywistyczne, a nawet sami mogliśmy przygotować miejsce zbrodni. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie wspólnie spędziliśmy czas. Nasz dzień zakończył się apelem.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć sumo. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w gry. Przed obiadem byliśmy na zajęciach ze strzelania z procy. Po obiedzie graliśmy w państwa-miasta. Później udaliśmy się na zajęcia z samoobrony. W bloku nocnym tańczyliśmy skrzypka.

Misja 112, grupa Pana Michała A.
Dzień zaczynaliśmy od wycieczki na poligon, gdzie musieliśmy pokonać wojskowy tor przeszkód. Poradziliśmy sobie świetnie, a najlepszy czas 56 sekund uzyskała Iza. Po meczącym wyzwaniu poligonu, zrobiliśmy sobie chwilę przerwy na gry planszowe. Później jako aktywny odpoczynek zorganizowaliśmy mecz piłki nożnej. Po zaciętym meczu, lepsza okazała się drużyna Antka. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się w wodzie i relaksowaliśmy się na plaży. Później zapoznawaliśmy się z mapą ośrodka i rozwiązywaliśmy zagadki, by później znaleźć skarb przy pomocy wykrywacza metalu. Wieczorem odbył się końcowy, pożegnalny apel. Po apelu dostaliśmy od wychowawców dyplomy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Dzień szkolenia rozpoczęliśmy od przyjacielskiego meczu w piłkę nożną, który zakończył się remisem 4:4. Następnie razem z kadetami ćwiczyliśmy swoją intuicję i umiejętności dedukcji przy grze w Mafię. Po tych długich zajęciach teoretycznych przepłynęliśmy jezioro Smoczą Łodzią. Po zajęciach odbyła się pierwsza z ceremonii ukończenia kursu i wręczyliśmy naszym kadetom dyplomy ukończenia kursu mega paintballowego. Choć to jeszcze nie ostatni dzień niestety niedługo przyjdzie nam się pożegnać. Odmeldować, Bartosz Bialik, obóz mega paintballowy

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzień zaczęliśmy od treningu, podczas którego szlifowaliśmy swoje umiejętności strzelania z łuku. Później wybraliśmy się na Archery Challenge. Starliśmy się tam o miano najlepszego łucznika na obozie. Po obiedzie wyszliśmy do lasu, w którym poznaliśmy tajniki kamuflażu i zobaczyliśmy jak wyglądają prawdziwe racje wojskowe. Po tych zajęciach odwiedziliśmy jeszcze plażę, na której graliśmy w siatkówkę i karty.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
To był dzień pełen wrażeń. Zaraz po śniadaniu poszliśmy całą grupą na poligon, gdzie jeździliśmy quadami i vikingiem, a następnie rozegraliśmy grę paintballową. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie opalaliśmy się i pływaliśmy w jeziorze. Następnie uczyliśmy się podstawy samoobrony. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym i rozdaniem dyplomów.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Piątek zaczęliśmy tradycyjnie poranną rozgrzewką i śniadaniem. Następnie wyruszyliśmy na poligon, gdzie czekali na nas instruktorzy. Rozegraliśmy pojedynki paintballowe i mieliśmy za zadanie pokonać tor przeszkód na czas. Po powrocie zjedliśmy obiad i mieliśmy z Panem Hubertem zajęcia z orientacji w terenie. Posługiwaliśmy się kompasami i rozwiązywaliśmy różnego rodzaju zagadki. Kolejno wspinaliśmy się na budowaną przez nas wieżę ze skrzynek, w specjalnej uprzęży zapewniającej nam bezpieczeństwo. Po całym dniu wrażeń i pożywnej kolacji przyszedł czas na pożegnalny apel. Rozdane zostały nagrody, wyróżnienia, dyplomy i nieśmiertelniki. Była także część artystyczna, bogata w wykonania kolonistów.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą na poligon. Na poligonie rozegraliśmy grę paintballową, a następnie przeszliśmy na wojskowy tor przeszkód, gdzie mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności sprawnościowe. Po poligonie udaliśmy się na plażowanie, podczas którego pływaliśmy w jeziorze i spędzaliśmy wspólnie czas na grach i zabawach. Po plaży odbyły się zajęcia z Geocachingu, na których nauczyliśmy się posługiwać kompasem. Dzień zakończyliśmy apelem, podczas którego mogliśmy obserwować występy artystyczne kolonistów.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny P.
Kolejny dzień rozpoczęłyśmy od gier i zabaw zespołowych na świeżym powietrzu. Następnie grałyśmy w korfballa. Później pływałyśmy smoczą łodzią i grałyśmy w grę terenową Geocaching. Później jeździłyśmy quadami. Dzień zakończyłyśmy apelem.

Projekt Kulka, grupa Pani Martyny P.
Kolejnego dnia w Kulce czekały na nas nowe atrakcje. Braliśmy udział w ekscytującej grze terenowej z wykorzystaniem GPS-u, czyli geocaching. Odbyły się też zajęcia o nazwie orienteering, podczas których nauczyliśmy się posługiwać kompasem. Na zajęciach ze strzelania z łuku udowodniliśmy, że nasze strzały są bardzo celne. Braliśmy też udział w apelu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Rano szukaliśmy skarbu wykrywaczem metalu. Potem pierwszy raz zagraliśmy w grę francuską, ale tylko kilka osób zdołało zebrać odpowiedzi na wszystkie pytania. Później graliśmy w baloniadę, a po obiedzie jeździliśmy quadami. Było czadowo! Później zagraliśmy w gry planszowe. Wieczorem uczestniczyliśmy w apelu pożegnalnym.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu udaliśmy się na tor quadowy, po którym jeździliśmy. Każdy z nas miał możliwość przejechania się quadem. Następnie udaliśmy się na plażę, na której kąpaliśmy się oraz graliśmy w gry. Po obiedzie mieliśmy grę terenową, musieliśmy odszukać skarb wykrywaczem metalu. Później udaliśmy się na boisko. Rozegraliśmy turniej piłki nożnej oraz siatkowej. Wieczorem udaliśmy się na apel pożegnalny.

