RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2018

Turnus IV (26.07-05.08.2018)

Dzień 10 - Ostatnie godziny z przyjaciółmi

Dodany: 2018.08.04

Aktywne Wakacje, grupa Pani Elżbiety B.
Zaraz po śniadaniu zagraliśmy w mega twistera, wszyscy mogliśmy aktywnie uczestniczyć w zabawie w tym samym czasie. Później wybraliśmy się do lasu na grę terenową Bitwa Plemion. Jeszcze przed obiadem uczyliśmy się szyfrować i wykorzystaliśmy tę umiejętność podczas gry terenowej Enigma. Po obiedzie graliśmy w mega jengę i bierki, a potem rozegraliśmy mecz korfballu. Na koniec tego pełnego wrażeń dnia odbył się apel kończący obóz oraz wspólna dyskoteka dla wszystkich uczestników.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marzeny O.
Rano graliśmy w kalambury. Następnie przy pomocy kompasów ustalaliśmy azymuty i chowaliśmy zagadki, które druga grupa musiała znaleźć i rozwiązać. Potem graliśmy w baloniadę. Po obiedzie poszliśmy na plażę i kapaliśmy się w jeziorze. Na kolejnych zajęciach odbyła się gra francuska. Wieczorem byliśmy na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Oliwii B.
Dziś po śniadaniu udałyśmy się na plażę z innymi grupami z naszego pawilonu. Tam kąpałyśmy się w jeziorze i grałyśmy w gry na plaży. Po plażowaniu poszłyśmy stoczyć pojedynek na macie w strojach sumo. Po obiedzie śpiewałyśmy piosenki i grałyśmy na gitarze. Następnie grałyśmy w grę francuską na terenie ośrodka. Po kolacji odbył się apel podsumowujący kolonię, a wieczorem bawiłyśmy się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Wandy Z.
Sobotę zaczęliśmy leniwie - tym razem bez rozgrzewki :) Jednak zaraz po śniadaniu poszliśmy na zajęcia z samoobrony, na których poznaliśmy podstawowe chwyty. Przed obiadem sprawdzaliśmy nasze umiejętności posługiwania się kompasem. Ostatnie popołudnie razem spędziliśmy na szukaniu odpowiedzi do gry francuskiej. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką.

Cztery Żywioły, grupa Pani Kingi Ż.
Dzisiaj mieliśmy podsumowującą grę terenową Cztery Żywioły. Musieliśmy zmierzyć się ze wszystkimi żywiołami (powietrzem - musieliśmy przenieść balony z miejsca na miejsce bez użycia rąk, wodą - napełnialiśmy dziurawe rurki wodą, ogniem - naszym zadaniem było rozpalenie ogniska i ziemią - zrobiliśmy sobie nawzajem kamuflaż). Później była wystawa wszystkich naszych plac plastycznych, jakie zrobiliśmy przez cały turnus. Po obiedzie mieliśmy trening nieważkości na żyroskopie. Dzień zakończyliśmy pożegnalną dyskoteką.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Justyny D.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry Powrót Jedi, podsumowującej całe nasze kolonie. Następnie udaliśmy się na plażę, aby po raz ostatni popływać w jeziorze. Po obiedzie tworzyliśmy swoje własne portrety, a także karykaturę wychowawczyni. Wieczorem udaliśmy się na dyskotekę gdzie tańczyliśmy do późna.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Weroniki P.
Dzień zaczęliśmy od gry terenowej Powrót Jedi, podczas której stoczyliśmy walkę z Lordem Vaderem. Następnie wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie graliśmy w dwa ognie i mega gry, czyli mega twistera i jengę. Ostatni wieczór na kolonii spędziliśmy na dyskotece w Cool Clubie.

Harry Potter, grupa Pani Adrianny D.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od plażowania. Następnie udaliśmy się na grę terenową Bitwa o Hogwart. Wieczorem odbył się uroczysty bal kończący obóz. Dzisiejszy dzień był super, ponieważ był Piknik Rodzinny, podczas którego niektórzy z nas mogli spędzić czas z rodzicami.

