RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus II (06.07-16.07.2022)

Dzień 5 - Śpiewajmy razem

Dodany: 2022.07.10

#CampGirl, grupa Pani Oliwii M.
Dzień zaczęłyśmy aktywnie wyprawą rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie grałyśmy w gry karciane takie jak dubble i uno, super spędzony czas. Przed obiadem odbyły się zajęcia pod nazwa eurobungee, skakałyśmy do samych chmur. Później wcieliłyśmy się w role detektywów i rozwiązywałyśmy kryminalistyczną zagadkę, dzięki której poznałyśmy podstawowe techniki zabezpieczenia śladów przestępstwa. Na kolejnym bloku wzięłyśmy udział w tańcach animacyjnych, a dzień zakończyłyśmy nocną grą terenową Tropami Wodza.

33 Przygody, grupa Pani Anny Z.
Dzień rozpoczął się od wyprawy smoczą łodzią (w ramach Pakietu Aktywnego) oraz spaceru w lesie. Następnie miałyśmy szansę na rewanż podczas walk gladiatorów. Byłyśmy również na plaży i pływałyśmy w jeziorze. Rozwiązywałyśmy zagadki, które znajdowałyśmy podczas gry terenowej z wykorzystaniem kompasu. Następnie wzięłyśmy udział w tańcach integracyjnych, a wieczorem jeździłyśmy rangerem po specjalnie przygotowanym torze.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Nasze dzisiejsze przygody niektórzy z nas rozpoczęli od wyprawy smoczymi łodziami po jeziorze Łęsk w ramach zajęć fakultatywnych. Inni spróbowali swoich sił w grze francuskiej polegającej na zdobyciu odpowiedzi na różnego rodzaju pytania, dotyczące ośrodka i pracujących w nim osób. Później przeszliśmy ciekawe szkolenie z pierwszej pomocy oraz mieliśmy okazję zbudować nosze z drewna znalezionego w lesie i przenieść na nich naszego „rannego” kolegę. Przed obiadem wybraliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy odpoczywać na piasku oraz pluskać się w wodzie. Po zasłużonym odpoczynku odbyliśmy starcia gladiatorów, cała arena wrzała od emocji, udało nam się wyłonić mistrza turnieju! Przed kolacją zostały zorganizowane tańce animacyjne, dzięki którym poznaliśmy wiele ciekawych ruchów i układów, które wykorzystamy na zbliżającej się dyskotece. Dzień zakończyliśmy serią gier i zabaw integracyjnych.

Adrenalina, grupa Pani Kariny Z.
Na dobry początek dnia zrobiliśmy sobie zajęcia sportowe, aby trochę się rozruszać przed następnymi wyzwaniami. Część z nas miała wykupione dodatkowe pakiety, więc poszła później na smocze łodzie, a pozostali oglądali wspólnie film. Następnie zmierzyliśmy się z wieżą ze skrzynek. Najlepszym udało się ustawić ich pod sobą aż 15. Odbyły się dzisiaj również dwa mecze piłki nożnej, w której brały udział nasze drużyny, z czego jedna przeszła do następnych rozgrywek. Później udaliśmy się na kajakowy rejs po naszym pięknym jeziorze. Na koniec dnia urządziliśmy baloniadę, czyli turniej siatkówki z balonami napełnionymi wodą odbijanymi przez siatkę ręcznikami.