Summer Art, grupa Pani Karoliny M.
Dzień zaczęłyśmy od robienia biżuterii. Gdy już stworzyłyśmy nasze ozdoby, nadszedł czas na zrobienie witraży. Przed obiadem odbyły się nasze ostatnie zajęcia z tańca nowoczesnego. Doszlifowałyśmy nasz układ taneczny, który zaprezentowałyśmy na wieczornym apelu podsumowującym kolonię. Po obiedzie stworzyłyśmy unikalne rzeźby ze sznurka i papieru. Po kolacji odbył się apel, na którym prezentowaliśmy osiągnięcia z całego turnusu. Po apelu, we własnym gronie, starałyśmy się wykorzystać nasz wspólny czas jak najlepiej uczestnicząc w różnych grach i zabawach.

Summer Art, grupa Pani Natalii S.
Dzień rozpoczął się od zajęć, na których tworzyłyśmy rzeźby. Używałyśmy do tego jedynie papieru i sznurka. Powstało wiele różnych figur, np. lalki w sukienkach, różne zwierzęta. Kolejny blok zajęć obejmował pierwszą część wielkiej demolki, czyli tworzenie muru. Samodzielnie zrobiliśmy cement po to, by następnie budować nasz mur. Następnymi zajęciami były już kolejne warsztaty tańca nowoczesnego. Wszystkie razem doskonaliłyśmy nasz układ taneczny, który powstał na poprzednich dwóch zajęciach z tańca. Potem nadszedł czas na zburzenie wcześniej wybudowanego muru. To była bardzo ciekawa zabawa. Ostatnimi naszymi zajęciami było tworzenie masek gipsowych. Z pomocą pani animator i naszej pani wychowawczyni stworzyłyśmy maski odwzorowujące nasze twarze.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny L.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki chodzenia na szczudłach. Później świetnie się bawiliśmy grając w zombie, państwa-miasta oraz dwa ognie. Przed kolacją mieliśmy okazję wziąć udział w walkach sumo. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym.

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Dzień zaczął się od zajęć na poligonie. Mieliśmy okazję przejechać się quadem, segwagem oraz yamahą viking. Toczyliśmy się również w wielkiej kuli! Zajęcia realizowane na poligonie bardzo nam się podobały, szczególnie quady. Później integrowaliśmy się z innymi grupami grając m.in w zombi, dwa ognie oraz w talarka. Ostatnim punktem dnia, był apel pożegnalny.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry R.
W piątek, od rana do obiadu byliśmy na poligonie. Pojeździliśmy quadami, segwayem, vikingiem oraz poturlaliśmy się w zorbie. Po obiedzie mieliśmy okazję po integrować się z inną grupą podczas wspólnych zabawach. Wieczorem odbył się apel podsumowujący oraz impreza niespodzianka dla jednego z uczestników. Wszyscy dobrze się bawili! Solenizant niczego się nie spodziewał.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Rano udaliśmy się na poligon. Tam uczestniczyliśmy w zajęciach pod okiem kilku instruktorów. Na początek była zorba oraz quady, podczas których doskonaliliśmy posiadane przez nas umiejętności. Świetnie szło nam również na segwayach. Wyprawę zakończyliśmy przejażdżką samochodem terenowym po specjalnie przygotowanym torze. Po zasłużonym odpoczynku, rozegraliśmy mecz waterpolo. Jesteśmy zadowoleni z jego przebiegu. Słoneczne popołudnie spędziliśmy grając w Archery Challenge, które było dla naszej grupy całkowitą nowością. Piątek pożegnaliśmy apelem na kulkowym dziedzińcu.

VIP, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień minął nam w błyskawicznym tempie. Poranny pokaz talentów przyniósł nam wiele radości. Survivalowe zajęcia z maskowania, uświadomiły nas, jak ciężko jest przetrwać w lesie. Nauczyliśmy się jeździć dziwnym rowerem oraz tańczyć skrzypka.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Nasz dziewiąty dzień na Kulce rozpoczęliśmy od nauki pierwszej pomocy, a następnie wykorzystania wiedzy w praktyce podczas gry Ranny Lotnik. Następnie udaliśmy się na wycieczkę krajoznawczą do Nowych Kiejkut. W trakcie spaceru podziwialiśmy piękno przyrody i słuchaliśmy śpiewów ptaków. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia z survivalu, na których odkryliśmy zawartość racji żywieniowych, a także wspólnie zgłębiliśmy sztukę kamuflażu. Potem odbyły się ponownie rozgrywki waterpolo. Wieczorem udaliśmy się na oficjalny apel.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Anny G.
Od samego rana zaczęły się przygotowania do wieczornego apelu. Następnie pograliśmy we wspaniałą grę, jaką jest Archery Challenge. Później poszliśmy na zajęcia z samoobrony. Po kolacji poszliśmy na apel.