RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus I (26.06-06.07.2021)

Dzień 9 - Cel: aktywny wypoczynek

Dodany: 2021.07.04

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od planszówek. Zagraliśmy również w mafię. Znowu szukaliśmy mordercy. Następnie wybraliśmy się łapać promienie słońca na plażę. Po obiedzie wzięliśmy udział w Wieczorze Talentów. Mogliśmy pokazać, jak dobrze śpiewamy i tańczymy. Po wieczorze ćwiczyliśmy swoją szybkość w pif - paf, a po kolacji ruszyliśmy na dyskotekę, by bawić się przy najlepszych hitach. To już prawie koniec kolonii, więc chcemy jak najlepiej wykorzystać ten czas!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Patrycji B.
Już nasze kolonie powoli dobiegają końca... Dzisiaj pogoda nam dopisywała, więc spędziliśmy dzień aktywnie, grając w różne gry oraz opalaliśmy się na plaży. Po obiedzie odbył się kulkowy Wieczór Talentów, na którym uczestnicy prezentowali swoje najróżniejsze zdolności. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece. Wszyscy chętnie tańczyli wśród blasków reflektorów i dyskotekowej muzyki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Magdy H.
Dziś rozpoczęliśmy dzień różnymi grami. Rozbawiliśmy się przy zabawie w głuchy telefon, podczas której za każdym razem hasło początkowe nie zgadzało się z końcowym. Następnie poszliśmy na plażę. Kolejnym atrakcyjnym zajęciem była prześmieszna gra baloniada. Kolejną atrakcją był ciekawy Wieczór Talentów. Potem wspólnie namalowaliśmy obraz związany z czterema żywiołami. Dzień zakończyliśmy tańcami w Cool Clubie.

Fort Kulka, grupa Pana Daniela K.
Dziewiąty dzień naszego obozu zaczęliśmy od zajęć, na których mieliśmy okazję doskonalić podstawowe style pływackie. Po nauce pływania przyszedł czas na plażowanie oraz kąpiel pod czujnym okiem ratownika. Po południu uczestniczyliśmy w Letnim Trójboju Obronnym, gdzie sprawdziliśmy się w trzech konkurencjach: rzut granatem, bieg w oporządzeniu oraz nadawanie wiadomości. Wieczorem czekał na nas Wieczór Talentów, po którym wybraliśmy się na nocną grę terenową, w której musieliśmy odbić obóz wroga, a dzień zakończyliśmy wieczorną dyskoteką.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry L.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od Turnieju Trójmagicznego. Spośród wszystkich drużyn nasza zajęła drugie miejsce. Potem poszliśmy na plażę uczyć się technik pływackich z Wielką Kałamarnicą. Po obiedzie wysłuchaliśmy i zobaczyliśmy nasze obozowe talenty.

Harry Potter, grupa Pani Julii M.
Dziewiąty dzień́ rozpoczęliśmy śniadaniem oraz robieniem bransoletek przyjaźni, co przyniosło nam dużo radości. Kolejną aktywnością̨ była gra terenowa pod nazwą Czara Ognia. Poradziliśmy sobie świetnie, rozwiązując zadania w swoich domach. Później poszliśmy na plażę, aby doskonalić nasze umiejętności pływackie. Mamy samych mistrzów. Następnie był Wieczór Talentów. Poszło nam świetnie, mimo że mieliśmy troszkę stresu przed występami. Ostatnimi naszymi aktywnościami były gry i zabawy z Panią Wychowawczynią. Graliśmy w mafię w miasteczku oraz w dwadzieścia pytań. To był dzień pełen wrażeń.

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania i gry w głuchy telefon. Następnie wzięliśmy udział w Turnieju Trójmagicznym, podczas którego musieliśmy wykazać się sprytem, zręcznością i szybkim myśleniem. Doskonale poradziliśmy sobie ze wszystkimi zadaniami, jakie na nas czekały. Później, korzystając z ładnej pogody, wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie odbył się Wieczór Talentów. Nasi reprezentanci spisali się znakomicie! Dzień zakończyliśmy turniejem gier zespołowych.

