RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus III (17.07-27.07.2022)

Dzień 9 - Nadal w zielone gramy

Dodany: 2022.07.25

#CampGirl, grupa Pani Darii G.
Poniedziałek zaczęłyśmy od gry w mafię oraz zaraz później gry terenowej Zrób Zdjęcie, w której miałyśmy robić sobie zdjęcia z obiektami znajdującymi się w ośrodku. Następnie udałyśmy się na plażę. Po obiedzie konstruowałyśmy różne budowle z kolorowych rurek na zajęciach bambonady. Potem świetnie bawiłyśmy się na zajęciach teatralnych, ćwicząc nasze role oraz improwizując przedstawienie. To był niesamowity dzień!

33 Przygody, grupa Pani Oliwii M.
Bawiliśmy się dzisiaj świetnie. Na pierwszych zajęciach graliśmy w siatkówkę, a później w różne rozmaite gry planszowe i integracyjne. Następnie udaliśmy się na plażę poopalać się i wykąpać w jeziorze. Po obiedzie pływaliśmy rowerkami wodnymi, a potem jeździliśmy quadem po torze off-roadowym. Było świetnie! Mogliśmy poprowadzić pojazd z pomocą instruktora. Po kolacji graliśmy wspólnie w grę mafia w miasteczku.

33 Przygody, grupa Pani Pauliny S.
Dziewiątego dnia kolonii część z nas, w ramach zajęć fakultatywnych, wybrała się na poligon, gdzie czekały quady, ranger, segway, zorbing. W tym samym czasie druga część naszej grupy brała udział w zajęciach z wychowawcą, podczas których grałyśmy w mafię, czółko, uno oraz wypoczywałyśmy na plaży. Po obiedzie cała grupa miała możliwość pokonania specjalnie przygotowanego toru quadem. Następnie odbyły się zajęcia Archery Challenge, podczas których nauczyłyśmy się strzelać z łuków. Na zakończenie dnia poszłyśmy na zachód słońca oraz zrobiłyśmy sobie piknik.

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Wyspani i wypoczęci rozpoczęliśmy poniedziałkowe zmagania. Wyposażeni w gumowe lance rywalizowaliśmy na specjalnej macie w walkach gladiatorów. Następnie w specjalnej uprzęży układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie wspinając się na nią. Później nauczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości i zagraliśmy w grę terenową Enigma.

Adrenalina, grupa Pani Roksany S.
Ten dzień super atrakcji, zaczął się jak każdy inny, czyli wspaniale. Urządziliśmy sobie rozgrywkę słynnego programu w kulkowej wersji pod nazwą Awantura o Wiedzę. Wszyscy tak się rozkręcili w licytacjach, że spotkała nas seria bankructw, ale zabawa była przy tym na całego. Po obiedzie wcieliliśmy się w rolę detektywów. Szukaliśmy poszlak, by znaleźć sprawcę występku. Pomiędzy zajęciami graliśmy w piłkę nożną, a wieczorem po kolacji wspólnie z innymi uczestnikami obozu rozegraliśmy mecz siatkówki.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Zuzanny C.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Każdy spróbował swoich sił w jeździe segwayem i quadem. Następnie razem z instruktorem przejechaliśmy rangerem po specjalnym torze. Po obiedzie wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem. Pogoda nam dopisuje! Później udaliśmy się na walki sumo, podczas których wyłoniliśmy mistrza sumo spośród wszystkich uczestników. Wieczorem odbyła się gra terenowa Mazurska Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aleksandry P.
Dzień rozpoczął się od gry terenowej Zrób Zdjęcie, odbywającej się w obrębie ośrodka. Rozwiązywaliśmy zagadki, których odpowiedziami były znane nam miejsca naszej Kulki, przy których należało zrobić zdjęcia. Po południu uczyliśmy się strzelać z wiatrówki. Następnie udaliśmy się na zajęcia, które polegały na ułożeniu wieży ze skrzynek, po których się wspinaliśmy.

BFF, grupa Pani Roksany M.
Dzień dziewiąty już za nami! Rozpoczęłyśmy go od gry w dwa ognie, w której podzieliłyśmy się na dwa zespoły i zbijaliśmy się nawzajem. Następnie poszliśmy się ochłodzić, kąpiąc się w jeziorze, a posiadaczki pakietu udały się na poligon, między innymi jeździłyśmy tam quadami oraz rangerem. Kolejnym punktem naszego dnia była baloniada - uwielbiamy tę grę! Po obiedzie udałyśmy się na zajęcia z robienia biżuterii oraz znaczków. Kolejnym punktem naszego dnia było robienie koszulek - niektóre z nas malowały po nich farbami, a pozostałe zbierały podpisy uczestników. Dzień zakończyłyśmy ogniskowym wieczorkiem przy pięknym zachodzie słońca.

