RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus II (07.07-17.07.2021)

Dzień 3 - Chwile pełne wrażeń

Dodany: 2021.07.09

Dzień zaczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówek. Okazało się to dość proste i całkiem dobrze nam szło. Później udaliśmy się na plażę. Część z nas kąpała się i bawiła w jeziorze Łęsk, a reszta grała w siatkówkę i karty na plaży. Po kąpieli walczyliśmy z drugą grupą z obozu Super Militarni w grze terenowej Szpion. Była to na prawdę świetna zabawa. Następnie poszliśmy na plażę, aby zabrać kapoki oraz wiosła i wyruszyć w podróż kajakami po jeziorze. Dzień zakończyliśmy wspólną dyskoteką w Cool Clubie.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Wiktorii C.
Za nami trzeci dzień kolonii! Od samego rana zaczęliśmy pełną parą. Rano udaliśmy się na strzelnicę paintballową, potem odetchnęliśmy na plaży. Następnie nauczyliśmy się podstaw pierwszej pomocy oraz jak budować nosze. Następne w kolejności były nasze ulubione quady, na których uczyliśmy się jeździć po błocie. Po ekstremalnej jeździe udaliśmy się do lasu, gdzie nauczyliśmy się elementarnych zagadnień dotyczących survivalu. Budowaliśmy tam schronienia z pałatek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Karoliny C.
Dzisiaj dzień zaczęliśmy dzień od porannej toalety, następnie było śniadanie. Pierwsze zajęcia odbyły się na terenie ośrodka. Ubraliśmy się w mundury oraz maski i odbyła się rozgrywka Zdobycia Skrzyni. Byliśmy podzieleni na dwie grupy. Chociaż żadnej grupie się nie udało jej zdobyć, zajęcia bardzo nam się podobały. Po drugim śniadaniu poszliśmy na plażowanie. Przed wyjściem przypomnieliśmy sobie regulaminy. Świetnie się bawiliśmy. Zbudowaliśmy zamek z piasku, kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia, podczas których mogliśmy wspiąć się po skrzynkach. Podniosło nam to poziom adrenaliny. Wygrał Wiktor, który stanął na dwudziestej skrzyni. Następnie odbyły się zajęcia z podstaw survivalu, podczas których dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy o przetrwaniu oraz mogliśmy spróbować sił i zbudować swoje schronienie ze znalezionych w lesie materiałów. Po kolacji udaliśmy się na zajęcia z segwayem, podczas których jeździliśmy po torze. Byliśmy szczęśliwi. Wieczorem odbyła się dyskoteka w Cool Clubie. Bawiliśmy się wyśmienicie.

Kulka Extra, grupa Pani Oliwii M.
Dziś przeżyliśmy kolejny ekscytujący dzień, ponieważ od rana odbywały się ciekawe zajęcia. Pierwsze, w których wzięliśmy udział, były zajęcia nauki jazdy na quadach. Było świetnie i nauczyliśmy się prowadzić te pojazdy. Następnie przyszedł czas na plażowanie. Pływaliśmy, opalaliśmy się i graliśmy w piłkę. Po obiedzie odbyły się ciekawe zajęcia na urządzeniu zwanym żyroskop, które służyło do zobrazowania nam, jak wygląda podróż w kosmos. Później zapoznaliśmy się z zasadami pierwszej pomocy i wzięliśmy udział w grze Ranny Lotnik. Wieczorem po kolacji odbyła się Mazurska Pułapka, gra terenowa na terenie ośrodka, a na koniec dnia bawiliśmy się na dyskotece.

Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku. Po poznaniu podstaw mogliśmy przystąpić do konkurowania w drużynach. Wszyscy świetnie się przy tym bawiliśmy, niezależnie od wyniku konkurencji. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy popływać i skorzystać z pięknej pogody na brzegu jeziora Łęsk. Po obiedzie graliśmy wszyscy razem w grę terenową pod nazwą Szpion. Świetnie się wszyscy bawiliśmy. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią po pobliskim jeziorze Łęsk. Mimo że znamy się dopiero kilka dni, to potrafiliśmy współpracować jak wieloletnia drużyna. Następnie jeździliśmy quadem po torze na terenie ośrodka. W godzinach wieczornych wszyscy razem tańczyliśmy i śpiewaliśmy na dyskotece.

