RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus V (08.08-18.08.2022)

Dzień 4 - Trwa zabawa na okrągło

Dodany: 2022.08.11

#CampGirl, grupa Pani Roksany P.
Dzień zaczęłyśmy nauką i zabawą. Ranny Lotnik, czyli zajęcia z pierwszej pomocy i tworzenia prowizorycznych noszy były naszą pierwszą atrakcją. Skorzystałyśmy z pięknej pogody i urządziłyśmy piknik na plaży. Poznałyśmy gry z najróżniejszych zakątków świata i zagrałyśmy w nie. Po obiedzie wyruszyłyśmy na spacer do lasu, a potem na terenie ośrodka tworzyłyśmy leśne ludki, czyli zabawne stworki zbudowane tylko z tego, co zaoferowała nam natura. Dzień zakończyłyśmy grą terenową Tropami Wodza, w czasie której odpowiadając na pytania, dowiedziałyśmy się gdzie ukryty jest skarb!

33 Przygody, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień rozpoczęliśmy w wielkim stylu, mianowicie każdy z nas skakał na eurobungee. Później mogliśmy popisać się swoją bystrością w Awanturze o Wiedzę. Po południu pływaliśmy kajakami w pięknym kulkowym słońcu. Przeszliśmy prawdziwe szkolenie cyrkowe i umiemy już chodzić na szczudłach oraz jeździć na dziwnym rowerze. Wieczór spędziliśmy na spokojniej, graliśmy w gry integracyjne, by jeszcze bliżej się poznać.

33 Przygody, grupa Pani Roksany S.
Czwarty niesamowity dzień spędzony na Kulce. Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na rowerki wodne. Pływaliśmy po jeziorze Łęsk. Następnie graliśmy w gry świata. Po obiedzie kolejną emocjonującą atrakcją były quady. Świetnie się na nich bawiliśmy, dały nam dużo frajdy i wiele niezapomnianych wrażeń. Wieczorem stoczyliśmy walki sumo.

Adrenalina, grupa Pani Zuzanny S.
Ten dzień rozpoczęliśmy od przejścia parku linowego. Wszyscy zmierzyli się z obiema trasami i szło nam to bardzo sprawnie. Dzisiaj odbyliśmy też trening strzelecki podczas zajęć na strzelnicy paintballowej. Zwyciężyła Zuzia z wynikiem 46 punktów. Następnie wcieliliśmy się w prawdziwych zawodników sumo. Przebieraliśmy się w specjalne stroje, w których toczyliśmy pojedynki ze sobą nawzajem. Wzięliśmy też udział w grze Awantura o Wiedzę z emocjonującymi licytacjami i ciekawymi pytaniami. Wieczorem graliśmy w gry integracyjne.

Adrenalina, grupa Pani Karoliny W.
Kajaki jednoosobowe to atrakcja, którą zaczęliśmy dzień. Pływając po jeziorze Łęsk mieliśmy okazję podziwiać otaczający je las. Potem stoczyliśmy Awanturę o Wiedzę, wykazując się refleksem przy licytacji pytań. Sprawdziliśmy swoją kondycję przechodząc tory parku linowego. Dzień zakończyliśmy ćwicząc równowagę podczas zajęć na waterballu. Wszyscy bawiliśmy się bardzo dobrze.

BFF, grupa Pani Doroty Ł.
Czwartek rozpoczęłyśmy od gry zdjęciowe wyzwania, potem pływałyśmy na rowerkach wodnych. Następnie rozwijałyśmy swoją wyobraźnię podczas malowania w chmurach i tworzenia baniek mydlanych. Po obiedzie chodziłyśmy na szczudłach i jeździłyśmy na cyrkowym rowerze. Stworzyłyśmy też ściankę do zdjęć oraz instagramowe ramki, a podczas wieczorku gwiazd miałyśmy sesję zdjęciową i pokaz pożyczonej mody.

Gry i Zabawy, grupa Pani Natalii Ch.
Za nami kolejny udany dzień programowy. Z rana zagraliśmy w gry o rozmiarze XXL, czyli twistera, bierki, scrabble, jengę. Następnie pod okiem ratownika spędzaliśmy czas na plaży, gdzie była możliwość kąpania się. Po obiedzie uczestniczyliśmy w walkach gladiatorów - naszym zadaniem było jak najszybsze strącenie przeciwnika z podestu. Następnie skakaliśmy na eurobungee, a na żyroskopie mogliśmy się poczuć jak trenujący astronauci.