Obóz Herosów, grupa Pani Anny Z.
Dziś graliśmy w wymyślanie historyjki ABC. Byliśmy na plaży, graliśmy tam w ziemniaka oraz w karty. Wzięliśmy udział w grze terenowej polegającej na odnalezieniu pioruna Zeusa. Po obiedzie dopingowaliśmy naszych obozowiczów w Wieczorze Talentów. Pan ratownik pokazał nam podstawy pierwszej pomocy. Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której wszyscy świetnie się bawiliśmy.

Obóz Herosów, grupa Pana Mariusza G.
Po śniadaniu rozgrzaliśmy się i zagraliśmy mecz siatkówki. Później zorganizowaliśmy mecz baloniady - odbijania balonów z wodą za pomocą kocyków. Potem udało nam się wygrać bitwę o piorun z pozostałymi grupami herosów. Warto dodać, że jesteśmy najmłodszą grupą. Później poszliśmy na Wieczór Talentów. Następnie nauczyliśmy się nowych układów na zajęciach z tańca. Po kolacji odbyły się zajęcia z pierwszej pomocy. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece i wykorzystaliśmy nowo poznane układy.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii R.
Ten dzień był bardzo rozśpiewany. Towarzyszył nam nasz ukochany musical. Na zajęciach naszym zadaniem było zdobyć piorun Zeusa. Na Wieczorze Talentów wystąpiła cała nasza grupa. Bawiliśmy się przy tym świetnie. Zajęcia teatralne były niezwykle interesujące. Wiele dowiedzieliśmy się na zajęciach pierwszej pomocy. Na zakończenie tego emocjonującego dnia odbyła się dyskoteka.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Macieja Ż.
W godzinach porannych po raz kolejny graliśmy w paintball i świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie udaliśmy się na boisko do siatkówki, gdzie rozegraliśmy kilka spotkań, w których zwyciężyła oczywiście dobra zabawa. Następnie wszyscy wspólnie zadbaliśmy o porządek na terenie naszego obozowiska - udowodniliśmy sobie, że razem możemy więcej i zrobiliśmy coś dobrego dla matki natury. Po pysznym obiedzie wzięliśmy udział w kulkowym Wieczorze Talentów - były umiejętności wokalne, taneczne, manualne i wiele innych. Jury miało ciężki orzech do zgryzienia, aby wytypować najbardziej efektowny występ. W godzinach wieczornych graliśmy wspólnie w koszykówkę przy wspólnie wybranej muzyce.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Mariusza M.
Przedostatni dzień obozu grupa zaczęła od porannej zaprawy nad brzegiem jeziora. Po śniadaniu oraz porządkowaniu namiotów przystąpiliśmy do zajęć z taktyki i strategii z wybranych formacji i szyków bojowych. Kolejne zajęcia polegały na budowaniu tratw oraz przepłynięciu określonego odcinka jeziora. Po obiedzie cała grupa wraz ze wszystkimi obozowiczami brała udział w konkursie talentów, a wieczorem rozegraliśmy kolejny mecz piłki siatkowej oraz koszykówki.

Dziś po śniadaniu uczyliśmy się strzelać z łuku. Szło nam to naprawdę dobrze. Później udaliśmy się na wycieczkę kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Była to niezwykle ciekawa podróż. Następnie na polu do paintballa walczyliśmy między sobą o miano najlepszej drużyny paintballowej. Po obiedzie oglądaliśmy pokaz talentów naszych kolonijnych kolegów. Okazało się, że wielu z nas umie robić ciekawe rzeczy. Dzień zakończyliśmy nocnym desantem, czyli grą, która sumuje nasze wszystkie wcześniej zdobyte umiejętności.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Przedostatni dzień kolonii rozpoczęliśmy grą terenową Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się korzystać z kompasu oraz rozwiązywaliśmy zagadki. Później posłuchaliśmy ciekawych informacji na temat wojskowych racji żywnościowych z różnych krajów oraz jak się kamuflować. Przed obiadem popłynęliśmy także na jezioro na smoczej łodzi. Po obiedzie wzięliśmy udział w pokazie talentów. Wieczorem wzięliśmy udział w nocnym desancie, gdzie wykorzystaliśmy całą zdobytą do tej pory wiedzę wojskową.

