RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2022

Turnus VI (19.08-29.08.2022)

Dzień 4 - Mnóstwo wrażeń dla każdego

Dodany: 2022.08.22

33 Przygody, grupa Pani Anny Z.
Dziś zdecydowaliśmy się na rewanż i jeszcze raz wzięliśmy udział w podchodach. Tym razem my zostawialiśmy zadania dla innej grupy i uciekaliśmy przed nimi. Następnie poznaliśmy podstawy udzielania pierwszej pomocy i wykorzystaliśmy naszą wiedzę w praktyce podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Stworzyliśmy prowizoryczne nosze z patyków i sznurka. Wybraliśmy się również na plażę i pływaliśmy w jeziorze. Uczyliśmy się dziś strzelać z wiatrówek i oddaliśmy strzały do tarczy. Graliśmy w planszówki. Wieczorem stoczyliśmy walki sumo. Byliśmy ubrani w specjalne stroje i kaski, a naszym zadaniem było przewrócenie przeciwnika na matę.

33 Przygody, grupa Pani Zofii M.
Dzień rozpoczęliśmy od wspólnych gier i zabaw na świeżym powietrzu. Następnie wybraliśmy się do lasu, gdzie odbyła się Bitwa Plemion. Polegała ona na odbiciu flag przeciwnej drużyny pozostając niespostrzeżonym przez szamana. Korzystając z pięknej, wakacyjnej pogody wybraliśmy się na plażę. Każdy z nas spędzał czas według własnych potrzeb. Leżenie na plaży, zabawy w wodzie czy lepienie zamków z piasku bardzo nas zrelaksowało. Oddawaliśmy dziś również skoki na eurobungee, które pozwoliło nam zobaczyć świat oraz nasz ośrodek z innej perspektywy. Zagraliśmy również w baloniadę, czyli przerzucanie balona z wodą przez siatkę za pomocą ręczników. Wieczorem poznaliśmy nietypowy instrument, jakim są bum bum rurki. Graliśmy utwory w grupach, a następnie wzięliśmy udział w koncercie.

Adrenalina, grupa Pani Julii O.
Nowy dzień przyniósł nowe przygody i doświadczenia! Rano wybraliśmy się do pobliskiego lasu, gdzie lepiej poznaliśmy przyrodę Mazur. Po powrocie do ośrodka ćwiczyliśmy zwinność na dwóch różnych trasach parku linowego, po czym odbyliśmy trening celności i uczestniczyliśmy w konkursie na strzelnicy paintballowej. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie kąpaliśmy się i graliśmy w gry. Następnie sprawdziliśmy swoją wiedzę w zabawie 1 z 17. Nasz dzień zakończyło ognisko i pieczenie kiełbasek.

Adrenalina, grupa Pani Magdaleny B.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od mega gier. Polegały one na graniu w popularne gry towarzyskie, w których wykorzystywane były przedmioty kilkanaście razy większe od tych, których używa się w ich tradycyjnej wersji. Następnie udaliśmy się na Archery Challenge, gdzie odbyliśmy pojedynek wykorzystując wiedzę z zakresu łucznictwa nabytą na wczorajszych zajęciach. Tworzyliśmy swoje fortyfikacje i strzelaliśmy bezpiecznymi strzałami do przeciwników. Kolejnymi zajęciami było pływanie kajakami sit on top. Przepłynęliśmy nimi nasze piękne jezioro, stworzyliśmy tratwy i ścigaliśmy się. Następną atrakcją tego dnia były zajęcia na strzelnicy paintballowej. Poznaliśmy pozycje strzeleckie oraz zasady bezpieczeństwa podczas korzystania ze strzelnicy, dzięki czemu mogliśmy rozegrać turniej. Dzień zakończyliśmy ogniskiem, podczas którego graliśmy w różne gry integracyjne.

Adrenalina, grupa Pani Roksany P.
Dzisiaj wspinaliśmy się na szczyt wieży stworzonej ze skrzynek. Zajęcia pozwoliły nam dotknąć korony drzew i jednocześnie ćwiczyć równowagę. Przepłynęliśmy malowniczą trasę kajakami sit on top. Po obiedzie pośpiewaliśmy podczas karaoke i wzięliśmy udział w rywalizacji między grupą dziewczyn i chłopców. Przeszliśmy się leśną ścieżką, która nie tylko pozwoliła się nam wyciszyć, ale również dostarczyła nam przydatnych informacji o pobliskich lasach i zasadach w nich panujących. Wieczorem zasiedliśmy przy ognisku, gdzie pośpiewaliśmy i nauczyliśmy się nowego pląsu.

