RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus V (09.08-19.08.2021)

Dzień 5 - Aktywnie od rana do wieczora

Dodany: 2021.08.13

#CampGirl, grupa Pani Darii G.
Dzień zaczęłyśmy od wyczekiwanego parku linowego. Później dowiedziałyśmy się, jak zachowują się prawdziwe gwiazdy i poznałyśmy zasady savoir-vivre’u. Następnie każda z nas zrobiła swoją własną biżuterię. Na koniec dnia brałyśmy udział w emocjonujących zajęciach teatralnych.

33 Przygody, grupa Pani Natalii P.
Dzisiaj od rana mieliśmy aktywne zajęcia! Dzień rozpoczęliśmy od nauki strzelania z wiatrówki sprężynowej. Chwilę później udaliśmy się na zajęcia wszystko gra!, podczas których graliśmy na nietypowym instrumencie, czyli bum bum rurkach. Południe spędziliśmy na nauce chodzenia na szczudłach oraz jeździe na dziwnym rowerze w ramach zajęć Ale Cyrk! Zaraz po obiedzie wybraliśmy się na plażę, by doskonalić swoje techniki pływackie. Wieczór upłynął nam w szybkim tempie na torze quadowym, gdzie mieliśmy okazję sami poprowadzić pojazdy.

33 Przygody, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny dzień przygody zaczęłyśmy od eurobungee. Każda z nas skakała na trampolinach wykonując przy tym salta. Kolejnym punktem naszego dnia była bambonada. Z klocków konstrukcyjnych wykonałyśmy wysokie budowle. Następnie wybrałyśmy się na walki gladiatorów, gdzie było dużo śmiechu, rywalizacji, a co najważniejsze, świetnej zabawy. Po obiedzie robiłyśmy bańki mydlane różnej wielkości. Na koniec dnia wybrałyśmy się na ściankę wspinaczkową, gdzie sprawdziłyśmy nasze umiejętności wspinania na ściankach o czterech różnych stopniach trudności.

Adrenalina, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń, ponieważ po śniadaniu wyruszyliśmy na Bitwę Plemion, która odbyła się w lesie. Podzieleni na dwie drużyny, rywalizowaliśmy o wygraną. Następnie był paintball na strzelnicy. Każdy z nas mógł oddać pięćdziesiąt strzałów do tarczy. Później był czas na relaks na plaży, wspólnie łapaliśmy promienie słoneczne. Po obiedzie czekała na nas atrakcja dnia, czyli żyroskop. Był on przez nas długo wyczekiwany. Bawiliśmy się na nim świetnie. Następnie odbyły się gry i zabawy integracyjne, które tak bardzo lubimy. Z wielką niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Adrenalina, grupa Pani Anny D.
Piąty dzień kolonii bardzo szybko nam minął. W planie mieliśmy dziś strzelnicę paintballową, na której wzięliśmy udział w turnieju na zdobycie największej liczby punktów. Następnie stworzyliśmy flagę naszego obozu, którą dumnie później zaprezentujemy na apelu. Jeździliśmy też na quadzie po specjalnie do tego przygotowanym torze. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach o nazwie taktyka i strategia, podczas których z użyciem imitacji broni AK-47 pokonaliśmy trasę za ośrodkiem i poznaliśmy zasady poruszania się w szykach i formacjach.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny K.
W piątkowy poranek rozpoczęliśmy na quadach zapoznając się z budową quada oraz nabyliśmy podstawowe umiejętności związane z jazdą na torze. Po quadach szkoliliśmy umiejętności strzeleckie podczas zajęć z łuków. Jesteśmy w tym naprawdę nieźli i nie możemy się doczekać turnieju łuczniczego. Korzystając z pogody jeszcze przed obiadem udaliśmy się na plażę. Po obiedzie poczuliśmy się jak w cyrku jeżdżąc na dziwnym rowerze. Dzień zakończyliśmy rozgrywką w unihokeja. Piątek trzynastego nie okazał się pechowy!

