RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus IV (29.07-08.08.2021)

Dzień 2 - Przygoda zaczyna się na dobre!

Dodany: 2021.07.30

#CampGirl, grupa Pani Natalii P.
Dzisiejszy dzień od rana był pełen wrażeń! Od razu po śniadaniu odbyła się Akcja Integracja. Tuż przed obiadem poszłyśmy na rowerki wodne z panem ratownikiem, poznając nasze urokliwe jezioro. Po chwili odpoczynku udałyśmy się na zajęcia plastyczne, by stworzyć swoje własne przypinki. Wieczorem czekała na nas największa niespodzianka, miałyśmy okazję pojeździć na segwayu.

33 Przygody, grupa Pani Wiktorii T.
Nasz pierwszy dzień zajęć zaczęliśmy od pobudki. Po śniadaniu pływaliśmy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Później poznaliśmy instrument bum bum rurki, na którym nauczyliśmy się grać (poczuliśmy się jak w zespole muzycznym). W południe dopisywała nam piękna pogoda, więc po spotkaniu z panią pielęgniarką udaliśmy się na plażę, gdzie w pełni cieszyliśmy się naszym wypoczynkiem. Po obiedzie jeździliśmy na segwayu. Wieczór spędziliśmy śpiewając przy ognisku. Cały dzień minął nam bardzo szybko i nie możemy doczekać się kolejnych atrakcji.

33 Przygody, grupa Pani Martyny P.
Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z panią Julią, która zapoznała nas z budową wiatrówki i nauczyła nas z niej strzelać. Bardzo interesującą przygodą była bambonada, czyli budowanie tego, co tylko chcemy ze specjalnych rurek. Po obiedzie odbyła się Bitwa Plemion. Podzieleni na dwie drużyny tworzyliśmy swoje obozy w lesie i zdobywaliśmy flagi.

Adrenalina, grupa Pana Karola M.
Drugi dzień kolonii zaczęliśmy od wizyty u pani pielęgniarki. Następnie po porannej integracji udaliśmy się na pierwsze plażowanie oraz kąpiel w jeziorze Łęsk. Po wizycie na plaży zapoznaliśmy się z działaniem kompasu i uczestniczyliśmy w grze terenowej. Popołudniowe zajęcia zaczęliśmy od wizyty w centrum kosmonauty. Następnie pograliśmy w piłkę i zjedliśmy smaczną kolację.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Hanny S.
Dzień zaczęliśmy od spróbowania swoich sił na parku linowym. Po przejściu najniższej trasy, mogliśmy zmierzyć się także z trudniejszą, wyższą. Każdy z nas dał sobie radę. Następnie mieliśmy okazję poczuć się jak prawdziwi cyrkowcy i nauczyć się chodzenia na szczudłach oraz jazdy na dziwnym rowerze. Na kolejnych zajęciach nauczyliśmy się strzelać. Dzień zakończyliśmy jazdą na quadzie.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii O.
Nasz pierwszy dzień zajęć na Kulce zaczęliśmy od skoków na eurobungee. Następnie ćwiczyliśmy naszą technikę jazdy quadem, na specjalnie przygotowanym torze. Po obiedzie przypomnieliśmy sobie zasady pierwszej pomocy oraz własnoręcznie budowaliśmy nosze. Nasz dzień zakończyła gra terenowa Mazurska Pułapka.

BFF, grupa Pani Igi W.
Ten dzień zaczęłyśmy od strzelania z łuków, wielu z nas udało się strzelić w środek tarczy. Później miałyśmy okazję przejechać się na segwayach, przejeżdżając tor przeszkód. Korzystając z ładnej pogody poszłyśmy na plażę, gdzie mogłyśmy się opalać i pływać w jeziorze. Dzień zakończyłyśmy ogniskiem z kiełbaskami, na którym grałyśmy w różne gry i śpiewałyśmy piosenki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli P.
Kolejny dzień naszej przygody rozpoczęliśmy od śniadania, następnie udaliśmy się na żyroskop i kajaki. Po udanej wyprawie nad jezioro zjedliśmy obiad i mieliśmy popołudniowa przerwę. Potem jeździliśmy na quadach, a wieczorem lepiliśmy figurki z gliny.

Fort Kulka, grupa Pani Zofii M.
Drugi dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką, która przygotowała nas na dzień pełen atrakcji i wrażeń. Sprawdziliśmy swoją sprawność fizyczną podczas wspinaczki po skrzynkach (pamiętając o zasadach bezpieczeństwa i odpowiednim układzie skrzynek). Jednemu z nas udało się wspiąć na sam szczyt wieży. Gra terenowa Błędny Azymut pozwoliła nam poznać obsługę kompasu i wykorzystaliśmy te informacje w terenie. Przed obiadem wybraliśmy się do pani pielęgniarki oraz poznaliśmy ofertę zajęć fakultatywnych. Następnie wypłynęliśmy w jednoosobowych kajakach na jezioro Łęsk. Wieczorem odbyło się ognisko, podczas którego świetnie bawiliśmy się. Dzień zakończyliśmy z uśmiechem na twarzach czekając na kolejny dzień wrażeń.

