RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2021

Turnus V (09.08-19.08.2021)

Dzień 6 - Sobota pełna wrażeń

Dodany: 2021.08.14

#CampGirl, grupa Pani Darii G.
Ten dzień zaczęłyśmy od lepienia figurek z gliny. Później dowiedziałyśmy się wszystkiego o pierwszej pomocy i mogłyśmy wykorzystać tę wiedzę w praktyce podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Potem poszłyśmy malować graffiti na specjalnie przygotowanej ścianie. Po obiedzie udałyśmy się na plażę. Następnie poznałyśmy kultury z wielu zakątków świata. Wieczorem miałyśmy okazję brać udział w kolejnej grze. To był dzień pełen przygód.

33 Przygody, grupa Pani Natalii P.
Sobota minęła nam w bardzo spokojnym tempie. Do południa część z nas wybrała się na poligon w ramach pakietu Power Active. W tym samym czasie reszta urządziła turniej planszówek. Graliśmy w bang, uno, wirusa i wiele innych gier! Wykorzystaliśmy także pogodę i udaliśmy się na plażę. Po przerwie poobiedniej spróbowaliśmy swoich sił na trasach parku linowego. Każdy z nas odważył się wejść na najwyższy poziom! Wieczorem nasza wychowawczyni pokazała nam, jak buduje się stosy ogniskowe. Wspólnie spędziliśmy zachód słońca nad jeziorem.

33 Przygody, grupa Pani Weroniki W.
Szósty dzień naszej przygody zaczęłyśmy od rozgrywek sportowych. Później wybrałyśmy się na plażę, gdzie brałyśmy udział w grach karcianych oraz zażywaliśmy kąpieli. Następnie poznałyśmy sztukę origami. Wykonałyśmy zakładki do książki oraz statek. Kolejnym punktem naszego dnia była gra Tajna Misja, podczas której nauczyłyśmy się obsługi GPS-u. Na koniec dnia odbyły się tańce integracyjne.

Adrenalina, grupa Pani Martyny B.
Dzisiejszy dzień był bardzo emocjonujący, ponieważ od rana wyruszyliśmy na poligon, gdzie mogliśmy wypróbować jazdę na segwayu. Następnie była przejażdżka quadem oraz vikingiem oraz toczenie zorby przez grupę osób z zasłoniętymi oczami kierowaną przez grupę z odsłoniętymi oczami, co było świetnym sprawdzianem współpracy. Po obiedzie mieliśmy zajęcia na polu paintballowym, gdzie podzieleni na dwie drużyny stoczyliśmy pojedynki. Była super zabawa oraz wielkie zaangażowanie wszystkich uczestników. Następnie bawiliśmy się w mafię w miasteczku. Na koniec dnia była zabawa taneczna, podczas której do najlepszych hitów DJ-a Carola bawiliśmy się wyśmienicie.

Adrenalina, grupa Pani Anny D.
Główną atrakcją dzisiejszego dnia było wyjście na poligon. Wędrowaliśmy malowniczą leśną drogą, by dotrzeć do miejsca, gdzie odbywały się nasze zajęcia. Jeździliśmy na quadach, segwayach, vikingu oraz przeszliśmy tor przeszkód tocząc zorbę z zasłoniętymi oczami. Kiedy wróciliśmy, zagraliśmy w grę terenową Detektyw i rozwiązaliśmy zagadkę zaginionej pokojówki. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka, na której bawiliśmy się jeszcze lepiej niż na poprzedniej.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny K.
Dzisiejszy dzień osoby z pakietami rozpoczęły od wyjścia na poligon, gdzie odbyła się terenowa przeprawa quadami, jazda czterokołowym pojazdem terenowym, a także przejazd segwayem. W tym czasie druga część grupy zorganizowała baloniadę. Cieszyliśmy się promieniami słońca nad jeziorem Łęsk. Po obiedzie odbyliśmy trening ewolucji powietrznych, gdzie wyposażeni w uprząż oddawaliśmy skoki na trampolinie. Dzień zakończyliśmy naszą ulubioną grą w mega twistera. Zabawy nigdy dosyć!

