RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus IV (29.07-08.08.2021)

Dzień 3 - U nas nie ma nudy

Dodany: 2021.07.31

#CampGirl, grupa Pani Natalii P.
Zaraz po śniadaniu wybrałyśmy się na zajęcia plastyczne, stworzyłyśmy projekt naszego obozu metodą graffiti. W południe łapałyśmy promienie słońca na plaży i chłodziłyśmy się w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce .Wieczorem odbyło się wspólne ognisko. Wszyscy poznaliśmy się jeszcze lepiej podczas zabaw integracyjnych.

33 Przygody, grupa Pani Wiktorii T.
Kolejny dzień wielkich przygód zaczęliśmy od wspinaczki, wielu z nas wspięło się na sam szczyt. Korzystając z pięknej pogody, byliśmy na plaży. Następnie byliśmy w lesie, gdzie przygotowaliśmy własne flagi oraz osady. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Swoją kreatywność wykorzystaliśmy na zajęciach z quillingu. Po kolacji był Ale Cyrk!, podczas którego uczyliśmy się jeździć na dziwnym rowerze i opanowaliśmy sztukę chodzenia na szczudłach.

33 Przygody, grupa Pani Martyny P.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od nauki jazdy segwayem. Kolejną przygodą były rowerki wodne. Jeszcze przed obiadem mieliśmy zajęcia o nazwie malowanie w chmurach. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Następnie udaliśmy się na eurobungee i walki gladiatorów. To był naprawdę emocjonujący dzień!

Adrenalina, grupa Pana Karola M.
Dzień trzeci kolonii zaczęliśmy od wyburzania muru. Następnie po grze Bitwa Plemion przeprowadzonej w lesie, poszliśmy na zajęcia detektywistyczne, na których nauczyliśmy się techniki odkrywania śladów niewidocznych gołym okiem. Przed obiadem zdążyliśmy jeszcze przepłynąć trasę kajakową z panią ratownik. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Następnie udaliśmy się na spacer do lasu i piknik.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Hanny S.
Po śniadaniu wybraliśmy się na dwuosobowe kajaki. Następnie czekało na nas prawdziwe wyzwanie, czyli wspinanie się na skrzynki. Rekordziści dali radę ustawić 17 skrzynek jedna na drugą! Po takim wysiłku zasłużyliśmy na odrobinę relaksu. Plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Po plaży zagraliśmy w unihokeja. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Dzień zakończyliśmy wieczornym ogniskiem z kiełbaskami.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień zabaw w Kulce rozpoczęliśmy od rejsu smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Następnie zmierzyliśmy się z trasami parku linowego. Korzystając z pięknej pogody plażowaliśmy oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Dzisiaj ćwiczyliśmy rzuty frisbee. Na koniec dnia odbyło się ognisko.

BFF, grupa Pani Igi W.
Ten dzień zaczęłyśmy od spaceru po lesie. Czytałyśmy o zasadach panujących w lesie i jakie rośliny oraz zwierzęta możemy tam spotkać. Następnie miałyśmy zajęcia integracyjne, na których podzieliłyśmy się na trzy drużyny, wszystkim poszło bardzo dobrze. Po obiedzie udałyśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Dzisiaj miałyśmy zajęcia na żyroskopie, na którym miałyśmy ćwiczenia astronauty i mogłyśmy poczuć się jak w rakiecie kosmicznej. Dzień zakończyłyśmy zabawą przy muzyce.

Cztery Żywioły, grupa Pani Nikoli P.
Nasz trzeci dzień na koloniach rozpoczęliśmy od puszczania baniek mydlanych i zawodów na największą bańkę. Następnie udaliśmy się na grę Tajna Misja. W południe kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Wiele radości sprawiło nam wykonywanie witraży. Dzisiaj mieliśmy zajęcia, na których budowaliśmy wieżę ze skrzynek. Dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Fort Kulka, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu oraz śniadania. Następnie przeszliśmy ćwiczenia astronauty na żyroskopie, dzięki któremu odczuliśmy wrażenia podobne do odczuwalnych podczas startu rakiety kosmicznej. Później przyszedł czas na chwilę odpoczynku a zarazem sporty, czyli plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Po chwili relaksu wzięliśmy udział w zajęciach, podczas których poznaliśmy podstawy taktyki i strategii. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Później zagraliśmy w grę Szpion, podczas której poznaliśmy stopnie wojskowe i wczuliśmy się w rolę żołnierzy. Wieczorem poznaliśmy budowę quadu i nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na tym pojeździe.

