RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus II (06.07-16.07.2022)

Dzień 6 - Poniedziałek na sportowo

Dodany: 2022.07.11

#CampGirl, grupa Pani Oliwii M.
Szósty dzień w Kulce rozpoczęłyśmy od stworzenia własnych znaczków, następnie miałyśmy okazję nauczyć się grać na bum bum rurkach, udało nam się zagrać nasze ulubione piosenki. Po obiedzie konstruowałyśmy wielkie budowle ze słomek i krzyżyków, a później wcieliłyśmy się w miasteczkową mafię i uratowałyśmy nasze miasto. Dzień pełen atrakcji i przygód zakończyłyśmy zabawami integrującymi naszą grupę.

33 Przygody, grupa Pani Anny Z.
Dziś rano pływałyśmy rowerami wodnymi. Następnie wzięłyśmy udział w castingu do pokazu talentów. Potem odpowiadałyśmy na pytania podczas gry francuskiej. Próbowałyśmy utrzymać się w pionie w dmuchanej kuli pływającej na wodzie. Byłyśmy również na plaży, podziwiałyśmy piękno przyrody i pływałyśmy. Poznałyśmy gry świata, takie jak bule, molkky i kubb. Wieczorem wyruszyłyśmy do lasu na grę terenową Mafia.

33 Przygody, grupa Pani Sary S.
Nowy tydzień zaczęliśmy pełną parą, przepłynęliśmy prawie całe jezioro jednoosobowymi kajakami. Nie mogło się też obyć bez grupowego meczu siatkówki - nie udało się nam rozstrzygnąć meczu, ale przynajmniej wszyscy zostali zwycięzcami. Przed obiadem trenowaliśmy naszą zwinność i gibkość na parku linowym, a następnie poznawaliśmy gry z różnych zakątków świata: francuskie bule, holenderską wieżę równowagi, fińskie molkky czy kubb. Przed kolacją postawiliśmy sobie za cel stworzenie grupą unikatowej gry planszowej, którą nazwaliśmy grzybek. Polegała na zbieraniu grzybów i kolekcjonowaniu punktów. Dzień zakończyliśmy leśną grą terenową polegającą na odnalezieniu sprawcy przestępstwa. Było bardzo klimatycznie, a las nadawał wszystkiemu mroczną i tajemniczą atmosferę.

Adrenalina, grupa Pani Kariny Z.
Dzień zaczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy. Uczyliśmy się między innymi o złamaniach, krwotokach i oparzeniach. Mieliśmy też za zadanie zbudować nosze i przenieść rannego lotnika. Następnie uczyliśmy się pływać na kajakach sit on top. Udało się nam ukończyć zajęcia przed ulewą! Mieliśmy też zajęcia z survivalu. Teraz każdy z nas już wie, co można zbierać w lesie, jak się maskować i jak bezszelestnie się poruszać. Pod koniec zajęć między nami znalazło się kilku mistrzów maskowania. Dzień zakończyliśmy wspólnym oglądaniem filmu.