Aktywne Wakacje, grupa Pana Karola M.
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od nauki pierwszej pomocy oraz gry Ranny Lotnik. Następnie wykorzystując elementy animacyjne rozegraliśmy mecz korfballu na boisku do piłki nożnej. Park linowy i jego dwie trasy sprawiły nam również wiele radości. Poobiednia Bitwa Plemion nauczyła nas pracy w grupie.

BFF, grupa Pani Aleksandry Z.
Dzisiejszy poranek rozpoczęłyśmy od warsztatów teatralnych. Nauczyłyśmy się dużo o pracy aktora, poznałyśmy wiele ćwiczeń, które pomogą nam lepiej odgrywać scenki na następnych zajęciach. Następnie przeszłyśmy ćwiczenie astronauty na żyroskopie, czułyśmy się jak podczas startu rakiety kosmicznej. Kolejno wybrałyśmy się na plażę, gdzie doskonaliliśmy nasze umiejętności pływackie. Po obiedzie miałyśmy szansę wejść na ściankę wspinaczkową, co okazało się prawdziwym wyzwaniem, ale oczywiście my sobie z nim świetnie poradziłyśmy. Wieczorem podczas pikniku pod gołym niebem śpiewałyśmy, rozmawiałyśmy i miło spędziłyśmy czas w swoim gronie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć w Wesołym Laboratorium, które były bardzo ciekawe. Mieliśmy okazję zobaczyć kilka interesujących doświadczeń chemicznych. Następnymi zajęciami w dzisiejszym planie było tworzenie rzeźb. Później zagraliśmy w grę Tajna Misja. Po obiedzie poszliśmy na plażę wziąć udział w zajęciach doskonalenia technik pływackich. Na zakończenie dnia wraz z naszą wychowawczynią jeszcze raz udaliśmy się na plażę, tym razem zagrać w piłkę siatkową. Dzisiejszy dzień należał do bardzo udanych.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od starcia gwiezdnych gladiatorów. Wyposażeni w gumowe lance i kaski ochronne rywalizowaliśmy na specjalnej, kolorowej macie w starciu gwiezdnych gladiatorów. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie leżeliśmy na piasku i bawiliśmy się. Nauczyliśmy się również strzelać blasterem na strzelnicy paintballowej. Każdy z nas wystrzelał pięćdziesiąt kulek do tarcz ustawionych w różnych odległościach. Popołudnie spędziliśmy na graniu w piłkę nożną oraz spróbowaliśmy swoich sił w walkach mieczami świetlnymi. Wieczorem pod okiem mistrza przeszliśmy szkolenie władania mieczem świetlnym oraz poruszania się podczas walki.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Dominiki N.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od badmintona oraz gry z piłką siatkową, czyli ziemniaka. Następnie malowaliśmy w chmurach, czyli na przezroczystej folii. Namalowaliśmy rośliny, zwierzęta, a nawet wyspę z wulkanem. Po obiedzie każdy z nas miał okazję przejechać tor segwayem. Nasz dzień pełen atrakcji zakończyliśmy grą terenową Enigma.

Kulka Open, grupa Pani Luizy R.
Kolejny dzień kulkowej przygody rozpoczęliśmy od gier. Uno nas pochłania w każdej wolnej sekundzie. Tak samo jak siatkówka. Po spokojnym rozpoczęciu dnia zaczęła się zabawa z wiatrówkami. Najpierw standardowe sprężynowe, a następnie PCP, czyli na sprężone powietrze. Pan instruktor przeprowadził turniej. Zwyciężyły Maja oraz Martyna, zdobywając po pięćdziesiąt punktów. Pogoda dziś dopisywała, więc znalazł się też czas na plażowanie. A tam znów uno! Na koniec odbyła się gra terenowa Mazurska Pułapka. Zajęcia intrygujące i wymagające. Lubimy tak!