BFF, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęłyśmy od poznania gier z rożnych zakątków świata. Nieco później wybrałyśmy się na doszkalanie technik pływackich, podczas którego wypadłyśmy bardzo dobrze. W końcu przyszedł czas na zajęcia z robienia biżuterii i znaczków. Wykonałyśmy piękne bransoletki i pierścionki oraz pamiątkowe znaczki. Po obiedzie z przyjemnością udałyśmy się na zajęcia z jazdy segwayem. Poniedziałek zakończyłyśmy wyprawą do lasu na grę terenowa, czyli nocną Mafię.

Gry i Zabawy, grupa Pani Anny M.
Dzień zaczęliśmy od śniadania, a po nim wybraliśmy się na strzelnicę paintballową, aby wypróbować swoich sił w strzelaniu do tarcz. Następnie udaliśmy się na plażę, gdzie najpierw pływaliśmy i graliśmy w gry, a potem wybraliśmy się na jezioro kajakami. Dla niektórych z nas była to pierwsza styczność z wiosłem, ale poradziliśmy sobie bardzo dobrze. Po obiedzie stoczyliśmy walki gladiatorów i graliśmy w gry zespołowe. Przed snem korzystaliśmy z ostatniej atrakcji dnia dzisiejszego, żyroskopu! Zastanawiamy się już, co będziemy robić jutro.

Harry Potter, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień czwarty to kolejny dzień magicznego wtajemniczenia. Rozpoczęliśmy go od tworzenia własnej flagi naszej grupy. Następnie zagraliśmy w następną grę fabularną Więzień Azkabanu. Przebrnęliśmy przez kolejny test magicznej sprawności, a było nim przejście przez park linowy. Tego dnia udaliśmy się też na plażę, gdzie uczyliśmy się pływać wraz z Wielką Kałamarnicą. Odwiedziliśmy również Garricka Ollivandera, który specjalizuje się w sprzedaży różdżek. Na koniec dnia ozdobiliśmy nasze różdżki zgodnie z naszymi gustami!

Harry Potter, grupa Pani Angeliki P.
Dzień czwarty zaczął się dla nas od bardzo ważnej i wymagającej misji, od uratowania Syriusza Blacka. Musiałyśmy wykazać się talentem plastycznym, celnością oraz wiedzą. Później grałyśmy w zbijaka i dwa ognie. Bawiłyśmy się świetnie podczas rywalizacji. Następnie uczyłyśmy się lewitacji na eurobungee. Po obiedzie doskonaliłyśmy nasze techniki pływackie w towarzystwie Wielkiej Kałamarnicy oraz odwiedziłyśmy sklep znamienitego wytwórcy różdżek Garricka Ollivandera. Wieczór poświęciliśmy na personalizację naszych różdżek.

Harry Potter, grupa Pani Zuzanny L.
Kolejny dzień w Hogwarcie za nami. Po śniadaniu tworzyłyśmy sowę Hedwigę oryginalną techniką quillingu. Poza tym przeszłyśmy magiczny test sprawności pokonując różne trasy ścianki wspinaczkowej. W trakcie gry Więzień Azkabanu uwolniłyśmy Syriusza Blacka i obroniłyśmy go przed dementorami. Po południu wyruszyłyśmy na wyprawę kajakami po jeziorze Łęsk. Nasz magiczny dzień zakończył się wizytą u Garricka Ollivandera, podczas której tworzyłyśmy własne różdżki.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Natalii P.
Poniedziałek zaczęliśmy od przejażdżki quadem, którym mogliśmy pokierować razem z instruktorem. Następnie odbyliśmy Tajną Misję, którą była gra terenowa, na której szukaliśmy bomby. Przed obiadem walczyliśmy dzielnie w strojach sumo. Następnie wybraliśmy się na Archery Challenge i strzelaliśmy z łuków. Przed kolacją wypłynęliśmy kajakami w nasze jezioro Łęsk. Wieczorem wzięliśmy udział w ognisku, na którym piekliśmy kiełbaski.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Olgi Dz.
Kolejny dzień w Kulce rozpoczęliśmy od przejścia wszystkich tras parku linowego. Następnie udaliśmy się na lekcję strzelania z łuków, na której zorganizowaliśmy turniej na najlepszego łucznika. Na kolejnych zajęciach poznaliśmy bliżej znaczenie słowa ekologia oraz stworzyliśmy własne, oryginalne wynalazki. Po obiedzie przebraliśmy się w specjalne stroje i rozpoczęliśmy zapasy sumo. Następnie wypłynęliśmy na jezioro Łęsk rowerkami wodnymi, a na sam koniec dnia w kinie sferycznym obejrzeliśmy film 3D o porach roku.