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny L.
Za nami już dziewiąty dzień kulkowej przygody. Po pysznym śniadanku tworzyłyśmy własne gry planszowe. Każda grupa miała swoją planszę, pionki, kostkę i zasady gry. Potem korzystając ze świetnej pogody odpoczywałyśmy na plaży. Po południu byłyśmy na zajęciach Wszystko Gra, na których uczyłyśmy się grać na bum bum rurkach. Nasz dzień zakończyłyśmy wspinaniem się na park linowy.

Gry i Zabawy, grupa Pani Pauliny B.
Dzień zaczął się od wyprawy na poligon, gdzie jeździliśmy quadami oraz rangerem. Wchodziliśmy do dmuchanej zorby i pokonywaliśmy w niej odcinek trasy. Po obiedzie czekało na nas plażowanie z kąpielami. Następnie udaliśmy się na żyroskop, gdzie przez chwilkę mogliśmy poczuć się jak w statku kosmicznym. Dzień zakończyliśmy grami i zabawami.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Magdaleny B.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od plażowania. Korzystaliśmy z kąpieliska, plaży, obserwowaliśmy naturę. Następnie rozegraliśmy mecz baloniady. Była to dla nas ogromna frajda oraz zacięta rywalizacja. Połączeni z inną grupą poczuliśmy motywację do zdobycia jak najlepszego wyniku. Omówiliśmy naszą strategię i ruszyliśmy po wygraną. Rywalizacja zakończyła się wynikiem 17:15. Później dumni ze zwycięstwa udaliśmy się do Cool Clubu, w którym spędziliśmy czas na rozwiązywaniu quizów na wirtualnych dywanach. Graliśmy tam również w edukacyjne gry interaktywne. Kolejną atrakcją tego dnia był wojskowy tor przeszkód. Urządziliśmy sobie konkurs na najlepszy czas pokonania toru.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Patrycji W.
Dziewiąty kulkowy dzień rozpoczęliśmy od gier sportowych, takich jak dwa ognie czy piłka nożna. Graliśmy też w jengę. Potem udaliśmy się na malowanie w plenerze, co było strzałem w dziesiątkę. Popołudniem wybraliśmy się na doskonalenie pływania, pogoda nam dopisywała. Następnie strzelaliśmy z wiatrówek, a dzień zakończyliśmy grą terenową Mazurska Pułapka.

Harry Potter, grupa Pani Gabrieli K.
Dziś rano ubrałyśmy się w uprzęże i kaski, odbyłyśmy szkolenie i zmierzyłyśmy się z dwiema trasami parku linowego. Każdej z nas udało się przejść przynajmniej jeden poziom! Spędziłyśmy również czas na plaży. Po obiedzie odbyła się Bitwa o Hogwart, podczas której musiałyśmy zmierzyć się z licznymi konkurencjami, aby następnie dostać się do Voldemorta i móc go pokonać. Resztę dnia spędziłyśmy rozmawiając i grając wspólnie.

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Nasz czas w Szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart powoli zbliża się ku końcowi, ale my nie zwalniamy tempa! Rano tworzyliśmy własną grę planszową o dumnej nazwie Kulkolot oraz byliśmy na plaży, na której kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w uno. Po obiedzie stoczyliśmy ostateczne starcie z Tym, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać w ramach Bitwy o Hogwart. Oczywiście wyszliśmy zwycięsko z tej walki. Później trenowaliśmy nasze zdolności magiczne na ściance wspinaczkowej, a wieczorem graliśmy w kalambury.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Karoliny J.
W poniedziałek czekały na nas warsztaty wrażliwości estetycznej, które uruchomiły naszą wyobraźnię w oparciu o informacje, jakie poznaliśmy w tajnej strefie parę dni temu. Każdy z nas miał za zadanie wykonanie ogrodu Yazruma w słoiczku. Później trenowaliśmy nasze zdolności strzeleckie na strzelnicy do paintballu. Po krótkim instruktażu przeprowadziliśmy konkurs na największą liczbę trafionych punktów. Odbyliśmy także przeprawę przez nasze malownicze jezioro na kajakach turystycznych. Mieliśmy także okazję wykonać jedzenie kosmitów na kosmicznych warsztatach kulinarnych. Było bardzo ciekawie i smacznie!