Adrenalina, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu kosmicznego na żyroskopie. Każdy z nas choć przez chwilę mógł poczuć się jak podczas lotu kosmicznego. Następnie rozegraliśmy mecz piłki siatkowej. Wybraliśmy się również do lasu, gdzie dowiedzieliśmy się jak zdobyć pożywienie oraz wodę podczas survivalu. Poznaliśmy również podstawy kamuflażu oraz tego, jak skryć się w lesie. Wypłynęliśmy również kajakami sit on top na jezioro Łęsk. Dzień zakończyliśmy waterballem, podczas którego każdy z nas wszedł do dużej dmuchanej kuli i starał się utrzymać równowagę na wodzie. Był to dzień pełen wrażeń i nie możemy doczekać się kolejnego.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii O.
Dzisiaj rano wybraliśmy się na eurobungee, na którym mogliśmy skakać wysoko dzięki specjalnym uprzężom. Potem graliśmy w piłkę nożną oraz w murarza. Następnie poznaliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy dzięki grze Ranny Lotnik. Po południu graliśmy w siatkówkę. Potem mogliśmy przetestować swoje umiejętności na olimpiadzie sportowej. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami i zabawą przy nim.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki R.
Dzień zaczęliśmy od wspinania się na wieżę ze skrzynek. Następnie mieliśmy zajęcia sportowe, na których graliśmy w siatkówkę i w koszykówkę. Następnie udaliśmy się na plażę, aby się wykąpać. Po obiedzie mieliśmy zajęcia Ale cyrk!, na których nauczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździliśmy na dziwnym rowerze. Na koniec dnia mieliśmy ognisko, na którym mieliśmy zabawy a następnie piekliśmy kiełbaski.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęłyśmy od gry francuskiej. Naszym zadaniem było odpowiedzieć na pytania związane z Kulką. Poradziłyśmy sobie doskonale! Następnie wykonywałyśmy piękne bransoletki, a także kulkowe przypinki, które zabierzemy ze sobą na pamiątkę do domu. Po zajęciach udałyśmy się na plażę, mogłyśmy kąpać się w jeziorze, a także grać w gry karciane. Po pysznym obiedzie przeszłyśmy szkolenie na kosmicznym żyroskopie, czyli symulatorze wrażeń panujących podczas lotów na orbitę! Następnie uczyłyśmy się tańców animacyjnych - belgijki, skrzypka i macareny. Wieczór spędziłyśmy przy ognisku z kiełbaskami.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Aleksandry Ch.
Niedzielę zaczęliśmy od przejścia się po parku linowym. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie aktywnie spędzaliśmy czas w wodzie i na piasku. Mieliśmy okazję jeszcze bardziej się zintegrować i pośmiać w swoim towarzystwie. Późnym popołudniem udaliśmy się na laserowy paintball, na który każdy z nas bardzo czekał. Na koniec spędzaliśmy wspólne chwile przy familijnym teleturnieju.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii M.
Piątego dnia kolonii po śniadaniu poszliśmy strzelać do celu z wiatrówek. Wielu z nas pobiło swoje rekordy. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie graliśmy w gry integracyjne i świetnie się bawiliśmy. Kiedy później część z nas poszła na fakultet z Pakietu Aktywnego, reszta z nas także dobrze się bawiła. Po pysznym obiedzie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, po której strzelaliśmy do celu markerami paintballowymi. Wieczorem zjedliśmy kolację, a potem świetnie się bawiliśmy na grach zorganizowanych przez naszą wychowawczynię.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny L.
Chociaż pogoda płatała nam dzisiaj figle, zrealizowaliśmy wszystkie zaplanowane atrakcje. Rano wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową oraz graliśmy w różne gry i zabawy zespołowe. Po obiedzie wybraliśmy się na strzelnicę paintballowa. Potem próbowaliśmy utrzymać równowagę w waterballu, czyli kuli dryfującej po wodzie. Na koniec dnia atrakcja, na którą czekaliśmy z niecierpliwością, czyli laserowy paintball. To był bardzo udany dzień.

Harry Potter, grupa Pana Dawida K.
Niedziela na Kulce przyniosła nam kolejną dawkę przygód. Zaczynając rano miałyśmy okazję, aby przejść się do lasu, gdzie zbierałyśmy materiały na herby domów. Następnie mogłyśmy odpocząć trochę na plaży. Po plaży poszłyśmy na zajęcia laboratoryjne, gdzie pod bacznym okiem profesora mogłyśmy przeprowadzić ciekawe reakcje. Po tym poszłyśmy na zajęcia, podczas których rozgrywała się gra terenowa. Udało się nam na niej uratować naszego wychowawcę z rąk ministerstwa magii! Następnie mogłyśmy wziąć udział w turnieju domów, podczas którego każdy dom musiał zbudować super budowlę, a tym razem zwyciężył Gryffindor. Dzień zakończyłyśmy tańcami oraz stworzeniem herbów naszych domów.