Kulka Open, grupa Pani Hanny S.
Kolejny dzień pełen atrakcji za nami. Zajęcia zaczęliśmy od stworzenia plansz do gry terenowej Chaos. Następnie czekało na nas prawdziwe wyzwanie, czyli wspinanie się na skrzynki. Rekordzista Kuba dał radę ustawić dwadzieścia skrzynek jedna na drugiej! Po takim wysiłku zasłużyliśmy na odrobinę relaksu - plażowaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Po plaży poznaliśmy genezę graffiti i jego podstawowe style. Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy graffiti na specjalnie przygotowanej ścianie. Na koniec dnia zagraliśmy w grę terenową Chaos na wcześniej przygotowanych planszach. Naszym zadaniem było szukanie na terenie całego ośrodka ukrytych karteczek z kodami i zadaniami.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Dziś mieliśmy dużo okazji do spożytkowania energii. Po pysznym śniadanku poznaliśmy historię graffiti, jego style i malowaliśmy graffiti na specjalnej ściance. Następnie mieliśmy wyprawę wieloosobową smoczą łodzią. Potem była gimnastyka szarych komórek, w czasie której rozwiązywaliśmy różne logiczne zagadki i zabawy. Po obiedzie przechodziliśmy przez park linowy, który ma dwa poziomy. Po kolacji zostaliśmy wyposażeni w gumowe lance, ubrani w kaski ochronne i rywalizowaliśmy na specjalnie przygotowanej macie, starając się strącić wzajemnie z podestów.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Kolejny dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od nauki strzelania z łuku. Następnie odbył się konkurs celności, podczas którego musieliśmy trafić w sam środek tarczy. Wchodziliśmy również na ściankę wspinaczkową. Byliśmy na plaży, pływaliśmy w jeziorze, graliśmy w karty oraz w gry planszowe. Wieczorem graliśmy w piłkę oraz zdobiliśmy dzbanuszki na zajęciach wykonane techniką decoupage.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia do lasu na zajęcia z survivalu. Pod okiem instruktora nauczyliśmy się budować schronienie z pałatki oraz dowiedzieliśmy się, jak przeżyć w ciężkich warunkach. Następnie wybraliśmy się na plażę, gdzie wszyscy wspólnie graliśmy zarówno w różne gry planszowe, jak i karciane. Później braliśmy udział w warsztatach tanecznych z Terpsychorą. Po obiedzie rozegraliśmy turniej unihokeja. Natomiast dzień zakończyliśmy gimnastyką naszych szarych komórek, rozwiązując ciekawe zagadki.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Celiny K.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z taktyki i strategii, podczas których uczyliśmy się poruszać w szykach bojowych, a następnie sprawdzaliśmy swoje umiejętności w praktyce. Piękną popołudniową pogodę wykorzystaliśmy na plażowanie i kąpiele. Następnie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek, a wieczorem, jak na obóz paintballowy przystało, rozegraliśmy grę z użyciem pistoletów napełnionych nabojami z farbą.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Wiktorii Ch.
Po porannej rozgrzewce udaliśmy się na zajęcia z quadami, gdzie doskonaliliśmy technikę prowadzenia quada. Następnie popłynęliśmy smoczą łodzią w rejs po jeziorze Łęsk. Przed obiadem rozegraliśmy mecz w siatkówkę z rówieśnikami z innej grupy. Po obiedzie rozegraliśmy mecz paintballowy. Było wiele emocji oraz kolorów. Pod koniec dnia zrobiliśmy sobie bransoletki z paracordu.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Ten dzień zaczęliśmy od rozgrywki paintballowej. To była nasza pierwsza, ale bardzo emocjonująca rozgrywka. Nauczyliśmy się kilku szyfrów i podstaw łączności. Po obiedzie spędziliśmy miło czas na plaży. Nie zabrakło tego dnia parku linowego, na którym świetnie sobie poradziliśmy. Na koniec dnia sprawdziliśmy swoją celność na strzelnicy paintballowej.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Karoliny Cz.
Dzień piąty rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Po śniadaniu udaliśmy się na zajęcia z łączności, podczas których dowiedzieliśmy się ciekawych informacji na temat kodowania wiadomości różnymi szyframi. Przed obiadem rozegraliśmy mecz paintballu typu walka o flagę, wygrała drużyna Mateusza. Po obiedzie poszliśmy jeszcze na plażę, gdzie graliśmy w uno, ziemniaka oraz opalaliśmy się. Wieczorem mogliśmy podszkolić się w jeździe na quadach. Dzień był bardzo ekscytujący!