Aktywne Wakacje, grupa Pana Karola M.
Szósty dzień kolonii był pierwszym dniem pakietów dodatkowych, dlatego dziś odbył się poligon. Natomiast pierwsze zajęcia w ośrodku spędziliśmy na grze w siatkówkę. Następnie udaliśmy się na plażę oraz korzystaliśmy z pięknego słońca podczas kąpieli. Po spacerze do lasu mieliśmy zajęcia z survivalu. Wieczorny blok zaskoczył nas świetną grą terenową.

BFF, grupa Pani Aleksandry Z.
Szóstego dnia kolonii z rana wypłynęłyśmy na wyprawę kajakami po naszych pięknych wodach, poznając ciekawostki na temat świata wód. Następnie spędziłyśmy czas na plaży, kąpiąc się i opalając w blasku słońca. Po obiedzie brałyśmy udział w zajęciach, podczas których poznawałyśmy kultury z różnych stron świata. Jesteśmy teraz już znawcami w tym temacie. Dzień zakończyłyśmy zabawą na dyskotece, śpiewałyśmy, tańczyłyśmy i super bawiłyśmy się podczas tej imprezki!

Cztery Żywioły, grupa Pani Martyny M.
Kolejnego dnia naszej kolonii mieliśmy okazję zagrać w unihokeja, który wygrała drużyna czerwonych. Na następnych zajęciach posłuchaliśmy warsztatów Bycie eko jest OK, które bardzo nam się podobały. Na trzecim bloku zajęciowym udaliśmy się na plażę, skorzystać z kąpieli w kąpielisku, pograć w siatkówkę oraz odpocząć na plaży. Po obiedzie wzięliśmy udział w zajęciach rzeźbienia znaków swoich żywiołów z gliny, które wyszły nam bardzo ładnie. Na zakończenie dnia stworzyliśmy medaliony oraz zagraliśmy w mega twistera. Dzień należał do bardzo udanych.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Zofii M.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od wyjścia na plażę, gdzie korzystaliśmy z uroków jeziora Łęsk. Plażowanie i kąpiele pomogły nam się zrelaksować. Następnie rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Część z nas grała w badmintona. Po południu wzięliśmy udział w tematycznej grze terenowej Bitwa o Naboo. Nauczyliśmy się wyznaczać azymut przy użyciu kompasu. Rozwiązywaliśmy zagadki związane z Planetą Naboo i królową Amidalą. Wieczorem odbyła się zabawa taneczna w Cool Clubie, podczas której integrowaliśmy się oraz świetnie bawiliśmy przy muzyce. Dzień zakończyliśmy z uśmiechem i nie możemy doczekać się kolejnego.

Kulka na Okrągło, grupa Pani Dominiki N.
Dziś od samego rana nasza grupa miała wyprawę na poligon. Tam przeszliśmy wojskowy tor przeszkód z makietą broni palnej na czas. Następnie byliśmy na paintballu quadowym, gdzie strzelaliśmy do tarcz jadąc na quadzie. Po południu poszliśmy na plażę się zrelaksować, a dzień zakończyliśmy grami zespołowymi.

Kulka Open, grupa Pani Luizy R.
Nie zwalniamy tempa! Poranek zaczęliśmy baloniadą. Uzbrojeni w ręczniki i balony z wodą rozegraliśmy turniej o puchar w naszej grupie. Zakończyliśmy wynikiem 19:9. Następnie zażyliśmy jeszcze więcej wody, bo odbyła się aż trzygodzinna wyprawa kajakami. Pogoda nam sprzyjała i nawet się trochę opaliliśmy. Dzisiejszego dnia nasza koleżanka Hania miała urodziny i świętowaliśmy je przy torcie i innych słodkościach. Wieczorem poszliśmy na mini piknik podziwiać zachód słońca i mentalnie się przygotować na grę Enigma, która była dosyć wymagająca.

