RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus III (17.07-27.07.2022)

Dzień 8 - Bawimy się w najlepsze

Dodany: 2022.07.24

#CampGirl, grupa Pani Darii G.
Nowy tydzień zaczęłyśmy od nowej dawki energii. Na początek podszkoliłyśmy trochę swoje techniki pływackie podczas zajęć z ratownikiem. Później poznałyśmy zasady savoir-vivre’u, dzięki którym możemy zachowywać się jak prawdziwe damy. Po obiedzie zgłębiłyśmy wiedzę w zakresie pracy aktora podczas warsztatu teatralnego. Potem zapoznałyśmy się z kulturami całego świata. Na zakończenie dnia odbyła się dyskoteka w Cool Clubie.

33 Przygody, grupa Pani Oliwii M.
Dzień rozpoczął się od zajęć z udzielania pierwszej pomocy w sytuacjach kryzysowych, które wkrótce przerodziły się w grę Ranny Lotnik, czyli własnoręcznie próbowaliśmy skonstruować nosze, aby przetransportować jedną osobę z grupy z punktu A do punktu B. Następnie udaliśmy się na plażę, aby się zrelaksować i wykąpać w jeziorze. Później odbyło się karaoke. Rywalizowaliśmy między sobą w grupach, kto głośniej potrafi śpiewać. Po obiedzie graliśmy w różne gry planszowe i w siatkówkę. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na wspólnej dyskotece.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny S.
Ósmy dzień naszej kolonii zaczęłyśmy od zajęć plastycznych. Wszystkie stworzyłyśmy piękne prace, wykorzystując technikę quillingu. Później zajęliśmy się jazdą segwayem oraz grami i zabawami integracyjnymi. W wolnej chwili poszłyśmy również na plażę, gdzie zrobiłyśmy sobie wspólne grupowe zdjęcia. Następnie rozegrałyśmy mecz w piłkę siatkową z drugą grupą kolonii 33 Przygody. Wieczorem odbyło się karaoke, a po kolacji wszystkie świetnie się bawiłyśmy na imprezie na Poziomie X!

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Niedzielę rozpoczęliśmy od kajaków sit on top. Świetnie poradziliśmy sobie na jednoosobowych kajakach. Następnie rozegraliśmy turniej łucznictwa. Strzelanie z łuków do tarcz z punktami wprawiło nas w bojowy nastrój, oczywiście rozegraliśmy turniej zgodnie z zasadami fair play. Aby odpocząć, wybraliśmy się na plażę, na której korzystaliśmy z kąpieliska. Koniec dnia był dla nas pełen dobrej energii, ponieważ odbyła się impreza na Poziomie X, na której bawiliśmy się znakomicie.

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Po śniadaniu nauczyliśmy się szyfrować zdania, dzięki czemu wymyśliliśmy sobie nawzajem ciekawe zaszyfrowane zadania do wykonania. Następnie szlifowaliśmy swoją technikę pływania. Przed obiadem układaliśmy bardzo dużą jengę, graliśmy też w mega twistera. Po posiłku spędziliśmy czas w dmuchanej kuli na wodzie. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą kajakami turystycznymi po jeziorze Łęsk. Wszyscy razem przepłynęliśmy trasę wyznaczoną przez ratownika. Dzięki cudownej pogodzie nasza wyprawa była niezapomniana! Po obiedzie udaliśmy się na wspólne plażowanie i kąpiele. Wieczorem odbyła się impreza na Poziomie X, na którą wszyscy czekaliśmy z niecierpliwością. Były tańce, dobra muzyka i śpiewy!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry P.
Ósmy dzień rozpoczęliśmy od plażowania. Pływaliśmy w kąpielisku i graliśmy w karty na plaży. Po południu nauczyliśmy się, co to są parokroki i jak wyznaczać azymut za pomocą kompasu, po czym zagraliśmy w grę terenową Błędny Azymut. Po obiedzie zagraliśmy w memory, gdzie mieliśmy okazję poćwiczyć koncentrację i pamięć. Zagraliśmy też w żywioły, używając piłki i inne gry integracyjne. Wieczorem ubraliśmy się ładnie i udaliśmy się na dyskotekę, na której bawiliśmy się do naszych ulubionych piosenek.