Harry Potter, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęłyśmy od plażowania i kąpieli wodnych. Było super! Następnie odbyła się gra terenowa Komnata Tajemnic. Wspólnymi siłami udało nam się pokonać bazyliszka i tym samym pokonać Voldemorta! Po pysznym obiedzie przeszłyśmy pierwszy magiczny test sprawności - park linowy. Każdej z nas się to udało! Następnie robiłyśmy bransoletki przyjaźni, czyli identyfikatory domów. Koniec dnia spędziłyśmy na dyskotece tańcząc do naszych ulubionych piosenek!

Harry Potter, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano po śniadaniu poszłyśmy nad jezioro. Następnie odbyła się gra Komnata Tajemnic, podczas której wspólnymi siłami udało nam się pokonać bazyliszka i osłabić Voldemorta. Później poznałyśmy trudną sztukę lewitacji z profesorem Filiusem Flitwickiem oraz odbyłyśmy lekcję eksperymentów u profesora Severusa Snape’a. Wieczorem świetnie bawiłyśmy się w czasie dyskoteki.

Projekt Kulka, grupa Pani Ewy Ś.
Dzisiaj po śniadaniu wykorzystaliśmy piękną pogodę i udaliśmy się na plażę. Mogliśmy poopalać się i skorzystać z ładnej pogody. Następnie wzięliśmy udział w grze, w której zmieniliśmy się w prawdziwych detektywów, przeprowadziliśmy parę śledztw i rozwiązaliśmy kilka zagadek. Po obiedzie każdy spróbował swoich sił w jeździe quadem. Następnie wyruszyliśmy na wycieczkę rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Wszyscy mogliśmy potańczyć i pośpiewać znane wszystkim piosenki. Kolejny dzień turnusu zaliczamy do bardzo udanych!!!

Harry Potter, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na naszą cudowną plażę. Skakaliśmy do wody, opalaliśmy się i graliśmy w karty. Później wzięliśmy udział w grze terenowej Komnata Tajemnic, podczas której rozwiązywaliśmy zagadki na całym terenie naszego ośrodka, a te doprowadziły nas do ostatecznej walki z bazyliszkiem, którą zwyciężyliśmy. Po obiedzie wybraliśmy się na zajęcia z profesorem Severusem Snapem, na których robiliśmy różne eksperymenty. Później poszliśmy na magiczny test sprawności, czyli ściankę wspinaczkową. Każdy spróbował swoich sił, a niektórym z nas udało się wejść na samą górę! Na koniec dnia tworzyliśmy nowe logo Kulki.

BFF, grupa Pani Wiktorii T.
Kolejny dzień wielkich przygód zaczęliśmy od Awantury o Wiedzę. Następnie były zajęcia Ale Cyrk!, na których uczyłyśmy się jeździć na dziwnym rowerze i opanowałyśmy sztukę chodzenia na szczudłach. Później brałyśmy udział w warsztatach survivalu. Po obiedzie byłyśmy na plaży, a później miałyśmy wieczorek tańca.

BFF, grupa Pani Kingi B.
Dzień rozpoczęłyśmy od zajęć, podczas których uczyłyśmy się jeździć na segwayu. Potem mogłyśmy poczuć się jak w kosmosie na żyroskopie. Następnie przeprowadziłyśmy Awanturę o Wiedzę, której towarzyszyło wiele pozytywnych emocji. Po obiedzie spędziłyśmy czas na plaży opalając się w blasku słońca i czerpiąc radość z kąpieli w wodzie. Dzień zakończyłyśmy konkursem na logo Kulki. Nie możemy się doczekać, jakie przygody przyniesie nam kolejny dzień!