Adrenalina, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw, a następnie nauczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości. Zdobytą wiedzę połączyliśmy z praktycznym wykorzystaniem technik podczas gry terenowej. Wybraliśmy się również na wyprawę dwuosobowymi kajakami po jeziorze Łęsk. Zabawa w wodzie dała nam wiele radości. Przeszliśmy także przez park linowy, który miał dwa poziomy. Każdy z nas wybrał trasę według swoich możliwości. Z uśmiechem na twarzy przychodziliśmy przez przeszkody. Dzień zakończyliśmy wspólną grą w piłkę nożną. Był to dzień pełen zabawy i radości. Nie możemy doczekać się kolejnych dni i atrakcji.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Marii O.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w siatkówkę, badmintona i mafię. Następnie wybraliśmy się do parku linowego, żeby pokonać wyznaczone tam trasy. Potem ulepszaliśmy nasze umiejętności pływackie pod okiem ratownika. Następnie zagraliśmy w Bitwę Plemion w lesie. Potem graliśmy w badmintona i piłkę nożną. Wieczorem graliśmy w grę terenową Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Moniki R.
Na początek dnia piłka nożna i siatkowa. Następnie mieliśmy zajęcia integracyjne, podczas których chodziliśmy w wieloosobowych nartach i spodniach. Później poszliśmy nad jezioro, gdzie doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Po południu próbowaliśmy swoich sił na segwayu. Każdemu z nas udało się pokonać tor tym pojazdem. Wieczorem udaliśmy się na nocną grę terenową pod nazwą Mafia.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Kolejny dzień pełen rozwijania i zawierania przyjaźni! Rano świetnie bawiłyśmy się na parku linowym, dopingując się wzajemnie przy trudniejszych przeszkodach. Później zrobiłyśmy piknik i grałyśmy w kalambury. Oprócz tego wykonałyśmy ozdobne słoiki metodą decoupage’u i piękne prace na zajęciach z quillingu. Po obiedzie graliśmy w uno oraz gry integracyjne. Wieczorem wzięliśmy udział w emocjonującej grze terenowej Mafia, w której musiałyśmy poprawnie wytypować sprawcę. Nie możemy się doczekać kolejnych przygód!

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Aleksandry Ch.
Połowa kolonii już za nami. Rozpoczęliśmy dzień od wyplatania bransoletek, wszyscy się starali. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, wznosząc się prawie do chmur. Mieliśmy okazję postrzelać na strzelnicy paintballowej. Dużo radości i śmiechu przyniósł nam waterball. Następnie odegraliśmy parę rund gry Szpion. Na koniec dnia, aby spędzić miło czas, wybraliśmy się na wycieczkę do lasu.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Emilii M.
Szósty dzień rozpoczęliśmy pełną adrenaliny rozgrywką paintballową. Po tym ekscytującym starciu, gdy część z nas poszła na pakiet fakultatywny, wspólnie graliśmy w grę francuską i piłkę nożną aż do obiadu. Następnie udaliśmy się w las, by poznać tajniki taktyki i strategii, natomiast potem poszliśmy nad jezioro Łęsk i przeprawiliśmy się na samodzielnie wykonanych tratwach. Po kolacji graliśmy w ekscytującą grę Szpion, a pod wieczór poszliśmy już spać gotowi na kolejne przygody w następnych dniach na Kulce.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Zuzanny L.
Rankiem przywitało nas dzisiaj piękne słońce. Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z survivalu, na których dowiedzieliśmy się, czym jest puszka survivalowa oraz zbudowaliśmy schronienia. Potem razem z innymi grupami zagraliśmy w grę francuską oraz rywalizowaliśmy podczas różnych zabaw sportowych. Po południu wykonaliśmy własne bransoletki ze sznurka. Poza tym graliśmy w piłkę na opak oraz przechodziliśmy przez tory na parku linowym. Kolejny dzień za nami. Czekamy z niecierpliwością na jutro.

Harry Potter, grupa Pana Dawida K.
Ten dzień na Kulce rozpoczął się wyjątkowo od Testu Wiedzy Tajemnej, na którym mogłyśmy sprawdzić naszą wiedzę na różne tematy. Następnie mogłyśmy doskonalić nasze umiejętności magii malując w chmurach, jak i miałyśmy czas, aby pobawić się bańkami mydlanymi. Następnie mogłyśmy użyć swoich umiejętności orientacji w terenie podczas gry terenowej w szukaniu horkruksów. Następnie mogłyśmy nauczyć się wiele o sztuce rysowania, a na kolejnych zajęciach miałyśmy okazję zagrać w grę francuska. Dzień skończyłyśmy wieczornym czytaniem przygód Harry’ego Pottera.