BFF, grupa Pani Roksany M.
Dzień ósmy naszej przygody już za nami! Rozpoczęłyśmy go od rozgrzewki oraz warsztatów tanecznych, na których nauczyłyśmy się trzech różnych tańców. Następnie udałyśmy się do Cool clubu, na karaoke - zabawa była świetna! Każda z nas mogła wybrać piosenkę, którą chce zaśpiewać. Kolejnym punktem naszego dnia była ścieżka edukacyjna, podczas której poszliśmy na spacer po lesie i zapoznaliśmy się z wieloma ciekawostkami na temat przyrody, po czym udałyśmy się na żyroskop, na którym mogłyśmy się wcielić się w rolę astronauty. Dzień zakończyłyśmy imprezą na Poziomie X, bawiłyśmy się rewelacyjnie

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny L.
Niedzielny poranek rozpoczęłyśmy od wspólnych gier i zabaw takich jak dwa ognie, murarz, refleks czy konie i jeźdźcy. Potem jeździłyśmy po specjalnym torze na quadach. To było bardzo emocjonujące. Po południu malowałyśmy w chmurach oraz tworzyłyśmy wielkie bańki. Powstały piękne rysunki. Każda z nas bardzo lubi malować. Wieczorem wybrałyśmy się na zajęcia Akcja Integracja, podczas których wzięłyśmy udział w konkurencjach wykorzystujących wielospodnie, wielonarty, rurowce oraz w zawodach przeciągania liny. Wieczór zakończył się wspólnymi tańcami na imprezie na Poziomie X. To był bardzo aktywny dzień.

Gry i Zabawy, grupa Pani Pauliny B.
Poranek rozpoczął się wyprawą kajakami turystycznymi po naszym malowniczym jeziorze. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie sprawdziliśmy swoją celność. Aktywnie odpoczywaliśmy na plaży, graliśmy w czekoladę oraz graliśmy w piłkę. Dzień zakończył się wspólną dyskoteką.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny B.
Niedzielę przywitaliśmy zajęciami ze strategii i taktyki. Zapoznaliśmy się z teorią działania w zorganizowanej grupie, poznaliśmy typy szyków i formacji, nauczyliśmy się obowiązujących gestów, przydatnych w komunikacji oraz przeprowadziliśmy symulowane akcje, w trakcie których zweryfikowaliśmy nabytą przez nas wiedzę. Później przeszliśmy na plażę, na której doskonaliliśmy techniki pływania pod okiem ratownika. Po szkoleniu zastosowaliśmy cenne rady podczas korzystania z kąpieliska. Później spotkaliśmy się wspólnie z sąsiadami z piętra, by pograć razem w gry planszowe. W tym samym składzie rozegraliśmy również mecz piłki nożnej. Zagraliśmy również w grę francuską. Zakończeniem dnia była impreza na Poziomie X.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Patrycji W.
Ósmego kulkowego dnia nauczyliśmy się jeździć na segwayu. Samodzielnie wykonywaliśmy tratwy, na których później przepłynęliśmy wokół pomostu. Zagraliśmy w grę francuską, która dała nam mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy. Dzień zakończyliśmy kosmiczną dyskoteką na Poziomie X.