Kulka Extra, grupa Pana Krzysztofa K.
Trzeci dzień naszej przygody w Kulce rozpoczęliśmy od terenowej gry, w której naszym zadaniem było przejęcie flag drużyny przeciwnej. Po tak energicznie rozpoczętym poranku poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy oraz mieliśmy okazję spróbować swoich sił w udzielaniu jej konstruując nosze z otaczających nas przedmiotów. Popołudnie spędziliśmy grając wspólnie w różne gry na plaży. Nie zabrakło nam także czasu na kąpiel w jeziorze. Dzień zakończyliśmy zajęciami z naszymi wspaniałymi instruktorami.

33 Przygody, grupa Pani Aleksandry L.
Dzisiejszy dzień wiązał się z wieloma przygodami. Zaczęło się od jazdy na quadzie. Potem poszliśmy do lasu na Bitwę Plemion, czyli grę terenową, której celem było zdobycie wszystkich flag przeciwnika. Kiedy wróciliśmy, mieliśmy za zadanie stworzyć wielkie budowle z bambonady. Po obiedzie poszliśmy na plażę korzystać ze słońca. A na koniec dnia wspólnie wzięliśmy udział w konkursie na logo Kulki.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zjedzenia góry pysznych naleśników, potem udaliśmy się na eurobungee i robiliśmy przeróżne akrobacje. Następnie budowaliśmy budowle z bambonady i uczyliśmy się pływać na jednoosobowych kajakach. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Dzień zakończyliśmy konkursem na logo Kulki.

Power Jump, grupa Pani Anny Z.
Dziś uczyliśmy się strzelać z łuku. Następnie wyruszyliśmy do lasu na zajęcia z survivalu. Rozstawialiśmy namioty z pałatek i budowaliśmy zagrody. Później świetnie się bawiliśmy robiąc bańki mydlane. Po południu poszliśmy na plażę i kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Kulka Open, grupa Pani Pauliny K.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy szkoleniem z łuków. Podczas zajęć towarzyszyła nam muzyka i rozmowy. Po szkoleniu przystąpiliśmy do Archery Challenge! To była super gra. Rywalizowaliśmy ze sobą. Następnie czekały na nas skrzynki. Jednej osobie z naszej grupy udało się wejść na sam szczyt góry ze skrzynek i stanąć niej. Wieża miała dziewiętnaście skrzynek. Po obiedzie zbieraliśmy siły na kolejne atrakcje. Układaliśmy z naszych ciał słowa, co nie było takie proste. Udało się również zagrać w mafię. Po kolacji stworzyliśmy świetne obrazy graffiti!

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień upłynął bardzo aktywnie, ponieważ tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na trasy parku linowego, gdzie bawiliśmy się fenomenalnie. Następnie udaliśmy się na strzelanie z łuków. Doskonaliliśmy swoje umiejętności trafiania w cel. Po smacznym obiadku poszliśmy na Archery Challenge, gdzie podzieliliśmy się na dwie drużyny i stoczyliśmy pojedynek. Po kolacji nadszedł czas na bum bum rurki, czyli granie na specjalnych rurkach, które wydobywają muzyczne dźwięki. Było wesoło i sympatycznie.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Luizy R.
Piątek zaczął się od podróży w kosmos żyroskopem. Ciekawe doświadczenie, którego nie mieliśmy okazji wcześniej spróbować. Takie rzeczy tylko w Kulce! Po żyroskopie graliśmy w twistera, ale w wersji XXL, w jengę oraz w bierki. Twister był najfajniejszy. Następnie przyszedł czas na rowery wodne - mega spokój, Mazury na 100 %. Później Pani Gabriela uczyła nas sztuki survivalu, budowania szałasu i obozu. Teraz na pewno dalibyśmy sobie radę!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Emilii S.
Dziś z samego rana udałyśmy się na wyprawę kajakami po jeziorze przy ośrodku Kulka. Bawiłyśmy się bardzo dobrze. Następnie uczestniczyłyśmy w spacerze po lesie, gdzie dzięki tablicom informacyjnym dowiedziałyśmy się wielu ciekawych wiadomości. Po wyprawie zagrałyśmy w unihokeja i udałyśmy się na obiad. Później odbyły się zajęcia z wychowawcą, a tuż po nich jazda na dziwnym rowerze oraz chodzenie na szczudłach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki W.
Trzeci dzień był bardzo aktywny. Zaczęliśmy od wspinaczki po skrzynkach. Następnie przeszliśmy na boisko do unihokeja, gdzie rozegraliśmy mecz między trzema drużynami. Kolejną atrakcją była gra terenowa z użyciem kompasu. Przyrodnicza wyprawa do lasu przypomniała nam warunki panujące w lesie, gatunki drzew oraz zwierząt, jakie tutaj występują. Pod wieczór wyruszyliśmy na eurobungee. Dzień zakończyliśmy konkursem plastycznym oraz różnymi zabawami.