Harry Potter, grupa Pani Elizy W.
Kolejny dzień obozowy rozpoczęliśmy od rozgrywki w dwa ognie, a najlepsza okazała się być drużyna Slytherin. Później przyszedł czas na trzecią grę terenową podczas kolonii - Błędny Azymut. Każda drużyna odnalazła zaginione horkruksy. Następnie wykonaliśmy bransoletki przyjaźni, czyli identyfikatory naszych domów. Po obiedzie odpoczywaliśmy na plaży, relaksując się i ciesząc się swoim towarzystwem. Śmiechom nie było końca podczas Testu Tajnej Wiedzy, na którym musieliśmy wykazać się refleksem. Wieczorem przyszedł czas na rozgrywkę w piłkę siatkową.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Gabrieli K.
Kolejny dzień zaczęliśmy od wycieczki do Mikołajek. Od razu po śniadaniu oficer tajności zaprowadził nas do kosmicznego pojazdu i wyruszyliśmy w trasę. Zrobiliśmy krótki postój na drugie śniadanie w Ukcie i wyjechaliśmy w dalszą trasę. Na miejscu oficer tajności wręczył nam mapy z zaznaczonymi miejscami, do których mieliśmy się udać i zrobić zdjęcia na dowód. Wróciliśmy na obiad, a później po raz kolejny odwiedziliśmy kino, tym razem oglądając film „Explorer”. Przed kolacją rozegraliśmy kilka meczów laserowego paintballu. Dzień zakończyliśmy grając wspólnie w mafię.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiejsza pierwsza połowa dnia minęła nam pod znakiem wycieczki. Po śniadaniu poszliśmy w stronę kosmicznego autokaru, który zabrał nas najpierw do malowniczej miejscowości Ukta, gdzie nad rzeką zjedliśmy drugie śniadanie. Głównym celem naszego wyjazdu była wizyta w Mikołajkach, gdzie odwiedziliśmy i sfotografowaliśmy miejsca wskazane na mapie. Po powrocie do ośrodka i zjedzeniu obiadu poszliśmy do kina 3D na film opowiadający o historii badania ruchu planet. Później ruszyli na nasz tor z quadami, by każdy z nas spróbował swoich sił jako kierowca. Po kolacji zmierzyliśmy się na macie jako zawodnicy sumo.

Kulka Open, grupa Pani Kamili W.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od różnych gier i zabaw zespołowych. Potem braliśmy udział w walkach gladiatorów, czyli rywalizowaliśmy wyposażeni w lance na specjalnie przygotowanych matach. Następnie korzystając z ładnej pogody i słoneczka udaliśmy się na plażę. Po obiedzie mieliśmy trening oraz zawody w strzelaniu z wiatrówek sprężynowych i wiatrówek PCP. Wieczór spędziliśmy na grze terenowej poza ośrodkiem, podczas której musieliśmy rozwiązać zagadkę skradzionej biżuterii.

Kulka Open, grupa Pani Luizy R.
Nowy tydzień, nowy dzień, nowe atrakcje. Poniedziałek rozpoczęliśmy od trzygodzinnej wyprawy kajakami aż na drugie jezioro. W międzyczasie śpiewaliśmy szanty i świetnie się przy tym bawiliśmy. Koledzy ozdobili kajak, a Maja i Kinga wygrały pościg za panią ratownik. Po obiedzie nadeszła pora na wyczekiwaną ściankę wspinaczkową. Wiele z nas ukończyło trasę głośnym dzwonkiem sygnalizującym zdobycie szczytu. Później graliśmy w grę francuską, w której mogliśmy wykazać się wiedzą o kolonii. Wieczorem przyszedł czas na grę terenową Mafię. Mocno ekscytujący dzień!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Celiny K.
Na początku dnia wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek pod czujnym okiem instruktora. Później poznawaliśmy szyfry i uczyliśmy się używać telefonów polowych, a następnie zdobytą wiedzę wykorzystywaliśmy w grze terenowej na ośrodku. Po obiedzie konkurowaliśmy w kulkowym turnieju zwanym Awantura o Wiedzę. Licytowaliśmy i odpowiadaliśmy na pytania z różnych kategorii. Przed kolacją uczestniczyliśmy w drugiej części zajęć z survivalu, na których poznawaliśmy stosy ogniskowe i filtrowaliśmy wodę przy pomocy spreparowanej butelki. Po kolacji przypominaliśmy sobie zdobytą wcześniej wiedzę z taktyki i chodzenia w formacjach wojskowych. To był dzień pełen wrażeń i pozytywnych emocji.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Pełni sił i energii po śniadaniu ruszyliśmy na pierwsze zajęcia. Stoczyliśmy potyczki na lance wcielając się w gladiatorów. Później przemierzaliśmy jezioro Łęsk i podziwialiśmy widoki na rowerkach wodnych. Przed obiadem braliśmy udział w Awanturze o Wiedzę, podczas której odpowiadaliśmy na wylicytowane wcześniej pytania z różnych, ciekawych kategorii. Potem na drugiej części zajęć z survivalu poznawaliśmy rodzaje stosów ogniskowych, uczyliśmy się używać krzesiwa i filtrowaliśmy wodę. Wieczorem po kolacji ćwiczyliśmy zdobytą wcześniej wiedzę z taktyki oraz strategii. To był dla nas bardzo miły i udany dzień.

