RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2023

Turnus I (24.06-04.07.2023)

Dzień 3 - Dzień pełen atrakcji

Dodany: 2023.06.26

Trzeci dzień w Kulce już za nami. Ciągle coś się dzieje i nie zwalniamy tempa. Dobre humory, słoneczna pogoda i dużo energii to nasi towarzysze poniedziałkowych atrakcji. Po przespanej nocy, wypoczęci koloniści stawili się na zbiórkę, by aktywnie uczestniczyć w przygotowanych na dzisiaj atrakcjach. A było ich jak zawsze mnóstwo!

Adrenalina, grupa Pani Aleksandry Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od strzelnicy paintballowej, na której oddawaliśmy strzały ze stanowisk strzeleckich do tarcz w różnych odległościach. Następnie poznaliśmy podstawy survivalu oraz jego rodzaje, po czym zbudowaliśmy nasze szałasy. Po obiedzie i odpoczynku przyszedł czas na wodne zmagania, jednoosobowymi kajakami wyruszyliśmy na wyprawę wodną. Tuż przed kolacją poznaliśmy zasady pierwszej pomocy i wykorzystaliśmy je w praktyce w grze terenowej Ranny Lotnik. Natomiast już po kolacji pokonaliśmy dwa poziomy trudności na parku linowym. Z niecierpliwością czekamy na dzień jutrzejszy.

Adrenalina, grupa Pani Emilii K.
Kolejny dzień za nami. Przygodę rozpoczęliśmy od rywalizacji w postaci strzelania z łuków. Następnie uczyliśmy się wskazywać kierunki świata, co przydało nam się w późniejszych grach terenowych. Tuż przed obiadem kontynuowaliśmy zabawę udając się w strojach kąpielowych na plażę. Dzień zakończyliśmy strzelaniem paintballowym, co było dla nas najciekawszą atrakcją dnia.

Adrenalina, grupa Pani Julii M.
Z rana zmieniliśmy się w gladiatorów, wyłaniając zwycięzcę walk. Tomek okazał się urodzonym wojownikiem. Potem udaliśmy się na wycieczkę kajakami sit on top po jeziorze Łęsk, następnie uczyliśmy się szyfrować. Dzień zakończyliśmy skoczną dyskoteką!

Adrenalina, grupa Pani Pauliny S.
Trzeci dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy Awanturą o Wiedzę, czyli pełnym emocji turniejem z ciekawymi pytaniami. Następnie mieliśmy możliwość nabycia podstawowych umiejętności związanych z jazdą quadami oraz przypomnieliśmy sobie najważniejsze zasady pierwszej pomocy biorąc udział w grze Ranny Lotnik. Po obiedzie wybraliśmy się na odpoczynek na plażę oraz integrowaliśmy się grając wspólnie w piłkę siatkową i badmintona. Po kolacji natomiast wszyscy razem świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

BFF Extra, grupa Pani Katarzyny W.
Kolejny dzień pełen zabawy i uśmiechu! Rano poszłyśmy na plażę, na której odpoczywałyśmy i relaksowałyśmy się. Później miałyśmy zajęcia Ale cyrk!, na których uczyłyśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na rowerze cyrkowym. Odwiedziłyśmy również las. Miałyśmy tam zajęcia z survivalu. Zajęcia były bardzo ciekawe, jednak malowanie w chmurach skradło nasze serca! Ta specyfika używania farb niezwykle nas zaciekawiła.

BFF Extra, grupa Pani Oliwii S.
Z racji pięknej pogody w poniedziałek po śniadaniu udałyśmy się na plażę. Po plażowaniu czekała na nas Akcja Integracja. To był świetny czas na poznanie siebie bliżej. Następną przygotowaną dla nas atrakcją były łuki. Nie spodziewałyśmy się, że tak dobrze nam pójdzie. Po południu przy pięknym zachodzie słońca malowałyśmy w chmurach. Rozbudziło to naszą kreatywność. Na koniec dnia spotkałyśmy się na piżama party.

Gwiezdny Kadet, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień trzeci był pełen wodnych atrakcji. Rano udaliśmy się nad jezioro i wraz z panem ratownikiem omówiliśmy zasady bezpiecznego korzystania z kąpieliska wodnego i chwilę później rozpoczęliśmy naszą kajakową wyprawę. Potem strzelaliśmy z łuków, oczywiście w same środki tarcz. Wieża ze skrzynek okazała się być naszą ulubioną atrakcją dnia! Na koniec tańczyliśmy na dyskotece przy świetnej muzyce.