Harry Potter, grupa Pani Karoliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania. Gry i zabawy oraz kąpiele w jeziorze zapewniły nam świetny czas. Następnie był czas na grę terenową Bitwa o Hogwart! Dziś odbywał się Piknik Rodzinny, więc niektórzy z nas mieli okazję spędzić czas z rodzicami, pokazując im ośrodek i atrakcje. Odbył się także bal, podczas którego podsumowaliśmy naszą kolonię. To był cudowny dzień pełen emocji.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Patrycji Z.
Dzisiejszy dzień był pełen atrakcji. Po śniadanku graliśmy w Mafię. Następnie uczyliśmy się strzelać z łuku z gumowymi przyssawkami. Kolejny punkt dnia to olimpiada sportowa, gdzie zmierzyliśmy się w ciekawych konkurencjach. Po obiedzie odbył się bal, na którym podsumowaliśmy naszą przygodę w Kulce.

Mazurska Przygoda, grupa Pani Anny B.
Dzień rozpoczęliśmy od wstępnego pakowania się. Zrobiliśmy konkurs, kto da radę zamknąć walizkę bez siadania na niej. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w różne gry. Następnie zagraliśmy w dwa ognie. Po obiedzie nauczyliśmy się szyfrować na zajęciach Enigmy. Na kolejnym bloku zagraliśmy w baloniadę. Odbył się apel końcowy. Na nocnym bloku odbyła się dyskoteka.

Misja 112, grupa Pana Michała A.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy do lasu w celu poznania i szukania śladów zwierząt. Później mieliśmy chwilę na pakowanie się i porządkowanie namiotów. Przed obiadem poszliśmy na plażę, by pokąpać się w wodzie i słońcu. Na plaży graliśmy w grę, którą wszyscy kochamy, czyli wilkołaki. Po obiedzie mieliśmy zajęcia ze sztuki samoobrony. Nauczyliśmy się wielu przydatnych ruchów do obrony przed groźnymi napastnikami. Po zajęciach mieliśmy czas na gry i zabawy z naszym wychowawcą. Graliśmy między innymi w telegram, Cztery Żywioły i Mafię. Później mieliśmy apel na temat organizacji dnia wyjazdowego. Na koniec mieliśmy dyskotekę, na której przy muzyce balowaliśmy do nocy.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Bartosza B.
Ostatni dzień szkolenia za kadetami. Dzień ten był przepełniony fascynującymi zajęciami oraz emocjami związanymi z jutrzejszym wyjazdem z ośrodka Kulka. Dzień zaczęliśmy od strzelnicy łuczniczej, gdzie nauczyliśmy korzystać się z jednej z najstarszych broni świata - łuku. Następnie kadeci przeprowadzili swoją ostatnią misję na polu paintballowym z Napadem na Bank, który wygrała drużyna z odblaskami. Po paintballu kadeci ukończyli ostatnie szkolenie z zakresu podstaw survivalu - dowiedzieli się, jak wyglądają wojskowe racje żywnościowe i przeszli szkolenie teoretyczne oraz praktyczne z zakresu kamuflażu. Ostatnie zajęcia dnia to szkolenie z zakresu samoobrony. Teraz kadeci są już gotowi na każdą sytuację. Dzień zakończyliśmy ostatnim apelem pożegnalnym oraz dyskoteką.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja M.
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Rano rozegraliśmy mecz speedballu, następne odpoczywaliśmy na plaży, gdzie również kąpaliśmy się w jeziorze. Rozegraliśmy mecz siatkówki, drużyna Stasia wygrała. Po spakowaniu się graliśmy w Mafię. Wieczorem odbyła się dyskoteka, na której bawiliśmy się do rana.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy jazdą na quadach, musieliśmy poradzić sobie tym razem z ciężkim terenem. Później udaliśmy się na plażowanie, gdzie oprócz odpoczynku na plaży, kąpaliśmy w również się jeziorze. Następnie poszliśmy do lasu, gdzie uczyliśmy się rozpalać ognisko i filtrować wodę. Po obiedzie odbyła się jazda quadem, podczas której na specjalnie przygotowanym torze sprawdzaliśmy nasze umiejętności. Po spakowaniu naszych wszystkich rzeczy odbyła się dyskoteka, na której bawiliśmy się do samego końca.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Rafała M.
Wstaliśmy jak zwykle wcześnie rano i udaliśmy się z panem Rafałem na poranną zaprawę w kierunku boiska. Po śniadaniu instruktor Kuba poprowadził niezwykle ciekawe zajęcia dotyczące trudnej sztuki przetrwania w terenie. Opowiadał nam o pozyskiwaniu żywności, racjach żywnościowych w armii oraz o sztuce maskowania się. Kolejno było drugie śniadanie, a po nim zabawy na obozie i plaży. Po zjedzeniu obiadu wyruszyliśmy z panią Pauliną do lasu, aby poznać teorię pierwszej pomocy i jej praktyczne zastosowanie w grze Ranny Lotnik. Po smacznej kolacji przyszła pora na uroczyste podsumowanie wszystkiego, co miało miejsce na kolonii, rozdanie nagród i zamknięcie ostatniego dnia programowego huczną dyskoteką. Bawiliśmy się przy największych hitach muzycznych. To była niesamowita kolonia, chętnie wrócimy tutaj w przyszłym roku!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Gabrieli O.
Czas biegnie nieubłaganie, a nasz obóz powoli zbliża się ku końcowi. Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw integracyjnych, które zorganizowała nam nasza pani. Świetnie się bawiliśmy a śmiechu było co niemiara. Następnie udaliśmy się na survival, gdzie zapoznaliśmy się z racją żywnościową oraz jak jeszcze w inny sposób pozyskać żywność w warunkach polowych. Po żywności wszyscy się zakamuflowaliśmy za pomocą kredek do kamuflażu i zagraliśmy w grę terenową. Po survivalu udaliśmy się na samoobronę, gdzie poznaliśmy przydatne chwyty, które możemy zastosować w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której świetnie się bawiliśmy.