Gry i Zabawy, grupa Pani Zuzanny Sz.
Czwarty dzień zaczęliśmy od rywalizacji na olimpiadzie sportowej, a później integrowaliśmy się podczas Akcji Integracji. Następnie udaliśmy się na wycieczkę kajakową po jeziorze Łęsk. Po obiedzie poszliśmy na plażę popływać w jeziorze. Po południu strzelaliśmy z łuków, a dzień zakończyliśmy baloniadą.

Gwiezdny Kadet, grupa Pana Dawida K.
Dzisiejsza przygoda na Kulce rozpoczęła się od wizyty w kulkowym kinie, gdzie mogliśmy obejrzeć seans 3D na temat pór roku. Następnie poszliśmy na zajęcia, podczas których graliśmy w piłkę na opak. Potem udaliśmy się na plażę, na której korzystaliśmy z pięknej pogody i słońca. Po plaży poszliśmy na zajęcia łącznościowe, podczas których uczyliśmy się obsługi telefonu polowego oraz szyfrowania wiadomości. Potem udaliśmy się na kosmiczny żyroskop, na którym świetnie wszyscy się bawiliśmy. Dzień skończyliśmy emocjonującym meczem laserowego paintballu.

Gwiezdny Kadet, grupa Pana Mateusza P.
Nasz nowy dzień rozpoczęliśmy od seansu filmowego w kinie sferycznym. Obejrzeliśmy film „Magiczny Glob” opowiadający o porach roku. Następnie udaliśmy się na plażę, na której kąpaliśmy się oraz graliśmy w różne gry. Kolejnym naszym zajęciem był żyroskop, na którym trenowaliśmy niczym prawdziwi astronauci. Po smacznym obiadku nadszedł czas na grę terenową Tajna Misja. Polegała ona na poszukiwaniu kawałków mapy przy pomocy GPS-u. Przed kolacją poznaliśmy elementy pierwszej pomocy. Na koniec dnia zagraliśmy w kolejną grę terenową ,Mazurska Pułapka.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Aleksandry Ś.
Kolejny intensywny dzień za nami. Zaczęliśmy go od wyprawy na poligon, gdzie czekały na nas takie atrakcje jak off road pojazdem ranger oraz przejażdżka segwayem. Po powrocie przekroczyliśmy bramę tajnej Strefy UFO, gdzie zobaczyliśmy film o historii Kosmicznych Mazur. Odwiedziliśmy również Laboratorium, w którym testowaliśmy urządzenia kosmitów i weszliśmy do kokpitu spodka. Dzięki zobaczeniu tych wszystkich miejsc osiągnęliśmy trzeci, najwyższy stopień wtajemniczenia! To nie był koniec atrakcji. Nauczyliśmy się też obsługi GPS-u, za pomocą którego odnaleźliśmy ukryte zagadki. A dzień zakończyliśmy nocna grą terenową w lesie.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Anny Z.
Dziś wybraliśmy się na kosmiczną wycieczkę do Mikołajek. Odwiedzaliśmy punkty na mapie, w których swoje ślady pozostawiło UFO i robiliśmy zdjęcia, aby sporządzić raport dla naszego kosmity Yazruma. Po powrocie do ośrodka pływaliśmy rowerkami wodnymi. Uczyliśmy się dziś także jeździć na quadzie. Po jeździe jako pasażer i poznaniu toru mogliśmy spróbować swoich sił jako kierowcy. Wieczór spędziliśmy przy ognisku. Najpierw bawiliśmy się wspólnie, a następnie piekliśmy kiełbaski.

Kulka Open, grupa Pani Martyny B.
Czwartek to kolejny dzień na naszym ośrodku Kulka. Było bardzo intensywnie, zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na wiatrówki PCP, czyli na sprężone powietrze. Następnie odbyły się zawody z użyciem wiatrówek sprężynowych. Później był czas na plażowanie i kąpiele w jeziorze. Po obiedzie odbyły się zajęcia z paintballu, gdzie strzelaliśmy do tarczy, a później gra na otwartym polu paintballowym. Po kolacji było ognisko, gdzie integrowaliśmy się przy zabawach.

Kulka Open, grupa Pani Sandry G.
Dzień zaczęliśmy od zmierzenia się z naszą wiedzą na temat ośrodka i jego historii. Następnie udaliśmy się poza ośrodek zagrać w podchody. To była świetna zabawa! Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę, połapać trochę promieni słońca. Po południu poszliśmy na spacer, dzięki czemu mogliśmy obserwować otaczający nas las. Następnie próbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej, gdzie czekały nas cztery poziomy trudności. Na zakończenie dnia udaliśmy się na nocną grę. To był dzień pełen wrażeń i z niecierpliwością czekamy na więcej!