Kosmiczna Misja, grupa Pani Zofii M.
Nowy tydzień rozpoczęliśmy od zajęć na parku linowym. Przeszliśmy trasami, które mają dwa poziomy. Każdy z nas wybrał dopasowaną do własnych możliwości trasę. Letnie słońce skłoniło nas także do wyjścia nad jezioro, gdzie pływaliśmy oraz opalaliśmy się na plaży. Poznaliśmy dziś budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Nauczyliśmy się strzelać z łuków. Rozegraliśmy dziś grę terenową Enigma, podczas której podzieleni na grupy chowaliśmy oraz wykonywaliśmy zadania. Wzięliśmy dziś udział w kosmicznych warsztatach kulinarnych. Podczas warsztatów za pomocą galaretek oraz ozdób cukierniczych stworzyliśmy własne wyobrażenie kosmosu oraz planety Yazruma. Był to dzień, w którym nabyliśmy wiele nowych umiejętności oraz wykorzystaliśmy kreatywnie naszą wyobraźnię. Nie możemy doczekać się kolejnych dni i atrakcji.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Martyny B.
Dzień minął bardzo aktywnie. Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na ściankę wspinaczkową, gdzie kilku z nas weszło na najtrudniejszą ściankę. Następnie wyruszyliśmy na Archery Challenge, gdzie podzieliliśmy się na dwie drużyny i konkurowaliśmy ze sobą. Następnie odbyły się warsztaty z wrażliwości estetycznej, podczas których robiliśmy ozdobne słoiczki. Po obiedzie nadszedł czas na zajęcia kulinarne, na których ozdabialiśmy galaretki. Następnie była gra w paintball, podczas której strzelaliśmy do siebie będąc w dwóch odrębnych drużynach. Po kolacji nadszedł czas na grę w siatkówkę. To był cudowny dzień i z niecierpliwością czekamy na kolejny.

Kulka Open, grupa Pana Patryka Cz.
Dzisiejszy słoneczny dzień rozpoczęliśmy od wyprawy kajakowej, podczas której towarzyszyło nam mnóstwo pięknych widoków. Następnie udaliśmy się na plażę, by się trochę ochłodzić, zrelaksować i korzystać z promieni słońca. Po południu wspólnie z innymi uczestnikami obozu rozegraliśmy mecz siatkówki. Wieczorem odbyły się rozgrywki karciane oraz planszowe.

Kulka Party, grupa Pani Weroniki W.
Śniadanko zjedliśmy, pokoje posprzątaliśmy, po czym udaliśmy się na pierwsze zajęcia. Była to długo przez nas wyczekiwana baloniada. Zagraliśmy w mafię i powspominaliśmy ciekawe chwile, które minęły do tej pory. Po obiedzie zamieniliśmy się w piosenkarzy. Karaoke okazało się strzałem w dziesiątkę. Ostatnie dzisiaj zajęcia odbyły się na strzelnicy paintballowej. Wieczór spędziliśmy, jak na Kulkę Party przystało, na imprezie! Jutro już prawie ostatni dzień, musimy go w pełni wykorzystać, wiec do zobaczenia.

Na Orbicie, grupa Pani Celiny K.
Dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Słoneczny poranek przeznaczyliśmy na turniej baloniady. Świetnie bawiliśmy się trafiając w siebie balonami z wodą w ten upalny dzień. Później udaliśmy się na Archery Challenge, czyli wykorzystanie zdobytych wcześniej umiejętności łuczniczych w praktyce. Wyposażeni w maski oraz ochraniacze strzelaliśmy do siebie z łuków i specjalnie zabezpieczonych strzał kryjąc się za bunkrami. Potem wybraliśmy się na seans 3D do kina sferycznego. Leżeliśmy na wygodnych pufach i oglądaliśmy ciekawie zobrazowaną historię. Wieczorem bawiliśmy się na imprezie na Poziomie X. Tańczyliśmy do znanej nam muzyki w świetle kolorowych reflektorów.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mikołaja M.
Dzień przywitał nas piękną pogodą. Nasza zabawę zaczęliśmy od laserowego paintballu. Poznaliśmy nowa zabawę, budowaliśmy zasłony, za którymi mogliśmy się schować, żeby przeciwnik nie mógł nas trafić. Następnie poszliśmy odpocząć przed speedballem, podczas którego poznaliśmy nowy tryb rozgrywki. Po obiedzie zagraliśmy w uno oraz w czółko. Po kolacji poszliśmy na wieczorny spacer po terenie ośrodka.