Power Jump, grupa Pani Angeliki P.
Wspólna zabawa to jest to, co lubimy najbardziej, dlatego właśnie od tego zaczęliśmy dzień - rano graliśmy w rybaka i dwa ognie. Następnie podzieliliśmy się na dwa zespoły i wzięliśmy udział w Kulkowych Podchodach oraz tworzyliśmy najwyższą wieżę, słonie oraz fantazyjne budynki na zajęciach o nazwie bambonada. Po obiedzie zacieśnialiśmy nasze przyjaźnie na Akcji Integracji i dobrze się bawiliśmy na zajęciach tanecznych. Wieczorem graliśmy nasze ulubione piosenki na bum bum rurkach!

Projekt Kulka, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od nauki szyfrowania różnymi metodami i podzielone na dwie drużyny przygotowywałyśmy zaszyfrowane zagadki dla siebie nawzajem. Następnie udałyśmy się na wyprawę rowerkami wodnymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk, a po tym korzystając z ciepłej pogody poszłyśmy odpocząć na plażę. Po obiedzie poszłyśmy na tor quadowy i pod okiem instruktora uczyłyśmy się jeździć quadem. Natomiast wieczór spędziłyśmy na grze terenowej pod nazwą Chaos.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Zuzanny L.
Kolejne zadania w korpusie kadetów za nami. Na początek wybraliśmy się do lasu, gdzie poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje i dowiedzieliśmy się, do czego służy puszka survivalowa. Jednak to nie był koniec leśnych przygód, ponieważ potem ruszyliśmy jak wojsko na zajęcia z taktyki i strategii. Po obiedzie przyszedł czas na grę w piłkę na opak. Wieczór zakończyliśmy tajną misją, podczas której nauczyliśmy się posługiwać GPS-em ratując świat przed zagładą.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Igi B.
Piąty dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od tajnej misji uratowania naszego ośrodka. Dzięki naszej odwadze i umiejętnościom wakacje są bezpieczne! Po wyczerpującym poranku przystąpiliśmy do tworzenia ozdób, czyli quillingu. Naprawdę bardzo fajnie się przy tym bawiliśmy. Później uczyliśmy się sztuki lewitacji na eurobungee, co było świetne. Po obiedzie poznaliśmy gry z wielu zakątków świata. Pod koniec dnia wzięliśmy udział w karaoke, w którym każdy z nas zaprezentował swoje umiejętności wokalne.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wiktorii D.
Rano nasza grupa wzięła udział w grze Błędny Azymut. Dowiedzieliśmy się, czym są azymuty i jak się je wyznacza. Ćwicząc tę nową umiejętność, szukaliśmy numerków i rozwiązywaliśmy zagadki. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na kajaki. Wszyscy dzielnie wiosłowaliśmy po pobliskim jeziorze Łęsk. Oprócz tego na zajęciach popołudniowych poznaliśmy gry z różnych zakątków świata np. fińską grę molkky, a także bule francuskie. Każdy z nas mógł wykazać się skokami na eurobungee. Wieczorem ćwiczyliśmy umiejętność negocjacji w grze Awantura o Wiedzę, podczas której sprawdzaliśmy swoją wiedzę z wielu dziedzin.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy na jeziorze, korzystając z rowerków wodnych. Popłynęliśmy w rejs po jeziorze Łęsk. Następnie za pomocą kompasu znajdowaliśmy zagadki i rozwiązywaliśmy je. Była to gra terenowa Błędny Azymut. Przed obiadem wybraliśmy się na plażę, żeby pokąpać się w jeziorze oraz zrelaksować przed obiadem. Po nim zaś mieliśmy paintball. Strzelaliśmy do tarczy kolorowymi kulkami. Wielu z nas trafiło w sam środek! Po kolacji zaś zagraliśmy w mafię w miasteczku. Próbowaliśmy znaleźć mafię na podstawie działalności policjantów. To był super dzień! Nie możemy doczekać się już kolejnego!