Kulka Party, grupa Pani Oliwii M.
Pływanie kajakami sit on top. Tak rozpoczęłyśmy ten dzień, podziwiając uroki jeziora Łęsk. Po zajęciach postanowiłyśmy zostać na plaży, aby się wykąpać i opalać. Następnie odbyła się gra Awantura o Wiedzę. To była świetna zabawa, a przy okazji zdrowa rywalizacja, podczas której mogłyśmy się dużo nauczyć. Po obiedzie odbyła się baloniada, czyli starcie na balony napełnione wodą. Później rozpoczęły się długo wyczekiwane przez nas zajęcia, czyli dance! dance! dance! Zajęcia taneczne prowadzone były przez cudowną instruktor. Nigdy dotąd się tak nie wytańczyłyśmy jak tego wieczoru.

Obóz Herosów, grupa Pani Agaty G.
Dziś miałyśmy dużo okazji do spożytkowania naszej energii. Po śniadaniu miałyśmy trening chodzenia na szczudłach oraz opanowałyśmy technikę jazdy nietypową machiną. Potem wzięłyśmy udział w wyprawie wieloosobową smoczą łodzią. Następnie rozegrałyśmy mecz siatkówki. Po obiedzie przypomniałyśmy sobie budowę łuku i strzały oraz prawidłową postawę strzelecką. Nauczyłyśmy się strzelać z łuków i wzięłyśmy udział w zawodach strzeleckich, dzięki którym wyłoniłyśmy najlepszą łuczniczkę. Przyszedł również czas na grupowe pisanie naszego herosowego hymnu, który przedstawimy na konkursie. Po kolacji miałyśmy ognisko i upiekłyśmy kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Emilii K.
Nasz dzień na Kulce był bajeczny! Rano, korzystając z pogody, wybrałyśmy się kajakami na przeprawę po jeziorze Łęsk. Następnie rozpoczęłyśmy przygotowania do napisania własnego hymnu oraz wybraliśmy do niego melodię. Podczas zajęć z gimnastyki szarych komórek rozwiązywałyśmy różne łamigłówki. Nauczyłyśmy się też grać na bum bum rurkach, które w zależności od koloru wydawały inne dźwięki. Wieczorem wspólnie z innymi herosami bawiłyśmy się przy ognisku opowiadając historie, śpiewając i piekąc kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Gabrieli K.
Kolejny dzień zaczęliśmy od waterballu. Próbowaliśmy utrzymać równowagę w kuli wodnej miotanej przez Posejdona. Korzystając z ładnej pogody wybraliśmy się na plażę. Na zajęciach teatralnych zdobyliśmy wiedzę o podstawach pracy aktora. Wykonaliśmy ćwiczenia rozgrzewające, zdobywaliśmy umiejętności z zakresu ruchu scenicznego, a także ćwiczyłyśmy improwizację. Po obiedzie graliśmy wspólnie w mafię. Następnie wyruszyliśmy na wyprawę wieloosobową smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. Wieczorem wspólnie śpiewaliśmy i tańczyliśmy podczas ogniska i upiekliśmy kiełbaski.