Harry Potter, grupa Pani Natalii Ż.
Dzień zaczęliśmy od super magicznej gry w kalambury, każdy miał szanse spróbować swoich sił w kreatywnej i wymagającej skupienia zabawie. Następnie poszliśmy na kajaki odkrywać nowe lądy i obserwować magiczne zwierzęta. Woda była cieplutka a pogoda przepiękna, przez co pływało się jeszcze lepiej. Po kajakach poszliśmy na lekcję sztuki lewitacji z prof. Filiusem Flitwickiem, czyli skakaliśmy na trampolinie eurobungee. Po pysznym obiedzie mieliśmy niesamowitą grę terenową, na której podzieleni na swoje domy odgadywaliśmy zagadki, by pokonać bazyliszka! Następnie poszliśmy na plażę, gdzie odpoczęliśmy po całej wyprawie. Dzień zakończyliśmy niesamowita dyskoteka. Bawiliśmy się świetnie!

Harry Potter, grupa Pani Wiktorii D.
W poniedziałek naszą magiczną przygodę rozpoczęłyśmy zajęciami uzupełniającymi. Grałyśmy m.in. w kalambury i głuchy telefon oraz przygotowywałyśmy się do naszych pierwszych lotów na kosmicznym żyroskopie. Na fascynujących zajęciach Archery Soft nauczyłyśmy się strzelać z łuku do tarczy. Najlepszą przygodą była dziś gra terenowa Komnata Tajemnic, podczas której mieliśmy za zadanie odnaleźć zagubione części pamiętnika oraz pokonanie bazyliszka. Po grze odpoczęliśmy na plaży. Na koniec dnia odbyła się dyskoteka ze świetną muzyką.

Kosmiczna Misja, grupa Pani Anny Z.
Dziś uczyliśmy się strzelać z wiatrówek i każdy z nas starał się oddać celne strzały do tarczy. Następnie pływaliśmy jednoosobowymi kajakami bezburtowymi sit on top po jeziorze Łęsk. Plażowanie i kąpielisko poprzedziły popołudniowe zajęcia z laserowego paintballu. Odbyliśmy również trening na symulatorze lotów kosmicznych kręcąc się w żyroskopie. Wieczorem poszliśmy do gwiezdnego kina sferycznego, gdzie oglądaliśmy film 3D dotyczący praw rządzących ruchem planet.

Kulka Max, grupa Pani Aleksandry M.
To kolejny wspaniały dzień naszego pobytu w Kulce. Już od rana czekały na nas prawdziwe wyzwania. Musieliśmy wejść na wieżę ze skrzynek, mistrzami zostali zdobywcy ponad 15 skrzynek: Olek, Lena, Janek i Wojtek. Następnie czekał na nas sprawdzian z łucznictwa. Po odpowiednim treningu przystąpiliśmy do prawdziwego turnieju. Walka była wyrównana, a ostatecznie do finału zakwalifikowali się Klaudia i Wojtek, który okazał się zwycięzcą w tym konkursie. Gdy emocje opadły, poszliśmy na walki gladiatorów. W tej dyscyplinie najlepszy okazał się Mikołaj. Po obiedzie przyszła pora na chwilę relaksu w postaci plażowania, a przed kolacją sprawdziliśmy swoje umiejętności na parku linowym, z kolei wieczorem czekał nas seans w kinie.

Kulka Max, grupa Pani Aleksandry Z.
Ten piękny poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy od ścianki wspinaczkowej, pokonywaliśmy cztery tory o różnej trudności, wspinając się na sam szczyt i pobijając swoje rekordy. Następnie poszliśmy na laserowy paintball. Kolejno wzięliśmy udział w mini teleturnieju, w którym za pomocą koła fortuny odpowiadaliśmy na pytania z różnych dziedzin. Po obiedzie udaliśmy się do kina 3D, gdzie obejrzeliśmy fascynujący film o kosmosie. Potem odbyła się gra terenowa Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy się korzystać z kompasów i za ich pomocą szukaliśmy wyznaczonych miejsc i rozwiązywaliśmy zagadki. Natomiast wieczorem czekała na nas dyskoteka, mogliśmy wyśpiewać się i wytańczyć za wszystkie czasy! Dzień kończymy z uśmiechami na twarzy.