Summer Challenge, grupa Pani Sandry G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od kajaków bezburtowych. Pogoda nam sprzyjała i pięknie świeciło słońce, dzięki czemu wyprawa po jeziorze Łęsk była jeszcze piękniejsza. Następnie udaliśmy się na grę Enigma, czyli szyfrowanie wiadomości dla innych osób z naszej grupy. Udało nam się zbudować wieżę ze skrzynek i na nią się wspiąć, co wszyscy odważnie zrobili. Zagraliśmy w siatkówkę, a na miłe zakończenie dnia czekała nas gra terenowa Mazurska Pułapka, czyli rozwiązywanie zagadek w grupach. To był świetny dzień i niecierpliwie czekamy na jutrzejsze przygody!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj rano przywitała nas piękna pogoda, dzięki której nasze zajęcia w parku linowym były jeszcze wspanialsze. Było super, wszyscy przeszliśmy po najwyższej i najtrudniejszej trasie! Następnie udaliśmy się na kajaki, ale takie specjalne, bezburtowe sit on top. Były to kajaki pojedyncze, bez znanego nam wgłębienia do siedzenia. Korzystając z ładnej pogody spędziliśmy czas na plaży, kąpiąc się oraz grając w różne gry. Po obiedzie trenowaliśmy nasze umiejętności strzeleckie na strzelnicy do wiatrówek. Wstępnie każdy z nas przeszedł trening pojedynczo, a następnie podzieliliśmy się na dwie drużyny i zrobiliśmy bitwę na największą liczbę punktów. Wieczór za to spędziliśmy na segwayu. Nie możemy się doczekać jutra!

Summer Challenge, grupa Pani Ady K.
Ten dzień rozpoczęliśmy cudownymi zajęciami na wodzie. Pływaliśmy smoczą łodzią w rytm bębna. Kochamy widoki jeziora Łęsk! Następnie udaliśmy się na skoczne zajęcia, to było eurobungee. Było superowo. Nauczyliśmy się też obsługiwać i strzelać z łuku. Na strzelnicy pokazaliśmy klasę, bo miałyśmy świetne wyniki. Zrobiliśmy też dzisiaj swoją flagę. Reprezentuje naszą grupę i jest piękna. Na zakończenie dnia mieliśmy zajęcia Enigma, podczas których poznaliśmy wiele szyfrów.

VIP, grupa Pani Weroniki W.
Wyprawa kajakami turystycznymi to niełatwe wyzwanie. Jako VIP-y stanęliśmy na wysokości zadania i przepłynęliśmy wyznaczoną trasę. Dzięki ściance wspinaczkowej mogliśmy sięgnąć chmur wspinając się coraz wyżej i wyżej na ścianki o czterech różnych stopniach trudności. Wielu z nas zdobyło szczyt drogi wspinaczkowej. Największe wrażenie wywarły na nas zajęcia z łuków. Po pierwszej turze rozgrzewkowej nastąpił czas na turniej. W pierwszej części wygrywała Paulina, natomiast w efekcie końcowym wszystko się zmieniło. Pierwsze miejsce zdobyła Iga, drugie miejsce przypadło Paulinie, a trzecie miejsce na podium zajął Igor. Po takich emocjach nastał czas na więcej zabawy. Nauka chodzenia na szczudłach wywołała uśmiech na naszych buziach i zakończyła ten wspaniały dzień.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dziś wspinaliśmy się na skrzynki. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Byliśmy w lesie, gdzie podczas zajęć survivalowych nauczyliśmy się budować schronienie z pałatki. Pływaliśmy bezburtowymi kajakami jednoosobowymi sit on top. Na zajęciach Ale Cyrk! jeździliśmy dziwnym rowerem i chodziliśmy na szczudłach.