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Ósmy dzień zaczęłyśmy od naszych ulubionych gier integracyjnych jak mafia i pif-paf. Następnie wraz z profesorem Flitwickiem uczyłyśmy się lewitacji na eurobungee. Korzystałyśmy także ze słońca i spędziłyśmy czas na plaży. Po obiedzie okazało się, że nawet niepozorne bum bum rurki są świetnym instrumentem i wiele można na nich zagrać. Grałyśmy dziś także w kalambury i gry karciane. Wieczorem bawiłyśmy się do naszych ulubionych piosenek na imprezie na Poziomie X.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Poranek minął nam na graniu w zbijaka i dwa ognie. Później tworzyliśmy postać Zgredka z masy solnej oraz testowaliśmy nasze magiczne zdolności pokonując dwa poziomy trudności w parku linowym. Po obiedzie cieszyliśmy się słońcem na plaży, bawiliśmy się w żółwia oraz zwierzogród, w którym wcieliliśmy się w nasze ulubione zwierzęta. Wieczorem odbyła się dyskoteka w nowoczesnej sali koncertowej. To był dzień pełen pozytywnych emocji!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Karoliny J.
Niedzielę zaczęliśmy od przeprowadzenia walk gladiatorskich, używaliśmy do tego specjalnych lanc, za których pomocą mieliśmy zrzucić przeciwnika z maty. Poprawiliśmy także nasze zdolności strzeleckie na strzelnicy do strzelania z wiatrówek, a później poświęciliśmy czas na jeszcze lepsze zapoznanie się ze sobą. Niektórzy z nas, ci z zakupionym dodatkowym pakietem zajęć, mieli okazję rozegrać laserowy paintball. Było super! Po obiedzie nauczyliśmy się wspinać na wieżę ze skrzynek, którą sami budowaliśmy. Przeszliśmy się również do lasu, by poznać zasady, jakie tam panują, oraz by zapoznać się z gatunkami zagrożonymi. Wieczorem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od potyczki ze świetlną bronią i detektorami trafień realizowanych w hali koncertowej. Nauczyliśmy się posługiwać wiatrówką sprężynową oraz poznaliśmy podstawowe postawy strzeleckie. Stojąc przy stanowiskach oddawaliśmy strzały do papierowych tarcz. Odbyliśmy również rekreacyjną wyprawę czteroosobowymi rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece w Cool Clubie.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Martyny B.
Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na zajęcia dotyczące kultur wszechświata. Tam każdy z nas wykazał się kreatywnością i w trzech grupach utworzyliśmy plakaty. Następnie odbyły się skrzynki. Było to duże wyzwanie dla nas, ale daliśmy sobie radę. Następnie łapaliśmy promienie słońca, relaksując się na plaży. Po obiedzie nadszedł czas na smoczą Łódź. Było rewelacyjnie. Później odbyła się gra laserowym paintballem. Mogliśmy konkurować w dwóch przeciwnych grupach. Po kolacji był czas na tańce oraz przyjemności na dyskotece. To był wspaniały dzień.

Kulka Open, grupa Pana Patryka Cz.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy od wspinania się na wieżę ze skrzynek. Następnie odbyliśmy zajęcia Archery Challenge, a także zajęcia na ściance wspinaczkowej. Po obiedzie udaliśmy się na plażę i graliśmy w grę terenowa, podczas której musieliśmy rozwiązać szereg zagadek, by odgadnąć, jakie to miejsce, a następnie zrobić sobie przy nich zdjęcie. Na koniec dnia czekała na nas impreza dyskotekowa w Cool Clubie.

Kulka Party, grupa Pani Weroniki W.
Dzisiaj stanęliśmy na wysokości zadania i pokonaliśmy dwie trasy parku linowego o różnym poziomie trudności. Udaliśmy się również na tańce oraz na plażę, na której zagraliśmy w waterpolo. Drugą połowę dnia spędziliśmy na laserowym paintballu. Aby podtrzymać aktywność, zagraliśmy w grę terenową. Pozostałą część energii wykorzystaliśmy na dyskotece.

Na Orbicie, grupa Pani Celiny K.
Niedziela minęła nam bardzo przyjemnie. Od samego rana bawiliśmy się wspólnie, integrując. Zagraliśmy w koszykówkę i popularnego ziemniaka. Później udaliśmy się do Strefy UFO, gdzie Oficer Tajności wprowadzał nas w kolejne poziomy wtajemniczenia. By jednak poznać wszystkie sekrety tego miejsca, podpisaliśmy zaszyfrowane certyfikaty milczenia. Mogliśmy dzięki temu zwiedzić statek UFO oraz zobaczyć Yazruma. Po obiedzie przemierzaliśmy specjalnie przygotowany tor na quadach amerykańskiej firmy Polaris. Potem odpoczywaliśmy na świeżym powietrzu przy muzyce, grając w kalambury. Wieczorem spożytkowaliśmy naszą energię bawiąc się i tańcząc na dyskotece.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mikołaja M.
Dzień zaczęliśmy od survivalu, podczas którego nauczyliśmy się, jak można zrobić szybki filtr wody z węgla, kamieni, piasku i wacików oraz jak rozpalać ogniska krzesiwem, jakie są typy ognisk. Następnie poszliśmy zagrać w dwa ognie. Naszą następną atrakcją był paintball na terenie ośrodka, podczas którego zagraliśmy deadmatch. Po obiedzie odpoczęliśmy i poszliśmy na strzelnicę postrzelać z wiatrówek do tarcz. Naszą wieczorną atrakcją była dyskoteka.