#CampGirl, grupa Pani Agnieszki W.
Kolejny dzień zaczęłyśmy od pływania rowerami wodnymi i świetnie się bawiłyśmy. Następnie udałyśmy się na zajęcia z graffiti, podczas których mogłyśmy wykazać się zdolnościami artystycznymi, malując logo naszej grupy na ścianie. Potem czekały na nas zajęcia integracyjne, gdzie konieczna była praca zespołowa. Po obiedzie budowałyśmy wieże ze specjalnie łączonych patyczków i zrobiłyśmy konkurs na patyczkowe zwierzę. Wieczorem czas spędziłyśmy biorąc udział w konkursie plastycznym.

Summer Challenge, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. W rytm wybijanych na bębnie dźwięków wiosłowaliśmy, aby zobaczyć przepiękne widoki. Następnie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie wspinając się po niej. Kolejna część dnia była muzyczna. Zagraliśmy koncert na bum bum rurkach. Prawdziwi z nas muzycy! Po obiedzie trenowaliśmy naszą celność strzelając z łuków. Wieczorem mieliśmy szansę wejść na ściankę wspinaczkową, co okazało się prawdziwym wyzwaniem, ale oczywiście my sobie z nim świetnie poradziliśmy.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Gabrieli O.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pływania na kajakach sit on top. To było ekstra przeżycie! Następnie zagraliśmy w grę wojskową, w której mogliśmy się popisać swoim sprytem. Po południu wybraliśmy się na edukacyjną wyprawę przyrodniczą do lasu i poznaliśmy dużo ciekawostek. Tuż po niej każdy z nas wziął udział w emocjonującej przejażdżce segwayem i pokonaliśmy tor przeszkód. Wieczorem czekało nas strzelanie z łuków. To był dzień pełen wrażeń!

Summer Art, grupa Pani Urszuli R.
Dzień trzeci upłynął nam pod znakiem twórczości. Po śniadaniu poznałyśmy tajniki decoupage i ozdobiłyśmy słoiki po produktach spożywczych nadając im w ten sposób nowe życie. Następnie każda z nas wzięła udział w emocjonującej przejażdżce segwayem pokonując przy tym tor przeszkód. Przed obiadem zdążyłyśmy jeszcze stworzyć piękne prace posługując się techniką quillingu, czyli zawijaniem pasków papieru w różne kształty i przyklejaniem ich do kartki. Po południu wykonałyśmy witraże, które będziemy mogły zabrać ze sobą do domu po zakończeniu kolonii. Na koniec dnia zapoznałyśmy się z tajnikami pracy aktora, nauczyłyśmy się podstaw prawidłowego oddechu oraz ruchu scenicznego. Jesteśmy ciekawe, co wydarzy się jutro!

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Na początku dnia uczyliśmy się pierwszej pomocy i uratowaliśmy naszego rannego lotnika. Następnie wzięliśmy udział w Awanturze o Wiedzę. Wraz ze świetnym instruktorem jeździliśmy na quadach. Po obiedzie poszliśmy do lasu na Walkę Plemion, gdzie w dwóch drużynach rywalizowaliśmy ze sobą, odbierając sobie flagi. Wieczorem zagraliśmy w grę terenową z użyciem GPS-u.