Fort Kulka, grupa Pani Julii J.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie udaliśmy się na zajęcia z podstaw survivalu, na których wspólnie budowaliśmy schronienia z pałatki. Wieczorem graliśmy w koszykówkę i siatkówkę. Dzień zakończyliśmy śpiewami i zabawami przy ognisku.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Dzisiaj, po pysznym śniadaniu zagrałyśmy w dziuplę oraz stworzyłyśmy nową wersję popularnej gry mafia, osadzoną w świecie czarodziejów. Uczyłyśmy się lewitować na parku linowym. Odpoczywałyśmy na plaży i kąpałyśmy się w jeziorze Łęsk. Grałyśmy w prawo dżungli i lepiłyśmy Zgredka z masy solnej. Wieczorem świetnie bawiłyśmy się na dyskotece!

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzisiaj z samego rana po śniadaniu zagraliśmy w sportową grę integracyjną, w czasie której poznaliśmy dzieci z innych pokoi. Następnie poszliśmy uczyć się lewitacji na eurobungee. Korzystając z magicznie słonecznej pogody udaliśmy się na plażę. Zaraz po obiedzie mieliśmy lekcje eliksirów z profesorem Severusem Snape’em. Dzień zakończyliśmy niesamowitą dyskoteką.

Kraina Smyka, grupa Pani Zuzanny L.
W Krainie Smyka nudy nigdy nie ma. Już po śniadaniu zagraliśmy w głuchy telefon, kalambury oraz sałatkę owocową. Potem każdy z nas spróbował swoich sił na ściance wspinaczkowej. Niektórym z nas udało się dotrzeć na sam szczyt. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze oraz budowaliśmy zamki z piasku. A już wieczorem wspólnie bawiliśmy się i tańczyliśmy na kulkowej dyskotece. To był udany dzień.

Kulka Extra, grupa Pana Kacpra W.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od śniadania. Następnie omówiliśmy zajęcia fakultatywne. Po zabawach integracyjnych udaliśmy się na plażę i pływaliśmy w jeziorze Łęsk. Kolejnymi zajęciami była interesująca Bitwa Plemion. Po obiedzie pływaliśmy smoczą łodzią. Dzień skończyliśmy kolacją oraz nocną grą terenową Mazurska Pułapka. Dzień był cudowny.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Dominiki N.
Dzisiaj, zaraz po śniadaniu, zagraliśmy w dwa ognie, następnie mieliśmy przygodę w kosmosie na żyroskopie. Skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy na plażę. Byliśmy też w lesie, gdzie mieliśmy zajęcia z survivalu. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Kulka Open, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wspólnej integracji na plaży. Główną atrakcją dzisiejszego dnia było strzelanie z wiatrówki. Po kolacji mieliśmy warsztaty z robienia bransoletek z linek do spadochronów. Cały dzień minął nam szybko i ciekawie.

Kulka Open, grupa Pani Agaty G.
Z samego rana na naszej Kulce przywitało nas piękne słoneczko. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, na której graliśmy w gry integracyjne. Następnie byliśmy u pani pielęgniarki. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się strzelania z łuku. Po obiedzie mieliśmy zajęcia Archery Challenge, na których braliśmy udział w starciu łuczników. Po kolacji była Akcja Integracja, czyli pakiet zabaw i gier integracyjnych.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Moniki D.
Z rana rozpoczęliśmy swoją przygodę. Po śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie mieliśmy zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Zajęliśmy się też budową noszy. Następnie zbudowaliśmy wieżę ze skrzynek. Najwyżej udało się wejść Frankowi, Patrycji, Gabrysi, Szymonowi i Bernardowi. Dziś także po raz pierwszy mieliśmy możliwość wykazania się na strzelnicy paintballowej. Wzięliśmy udział także w grze terenowej Tajna Misja, którą okazało się odnalezienie bomby. Wieczór spędziliśmy tańcząc i bawiąc się na dyskotece.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Aleksandry Ś.
Kolejny dzień pełen atrakcji już za nami. Zaczęliśmy go od nauki posługiwania się wiatrówką oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Przy wykorzystaniu GPS-u odnaleźliśmy ukryte zagadki na terenie ośrodka i udało nam się uratować świat. Poznaliśmy jak zbudowany jest quad i jeździliśmy na torze. Odbyliśmy walki gladiatorów, na których było pełno śmiechu, a dzień zakończyliśmy zabawą na dyskotece.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z budowania wieży ze skrzynek i wspinania się na nie. Później poznaliśmy podstawy musztry, co przyda nam się podczas całego naszego obozu. Po obiedzie rozegraliśmy mecz koszykówki i graliśmy w różne gry integracyjne (mafia w miasteczku oraz wilki i owce). Przed kolacją udaliśmy się do lasu, aby poznać podstawy survivalu i zbudować szałasy za pomocą pałatek. Po kolacji zdobywaliśmy wiedzę teoretyczną z pierwszej pomocy, aby później ją wykorzystać w grze terenowej Ranny Lotnik. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Dzień zaczęliśmy od nauki podstaw musztry. Później udaliśmy się do lasu, aby dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat survivalu. Umiemy już budować szałas z pałatki. Po obiedzie budowaliśmy i wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, były to bardzo ciekawe zajęcia. Następnie instruktor przedstawił nam jak strzelać z markerów paintballowych. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pana Krzysztofa K.
Drugi dzień w Kulce rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Po śniadaniu odbyliśmy nasze pierwsze zajęcia z instruktorem, podczas których poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy i mieliśmy okazję spróbować wykonać nosze dla rannych. Po zajęciach nadszedł czas na wyczekiwaną od pierwszego dnia plażę i kąpiel w jeziorze. Po obiedzie sprawdziliśmy swoje umiejętności do wspinaczki na ściance. Przed kolacją bawiliśmy się na zajęciach cyrkowych, ucząc się jazdy na dziwnym rowerze. Wieczorem przyszedł czas na pierwsze militarne zajęcia, czyli musztrę, podczas której poznaliśmy nowe komendy.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na zajęcia Ale cyrk!, podczas których spróbowaliśmy swoich sił na dziwnym rowerze i szczudłach. Poszło nam bardzo dobrze, pomimo początkowych problemów z równowagą. Podczas następnych zajęć wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, wielu osobom udało się wejść na sam szczyt. Stoczyliśmy mistrzostwa w kółko i krzyżyk. Po obiedzie graliśmy w gry z różnych zakątków świata, takich jak molkky, kubb i bule. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Słoneczny dzień rozpoczęliśmy od pójścia na plażę. Pływaliśmy kajakami turystycznymi po pięknym jeziorze Łęsk. Każdy z nas mógł sprawdzić swoje umiejętności w jeździe na quadzie. Po wizycie u pielęgniarki poszliśmy na plażę. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na zajęcia linowe. Podczepieni linkami asekuracyjnymi układaliśmy ogromną wieżę ze skrzynek. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek i różne gry integracyjne.