Poniedziałek rozpoczęliśmy od sprawdzenia swoich umiejętności snajperskich na strzelnicy paintballowej. Zrobiliśmy turniej strzelecki celując do tarcz rozstawionych w dwóch różnych odległościach. Potem zmierzyliśmy się w quizie, podczas którego licytowaliśmy się i odpowiadaliśmy na pytania z kategorii zbliżonych do tematyki naszego obozu. Motyw wojska i militariów towarzyszy nam przez cały czas. Następnie przemierzaliśmy specjalnie przygotowany tor na quadach. Po pysznym obiedzie pływaliśmy po jeziorze Łęsk na kajakach turystycznych, a do tego podziwialiśmy piękne widoki dookoła. Wieczorem trenowaliśmy swoje umiejętności z działań strategicznych oraz przypominaliśmy sobie wiedzę z taktyki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z łączności. Poznawaliśmy działanie telefonów polowych i uczyliśmy się szyfrować wiadomości, a następnie zdobytą wiedzę wykorzystywaliśmy rozwiązując zagadki w grze terenowej na ośrodku. Później na zajęciach z survivalu rozpalaliśmy ogień przy pomocy krzemienia i poznawaliśmy różne stosy ogniskowe, a także filtrowaliśmy wodę przy pomocy specjalnie przygotowanych butelek. Po obiedzie utrwalaliśmy sobie wiedzę z pierwszej pomocy, a następnie budowaliśmy nosze i braliśmy udział w fabularyzowanej grze Ranny Lotnik. Wieczorem trenowaliśmy chodzenie w formacjach i przybieranie wojskowych pozycji. Ten dzień był dla nas pełen wrażeń.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Doroty Ł.
Dziś rozpoczęliśmy zajęcia chodzeniem na szczudłach i jeżdżeniem na cyrkowym rowerze. Potem odkryliśmy ściśle tajną Strefę UFO, byliśmy w Laboratorium tajemniczego kosmity i zwiedziliśmy jego statek. Później graliśmy w grę flagi, a po obiedzie doskonaliliśmy nasze umiejętności pływackie. Robiliśmy też eksperymenty w kosmicznym laboratorium. Później graliśmy w piłkę nożną i w inne zabawy integracyjne.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany M.
Dzień szósty rozpoczęliśmy od gry francuskiej, w której wykonywaliśmy zadania na temat naszego ośrodka, część z nas była wtedy na strzelnicy paintballowej realizując zajęcia fakultatywne. Następnym punktem dnia było jezioro - tam doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Potem ćwiczyliśmy naszą celność na strzelnicy paintballowej. Dzień zakończyliśmy konkurencjami przy mega grach.

Power Jump, grupa Pani Emilii S.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od Urodzin Kubusia Puchatka, rozwiązywaliśmy zagadki i na koniec otrzymaliśmy słodkie nagrody. Następnie poszliśmy skakać na eurobungee, co nam sprawiło wiele radości. Po obiedzie zrobiliśmy prezenty dla swoich rodzin podczas zajęć plastycznych, a później udaliśmy się na ściankę wspinaczkową i staraliśmy się wejść na sam jej szczyt. Wieczorem odbyły się gry i zabawy ruchowe, podczas których pokazywaliśmy nasze zdolności sportowe.