Obóz Herosów, grupa Pani Magdy K.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia samodzielnie biżuterii, a konkretnie naszyjników na pamiątkę uczestnictwa w Obozie Herosów. Następnie dokończyliśmy nasz hymn. Udało się nam to zrobić śpiewająco. Udaliśmy się również na plażę, gdzie wspólnie kąpaliśmy się w jeziorze. Towarzyszyli nam ratownicy, którzy razem z nami uczestniczyli w zabawie. Podczas survivalu udaliśmy się do lasu, gdzie nauczyliśmy się robić schronienie oraz dowiedzieliśmy się, co zawiera puszka survivalowa i jak jej się używa. Wzięliśmy również udział w herosowym ognisku. Zjedliśmy kiełbaski oraz zintegrowaliśmy się razem ze wszystkim herosami. Było dużo zabawy, uśmiechu oraz radości. Nie chciało się nam wracać!

Obóz Herosów, grupa Pani Weroniki W.
Kolejny cudowny dzień za nami! Rozpoczęliśmy go śpiewająco biorąc udział w karaoke. Śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki. Później uczyliśmy się walczyć mieczem. Wykonaliśmy teatr miecza oraz wzięliśmy udział w turnieju na miecze. Kończyliśmy także pisanie naszego hymnu. Przed kolacją wypłynęliśmy kajakami na jezioro Łęsk. Na zakończenie dnia odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Mateusza P.
Początek tygodnia rozpoczęliśmy rozgrzewką, by następnie udać się na strzelnicę i spróbować naszych sił w strzelaniu z wiatrówek pod czujnym okiem opiekuna. Kolejnym punktem dnia była gra terenowa Tajna Misja, podczas której uczyliśmy się korzystania z GPS-u. Później zażywaliśmy ochłody kąpiąc się i plażując. Ostatnim elementem dnia było samodzielne budowanie jak najwyższej wieży zrobionej ze skrzynek, aby następnie móc się na nią wspiąć. Wieczorem odbyło się ognisko z zabawami integracyjnymi i pieczeniem kiełbasek. Był to bardzo aktywny i wesoły dzień. Nie możemy doczekać się kolejnego.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Zuzanny C.
Poniedziałek rozpoczęliśmy od wspólnej zabawy podczas Awantury o Wiedzę. Podzieleni na grupy odpowiadaliśmy na pytania odpowiadające numerkom, które losowaliśmy na kole fortuny. Te zajęcia sprawiły, że poznaliśmy się jeszcze lepiej i spędziliśmy świetnie czas! Następnie wybraliśmy się na survival do lasu. Dowiedzieliśmy się jak budować schronienie w lesie za pomocą pałatki, jak działać w sytuacjach kryzysowych i jak poradzić sobie będąc w niebezpieczeństwie. Poznaliśmy też zawartość puszki survivalowej. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażowanie nad jezioro Łęsk. Graliśmy w badmintona, karty i pif-paf, a chętne osoby skorzystały z kąpieli. Przed kolacją udaliśmy się na laserowy paintball. Każdy z nas został wyposażony w broń świetlną i rozpoczęliśmy potyczkę z detektorami trafień. Wieczór upłynął nam na ognisku. Wspólnie z innymi grupami śpiewaliśmy piosenki, graliśmy w gry integracyjne, jedliśmy pyszne kiełbaski.