Kulka Open, grupa Pani Weroniki W.
Pierwsza cześć dnia odbyła się na poligonie. Gdy doszliśmy na miejsce, ujrzeliśmy czekające na nas quady oraz rangera. Pokonaliśmy wszystkie leśne przeszkody i wzniesienia pojazdami terenowymi. Wracając do ośrodka śpiewaliśmy wakacyjne piosenki. W drugiej części dnia dowiedzieliśmy się wielu przydatnych informacji na temat pierwszej pomocy. Mogliśmy później wykorzystać uzyskaną wiedzę w grze Ranny Lotnik. Wieczorem odbyła się gra terenowa, z której nie możemy za wiele zdradzić, ale nie martwcie się, bo pokonaliśmy Simona.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Dzisiaj mieliśmy dużo okazji do spożytkowania energii. Udaliśmy się na zajęcia z doskonalenia technik pływackich, podczas których poznaliśmy podstawowe style pływackie. Następnie podczas Archery Challenge broniliśmy Empire State Building przed armią Kronosa. Po obiedzie przypomnieliśmy sobie budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Uczyliśmy się strzelać z łuków i wzięliśmy udział w zawodach strzeleckich, dzięki którym wyłoniliśmy najlepszego strzelca. Rozwiązywaliśmy również zagadki, między innymi sudoku, które uwielbiamy. Wieczorem było ognisko z pieczeniem kiełbasek i ze śpiewaniem piosenek.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
To był kolejny świetny dzień na Kulce! Rozpoczęliśmy go od pływania pod czujnym okiem ratowników. Następnie pokonaliśmy dwie trasy na parku linowym. Po południu poznaliśmy kolejne techniki survivalu, takie jak rozpalanie ogniska czy filtrowanie wody. Wieczorem nadszedł czas na ognisko, przy którym towarzyszyły nam śmiech, muzyka i pieczone kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Kolejny dzień rozpoczęłyśmy od gimnastyki szarych komórek. Poznałyśmy pojęcie mnemotechniki, różne metody zapamiętywania informacji, a na koniec rozwiązałyśmy kilka łamigłówek. Następnie ćwiczyłyśmy celność strzelając z łuku. Byłyśmy nad jeziorem, gdzie doskonaliłyśmy techniki pływania oraz plażowałyśmy. Po obiedzie wszystkie grałyśmy w grę karcianą tabu oraz robiłyśmy biżuterię z koralików. Po kolacji odbyło się ognisko z grami i zabawami oraz pieczeniem kiełbasek.

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Dziś rozpoczęliśmy od gry w czółko. Potem odbyły się zajęcia Enigma, na których nauczyliśmy się kilku szyfrów, a na koniec zagraliśmy w grę wykorzystującą poznane szyfry. Później odbył się trening szarych komórek, wykonaliśmy kilka zadań logicznych. Następnie wyruszyliśmy na zajęcia z użyciem mieczy. Stoczyliśmy turniej, w czasie którego wyłoniliśmy najlepiej posługującego się mieczem herosa. Kończyliśmy również układanie naszego hymnu. Na finał dnia mieliśmy ognisko, podczas którego jedliśmy kiełbaski i dobrze się bawiliśmy.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Naszą dzisiejszą przygodę rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Tam czekał na nas test w postaci wojskowego toru przeszkód, na którym mogliśmy sprawdzić swoją sprawność i zwinność. Następnie rozegraliśmy mecz paintballu. Po powrocie udaliśmy się na plażę, by skorzystać z uroków malowniczego jeziora Łęsk. Potem odbyły się zajęcia ze strategii i taktyki. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem z kiełbaskami.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Czwartek rozpoczęliśmy wyjściem na poligon. Pierwszą atrakcją, z której skorzystaliśmy był wojskowy tor przeszkód. Biegnąc w parach musieliśmy przebiec tor w jak najkrótszym czasie. Następnie rozegraliśmy mecz paintballowy przeciwko drugiej drużynie militarnej. Po obiedzie skorzystaliśmy z pięknej pogody i wybraliśmy się na plażowanie i kąpiele nad jeziorem Łęsk. Przed kolacją wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Było to dość ekstremalne i niezapomniane przeżycie, ale każdemu poszło świetnie! Wieczór spędziliśmy przy ognisku piekąc kiełbaski, popijając herbatę i śpiewając znane nam piosenki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Celiny K.
Dzisiaj od razu po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Tam spędziliśmy czas rozgrywając mecz paintballowy. Ubrani w specjalne kombinezony i maski ochronne, wyposażeni w markery z kolorowymi kulkami strzelaliśmy do siebie zza bunkrów na arenie. Później przechodziliśmy wojskowy tor przeszkód biegnąc z atrapą broni. Po powrocie zjedliśmy pyszny obiad i udaliśmy się na odpoczynek na plaży. Wykorzystaliśmy piękną pogodę kąpiąc się w jeziorze i opalając się. Potem uczestniczyliśmy w zajęciach z łączności, podczas których uczyliśmy się używać telefonów polowych i alfabetu Morse’a. Po kolacji usiedliśmy przy wspólnym ognisku, jedliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki.