Adrenalina, grupa Pani Katarzyny Ż.
Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny. Rano poznaliśmy techniki szyfrowania, a następnie podszlifowaliśmy nasze umiejętności w zakresie śpiewu podczas karaoke. Po południu udaliśmy się na trasy parku linowego. Pod wieczór zagraliśmy w mega gry.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzień zaczęliśmy z bojowym nastawieniem. Mieliśmy strzelnicę paintballową, w której trafialiśmy do celu. Następnie wypłynęliśmy na wyprawę po jeziorze Łęsk kajakami, po nich zagraliśmy w piłkę nożną w sukienkach. Po obiedzie zaś pokonywaliśmy trasy na ściance wspinaczkowej, a następnie zagraliśmy w siatkówkę. Po kolacji zaś przemierzaliśmy kosmos na żyroskopie. Nie możemy doczekać się już kolejnego dnia. Mamy nadzieję, że będzie pełen wrażeń!

VIP, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj pierwsze zajęcia spędziliśmy na boisku ucząc się, jak jeździć na rowerze. Nie był to jednak normalny rower, nie miał on ani siedzenia, ani tradycyjnych pedałów. Żeby się nim poruszać musieliśmy robić przysiady, w skupieniu wyczekując odpowiedniego na nie momentu. Dowiedzieliśmy się również, jak chodzić na szczudłach. Było trudno, ale prawie każdy dał radę na nich przejść kilka metrów. Następnie poznaliśmy różne zakątki świata poprzez rozegranie wielu gier, które pochodziły z różnorodnych państw. Prawie o żadnej z nich wcześniej ani razu nie słyszeliśmy, ale były bardzo fajne. Jednak najlepszą rzeczą, którą dziś zrobiliśmy przed obiadem, na pewno było wspinanie się po specjalnie do tego przygotowanej ściance wspinaczkowej. Niektórym z nas udało się nawet wspiąć na każdy poziom - od najłatwiejszego do najtrudniejszego. Wspierające okrzyki znajomych z turnusu dodawały nam siły. Po obiedzie graliśmy w passball. Musieliśmy ubrać specjalne ubrania, które zasłaniały nam nogi i nie zawsze widzieliśmy piłkę. Rozegraliśmy super mecz zakończony wynikiem 4:3. Końcówkę dnia spędziliśmy na strzelnicy. W asyście instruktora strzelaliśmy pistoletami (przeznaczonymi do paintballa) do wyznaczonych celów. Z niecierpliwością oczekujemy jutra!

VIP, grupa Pani Weroniki P.
Po śniadaniu zdaliśmy sobie sprawę, że czeka nas bardzo intensywny dzień. Poszliśmy do lasu i poznaliśmy tajniki survivalu. Zbudowaliśmy schronienie. Następnie wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej. Potem pograliśmy na boisku w passball. Po obiedzie od razu wskoczyliśmy w dwuosobowe kajaki. Podczas zajęć Ale Cyrk! pojeździliśmy na dziwnym rowerze. Wieczorem po kolacji spędziliśmy czas na wspólnej bitwie zwanej Archery Challenge.

VIP, grupa Pani Agaty R.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy spacerem w koronach drzew. Wędrówki na parku linowym sprawiły nam tyle radości, że swoich sił spróbowali wszyscy, nawet ci z lękiem wysokości. Podczas rozgrywek w passball mogliśmy na chwilę przenieść się w świat Euro i poczuć się jak zawodowi piłkarze, choć nasze stroje były bardzo niecodzienne. Wygrała drużyna czerwonych! Salta, pozy i inne wygłupy towarzyszyły nam podczas zabawy na eurobungee. Następnie przenieśliśmy się do krainy wikingów podczas wyprawy smoczą łodzią. Wieczorem spróbowaliśmy swoich sił podczas zajęć cyrkowych w chodzeniu na szczudłach, gdzie ćwiczyliśmy równowagę i zwinność. Kolejny udany dzień zakończyliśmy wspólnymi grami planszowymi w dużym rozmiarze. Przy tylu atrakcjach nie mamy czasu na nudę!

Summer Challenge, grupa Pani Poli Z.
Dzień zaczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut. Używaliśmy grając w nią kompasów. Gra ogromnie nas zainteresowała i super się bawiliśmy. Potem pływaliśmy smoczą łodzią, a następnie uczyliśmy się jeździć na segwayu. Po obiadku mieliśmy walki gladiatorów oraz zajęcia integracyjne z wychowawcą.