Fort Kulka, grupa Pani Julii J.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od sprawdzenia swojej wiedzy na temat pierwszej pomocy podczas gry terenowej Szkolenie Medyka. Po aktywnych zajęciach odpoczywaliśmy na plaży. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Po południu graliśmy w grę Szpion oraz uczestniczyliśmy w zajęciach, na których nauczyliśmy się podstaw taktyki i strategii. Dzień zakończyliśmy zajęciami na żyroskopie.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Po śniadaniu wybrałyśmy się na wyprawę w celu stworzenia najnowszego modelu miotły Nimbus 2021. Następnie wzięłyśmy udział w teście celności Archery Soft. Po obiedzie udałyśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Po południu pokonałyśmy bazyliszka w grze terenowej oraz pływałyśmy na kajakach. Wieczorem wspinałyśmy się na ściance wspinaczkowej oraz czytałyśmy fragmenty książki o Harrym Potterze.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Z samego rana, zaraz po śniadaniu, poszliśmy do lasu tworzyć własnego Nimbusa 2021. Następnie przeszliśmy test sprawności na parku linowym. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Po obiedzie wzięliśmy udział w niesamowitej grze terenowej, gdzie musieliśmy przejść zadania, aby uzbierać dziennik Toma Riddle’a. Później sprawdziliśmy naszą celność podczas Archery Soft. Na sam koniec dnia, po dobrej kolacji, ulepiliśmy własnego zgredka z masy solnej.

Kraina Smyka, grupa Pani Zuzanny L.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć Archery Soft, podczas których strzelaliśmy z łuków. Potem wspólnie świętowaliśmy Urodziny Kubusia Puchatka. Zagadki, ozdoby, wspólne tańce to tylko część elementów naszej zabawy z Kubusiem. Po obiedzie robiliśmy kolorowe znaczki oraz skakaliśmy na eurobungee, uwielbiamy takie atrakcje. Dzień zakończyliśmy bambonadą, podczas których powstały kreatywne budowle. To był udany dzień.

Kulka Extra, grupa Pana Kacpra W.
Trzeci dzień zaczęliśmy od pysznego śniadania. Mieliśmy zajęcia ze strzelania z łuku. Graliśmy w kółko i krzyżyk wykorzystując strzały. Następnie odbyła się Akcja Integracja, czyli grupowe zabawy, takie jak przeciąganie liny, wyścigi w potrójnych spodniach. Przed obiadem uczyliśmy się tańczyć zumbę. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Poszliśmy na spacer, po którym odbyła się kolacja. Dzień zakończyliśmy dyskoteką. Było bardzo odlotowo.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Dominiki N.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od gry w pięć podań, następnie podziwialiśmy piękne widoki płynąc kajakami po jeziorze. Rozegraliśmy również turniej unihokeja oraz zagraliśmy w mega twister, wyginając się w zabawnych pozach. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Spróbowaliśmy również jazdy na segwayu. Poznaliśmy zasady szyfrowania, które wykorzystaliśmy w grze.

Kulka Open, grupa Pani Laury S.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od śniadania, po którym graliśmy w gry zespołowe. Przed obiadem uczyliśmy się strzelać z łuku. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Dzisiaj braliśmy udział w Archery Challenge. Następnie zjedliśmy kolacje i poszliśmy na ognisko, na którym bawiliśmy się do zmroku.

Kulka Open, grupa Pani Agaty G.
Dzisiejszy dzień w Kulce rozpoczęliśmy od gry w koszykówkę, a wygrała drużyna dziewcząt. Na kolejnych zajęciach uczyliśmy się korzystania z wiatrówki sprężynowej oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Poznane umiejętności wykorzystaliśmy podczas zawodów strzeleckich z wiatrówki. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Dzisiaj wykonywaliśmy bransoletki z paracordu, czyli linki spadochronowej. Po kolacji zagraliśmy w siatkówkę i w frisbee. Na koniec tego cudownego dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Moniki D.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do lasu, gdzie uczestniczyliśmy w zajęciach z survivalu. Po części teoretycznej i zapoznaniu się z najpotrzebniejszym sprzętem rozpoczęliśmy budowę wspólnego obozowiska. Po zajęciach w lesie poszliśmy nad jezioro, gdzie udaliśmy się w rejs smoczą łodzią. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Popołudnie spędziliśmy tocząc rozgrywkę paintballową. Wieczorem wspólnie spędziliśmy czas na zabawach przy ognisku.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dziś udaliśmy się na strzelnicę paintballową. Nauczyliśmy się też podstawowych technik szyfrowania wiadomości, a później wykorzystaliśmy tę wiedzę podczas gry. Znaleźliśmy też czas, by udać się na plażę i wykąpać się w jeziorze. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Poszliśmy później do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje. Nauczyliśmy się budować schronienie z pałatki i zapoznaliśmy się z wyposażeniem puszki survivalowej. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Super Militarny, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy sprawdzeniem naszej celności na strzelnicy łuczniczej. Później wyszywaliśmy stopnie na pagonach naszych mundurów. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Igrzysk Kulkowych 2021. Przed kolacją udaliśmy się na plac do paintballu, aby wziąć udział w dynamicznym treningu snajperskim, a także przeszliśmy dwie trasy na parku linowym. Po kolacji mieliśmy ognisko.