Poranek rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki, aby przygotować swój aparat ruchu na cały dzień. Później wzięliśmy udział w zajęciach ze strategii i taktyki, na których poznaliśmy różne szyki bojowe i ich zastosowania, aby następnie przećwiczyć je w praktyce. Następnie wzięliśmy udział w Operacji Desantowej Przyczółek, podczas której używając kajaków turystycznych i typu sit on top dotarliśmy do punktów zaznaczonych na mapie. We wspomnianych punktach znaleźliśmy wskazówki, które doprowadziły nas do skrzyni ze skarbami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Niedzielny poranek rozpoczęliśmy grami i zabawami takimi jak ziemniak, pif paf oraz węzeł gordyjski. Śmiechu było co nie miara. Po obiedzie wzięliśmy udział w Operacji Desantowej Przyczółek. Musieliśmy tam przepłynąć różne brzegi jeziora i znaleźć specjalne przedmioty. Następnie na terenie ośrodka musieliśmy znaleźć tajny pakunek. Misja ta zajęła nam ponad trzy godziny. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany P.
Czy wiecie jak wiele tlenu wytwarzają drzewa? Tego i wiele innych ciekawostek dowiedzieliśmy się na warsztatach z eko recyklingu. Na parku linowym przetestowaliśmy swoją zręczność, a kilka z nas przeszło najtrudniejszą trasę. Nauka władania mieczem wyłoniła wśród nas prawdziwych mistrzów. Niektórzy z nas na fakultatywnym Pakiecie Mega Paintball ćwiczyła celność. Dzień zakończyliśmy imprezą na Poziomie X.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano przypomnieliśmy sobie film „Bob budowniczy” i budowaliśmy różne konstrukcje. Powstały domki, rakiety, a nawet ślimak. Następnie pływaliśmy na rowerkach wodnych po jeziorze Łęsk. Później jeździliśmy na quadach - instruktor uczył nas kierowania. Potem część z nas poszła na strzelnicę paintballową na zajęcia fakultatywne i zagrała w dwie gry. Wieczorem odbyła się impreza w sali koncertowej. Bawiliśmy się świetnie.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Niedzielę rozpoczęliśmy od przebrania się w specjalne stroje, dzięki którym odbyliśmy prawdziwe zapasy sumo. Potem udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której mogliśmy zmierzyć się z czterema różnymi poziomami trudności. Następnie wybraliśmy się na wyprawę kajakami turystycznymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Po obiedzie graliśmy w grę terenową na terenie ośrodka pod nazwą gra francuska. Natomiast wieczór spędziliśmy na szalonej imprezie tanecznej na Poziomie X.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Rano wybraliśmy się w rejs smoczą łodzią. Ubrani w kapoki wiosłowaliśmy w rytm wybijany na bębnie przez naszą koleżankę i podziwialiśmy piękno natury. Graliśmy w siatkówkę, wypełnialiśmy ankiety i byliśmy na plaży. Po obiedzie chodziliśmy po parku linowym. Każdy z nas odbył szkolenie naziemne, a następnie przeszedł dwie trasy parku. Kolejną atrakcją, z jakiej skorzystaliśmy, był waterball. Próbowaliśmy utrzymać pion, będąc w dmuchanej kuli na wodzie. Wieczorem tańczyliśmy i bawiliśmy się na dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Nasz dzień rozpoczął się od wyprawy rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Później przeszliśmy ćwiczenie astronauty na kosmicznym żyroskopie. Następnie przyszedł czas na wypoczynek na plaży oraz kąpiel w wyznaczonym do tego miejscu. Podczas gry w dwa ognie świetnie się bawiliśmy i każda z drużyn zdobyła sporą liczbę punktów. Dzięki wieczornej imprezie na Poziomie X mieliśmy okazję zatańczyć do naszych ulubionych piosenek.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Niedzielną zabawę rozpoczęliśmy od Archery Challenge. Ubrani w ochraniacze i maski rozegraliśmy między sobą pojedynki strzeleckie na łuki i strzały, zakończone specjalną bezpieczną gąbką. Później część z nas grała w piłkę nożną, a część w koszykówkę. Zauroczeni jeziorem Łęsk udaliśmy się na nie ponownie, tym razem jednak na kajaki sit on top. Następnie bawiliśmy się już na lądzie w pif paf, później ciągnęliśmy nasza rywalizację w walkach gladiatorów. Dzień zakończyliśmy wielką impreza na Poziomie X. Kolorowe światełka, muzyka i my wszyscy, wspólnie tańcząc. Było fantastycznie!