Power Jump, grupa Pani Marii M.
Dzień rozpoczęliśmy od treningu siatkarskiego, po którym rozegraliśmy towarzyski mecz. Wszyscy się świetnie bawili! Następnie udaliśmy się na Urodziny Kubusia Puchatka, gdzie pomagaliśmy mieszkańcom Stumilowego Lasu, za co otrzymaliśmy nagrodę w postaci słoika słodkości. Później spędziliśmy czas na grach i zabawach integracyjnych. Po południu szlifowaliśmy sztukę survivalu, tworząc schronienia z pałatki i poznając podstawy przetrwania. Wieczór spędziliśmy na wspólnej grze fabularnej Mafia, gdzie szukaliśmy „przestępcy”, którym mógł być każdy z nas!

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Poniedziałek rozpoczęliśmy skocznie na trampolinach eurobunge. Specjalne uprzęże, w które zostaliśmy zapięci pozwoliły nam skakać naprawdę wysoko. Następne zajęcia postanowiliśmy zorganizować na plaży. Graliśmy w gry integracyjne, korzystając przy tym z ładnej pogody. Po takim odpoczynku ćwiczyliśmy swoje zdolności precyzji na zajęciach ze strzelania z łuków. Po obiedzie udaliśmy się na grę w korfball, czyli tak zwaną piłkę na opak. Rozegraliśmy mecz koszykówki bez odbijania piłki. Uśmialiśmy się przy tym bardzo! Pod koniec dnia udaliśmy się na rowerki wodne. Woda, mazurskie lasy, lekko zachodzące słońce - coś wspaniałego. Naszymi ostatnimi zajęciami była terenowa gra francuska. Tym pozytywnym akcentem skończyliśmy kolejny dzień na Kulce.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny B.
W poniedziałkowy ranek udaliśmy się na naszą plażę, by wyruszyć w wyprawę godną wikingów na jednej z naszych smoczych łodzi. Przy akompaniamencie bębna nadającego rytm wiosłowaniu, przeprawiliśmy się przez jezioro Łęsk. Była to jak dotąd najdłuższa pokonana przez nas trasa na jeziorze. Po tej klimatycznej podróży, zostaliśmy na plaży. Tam oddaliśmy się lekturze, zmierzyliśmy się w różnych grach zespołowych, graliśmy w gry integracyjne. Następnie rozegraliśmy kilka meczy korfballu. Gra była emocjonująca. Ostatnią atrakcją, jaka czekała na nas tego dnia było karaoke. Śpiewaliśmy na nim hity polskie i zagraniczne. Nie możemy doczekać się jutra.

Summer Challenge, grupa Pani Roksany P.
Dzisiaj sięgnęliśmy szczytu i po wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej. Korzystaliśmy z piękna jeziora Łęsk na jednoosobowych kajakach i relaksowaliśmy się na plaży. Karaoke sprawiło, że odkryliśmy w sobie skrywane talenty. Wygrani gry po terenie Ośrodka Wypoczynkowego Kulka mogli dowiedzieć się, co jest największym skarbem Kulki (możemy powiedzieć Wam w sekrecie, że są nim nasi kolonijni uczestnicy). Dzień zakończyliśmy Tajną Misją, podczas której musieliśmy odgadnąć, kto był sprawcą pewnego przestępstwa.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień zaczęłyśmy od kręciołków na żyroskopie. Korzystając ze słońca spędziłyśmy też czas na zabawach na plaży. Następnie przyszedł czas na karaoke pełne wesołych i szybkich lub powolnych i spokojnych piosenek. Po obiedzie odbyłyśmy rekreacyjny spływ dwuosobowymi kajakami, podczas którego stworzyłyśmy tratwę. Wieczór minął nam przy grach planszowych oraz tworzeniu historyjek.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od zajęć z łucznictwa, testowaliśmy swoją celność strzelając z łuków do specjalnej tarczy, okazało się, że są z nas świetni łucznicy. Następnie wypróbowaliśmy nasze siły podczas jazdy quadem po specjalnym torze, to było super przeżycie prowadzić pojazd. Po obiedzie wyszliśmy do lasu, gdzie poznaliśmy historię survivalu, poznaliśmy techniki przetrwania oraz samodzielnie rozbiliśmy szałasy z pałatek. Wieczorem braliśmy udział w grze terenowej Mafia, podczas której musieliśmy odnaleźć sprawcę przestępstwa. Już czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji!