Kulka Open, grupa Pani Hanny S.
Z rana rozpoczęliśmy kolejny dzień obozu. Mieliśmy możliwość poćwiczyć swoją celność i skupienie podczas strzelania z wiatrówki. Po treningu odbyły się zawody, podczas których najlepszym strzelcem okazał się Olek. Następnie zorganizowaliśmy jogę, która pomogła nam rozluźnić się, wyciszyć i odprężyć. Ponieważ pogoda nam nadal sprzyja, wybraliśmy się także na kąpiele i opalanie na plaży. Po kolacji rozwiązywaliśmy sudoku i wytypowaliśmy mistrza matematycznego. Po kolacji tańczyliśmy, powtarzając ruchy za animatorem, a wieczorem rozegraliśmy Mazurską Pułapkę, czyli grę terenową, podczas której uratowaliśmy świat przed szaleńcem o imieniu Simon.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Dzień szósty naszej herosowej przygody rozpoczęliśmy od zajęć, na których poznaliśmy, czym jest sztuka ozdabiania znana jako decoupage i nauczyliśmy się ją stosować na greckich wazach. Potem udaliśmy się na plażę, na której opalaliśmy się i kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk, a także graliśmy w różne gry karciane. Następnie mieliśmy obronę Empire State Building przed armią Kronosa, czyli Archery Challenge. Wzięliśmy udział w starciu łuczników. Po obiedzie zagraliśmy w grę francuską. Po kolacji poznaliśmy nietypowy instrument, jakim są bum bum rurki i zagraliśmy na nich kilka piosenek. Tym oto muzycznym akcentem zakończyliśmy kolejny dzień w Kulce.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dziś rano wyruszyliśmy z Artemidą do lasu. Dowiedzieliśmy się o postawach survivalu a następnie wykonaliśmy szałasy z pałatek. Następnie byliśmy na plaży, kąpaliśmy się w jeziorze, graliśmy w gry. Wzięliśmy udział w Wielkiej Demolce, podczas której budowaliśmy mur, który następnie burzyliśmy. Po obiedzie szukaliśmy odpowiedzi oraz rozwiązywaliśmy zadania na grze francuskiej. Na koniec dnia odbyły się drugie warsztaty teatralne, podczas których pisaliśmy własne scenariusze oraz tworzyliśmy przedstawienia.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki Z.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od strzelania z łuku. Musieliśmy wykazać się dobrą celnością i precyzją, które mają się całkiem nieźle. Później wybraliśmy się na plażę, gdzie pływaliśmy, opalaliśmy się, a niektórzy z nas czytali książki. Następnie nadszedł czas na drugą część naszego survivalu. Nauczyliśmy się filtrować wodę oraz rozpalać ogień w trudnych warunkach. Po obiedzie zagraliśmy w grę francuską. Dostaliśmy listę pytań na temat naszego ośrodka i szukaliśmy na nie odpowiedzi. Wieczorem odbyły się zajęcia pod nazwą Ale Cyrk, na których uczyliśmy się jeździć na specjalnym rowerze cyrkowym i chodzić na szczudłach.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Celiny K.
Sobotę spędziliśmy bardzo aktywnie. Wybraliśmy się spacerem na poligon, gdzie rozegraliśmy trzy emocjonujące gry paintballowe na specjalnie przygotowanej arenie. Później cieszyliśmy się słońcem na plaży nad jeziorem, a wieczorem poszerzaliśmy swoją wiedzę z zakresu pierwszej pomocy.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dziś odbyło się drugie wyjście na poligon. Rozegraliśmy na nim mega mecz paintballu na ogromnym polu. Każdy z nas wystrzelił po czterysta kulek! Następnie zapoznaliśmy się z quadowym paintballem, czyli strzelaniem do celu z kierowanego przez instruktora quada. Po poligonie udaliśmy się na odpoczynek na plażę. Resztę dnia spędziliśmy na grach i zabawach. Pod koniec dnia stoczyliśmy walkę gladiatorów.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczął się od kolejnej wyprawy na poligon. Przebiegliśmy tam wojskowy tor przeszkód i rozegraliśmy grę paintballową. Po obiedzie udaliśmy się na kajaki sit on top, gdzie bawiliśmy się wyśmienicie! Nauczyliśmy się strzelać z wiatrówek, a dzień zakończyliśmy survivalem, na którym nauczyliśmy się rozpalać ognisko i wykonywać filtry na wodę.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Karoliny Cz.
Szóstego dnia rano udaliśmy się na poligon, gdzie odbyły się takie zajęcia jak tor z przeszkodami oraz rozgrywka paintballowa. Na pierwszych zajęciach najlepszymi osobami zostali Mikołaj oraz Mateusz. Przed obiadem wybraliśmy się na plażę, gdzie każdy dobrze się bawił. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki, wygraliśmy i tym samym dostaliśmy się po półfinału. Po obiedzie odbyły się zajęcia, podczas których płynęliśmy po jeziorze Łęsk smoczą łodzią. Zadaniem każdego z nas było wiosłować w rytm wybijany przez bębniarza. Przed kolacją rozpoczęliśmy pojedynek strzelecki, w wyniku którego najlepszym strzelcem okazał się Bartek. Zmęczeni udaliśmy się do namiotów.