Power Jump, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od malowania w chmurach. Każdy z nas pobudził swoją wyobraźnię, malując najróżniejsze rzeczy. Następnie wykonaliśmy znaczki, które zabierzemy ze sobą na pamiątkę do domu. Potem udaliśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Było super! Po obiedzie odbył się Wieczór Talentów. Naszą grupę reprezentowała Hania i Laura. Jesteśmy dumni z naszych koleżanek z grupy! Na koniec dnia musieliśmy wykazać się odwagą i precyzją, przechodząc park linowy!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Wiktorii C.
Hej Hej robim hood. Dziś rano mieliśmy zajęcia z Archery Challenge czyli strzelanie z łuków z piankowymi końcówkami. Stoczyliśmy prawdziwą bitwę między sobą! Następnie pograliśmy w siatkówkę i koszykówkę. Potem udaliśmy się nad jezioro i doskonaliliśmy swoją technikę pływacką pod czujnym okiem pana ratownika. Oczywiście opalając się przy tym. Potem obejrzeliśmy pokaz talentów, który odbywa się pod koniec każdego turnusu. Mamy wielu utalentowanych kolegów. Na koniec dnia spędziliśmy trochę czasu razem. Pozdrawiamy. Młodzi Kadeci - Oddział Obrońców Świata!

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Celiny K.
Tydzień zakończyliśmy bardzo aktywnie. Na początek uczestniczyliśmy w zajęciach z survivalu, na których uczyliśmy się pozyskiwać i filtrować wodę oraz rozpalać ognisko. Następnie graliśmy w Archery Challenge, czyli pojedynek na łuki. Później doskonaliliśmy swoje techniki pływackie pod okiem ratownika na specjalnie przygotowanym kąpielisku. Na koniec dnia odbył się wielki pokaz talentów, podczas którego podziwialiśmy śpiewy oraz tańce kolegów i koleżanek z innych grup.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Ś.
Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie zażyliśmy kąpieli w jeziorze. Również tam odbył się mini konkurs robienia zamków z piasku, który wspólnie wygrali Marek, Marysia, Gosia i Asia. Odbył się dziś też Wieczór Talentów, gdzie mogliśmy oglądać talenty naszych kolegów i koleżanek. Dzień zakończyliśmy wieczorną grą w kosza.

Summer Challenge, grupa Pani Martyny P.
Dzisiejszy tydzień poświęciliśmy głównie na odpoczynek i regenerację po intensywnym tygodniu. Najpierw, korzystając z pięknej i słonecznej pogody, wybraliśmy się ponownie na rowerki wodne, a następnie mieliśmy plażing i smażing nad jeziorem. Ten, kto chciał, mógł się także wykąpać. Po obiedzie wszyscy spotkaliśmy się na placu apelowym, aby uczestniczyć w kulkowym Wieczorze Talentów. Obserwowaliśmy innych uczestników, którzy demonstrowali przeróżne talenty. Okazało się, że także wśród wychowawców i instruktorów  znajdują się osoby utalentowane! Kto wygrał? Tego dowiemy się jutro na apelu końcowym.

Summer Challenge, grupa Pani Luizy R.
Niedziela była bardzo spokojna. Z rana graliśmy w ziemniaka. Na delikatny rozruch dnia. Potem na szczęście była piękna pogoda i poszliśmy na plażę. Budowaliśmy zamki z piasku i wzięliśmy udział w konkursie na najładniejszy. Wygrała Dominika i Lena. Następnie mogliśmy już zażywać kąpieli, również słonecznych. Po obiedzie przyszedł czas na wyczekiwany konkurs talentów. Mimo że z naszej grupy nikt nie wziął udziału, to dopingowaliśmy innym, którzy prezentowali śpiew, taniec, układanie kostki Rubika, a nawet grę na keyboardzie. Teraz z wypiekami na twarzach czekamy na werdykt!

Summer Challenge, grupa Pani Poli Z.
Dziś zaraz po śniadaniu udaliśmy się na smoczą łódź, a następnie mieliśmy zajęcia z wychowawcą, przeróżne gry i zabawy oraz plażowanie. Kąpaliśmy się, szaleliśmy na plaży, budowaliśmy wieże z piasku i miło spędziliśmy czas. Później był pokaz talentów. Prezentowaliśmy swoje umiejętności oraz dzieliliśmy się swoimi pasjami.

VIP, grupa Pani Zuzanny L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wspólnego karaoke. Śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki i  największe przeboje. Potem zagraliśmy w siatkówkę, ale w całkowicie innej wersji niż zwykle. Użyliśmy do tego ręczników oraz piłki. Przed obiadem poszliśmy na plażę, gdzie zagraliśmy w waterball. W ciągu dnia również odbył się Wieczór Talentów, podczas którego z naszej grupy zaprezentowała się Gabrysia. Wieczorem spędziliśmy czas na wspólnych zabawach i grach z wychowawcą.