Projekt Kulka, grupa Pani Justyny P.
Kolejny dzień rozpoczęłyśmy od walk sumo. To było bardzo emocjonujące. Następnie grałyśmy w gry i zabawy na świeżym powietrzu. Później poszłyśmy na plażę, gdzie mogłyśmy się wykąpać. Następnie grałyśmy w grę terenową Enigma. Następnie odbył się apel końcowy. Dzień zakończyłyśmy dyskoteką.

Projekt Kulka, grupa Pani Martyny P.
Kolejnego dnia w Kulce były odwiedziny rodziców. Uczestniczyliśmy w zajęciach na waterballu, które wzbudziły duży entuzjazm. Tego dnia odbył się też apel pożegnalny.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Anity O.
Dziś rozpoczęliśmy przygotowania do jutrzejszej podróży do domu. Późnym rankiem tworzyliśmy dzieła sztuki - malowaliśmy naszą panią i różne krajobrazy. Później spędziliśmy miłe popołudnie na plaży. Wieczorem mieliśmy zajęcia z samoobrony. Było czadersko! Szkoda, że jutro musimy wracać do domu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ch.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia pt. Walki Gladiatorów. Na zajęciach pani instruktor uczyła nas sztuk walki.  Następnie na zajęciach plastycznych rysowaliśmy nasze wspomnienia związane z koloniami. Graliśmy również w 5 sekund i państwa miasta. Po obiedzie mieliśmy zajęcia geocachingu, gdzie nauczyliśmy się posługiwać GPS-em i ukrywaliśmy zagadki. Po kolacji poszliśmy na dyskotekę. To był udany dzień.

Summer Art, grupa Pani Karoliny M.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od wspólnego stworzenia miasta z kartonów w wielkim wydarzeniu artystycznym Crazy Colors. Następnie nasze miasto można było podziwiać na zorganizowanej przez nas wystawie, na której przedstawiłyśmy również inne nasze prace z całego turnusu. Po obiedzie nadszedł czas na pakowanie i sprzątanie a także wzruszające pożegnania. Dzień zakończyłyśmy wspólną dyskoteką pożegnalną.