Summer Challenge, grupa Pani Moniki R.
Nasz kolejny dzień przygód w Kulce rozpoczęliśmy od gier planszowych. Następnie wcieliliśmy się w gladiatorów, podczas zajęć staczaliśmy bitwy pomiędzy sobą. Później zagraliśmy męcz w siatkówkę, graliśmy również w dwa ognie. Po obiedzie przenieśliśmy się w kosmos za sprawą żyroskopu, czyli trenera lotów kosmicznych. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz. Po kolacji mieliśmy świetną zabawę na imprezie na Poziomie X.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Niedzielę rozpoczęliśmy od zagrania w koszykówkę oraz w gry planszowe, następnie obejrzeliśmy film 3D „Explore” w kinie sferycznym. Po obiedzie zagraliśmy w waterpolo, czyli w wodną piłkę oraz plażowaliśmy. Później rozegraliśmy mecz w wielkich spódnicach oraz mecz passballu, gdzie kontakt z innymi graczami jest zabroniony. Dzień zakończyliśmy super zabawą na dyskotece.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Ósmy dzień kolonii rozpoczęliśmy od gier planszowych. Druga część osób w tym samym czasie udała się na zajęcia fakultatywne z Pakietu Mega Paintball. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie odbyły się zajęcia Ranny Lotnik, na których nauczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy. Jednym z naszych zadań było wykonanie noszy z darów lasu. Poszło nam doskonale! Po pysznym obiedzie poznaliśmy gry z różnych zakątków świata. Były to molkky oraz bule. Następnie ponownie udaliśmy się na tor do jazdy quadami i doskonaliliśmy swoje umiejętności. Wieczór spędziliśmy na dyskotece, tańcząc do naszych ulubionych piosenek!

VIP, grupa Pani Adrianny H.
Dzień rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką. Rozegraliśmy mecz siatkówki oraz zagraliśmy w badmintona. Część osób z grupy wybrała się na zajęcia fakultatywne z Pakietu Mega Paintball. Po drugim śniadaniu przeszliśmy szkolenie na kosmicznym żyroskopie, dzięki któremu mogliśmy poczuć się, jak podczas startu kosmicznej rakiety. Po pysznym obiedzie zagraliśmy w wodną grę zespołową waterpolo. Drużyna chłopców wygrała pojedynek. Następnie, ponownie wybraliśmy się na starcie łuczników Archery Challenge. Zostaliśmy wyposażeni w łuk, maskę oraz bezpieczne strzały. Wieczorem, wspólnie tańczyliśmy i bawiliśmy się na dyskotece.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęłyśmy od seansu „Explore” w kinie sferycznym 3D. Dowiedziałyśmy się wielu ciekawostek o astronomii i astrologii. Po filmie udałyśmy się na plażę, aby zaczerpnąć ciepłych promieni słoneczka. Po obiedzie zmierzyłyśmy się ze sobą w turnieju gladiatorów, by sprawdzić nasz spryt i taktyczne myślenie. Następnie, testując naszą zwinność, tworzyłyśmy wysokie wieże ze skrzynek, na które wspinałyśmy się, zdobywając kulkowy szczyt. Wieczorem tańczyłyśmy jak szalone na dyskotece do ulubionych piosenek.