Summer Art, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy jazdą na segwayu. Każda z nas pokonała na nim tor przeszkód. Następną naszą atrakcją było poznanie graffiti oraz stworzenie własnego logo. Kolejnymi zajęciami był quilling. Stworzyłyśmy niezwykłe obrazki, głównie były to kwiaty i zwierzątka. Po obiedzie udałyśmy się na plażowanie i kąpiel w jeziorze. Wieczór spędziłyśmy przy ognisku.

Summer Challenge, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzień zaczęliśmy od wizyty u pielęgniarki oraz pląsów i zabaw ruchowych. Graliśmy między innymi w zamki i księżniczki, osiołka. Następnie wypłynęliśmy kajakami typu sit on top na jezioro Łęsk oraz skakaliśmy na eurobungee. Po obiedzie byliśmy na strzelnicy paintballowej, gdzie trenowaliśmy naszą celność oddając strzały do tarczy. Na koniec dnia nauczyliśmy się szyfrów na zajęciach Enigma.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wizyty u pani pielęgniarki oraz gier i zabaw integracyjnych. Następnie udaliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk oraz na strzelnicę paintballową. Po obiedzie poszliśmy na zajęcia na park linowy, gdzie mieliśmy okazję przejść dwa różne poziomy trudności. Wieczorem udaliśmy się na eurobungee.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji B.
Drugi dzień kolonii rozpoczęliśmy od strzelnicy paintballowej, a potem poszliśmy na plażę, aby łapać promienie słońca. Przed obiadem pokonywaliśmy tor segwayem. Później udaliśmy się po niebieskie i czerwone stroje, aby rozegrać mecz w grzybkach z przeciwną drużyną. Zagraliśmy też zespołowo kilka piosenek na bum bum rurkach. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski.

VIP, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień był bardzo aktywny, rozpoczął się od jazdy na quadzie po wyznaczonym torze. Następnie strzelaliśmy z łuku, a później wybraliśmy się w kosmiczną wyprawę żyroskopem. Po obiedzie łapaliśmy promienie słońca na plaży, również wtedy kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Wykorzystując każdą chwilę na lepsze poznanie siebie przed kolacją wykonaliśmy węzeł gordyjski. Po kolacji przy użyciu kompasu rozwiązywaliśmy zagadki. Na koniec dnia mieliśmy wspólne ognisko z kiełbaskami, dobrą muzyką i grami integracyjnymi. To był super dzień! Nie możemy doczekać się już kolejnego.

VIP, grupa Pani Ady K.
Pierwszy dzień zajęć aktywnych za nami. Rozpoczął się od wodnej przygody na jednoosobowych kajakach. Podziwialiśmy uroki pięknego jeziora Łęsk. Mieliśmy też możliwość poćwiczyć naszą celność na strzelnicy paintballowej. Sprawność i siłę naszych rąk zweryfikowały zajęcia na ściance wspinaczkowej. Większości z nas udało się nawet osiągnąć szczyt. Skorzystaliśmy z pięknej pogody pływając w jeziorze i opalając się. Następnie udaliśmy się w podróż po różnych krajach poznając ich gry. To było niezwykłe doświadczenie. Na zakończenie dnia udaliśmy się na ognisko z kiełbaskami. Ten dzień był pełen wrażeń a my wciąż czekamy na więcej.