Dzień rozpoczęliśmy od porannej rozgrzewki. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach z survivalu, na których poznaliśmy jego podstawy i budowaliśmy schronienie z wojskowej pałatki. Później uczyliśmy się strategii i taktyki wojskowej, żeby potem formować wybrane szyki. Następnie udaliśmy się na plażę, aby skorzystać z pięknej pogody i uroków jeziora Łęsk. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, gdzie podjęliśmy się treningu snajperskiego przy użyciu markerów. Następnie wzięliśmy udział w kolejnych zajęciach z survivalu, tym razem poznaliśmy sposoby pozyskiwania wody oraz jej uzdatniania. Oprócz tego poznaliśmy sposoby budowania stosów ogniskowych. W godzinach wieczornych bawiliśmy się i śpiewaliśmy przy ognisku, podczas którego piekliśmy kiełbaski.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Pauliny B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć z udzielania pierwszej pomocy, a naszym zadaniem było wykonanie wytrzymałych noszy. Następnym punktem dnia były zajęcia na strzelnicy paintballowej. Po nich udaliśmy się na plażę, aby pływać pod okiem ratownika. Po obiedzie mieliśmy zajęcia ze strategii i taktyki, podczas których dowiedzieliśmy się jak wyglądają podstawowe taktyki obronne. Nauczyliśmy się tego dnia również posługiwać kompasem, a następnie mając wskazany kierunek odszukiwaliśmy zagadki. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Adrianny H.
Poniedziałek rozpoczęliśmy skokami na eurobungee. Byliśmy wyposażeni w uprząż, dzięki której skakaliśmy wysoko aż pod chmury! Następnie na plaży wraz z ratownikiem doskonaliliśmy techniki pływackie oraz uczyliśmy się podstawowych stylów pływackich. Po drugim śniadaniu rozpoczęliśmy zajęcia od nauki strzelania z łuków. Poznaliśmy ich budowę oraz prawidłową postawę strzelecką. Wzięliśmy udział w serii gier integracyjnych: przeciąganiu liny czy wielonartach. Jeździliśmy quadem ćwicząc umiejętności związane z jazdą po torze. Po pysznej kolacji zagraliśmy w laserowy paintball. Drużyna zielony wygrała to starcie.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Gabrieli O.
Dzień zapewnił nam moc atrakcji. Na sam początek zmierzyliśmy się z wejściem na ściankę wspinaczkową, następnie każdy z nas miał okazję przejechać się quadem. Aby zrelaksować się po wysiłku malowaliśmy w chmurach oraz puszczaliśmy bańki mydlane XXL. Po południu rozegraliśmy mecz laserowego paintballu. Cóż to były za emocje! Wieczorem rozwiązaliśmy zagadki, aby odnaleźć Simona. Całe szczęście to nam się udało.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Kai B.
Dzisiejszy dzień zaczęliśmy od integracji. Następnie korzystaliśmy z pięknej, słonecznej pogody i odpoczywaliśmy na kajakach. Potem mogliśmy poczuć dreszczyk adrenaliny podczas zajęć na quadzie. Po chwili odpoczynku udaliśmy się na Bitwę Plemion, a tuż przed kolacją przeżyliśmy przygodę na parku linowym. Na koniec dnia udaliśmy się do gwiezdnego kina n niesamowity film 3D, a zaraz po tym udaliśmy się na odpoczynek.

Power Jump, grupa Pani Magdaleny M.
To był udany dzień! Na pierwszych zajęciach każdy z nas wybrał sobie kamień, na którym mógł namalować własny obrazek. Dzisiaj urodziny obchodził Kubuś Puchatek, więc bawiliśmy się razem z nim tworząc laurki oraz wykonując różne zadania. Wzięliśmy również udział w sportowych konkurencjach. Po obiedzie poszliśmy na plażę, gdzie odpoczywaliśmy. Pod koniec dnia wzięliśmy udział z zajęciach polegających na utrzymaniu równowagi w kuli dryfującej po wodzie.

Summer Challenge, grupa Pani Emilii S.
Dziś od razu po śniadaniu udaliśmy się na boisko, aby zagrać w piłkę na opak. Poznaliśmy dwa nowe sposoby grania w piłkę nożną oraz koszykówkę, co było bardzo ciekawe i dostarczyło nam wielu emocji. Wspinaliśmy się także wysoko do aż do drzew po skrzyniach wraz z całym sprzętem asekuracyjnym. Ach, co to była za przygoda! Po obiedzie udaliśmy się na długo wyczekiwane plażowanie, a później odbyły się zajęcia z jazdy na dziwnym rowerze oraz chodzenia na szczudłach. Wieczorem miała miejsce leśna gra terenowa Mafia, podczas której rozwiązywaliśmy ciekawą zagadkę.

Summer Challenge, grupa Pani Kariny Z.
Dzień zaczęliśmy od treningu snajperskiego, na którym uczyliśmy się korzystać z wiatrówek. Później udaliśmy się na plażę, gdzie się opalaliśmy i wzięliśmy kąpiel w jeziorze. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej Błędny Azymut. Dowiedzieliśmy się, do czego służą cyferki na kompasie i jakie mamy sposoby wyznaczania północy. Mieliśmy też okazję spróbować swoich sił na ściance wspinaczkowej. Na koniec dnia udaliśmy się na Mafię, grę nocną, w czasie której naszym zadaniem było rozwikłanie zagadki włamania do jubilera.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny Sz.
Dzisiaj po śniadaniu rozegraliśmy mecz w korftball i passball, czyli mecz piłki nożnej i koszykowej na opak. Następnie odbyły się walki gladiatorów, podczas których dzielnie walczyliśmy o to, aby nie spaść z maty. Po drugim śniadaniu spędziliśmy czas na plaży i pływaliśmy w jeziorze. Później przyszedł czas na smaczny obiad. Kolejną atrakcją były wyścigi z balonami i kalambury. Potem uczyliśmy się strzelać z łuków do tarcz. Po kolacji braliśmy udział w grze terenowej.