Summer Art, grupa Pani Natalii S.
Dziś do uczestników kolonii i obozów mieli okazję przyjechać rodzice. W ciągu dnia mieliśmy takie zajęcia jak Crazy Colors i warsztaty teatralne. Byłyśmy na plaży, a także zorganizowaliśmy wystawę naszych prac plastycznych z całego obozu. Bawiliśmy się świetnie.

Summer Challenge, grupa Pani Joanny L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od przygotowań do wyjazdu, po czym świetnie bawiliśmy się grając w siatkówkę, piłkę nożną oraz badmintona. Po obiedzie braliśmy udział w ciekawej grze terenowej Enigma a po niej wspólnie z grupą pani Oli graliśmy w zbijaka. Dzień zakończyliśmy dyskoteką,

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny F.
Nasz dzień zaczął się od zajęć z survivalu, na których poznawaliśmy tajniki związane z ogniem oraz wodą. Rozmawialiśmy o sposobach rozpalania ognisk oraz filtracji wody. Budowaliśmy ogniska oraz za pomocą krzesiwa staraliśmy się je rozpalić. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się oraz graliśmy w ringo. Później pod czujnym okiem pana instruktora odbyliśmy zajęcia z Archery Challenge, w czasie których podzieleni na drużyny i ubrani w maski ochronne strzelaliśmy do siebie ze specjalnych strzał zakończonych gąbkami. Następnie na zajęciach z samoobrony nauczyliśmy się specjalnych technik obrony. Dzień zakończyliśmy apelem pożegnalnym oraz super zabawą dyskotekową.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry R.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od samoobrony. Nauczyliśmy się paru metod obrony. Następnie zmieniliśmy się w zapaśników sumo. Zajęcia bardzo się wszystkim podobały. Potem poszliśmy przygotować się do wyjazdu do domu. Po obiedzie pograliśmy w piłkę oraz zbijaka. Wieczorem odbył się apel kończący oraz dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Ostatni programowy dzień już za nami. Na początek uczestniczyliśmy w grupowej gali podsumowującej turnus. Podczas niej otrzymaliśmy dyplomy oraz robiliśmy pamiątkowe fotografie. W południe aktywnie ćwiczyliśmy na zajęciach z samoobrony, które nauczyły nas właściwego reagowania w trudnych sytuacjach. Korzystając z pięknej pogody, po raz ostatni udaliśmy się na plażę, gdzie zażywaliśmy kąpieli słonecznych. Następnie toczyliśmy walki sumo w specjalnych strojach przypominających prawdziwych zawodników. Wieczorem, po apelu, bawiliśmy się na kolonijnej dyskotece.

VIP, grupa Pani Agnieszki O.
Po śniadaniu zmierzyliśmy się z grą, w której posługiwaliśmy się kompasami i rozwiązywaliśmy zagadki. Następnie spędziliśmy miło czas na plaży grając w gry planszowe. Balonówka pozwoliła wyłonić króla strzelców. Walki Gladiatorów sprawiły nam wiele radości i śmiechu. Wieczór spędziliśmy na tańcach na dyskotece.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Nasz kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć Enigmy. Wzięliśmy udział w tajnej misji kryptograficznej i nauczyliśmy się szyfrowania wiadomości. Następnie ruszyliśmy na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w gry planszowe. Po południu odbyła się Baloniada. Było super! Zaraz po niej podsumowanie turnusu, wspominanie najfajniejszych przygód na kolonii, otrzymanie pamiątkowych przypinek. Wieczorem odbył się apel i wspólna zabawa na dyskotece w Cool Clubie.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Anny G.
Dziesiąty dzień minął bardzo przyjemnie. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy do lasu w poszukiwaniu śladów dzikich zwierząt. Następnie wróciliśmy na podobóz i każdy z nas rozpoczął przygotowania do wyjazdu. Zaraz po nich pograliśmy w grę czółko i poszliśmy na plażę. Po smacznym obiedzie udaliśmy się na walki gladiatorów. Wieczorem udaliśmy się na apel i ostatnią dyskotekę pożegnalną.