Harry Potter, grupa Pani Elizy W.
Dzień piąty rozpoczęliśmy od gier i zabaw dowolnych, każdy z nas zaproponował swoją ulubioną zabawę i świetnie się przy tym bawiliśmy. Podczas naszej drugiej gry terenowej wykonaliśmy sporo kroków zanim uwolniliśmy Syriusza Blacka, na szczęście misja powiodła się. Na zajęciach prof. McGonagall z gimnastyki szarych komórek poznaliśmy metody mnemotechniki oraz ćwiczyliśmy pamięć. Pod wieczór niezwykłą frajdę sprawiło nam wyczarowanie baniek mydlanych. A magiczne malowanie w chmurach sprawiło, że czuliśmy się naprawdę nieziemsko.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Gabrieli K.
Piąty dzień spędziliśmy na poznawaniu się lepiej i zacieśnianiu więzi. Graliśmy razem w gry karciane, a także planszowe. Następnie poszliśmy na plażę, aby popływać. Później odbyła się nasza pierwsza, ale nie ostatnia wizyta w kinie sferycznym 3D na filmie „Magiczny glob”. Przed obiadem rozegraliśmy kolejny mecz w naszym turnieju piłki nożnej. Później stworzyliśmy projekty flagi naszej misji kosmicznej i zagłosowaliśmy na zwycięski projekt. Przed kolacją oficer tajności zabrał nas do Strefy UFO. Zostaliśmy wtajemniczeni w sekrety UFO i Laboratorium oraz poznaliśmy obcą technologię. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Tropami Wodza, w której naszym celem było odszukanie zaginionego Sferiksa.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Klaudii F.
Niedzielę rozpoczęliśmy od zajęć artystyczno-sportowych. Jedni z nas poszli na boisko grać w piłkę nożna oraz koszykówkę, natomiast druga część na zajęciach artystycznych miała za zadanie stworzyć projekt kartki z kalendarza. Później wspólnie graliśmy w gry takie jak zgadnij kto to, eurobiznes, prawo dżungli. Przed obiadem udaliśmy się do kulkowego kina 3D na film wyjaśniającym zmienianie się pór roku. Następnie udaliśmy się do tajnej Strefy UFO, by usłyszeć raport na temat Kosmicznych Mazur oraz odwiedzić Laboratorium pełne nieziemskiej technologii. Później stworzyliśmy projekt swojej flagi, by następnie przenieść go na płótno. Ostatnimi zajęciami była gra terenowa o nazwie Tropami Wodza.

Kulka Open, grupa Pani Kamili W.
Niedzielę rozpoczęliśmy od robienia znaczków, czyli przypinek, które pozostaną z nami jako pamiątka po naszym obozie. Następnie graliśmy w przeróżne gry planszowe oraz w mafię w miasteczku. Potem urządziliśmy sobie emocjonujący mecz koszykówki. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy połączone z grą terenową Ranny Lotnik, podczas której wykorzystywaliśmy wiedzę poznaną wcześniej. Następnie wykonaliśmy szkic naszej flagi obozowej oraz graliśmy w gry zespołowe. Wieczór spędziliśmy na ognisku, śpiewając i dobrze się bawiąc.

Kulka Open, grupa Pani Luizy R.
Niedziela zaczęła się spokojnie. Pograliśmy trochę w kosza, a trochę w uno. Dla każdego coś dobrego. Potem część grupy, która miała pakiet fakultatywny, popłynęła smoczą łodzią na wycieczkę, natomiast druga część grała w siatkówkę. Następnie przyszedł czas na wiatrówki – sprężynowe i PCP. Były trochę wymagającym sprzętem, ale każdy z chęcią spróbował swoich sił. Później czekały nas tańce integracyjne z innymi uczestnikami kolonii. Macarena, belgijka czy kaczuchy zawsze porywają nas do zabawy. Wieczorem wzięliśmy udział w grze terenowej Mazurska Pułapka, w której wygrał UpoSquad.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Celiny K.
W niedzielę odpuściliśmy sobie poranny rozruch, bo zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Najpierw przemierzaliśmy tam wojskowy tor przeszkód. Potem zdobyte wcześniej umiejętności na strzelnicy paintballowej wykorzystaliśmy rozgrywając mecz na specjalnie przygotowanej arenie z bunkrami. Po powrocie zjedliśmy obiad i odpoczęliśmy po wyprawie. Później uczyliśmy się używać kompasów i szukaliśmy zagadek przy pomocy azymutów. Wieczorem integrowaliśmy się przy ognisku wspólnie śpiewając i piekąc kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Nasza niedziela zaczęła się nieco inaczej niż poprzednie dni. Odpuściliśmy sobie rozgrzewkę, bo zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Tam braliśmy udział w rozgrywce paintballowej. Ubrani w specjalne kombinezony i maski strzelaliśmy z markerów z kulkami z kolorową farbą. Później sprawdzaliśmy swoją sprawność na wojskowym torze przeszkód pokonując różne bariery i wykonując czekające na nas zadania. Świetnie sobie poradziliśmy! Po powrocie zjedliśmy obiad i ruszyliśmy na kolejne zajęcia. Uczyliśmy się na nich korzystać z wiatrówek i sprawdzaliśmy swoją celność strzelając do tarczy. Wieczorem bawiliśmy się razem przy ognisku. Śpiewaliśmy i piekliśmy pyszne kiełbaski. Ten dzień zdecydowanie uważamy za udany.