Dzień zaczęliśmy od gry fabularyzowanej Ranny Lotnik, najpierw uczyliśmy się teorii pierwszej pomocy, by potem wykorzystać nową wiedzę w grze. Później na pagonach naszych mundurów wyszywaliśmy spersonalizowane znaczki i stopnie. Następnie uczyliśmy się korzystać z kompasu i szukaliśmy zagadek, które znajdowały się na ośrodku. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Przed kolacją jeździliśmy na quadach po specjalnie przygotowanym torze. Dzień zakończyliśmy zabawą, śpiewem i pieczeniem kiełbasek na obozowym ognisku.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pana Krzysztofa K.
Trzeci dzień na Kulce rozpoczęliśmy od wizyty na strzelnicy paintballowej, gdzie każdy z nas miał okazję wypróbować swoją celność. Następnie odbyliśmy pierwszą lekcję survivalu, podczas której dowiedzieliśmy się jakie są zasady przetrwania i zbudowaliśmy swoje pierwsze obozowiska. Po obiedzie poszliśmy popływać na kajakach po jeziorze Łęsk. Nasz dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Weroniki Ł.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na quady. Na zajęciach poznaliśmy podstawy jazdy i w praktyce wykorzystaliśmy nowo zdobyte umiejętności. Następnie korzystaliśmy z pięknej pogody relaksując się na plaży. Dzisiaj wykonywaliśmy też akrobacje na eurobungee. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Następnym punktem programu była bambonada, czyli projektowanie i tworzenie budowli. Wieczorem strzelaliśmy z łuku.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Od samego rana w dobrych nastrojach wybraliśmy się na plażę. Pływaliśmy pojedynczymi kajakami. Mieliśmy też bambonadę, czyli układanie gigantycznych budowli za pomocą patyczków i łączników. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Później wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wieczór zakończyliśmy grą terenową Tajna Misja.

Summer Art, grupa Pani Natalii K.
Dzisiejszy dzień zaczęłyśmy od pysznego śniadania, smakowały nam arbuzy, melony i śliwki. Po tak pysznym śniadaniu poszłyśmy malować piękne witraże, a później robiłyśmy ogromne bańki mydlane XXL. Kolejną atrakcją były warsztaty teatralne, podczas których mogłyśmy się wczuć w rolę aktorów. Po zajęciach poszłyśmy na rowerki wodne. Po obiedzie udałyśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Po kolacji poszłyśmy zbudować mur, a na koniec dnia miałyśmy zabawę przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Małgorzaty K.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy od przeprawy przez park linowy. Następnie pokonaliśmy tor na segwayu. Graliśmy również w passball, czyli piłkę nożną w specjalnych strojach, podczas której nie zabrakło emocji. Byliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze oraz graliśmy w piłkę. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Braliśmy udział w zajęciach cyrkowych, podczas których jeździliśmy na nietypowym rowerze. Wieczór spędziliśmy na wieczorze tanecznym przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od budowania i wspinania się na wieżę ułożoną ze skrzynek. Następnie nauczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie, na bum bum rurkach. Mieliśmy możliwość pokonania specjalnie przygotowanego dla nas toru przeszkód na segwayu. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Uczyliśmy się również chodzić na szczudłach, co dostarczyły wszystkim wiele zabawy. Wieczór natomiast spędziliśmy na zabawie tanecznej przy muzyce.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji B.
Kolejny dzień kolonii był bardzo aktywny. Od razu po śniadaniu udaliśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po wodach jeziora Łęsk. Później ćwiczyliśmy swoją orientację w terenie za pomocą busoli, szukając zagadek. Następnie na boisku graliśmy w piłkę na opak. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Od razu po otwarciu poszliśmy pojeździć quadem. Potem skakaliśmy na eurobungee, co było dobrą zabawą. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

VIP, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od wiatrówek, strzelaliśmy z nich do celu. Następnie wybraliśmy się na plażę, łapaliśmy tam promienie słoneczne oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Po plaży zaś wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, pokonywaliśmy cztery trasy o różnych poziomach trudności. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Później graliśmy w gry znane na całym świecie. Następnie zagraliśmy w mafię, ćwiczyliśmy sztukę dobrej argumentacji. Po kolacji poznaliśmy zasady pierwszej pomocy oraz budowaliśmy nosze. Na koniec dnia wybraliśmy się na dyskotekę, żeby tańczyć przy najlepszych hitach. Super dzień!

VIP, grupa Pani Ady K.
Kolejny dzień pełen przygód minął nam w świetnej atmosferze, rozpoczynając od skocznych zajęć na eurobungee. Następnie byliśmy na żyroskopie i mogliśmy poczuć się niczym kosmonauci w rakiecie. Mieliśmy również zajęcia z pierwszej pomocy, na których dowiedzieliśmy się jak udzielić pierwszej pomocy oraz mieliśmy ćwiczenia z opatrywania ran. Po obiedzie udaliśmy się na rozpoczęcie Letnich Igrzysk 2021 w Kulce. Później odbył się turniej korfballu, który poszedł nam świetnie. Poznaliśmy także obsługę kompasów i dowiedzieliśmy się czym są azymuty. Wykorzystując tę wiedzę, graliśmy w grę terenową. Na zakończenie dnia mieliśmy dyskotekę. To była naprawdę świetna zabawa.