Dzień był pełen wrażeń. Od razu po śniadaniu wyruszyliśmy poza ośrodek, na poligon. Tam zaczęła się prawdziwa, militarna zabawa. Na początku rozegraliśmy grę paintballową. Na specjalnej arenie, ubrani w kombinezony i ochraniacze, schowani za bunkrami strzelaliśmy do przeciwników z markerów pełnych kolorowych kulek z farbą. Potem na czas przechodziliśmy wojskowy tor przeszkód. Przeskakiwaliśmy opony, przechodziliśmy po drewnianych równoważniach i sprawdzaliśmy się w innych zadaniach. Po powrocie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i uroków jeziora Łęsk. Następnie strzelaliśmy z łuków do tarcz. W godzinach wieczornych śpiewaliśmy i bawiliśmy się przy ognisku z kiełbaskami.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Aleksandry Ch.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od przejścia po parku linowym, to było emocjonujące. Następnie przepłynęliśmy się kajakami turystycznymi, byliśmy zadowoleni, że pogoda nam dopisała. Potem bawiliśmy się wspólnie w mega twistera i w mega scrabble. Mieliśmy też okazję popuszczać bańki XXL oraz malować w chmurach takie pejzaże, jakie tylko się nam wymarzą. Na koniec nasze wieczorne chwile spędzaliśmy przy ognisku bawiąc się i jedząc kiełbaski.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zofii M.
Dziś wybraliśmy się na wycieczkę śladami UFO na Mazurach, podczas której wykonaliśmy raport dla Yazruma. Następnie każdy z nas spróbował swoich możliwości na ściance wspinaczkowej. Każdy wybrał poziom trudności ścianki dopasowany do swoich możliwości. Nauczyliśmy się dziś także jeździć segwayem podczas treningu na specjalnie przygotowanym torze. Wieczorem natomiast bawiliśmy oraz śpiewaliśmy na ognisku. Po części z zabawami przyszedł czas na pieczenie kiełbasek. Był to dzień pełen atrakcji i nie możemy doczekać się kolejnych miłych chwil i nowych doświadczeń.

Power Jump, grupa Pani Aleksandry S.
Dzień dobry w czwartek! Pierwszą atrakcją, jaka na nas dzisiaj czekała, była Akcja Integracja, która nauczyła nas pracy w grupie. Kolejnym punktem programu była olimpiada sportowa, na której trenowaliśmy umiejętności sportowe. Potem udaliśmy się na plażę i mieliśmy okazję pływać smoczą łodzią. Ależ się nawiosłowaliśmy! Po obiedzie wróciliśmy na plażę, aby wykorzystać pogodę i odpocząć. Następnie robiliśmy znaczki, które są wspaniałą pamiątką z obozu. Na koniec dnia po kolacji rozegraliśmy mecz baloniady. Kolejny dzień przygód za nami, czekamy na kolejne!

Summer Challenge, grupa Pana Mikołaja M.
Naszą kulkowa zabawę zaczęliśmy dzisiaj od walki gladiatorów piankowymi lancami, następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, która miała cztery poziomy trudności, a później poszliśmy do lasu poznać podstawowe zasady survivalu – dowiedzieliśmy się, jak zbudować schronienie. Po przerwie obiadowej poszliśmy nad jezioro popływać kajakami sit on top, a naszą ostatnią atrakcją była gra terenowa Mafia, na której chodziliśmy po lesie i zbieraliśmy wskazówki, żeby rozwiązać zagadkę. Czekamy na kolejny pełen wrażeń dzień!