Dzień był pełen wrażeń. Od razu po śniadaniu wyruszyliśmy poza ośrodek na poligon. Tam zaczęła się prawdziwa, militarna zabawa. Na początku rozegraliśmy grę w paintball. Na specjalnej arenie, ubrani w kombinezony i ochraniacze, schowani za bunkrami strzelaliśmy do przeciwników z markerów pełnych kolorowych kulek z farbą. Potem na czas przechodziliśmy wojskowy tor przeszkód. Przeskakiwaliśmy opony, przechodziliśmy po drewnianych równoważniach i sprawdzaliśmy się w innych zadaniach. Po powrocie odpoczywaliśmy i zjedliśmy pyszny obiad. Popołudnie przeznaczyliśmy na integrację i lepsze poznanie się. Później ubrani w uprzęże oraz kaski przechodziliśmy park linowy na dwóch poziomach trudności. A wieczorem po kolacji spędzaliśmy czas przy ognisku. Tańczyliśmy i śpiewaliśmy oraz piekliśmy pyszne kiełbaski. Nie możemy się doczekać, co czeka nas w nadchodzących dniach.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Tego dnia odpuściliśmy sobie poranny rozruch na rzecz wyprawy na poligon. Wybraliśmy się tam od razu po śniadaniu. Na miejscu zaczęliśmy od rozegrania meczu paintballowego wraz z drugą grupą. Sprytnie ukrywaliśmy się w naszych bunkrach i oddawaliśmy strzały z markerów z kulkami z farbą. Następnie mierzyliśmy się z zadaniami o różnym poziomie trudności na wojskowym torze przeszkód. Skakaliśmy przez opony, czołgaliśmy się i przechodziliśmy po równoważni. Po powrocie udaliśmy się na odpoczynek, a potem zjedliśmy obiad. Później bawiliśmy się przy Awanturze o Wiedzę. Podzieleni na drużyny odpowiadaliśmy na pytania z różnych kategorii. Przed kolacją uczestniczyliśmy w treningu łuczniczym celując do słomianych tarcz. Wieczorem integrowaliśmy się z drugą grupą przy ognisku śpiewając i jedząc kiełbaski. Nie możemy się doczekać kolejnych atrakcji.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś rano podczas integracji graliśmy w piłkę i karty. Później rozgrywaliśmy turnieje na wirtualnych dywanach. Potem osoby, które wykupiły pakiet aktywny pływały na smoczej łodzi, a pozostali uczestniczyli w zabawach integracyjnych. Biegaliśmy też w ogromnej kuli na wodzie i skakaliśmy na eurobungee. Na koniec dnia graliśmy w siedem zadań kolonisty, podczas zabawy drużyny wykazały się wiedzą, sprytem i szybkością.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany M.
Dzień piąty rozpoczęliśmy od turnieju gladiatorów na którym mogliśmy zmierzyć się o tytuł mistrza. Następnie poszliśmy na plażę, na której graliśmy w mafię. Kolejnym punktem naszego dnia było układanie historyjek ABC, w których musiał pojawić się cały alfabet. Potem rozegraliśmy kolejny mecz w turnieju piłki nożnej, a następnie jeździliśmy seqwayem pokonując tor przeszkód. Dzień zakończyliśmy grą terenową siedem zadań kolonisty, w której zespoły konkurowały ze sobą o tytuł superkolonisty.