VIP, grupa Pani Roksany S.
Dziś naszą pierwszą atrakcją były łuki, na których urządziliśmy rywalizację na punkty. Później zagraliśmy w piłkę wodną oraz troszkę się poopalaliśmy. Po obiedzie mieliśmy Wieczór Talentów, na którym oglądaliśmy talenty naszych koleżanek i kolegów. W wolnej chwili graliśmy w siatkówkę. Pod wieczór jeździliśmy na quadach i segwayu.

33 Przygody, grupa Pani Ady K.
Kolejny dzień na kolonii zaczął się muzycznie, gdyż udaliśmy się na karaoke. Każdy miał możliwość zaprezentowania swoich umiejętności wokalnych. Śpiewaliśmy solo i zespołowo. To była świetna zabawa. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać ze słonecznej pogody. Opalaliśmy się, pływaliśmy i graliśmy w uno. Czasem trzeba chwilę poleżeć na słońcu i w wodzie. Największych emocji dostarczył nam kulkowy Wieczór Talentów. Wystąpiliśmy z układem tanecznym, który wszystkim się spodobał. Następnie mieliśmy dyskotekę, na której świetnie bawiliśmy się do hitów muzycznych. Zabawa była na całego. Niestety nasza wspólna przygoda na kolonii w Kulce dobiega powoli końca, dlatego staramy się skorzystać z niej jak najwięcej.

33 Przygody, grupa Pani Weroniki P.
Po śniadaniu prawie połowa grupy poszła na megapaintball. Razem z resztą grupy prowadziliśmy zajęcia z wychowawcą. Później poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się pod okiem ratownika. Po obiedzie spędziliśmy czas na Wieczorze Talentów jako widzowie. Ze względu na ładną pogodę ponownie poszliśmy na plażę. Wieczorem udaliśmy się na drugą obozową dyskotekę. Wieczorem, po długich tańcach, poszliśmy spać.

BFF, grupa Pani Aleksandry Z.
Niedzielę rozpoczęłyśmy od karaoke. Wspólnie śpiewałyśmy nasze ulubione piosenki. To była super zabawa. Następnie stworzyłyśmy witraże i prace z quillingu. Nie możemy się doczekać, aż rodzice zobaczą nasze arcydzieła. Kolejno zrobiłyśmy własną biżuterię i znaczki, które będą przypominać nam o kolonii. Po obiedzie przyszedł czas na pokaz talentów. Niesamowite jak wiele wspaniałych osób się dzisiaj zaprezentowało. Wieczór minął nam po gwiazdorsku. Wystroiłyśmy się, umalowałyśmy i przeszłyśmy sesję zdjęciową jak prawdziwe modelki.

BFF, grupa Pani Magdaleny C.
Dzień zaczęłyśmy od zajęć zumby, które rozruszały nas z samego rana i dodały energii. Następnie tworzyłyśmy piękne bańki i malowałyśmy w chmurach. Po obiedzie śpiewałyśmy ulubione piosenki na karaoke. Oglądałyśmy pokazy talentów z naszego ośrodka, a wieczorem spędziłyśmy razem wieczór na pogaduchach na Polanie Przyjaźni, słuchając muzyki.

#CampGirl, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczął się od śniadania i gier edukacyjnych. Następnie rozwijaliśmy swoje artystyczne talenty podczas malowania w chmurach. Przyszedł także czas na relaks oraz sport czyli plażowanie i pływanie. Po wspólnych zabawach wzięliśmy udział w wieczorze talentów, który sprawił nam wiele radości. Dzień zakończył się dyskoteką, podczas której zabawa nie miała granic. Był to dzień pełen wrażeń, które pozostaną z nami na zawsze.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od wspólnych gier integracyjnych. Następnie udaliśmy się na nasz ulubiony park linowy, gdzie do wyboru mieliśmy dwa poziomy trudności. Każdy z nas był odważny i wszedł na trudniejszą trasę. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Czekał nas również Wieczór Talentów, na którym sporo uczestników pokazało, co potrafi. Na zakończenie dnia udaliśmy się na dyskotekę.