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii M.
Dzień rozpoczęliśmy od rejsu smoczą łodzią, po powrocie na ląd postanowiliśmy zostać na plaży i skorzystać z pogody, kąpiąc się w jeziorze i relaksując. Następnie udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, każdy z nas mógł się wykazać sprawnością fizyczną, niektórzy z nas zdołali pokonać wszystkie cztery poziomy trudności! Po pysznym obiedzie odbyły się zajęcia strzeleckie, uczyliśmy się obsługiwać wiatrówkę i strzelać do celu. Odbył się konkurs na najwięcej zdobytych punktów. Przed kolacją graliśmy w różne gry integracyjne, aby jeszcze bardziej wzmocnić więzi w naszej grupie. Wieczorem odbyła się gra terenowa Mafia, próbowaliśmy rozwiązać tajemniczą zagadkę, co udało się zdecydowanej większości z nas.

Summer Challenge, grupa Pani Julii P.
Za nami czwarty dzień naszej przygody. Dzień zaczęliśmy od pływania dwuosobowymi kajakami turystycznymi. Następnie mogliśmy przez chwile poczuć się jak w cyrku, próbowaliśmy swoich sił na szczudłach oraz uczyliśmy się jeździć na bardzo nietypowym rowerze. Udaliśmy się na plażę, aby wykorzystać tak słoneczny dzień na plażowanie i kąpiele. Kolejnym punktem programu były wirtualne dywany, jest to niesamowita realna zabawa w wirtualnym świecie. Później wspólnie graliśmy w gry i zabawy. Po kolacji wcieliliśmy się w rolę detektywów, zbieraliśmy po lesie wskazówki, pomocne do rozwiązania zagadki.

Summer Challenge, grupa Pani Angeliki P.
Za nami kolejny emocjonujący dzień! Po śniadaniu wyruszyliśmy na specjalnie przygotowany poligon, na którym jeździliśmy rangerem, segwayem, quadem oraz toczyliśmy się w zorbie. To były atrakcje, które zdecydowanie podniosły nam poziom adrenaliny. Po południu wcieliliśmy się w łamaczy szyfrów na zajęciach Enigma oraz przemierzaliśmy jezioro Łęsk na rowerkach wodnych, a po kolacji zostaliśmy detektywami i rozwiązaliśmy zagadkę tajemniczej kradzieży w trakcie gry terenowej Mafia. Czekamy na dzień piąty!

VIP, grupa Pani Magdaleny M.
Ale to był cudowny dzień! Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na poligon. Zaczęliśmy od jazdy quadem po trudnym terenie. Następnie pokonywaliśmy trasę rangerem z napędem 4x4. Przemieszczaliśmy się również wewnątrz wielkiej dmuchanej kuli. Po południu poszliśmy na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody. Chodziliśmy również po nowoczesnym parku linowym. Na koniec dnia stanęliśmy do pojedynku łuczników podczas Archery Challenge. Była to dla nas super zabawa.

VIP, grupa Pani Julii O.
Kolejny dzień zabaw na Kulce rozpoczęliśmy wyjściem na poligon, gdzie czekała nas emocjonująca przejażdżka rangerem, a później quadami po specjalnie przygotowanych torach. Turlaliśmy się także w zorbach, czyli wielkich dmuchanych kulach oraz ćwiczyliśmy równowagę na segwayu. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, a następnie wypłynęliśmy kajakami turystycznymi w rejs po jeziorze Łęsk. Wieczorem bawiliśmy się świetnie na wirtualnych dywanach.

VIP, grupa Pani Natalii P.
Czwartek zaczęliśmy od zajęć na poligonie. Mieliśmy tam możliwość skorzystania z rangera, segwaya, zorby oraz quadów. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę, by kąpać się w jeziorze. Następnie wypłynęliśmy nad jezioro Łęsk smocza łodzią. Dzień zakończyliśmy walkami gladiatorów, na których świetnie się bawiliśmy.

Zabawa Nie z Tej Ziemi, grupa Pani Olgi Dz.
Kolejny dzień pełen przygód za nami. Rozpoczęliśmy go od nauki strzelania z łuków, a później poszliśmy na wspólne plażowanie. Następnie graliśmy w przeróżne gry na wirtualnych dywanach, a potem układaliśmy wieżę ze skrzynek, jednocześnie się na nią wspinając. Wieczorem udaliśmy się do tajnej Strefy UFO, gdzie oficer tajności opowiedział nam o statkach kosmicznych i przedstawił historię Yazruma. Na koniec gra zagraliśmy w ciekawą grę terenową.