Dzień rozpoczęliśmy od porannego rozruchu, aby przygotować swój aparat ruchu na cały dzień pełen przygód. Później udaliśmy się do lasu na zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy zawartość wojskowych racji żywnościowych i sposoby pozyskiwania jedzenia w trudnych warunkach. Następnie, po kolei, każdy z nas wspinał się na wieżę ze skrzynek. Byliśmy przypięci do uprzęży, dzięki której instruktor nas asekurował. Później, po kilku grach i zabawach, przygotowywaliśmy się do wieczornej gry terenowej o charakterze militarnym - do Nocnego Desantu, na którym mieliśmy okazję sprawdzić wiedzę i umiejętności zdobyte podczas naszego obozu.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Wiktorii Ch.
Nowy tydzień rozpoczęliśmy sprawdzianem naszej wiedzy na tematy militarne podczas Awantury o Wiedzę. Kolejnymi zajęciami były skrzynki, podczas których ubrani w specjalne uprzęże wspinaliśmy się po wieży ze skrzynek, jednocześnie ją budując. Następnie pokonaliśmy dwupoziomowy park linowy. Każdemu z nas udało się przejść oba poziomy - jak prawdziwi żołnierze pokonywaliśmy swoje lęki. Po obiedzie przygotowywaliśmy się do operacji Nocny Desant. Była to tajna operacja wojskowa, podczas której jako zgrany oddział wkroczyliśmy na linię wroga i odnieśliśmy zwycięstwo.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Roksany P.
Dziś odbył się poligon dla osób z fakultatywnym Pakietem Aktywnym. Ci z nas, którzy zostali w ośrodku, cieszyli się plażowymi grami, siatkówką i wymyślali śmieszne zagadki. Następnie stworzyliśmy kosmiczne stwory z galaretek, które oczywiście potem zjedliśmy ze smakiem. Pokonaliśmy wymagającą trasę na kajakach turystycznych, a na koniec dnia pobawiliśmy się w konstruktorów, czyli zbudowaliśmy ciekawe obiekty z ogromnych klocków i łączeń. To był niesamowity dzień!

Odkrywcy UFO, grupa Pani Emilii S.
Dziś rano część naszej grupy poszła na poligon. Po krótkim marszu mogliśmy skorzystać z super atrakcji. Zaczęliśmy od zorby, każdy z nas mógł turlać się w kuli. Następnie jeździliśmy na segwayu, a także byliśmy pasażerami szybkiego samochodu terenowego. Na koniec jeździliśmy quadami. Po powrocie do ośrodka graliśmy w piłkę nożną i rysowaliśmy. Po obiedzie strzelaliśmy do celu z markera do paintballa. Następnie robiliśmy kosmiczne galaretki. Wieczorem byliśmy na żyroskopie, czyli symulatorze lotów kosmicznych.

Summer Challenge, grupa Pani Kamili W.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od zajęć na żyroskopie, podczas których mogliśmy poczuć się jak astronauci podczas startu rakiety kosmicznej. Potem udaliśmy się na zajęcia z nauki strzelania z wiatrówek sprężynowych. Następnie wybraliśmy się na wyprawę kajakami pojedynczymi po naszym malowniczym jeziorze Łęsk. Po obiedzie poszliśmy wszyscy razem na plażę oraz przygotowywaliśmy planszę do gry terenowej Chaos. Natomiast wieczór spędziliśmy na grze terenowej w ośrodku.

Summer Challenge, grupa Pani Anny Z.
Dziś graliśmy w siatkówkę oraz w karty. Następnie wybraliśmy się na plażę. Opalaliśmy się i pływaliśmy. Ubraliśmy się w kapoki i poznaliśmy nową grę, jaką jest waterpolo. Przyszedł dziś czas na rewanż podczas walk - wcieliliśmy się w rolę gladiatorów i próbowaliśmy strącić się nawzajem ze specjalnych podestów za pomocą gumowej lancy. Wzięliśmy także udział w zajęciach cyrkowych. Nauczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździliśmy na dziwnym rowerze.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od gry terenowej Błędny Azymut z użyciem kompasów i nauczyliśmy się wyznaczać azymut. Później wybraliśmy się na plażę, aby zagrać w piłkę wodną, czyli waterpolo. Następnie wcielaliśmy się w rolę cyrkowców i spróbowaliśmy swoich sił w chodzeniu na szczudłach oraz w jeździe na dziwnym rowerze. Później zagraliśmy mecz z wykorzystaniem balonów wypełnionych wodą. Dzień zakończyliśmy zabawami, m.in. w kalambury i w dwa ognie.