Kulka Max, grupa Pani Natalii T.
Nasz dzień był bardzo ciekawy, zaczęliśmy go oczywiście od śniadania i sprzątnięcia naszych pokoi, by na pierwszych zajęciach pójść na park linowy. Bawiliśmy się tam bardzo dobrze i było to dla nas świetne wyzwanie. W dalszej części dnia zmagaliśmy się na magicznych dywanach, gdzie rozwiązaliśmy różne zagadki i rebusy grając zespołowo. Zaraz potem mieliśmy zajęcia z laserowego paintballu, na których daliśmy z siebie wszystko, a tuż po obiedzie mogliśmy wykąpać się i poleżeć na plaży, skąd udaliśmy się do sferycznego kina z filmem 3D. Na końcu dnia kręciliśmy się na kosmicznym żyroskopie. Jesteśmy naprawdę zadowoleni!

Kulka Max, grupa Pani Weroniki K.
Następny dzień pełny przygód dobiegł końca. Na pierwszych zajęciach byliśmy na eurobungee. Następnie jeździliśmy segwayami i bawiliśmy się na magicznym dywanie. Po południu przekroczyliśmy bramę Strefy UFO! Co tam się działo? Nie możemy zdradzić, to ściśle tajne! Wieczorem odwiedziliśmy nasze gwiezdne kino. Na zakończenie dnia bawiliśmy się na dyskotece. To był świetny dzień!

Kulka Open, grupa Pani Oliwii M.
Dzień rozpoczęliśmy od grania w czółko, czyli zgadnij, kim jesteś. Następnie udaliśmy się na walki sumo i rozegraliśmy mały turniej. Po drugim śniadaniu wybraliśmy się na plażę, aby po wysłuchaniu regulaminu wypłynąć w rejs rowerami wodnymi po jeziorze Łęsk. Później odbyła się gra terenowa Błędny Azymut, która nauczyła nas, co to jest azymut oraz jak poprawnie korzystać z kompasu. Rozwiązywaliśmy zagadki a przed kolacją próbowaliśmy utrzymać równowagę w wielkich dmuchanych kulach waterball. Wieczór wspólnie z wychowawcą graliśmy w siatkówkę i uno. Po dniu pełnym wrażeń udaliśmy się do łóżek.

Kulka Open, grupa Pani Zuzanny D.
Dzień trzeci upłynął bardzo szybko. Zaczęliśmy od rozgrywki w planszówki, które zajęły nam cały poranek. Potem przyszedł czas na przypomnienie sobie, co wiemy o pierwszej pomocy oraz wykonaliśmy ćwiczenia związane z tym zagadnieniem. Tego dnia robiliśmy również bransoletki z liny. Po obiedzie poszliśmy na strzelnicę paintballową. Dzień zakończyliśmy strzelaniem z łuku. Jesteśmy pełni wrażeń i bardzo zadowoleni!

Kulkowe Zabawy, grupa Pani Dominiki B.
W poniedziałek zintegrowaliśmy się bardziej z grupą, dzięki kalamburom, leśnej grze w kółko i krzyżyk oraz poznaniu swoich pasji. Następnie budowaliśmy konstrukcje z klocków i specjalnych patyczków. Po obiedzie poznaliśmy ratowników i pływaliśmy kajakami po jeziorze Łęsk. Wisienką na torcie była wieczorna dyskoteka!

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Kornelii B.
Kolejny dzień atrakcji rozpoczęliśmy od wspólnego śniadania. Po śniadaniu poszliśmy na zajęcia sumo, gdzie uczestnicy mieli możliwość zmierzenia się ze sobą w dosyć dziwnych strojach. Kolejnym punktem była ścianka wspinaczkowa. Nie zabrakło tutaj emocji podczas zdobywania kolejnych szczytów. Wygrała drużyna FB. Po tych zmaganiach odpoczywaliśmy plażując. Korzystaliśmy z pięknej pogody. Po obiedzie pływaliśmy rowerkami wodnymi i podziwialiśmy piękne widoki. Wieczór upłynął pod hasłem gier integracyjnych.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Julii G.
Poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy od zaprawy porannej, po której udaliśmy się na pyszne śniadanie. Na pierwszych zajęciach nauczyliśmy się używać kompasu i zagraliśmy w grę terenową, a na zajęciach łącznościowych nauczyliśmy się używać wojskowych telefonów polowych. Przekazywaliśmy sobie informacje i zagadki za pomocą alfabetu Morse’a. Tuż przed obiadem spędziliśmy czas na plaży opalając się, grając w gry i kąpiąc się w jeziorze. Po przerwie obiadowej wybraliśmy się na boisko pograć w piłkę nożną oraz koszykówkę. Po krótkiej przerwie poszliśmy na najbardziej wyczekiwane przez nas zajęcia, czyli musztrę. Instruktor pokazał nam podstawowe szyki wojskowe. Teraz chodzimy jak prawdziwi żołnierze! Na ostatnich zajęciach pograliśmy w gry planszowe oraz udoskonaliliśmy nasze techniki chodzenia. To był bardzo dobry dzień!