VIP, grupa Pani Magdaleny K.
Rozpoczęliśmy od magicznych dywanów, czyli gier interaktywnych wyświetlanych na podłodze. Zagraliśmy w rożnego rodzaju quizy i gry wymagające naszego refleksu. Następnie z instruktorem udaliśmy się na strzelanie z wiatrówek. Bardzo spodobała się nam ta aktywność. Przed obiadem zagraliśmy wspólnie w siatkówkę oraz uno. Zostaliśmy dzisiaj wprowadzeni w pierwszy stopnień tajności i udaliśmy się do Strefy UFO. Zadawaliśmy dużo pytań, zagraliśmy w kosmiczny quiz i dowiedzieliśmy się dużo rzeczy o tajnej bazie. Zagraliśmy dzisiaj też w mega gry. Zmierzyliśmy się ze sobą w mega twistera oraz mega bierki. Śmiechu było wiele i chętnie byśmy to powtórzyli. To nie był koniec atrakcji na ten dzień. Ostatnim punktem naszego programu była nocna gra terenowa Mafia. Naszym zadaniem było znalezienie przestępcy, który działał w pewnym włoskim miasteczku. Pięknie poradziliśmy sobie z tym zadaniem i bawiliśmy się fantastycznie.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od wizyty w Strefie UFO. Przekroczyliśmy bramę tajnej bazy, weszliśmy do kokpitu spodka kosmicznego, a także zagraliśmy w Kosmiczną Mafię, dzięki czemu osiągnęliśmy pierwszy stopień wtajemniczenia. Następnie udoskonaliliśmy postawę strzelecką na zajęciach z łuków. Każdy z nas uzyskał naprawdę dobre wyniki. Następnie świętowaliśmy urodziny Marianki, naszej koleżanki z grupy. Było super! Po pysznym obiedzie udaliśmy się na przeprawę smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Na koniec dnia czekała nas nocna gra terenowa Mafia. Wspólnymi siłami, rozwiązując zagadki, udało nam się wytypować sprawcę przestępstwa, które miało miejsce w pewnym włoskim miasteczku.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Karoliny J.
Poniedziałek rozpoczęliśmy ponownym polepszaniem naszych umiejętności strzeleckich, tym razem za pomocą wiatrówek. Strzelaliśmy nimi do papierowych tarczy, które mogliśmy wziąć ze sobą na pamiątkę. Następnie wybraliśmy się do dużego namiotu, w którym odbyło się starcie paintballowe, ale nie takie normalne, ponieważ walczyliśmy na broń laserową. Mieliśmy także okazję grać w różnorodne gry na wirtualnych dywanach, które nie mają nic wspólnego z domowymi dywanami. Są one wyświetlane na podłodze za pomocą rzutników. Między zajęciami programowymi spędzaliśmy dużo czasu na podwórku bawiąc się w różne gry aktywne, a wieczorem świetnie się bawiliśmy na dyskotece. Ciekawe, co przyniesie jutro?

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Weroniki F.
Nasz dzień zaczął się od jazdy po wyznaczonym torze na segwayu. Następnie poszliśmy odpocząć i zrelaksować się na plaży. Później wspinaliśmy się na ściankę wspinaczkową, która ma cztery różne poziomy trudności. Po obiedzie skakaliśmy na eurobungee, a później zagraliśmy w grę terenową, w której musieliśmy robić zagadki po znalezieniu numerka. Po kolacji wybraliśmy się na dyskotekę, żeby bawić się przy najlepszych hitach. Kolejny świetny dzień za nami!