Summer Challenge, grupa Pani Jaśminy J.
Poniedziałkowy poranek rozpoczął się dla nas w kuli waterballu. Podjęliśmy wyzwanie od pani instruktor, by zrobić jaskółkę w środku kuli na wodzie. Następne zajęcia to Ale Cyrk! Jeździliśmy na dziwnym rowerze oraz chodziliśmy na szczudłach. Następnie zaznaliśmy trochę magii na wirtualnych dywanach, czyli grach komputerowych, w które gra się na podłodze. Po dosyć intensywniej pierwszej części dnia dla ochłody wskoczyliśmy do jeziora i rozegraliśmy mecz watrepolo. Później szybkie suszenie i spotkaliśmy się na placu apelowym i zagraliśmy w mafię. Dzień zakończyliśmy grą terenową, przy której posługiwaliśmy się mapą.

Summer Challenge, grupa Pani Moniki R.
Nasz kolejny dzień przygód na Kulce rozpoczęliśmy od gry w piłkę. Następnie skakaliśmy na eurobangee oraz na trampolinach. Następnie udaliśmy się na jezioro, aby popłynąć na wycieczkę kajakami dwuosobowymi. Po obiedzie zagraliśmy w Awanturę o Wiedzę, podczas której w czterech drużynach rywalizowaliśmy w pięciu kategoriach wiedzy. Później zrobiliśmy plansze i kostki do gry Chaos. W tę grę zagraliśmy podczas naszych wieczornych zajęć.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Kolejny dzień kolonii rozpoczął się od budowania wieży ze specjalnych skrzynek, następnie mieliśmy szansę poczuć się jak w startującej rakiecie kosmicznej na żyroskopie. Na kolejnym bloku zajęć odbyła się trzecia część survivalu, gdzie nauczyliśmy się kamuflażu w lesie. Po obiedzie udaliśmy się na plaże pływać oraz grać w gry. Później odbyło się starcie gladiatorów, a dzień zakończyliśmy wieczorem rozrywkowym z muzyką i przekąskami.

VIP, grupa Pani Natalii K.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od strzelania do celu z wiatrówki. Poznaliśmy budowę wiatrówki sprężynowej oraz prawidłową postawę strzelecką. Na specjalnie przygotowanym miejscu wyposażonym w dwa stanowiska strzeleckie strzelaliśmy do papierowych tarcz. Zabawa była niesamowita! Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się w jeziorze oraz plażowaliśmy. Następnie ponownie udaliśmy się na starcie łuczników. Było super! Po pysznym obiedzie udaliśmy się na zajęcia z survivalu, na których poznaliśmy rodzaje stosów ogniskowych oraz nauczyliśmy się posługiwać krzesiwem. Dodatkowo poznaliśmy znaczenie wody, sposoby pozyskiwania jej w terenie oraz przygotowanie do spożycia. Wieczór spędziliśmy na VIP-owskiej dyskotece!

VIP, grupa Pani Adrianny H.
To był wspaniały dzień, pełen słońca i śmiechu. Rozpoczęliśmy go na strzelnicy paintballowej. Oddaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz. Następnie, po drugim śniadaniu, wyszliśmy na plażę i korzystaliśmy z możliwości wypoczynku pod opieką ratownika. Zwiedziliśmy tajną Strefę UFO, gdzie lądował statek kosmity Yazruma. Przy użyciu kompasu, nauczyliśmy się wyznaczać azymut i rozwiązaliśmy specjalnie przygotowane zagadki. Na koniec dnia wzięliśmy udział w Wieczorze Rozrywkowym, na którym, tańczyliśmy, wspólnie śpiewaliśmy i graliśmy w gry integracyjne.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Zuzanny Ś.
Poniedziałek rozpoczęłyśmy od gier i zabaw z balonami, natomiast osoby z fakultatywnym pakietem wybrały się na poligon, by skorzystać z jego atrakcji. Zagrałyśmy też w głuchy telefon i gąski, gąski do domu. Po obiedzie udałyśmy się na strzelanie z łuków, by nauczyć się strzelać z nich w sam środek tarcz. Odbył się również mini turniej strzelecki z podziałem na drużynową rywalizację. By rozruszać kolana skakałyśmy do gwiazd na eurobungee, wykonując coraz to śmieszniejsze pozy w powietrzu. Dzień zakończyłyśmy na Poziomie X, czyli imprezą w hali koncertowej o niesamowitej akustyce.