Obóz Super Militarny, grupa Pani Zuzanny C.
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zajęć z pierwszej pomocy. Dowiedzieliśmy się jak opatrywać rannego na polu walki. Każdy z nas nauczył się jak poprawnie przeprowadzać RKO i jak opatrywać rany. Następnie skorzystaliśmy z pięknej pogody i wybraliśmy się na plażowanie nad jeziorem Łęsk. Kolejnymi zajęciami był park linowy. Po obiedzie wspinaliśmy się na wieżę ze skrzynek. Każdemu poszło świetnie! Dzień zakończyliśmy przeprawą kajakami turystycznymi po jeziorze wspólnie z ratownikiem. Podziwialiśmy piękne widoki i dużo się śmialiśmy. To był intensywny dzień.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Pauliny S.
Dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki segwayami, pokonując przygotowany dla nas tor. Następnie plażowaliśmy łapiąc promienie słońca i kąpiąc się w jeziorze. Po udanym wypoczynku nad wodą wybraliśmy się na tor quadowy próbując swoich sił w jeździe. Wzięliśmy też udział w Akcji Integracji, czyli pakiecie gier i zabaw, przy których zaznaliśmy rywalizacji drużynowej. Na zakończenie pełnego wrażeń dnia, tańczyliśmy przy skocznej muzyce świetnie się bawiąc.

Odkrywcy UFO, grupa Pani Zofii M.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od jazdy quadem po specjalnie przygotowanym torze. Korzystając z pogody wybraliśmy się nad jezioro, gdzie korzystaliśmy z kąpieliska i miło spędzaliśmy czas na plaży. Pogłębiliśmy dziś nasze relacje podczas Akcji Integracji, czyli pakietu zabaw i gier integracyjnych. Rozegraliśmy mecze, pojedynki i rozgrywki na wirtualnych dywanach. Graliśmy także w badmintona i gry planszowe. Dzień zakończyliśmy dyskoteką w Cool Clubie, podczas której poznaliśmy wiele nowych osób i świetnie się bawiliśmy.

Power Jump, grupa Pani Julii R.
Trzeci dzień zaczęłyśmy bardzo intensywnie od wyprawy smoczą łodzią. Na zajęciach z wychowawcą tworzyłyśmy wspólnie rysunki, było zabawnie. Miałyśmy zajęcia z mega gier, zbudowałyśmy ogromną jengę i zagrałyśmy w twistera XXL. Nauczyłyśmy się jeździć na dwukołowym pojeździe segway. Dzień zakończyłyśmy szaloną i taneczną dyskoteką. To był wspaniały dzień.

Power Jump, grupa Pani Zuzanny L.
Porankiem obudziło nas piękne słoneczko. Na pierwszych zajęciach zamieniliśmy się w konstruktorów i tworzyliśmy ogromne budowle ze specjalnych elementów. Potem w strefie antygrawitacyjnej wybraliśmy się na eurobungee, czyli specjalne trampoliny z asekuracją. Jeszcze przed obiadem stworzyliśmy wspólne rysunki. Po popołudniu spędziliśmy czas na plaży, gdzie się kąpaliśmy oraz budowaliśmy domki z piasku. Dzień zakończył się szaloną zabawą z wielonartami, wielospodaniami i przeciąganiem liny. Po kolacji tańczyliśmy na dyskotece. Kolejny dzień wspaniałej zabawy za nami!

Summer Challenge, grupa Pani Igi O.
Dzień zaczęliśmy spokojnie od rowerów wodnych oraz plażowania. Była to wspaniała okazja do pływania oraz sprawdzenia swoich umiejętności pływackich pod okiem ratownika. Pełni energii odbyliśmy walki sumo. Zwyciężczynią została Justyna. Po bojach przyszedł czas na odpoczynek przy grze w gry oraz ukochaną siatkówkę. Nie zabrakło po niej wrażeń na ściance wspinaczkowej oraz na waterballu. Za nami kolejny udany dzień.

Summer Challenge, grupa Pani Julii S.
Ten dzień był pełen wrażeń i atrakcji. Rano próbowaliśmy swoich sił jako cyrkowcy, czyli zmierzyliśmy się z dziwnym rowerem oraz próbowaliśmy opanować chodzenie na szczudłach. Potem odpoczywaliśmy na plaży. Następnie znalazł się czas na wspinaczkę na ściance, a na kolejnych zajęciach wchodziliśmy na wieżę ze skrzynek. Ten intensywny dzień zakończyliśmy ogniskiem.