Power Jump, grupa Pani Emilii S.
Z samego rana uczestniczyliśmy w baloniadzie, czyli siatkówce z balonami. Była super zabawa, podczas której mogliśmy zobaczyć różne sposoby grania w siatkówkę. Następnie odbyły się zajęcia Archery Soft, instruktor pokazał nam jak korzystać z łuków oraz celnie trafiać w tarczę. Później malowaliśmy farbami flagi swoich grup oraz graliśmy w koszykówkę. Po obiedzie braliśmy udział w grze terenowej Tron Króla Juliana. Natomiast wieczorem wspólnie graliśmy w gry zespołowe.

Power Jump, grupa Pani Marii M.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu siatkarskiego, po którym rozegraliśmy towarzyski mecz. Wszyscy się świetnie bawili. Następnie udaliśmy się na Urodziny Kubusia Puchatka, w czasie których pomagaliśmy mieszkańcom Stumilowego Lasu, za co otrzymaliśmy nagrodę w postaci słoika słodkości. Później spędziliśmy czas na grach i zabawach integracyjnych. Po południu szlifowaliśmy sztukę survivalu, tworząc schronienia z pałatki i poznając podstawy przetrwania. Wieczór spędziliśmy na wspólnej grze fabularnej Mafia, gdzie szukaliśmy „złoczyńcy”, którym mógł być każdy z nas.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Niedziela upłynęła nam pod hasłem poligonu. Od razu po śniadaniu wyruszyliśmy na specjalnie przygotowany teren. Przygodę na nim zaczęliśmy od jazdy pojazdem terenowym ranger po specjalnie przygotowanym torze z przeszkodami. Następnie jazda seagwayem między oponami i z zakrętami. Dalszym etapem poligonu była zorba, jedna z lepszych i bardziej oryginalnych atrakcji. Poligon zakończyliśmy jazdą na quadach. Po udanym poligonie wróciliśmy na obiad, a po nim mieliśmy chwilę na odpoczynek po pierwszej połowie dnia. Przed kolacją wspólnie graliśmy w kolory i miło spędzaliśmy czas. Ostatnią atrakcją była nocna gra terenowa Mafia. Chodząc po lesie rozwiązywaliśmy zagadki. Kolejny dzień na kulce uważamy za udany.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
Niedzielę przywitaliśmy porannym spacerem leśnymi ścieżkami wiodącymi na nasz poligon. Tam czekała na nas cała masa atrakcji. Pierwszą z nich był przejazd quadami po przygotowanym specjalnie dla nas torze. Następnie przeszliśmy na stanowisko zorbingu. Bardzo spodobała nam się ta forma pracy zespołowej. Kolejnym wyzwaniem było pokonanie toru przeszkód segwayem. Ostatnią atrakcją na poligonie była jazda rangerem. To były dla nas ekstremalne doświadczenia. Po powrocie z poligonu graliśmy w gry integracyjne i uczestniczyliśmy w grupowych tańcach. Dzisiaj również odbyliśmy wspólny mecz piłki nożnej. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafia. Zabawiliśmy się w detektywów i udało nam się rozwikłać zagadkę, na której opierała się ta gra. Zadowoleni z dzisiejszych sukcesów czekamy na kolejny dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany P.
Dzisiaj przeżyliśmy prawdziwe wakacyjne wyzwanie. Na poligonie przejechaliśmy się na quadach, rangerach i segwayach. Stoczyliśmy się ze stromej górze na zajęciach z zorby, a to wszystko w przepięknym mazurskim krajobrazie. Kilka rozgrywek waterpolo ochłodziło nas przyjemnie. Niektórzy z nas w ramach fakultetu wybrali się na ekscytujący wyścig smoczych  łodzi, inni w tym czasie rozegrali turnieje gier planszowych. Dzień zakończyliśmy grą terenową Mafia, w czasie której chodziliśmy po lesie i rozwiązaliśmy zagadkę.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień zaczęłyśmy od poligonu. Przejażdżki quadami, seqwayami, rangerami przebiegły w bardzo dobrych humorach. Zdecydowanym faworytem wszystkich była zorba. Po obiedzie przyszedł czas na waterpolo. W ramach Pakietu Aktywnego odbył się również wyścig smoczych łodzi, podczas którego reszta grupy odbywała mecz siatkówki. Na koniec dnia zagrałyśmy w emocjonującą grę terenową Mafia.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry francuskiej, podczas której dowiedzieliśmy się wiele o Kulce, koloniach i atrakcjach - tych, które już mieliśmy oraz tych, które są dopiero przed nami. Następnie mieliśmy szansę wejść na ściankę wspinaczkową, co okazało się prawdziwym wyzwaniem, ale oczywiście sobie z nim świetnie poradziliśmy. Dalej poszliśmy na plażę, aby odpocząć i wyciszyć się przed dalszą częścią dnia. Po obiedzie graliśmy w gry na magicznych dywanach, co było realną zabawą w wirtualnym świecie. Dzień pożegnaliśmy ogniskiem z kiełbaskami, pląsając przy nim i śpiewając piosenki. Już nie możemy doczekać się kolejnych atrakcji.