Power Jump, grupa Pani Angeliki P.
Dzisiaj rano postawiliśmy na klasykę i graliśmy w berka. Potem tworzyliśmy pamiątkowe znaczki i bawiliśmy się na plaży. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę i robiliśmy własne gniotki. Wieczorem poznawaliśmy gry z odległych zakątków świata!

Projekt Kulka, grupa Pani Kamili W.
Dzisiejszy dzień rozpoczęłyśmy od zajęć na poligonie. Atrakcje, jakie na nas czekały, to przejażdżka quadem po trudnym terenie, off road pojazdem yamaha viking, przejażdżka pojazdem elektrycznym segway oraz toczenie wielkiej dmuchanej kuli na czas. Po obiedzie korzystając z pięknej i ciepłej pogody udałyśmy się na plażę, żeby odpocząć i wykąpać się w jeziorze. Wieczór spędziłyśmy natomiast na zajęciach z savoir-vivre’u, gdzie poznałyśmy podstawowe zasady zachowywania się na co dzień, w wyjątkowych sytuacjach, a także podczas posiłków przy stole.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Zuzanny L.
Jak na kadetów przystało, zawsze aktywnie wykorzystujemy dzień. Już po śniadaniu wzięliśmy udział w kulkowych torach przeszkód oraz zagraliśmy w piłkę nożną oraz inne zabawy integracyjne takie jak koncentracja czy iskierka. Po południu odbyliśmy trening snajperski na strzelnicy paintballowej oraz przejechaliśmy się na specjalnie przygotowanym torze quadami. Dzień szósty zaliczony na szóstkę!

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Igi B.
Szósty dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od ekscytującego meczu w dwa ognie. Przypomnieliśmy sobie zasady, rozgrzaliśmy i się i podjęliśmy rywalizację. Następnie wyruszyliśmy na podchody po okolicy. Nauczyliśmy się rozpoznawać znaki patrolowe i używać ich w praktyce. Kolejnym, a jednocześnie bardzo wyczekanym elementem, było plażowanie. Pływaliśmy w ciepłym jeziorku i świetnie bawiliśmy się na plaży. Po obiedzie uczestniczyliśmy w grze terenowej Enigma, dzięki której nauczyliśmy się szyfrować wiadomości. Wieczorem spędziliśmy czas na tańcowaniu do najlepszych hitów.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wiktorii D.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej o nazwie Bitwa Plemion. Podzieleni na dwa plemiona próbowaliśmy zdobyć swoje flagi. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na plażę, gdzie pod opieką ratownika kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk. Oprócz tego spędziliśmy świetny czas na quadach i konstruowaliśmy ogromne budowle na zajęciach bambonada.

Summer Challenge, grupa Pani Weroniki F.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy niemal w stanie nieważkości, skakaliśmy na eurobungee. Robiliśmy salta oraz zmierzyliśmy się w konkurencji, kto wyżej skoczy. Następnie zrobiliśmy baloniadę, czyli inną formę siatkówki z balonami z wodą. Później wybraliśmy się na walki gladiatorów, czyli bitwę na macie miękkimi maczugami. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zawodach siatkówki. Nasza grupa przeszła do półfinałów! Na zajęciach Ale Cyrk! jeździliśmy na dziwnym rowerze i chodziliśmy na szczudłach. Po kolacji zaś wybraliśmy się na dyskotekę, żeby tańczyć przy najlepszych hitach. Co to był za dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Sandry G.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od rowerków wodnych, a następnie korzystając z promieni słońca zostaliśmy na plaży, aby się poopalać i wejść do wody. Poczuliśmy się jak prawdziwi kosmonauci, gdy każdy z nas zakręcił się na żyroskopie. Rozegraliśmy turniej baloniady, a następnie spróbowaliśmy chodzić na szczudłach na zajęciach Ale Cyrk! Na zakończenie dnia wzięliśmy udział w dyskotece, na którą wszyscy niecierpliwie czekaliśmy!

Summer Challenge, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiejsze pierwsze zajęcia wymagały od nas koncentracji oraz koordynacji, ponieważ układaliśmy skrzynki, na które później się wspinaliśmy. Było trudno, ale każdy z nas wspiął się na minimum sześć skrzynek. Następnie nauczyliśmy się używać kompasu, który wskazywał nam na miejsce numerów, które później naprowadzały nas na zagadki. Kiedy je odgadywaliśmy, dostawaliśmy litery, z których ułożyliśmy hasło. Udaliśmy się również na plażę, by skorzystać ze słońca i się wykąpać. Wieczór spędziliśmy, bawiąc się na dyskotece. Ciekawe, co przyniesie jutro?

Summer Challenge, grupa Pani Ady K.
Dzień pełen wrażeń jak zawsze rozpoczęty z impetem. Zaczęliśmy od pływania kajakami jednoosobowymi. Było ekstra. To była świetna forma odpoczynku i sportu w jednym. Mieliśmy też grę, w trakcie której nauczyliśmy się korzystać z kompasów i wyznaczać azymuty. Rozwiązywaliśmy świetne zagadki i bawiliśmy się na całego. Poznaliśmy też lepiej ośrodek dzięki temu, że graliśmy w grę francuską. Zajęcia Ale Cyrk! również były czadowe. Nauczyliśmy się chodzić na szczudłach. Na koniec dnia poszliśmy na zabawę taneczną, czyli dyskotekę.

VIP, grupa Pani Weroniki W.
Nadszedł czas na poligon. Wyprawa pokazała, że jesteśmy bardzo wytrwali. Przechodząc przez tajemniczy las dotarliśmy do punktu docelowego. Tam czekała na nas moc atrakcji. Początkowo wybraliśmy się na przejażdżkę vikingiem po nierównym terenie. Następnie czekał na nas segway. W oddali widzieliśmy już przyszykowaną zorbę oraz quady. Energiczny początek dnia doprowadził nas do zajęć z pierwszej pomocy Ranny Lotnik. Przekazana nam teoria pomogła w odgrywaniu scenek. Niektórzy z nas nadawaliby się na aktorów, a inni na dobrych lekarzy. Koniec był równie wymagający jak początek. Ostatnią porcję energii wykorzystaliśmy na dyskotece przy świetnej muzyce.

VIP, grupa Pani Anny Z.
Dzisiaj byliśmy na poligonie. Skorzystaliśmy z takich atrakcji jak off road pojazdem yamaha viking 700, przejażdżka quadem po trudnym terenie, toczenie wielkiej dmuchanej kuli oraz nauka jazdy segwayem. Następnie wzięliśmy udział w drugiej części zajęć survivalowych, których tematyka dotyczyła wody i ognia. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na dyskotece.