Summer Challenge, grupa Pani Magdaleny M.
Poniedziałek zaczęliśmy od gier i zabaw animacyjnych, po czym udaliśmy się do gwiezdnego kina na bardzo ciekawy seans filmowy 3D. Z wielkim zaangażowaniem i skupieniem oglądaliśmy gwiezdną animację. Po południu przyszedł czas na park linowy, gdzie dzielnie pokonaliśmy obie trasy o różnym poziomie trudności. Plażowanie pod okiem ratownika to wspaniały czas korzystania z pięknej pogody. Grając w kalambury, rozwiązując quiz miło spędzaliśmy czas z wychowawcą. Uczestniczyliśmy w zajęciach pod tytułem walki sumo, gdzie w napompowanych strojach zawodników sumo toczyliśmy bitwy na punkty. Śmiechu było co nie miara. Ostatnią atrakcją tego dnia była dyskoteka.

Summer Challenge, grupa Pani Mai Sz.
Po śniadaniu uczestniczyliśmy w Akcji Integracji, gdzie przy użyciu śmiesznych rekwizytów uczyliśmy się współpracy. Potem graliśmy w mafię i oczko. Po drugim śniadaniu poszliśmy na plażowanie. Natomiast po obiedzie wzięliśmy udział w walkach sumo. Później uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Po zjedzeniu kolacji wzięliśmy udział w dyskotece.

Summer Challenge, grupa Pani Marty P.
Poranek rozpoczęliśmy od bardzo ciekawego seansu filmowego w kulkowym planetarium. Następnie poszliśmy na ściankę wspinaczkową, gdzie mogliśmy spróbować swoich sił we wspinaniu się na różnych poziomach trudności. Potem spędziliśmy czas na plaży oraz kąpaliśmy się w pięknym jeziorze Łęsk. Po południu mieliśmy okazję zintegrować się z grupą grając w różne zabawy oraz gry. Później mogliśmy skorzystać z eurobungee. Na sam koniec dnia braliśmy udział w walkach gladiatorów, gdzie super się bawiliśmy.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Ch.
Kolejny dzień to nowe wyzwania. Na zajęciach porannych uczestniczyliśmy w walkach gladiatorów, następnie udaliśmy się na plażę, gdzie mieliśmy szansę popływać pod okiem ratownika. Po obiedzie skoczne eurobungee dało nam szansę wznieść się na duże wysokości. Za nami również strzelanie z wiatrówek do tarczy z punktami. A na koniec mieliśmy okazję potańczyć i pośpiewać na dyskotece w Cool Clubie.

Summer Challenge, grupa Pani Zuzanny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od wodnych wrażeń. Próbowaliśmy utrzymać równowagę w kulach na wodzie. Południe spędziliśmy na pływaniu w jeziorze oraz opalaniu pod słonecznym niebem. Po obiedzie uczyliśmy się strzelania z łuków oraz urządziliśmy sobie mini turniej. Odwiedziliśmy też tajemną Strefę UFO wraz z oficerem tajności. Wieczór spędziliśmy przy wspólnych zabawach oraz pieczonych na ognisku kiełbasach. Już oczekujemy kolejnego, cudownego dnia!

VIP, grupa Pani Eweliny Ś.
Poniedziałek rozpoczęliśmy zajęciami budowania schronienia w lesie – nasza kreatywność nie ma granic. Ćwiczyliśmy także celność, strzelając do tarcz kulkami paintballowymi. Zwyciężyło męskie grono naszej grupy. Następnie udaliśmy się na pierwsze plażowanie i popłynęliśmy smoczymi łodziami. Wieczorem była niesamowita dyskoteka - tańcom nie było końca.

VIP, grupa Pani Wiktorii Ch.
Dzień rozpoczęliśmy od nietypowych gier. Nauczyliśmy się grać w passball i korfball. To była prawdziwa piłka na opak. Śmiechu było co nie miara. Następnie wzięliśmy udział w zajęciach na kulkowej strzelnicy, gdzie ćwiczyliśmy naszą celność podczas strzelania z wiatrówek. Przed obiadem udaliśmy się na plażę, gdzie mogliśmy cieszyć się piękną słoneczną pogodą i ciepłą wodą. Po obiedzie odbyły się quady, na których poznaliśmy budowę pojazdu i opanowaliśmy technikę jazdy. Po quadach oddaliśmy się wspólnej zabawie. Graliśmy w koszykówkę, badmintona oraz gry karciane. Dzień zakończyliśmy wspaniałą dyskoteką.