VIP, grupa Pani Magdaleny K.
Ten dzień rozpoczęliśmy od gry francuskiej, która polega na znajdywaniu przez grupę odpowiedzi na pytania dotyczące ośrodka i kolonii. Następnie sprawdzaliśmy swoje umiejętności na dwóch trasach na parku linowym. Jesteśmy niesamowicie dumni i zadowoleni z siebie. Po tak fajnym poranku poszliśmy na plażę, pływać i grać w uno. Ta gra w ostatnich dniach stała się naszą ulubioną. Po obiedzie przyszedł czas na kolejną lekcję nauki jazdy na quadzie. Pod okiem instruktora mogliśmy kilkukrotnie pokonać tor. Następnie cały pawilon numer 1 zebrał się na wspólne tańczenie. Śmiechu i ruchu było ogromnie dużo. Bardzo nam się podobała możliwość integracji z innymi grupami. Dzień kończymy na wspólnym ognisku. Było pieczenie kiełbasek, opowieści i dużo śpiewu.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Piąty dzień kolonii rozpoczęliśmy od gry francuskiej. Odpowiadaliśmy na pytania związane z Kulką oraz trwającym turnusem. Część z nas, w tym samym czasie, miała zajęcia fakultatywne, czyli wyścig smoczych łodzi. Następnie wzięliśmy udział w starciu łuczników na zajęciach o nazwie Archery Challenge. Każdy z nas wyposażony był w łuk, maskę oraz strzały zakończone gąbką, co pozwoliło stoczyć niesamowite pojedynki. Dotychczas były to nasze ulubione zajęcia! Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze Łęsk, a także graliśmy w karty, czytaliśmy książki i graliśmy w piłkę. Było super! Po pysznym obiedzie przechodziliśmy przez park linowy na dwóch poziomach trudności. Niektórym z nas udało się przejść także wyższą trasę! Następnie odbyły się tańce animacyjne. Nauczyliśmy się takich tańców jak macarena, belgijka czy skrzypek. Na koniec dnia odbyło się ognisko z kiełbaskami. Miło spędziliśmy wieczór pląsając i bawiąc się przy blasku ognia.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Karoliny J.
Dzisiaj rano obejrzeliśmy film edukacyjny o ruchu planet i historii poznawania praw nim rządzących. Następnie stoczyliśmy walkę gladiatorów, która odbyła się na specjalnej macie, a walczyliśmy lancami. Polepszyliśmy swoją celność za pomocą łuków, niektórym z nas udało się trafić w sam środek tarcz. Później niektórzy z nas, w ramach fakultetów, wybrali się w podróż po jeziorze smoczą łodzią, a reszta miała turniej gier drużynowych. Wieczorem wybraliśmy się na grę terenową, pierwsza część odbyła się poza ośrodkiem, a druga już w ośrodku. Było super.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Weroniki F.
Dzień zaczął się znów kosmicznie, obejrzeliśmy film „Explore”. Dowiedzieliśmy się o astronomicznych odkryciach, na przykład Kopernika czy Keplera. Następnie uczestniczyliśmy w grze terenowej, w której musieliśmy zrobić zdjęcie wybranych rzeczy lub charakterystycznych osób. Później zagraliśmy w gry na wirtualnych dywanach. Po obiedzie odbyła się bitwa podczas laserowego paintballu. Było świetnie. Później część z nas tańczyła na zajęciach z tańca, a osoby, które wykupiły pakiet fakultatywny wzięły udział w wyścigu smoczych łodzi po jeziorze Łęsk. Na sam koniec dnia wybraliśmy się do lasu na terenową grę Tropami Wodza, która pomogła im rozszerzyć wiedzę na temat rdzennych ludów i odkryć skarb. To był serio świetny dzień. Nie możemy doczekać się już kolejnego dnia!