Summer Challenge, grupa Pani Oliwii P.
Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od integracji. Wzięliśmy udział w wielu grach i zabawach. Następnie nauczyliśmy się jak poprawnie wyznaczać azymuty przy użyciu kompasu, by na ich podstawie rozwiązywać specjalnie przygotowane zagadki. Po drugim śniadaniu udaliśmy się na plażę, gdzie mieliśmy możliwość skorzystania z kąpieliska wodnego pod czujnym okiem ratownika. Następną atrakcją dzisiejszego dnia był spacer w koronach drzew, czyli zajęcia w parku linowym. Na zakończenie dnia zagraliśmy w Mafię, czyli nocną grę terenową.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny S.
Czwarty dzień naszej kolonii zaczęliśmy od wyprawy rowerkami wodnymi po jeziorze Łęsk. Następnie wzięliśmy udział w grze terenowej Enigma, podczas której nauczyliśmy się podstawowych technik szyfrowania wiadomości. Po obiedzie graliśmy w piłkę na opak. Mieliśmy okazję zagrać w passball, mecz piłki nożnej w specjalnych spódnicach oraz w korfball, grę polegającą na rzucaniu piłki do kosza rywala, ale na innych zasadach niż znana wszystkim koszykówka. Wieczorem integrowaliśmy się przy wspólnej grze w mafię, a po kolacji wzięliśmy udział w starciu łuczników podczas zajęć Archery Challenge.

VIP, grupa Pani Aleksandry Z.
Nowy dzień rozpoczęliśmy od zajęć, na których testowaliśmy swoją celność strzelając z łuków do specjalnej tarczy. Okazało się, że są z nas świetni łucznicy. Następnie poszliśmy na plażę, gdzie świetnie się bawiliśmy kąpiąc się w jeziorze i miło spędzając czas na piasku. Po obiedzie, kręcąc się na żyroskopie, poszliśmy sprawdzić, jak się czuje kosmonauta podczas startu rakiety kosmicznej. Przyszedł czas na Archery Challenge, na którym stoczyliśmy między sobą pojedynek. Zbudowaliśmy bazy i zostaliśmy wyposażeni w specjalny sprzęt z zabezpieczeniem. Za pomocą łuków i strzał z miękkim zakończeniem próbowaliśmy pokonać przeciwną drużynę. Wieczorem braliśmy udział w grze terenowej Mafia, podczas której musieliśmy odnaleźć sprawcę przestępstwa.

VIP, grupa Pani Oliwii M.
Poniedziałek zaczęliśmy od budowania wieży ze skrzynek, na którą wspinaliśmy się. Następnie udaliśmy się na plażę pływać oraz grać w gry. Później zagraliśmy w gry z różnych części świata. Po obiedzie poznaliśmy budowę i obsługę quadu. Mieliśmy okazję pokonać specjalny tor quadowy. Następnie poznaliśmy podstawy survivalu i jego rodzaje, zawartość puszki survivalowej oraz zbudowaliśmy schronienie. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Mafią, na której rozwiązaliśmy zagadkę z włoskiego miasteczka.

VIP, grupa Pani Roksany M.
Czwarty dzień już za nami! Rozpoczęliśmy go od wyprawy smoczą łodzią po jeziorze Łęsk. By równo dopłynąć do celu, musieliśmy współpracować. Następnym punktem naszego dnia było chłodzenie się w jeziorze. Później zagraliśmy w Mafię, podczas której każdy mógł wczuć się w wyznaczoną rolę. Po obiedzie wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której mogliśmy wybrać cztery poziomy trudności według własnego uznania. Kolejnym punktem naszego dnia była gra Ranny Lotnik, w czasie której utrwaliliśmy zasady udzielania pierwszej pomocy oraz samodzielnie wykonaliśmy nosze. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową.